Angelo
20-01-2019

Ben blij dat ik van ziggo af ben

Zat een paar jaar bij ziggo maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Wat een gezeik dan weer blokken en storing wifi valt vaak weg, en als ik een dagpas kocht sloten ze hem naar de wedstrijd pas aan.

Ik ben nu blij want ik heb nu gewoon een internet abonnement van 19,95 en IPTV ik kijk voor 100euro per jaar zowel alle sportzenders van Nederland alle zenders uit England en de verenigde staten en binnen 5 minuten was het geregeld dat krijgt ziggo niet voor elkaar.?

Ayrton
19-01-2019

Chaos

Slechte internetverbinding die alles behalve consistent is en als hun oplossing niet werkt laten ze het je zelf maar uitzoeken. Ook het beeldkwaliteit is heel wisselvallig. Wanneer de diensten werken, werkt het ook goed, zo is het internet snel, alleen werkt het te vaak niet zo, en helaas vaak maar even wel.

18-01-2019

Ziggo kletst maar wat om klant stil te houden

Al maanden is er een probleem met stabiliteit van de doorgifte van tv signaal op laptop. Zodra er meer mensen inloggen is het signaal onstabiel telkens berichten video kan niet wordenafgespeeld of bufferend of internet verbinding valt weg start opnieuw en zo kan je er nog wel een paar bedenken.

Ziggo signaleert dat probleem zelf en erkent het ook maar doet er niets aan. Ik verzocht om dan maar de abonnementsprijs te verlagen totdat men het technisch aankan dat er een aantal mensen tegelijk in de omgeving inloggen op ziggo en het tv signaal stabiel blijft. Als antwoord krijg je dat het wel in huis zal zijn dat er een probleem is. Ik heb een nieuwe modem gekregen en een nieuwe ondersteunende modem gekocht maar dat gaf weinig tot geen oplossing. Men zegt bij ziggo probeer eens met een kabel aansluiting tv te kijken. We kunnen een monteur langs sturen , als of dat wat aan de kernoorzaak van het probleem zal oplossen. Ik word het ook zat met hun smoesjes en eigenlijk zouden we ons moeten verveningen en klagen bij Consumentenbond dat ziggo abonnementen aanbiedt die niet goed werken.

Ziggo heeft een technisch probleem zeggen eigen medewerkers maar het vergt een heel grote investering daar wat aan te doen .

Ik ben al op zoek naar een andere provider maar er is er in mijnomgeving nog geen die probleemloos internet garandeert. Maar KPN is bijna zover en dan stap ik direct over.

Michiel
18-01-2019

Veel te duur voor wat je krijgt!

Zelf jaren lang klant geweest. In mijn vorige woning echt heel veel problemen gehad met het TV en internet.

De coax (waterleing) was daar de oorzaak van en dat was bekend bij ziggo. De hele straat had er last van en kregen we een mooie versterker om de ruis nog verder op te voeren. Met de gedachten dat we gingen verhuizen hebben we het zo maar gelaten. ADSL was geen optie voor ons. Nu we verhuisd zijn nog steeds veel klachten met een vastlopende horizon box. De foutcode 20x0 Zagen we elke dag wel en continu zwart beeld. Maar dan ook nog de prijs voor het hele pakket (90€) voor een beetje tv met 250Mb internet.

Ben nu overgestapt naar glasvezel en wat een verademing is dat. klein tv boxje ipv een grote snoeihete horizonbox. snel internet en nog eens 40 € goedkoper. Voor mij geen ziggo meer :-)

