Vera
10-05-2021

Vanaf een 1 anders een 0, eigenlijk nog minder

Slechtste provider ooit. Wees gewaarschuwd voor malafide praktijken. Internetbokkade out of the blue, geen communicatie, alleen van onze kant, maar de andere kant geeft geen oplossing, alleen medewerkers die het niet snappen of ophangen of via twitter bijdehante opmerkingen maken. Zeer deprimerend. Laatste redmiddel is nu juridische stappen ondernemen. De bestuurders mogen zich schamen al denk ik niet dat zo een 'bedrijf' enige vorm van schaamte kent.

Amber
07-05-2021

Ziggo berooft bejaarde

Mijn schoonmoeder van inmiddels 89 jaar oud heeft 2 jaar geleden een abonnement op ziggo afgesloten voor internet,televisie en telefoon.

Blijkbaar zat er toen als proef in het abo movies en series xl gratis bij.

toen ze onlangs ging verhuizen kwam ik erachter dat zij al 26 maanden voor dit abonnement betaalt,maar er nooit gebruik van maakt want ze weet niet eens hoe het werkt. Gebeld met ziggo en uitgelegd en ze gaven aan dat ze het vervelend vonden en dat ze een credit zouden maken van 26*11,95 euro. So fas so good dacht ik. schoonmoeder helemaal blij!

totdat ik vorige week belde en hoorde dat de hele aanvraag voor credit niet was doorgegeven intern en ik moest dus weer het hele verhaal doen, kreeg weer de toezegging dat het goed zou komen dus ik wachtte maar af.

Vandaag weer gebeld, 4 medewerkers en 45 minuten verder krijg is te horen dat het is afgewezen want ze had het nu eenmaal zelf besteld?! Dus eerst 2 keer een toezegging om vervolgens te horen te krijgen dat het is afgewezen? Ik word hier boos,verdrietig en nog veel meer van. Hoe kunnen jullie jezelf nog in de spiegel aankijken als jullie bejaarde mensen van 89 die onder bijstandsniveau leven zo besodemieteren?

Giovanni
06-05-2021

Waardeloze klantenservice!

Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service

Rik
06-05-2021

Wij hebben een TV storing

Wij willen een TV storingsmonteur om ons probleem met de TV op te lossen. Via internet met Ziggo wordt een storingsmonteur aangeboden, doch als je dan een afspraak wilt inplannen, wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Met als resultaat, dat je en geen chat kunt maken en geen monteur kunt bestellen.

Catharina
05-05-2021

Je er inluizen en dan als antwoord dat heb jezelf gedaan !

Maand bedrag van rond de € 50, 00 ineens naar € 115, 00 inloggen in mijn ziggo was niet mogelijk, telefonisch gesproken met mevrouw Tanja zou mij een herstel code toesturen via mailadres.vergeet het maar niks ontvangen, antwoord van haar was aanbieding is verlopen en u heeft contract getekend voor een jaar, dus jammer nou.u betaald gewoon de volle 100 % Telefonisch contact met Ziggo erg lastig verwijzen naar de app maar als dat niet lukt ben je de klos en is het verhaal jammer voor u we kunnen niks voor u betekenen.

Elise
04-05-2021

Zeer klantonvriendelijk en onfatsoenlijk

3 dagen lang 9 keer duidelijk mijn verhaal gedaan aan verschillende medewerkers, die het het niet (willen) begrijpen; ze gaan vervolgens na dringend verzoek overleggen. Je wordt vervolgens in de wacht gezet en na heel lang wachten wordt de verbinding verbroken en kun je weer opnieuw bellen. De tiende keer geen genoegen genomen met de antwoorden De conclusie van de laatste medewerker: wij kunnen niets voor u betekenen, maak er maar een zaak van of dien een klacht in. Afschuiverij, niet erkennen van fouten, kortom schandalig!

04-05-2021

Verhuizing

Verhuizing doorgegeven en op de juiste dag is het omgezet. Geen gedoe. Modem erin en het werkte.

Nu alleen nog de mediabox next uitrollen voor iedereen zoals de bedoeling was

01-05-2021

Klantenservice lijn is stil

Na eerst 3 minuten lang tegen een robot stem te praten wordt er direct opgehangen. Bij de tweede poging kreeg ik na de robot stem, complete stilte.

30-04-2021

Zoggo go app

Weigert erg vaak. Meestal met een excuus die simpelweg niet kan kloppen zoals: u heeft geen internetverbinding. Als ik dan tegelijkertijd bijvoorbeeld de NPO Start pagina of YouTube open gaat dat prima, dus er is wel degelijk een prima verbinding.

