Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Overgestapt naar ander pakket met horizon box, moet nu plotseling mijn vorige modem inleveren die ik bij een vorige overstap werd bijgeleverd. maar deze is stuk en heb ik niet meer. ziggo zegt dat ik deze modem in bruikleen had en dus niet mijn eigendom is. hier wist ik niets van daar is nooit met enig woord over gesproken. heb in het verleden alle vele modems van ziggo ontvangen en ze hebben er nog nooit eentje teruggevraagd. heb wel nog de modem van een overstap daarvoor maar daar nemen ze geen genoegen mee ze willen nu een prijs voor de oude modem die 50 % duurder is dan een nieuwe bij bolcom. ik heb hier maar een woord voor het zijn OPLICHTERS
Ik wacht nu al 6 weken op mij tabled. Die zou ik binnen 4 weken krijgen. Al verschillende keren gebeld hier over met ziggo. Ze beloven van alles maar doen niets. De ene smoes na de andere. Telefonisten zijn zeer onkundig. Het is een grootte bende bij ziggo. Ik heb er nu spijt van dat ik deze overstap heb gedaan.
Ik heb nu al 2 dagen het probleem dat ik alleen gebruik kan maken van mijn wifi als ik letterlijk langs mijn router zit (en dan zijn de internetmogelijkheden nog beperkt). Als ik de trap op loop naar boven heb ik totaal geen bereik meer en schakel ik dus meteen over op mijn telefoon abbonoment die inmiddels al geen internet over heeft hierdoor. Ik loop nu alleen maar extra kosten op en heb al verschillende "oplossingen" uitgeprobeerd. Ik vind het ook echt vreselijk dat als ik bel ze 9 van de 10 keer zelf niet eens een oorzaak kunnen vinden. Dan vraag ik me helaas toch af of ik nou echt waard voor mijn geld krijg bij Ziggo. Ik vind de internet die ik heb echt lachwekkend alleen kan ik er helaas niet meer om lachen.
Ik heb 35 min, in de wacht gestaan om vervolgens niemand aan de lijn te krijgen! Wat een ongelofelijk k*t bedrijf, het is elke keer het zelfde, de ene dag doet alles het geweldig, de andere dag ontvang je niks! Bel je hun, krijg een kl**te keuze menu, na 14 min wachten, eindelijk iemand aan de lijn. Moet je weer door verbonden worden 21 min gewacht krijg je niemand aan de lijn! Wat een ongelofelijke afzetters.
Ik wil sinds 4 weken m'n router bridgen, dit omdat de router van ziggo een drama is, geen bereik en heeeeel slecht en langzaam internet. na heel veel bellen geeft Ziggo aan dat het om Een storing gaat en ik heb gewoon pech. Belde op om mijn abonnement op te zeggen, in zei dat ik over wilde stappen naar Vodafone. Hierop zei de medewerker dat het prima was, omdat Ziggo over 6 maanden samen gaat met Vodafone. Hierop een abonnement afgesloten bij KPN hoop dat dit beter is. Conclusie: Ziggo is een drama
Na altijd klant te zijn van Ziggo en haar rechtsvoorgangers ben ik serieus aan het overwegen om mijn abonnement op te zeggen. Een kleine 10 dagen geleden een accesspoint besteld bij Ziggo omdat het wifi signaal van de cisco router van Ziggo ronduit waardeloos is. Beloofd werd de accesspoint binnen een kleine week te leveren. Niet dus. Contact opgenomen met Ziggo, meneer de accesspoint is naar u onderweg. Even geduld a.u.b. Na 2 dagen weer gebeld met Ziggo. Ja meneer uw bestelling is onderweg. Weer 2 dagen gewacht. Weer niets ontvangen. Weer Ziggo gebeld: meneer u heeft überhaupt geen accesspoint besteld/ Mijn reactie: oh ja, hoe is het dan mogelijk dat jullie mij al de factuur hebben gestuurd? Ja meneer, dat zal wel een foutje in het systeem zijn. Vandaag bij thuiskomst zet ik de tv en de horizon mediabox aan. Op het scherm kwam de mededeling even geduld a.u.b. Mediabox uitgeschakeld en van de netspanning afgehaald. Vervolgens weer opnieuw opgestart en na een kleine 20 minuten eindelijk beeld. Maar geen on demand. Ziggo gebeld (1200). Weer een ondeskundige medewerker die niet meer kan dan het standaard lijstje af te lopen. Volgende week woensdag komt een monteur. Op mijn vraag als de mediabox defect is krijg ik dan een nieuwe. Antwoord: meneer als de monteur zijn bus gevuld heeft krijgt u een nieuwe mediabox. Heeft hij geen nieuwe mediabox in de bus dan moet u rekenen op 1 week voordat de nieue box wordt geleerd! Kortom een klantvriendelijkheid van nul komma nul. Raad ik Ziggo dus aan? Nee. nee, nee!
