BM
04-06-2017

Eerste klas boeven die nooit zeggen: uw verhaal klopt.

De laatste jaren aantoonbaar met klachten geweest bij (UPC) Ziggo. De ene monteur komt, breekt aales af, de andere monteur komt en legt alles aan. Als die monteur klaar is komt de volgende monteur die de versterker weer weg haalt. Dan komt er weer een monteur die heeft een andere splitter. En ga zo maar door. Allemaal tijd rekken en werk voor niets. En dan zeggen dat het iedere keer wel aan mijn kabels ligt. Ik garandeer je dat de rijkste vent ter wereld niet zo goede kabels als ik heb liggen in huis. En toch zegt Ziggo dat het dan hier, dan daar aan ligt. Dus haal ik een onafhankelijk bedrijf erbij. En? Dat bedrijf zegt: alles in uw huis is super-top. Dus Ziggo: kom op dan met je schadevergoeding! Maar nee.dan zijn ze accuut weer over op standje : rekken en monteurs sturen. Top! Tijd dat een Kassa of Opgelicht hier eens opduikt!

Mantis
03-06-2017

Weer geen internet

Waarde loos echt niet doen

02-06-2017

Mail geblokkeerd zonder reden

Zeer vergelijkbare ervaring als die van Michelle (hieronder). Ook mijn mail is geblokkeer, volgens de afdeling "abuse" omdat er spam vanaf mijn account zou zijn verstuurd. Diezelfde afdeling negeert helaas alle vormen van contact en weigert stelselmatig om met mij te communiceren. Erg vervelend, vooral omdat ik volgens de brief die ze mij hebben gestuurd juist met hen contact moet opnemen.

De "helpdesk" van Ziggo (zowel telefonisch als per chat) kan mij ook niet vertellen waarom mijn mailaccount is geblokkeerd. Op de vraag wélke emailberichten ze dan als "spam" zien kunnen ze geen antwoord geven. Kennelijk is hun spamfilter één grote zwarte doos die zonder opgaaf van reden of onderbouwing lukraak accounts blokkeert.

Vervolgens vertellen ze me dat ik mijn wachtwoord maar moet veranderen. Als ik ze dan uitleg dat dit zinloos is zolang ik niet weet waarom mijn mail / welke mail als `spam` wordt bestempeld krijg ik opnieuw te horen dat ze mij dat niet kunnen vertellen.

Kortom, vreselijke kastje-muur toestanden bij een bedrijf dat geen enkele verantwoordlijkheid neemt voor zijn handelen of falen. Ziggo creëert een probleem om redenen die ze niet kunnen uitleggen (en zelf niet begrijpen) en de klant mag het voor ze oplossen.

Jesse
01-06-2017

Elke dag valt internet uit. Wekelijks onderhoud

Geen dag zonder dat het internet uitvalt. Iedere week zo'n beetje onderhoud. Wel netjes aangekondigd maar met een tijdsframe van 5 dagen van elk 10 uur. Geen grap. Dat is echt schandalig. Ook nog eens duur. Om te huilen

Eseosa
31-05-2017

Vreselijke klantenservice

Ziggo is een vreselijke bedrijf. Ze maken telefonisch een contact met je en vertellen de helft niet van wat je krijgt of moet betalen. Ze gaan akkoord met het ene en je krijgt het andere. En als je belt om een oplossing voor de probleem die zijn hebben veroorzaakt. Dan is het in eens wij kunnen je niet helpen.

Michelle
31-05-2017

Totaal gebrek aan klantenservice

Vreselijk slechte ervaring met Ziggo. Ziggo heeft voor de 3e keer in een week tijd de email geblokkeerd omdat zij denken dat de email gehackt is. Na meerdere keren gebeld te hebben, kwamen ze tot de conclusie dat er toch geen sprake was van een hack maar de email bleef wel geblokkeerd. Twee keer alle wachtwoorden veranderd, maar dat hielp niets. De derde blokkade vond plaats terwijl ik aan de telefoon was met de klantenservice om te checken of de email weer werkte. Ziggo gaf aan dat het 2 tot 3 werkdagen minimaal gaat duren voordat ze uberhaupt eens gaan kijken naar het probleem. Tot die tijd is de email dus geblokkeerd en dat is in feite "jammer". Helaas geeft de klantenservice medewerker aan dat zakelijke accounts prioriteit krijgen en particuliere klanten een "minder hoge prioriteit" hebben. Daarom "is de wachttijd langer". Ongelofelijk dat Ziggo zulke slechte klantenservice heeft. Niet alleen veroorzaken zij zelf het probleem door de email 3 keer zonder noodzaak te blokkeren, maar ze schuiven de verantwoordelijkheid af op de klant en behandelen klanten alsof het ze niets kan schelen. Vreselijk slechte behandeling, ik ga meteen overstappen op een andere email.