Vandaag 30 april 2021 is het weer raak. Je probeert vervolgens te begrijpen wat er dan wél aan de hand is, maar natuurlijk niemand bereikbaar.

Wat een ongelooflijke bende is het daar.

Dimi
30-04-2021

Heel erg duur, slechte service

Ik ben inmiddels vertrokken en laat het daar maar bij. Mijn lijst met klachten en slechte ervaringen ondervonden door zowel mijzelf als mijn familie is te lang om iedereen mee te vervelen. Ziggo is een slecht bestuurd schip dat blijft drijven door gebruik van ducktape!

Betsie
28-04-2021

Een puinhoop

Laten je aan het lot over ze verdienen een 0

27-04-2021

Verhuizen en Ziggo abonnement mee verhuizen

Verhuisbericht doorgegeven aan Ziggo.

Helemaal goed.

U hebt zelfs recht op een gratis monteur.

Nu het zover is geen monteur te krijgen omdat we in een nieuwe wijk zijn gaan wonen. Er kan daarom geen monteur ingepland worden.

De Ziggo aansluiting is aanwezig in de netwerk-database en toch kent Ziggo onze wijk niet.

Medewerkers waarmee je chat komen op hun manier niet verder.

Kortom Ziggo laat een jarenlange trouwe klant gewoon in de kou staan.

26-04-2021

Ze verneuken je gewoon

Eerst een verlenging gedaan. Een dag na de velenging bericht gekregen over de aanleg van glasvezel internet. De eerst volgende werkdag de verlenging geannuleerd om toch niet weer een jaar vast te zitten. Diezelfde dag nog afgesloten. Na een week weer internet met het bericht dat ik de korting toch nog zou houden waarbij ik nog telefonisch heb gevraagd om bevestiging dat ik er niet een jaar aan vast zit. Vervolgens nog wel een bevestiging gehad van een jaar maar die heb ik (heel stom blijkt nu) genegeerd vanwege de telefonische bevestiging. Ik vandaag weer gebeld of we dit kunnen oplossen maar nu kan er niet tussentijds opgelost worden om dat ik de korting heb gekregen. Welke niet eens netje optelt tot de beloofde korting.

Ze hebben te lang een monopoly gehad wat betreft de internet snelheden. Het zijn gewoon een stil boeven

Betske
25-04-2021

4 niks van de wereld afgesloten.

Box maakt herrie en ze laten je gewoon 4 dagen zonder box zitten . Echt zo klaar met ziggo geen telefoon geen internet geen tv ze laten je echt aan het lot over . Ik ben zo klaar met ziggo.

Bedriegers

Ben jaren lang klant met hier en daar Fox sport en nu ESPN voor de helft vd prijs. Z.g. aanbieding voor een half jaar. Na 2 maanden dubbel bedrag afgehouden! Vorig jaar is mijn echtgenote door ze gebeld ivm hogere internet snelheid, niets daarvan, dus duurder abonnement en een jaar met hogere kosten extra eraan vast! Nu dus ESPN met 50% korting voor een half jaar maar toch een hogere maandelijkse rekening. ESPN per 6 Mei a.s. opgezegd maar toch € 73,- dit maal! Heb die oplichters opgezegd per 26 Augustus en ga gelijk over en ben dan eindelijk van ze af! Dus mensen, ga NIET met die BEDRIEGERS en OPLICHTERS in zee! Ga op zoek naar andere aanbieders die eerlijk zijn ( met eerlijke kosten ) Groet, Jan Koullen

Hendrik
23-04-2021

Service medewerkers die er geen verstand van hebben.

Na lang wikken en wegen overgestapt naar ziggo. bestelling geplaatst met overstap service.

gebeld met servicelijn kreeg een vriendelijk dame aan de lijn en het overstap probleem zou opgelost worden.

vervolgens mail van kpn dat ze blij zijn dat we bij hun blijven en niet overstappen naar ziggo.