Je wordt door Ziggo echt NIET serieus genomen. Eenmaal overgestapt, dan begint de ellende! Vragen over opzeggen, nummerbehoud, monteur etc worden gewoonweg niet beantwoord. Hun klantenservice heeft enorm lange wachttijden en vaak ondeskundige, moeilijk verstaanbare jongeren in dienst. Als je dan een beetje boos wordt, omdat ze niets oplossen, dan worden die medewerk(st)ers van Ziggo notabene zelf brutaal en nemen je überhaupt niet serieus meer. Ook een paar keer meegemaakt dat de verbinding gewoonweg werd verbroken. Misschien is dit in andere culturen normaal, maar wij wensen zo niet behandeld te worden. Na veel dure "bel uren", nog geen stap verder!
Ziggo?De meest ellendige provider ever!Vele beloftes maar werkelijk geen uitvoering!Augustus 2016 aangevraagd,Oktober 2016 nog niks!Echt werkelijk stelletje kneuzen!Kan werkelijk niet positief zijn over Ziggo. Alleen de naam Ziggo laat me walgen!
Net bij Ziggo klantenservice aangegeven dat we overstappen naar XS4ALL. De meneer van ZIGGO kon het niet nalaten nog even een trap na te geven "Weet U wel dat U nu van full HD overgaat naar HD ready, XS4ALL kan nog geen full HD leveren!". Wat een stelletje amateurs, daar bij ZIGGO!
Nu al geruime tijd afnemer van Ziggo, helaas wegens scheiding ben ik verhuisd en is mij hetzelfde pakket beloofd voor 2 euro meer per maand incl een Horizon.
De Horizon is na 4 weken nog steeds niet geleverd en ze geven hier de schuld aan het systeem. Er is nog steeds geen datum gegeven en ze zijn ook niet heel erg vriendelijk aan de telefoon. (alsof ze geen klanten willen)
Tevens zou mijn vaste telefoonnummer wijzigen omdat ik in een ander gebied ben gaan wonen. Na enkele weken ben ik nog steeds bereikbaar op mijn vaste telefoon met mijn oude nummer (een heel eind weg en een ander netnummer) en mijn nieuwe nummer is nog steeds niet te bereiken.
Geen enkele reactie van Ziggo hierover.
Ik heb gelukkig een opzeggingstermijn van 14 dagen zodra de Horizon bezorgd wordt en ik denk dat ik hier dankbaar gebruik van ga maken.
Geen wonder dat ze zoveel klanten kwijt raken met deze instelling!
Donderdag 13-10-2016 via Mijn Ziggo alles in een aangepast van vast bellen naar Volop bellen. Zelf gelijk met Ziggo gebeld of alles goed binnen gekomen was dit werd bevestig. s avonds geen HD zenders meer gelijk gebeld zou goed worden gezet. Dag er na HD zenders terug was ik TV Royal kwijt weer gebeld zal weer worden goed gezet. Boven op tv alles goed onder niet. S'morgen weer gebeld zou nu geregld bleek ik geen abbo op TV royal te hebben maar zouden alles terug zetten hou het hoort. Vandaag in gelogd op MIJN ZIGGO blij ik 152,55 euro moeten te betalen gelijk gebeld met Ziggo blijk ik alles dubbel te hebben er was berekend dat ik 90,70 euro zo moeten betalen. ben nu al met al al 3,5 uur bezig om alles goed te krijgen en dat alleen maar door een aanpassing van vast bellen naar volop bellen.