Ingrid

Afgesloten voor nog geen 16 euro

Mijn ouders hebben ziggo.Aangezien ze op leeftijd zijn allebei ver over de 80 contreel ik het regelmatig ik woon in amsterdam en mijn ouders in assen.Afgelopen vrijdag was ik daar gebeld met ziggo kreeg ik te horen dat ze 15 euro en 79 moetsen overmaken dat was achterstallig ik heb die man verteld dat ik dat gelijk ga doen die man zei dan zien we het eind van week wel tegemoet nu is het dinsdag dus nog geen eind van de week en ze hebben het nog niet ontvangen ik heb het vrijdag over gemaakt en nu zijn ze vandaag afgesloten van telefoon ect ik heb daarop ziggo boos gebeld en vermeld dat mijn moeder een persoonsalamering hbeen en dat het op de telefoon is aangesloten tjaaa ze konden er niks aan doen dus ziggo maakt zich druk om 16 euro wat overigens betaald is en niet over een mensenleven wtf ziggo

Kim

Goochelen met cijfers

Ik heb niet hele goede ervaringen met Ziggo. Vooral niet op factureergebied. Zij maken de factuur zo ingewikkeld dat niemand het nog kan begrijpen. Elke maand controleer ik hem weer en met regelmaat blijken er fouten in te zitten. Ik heb 1x iets in mijn abonnement veranderd, waardoor ik nu telkens verkeerde factuurbedragen ontvang. Dit is nu de 3e maand achter elkaar dat ze dingen in rekening brengen die niet kloppen. Als ik contact met ze op neem via de klantenservice, word ik wel correct geholpen en krijg ik elke maand netjes weer excuus . Het wordt de maand er na gelijk gecorriceerd. Echter heb ik liever dat ik niet elke maand mijn factuur hoef na te kijken omdat het eventueel niet kan kloppen. Het zou een stuk klantvriendelijker zijn als ze een factuur sturen die iedereen gewoon kan begrijpen. Wees transparant en begrijpelijk.

Harry

Ziggo

Ben al jaren klant bij ziggo, nog nooit problemen gehad, tot enkele maanden terug. Het overstappen naar een nieuw abonnement ging fout. Keurig terug gezet naar oude abonnement. Rekeningen herstellen duurde wat langer maar kean goed. Heb €20,00 vergoed gekregen voor telefoon kosten. Nu weer een poging gedaan voor een nieuw abonnement, komt van middag binnen. Ik vind Ziggo orima, dus begrijp al deze klachten niet. Hoewel het er eingelijk maar een paar zijn met meer dan een miljoen aansluitingen. GEWOON DOORGAAN ZIGGO

Alex
29-05-2017

Slechte klantenservice.

Drie keer contact gehad in veertien dagen omdat mijn zenders plots zijn verdwenen, elke keer als ik belde werd er een andere diagnose gesteld: update gemist(geen zenders na update), mijn Philips tv's geven de problemen(gebeld met Philips kosten 25 euro, tv's zijn up to date!), module's kapot(zou een module opgestuurd worden.not) en nu gaat er een monteur aan te pas komen. Ik betaal wel voor het zenderpakket zonder er gebruik van te kunnen maken. Laatste kans Ziggo.

29-05-2017

Waardeloze service van Ziggo

Vanaf het begin problemen met Ziggo, WIFI ontvangst waardeloos, zeer traag internet, smartcards die opeens gedeactiveerd zijn. Problemen zullen binnen 72 uur worden verholpen. (dit is al onacceptabel) maar nu na 6 dagen nog steeds geen oplossing. Via de waardeloze servicemogelijkheden op het internet, ben je wel verplicht om via je telefoon weer in de wachtrijen aan te sluiten…… Ik ga opzoek naar een betere provider, die wel iets om haar klanten geeft en geen onmogelijk servicenetwerk opzet om maar niet in contact te hoeven komen met ontevreden klanten. Zoals al eerder werd gezegd: een grote fout om naar Ziggo over te stappen!

Mina
28-05-2017

Zeer trage internet

De rekeningen kloppen maar internet snelheid is om te huilen. Niet doen als je voor snelle internet betaalt en trage internet wilt!

27-05-2017

Ziggo maakt beloftes niet waar!

