Gijs
13-01-2019

Onstabiel internet, 0 service.

Na jaren onstabiel internet kan ik nu helemaal niks meer. Ziggo gebeld, monteur kan over een week. Opgehangen en KPN besteld.

11-01-2019

Goede service van Ziggo

Altijd alles in orde, meer dan de snelheid die beloofd is >400 Mb/s.

Televisie stoort wel soms, maar kan ook aan slechte aansluitingen in huis liggen(!) aangezien deze met een 'goedkopere' splitter is gedeeld.

Ook wel eens klachten gehad met internet door storing (verouderde apparatuur) maar deze zijn altijd accuraat opgelost door het bedrijf.

Al met al vind ik Ziggo een topbedrijf wat echt wel daar is voor hun klant en oplossingen bied mits er met zekerheid gezegd kan worden dat het eigen thuisnetwerk/aansluitingen en configuratie goed is ingesteld. (dit laatste is wat vaker fout gaat en dat komt dan bij Ziggo op het bord)

Top snelheid!

In de wijk is monteur bezig geweest met de kastjes. Snelheid is nu helemaal top, precies de beloofde snelheid

10-01-2019

Ziggo is een louche organisatie

Heb binnen de geldende termijn een verhuisdatum doorgegeven en wilde op nieuwe adres al 1 maand van te voren ook Ziggo. Dit bleek technisch te moeilijk en alleen te kunnen met een tweede abonnement op het nieuwe adres, naast het aflopende oude abonnement, en dus 1 maand dubbel betalen.

Een aantal maanden na de verhuizing zag ik dat niet die ene maand dubbel was geïncasseerd, maar nog steeds voor 2 contracten.

Reactie Ziggo: "uw fout, had u maar het oude contract moeten opzeggen". Dat ik dit met het doorgeven van de verhuisdatum al had gedaan werd weggehoond.

Dat Ziggo dit niet wist kan ik begrijpen; dat het geld niet wordt geretourneerd noem ik stelen.

Klantenservice: een 0 ipv 1

10-01-2019

Trage snelheid van het internet

Ook ik heb het zakelijke abonnement en ben het bellen met de helpdesk beu! Ze beloven 200Mbit/sec en ik krijg regelmatig 1Mbit/sec of helemaal niet.

Heeft iemand nog tips?

Is er een alternatieve provider die hoge snelheid biedt? Er is bij mij in de straat geen glasvezel, anders was ik allang overgestapt.

09-01-2019

Mediabox xl

Geachte forum,

Heb mediabox xl sinds 1 jaar, beeld staat stil terwijl het geluid doorgaat / zit je een film te kijken springt hij ineens op EPG / zit je netflix te kijken, en denk na een kwartier dat je de film niet mooi vindt, dan kan ik niet meer uit het programma komen, moet dan de mediabox uitschakelen, om daarna weer op een andere zender te kijken, kom dan ook niet meer in netflix / heb daarom een nieuwe tv aangeschaft ''dacht dat het daar aan lag''[Philips 49pus8503/12] plus nieuwe hdmi k4 aangeschaft, wat denk je, noppie noppie, zit te denken om over te schakelen op een andere provider?

Jean
09-01-2019

Onstabiel internet

Netflix valt steeds weg, instabiele wifi

snelheid onder de maat

Ruben
08-01-2019

Internet verbinding Ziggo

Drama internet, ben voortdurend bezig met wachten tot er weer verbinding is. Totaal niet betrouwbaar. Had hiervoor kpn fon daar kan je van verwachten dat het regelmatig onbereikbaar is, maar dit is gewoon een repeterende dagtaak die in in je allergie gaat zitten. Ziggo. niet aan beginnen!

08-01-2019

Ongevraagd afgesloten

Ziggo stuurt modem en als je dat niet zelf installeert wordt je ongevraagd afgesloten en mag je zelf voor de ksoten opdraaien

Harriette
07-01-2019

Waardeloze diensten

Ik ben vorige week overgestapt op Ziggo Zakelijk omdat ik met mijn bedrijf afhankelijk ben van internet. Ze verzekerden mij dat ik een prima service krijg en storingen binnen 4 uur opgelost worden. Dat kon niet slechter starten. Na installatie van het modem gaat er bij Ziggo wat fout in de activatie. Ik heb inmiddels 6 verschillende medewerkers asn de telefoon gehad en ze vertellen allemaal wat anders. Niks opgelost. De IT afdeling is inmiddels naar huis dus we kunnen niets voor u doen. 1 eerlijke medewerker zegt dat dit heel vaak fout gaat en dat ze er een speciaal team voor hebben. Belt u maar terug om 19:00 uur. Ja toen was dat team Al naar huis. Kost mijn bedrijf handen vol geld nu ik niet kan werken. Ik heb zoveel spijt dat ik ben overgestapt! Technische medewerkers noemen ze die service desk medewerkers. Echt niet. Leugenaars zijn het.

