Jacco
10-10-2016

Echt VERSCHRIKKELIJK

Niets dan problemen met het signaal ontvangst, storing volgt op storing. En wordt je echt geholpen? Met mooie praatjes en 10 keer hetzelfde klantencontact formulier worden de problemen omzeilt etc etc. NIET aan beginnen dus. En oh ja, nog zo'n leuke verrassing, we hebben een abonnement van ongeveer €59,95. Eerste afschrijving was €85 en de tweede €102. En ze hebben niet eens het fatsoen de rekening fatsoenlijk te specificeren.

Janine
09-10-2016

Geen mobiel meerr

Zakelijk abonnement aangesmeerd gekregen, want je kon niet en particulier en zakelijk abonnement hebben. Vanaf juni tot nu al mee bezig. Nu blijkt het wel te kunnen nadat ik me wezenloos geschrokken ben van de prijs van mobiel. Had enkel een extra mobiel nr. nodig voor eigen bedrijf van man. Een heleboel gedoe gehad en met tig medewerkers gesproken. Heeft veel tijd en energie gekost. Tot vrijdag. nu kan het wel omzetten van zakelijk naar particulier, komt helemaal goed en u merkt er niks van. Sinds vrijdagmiddag al geen mobiel meer nu 48 uur dus. Mijn man heeft eigen zaak en kon gisteren 0,0 regelen. Wie betaalt dit? Wat een amateurs zijn het daar en idd besteden alles uit aan partners, communicatie loopt voor geen meter. Maandag wordt de soap vervolgd ben benieuwd.

09-10-2016

Ziggo, om te janken.

Wederom bedankt voor jullie waardeloos, niet functionerend product. Sta je op zondagochtend om 6:30 op om F1 te kijken, is er weer eens geen verbinding! Dit is al de zoveelste keer dat men bij het prutsbedrijf de afspraken niet nakomt. Zal wel weer een of andere kutsmoes verzonnen worden waarom hun consequent falend product ook nu weer steken laat vallen. Of we zullen voor de 3e keer in 4 jaar tijd een nieuwe router moeten aanschaffen.

Ik ben hier helemaal klaar mee! Nog een fijne zondag, die van mij is al verpest

Verstuurd vanaf mijn iPhone, waarop ik wel internet heb.

Mercedes
07-10-2016

Palket verandaed voor een prijs via de telefoon en gelogen

In juni 2016 heb ik mijn oud paket te laten veranda rein voor dezelfde prijs voor een digitale ontvanger en dat is niet gebeurd. Er werd meer afgeschreven van mijn rekening. Tip vraag een schrijftelijk bewijs omdat wordt gelogen on iets te verkopen.

Kt

Na 3 weken nog steeds geen telefoon verbinding

Sinds 3 weken nieuwe klant bij ziggo. Na 8 telefoontjes (met mobiel)en veel mailverkeer verder zijn wij tot de conclusie gekomen dat we nooit hadden moeten overstappen naar ziggo. Alles laten aanleggen door de monteur dus je zou denken alles werkt, nou mooi niet! Al 3 weken geen vaste telefoonlijn. Monteur gaf toen aan dat deze na 2 of 3 dagen ook zou werken. Tv werkt prima , wifi is niet de snelheid wat ze aangeven. Helpdesk bellen van de ziggo? Na 40 minuten van de 1 naar de ander te zijn doorverbonden weten wij nog steeds niet wanneer wij weer kunnen bellen. Overstappen kan niet meer want bijv. Kpn doet er een paar weken over om de boel te kunnen overzetten en een monteur te sturen. Hier zijn we mooi ingestonken in dit wurgcontract wat niet helemaal werkt! Ziggo nooit aan beginnen!

Guus
07-10-2016

Ziggo: het schiet niet op

Hallo iedereen,

Ben al jaren naar tevredenheid klant bij Zigoo vwb de tv/radio aansluiting. Op 31.08.16 3-in-1 pakket besteld. Had binnen vier dagen de decoder in huis (die ik helemaal niet nodig had, want ik heb er een). Kontakt gezocht met Ziggo: er is dus niet door heen te komen. Twee beltegoeden verder de toezegging gekregen dat het modem wordt nagestuurd inclusief het nieuwe telefoonnummer. Afgelopen zondag een mail gestuurd en warempel: een ontvangstbevestiging met de tekst van Ruben Uppelschoten: fijn dat u kontakt opneemt met Ziggo ! Zal wel automatisch gegenereerd zijn, dus de verwcahting is niet al te hoog. Vandaag opnieuw een mail gestuurd om kontakt met mij op te nemen.

Slechte en onbeschofte Ziggo service

Goedemorgen.

ter info voor wie het wachten op service van Ziggo meer dan zat is.

