Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Teresa
19-06-2017

Ziggo

De slechtste provider van nederland .Vanochtend is een monteur geweest bij mij. Steeds viel de Internet uit. Sinds zijn vertrek is mij Internet 9 keer uitgevallen. De overstap naar tele2 is onvermijdelijk Ziggo ! Waardeloos

Andre
18-06-2017

Blokkerig beeld

Ben al van af nov 2016 bezig met Ziggo als ik alles moest op schrijven dan heb ik een boek werk drie keer monteur geeft toe dat het niet bij mij licht maar het van buiten komt .Ben er helemaal klaar mee. prijs verhoging en geen service , dat noem ik crimineel gedrag . de groot machten doen wat ze willen en iedereen kijkt toe Nou ik denk dat ik de prijsverhoging niet gaat betalen voor dat alles is opgelost Ook ga ik achter compensatie aan wie denken ze wel dat ze zijn.

Sinisa
17-06-2017

Slechte service

Altijd prima tv en internet gehad via Ziggo (tot op het moment we via de klantenservice onze abonnement hebben aangepast). We keken altijd via Humax kastje maar hebben een nieuwe TV en wouden een smartcard. Smartcard is netjes opgestuurd echter op de nieuwe factuur rekende Ziggo €12.50 extra activatie kosten (schandelig). Netjes onze Humax van +- 5 jaar oud terug gestuurd. Is onze volgende factuur ineens €85,- euro hoger omdat men claimt de Humax nooit te hebben ontvangen. €85,- betalen voor een Humax van +-5 jaar oud is voor ons echt de druppen. Wij zijn helemaal klaar met Ziggo!

Robert
17-06-2017

Ziggo regelt alles ondanks dat ik klant ben bij kpn

Ik krijg het signaal van ziggo maar de rest van kpn. De kpn monteur is aanwezig maar krijgt de aansluiting niet voor elkaar. Hij weigert te kijken naar de Ziggo lijn. Dus bel ik Ziggo, waarop Ziggo zegt dat ze de volgende dag voorbij komen en zorgen dat Alles werkt. Zo wordt het ook geregeld. Dikke pluim voor Ziggo. Slecht van kpn

Jannie
17-06-2017

Onderhoud van ziggo buitenshuis

Ik heb een b&o televisie en ziggo net een humax kastje laten aansluiten. Nu heeft ziggo een reparatie buitenshuis uitgevoerd onderhoud voor de televisie en ja hoor televisie gaat niet meer aan. Vervolgens komt de monteur en zegt dat het aan de televisie ligt Wie kan mij wat meer vertellen. Ondertussen bericht van ziggo. ik moet 40 euro betalen de monteur zegt dat het aan de televisie ligt Waar heb je het ooit zo zout gegeten. Het beste is om er met ziggo met z,n allen een eind aan te maken. Wie weet een betere provider ?

Helen
16-06-2017

Steeds een ander verhaal

Regelmatig doet internet en de tv het niet. Nu deed helemaal niets het meer. Manlief gebeld met Ziggo; geen storing kastje stuk, monteur komt over 5 dagen! Ik kwam thuis en vond dit onacceptabel. Ziggo gebeld en toen was t verhaal; storing tot 22:00 uur. Zou ook wel heel toevallig zijn als alles stuk is. Na 22:00 uur weer gebeld en toen bleek er weer iets met de kabels stuk te zijn. Klantenservice jochies zijn best aardig maar je hebt er niks aan. Ziggo is echt een waardeloos bedrijf, ik vrees de concurrenten ook.

Aad
16-06-2017

Landelijk onderhoud geweest en nu 6 zenders kwijt

De website van Ziggo geeft aan dat je kunt proberen alle zenders weer opnieuw in te stellen. Er is een handleiding (handig) voor vele soorten TV's. Dit gaf inderdaad het gewenste resultaat. Maar ik erger me eraan dat dit zomaar kan gebeuren. Je krijgt wel tevoren een brief maar dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, ho maar. Vele anderen moeten hier toch ook last van hebben.

