Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al een aantal weken de wel verbonden geen internet melding. de klantenservice stuurt me alleen maar door en ktijg steeds nieuwe apparatuur. want het andere is fout zeggen ze. je eord van het kastjenaar de muur gestuurd.
hoop dat overstappen een goede keuze Word
Ziggo past regelmatig de voorwaarden aan zonder informatie. Klantenservice bellen heeft geen zin.
Hier zit eoa nitwit die zijn riedeltje opdreunt om klanten af te poeieren en ze hierdoor slechter en slechter behandeld.
Vanochtend stopte de tv-ontvangst plotseling. Toen bleek dat ook radio, internet en telefoon waren uitgevallen. Ziggo gebeld, er waren geen andere meldingen bekend dus was het geen blokstoring. Gevolg: een monteur kon pas maandag over een week (!) komen. Geen enkel teken van begrip voor het feit dat dat ondoenlijk was i.v.m. thuiswerken. Op de site van Ziggo stond geen storing vermeld (zoals meestal in mijn ervaring). Echter op de site allestoringen.nl is een duidelijke piek te zien van over de 200 op dit tijdstip. Nu maar hopen dat iemand anders het ook meldt, dan gaan ze misschien eerder kijken. Of het dan ook opgelost wordt is nog maar de vraag, want graafwerkzaamheden werden niet uitgesloten. Maar ook niet onderzocht. Service, Ziggo!
Klant geworden van ziggo
De monteur zou dinsdag komen tussen 8 en 13.00
Geen monteur gezien , om half 3 gebeld waar de monteur bleef
Oo die heeft u uit de afspraak gegooid
Waarom vroeg ik
Geen idee, na 3 x doorverbonden te zijn kreeg ik als antwoord wegens Corona
Ze hebben mijn toch ook gebeld in de coronatijd om klant te worden. En gezegt dat de monteur alles zou komen aansluiten
Nou ze konden niks voor me doen
Ja een andere afspraak maken
Dus kost me ook weer een vrije dag
Ben benieuwd of hij nu wel komt
Anders gaat me ziggo pakket gelijk weer retour
Heb nu al spijt dat ik over ben gestapt naar ziggo
Ik heb steeds drop-outs op de TV via Ziggo,
ben nu twee maanden bezig en minimaal 30 uur verder met de service desk. Vandaag de stekker eruit getrokken bij Ziggo. De prijsverhoging biedt die mogelijkheid dus met gierende banden wegwezen.
Ik heb ze nog aangeboden om mij een next box te sturen i.p.v. de Mediabox XL maar dat was geen optie,
dus opzeggen en met grote spoed deze ervaring achter me laten. Veel slechter kan het echt niet!
Al moet ik zeggen dat ik in het totaal twee medewerkers aan de lijn heb gehad die wel met je mee wilden denken.
Asli en Tanja. bedankt voor jullie inzet.
Klantenservice is slecht bereikbaar dus hoge belkosten als je belt minimaal 15 minuten in de wacht en dan heb ik het nog niet eens over dat je steeds doorgeschakeld wordt met nog meer wachttijden.
en geen oplossing.
In februari klacht ingediend over de slechte ontvangst van tv, monteur gekomen was een bekend probleem volgende week wordt in de buitenkast de storing aangepast dan is het probleem opgelost?
Jullie mogen nooit meer raden inderdaad nooit verandert, afgelopen woensdag toch maar weer gebeld. Tot mijn grote schrik wilde men de dag erna al komen, uiteraard meteen ja gezegd.
Gisterenmorgen 11 uur was de monteur bij ons, conclusie moet een nieuwe horizon geplaatst worden oude defect. De nieuwe Horizon geplaatst, maar starte niet op, de monteur vertelde dat het vaker gebeurde laat de horizon maar zich zelf installeren de monteur weg. Gisterenavond geen tv klantenservice gebeld kreeg een sympathieke jonge dame aan de lijn, jammer genoeg kon ze niets doen.
Vrijdag kan een monteur komen, ben zeer boos geworden over de arrogantie van Ziggo, na lang aandringen van mij uit wilde ik de dag manager spreken. De medewerkster kreeg te horen van de zwakke aftreksel van zogenaamde dag manager of te wel dik nekken. Ik hoef meneer niet aan de lijn want ik zeg het toch het zelfde toen was hij klaar.
Ik heb mijn Prive situatie uitgelegd waarom ik tv wil kijken in de avonduren, door mijn ziekte en herstellende van drager van het Coronavirus leef je anders. Normaal leg ik nooit uit wat mijn ziektebeeld is maar ik was zo boos en ben op moment nog bozer.
Benieuwd of die geweldige dagmanager vandaag iets laat horen, gisterenavond heb ik al aangegeven dat ik de horizon in de tuin ga gooien en met de tuinslang nat maken zodat ik zeker weet dat hij het nooit meer doet. De bal ligt nu bij Ziggo, voor de duidelijkheid ik sta voor wat ik schrijf vandaag niet opgelost om 16 uur horizon naar buitengooien en de tuinslang erover heen.
Ik wil wel een woord van dank uit spreken naar de medewerkster waar ik dit hele gedoe heb meegemaakt, Soukaina dank voor je begripvolle inzet.