Ik heb al zo vaak een klacht ingediend, ik weet niet hoelang aan de telefoon "gehangen". Dan is er een storing en beld mevrouw gewoonweg niet terug dan leg ik alles uit en vraagt die man. Hoe zou u het willen formuleren. Dan komt er een monteur en brengt een. VErsterker aan. Dan komt ereen monteur en haalt de versterker er af. Dan komt er een monteur en zet de versterker er weer op, trouwens deze laatste lijkt er verstand van te hebben. Ik zou een terugave krijgen, ik moet investeren in de toekomst? Zorg eerst maar eens voor de verleden tijd en het heden! In het zojuist gepleegde telefoontje kreeg ik te horen dat de volgende keer ik €20 euro terug krijg!? Zou u zelf daar genoegen mee nemen, of is dit de "oprotprijs" zo heb ik het ook genoemd in mijn zoveelste mail naar De Consumentenbond,Radar en Kassa. Zijn jullie dan ook nog niet in staat jullie gebreken aan de cliënt te vergoeden? Laat jullie nu ook eens van de goede kant zien,. Aan de telefoon zijn jullie begripvol en ja ik heb recht op een vergoeding maar €20 op zo'n €360 voor een half jaar met problemen? Ben ik zoveel waard als cliënt van Ziggo? In afwachting op uw brief/mail 27 mei 2017 ook deze stuur ik door naar bovengenoemde instanties, het wordt tijd dat jullie gedwongen worden dat wanneer de klacht zolang blijft voortduren de kosten voor TV stop gezet worden. Zo leren jullie de cliënten te waarderen en waarde voor hun geld te bieden! Hoogachtend,

Douwe
27-05-2017

Hele slechte service en beloftes die niet na ekomen worden.

Omdat het ontvangst van de wifi achteruit ging had ik een nieuw modum besteld maar dat werkte dus niet. Eergisteren 24-5 ziggo gebeld en de persoon zei dat het aangemeld moest worden wat hij ook gelijk deed maar het werkte dus niet. Ik heb toen om een monteur gevraagd en die zou hier binnen vier uur zijn wat ook in de brochure staat. Na vier en een half uur maar weer gebeld van waar de monteur blijft maar die werkten niet meer en omdat het gisteren 25-5 Hemelvaartsdag was werkten ze ook niet. Vrijdag morgen 26-5 tussen acht en twaalf komt er een monteur langs. De monteur is inmiddels geweest en zei dat het modum wat gestuurd is niet bij mijn paket hoort. Hij had het goede modum wel bij zich en heeft het aangesloten en aangemeld. Nu werkt alles weer. Ik heb ziggo gelijk ook maar even gebeld hoe ze dit denken te compenseren. €20,- coulance en meer zat er niet in. Ik heb trouwens nooit geweten dat een dooie mus nog zveel waard is. Volgens mij heeft ziggo nog loodsen vol met oude meuk van upc. Omdat achter op dit modum wat nieuw moet zijn upc staat maar dat is al twee jaar in handen van ziggo. Beslist geen reclame voor dat bedrijf.

Maria

Wat een afsluiting!????

Februari dit jaar van KPN naar Ziggo gegaan Ivm verhuizen naar Hoek van Holland. Grootste fout ooit om over te stappen blijkt al snel. Het begon al lekker, kregen niets van Ziggo, geen kastje,niets. Bleek dat ze zelf het abonnement hadden opgezegd want er stond nog een abonnement op van de oude bewoners ( die hadden overigens ook problemen met het opzeggen cq verhuizen van het abonnement) daarna de houtlijm met aanmelden en nog eens en telkens 24 uur wachten en ja dan maar weer ineens door Ziggo opgezegd (?) Monteur, veel storingen, weer een monteur en nog steeds vaak storingen, vandaag ben ik het meer dan zat en wou ik mijn abonnement opzeggen. Betalen doe ik niet meer, ik zie niet in waarom ik mijn plicht na moet komen als Ziggo dat ook niet doet. Ik heb "geluk" dat er een prijsverhoging is, waardoor ik op mag zeggen. Doe maar meteen, maar ik zal een mail sturen naar Kassa en vragen of het niet sneller kan en daarnaast wil ik gecompenseerd worden. Nooit meer Ziggo!

Maria

Wat een affluiting!?

