Roman
14-07-2020

Allemaal ziggo boycotten

Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.

Jordi
14-07-2020

Onbeschoft behandeld

Wij zijn niet het slag mensen dat direct wanneer het even niet loopt meteen een review plaatsen, maar vandaag kunnen we niet anders! In onze nieuwbouw woning hebben wij opnieuw Ziggo laten laten aansluiten, omdat we best tevreden waren. We verkozen dus Ziggo boven onze glasvezelaansluiting van KPN. Vanaf het begin was het al ellende, bereik tot de eerste verdieping was al niet best en dus een monteur besteld. Booster moest oplossing zijn. Nu 3 weken later moeten we beide modems tot 2 a 3 x toe op een dag een reset geven.

Ziggo zou wel een monteur regelen; tijdslot tussen 12.00 uur en 18.00 uur, maar ok dan wordt het opgelost. Vrij voor genomen en het wachten kon beginnen. Na al het wachten kregen we om 14.45 uur een melding via mail dat de monteur bij ons heeft aangebeld en ons 4x! mobiel heeft proberen te bereiken (geen melding op de telefoon en ook geen voicemail). €35,- in rekening omdat we niet thuis waren?! Zowel de bel als ons mobiel heeft tot 5x toe geen signaal gekregen?!

Ziggo gebeld en zeer onbeschoft behandeld. Het zal zijn woord tegen de onze zijn en kunnen maar beter betalen. Uiteindelijk na meerdere malen bellen wel de €35,- terug, maar nog steeds geen Wifi.

Hoe is het mogelijk dat een monteur zonder duidelijk verhaal en zonder twijfel als waarheid wordt gezien en wij worden neergezet als leugenaars. Na 8 jaar vaste klant van Ziggo verwacht je toch een andere reactie?

Echt mensen, trap niet in de praatjes van Ziggo!

Wij zijn echt heel teleurgesteld in de organisatie

Carmen
13-07-2020

Waardeloos!

WiFi valt continu weg. Altijd. Iedere dag. Ik word er hoorndol van! Heb al een paar keer op het punt gestaan om de hele ziggo zooi bij elkaar te pakken en uit het raam te smijten. Ik kan helaas niet overstappen op kpn want hier is alleen digitenne beschikbaar. Als je de keus hebt, ga dan snel weg bij ziggo. Flutfirma. Bah! Waardeloos!

Clemens
13-07-2020

Onmogelijk om van abonnement af te komen

Ik vertrok uit mijn studentenhuis waar ik een Ziggo abonnement deelde met 2 andere huisgenoten. Dit abonnement stond op mijn naam en dit probeerde we te wisselen met 1 van de huisgenoten die op dit adres bleef wonen. Simpel? Zeker niet. Je moet een brief posten met een uitgebreid formulier en id-kopieën om vervolgens te horen dat de kopieën niet scherp genoeg zijn (waren prima te lezen). Dus nog een keer. Vervolgens gebeurt er niks en blijft dit abonnement op mijn naam staan. Prima dan blijft dit wel tot het einde van het contract op mijn naam staan (gedeelde rekening met goed vertrouwen). Een paar maanden later bel ik (want je moet bellen) om het contract op te zeggen. De beste medewerker probeert natuurlijk op mijn nieuwe adres iets af te sluiten maar ik was al klaar met de rompslomp van Ziggo. Vervolgens krijg ik drie maanden later opeens een factuur op de mail die nog niet betaalt is. Blijkbaar is mijn abonnement niet opgezegd en loopt dit gewoon door op mijn naam. Telefonisch wordt ik naar 5 sneltoetsen doorgeschakeld met - Jawel - een chatbox en ook online moet ik eerst de chatbox overwinnen. Lekker bezig Ziggo!

Gaat je niets aan
12-07-2020

Tarieven Ziggo

Ziggo is een afzetter. Ik ben al 20 jaar klant, maar tarieven, zonder beginnerskorting van 3 maanden, die aan vaste klanten voor een aangepast pakket worden berekend zijn veel hoger dan de pakketten die op internet worden aangeboden. Ziggo is slecht voor zijn vaste klanten en draait ze een poot uit.