Groet Harrie Impelmans
Klantnummer: 9311855
Maandagavond 21:00 ging nieuwe modem Spontaan kapot. Direct gebeld. Dinsdag monteur een uur gekeken en om 13:30 nieuw modem geplaatst. Dan duurt het 24 uur voordat die wordt geactiveerd, waarom zo lang? Je vermoedt het al: na 25 uur zelf maar gebeld; nog steeds geen internet. Reactie: oh verkeerde modem nummer geactiveerd. Gaan we regelen, je wordt over een uur gebeld want is is er internet. Je weet het nu: zelf maar gebeld na een uur; we zijn er mee bezig. 1 uur om 1 modem te activeren? Tja. Het is zo en we bellen straks terug. Ik wacht alweer 1 uur.zonder internet, al 52 uur geen internet nu.
Word je doorverbonden, dan gooien ze gewoon de haak erop na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen. Lekkere service en kwaliteit. Wel elke maand €100 euro vangen maar iets terug doen is er niet bij!
Ik hoop dat andere providers betere verbinding bieden. Wij hebben het 50 mbit/s abonnement en kreeg te horen dat dit niet toereikend is voor het ophalen van e-mail en dat we dus moesten upgraden naar een groter/duurder abonnement.
Voor 50 euro per maand lijkt mij enkel kunnen e-mailen en gebruiken maken van basis internet wel het minste wat je mag verwachten.
Internet via de kabel is volledig onbetrouwbaar. Valt meerdere keren uit per dag en soms op wel 3 dagen per week de laatste 2 maanden. Wel een flinke prijsverhoging maar ook steeds slechter worden van de internetverbinding.
Internet valt dagelijks helemaal uit. Moet ik weer die router opnieuw opstarten. Weer 10 minuten wachten voordat die geconnect is.
Minstens 1 keer per uur loopt mijn game vast. Kan niet eens ff 1 potje battlefield spelen zonder dat mijn verbinding wegvalt.
Ziggo is de internet provider met de meeste storingen volgens DownDetector (grootste storingenwebsite).
Opmerkelijk veel storingen tijdens coronacrisis. Sinds maart 2020 dagelijks bovengemiddeld aantal storingsmeldingen. Waarschijnlijk omdat er minder personeel aanwezig is en meer mensen internet gebruiken. Misschien ook vanwege de overstap naar 5G. Wat de reden ook mag zijn, dit is onacceptabel.
Ziggo krijgt van mij een dikke 1.
Omdat het een puinzooi is.
maar wel duurder worden.
Al 9 weken geen internet, wel allerlei beloftes van Ziggo! Dongle helpt niet, we gaan overstappen!
Ik kreeg eerst een nieuw telefoonnummer op mijn verzoek en werd door Ziggo binnen 6 uur weer afgenomen en het oude telefoonnummer wat het niet doet terug krijg. Ik krijg het nieuwe nummer NIET terug. Misschien over 3 weken pas en zolang ook géén vaste telefoon heb, maar ik betaal wel het volle bedrag van vaste telefonie. Een 1 is nog teveel voor Ziggo.
Echt een schande, in deze crisis de tarieven verhogen. Er is zo veel leed in de wereld. Schaam je Ziggo. Draag bij aan een oplossing zou ik zeggen - ook in de wereld. Verbeter jullie service, kom beloftes na, en wees niet zo op geld gericht.
Nu ik het zo typ schaam ik me een beetje, maar Ziggo en zijn onprofessionele praktijken hebben met zowaar aan het janken gebracht. Al dagen zonder internet een hoop mensen gesproken van de klantenservice met steeds een ander verhaal. Moedeloos. En geen compensatie. Ik probeer toch maar steeds uit te leggen dat de modem gewoon stuk is. Eerste keer stuurde ze iemand die kon niets vinden. Even deed het internet het weer fijn. Wel stuurde ze een rekening waar ik weer achteraan moest. Nu komen ze weer langs en wie zal zeggen wat de uitkomst is. Mijn vriend heeft wel opgezegd. Hij zei dat ze zijn liefje niet aan het huilen mochten maken. Dat was wel heel erg lief.
Snap niet dat ze een prijs verhoging durven te vragen na al
Die klachten over het internet mss verhogen ze de snelheid dat het nog gemakkelijker steeds weg valt
In 11 jaar een prijsverhoging van meer dan 100 procent Begon met 25 euro en eindigde met 55 euro nu weer een prijsverhoging van 2 euro voor dat giga net waar jij met standaard pakket geen gebruik van maak maar wel voor moet betalen En het giga pakket gaat niet omhoog Raar Ben daarom maar overgestapt naar T-Mobile gigabit verbinding met tv voor 55 euro
Op 16 mei bijna een uur gebeld met ene Henk en later nogmaals maar dan met ene zeer bereidwillige Rashida. Beiden probeerden mijn melding van een ON Demand probleem op te lossen. Foutmelding 8080 en 8281 leverden niets op. Alles eindeloos resetten enz. Stroom erop/eraf enz. Uiteindelijk niet te leveren, betaling wel gelukt?!. Een tweede zou met Ned ondertiteling zijn; ook hier geen ondertiteling. Bedrag uiteraard wel geaccepteerd?!