16-01-2019

Helpdesk en service perikelen

Internet en tv aansluiting besteld per 10 januari, doos kwam op 7 januari, sofar so good, vervolgens begon de ellende, geen verbinding wat ik ook probeerde, helpdesk verhaal op maandag 10 januari de modem moest zes uur updaten.s' avond moest ik nog een paar uur laten updaten, dinsdag volgens de helpdesk konden ze de modem zien, dus ik had iets verkeerds gedaan volgens helpdesk, s'middags niet de modem was het probleem volgens helpdesk, maar een fout intern met nieuwe abonnees, woensdag helpdesk niet de modem niet de fout intern, ze sturen een monteur, monteur donderdag vertelde mij dat mijn huis was niet verbonden met een centraal punt in de wijk, dus het verhaal over de modem kunnen zien was bullshit, alles geinstaleerd, adviseerde mij nog een booster plus uitbreidingset te bestellen, besteld op die dag, op maandag belde ik waar het pakket bleef, helpdesk vertelde mij, dat zij de order hadden gecanceld .kon mij niet vertellen waarom, werd met spoed alsnog opgestuurd, vandaag wel basisset ontvangen maar GEEN uitbreidingsset. helpdesk kan mij niet vertellen waarom of wanneer ik het uitbreidingsset krijg, maar normaal gesproken in een paar dagen.pffff welkom in ziggo land wat een nachtmerrie

Tim
16-01-2019

Dagelijks modem resetten vanweg uitval internet

Dagelijks valt het internet uit van het ene op het andere moment zonder verklaring. Na de stroomkabel eruit te trekken en 10sec te wachten en het opnieuw opstarten van de modem heb je wel weer internet maar dit is een dagelijks ritueel. Nu telfort besteld in hoop van zege dat dit wat stabieler is dan die oostblok half Chinese rommel die je van ZIGGO krijgt. Succes mensen die bij ziggo zitten ik heb bewondering voor jullie geduld en belabberde gewoonte!

Michiel
14-01-2019

Beloven veel maar is niets

Beloven veel maar maken niets waar

Opname beneden boven kijken kan niet.

Via utp kabel kan niet.

Vandaag gebeld dat ik het abonnement ga opzeggen dit door beloofde maar niet geleverde diensten

Wouter
14-01-2019

Valt best wel mee allemaal

Ben al jaren ziggo gebruiker. Na een slechte start ben ik al geruime tijd tevreden. Wifi is boven wat zwak, is opgelost met een wifi extender.

Doet wat het moet doen voor een redelijke prijs.

Cp

Mediabox XL en Wifi zijn zeer slecht

Ben vorig jaar overgestapt naarl ziggo na een verhuizing.slechte beslissing. Zodra 1 ste jaar om ga ik weg.

De mediabox XL is zeer slecht. Het is traag met laden van menus en apps. Het hapert altijd in de eerste paar minuten. De netflix app is zer oud en loopt om de haverklpa vast of is niet meer responsive. Ze zouden werken aan een opvolger, ga daar niet meer op waxhten. De huidige had al ruim 5 jaar gelden vervangen moeten worden.

En de modem heeft zeer slechte wifi kwaliteit. Kan niet goed overweg met meerdere devices, heeft zeer beperkte bereik.

Kan niet op een normale manier 2 TVs koppelen en opnames op beide TVs bekijken. Terwijl me wel is verteld dat dat mogelijk is.

Voor mij geen ziggo meer

13-01-2019

Snelheid internet te langzaam.

Klacht gemeld over snelheid internet.

Was te langzaam. Monteur langsgekomen en wonderbaarlijk weer sneller internet. Nu echter weer te langzaam. Zeer vreemd.

Gijs
13-01-2019

Onstabiel internet, 0 service.

Na jaren onstabiel internet kan ik nu helemaal niks meer. Ziggo gebeld, monteur kan over een week. Opgehangen en KPN besteld.

11-01-2019

Goede service van Ziggo

Altijd alles in orde, meer dan de snelheid die beloofd is >400 Mb/s.

Televisie stoort wel soms, maar kan ook aan slechte aansluitingen in huis liggen(!) aangezien deze met een 'goedkopere' splitter is gedeeld.

Ook wel eens klachten gehad met internet door storing (verouderde apparatuur) maar deze zijn altijd accuraat opgelost door het bedrijf.

Al met al vind ik Ziggo een topbedrijf wat echt wel daar is voor hun klant en oplossingen bied mits er met zekerheid gezegd kan worden dat het eigen thuisnetwerk/aansluitingen en configuratie goed is ingesteld. (dit laatste is wat vaker fout gaat en dat komt dan bij Ziggo op het bord)

Top snelheid!

