Lenny

Lakse instelling

Aangeboden internetsnelheid wordt in de stad bij lange na niet gehaald als er meer ziggo/upc gebruikers in de buurt wonen. De tip om regelmatig van frequentie te wisselen is een slecht werkend lapmiddel voor een overbelast en/of slecht onderhouden netwerk.

Ziggo lijkt misschien een grote moderne club, maar loopt achterop en lijkt hier niets aan te willen veranderen. Het netwerk lijkt er steeds vaker uit te liggen (waarvoor je niet gecompenseerd wordt) en de rekeningen zijn hoog.

Matt

Bedroevend

ZIt al lang bij Ziggo. Vroeger toen het @Home heette was het echt top. De laatste jaren is er niets van de kwaliteit overgebleven. Na de fusie met UPC dramatisch slecht zelfs. Internet verbindingen die er elk uur uitvallen. Helpdesk die altijd op welk moment van de dag druk zijn. Bel later terug! Ik heb ook al geen tv beeld meer. Woon in nieuwbouw met goede kabels en heb mijn model al 1000 maal gereset. Dus dat is niet oplossing Ziggo ! Jammer is wacht met smart op Ffber.

Rick

Slechte verbinding

Wij hebben ziggo van af 9 mei en van af die datum alleeb maar ellende. Tv loopt vast internet super traag drie monteurs geweest allea vervangen en nog problemen. Klachten indienen werkt niet want terug bellen doen ze niet en als je dan gaat bellen met het verzoek het contract kostenloos te beëindigen dan zeggen ze nee dat kan niet want ik zie geen storingen in uw historie en een monteur nee die er nooit gedweest bij u dus ze maken de klant voor leugenaar uit. Super slecht nooit een contract afsluiten.

Yvonne
14-10-2016

Telefonisch NIET te bereiken.

Al 1,5 week dagelijks diverse malen geprobeerd Ziggo telefonisch te bereiken en op welk tijdstip ik ook bel: bandje dat het ontzettend druk is en advies op later tijdstip terug te bellen! Heb al bijna 2 weken geen NPO 1,2, 3 en op meerdere zenders allemaal gekleurde balken. Vind het schandalig!

Haringstad
13-10-2016

Slechte internationale verbindingen

Alle internationale verbindingen van Ziggo lopen over de amr-rc0011-cr102-xe-4-0-0-0.core.as9143.net router. Wanneer je naar bijvoorbeeld de USA wilt, om daar e.e.a. te bekijken, zie je direct een latency van c.a. 140 miliseconden. Wanneer ik vanuit de states kijk, loopt alles soepel, totdat je bij de. amr-rc0011-cr102-xe-4-0-0-0.core.as9143.net komt.

Ziggo heeft dus goedkope peering-partners. En verkeer naar internationale servers, heeft dus een hoge latency.

Reza
13-10-2016

Ziggo is niks waard

Ik moest me schamen voor mijn bezoejers uit buitenland. Internet valt telkens uit en ziggo zegt dat ze aan het oplossen van problemen zijn! Binnenkort zeg ik mijn abbenoment gewoin af en ga iknssr concurent

R.C
12-10-2016

Al 3 maanden geen telefoon!

Ik heb al 3 maanden geen bereik op de vaste lijn. Iedere keer dat ik met mijn mobiel naar hun bel krijg ik tehoren dat er in mijn buurt een migratie proces is. Ben er wel klaar mee. Iedere week is er wel wat gaande. Dan weer geen internet en zo weer geen tv. Lekkere service ook dat jullie geen montuur kunnen sturen ondat ik in een proces zit. Zeer slecht bedrijf.

11-10-2016

Vreselijk constant problemen met wifi verbinding, alles valt elke keer uit.

Constant problemen met wifi verbinding, valt steeds uit. Tv heel vaak blokjes beeld. als je dan belt ligt het altijd aan je kabels terwijl ze bij ziggo zelf gewoon aan het rotzooien zijn.

Lars
11-10-2016

Internet vlieg er constant uit.

Het internet van ziggo is te slecht voor woorden. Om de 2 uur vliegt mn router eruit en kan ik niks meer. Meerdere malen geweest om het te maken, maar heeft niks opgeleverd.

Pleun
10-10-2016

Zeer slecht nooit aanmelden

Service is zeer slecht. Na 4 uur aan de telefoon gezeten kunnen ze over 3 weken pas een monteur sturen. Werd slecht te woord gestaan, onervaren medewerkers. Kost veel geld om te bellen. Aanmelden bij ziggo is het begin van het einde

Jacco
10-10-2016

Echt VERSCHRIKKELIJK

Niets dan problemen met het signaal ontvangst, storing volgt op storing. En wordt je echt geholpen? Met mooie praatjes en 10 keer hetzelfde klantencontact formulier worden de problemen omzeilt etc etc. NIET aan beginnen dus. En oh ja, nog zo'n leuke verrassing, we hebben een abonnement van ongeveer €59,95. Eerste afschrijving was €85 en de tweede €102. En ze hebben niet eens het fatsoen de rekening fatsoenlijk te specificeren.