Je kunt je bank opdracht geven het betaalde abbonaments geld terug te laten storten ( storneren) en de automatische incasso te blokkeren, dit heb ik ook gedaan, dan ben je gelijk van alle ellende af. ik had van mijn nieuwe aanbieder de zaak inclusief monteur binnen twee weken aan de praat.

kpn, xs4ll, Tele2 leveren het vergelijkbare voor minder geld en met een betrouwbare service.

Suzanne
06-10-2016

Niks werkt en klantenservice niet bereikbaar !

Er is al een paar dagen een storing gaande. Ziggo's klanten in heel Nederland hebben hier last van. Geen internet, telefonie en vaak geen tv. Ziggo is telefonisch niet bereikbaar en ze reageren gewoon helemaal niet op alle klachten en vragen op Facebook. Nog nooit zoiets meegemaalkt !

Sang

Storing, Slechte kwaliteit, Duur, Duur, Duur

Ziggo is echt slecht. Ik kan niet eens een youtube-filmpje kijken in mijn kamer omdat het dan het internet voor het hele huis verpest. Maak je maar geen zorgen familie leden, mijn internet is toch niet bestaand dus een filmpje kijken kan ik toch niet. En dan zou je toch verwachten dat er een storing is bij ziggo, want de kwaliteit die zij bezorgen is gewoon uitermate slecht. maar nee! Helemaal geen storing te vinden! Ziggo is gewoon verdomd slecht, en dan heb ik het nog niet eens over de Tv die continu uitvalt. Die box zorgt ook alleen maar voor problemen. Ziggo is schandalig en echt te vies voor woorden.

Ph

Geen aanbieding bestaande klanten

Alleen nieuwe klanten krijgen aanbiedingen

bestaande klanten moeten verplicht een duurder pakket nemen om in aanmerking voor een aanbieding te komen. het maak niets uit hoelang je al bij ziggo zit

Sophia zwaan

Zeer slecht Bedrijf

Laptop 'swij zijn al meer dan 16 jaar bij dit bedrijf voor heen multikabel wij hebben al sinds 2015 een Horizon box met heel veel storingen stilstaand beeld problemen met op nemen dat hij programma's of helemaal niet op neemt of maar de helft alles is door gemet daar ligt het net aan het ligt aan de media box Horizon wij zijn nu aan box 4 en die hebben we sinds 3 oktober hij is door de monteur geplaatst en hij ging zeer snel weer weg en toen begon de ellende dat hij aan gaf fout code 1060 zet u box met de schakelaar aan de achterkant aan en uit en probeer het op nieuw dat hebben we gedaan maar geen activatie geen tv na veel heen en weer bellen en een hoop praatjes geen beeld u moet maar wachten wij zijn op de hoogte van de storing intern die is al vanaf 21 september bezig en die kunnen ze nog steeds niet oplossen ze weten het zelf nog geen eens dus alle nieuwe klanten die een abonnement afsluiten bij Ziggo hebben pech net als wij krijgen dan ook geen beeld wij zaten voor we box 4 kregen naar rtl z te kijken en hij sprong toen gewoon naar sbs 6 mijn man zij al zit jij aan de afstandsbediening ik zij nee die ligt gewoon op tafel ik zou echt iedereen willen waarschuwen net wat ik al bij een andere klacht las van iemand buffering op je tablet of laptop ,bij ons valt het Wi-Fi ook vaak weg wij zitten nu alle 2 op het vasten net en ook zoals ze schrijf internet snelheid 300mb ,als jij geen computer hebt maar alleen een laptop haal je die snelheid nooit wat het kaartje in je laptop is maar honderd heeft een monteur bij mij nagekeken dus je wordt bedonderd als op laptop 's draait want ik heb verschillende speedtesten uit gevoerd en die kwamen niet hoger dan 90MB upload ik had en heb nog tot 4 november Ziggo ! en dan stappen we over naar Telfort daar hebben we voor 60 euro 2 boxen extra tv zenders meer dan 2500 films en series telefoon plus krijgen wij dubbelen bel minuten omdat we al jaren bij Telfort et onze telefoon zitten en geen aansluit kosten zijn we eindelijk bij dat rot bedrijf weg wat een oplichters van 87 euro naar 60 euro en krijg je nog meer voor je geld en glas vezel wij hebben sinds 2 maande een Samsung curve tv gekocht 4k 800 HZ en zijn straks super bij met tekort zo dat wilde ik even kwijt ik wil mensen er voor waarschuwen dat Ziggo een heel slecht bedrijf is er gaan zo veel mensen weg bij hun hoe durven ze te schrijven dat hun de beste provider zijn van 2016 echt niet wees gewaarschuwd voor de de overstap maakt naar ZIGGO!