Richart

Internet

Hier veel problemen met het internet. Als ik mijn laptop aanzet en deze verbind met het internet zijn alle apparaten in huis ineens onbruikbaar. Iphone, tv, reciever, ipad, klikaanklikuit enz. Ze geven wel aan verbonden te zijn maar je kunt er niets mee?!?!?

Als ik de verbinding verbreek vd laptop werkt alles weer 'normaal'

Diverse keren contact gehad maar een echte oplossing is er nog steeds niet, betaal 62,50,- pmnd hiervoor.

Ik baal hier enorm van!

Iemand misschien een idee dit op te lossen?

mvg Richart

Mike
06-01-2019

Slechtste internet bedrijf dat ooit heeft bestaan.

Ziggo is verschrikkelijk. dagelijks valt mijn internet weg. niet 1 keer per dag maar meerdere keren. Ik heb ook nog eens een zakelijk abonnement en als ze komen helpen, lost het nooit wat op.

Frederik

Storing

Vandaag is het weer zover. Slechte tv ontvangst. Regelmatig valt beeld weg met storingsmelding.

Internet valt ook regelmatig uit. Waardeloos.

Agnes
05-01-2019

Klanten-uitmelker

Horizonbox plus extra mediabox werken niet same. Hoofdbox kan niet op eco stand, favorieten zenders kun je niet instellen. Film1 ook vaak storingen en voor de rest.klantenservice-comunicatie flut. Een medewerkster vertelde me.Ik heb ook een extra mediabox en heb daar nóóit problemen mee?! Knap hè ?

Carola
04-01-2019

Nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo slecht functioneert

Er is niemand bij de ziggo die weet hoe de procedures werken, de ene medewerker verteld dit de volgende

Zegt dat het niet klopt . Je kunt geen afspraken maken met de ziggo want die komen ze niet na.

De monteurs zijn ook prutsers na een tiental keren is de storing nog niet verholpen.

Service en diensten zijn heel slecht .

Mm
03-01-2019

Problemen mediabox

Mijn extra mediabox ging kapot. Voordat alles in orde was ik anderhalve week verder. Dit na veel telefoontjes, met veel onvriendelijke mensen. Iedereen die het begrijpt als je boos gefrustreerd bent, maar geen oplossing. De monteur meerdere keren over de vloer gehad. Helaas waren de verkeerde spullen opgestuurd. Ik wist dit en melde dit bij Ziggo. Ja maar toch moet eerst de monteur komen. Deze kon het natuurlijk niet oplossen. Dit had ik al gezegd aan ziggo. Zij luisteren niet. Het lijkt of zij een keuze hebben gemaakt. Vooral nieuwe leden binnen halen en de oude hebben we al dus gaan wij niet meer ons best voor doen. Het gaat vooral om geld verdienen. Ook al heb je een duur abonnement sorry mevr. Is de standaard

Wilma
03-01-2019

Bijzonder klantonvriendelijk

Ik heb mijn abonnement bij Ziggo opgezegd ivm de slechte kwaliteit TV ontvangst. Heel veel storingen in de beeldweergave. Reeds op 21 oktober ben ik overgestapt naar Telfort ( kwaliteit is echt veel beter) maar nog steeds wacht ik op de afwikkeling van de nota, ik heb nog recht op teruggave nl. Als ik bel krijg ik te horen dat het 8 weken kan duren voor het geld teruggestort wordt. Op mijn vraag waarom het zolang duurt krijg ik een vaag antwoord: het staat toch in de brief van afwikkeling dat het zolang duurt! Als ik geld overmaak naar een andere rekening is dat binnen 24 uur altijd geregeld.

Stef
31-12-2018

Waardeloze Horizon

Zeer slecht apparaat, zo ontzettend traag. Alles loopt vast!

Vincent
30-12-2018

Zenders ontbreken,ziggo zegt probleem opgelost,nou nee hoor

Zenders ontbreken,en ziggo stuurt doodleuk een bericht "probleem opgelost " terwijl op de klantenservice site staat dat men er mee bezig is en snel wordt opgelost.

Ja, er ligt nog wel wat werk voor de afdeling communicatie! Succes ZIGGO en los het probleem nu eens snel op.

Annette
30-12-2018

Helpdesk waardeloos

Vanmorgen contact gehad met de Helpdesk van Ziggo over een onterecht geblokkeerde account. Onvriendelijk behandeld, er wordt niet geluisterd, vragen worden niet beantwoord en er wordt alleen een standaard verhaaltje afgedraaid. Echt beneden de maat.