M.a de jong
16-06-2017

Wekelijks geen internet

Ongelofelijk echt waar, het is nu thuiskomen en hopen dat je internet hebt! Dan ga je bellen en krijg je een onbeschofte medewerker aan de telefoon due je even verteld dat het bij andere providers niet beter is! Ik zei dat ik na al deze B S ja sorry ben nu echt giftig, wou bedanken en ze werd gewoon agressief. Ik heb een app op mijn telefoon die gesprekken opneemt en ik raad iedereen aan om dat te doen. Ben nu geneigd om dit gesprek door te sturen naar radar of een ander programma want zo praat je niet tegen klanten die wekelijks last hebben. Ik dacht even heeft deze medewerker aandelen in ziggo ofzo? Omdat ze zo te keer ging. Ik ben er klaar mee elke keer zelfde riedeltje o woon je in een flat? Nee! Nieuwe modem of een versterker? Tgg hou op alles al geprobeerd en heel simpel onze hele wijk ligt steeds plat dus kom me niet vertellen dat het aan mijn huis, plaats van modem en meer van dat soort onzin ligt. Ben er klaar mee

Harry
16-06-2017

Extra horizon verbreed je horizon in negative zin.

Geblokkeerde modus,instellingen etc,tevredenheid een nul,zelfs de monteurs staan niet achter het product

Jacob
16-06-2017

Televisie

Mijn moeder van 88 nam in mei 2017 het alles in 1 pakket van ziggo. We hadden een module er bij gekocht en een nieuwe tv. Komt de man van ziggo en zegt dat het niet kan en zet er een humax ontvanger aan. Na een maand alleen maar ellende (ontvanger valt steeds uit) ziggo gebeld (10 minuten in de wacht) en monteur gevraagd.krijg ik te horen dat ik later maar eens terug moet bellen. Vanmorgen zelf maar de module (door ziggo zelf goedgekeurd) in tv en geprobeerd te installeren. En het werkt nu uitstekend. Conclusie : onervaren monteur en het meest belabberdste is dat ze je niet willen helpen. Ik ben blij dat ik in ieder geval KPN heb en hoop dat mijn moeder nu tenminste na deze ellende nog lang plezier van haar nieuwe tv mag hebben. Al met al een hele dikke onvoldoende voor Ziggo.

Thea
15-06-2017

Nooit doen!

Al jaren slecht internet dat telkens uitvalt. Nu de laatste twee weken helemaal knudde. Geen internet, wifi, telefoon, tv. Ik heb al 3 monteurs op bezoek gehad en het werkt nog niet! Hoop gezeur en ellende. Iedere keer andere mensen aan de telefoon en andere monteurs. Ieder moet op zijn manier het ' wiel weer opnieuw uitvinden' en inmiddels blijft de klant met alle klachten zitten. Je hebt totaal geen invloed op de manier van afhandelen. Prijsverhoging en geen service.

Erwin
15-06-2017

Waardeloos niet nakomen afspraken

Vandaag maar weer eens met Ziggo gebeld: na drie eerdere contacten over niet bestelde nieuwe abonnementen, ten onrechte afgesloten fox-sport abonnement, geincasseerde bedragen welke niet in overeenstemming zijn met gemaakte afspraak, bla bla bla. wat een waardeloze firma. Dat een bedrijf zich een dergelijke houding aan denkt te kunnen meten, niet wenst te communiceren, ondeskundige medewerkers in dienst heeft, ik snap er helemaal niets van !

Piet
15-06-2017

Slecht beeld op verschillende zenders, internet helemaal bagger

Nieuwe kabels goeie connectoren, maar verschillende zenders blokbeeld. Internet idem dito, nieuwe kabels alles nagelopen, maar om de haverklap geen internet, is al begonnen met samengaan met dat flut bedrijf upc, ik raad iedereen aan kijk elders dit is 1 groot drama, met niet al te bijster intelligente helpdesk.

Maja
13-06-2017

Ziggo is er voor je!

Slecht beeld door verouderde kabel en versterkers enz. Ik belde op en er werd terstond een monteur ingepland. Geen monteurskosten, geen voorrijkosten maar alles nieuw erop en erin gezet. Klasse en het enige dat ik moest betalen was de kabel en connectoren.

Goede duidelijkheid van zaken, vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de monteurs.