Stuitend duur, matige kwaliteit

Ziggo is niet echt slecht, maar gelet op de prijs mag en moet het veel beter. Maar ik vermoed ook waaróm er zoveel betaald moet worden: sponsoring van Ajax. Dat is ook minstens 1,2 miljoen euro per seizoen. Dat kan alleen komen van het forse abo-geld. Waar ik echt veel last van heb zijn de blokken en schele strepen in het beeld. Dat ligt ècht aan het signaal dat binnenkomt. En dan doen ze alsof het NIET aan hen ligt! LOL

Geert

Overstap van KPN naar Ziggo

Vanwege aanbieding én beter condities voor Internet en mobiele telefonie willen we overstappen van KPN naar Ziggo. Als we dan bij de Media Markt een nog betere aanbieding van die zelfde Ziggo zien, confronteren we de eerste Ziggo meneer met die aanbieding. Na drie hogere leidinggevenden wordt een aanbieding gedaan, nog steeds minder gunstig dan bij de Media markt. We willen echter niet het risico lopen dan weer een geheel nieuwe aanvraag te moeten doen en dus enkele weken internet te missen. OK, dan maar weer bellen en willen akkoord gaan met het tussenaanbod van een van de bazen.

Bellen: '.welk aanbod bedoelt u, in het scherm staat niets.' Na veel vijven en zessen komt men ons tegemoet, dan blijkt dat het aanbod staat gepland voor 2021 ! '.nu moeten we de aanvraag annuleren en opnieuw aanvragen.' Staan we weer achteraan in de aanvraaglijst (en hadden alsnog bij Media Markt een hoger voordeel kunnen krijgen).

Vanwege de verhalen hierboven ben ik ook zeer benieuwd of ze hun belofte van sneller en beter internet waarmaken.

Gert
04-10-2016

Internet, wifi en vaste telefoon vallen telkens uit.

Internet, wifi en vaste telefoon vallen telkens uit.en de helpdesk is constant bezet. 20 min. wachten is niks. Er wordt zelf op site via postcodecheck niet eens melding van storing gedaan.

Boris
04-10-2016

Doen niks voor bestaande klanten/slecht bereikbaar

Wat een slecht bedrijf is dit. Doen veel om je als klant binnen te halen. Daarna kun je elke x 20 minuten wachten om een vraag te stellen. Binnen 2 maanden hoop storingen. Hele irritante medewerkers. Morgen kan ik weer van 8-13.00 wachten op een monteur. Belachelijk dat ze niet een tijd af kunnen spreken. Ben echt klaar met dit kut bedrijf

Anton
02-10-2016

Is er iemand met een "Start"account waarbij horizon.tv top werkt?

TV kijken op tablet of laptop wordt hard geadverteerd. Ik heb het uitgebreid getest maar op een "Start" account geeft horizon.tv ("horizon go") slecht en schokkerig beeld. Netflix is haarscherp en vloeiend, zelfs draadloos. Zijn er eigenlijk wel tevreden gebruikers van horizon.tv of dwingt Ziggo op deze manier gebruikers naar een duurder abonnement?

Liesbeth
01-10-2016

Eén groot drama!

Sinds 1 week kennis gemaakt met Ziggo; het is werkelijk waar niet te geloven hoe deze week verloopt. Van levering bestelling tot en met installatie; niets loopt goed. Ik heb inmiddels zo'n 10 medewerkers van de klantenservice gesproken; 1 ding hebben ze gemeen. De afspraken die ze op dat moment met je maken komen ze niet na, en meedenken in oplossingen lukt al helemaal niet. Ik heb al een klacht ingediend maar nog niets vernomen. Nu is dat weliswaar nog maar 24 uur geleden, maar de klacht lijkt me ernstig genoeg dat Ziggo begrijpt nu in actie te moeten komen. En oja.vraag voor de gein eens of je kan worden doorverbonden met de directeur.

Addie
30-09-2016

Niet aan te raden

Horizon Go op mijn tablet is erg slecht. Om de vier seconden last van "Buffering" en na een minuutje moet ik hem opnieuw opstarten met "de pijl". Diverse keren gebeld en gemaild. Dan krijg je vervelende antwoorden over de sterkte van het signaal, of "u kunt beter een draad-aansluiting nemen in p;laats van wifi enz. Daar betaal ik dus niet voor!

Dave
28-09-2016

Drama

Problemen worden gehoord maar niet opgelost. Toen het UPC was was het al verschrikkelijk. Abonnement maanden geleden opgezegd en toch schrijven ze nog steeds facturen af die je later weer terug krijgt. Hallo, gaat het niet. Ook na verschillende keren contact blijft het probleem bestaan. Begin er niet aan. Het is nog eens veel te duur ook. Je verschuilen achter jonge medewerkers die aardig blijven en jij natuurlijk niet aan wil vallen. Maffia.

27-09-2016

Nooit maar dan ook nooit klant worden

Hey,

Kort gezegd je betaald veel te veel voor weinig je heb nooit contact en het internet is zo traag als wat vervolgens na 2 weken doet hij het gewoon niet. Vervolgens de router aan en uit 2 keer in de maand.

GROTE AFRADER DUS