Joseph

Afspraak monteur

In verband met het steeds wegvallen van alle internet zou hier na lang aandringen volgende week donderdag 16 juli een monteur komen. Ineens stond hij gisterenavond 9 juli voor de deur, maar toen waren wij er niet. Zag ik later op de avond dat hij geweest was en dat ik voorrijkosten moet betalen! Vandaag mij weer door het onzinnige telefoonmenu geworsteld en toen een behulpzame dame aan de telefoon gekregen. Voorrijkosten worden gecrediteerd beloofd zij. Ook kon zij de afspraak vervroegen naar aanstaande maandag 13 juli. Mooi denk ik en check het nog even online bij 'mijn afspraken'. Hier staat de komende afspraak van 13 juli inderdaad in, en tot mijn verbazing ook de oude afspraak van 16 juli met de vermelding: Monteur is geweest!

Heel knap toch? Het is immers nu 10 juli.

Francis

DDOS

Ik heb sinds weken een retourieke herstartende modem zonder dat men een reden heeft of storing of werkzaamheden.

Ben al meerdere keren bij de hulpdienst geweest en vandaag heb ik gesroken met een medewerkster die patricia heet nu krijg ik binnen 2 dagen een nieuwe modem opgestuurd maar nu heb ik hier gehoord dat meerdere mensen er last van hebben.

verzwijgen ze aan ons dat hun worden aangevallen?

ik vind het verdacht en FISHY

Jurn

Verbinding valt steeds weg

1 woord woest.

Ziggo nooit meer.

Je betaald maar krijgt niks wat werkt.

Rekening komt met de dag optijd en is altijd hoog. Dat zullen ze niet vergeten.

Robbert
09-07-2020

Weer blokken in beeld

Weer blokken in beeld en natuurlijk meneer zijn de kabels wel goed splitten enz pfff ik heb storingen als mijn buren buiten licht de schakelkast open nu met de regen wellicht licht het daaraan ziggo nee meneer er zijn geen storingen in uw buurt kan hier slecht tegen zeker gezien wat je per jaar kwijt bent aan de kosten van het abonnement

Christ
09-07-2020

Opzeggen contract

Telefonisch contract opgezegd, blijkt dat ze er niets mee gedaan hebben.

maar weer eens gebeld en uitgelegd.

wat blijkt , weer een extra maand abonnement geld.

dit gestorneerd, herinnering gekregen, weer gebeld.

medewerker aan de lijn, die je niet verstaat (bewust!) kon weer niets vinden, . opgehangen, krijgen nu alles terug ,incl de kabel met kast die in huis komt, die hebben ze toch binnen gelegd zonder te vragen

Fd
07-07-2020

Zonder overleg nieuwe modem, dan werk je netwerk thuis niet meer.en zeggen dat ze je verder niet kunnen helpen. #prutsers #geenservice

Suzanne
06-07-2020

Problemen met internet, dan is Ziggo waardeloos

Hier een week lang geen internet. Zoon kon met allerlei hulpmiddelen nog net online les volgen van huis uit. En mijn man en ik maar via 4G-netwerk mobieltje proberen te telewerken. Eerste monteur verving modem en was weg. Helaas, dat bleek niks te helpen. Tweede monteur kwam erachter dat iemand bij Ziggo ons had afgesloten. Waarom? Werkelijk geen idee. En zonder ons en Ziggo te informeren. Inmiddels weer internet, na 1 week wachten, uren bellen, uren zelf naar oplossingen zoeken etc. Er kon nog net een slap excuusje vanaf. Wat een waardeloos gedoe bij Ziggo!

Hannes
06-07-2020

Werkt niet naar behoren

Ik zit al een geruime tijd bij ziggo en heb meer problemen ervaren dat iets wat gemakkelijk verliep. Mijn televisie kastje viel dan ook vaak uit en rebootte zichzelf dan weer op. En mijn internet doet alles behalve werken. Hierdoor veel moeten hotspotten. Nu tijdens de corona tijd veel thuis moeten werken en dat werkte jammer genoeg niet zoals het zou moeten. Enorm veel vertraging en happeringen in de verbinding, zowel wifi als via de kabel. Vanuit Ziggo is dan gezegd dat de verbinding wel zou werken terwijl ik duidelijk aan geef dat het niet werkt. Zelfs op de 5G verbinding heb je gewoonweg geen verbinding. Ze helpen je verder ook niet echt bij de klantenservice, niet nemen! Zeker niet voor de prijs die je er voor betaald