In de wijk is monteur bezig geweest met de kastjes. Snelheid is nu helemaal top, precies de beloofde snelheid

10-01-2019

Ziggo is een louche organisatie

Heb binnen de geldende termijn een verhuisdatum doorgegeven en wilde op nieuwe adres al 1 maand van te voren ook Ziggo. Dit bleek technisch te moeilijk en alleen te kunnen met een tweede abonnement op het nieuwe adres, naast het aflopende oude abonnement, en dus 1 maand dubbel betalen.

Een aantal maanden na de verhuizing zag ik dat niet die ene maand dubbel was geïncasseerd, maar nog steeds voor 2 contracten.

Reactie Ziggo: "uw fout, had u maar het oude contract moeten opzeggen". Dat ik dit met het doorgeven van de verhuisdatum al had gedaan werd weggehoond.

Dat Ziggo dit niet wist kan ik begrijpen; dat het geld niet wordt geretourneerd noem ik stelen.

Klantenservice: een 0 ipv 1

10-01-2019

Trage snelheid van het internet

Ook ik heb het zakelijke abonnement en ben het bellen met de helpdesk beu! Ze beloven 200Mbit/sec en ik krijg regelmatig 1Mbit/sec of helemaal niet.

Heeft iemand nog tips?

Is er een alternatieve provider die hoge snelheid biedt? Er is bij mij in de straat geen glasvezel, anders was ik allang overgestapt.

09-01-2019

Mediabox xl

Geachte forum,

Heb mediabox xl sinds 1 jaar, beeld staat stil terwijl het geluid doorgaat / zit je een film te kijken springt hij ineens op EPG / zit je netflix te kijken, en denk na een kwartier dat je de film niet mooi vindt, dan kan ik niet meer uit het programma komen, moet dan de mediabox uitschakelen, om daarna weer op een andere zender te kijken, kom dan ook niet meer in netflix / heb daarom een nieuwe tv aangeschaft ''dacht dat het daar aan lag''[Philips 49pus8503/12] plus nieuwe hdmi k4 aangeschaft, wat denk je, noppie noppie, zit te denken om over te schakelen op een andere provider?

Jean
09-01-2019

Onstabiel internet

Netflix valt steeds weg, instabiele wifi

snelheid onder de maat

Ruben
08-01-2019

Internet verbinding Ziggo

Drama internet, ben voortdurend bezig met wachten tot er weer verbinding is. Totaal niet betrouwbaar. Had hiervoor kpn fon daar kan je van verwachten dat het regelmatig onbereikbaar is, maar dit is gewoon een repeterende dagtaak die in in je allergie gaat zitten. Ziggo. niet aan beginnen!

08-01-2019

Ongevraagd afgesloten

Ziggo stuurt modem en als je dat niet zelf installeert wordt je ongevraagd afgesloten en mag je zelf voor de ksoten opdraaien

Harriette
07-01-2019

Waardeloze diensten

Ik ben vorige week overgestapt op Ziggo Zakelijk omdat ik met mijn bedrijf afhankelijk ben van internet. Ze verzekerden mij dat ik een prima service krijg en storingen binnen 4 uur opgelost worden. Dat kon niet slechter starten. Na installatie van het modem gaat er bij Ziggo wat fout in de activatie. Ik heb inmiddels 6 verschillende medewerkers asn de telefoon gehad en ze vertellen allemaal wat anders. Niks opgelost. De IT afdeling is inmiddels naar huis dus we kunnen niets voor u doen. 1 eerlijke medewerker zegt dat dit heel vaak fout gaat en dat ze er een speciaal team voor hebben. Belt u maar terug om 19:00 uur. Ja toen was dat team Al naar huis. Kost mijn bedrijf handen vol geld nu ik niet kan werken. Ik heb zoveel spijt dat ik ben overgestapt! Technische medewerkers noemen ze die service desk medewerkers. Echt niet. Leugenaars zijn het.