Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Eigenlijk al jaren steeds weer gedoe met Ziggo. Maar moet eerlijk toegeven, ze hebben me altijd goed geholpen. Al diverse keren korting gekregen ter compensatie omdat ik door de slechte performance wilde opzeggen. Vandaag was het weer zo ver, geen internet, telefonie en televisie meer. Wilde om 20:45 bellen maar waren al gesloten, gelukkig nog de cast optie. Kon geen storingen zien, dus meneer, dat wordt een monteur. Dinsdag de eerste mogelijkheid. wat betekent dat ik niet thuis kan werken. En 4 dagen moet wachten. Dus geef aan dat dit de druppel is en ik wil opzeggen. Geeft de heer Vladimir aan dat ik aan een jaarcontract vast zit en anders een afkoopsom moet betalen. In maart 2020 heb ik willen opzeggen omdat internet steeds wegvalt. Toen hebben ze een monteur gestuurd en 6 maanden korting gegeven. Maar dus, zonder te zeggen, mijn jaarcontract opnieuw in laten gaan. Wat zijn dit voor maffia praktijken. Ik ga hier dus niet mee akkoord, en zal morgen ziggo bellen. Wat een waardeloos kutbedrijf zeg! Ik stap over naar XS4ALL, dan maar duurder maar wel veel betrouwbaarder. Ziggo, goodbye!
Brief van ziggo over omzetten naar digitaal ivm corona uitgesteld maar ik ben ziek geweest en daarna de corona dus via klantenservice geprobeerd via chat zenders te vinden had geen canvas
Lukte niet
Afspraakmet monteur
Man wat tedrinken gegeven
Alles ok
Zenders staan wel kriskras dooreen
Voor een kastje aansluiten bij een van de langere klanten tientalle jaren
Moet ik nu 94€ betalen
Wij voelen ons zeer klantonvriendelijk behandeld
Eigenlijk gewoon diefstal
We zoeken andere club om mee verder te gaan
Jammer van die duizenden euro’s waarmee we ziggo in de loop der jaren hebben gesponsort
Hierover met iemand spreken bij ziggo is voor een van ons niet meer mogelijk
Wat een rot firma eigenlijk
J starmans
Ik ben overgegaan van Ziggo naar KPN in verband met de waardeloze klantenservice. Wij hebben de Mediabox keurig op tijd teruggestuurd en hier ook een bevestiging van ontvangen. Vervolgens toch een factuur gekregen voor de kosten van de Mediabox, omdat wij deze te laat zouden hebben teruggestuurd! Contact opgenomen met Ziggo klantenservice om dit terug te draaien. Zij kunnen zien dat de Box netjes op tijd is teruggestuurd, maar vervolgens wordt ik weer doorverwezen naar de site van Ziggo om een formulier te downloaden en in te vullen.
Zij sturen een foutieve factuur en ik moet het zelf op gaan lossen. Het is wat mij betreft een veel te arrogante instelling en ik zal dan ook nooit meer met Ziggo in zee gaan. Ik raad het iedereen af! Nu wordt het weer een gevecht om mijn eigen geld terug te krijgen. Stelletje prutsers zijn het.
Ziggo hebben hun zin totaal geen communicatie wensen ik ben overal op geblokkeerd
Bij nieuwe aanmelding zou een monteur komen, kreeg van klantenservice te horen dat er in onze regio geen monteur is.
Sinds Ziggo horizon box gebruikt is het ellende.
De ene na de andere fout melding op het scherm.
Tevens is het WiFi signaal ook niet je van het.
Al jaren klant bij Ziggo, maar nu haastig opzoek naar een alternatief wat wel werkt.
Na het introduceren van de Horizon- box is de ellende begonnen.
E-meldingen blokken strepen, een box die voortdurend op zoeken staat!,
Maar het ligt nooit aan ziggo, het ligt aan de kabels in huis, of apparaten die het netwerk storen maar nooit aan ziggo.
Nu haastig opzoek naar een goed alternatief.
Komt een monteur om alles te installeren. tv internet.
op de slaapkamer kan hij een afgedekte muur aansluiting voor de 2e tv niet vinden. kreeg de mededeling dat hij de TV niet kon aansluiten.