Alex

Besteling ziggo

Ik heb vrijdag 29-05-2017 een ziggo parket bestelt met daar duidelijk gezegd dat ik en dit huis geen ziggo aansluiting heb er ligt 14 meter kabel bij mijn voor gevel maar moet nog naar binnen gelegd worden dat zal allemaal geregeld worden komt goed zeggen ze maandag kreeg ik mijn pakketje al dus diereckt gebekt voor een monteur die ook de kabel naar binnen zal brengen helaas dinsdag waar de monteur zal komen komt ie mij vertellen dat hij geen monteur is voor de kabel naar binnen te leggen maar alleen voor het aan sluiten van de spullen ik maar weer bellen ze willen mij wel een monteur sturen voor de kabel maar dat kost geld ter wel ze mij hebben belooft om alles te regelen dus niet nu zeggen ze niets meer hoor niets dus ziggo lekker bezich neem een beslissing

Inge
24-05-2017

Verhuizen, maar ziggo verhuisd niet met je mee

Een aantal maanden geleden voor de eerste keer contact gehad met ziggo over de verhuizing. Situatie, wij al jaren klant met ziggo abonnement, gaan 2x verhuizen. 1e verhuizing naar een tijdelijk onderkomen, daar is alles inclusief en dan korte tijd daarna naar onze nieuwe woning. Hoe gaat alles in zijn werking. De mevrouw aan de telefoon heeft alles netjes uitgelegd en wij hebben hierop besloten ons abonnement tijdelijk aan te houden, zonder we hier daadwerkelijk iets mee deden, zodat we wel onze mailadressen e.d. konden behouden. Mevrouw heeft letterlijk gezegd (en is ook op de site te lezen) bel 14 dagen van te voren even op voor de verhuisdatum dan wordt alles op tijd geregeld.

Dus een paar weken nadien opbellen, wij gaan verhuizen per 13 mei. geen probleem wordt geregeld. 10 mei nog niets vernomen van ziggo, dus maar eens bellen. Nee mevrouw, uw aansluiting is nog niet gereed want het is een nieuwbouwhuis en de aannemer heeft het nog niet afgemeld in zijn systeem. Op onze vraag wanneer dit dan zou gebeuren hebben we geen antwoord gehad. de daarop volgende dagen elke dag minimaal 2x contact gehad, of er al iets bekend is. bla bla bla (je kent t wel). Maar niets noppes nada. Keer op keer kregen we beloftes over teruggebeld te worden, maar dit werd niet gedaan.

Via facebook proberen dan maar, daar wordt snel gereageerd met vragen over je klantnummer, postcode en huisnummer en daarna ook van die kant weer radiostilte. 18 mei, eindelijk een doorbraak, op 23 mei kan de monteur komen naar uw wijk om signaal op uw kabel te zetten. Helemaal fijn en lekker, nog een weekend zonder tv en internet, maar het einde is in zicht.

Afgelopen maandag belde dezelfde meneer met nog beter nieuws, de monteur zou die middag al langsgaan (jeeeeee jippieeeee, feestje). Helaas van korte duur, want de monteur is geweest, blijkt de kabelaanlegaannemer wel de kabel in mijn huis gelegd te hebben, maar ergens onderweg tussen mijn huis en het schakelhuis is de kabel, maar niet in het schakelhuis. Aannemer weet het niet, maar zitten helemaal volgepland de komende tijd, die kunnen 2e week van juni wel een keer komen kijken.

Al met al. ik ben geen klant meer bij ziggo. Gebeld met KPN, verhaal uitgelegd. Volgende week komen ze de glasvezel aansluiten en eind volgende week heb ik tv en internet. (ziggo je leest t goed, binnen 2 weken is het ook mogelijk - zelfs als de basiskabel nog niet in de woning ligt).

Ziggo en verhuizen, ja mensen doen. Als je verhuisd, verhuis dan gelijk van provider, scheelt je een hele hoop kopzorgen, belkosten en andere bijkomende kosten.

23-05-2017

Leuke reclame, formule 1 kijken in de tuin. Moet het wel werken.

Ik heb 2 streepjes WiFi verbinding. Heb de ziggo app. Tis lekker weer. Ff de giro kijken in de tuin dacht ik.

Wat een drama! Beeld loopt iedere x vast. Probeert continu verbinding te maken. 10 seconden Oke beeld en klaar.

Melding: deze video kan niet worden afgespeeld. Ga eerst eens na of alles werkt voordat je reclames gaat maken. En dan het abonnement maar weer duurder maken?

Tijd voor KPN.

Succes ziggo. Met beloven maar niet nakomen.

Rick
22-05-2017

Heb ik wel internet

Heb super vaak traag internet sinds een aantal weken. En er word niks aan gedaan.