Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Inmiddels al tig keer gebeld met Ziggo hierover, en iedere keer het het zelfde riedeltje eigenlijk. Maar nooit een verklaring of een oplossing. Laatst vroeg de medewerker aan mij of ik een idee had waar aan het kon liggen. Ik bedoel maar.
Met regelmaat snelheid internet weg dat zelfs het spelen van een filmpje niet lukt. Ik betaal meer dan €70,- per maand hiervoor met verplicht televisie erbij, welke ook om de haverklap op groen beeld springt. Vervolgens gaat er nu dan eindelijk een monteur langs komen. Word er nog wel bij verteld dat als het aan de bekabeling of aansluiting ligt er €50,- in rekening gebracht word. Alles wat ik thuis heb, inclusief aansluiting en bekabeling is door Ziggo netjes meegeleverd met modem en tv kastje. Ik vind prima om dat bedrag te betalen als het daarmee opgelost is. Vind het wel echt een hele vreemde klant vriendelijkheid welke Ziggo erop na houd.
Als het aan mij lag had ik allang bij een andere aanbieder wat aangegaan, echter heb ik helaas kabel en dus geen glasvezel waardoor ik hier aangewezen ben op Ziggo. Zodra dat veranderd ben ik weg!
Ik ben zelf al jaren lang tevreden klant bij Ziggo ondanks de hogere prijsklasse. In de 6 jaar maar 2 storingen gehad, alles werkt en altijd vriendelijke klantenservice.
Ik heb daardoor al jaren lang geen vast contract en kon makkelijk elke maand opzeggen.
Door die hoge kosten en lage MB/S wou ik paar maanden geleden opzeggen om naar een goedkopere concurrent te gaan maar gelukkig kon de vriendelijke dame mij helpen door een verdubbeling van MB/s aan te bieden van 50 MB/s naar 100 MB/s voor maar 6 euro per maand meer.
Wat zij er niet bij meldde is dat bij elke wijziging je een nieuw contract aangaat van 1 jaar.
En daar kom je pas achter als je paar maanden later gaat verhuizen en tegelijkertijd over wilt stappen naar een andere provider
Ongelooflijk hoe slecht ziggo de laatste tijd is en maar de prijzen verhogen achter elkaar en niemand begrijpt er iets van bij ziggo.Nu weer geen tv omdat ze de verkeerde kaart hebben geblokkeerd, eerst krijg je een kastje die niet op wifi kan, dan heb je het oude kastje nog die wel op wifi kan maar plots niet meer geschikt is, dan krijg je een modulekaart maar die kan niet werken omdat deze met een kabel aangesloten moet worden en dat was nou juist het probleem en dan blokkeren ze de verkeerde kaart. Gauw weg met die troep van ziggo
Waarom maken ze het zo moeilijk voor de gebruikers. Zie onderwerp: kijk je een 2.5 uur film in replay met alle reclame natuurlijk want zo heeft ziggo dat geregeld! is er een storing vlak voor ‘t einde van de film en kan ik de film niet meer hervatten en kan ik ‘m alleen opnieuw kijken zonder vooruit te spoelen (want het blijkt reclame kijken blijkt belangrijker). Wat een prut app en service van ziggo.
Lijkt wel of het steeds moeilijker wordt gemaakt om “TV” te kijken of het nu Live of “Replay” is.
Laag cijfer van mij.
Heb eerst media box Horizon gehad nik anders als ellende vaak gebeld en je raad het al het licht altijd aan de klant die al 35 jaar klant is .Na ongeveer halfjaar geleden kregen na aandringen de media box NEX [volgens mij tweedehands] in het begin goed maar na een tijdje geluid valt weg als je verandert naar andere zender en dan krijg je een raar geluid ,dan moet je alles uit doen of de NEX valt zo maar uit .Wij zijn er hellemaal klaar mee ga kijken voor een andere provider die wel klant vriendelijk zijn .Je kan klanten behouden hoe je een probleem oplost en niet van kastje naar de muur te sturen daar lost je niks mee op.
Ik ben nu 4 weken klant van Ziggo alles in een, ik heb niks anders dan ellende.