Heb al jaren ziggo, en heb zakelijk abbonbement. De helpdesk was vroeger goed bereikbaar. Maar ik werk afgelopen maand vanuit huis en kan geen stabiele internet verbinding krijgen. Gebeld na 36 minuten geholpen en monteur komt over 2 weken! Monteur geweest en nog steeds zelfde probleem. Als de temperatuur buiten verandert is er geen stabiel signaal. Eerste keer was er een connector vervangen, maar volgens mij moeten ze alle connectors vervangen. monteur komt nu Overveen week. Kortom een maand geen goed internet, en wel €70 afgeschreven. Ik overweeg over te stappen op een provider die proactief investeert in het netwerk. Wie kent er een?
Helaas gooit ziggo de smartkaart er uit. Zit ik dus met allemaal apparatuur waar ik niets meer mee kan Kaarten zijn van zeer slecht kwaliteit. En kaarten die nog te koop zijn schieten in prijs omhoog
Na een paar keren bellen eindelijk het nieuwe modem ontvangen, maar door een acfivatie probleem bij Ziggo nu twee weken geen internet. Helaas hadden ze het oude modem al geblokkeerd, dus hebben ze geen oplossing en werken ze met prioriteit aan dit probleem. Al twee weken. Heb inmiddels 16 GB verbruikt van mijn mobielel 4G bundel. Ziggo houdt me niet op de hoogte van de status en bellen betekent ergens tussen de 15 minuten en een half uur in de wacht te staan. Vroerger was ik echt wel tevreden. "Veel voor weinig". Maar nu zijn ze toch behoorlijk aan de prijs en de kwaliteit is echt verschrikkelijk. Ik heb nu glasvezel bij XS4All aangevraagd.
Aangeboden internetsnelheid wordt in de stad bij lange na niet gehaald als er meer ziggo/upc gebruikers in de buurt wonen. De tip om regelmatig van frequentie te wisselen is een slecht werkend lapmiddel voor een overbelast en/of slecht onderhouden netwerk.
Ziggo lijkt misschien een grote moderne club, maar loopt achterop en lijkt hier niets aan te willen veranderen. Het netwerk lijkt er steeds vaker uit te liggen (waarvoor je niet gecompenseerd wordt) en de rekeningen zijn hoog.
ZIt al lang bij Ziggo. Vroeger toen het @Home heette was het echt top. De laatste jaren is er niets van de kwaliteit overgebleven. Na de fusie met UPC dramatisch slecht zelfs. Internet verbindingen die er elk uur uitvallen. Helpdesk die altijd op welk moment van de dag druk zijn. Bel later terug! Ik heb ook al geen tv beeld meer. Woon in nieuwbouw met goede kabels en heb mijn model al 1000 maal gereset. Dus dat is niet oplossing Ziggo ! Jammer is wacht met smart op Ffber.
Wij hebben ziggo van af 9 mei en van af die datum alleeb maar ellende. Tv loopt vast internet super traag drie monteurs geweest allea vervangen en nog problemen. Klachten indienen werkt niet want terug bellen doen ze niet en als je dan gaat bellen met het verzoek het contract kostenloos te beëindigen dan zeggen ze nee dat kan niet want ik zie geen storingen in uw historie en een monteur nee die er nooit gedweest bij u dus ze maken de klant voor leugenaar uit. Super slecht nooit een contract afsluiten.
Al 1,5 week dagelijks diverse malen geprobeerd Ziggo telefonisch te bereiken en op welk tijdstip ik ook bel: bandje dat het ontzettend druk is en advies op later tijdstip terug te bellen! Heb al bijna 2 weken geen NPO 1,2, 3 en op meerdere zenders allemaal gekleurde balken. Vind het schandalig!
Alle internationale verbindingen van Ziggo lopen over de amr-rc0011-cr102-xe-4-0-0-0.core.as9143.net router. Wanneer je naar bijvoorbeeld de USA wilt, om daar e.e.a. te bekijken, zie je direct een latency van c.a. 140 miliseconden. Wanneer ik vanuit de states kijk, loopt alles soepel, totdat je bij de. amr-rc0011-cr102-xe-4-0-0-0.core.as9143.net komt.
Ziggo heeft dus goedkope peering-partners. En verkeer naar internationale servers, heeft dus een hoge latency.
Ik moest me schamen voor mijn bezoejers uit buitenland. Internet valt telkens uit en ziggo zegt dat ze aan het oplossen van problemen zijn! Binnenkort zeg ik mijn abbenoment gewoin af en ga iknssr concurent