Harry
05-07-2020

Zeer slechte service

Van KPN naar Ziggo over gestapt. Zouden 15 juni aangesloten worden, vandaag is het echter 5 juli en zijn nog steeds niet aangesloten. Twee weken lang allerlei excuses gehoord en dat het spoedig opgelost zou worden. Derde week horen we niets meer. Terugbellen wordt niet gedaan, op een klacht wordt niet meer gereageerd. dus maar weer opzeggen en naar een andere provider overstappen.

04-07-2020

Spijt als haren op mijn hoofd!

Als nieuwe klant wordt je opgezadeld met een mediabox XL. De XL staat voor de enorme herrie die de bak de godganse dag maakt, de mega trage response op de afstandsbediening, de mega slechte menu structuur en het mega achterhaalde feit van een harde schijf.

Niet doen! Ik ga over 12 maanden weer terug naar KPN oid.

Ilham
03-07-2020

The worst service I have even seen.

Working in customer service 23 years first time in my life I see something like this.

This company full of unprofessional people who doesn’t have idea what they are doing.

They will try to make you to sign contract and not provide the service or what they promised.

Very expensive and extremely unprofessional costumer service.

Ricardo
02-07-2020

Ronduit slechte service.

Al jaren klant bij Ziggo. Fantastisch als alles werkt. Rekeningen worden altijd netjes betaald en er komen nooit onverwachte kosten. Totdat je storingen hebt en je de klantenservice probeert te bereiken. Erg onfatsoenlijk personeel waar je op moet wachten, die altijd een standaard protocol volgen en daarbij niet nadenken over de mogelijke zelfstudie van de klant. Ben zelf IT-er en dit is toch duidelijk een probleem van Ziggo. Toch even vragen of ik de batterijen van mijn afstandsbedieningen al vervangen heb. Yeah right! Reeds nu al 4 dagen! geen tv, geen internet en geen telefonie. De eerst Ziggo monteur kan al over 9 dagen langskomen. Ja, u leest het goed NEGEN dagen. Absurt. Ons laatste telefoongesprek liep vlekkeloos, de medewerker van Ziggo van 'klantbehoud' kon mij niet verder helpen dan een nieuwe aanbieding 3 maanden voor 39,95 EUR, tegen wederom een vast jaar contract. Ook heel slim om te doen, vooral omdat het systeem NIET WERKT. Toen ik de medewerker dat vertelde, gooide hij met iets over 20.00u de haak erop. Weer geen tv, weer geen internet en weer geen telefonie. Uiteindelijk maar mijn contract opgezegd. Niet alleen door de storing, maar voornamelijk voor de service achteraf. Als we het service kunnen noemen.

Klaas
02-07-2020

Veel beloven maar niet nakomen

Al geruime tijd werkt Ziggogo app niet. Ze weten van het probleem en beloven binnen 2 dagen het op te lossen en terug te bellen. Inmiddels zijn er 5 x 2 dagen voorbij en heb ik gebeld, gecharmeerd gemaild. Eerst lag het aan mij. Toen bleek dat ze dat niet vol konden houden was het ineens een bekend probleem, " We laten u binnen 2 dagen weten dat het opgelost is" Niet dus. Wel de prijs verhogen maar daarna kan de klant stikken.

Rossella
01-07-2020

Terrible

Always problems which are barely solved, super expensive for a poor service, as many things in the Netherlands.

For the expats out there, choose some other company

Nicole
30-06-2020

Kopen illegaal telefoonnummer lijsten op en vallen je anoniem elke week lastig

Ik word elke week anoniem gebeld door dit bedrijf. Ze hebben mijn telefoonnummer illegaal verkregen. Vraag elke keer of ze mij uit het bestand willen halen, maar word 'vrolijk' weer door ze gebeld. 9 vd 10 keer neem ik niet op, maar als ik dan wel een keer opneem en meteen aangeef NERGENS interesse in heb, ook niet in gratis geld, wordt er aan de andere kant van de lijn domme doofje gespeeld. Word er gek van. Nul sterren voor dit bedrijf!