Ik ben altijd klant geweest bij KPN met internet en vaste telefonie en ik had een kaart gekocht voor Ziggo tv en dat ging heel goed, ik heb me laten verleiden door op een aanbieding in zee te gaan met Ziggo.
Ik ben nu al 8 dagen aan het wachten voor actieveren van tv en ben niks anders aan het doen met bellen, ik kan maar héél beperkt tv kijken.
Het internet is ook heel slecht bijna geen WiFi en met een booster niet beter, en heel erg traag ik ben in plaats voor uit gegaan de mist in gegaan.
Ik snap niet dat Ziggo nog nieuwe klanten krijgt met zo een met zo een slechte kwaliteit die ze leveren.
Ik hoop dat ik snel weer naar KPN terug kan
Vaak bij tv kijken blokjes of vastlopen. Monteur geweest is even opgelost geweest nu weer terug bij af. Ziggo go helemaal waardeloos bij elke serie of zender loopt hij vast met de melding " kan deze video niet afspelen" echt waardeloos de laatste tijd.
Na ca. 40 jaren trouw KPN abonnee geweest te zijn werd het o.i. eens tijd een nieuwe provider te gaan proberen en dit werd ziggo. ( de hoofdletter verdiend dit bedrijf niet). Na wat aanloop problemen wat kán gebeuren, bleef het maar etteren met de media box. Diverse keren via zowel de telefoon áls chat ziggo op het vaak uitvallen van de media box gewezen. Recetten , okidoki, maar blijven recetten? . Radio die te pas en onpas overschakelde naar de televisie. Kortom ik werd er horendol van. We kregen een e-mail van dit bedrijf dat per.- - - 2020 er een update zou gaan plaatsvinden van deze box en het probleem zou worden opgelost. Dacht het niet . iets later wederom een e-mail dat de boel nú wel was opgelost. Dacht het niet.! Gelukkig verhoogde ziggo de abonnement prijzen en konden wij onder het contract uitkomen. Chatmedewerkers die van toeten noch blazen weten. ( ging mij vertellen hoé de boel weer aan praat kon komen ( ik kraakte een code van een Humax box ) notabene die te koop was bij een kringloopwinkel . mevrouw was direct stil. kortom Wij zijn gillend teruggegaan naar de KPN . Elke provider heeft wel eens storing(en) . Het gaat er niet dat er een storing is , maar het gaat erom hoé los je dit op als bedrijf!
Waar zal ik beginnen, de klantenservice die me verteld dat ik moet resetten, wat ik 10 x per dag doe! Ik betaal ruim 100 euro per maand voor snel internet heb zelf versterkers gekocht en nog geen goede verbindingen met alleen ziggo go, terwijl alle andere streaming diensten wel gewoon werken. Ik heb het compleet gehad, nu begrijp ik waarom mijn jeugdige buren het kut en fuck ziggo noemen.
Eigenlijk al jaren steeds weer gedoe met Ziggo. Maar moet eerlijk toegeven, ze hebben me altijd goed geholpen. Al diverse keren korting gekregen ter compensatie omdat ik door de slechte performance wilde opzeggen. Vandaag was het weer zo ver, geen internet, telefonie en televisie meer. Wilde om 20:45 bellen maar waren al gesloten, gelukkig nog de cast optie. Kon geen storingen zien, dus meneer, dat wordt een monteur. Dinsdag de eerste mogelijkheid. wat betekent dat ik niet thuis kan werken. En 4 dagen moet wachten. Dus geef aan dat dit de druppel is en ik wil opzeggen. Geeft de heer Vladimir aan dat ik aan een jaarcontract vast zit en anders een afkoopsom moet betalen. In maart 2020 heb ik willen opzeggen omdat internet steeds wegvalt. Toen hebben ze een monteur gestuurd en 6 maanden korting gegeven. Maar dus, zonder te zeggen, mijn jaarcontract opnieuw in laten gaan. Wat zijn dit voor maffia praktijken. Ik ga hier dus niet mee akkoord, en zal morgen ziggo bellen. Wat een waardeloos kutbedrijf zeg! Ik stap over naar XS4ALL, dan maar duurder maar wel veel betrouwbaarder. Ziggo, goodbye!