wederom gebeld met service lijn. 6x doorverbonden omdat of ze er geen verstand van hadden of omdat ze de bestelling die ik had gegeven niet vonden enz enz. terwijl dame in de ochtend mij direct gevonden had. service medewerker 8 had mij dan wel gevonden en gaf aan dat wij deze mail konden negeren want het zal wel goedkomen. kpn wederom gebeld niks bekend van opzegging en abonnement loopt gewoon weer een mand door. nou weer voor de lol service medewerker 9 aan de lijn van ziggo net als de vorige medewerker alles komt goed mail negeren en abonnement gaat starten eind mei. volgens bestelling online zou startdatum abonement op 23.04 starten. maar nee hoor ik was aan het liegen. medewerker vriendelijk toch dringend verzocht om een iets andere atitude aan te nemen en nogmaals de bevestiginsmail doorgestuurd zodat ze hetzelf konden zien wat zij gestuurd hebben. desondanks uitgemaakt worden voor dat kan niet en ik heb het zelf aangepast enz enz enz. dus al met al nog niet begonnen met abonement en nu al geen vertrouwen er meer in. gelukkig heb ik nog 14 dagen bedenktijd. die ik natuurlijk na deze ervaring niet nodig zal hebben

Sara

Walgelijk

Jaren lanh probleem met ziggo!

Ieder jaar dat je wou opzeggen wordt je overgehaald/overtuigd/gemanipuleerd met de goede oplossingen, gratis montour, gratis wifi versterkers, nieuwe mediabox, nieuwe kabeld alles en nog wat om et abnonement laten doorlopen een tijdje werkt het goed dan begint de ellende weer.

Internet gaat steeds slechter totdat alles dteedd uit is! 500mb 2 wifi versterker dan download snelheid 2mb!

Opnames kan je niet terug kijken melding mediabox offline!

Verschrikkelijk hoeveel geld Ziggo binnen krijgt en wat ze levert!

Na 7 jaar ervaring met Ziggo, 1 ster is al te veel.

Helena
21-04-2021

Meer dan 4 weken geen TV !

Na mijn verhuizing 5 weken geleden heb ik “mijn ziggo” provider meegenomen. Op mijn nieuwe adres ervaar ik alleen problemen. Een nieuwe kabel gekocht op advies van klantenservice.

Niets is opgelost. Ik zit al langer dan 4 weken zonder tv en zwakke internetverbinding. Schandalig vind ik dat. Monteur heeft mij meegedeeld dat ik een probleem had/heb. Het duurde volgens hem nog zeker 6 weken voordat het opgelost zou worden. Ik ben er echt klaar mee. De monteur is weggegaan maar ook geen feedback gehad. Gewoon niets meer van gehoord hoe en wat. Na 2 dagen heb ik kpn gebeld, is mij verteld dat ziggo nooit een goed signaal kan ontvangen op mijn adres omdat er geen originele kabel van ziggo aangelegd zou zijn. De klanten bij ziggo worden gewoon voor de gek gehouden. Nu nog 4 weken wachten omdat ziggo een maand opzegtermijn heeft?

Andrei
21-04-2021

Money hungry company with anti-consumer policies

Had to move to a new address which was already registered by the owner for internet with a different provider. Ziggo refused to cancel my subscription even though I could not use their internet at the new address. At the same time ziggo had no problem registering two subscriptions at my old address (mine and the new tenant). Money hungry company with anti-consumer policies.

Not to mention that the internet speed dropped all the time.

Mario
20-04-2021

Media Next

Sinds een paar maand is Ziggo overgestapt op het Media next model. Mijn Horizon Box heeft in de afgelopen maand een update gekregen en ons werd beloofd dat het opnemen en de hoeveelheid die je kunt opnemen verbeterd werd.

Maar hier komt de negatieve kant, die natuurlijk nergens belicht werd:

Het opnemen na de update is een verschrikking. Opnames worden an sich wel goed opgenomen, maar na verloop van tijd worden de opnames onbruikbaar. Rode cirkels met een uitroepteken, wat betekent dat je je opname moet verwijderen. Het terugkijken kan dan dus niet meer.

En ik ben niet de enige die dit probleem heeft. Er is een topic op Ziggo met over de 3700 berichten die allemaal over hetzelfde probleem gaan.

Dan zou je dus verwachten dat Ziggo hier wel over communiceert.maar nee.ze zwijgen de boel compleet dood.

Vor mij is dit de spreekwoordelijke druppel. Het is heel leuk om aan te kondigen om de internetsnelheid omhoog te gooien, maar wat heb je eraan als he nooit die snelheid behaalt? Wat heb je eraan als je Ziggo Box gewoon opnames niet kan bewaren? En daar betaal ik 69 euro per maand voor? Als Ziggo hier niet over communiceert en excuses aanbiedt, zie ik mij genoodzaakt om over te stappen.