Ik ben al jaaaren bij UPC nu Ziggo en zal daar ook blijven.

Klasse

Donna
13-06-2017

Prut bedrijf met slecht klantenservice

Ik heb een heel lang verhaal maar houd het kort. Als ondernemer heb ik wat anders te doen dan me bezig houden met de shit van Ziggo. Maar ik ben het nu totaal zat. Vreeslijk om zo afhankelijk te zijn van een bedrijf die zijn afspraken niet nakomt. Vanaf februari bezig om van ziggo zakelijk over te stappen naar particulier. Slecht en tegenstrijdig geïnformeerd. Bij ieder contact oprechte excuses en beloftes om terug te bellen. NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT teruggebeld. De laatste is Wybren Dijkstra. Ben de namen maar nu gaan noteren. Eindelijk omgezet maar blijf ik facturen ontvangen en automatische incasso gaat door.

Zij doen maar waar zij zin in hebben.

Hoe kan de consument een vuist maken tegen een dergelijke bedrijf?

Do
11-06-2017

Ziggo weet niet wat service betekend!

Ik heb 2 weken geleden een internetpalket besteld bij ziggo voor €39,95 per maand, en het zou op 12 juni worden geleverd. Andere halve week later heb ik zelf weer gebeld omdat ik niks heb vernomen, bleek dat mijn bestelling niet goed is ontvangen. Ze hebben het er weer ingezet en heb een korting gehad allemaal leuk en aardig. Vervolgens een paar dagen later wil ik mijn bestelling volgen online, staat er bestelling geannuleerd. Ik weer bellen blijkt dat de vorige bewoner een rekening bij ziggo open heeft staan en dat ze niet 2 contracten op 1 adres kunnen zetten. Niemand die mij iets verteld na 3 keer contact met hun opgenomen te hebben. Als ik het internet nog wil moet ik mijn huurovereenkomst naar hun opsturen en dan kan ik als nog een extra week wachten. Nou bedankt ziggo voor jullie fantastische service!

Coen
10-06-2017

Klacht

Alles gaat fout telefoon doet het niet meer siaapkamer box doet het niet ik zou een nieuwe box kruigen krijg een grotebox.weer bellen bijmekaar half in de wacht nu komt er weer een monteur afwachten wat er gaat gebeuren?

Dorien
09-06-2017

Vaak storing en dan ook nog een prijsstijging doorvoeren

Zo ongeveer 2 keer per week moeten we router resetten omdat tv en/of internet signaal eruit ligt. Daarnaast heb ik een half jaar geleden een jaarcontract afgesloten en krijgen we daar nu prijsstijging op? Ik mag gelukkig nu opzeggen, maar ik vind het schandalig dat je denkt iets af te spreken voor 12 maanden en je dan een prijsstijging krijgt waar ze je niet in tegemoet willen komen omdat je voor een jaar hebt getekend. een grote ellende, ik ga overstappen!

Ruud
08-06-2017

De ene fout na de andere

Omdat ik abonnee ben bij Zigge en Vodafone heb ik een gratis pakket aangevraagd. Het zogenaamde Seres en Movies L pakket. Email van Ziggo ontvangen dat ik reeds het XL pakket heb en daar is het L pakket een onderdeel van. Terugdraaien dus. Toen is de ellende met Ziggo begonnen. Krijg ik ongevraagd een media box toegestuurd. Gebeld en uitleg gevraagd. Bleek een fout. Zo is dit nu ca 2 weken aan de gang. Zit nu 7 dagen zonder TV. Heb inmiddels ca. 10 keer gebeld. Elke keer is mij verteld dat ik nog even geduld moest hebben omdat het computersysteem van Ziggo alle wijzigingen stap voor stap moet doorlopen. Gevolg is dat ik nu 7 dagen zonder TV zit. En nu.gebeld en moet weer afwachten.

SBR
07-06-2017

Uitzending gemist.

De media box heeft een traagheid die we kennen uit de vorige eeuw. Een een andere ergernis is uitzending gemist'. dat is ongeveer het slechtste dat je kunt krijgen. Loopt uren achter. De oplossing is volgens de medewerker een duurder abonnement. Maar nog meer betalen voor een slechte ervaring lijkt mij geen goed idee.