Janine
09-10-2016

Geen mobiel meerr

Zakelijk abonnement aangesmeerd gekregen, want je kon niet en particulier en zakelijk abonnement hebben. Vanaf juni tot nu al mee bezig. Nu blijkt het wel te kunnen nadat ik me wezenloos geschrokken ben van de prijs van mobiel. Had enkel een extra mobiel nr. nodig voor eigen bedrijf van man. Een heleboel gedoe gehad en met tig medewerkers gesproken. Heeft veel tijd en energie gekost. Tot vrijdag. nu kan het wel omzetten van zakelijk naar particulier, komt helemaal goed en u merkt er niks van. Sinds vrijdagmiddag al geen mobiel meer nu 48 uur dus. Mijn man heeft eigen zaak en kon gisteren 0,0 regelen. Wie betaalt dit? Wat een amateurs zijn het daar en idd besteden alles uit aan partners, communicatie loopt voor geen meter. Maandag wordt de soap vervolgd ben benieuwd.

09-10-2016

Ziggo, om te janken.

Wederom bedankt voor jullie waardeloos, niet functionerend product. Sta je op zondagochtend om 6:30 op om F1 te kijken, is er weer eens geen verbinding! Dit is al de zoveelste keer dat men bij het prutsbedrijf de afspraken niet nakomt. Zal wel weer een of andere kutsmoes verzonnen worden waarom hun consequent falend product ook nu weer steken laat vallen. Of we zullen voor de 3e keer in 4 jaar tijd een nieuwe router moeten aanschaffen.

Ik ben hier helemaal klaar mee! Nog een fijne zondag, die van mij is al verpest

Verstuurd vanaf mijn iPhone, waarop ik wel internet heb.

Mercedes
07-10-2016

Palket verandaed voor een prijs via de telefoon en gelogen

In juni 2016 heb ik mijn oud paket te laten veranda rein voor dezelfde prijs voor een digitale ontvanger en dat is niet gebeurd. Er werd meer afgeschreven van mijn rekening. Tip vraag een schrijftelijk bewijs omdat wordt gelogen on iets te verkopen.

Kt

Na 3 weken nog steeds geen telefoon verbinding

Sinds 3 weken nieuwe klant bij ziggo. Na 8 telefoontjes (met mobiel)en veel mailverkeer verder zijn wij tot de conclusie gekomen dat we nooit hadden moeten overstappen naar ziggo. Alles laten aanleggen door de monteur dus je zou denken alles werkt, nou mooi niet! Al 3 weken geen vaste telefoonlijn. Monteur gaf toen aan dat deze na 2 of 3 dagen ook zou werken. Tv werkt prima , wifi is niet de snelheid wat ze aangeven. Helpdesk bellen van de ziggo? Na 40 minuten van de 1 naar de ander te zijn doorverbonden weten wij nog steeds niet wanneer wij weer kunnen bellen. Overstappen kan niet meer want bijv. Kpn doet er een paar weken over om de boel te kunnen overzetten en een monteur te sturen. Hier zijn we mooi ingestonken in dit wurgcontract wat niet helemaal werkt! Ziggo nooit aan beginnen!

Guus
07-10-2016

Ziggo: het schiet niet op

Hallo iedereen,

Ben al jaren naar tevredenheid klant bij Zigoo vwb de tv/radio aansluiting. Op 31.08.16 3-in-1 pakket besteld. Had binnen vier dagen de decoder in huis (die ik helemaal niet nodig had, want ik heb er een). Kontakt gezocht met Ziggo: er is dus niet door heen te komen. Twee beltegoeden verder de toezegging gekregen dat het modem wordt nagestuurd inclusief het nieuwe telefoonnummer. Afgelopen zondag een mail gestuurd en warempel: een ontvangstbevestiging met de tekst van Ruben Uppelschoten: fijn dat u kontakt opneemt met Ziggo ! Zal wel automatisch gegenereerd zijn, dus de verwcahting is niet al te hoog. Vandaag opnieuw een mail gestuurd om kontakt met mij op te nemen.

Slechte en onbeschofte Ziggo service

Goedemorgen.

ter info voor wie het wachten op service van Ziggo meer dan zat is.

Je kunt je bank opdracht geven het betaalde abbonaments geld terug te laten storten ( storneren) en de automatische incasso te blokkeren, dit heb ik ook gedaan, dan ben je gelijk van alle ellende af. ik had van mijn nieuwe aanbieder de zaak inclusief monteur binnen twee weken aan de praat.

kpn, xs4ll, Tele2 leveren het vergelijkbare voor minder geld en met een betrouwbare service.

Suzanne
06-10-2016

Niks werkt en klantenservice niet bereikbaar !

Er is al een paar dagen een storing gaande. Ziggo's klanten in heel Nederland hebben hier last van. Geen internet, telefonie en vaak geen tv. Ziggo is telefonisch niet bereikbaar en ze reageren gewoon helemaal niet op alle klachten en vragen op Facebook. Nog nooit zoiets meegemaalkt !

Sang
05-10-2016

Storing, Slechte kwaliteit, Duur, Duur, Duur

Ziggo is echt slecht. Ik kan niet eens een youtube-filmpje kijken in mijn kamer omdat het dan het internet voor het hele huis verpest. Maak je maar geen zorgen familie leden, mijn internet is toch niet bestaand dus een filmpje kijken kan ik toch niet. En dan zou je toch verwachten dat er een storing is bij ziggo, want de kwaliteit die zij bezorgen is gewoon uitermate slecht. maar nee! Helemaal geen storing te vinden! Ziggo is gewoon verdomd slecht, en dan heb ik het nog niet eens over de Tv die continu uitvalt. Die box zorgt ook alleen maar voor problemen. Ziggo is schandalig en echt te vies voor woorden.

Ph
05-10-2016

Geen aanbieding bestaande klanten

Alleen nieuwe klanten krijgen aanbiedingen

bestaande klanten moeten verplicht een duurder pakket nemen om in aanmerking voor een aanbieding te komen. het maak niets uit hoelang je al bij ziggo zit