De klantenservice gebeld. een medewerker die nergens verstand van had aan de telefoon . zeer onvriendelijk kon niets betekenen. moest betalen voor een monteur. laatste keer dat ik met ZIGGO nog contact zoek. stap over naar een ander provider.
20 minuten aan de lijn zonder mijn probleem op te lossen. De dos horizon is kapot apart van dit een slechte kwaliteit product uit china met lawaai en een langzamere dos. Als er meer concurrentie komt zijn ze zeker per direct falliet.
Ik zit al jaren bij ziggo en ben zeer tevreden, altijd snel contact en snel het probleem opgelost.
Een keer was er een storing waardoor ik 3 dagen geen internet had na mijn klacht heb ik netjes die 3 dagen vergoed gekregen.
Mijn ubee modem wilde nog wel een haperen en na mijn klacht kreeg ik de volgende dag al een nieuwe met de post bezorgd zonder kosten.
Ik heb nu 'n wifi booster omdat ik boven niet zo'n goed signaal had, ook dit apparaat werkt zeer goed.
Zeer maar dan ook zeer slecht
Wat een drama zeg, vreselijk. Ik ben blij dat we overstappen naar KPN. Support is waardeloos.
Ziggo belde of we tevreden waren en wat beter kon.
Ik vertelde dat ik Horizon niet aangesloten kreeg. Ik ben al 30 jaar bij Ziggo en er was nog nooit een monteur geweest dus die zouden ze sturen, daar begonnen onze problemen, hij vond het inkomende signaal niet sterk genoeg,van het een kwam het ander, tot hij buiten op onze oprit ging graven en nog op een andere plek ging graven, uiteindelijk kwam hij er niet uit, maar mijn oprit ligt open de meter kast is van alles gesloopt, door de huis kamer loopt een nootkabel. en er zou vrijdag 17-7-2020 een aannemer komen die alles op zou lossen, tussen acht en 13.00 maar niemand kwam er opdagen, zelf even gebeld ook niets van Ziggo gehoord, zij kwamen met slecht nieuws om 14.00 of ik even een nieuwe afspraak wilde maken. Ik gaf aan dat ik al twee dagen van mijn vakantie aan Ziggo kwijt was en maandag op vakantie ging. dat was dan jammer ze had geen andere oplossing. ik kan nu niet op vakantie wat mijn op rit ligt op in de meterkast is het een puinhoop, en als je dan boos word zegt Ziggo ik hang nu op.Dit is de eerste keer dat ik wat over een bedrijf op internet zet. en ben ook nog nooit zo boos geweest.Wat een klootzakken Ziggo.
Ziggo doet aan onderhoud, gevolg mijn moeder van 81 heeft geen tv meer en krijgt de mededeling op internet te kijken hoe te handelen. Ze heeft geen internet, kan dit allemaal niet meer. Wij herstellen dit en ik dien een klacht in bij Ziggo.
Allereerst kunnen ze haar niet vinden en vragen dingen die ik al gemeld had. Vervolgens krijg ik totaal geen antwoord op mijn klacht maar hebben ze het over totaal iets anders.
Ik dien daarover weer een klacht in en vraag een antwoord te geven op de 1e klacht.
Ik krijg vervolgens een antwoord dat het vervelend is dat ik het allemaal niet begrepen heb, bla, bla, bla.Geen excuses voor mijn moeder, nee, ze eindigen met te zeggen dat ze voor hup ook bij de buren of vrienden of zorg (die ze niet heeft) terecht kan.
Ik stuur daarop wederom een klacht over hoe ze omgaan met ouderenen verder handelen.
Krijg ik tot slot als antwoord van ene Peter terug:
Beste Anita,
Ik wil je bedanken voor je uitleg, ik heb het genoteerd in ons systeem! Mocht ik toch wat voor je betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Peter
Heb alleen maar terug kunnen mailen: Schaamteloos, ik heb er verder geen woorden meer voor.
dat is dus einde Ziggo contract voor mijn moeder en gaan we nu iets regelen bij de KPN.