Brief van ziggo over omzetten naar digitaal ivm corona uitgesteld maar ik ben ziek geweest en daarna de corona dus via klantenservice geprobeerd via chat zenders te vinden had geen canvas
Lukte niet
Afspraakmet monteur
Man wat tedrinken gegeven
Alles ok
Zenders staan wel kriskras dooreen
Voor een kastje aansluiten bij een van de langere klanten tientalle jaren
Moet ik nu 94€ betalen
Wij voelen ons zeer klantonvriendelijk behandeld
Eigenlijk gewoon diefstal
We zoeken andere club om mee verder te gaan
Jammer van die duizenden euro’s waarmee we ziggo in de loop der jaren hebben gesponsort
Hierover met iemand spreken bij ziggo is voor een van ons niet meer mogelijk
Wat een rot firma eigenlijk
J starmans
Ik ben overgegaan van Ziggo naar KPN in verband met de waardeloze klantenservice. Wij hebben de Mediabox keurig op tijd teruggestuurd en hier ook een bevestiging van ontvangen. Vervolgens toch een factuur gekregen voor de kosten van de Mediabox, omdat wij deze te laat zouden hebben teruggestuurd! Contact opgenomen met Ziggo klantenservice om dit terug te draaien. Zij kunnen zien dat de Box netjes op tijd is teruggestuurd, maar vervolgens wordt ik weer doorverwezen naar de site van Ziggo om een formulier te downloaden en in te vullen.
Zij sturen een foutieve factuur en ik moet het zelf op gaan lossen. Het is wat mij betreft een veel te arrogante instelling en ik zal dan ook nooit meer met Ziggo in zee gaan. Ik raad het iedereen af! Nu wordt het weer een gevecht om mijn eigen geld terug te krijgen. Stelletje prutsers zijn het.
Ziggo hebben hun zin totaal geen communicatie wensen ik ben overal op geblokkeerd
Bij nieuwe aanmelding zou een monteur komen, kreeg van klantenservice te horen dat er in onze regio geen monteur is.
Sinds Ziggo horizon box gebruikt is het ellende.
De ene na de andere fout melding op het scherm.
Tevens is het WiFi signaal ook niet je van het.
Al jaren klant bij Ziggo, maar nu haastig opzoek naar een alternatief wat wel werkt.
Na het introduceren van de Horizon- box is de ellende begonnen.
E-meldingen blokken strepen, een box die voortdurend op zoeken staat!,
Maar het ligt nooit aan ziggo, het ligt aan de kabels in huis, of apparaten die het netwerk storen maar nooit aan ziggo.
Nu haastig opzoek naar een goed alternatief.
Komt een monteur om alles te installeren. tv internet.
op de slaapkamer kan hij een afgedekte muur aansluiting voor de 2e tv niet vinden. kreeg de mededeling dat hij de TV niet kon aansluiten.
De klantenservice gebeld. een medewerker die nergens verstand van had aan de telefoon . zeer onvriendelijk kon niets betekenen. moest betalen voor een monteur. laatste keer dat ik met ZIGGO nog contact zoek. stap over naar een ander provider.
20 minuten aan de lijn zonder mijn probleem op te lossen. De dos horizon is kapot apart van dit een slechte kwaliteit product uit china met lawaai en een langzamere dos. Als er meer concurrentie komt zijn ze zeker per direct falliet.
Ik zit al jaren bij ziggo en ben zeer tevreden, altijd snel contact en snel het probleem opgelost.
Een keer was er een storing waardoor ik 3 dagen geen internet had na mijn klacht heb ik netjes die 3 dagen vergoed gekregen.
Mijn ubee modem wilde nog wel een haperen en na mijn klacht kreeg ik de volgende dag al een nieuwe met de post bezorgd zonder kosten.
Ik heb nu 'n wifi booster omdat ik boven niet zo'n goed signaal had, ook dit apparaat werkt zeer goed.
Zeer maar dan ook zeer slecht