Vandaag gebeld voor storing. Nee meneer er is geen storing bekend maar u kunt uw apparaat en harde reset geven door dit een dat te doen. Na ophangen blijkt dat dit niet werkt, in de community staat wel een handleiding. Maar deze is aangepast door de moderator want deze procedure mag juist niet gevolgd worden bij een internet offline storing!
Dus ik 5 minuten later nog eens bellen, zegt het bandje "er is op dit moment een storing". No shit, Sherlock.
Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.
Wij zijn niet het slag mensen dat direct wanneer het even niet loopt meteen een review plaatsen, maar vandaag kunnen we niet anders! In onze nieuwbouw woning hebben wij opnieuw Ziggo laten laten aansluiten, omdat we best tevreden waren. We verkozen dus Ziggo boven onze glasvezelaansluiting van KPN. Vanaf het begin was het al ellende, bereik tot de eerste verdieping was al niet best en dus een monteur besteld. Booster moest oplossing zijn. Nu 3 weken later moeten we beide modems tot 2 a 3 x toe op een dag een reset geven.
Ziggo zou wel een monteur regelen; tijdslot tussen 12.00 uur en 18.00 uur, maar ok dan wordt het opgelost. Vrij voor genomen en het wachten kon beginnen. Na al het wachten kregen we om 14.45 uur een melding via mail dat de monteur bij ons heeft aangebeld en ons 4x! mobiel heeft proberen te bereiken (geen melding op de telefoon en ook geen voicemail). €35,- in rekening omdat we niet thuis waren?! Zowel de bel als ons mobiel heeft tot 5x toe geen signaal gekregen?!
Ziggo gebeld en zeer onbeschoft behandeld. Het zal zijn woord tegen de onze zijn en kunnen maar beter betalen. Uiteindelijk na meerdere malen bellen wel de €35,- terug, maar nog steeds geen Wifi.
Hoe is het mogelijk dat een monteur zonder duidelijk verhaal en zonder twijfel als waarheid wordt gezien en wij worden neergezet als leugenaars. Na 8 jaar vaste klant van Ziggo verwacht je toch een andere reactie?
Echt mensen, trap niet in de praatjes van Ziggo!
Wij zijn echt heel teleurgesteld in de organisatie
WiFi valt continu weg. Altijd. Iedere dag. Ik word er hoorndol van! Heb al een paar keer op het punt gestaan om de hele ziggo zooi bij elkaar te pakken en uit het raam te smijten. Ik kan helaas niet overstappen op kpn want hier is alleen digitenne beschikbaar. Als je de keus hebt, ga dan snel weg bij ziggo. Flutfirma. Bah! Waardeloos!
Ik vertrok uit mijn studentenhuis waar ik een Ziggo abonnement deelde met 2 andere huisgenoten. Dit abonnement stond op mijn naam en dit probeerde we te wisselen met 1 van de huisgenoten die op dit adres bleef wonen. Simpel? Zeker niet. Je moet een brief posten met een uitgebreid formulier en id-kopieën om vervolgens te horen dat de kopieën niet scherp genoeg zijn (waren prima te lezen). Dus nog een keer. Vervolgens gebeurt er niks en blijft dit abonnement op mijn naam staan. Prima dan blijft dit wel tot het einde van het contract op mijn naam staan (gedeelde rekening met goed vertrouwen). Een paar maanden later bel ik (want je moet bellen) om het contract op te zeggen. De beste medewerker probeert natuurlijk op mijn nieuwe adres iets af te sluiten maar ik was al klaar met de rompslomp van Ziggo. Vervolgens krijg ik drie maanden later opeens een factuur op de mail die nog niet betaalt is. Blijkbaar is mijn abonnement niet opgezegd en loopt dit gewoon door op mijn naam. Telefonisch wordt ik naar 5 sneltoetsen doorgeschakeld met - Jawel - een chatbox en ook online moet ik eerst de chatbox overwinnen. Lekker bezig Ziggo!
Ziggo is een afzetter. Ik ben al 20 jaar klant, maar tarieven, zonder beginnerskorting van 3 maanden, die aan vaste klanten voor een aangepast pakket worden berekend zijn veel hoger dan de pakketten die op internet worden aangeboden. Ziggo is slecht voor zijn vaste klanten en draait ze een poot uit.