04-02-2020

Klantenservice niet meer te bellen na 20.00h?

Gisteren om 20.05h ging het beeld weer op zwart bij het aanzetten, geluid en menubalk deed het wel. Dit had ik een paar maanden geleden ook al, regelmatig klantenservice gebeld?

Gisteravond gebeld, krijg je te horen dat ze gesloten zijn en alleen maar middels een chat contact kan krijgen?!?

Na 5x de Next, 2x de modem en vervolgens de fabrieksinstellingen gedaan had na een uur gelukkig weer beeld?!?

Handig als je problemen met internet hebt, hoe moet ik dan chatten??

Waardeloze manier om zo met je klanten om te gaan, getuigt niet van klantvriendelijkheid.

Mocht ik weer problemen met het zwarte beeld krijg overweeg ik om over te stappen naar een andere provider!

Victor
04-02-2020

Ziggo Lost problemen Niet Op

Gisteren kwam de ziggo monteur erachter

Dat de aanvoerkabel geen signaal geeft.

Nu is dat hier door ziggo aangelegd.

Maar nu komt er pas a.s. Woensdag -

Helaas voor onze rekening- een

Kabelmannetje van ziggo.

Pas daarna kan blijkbaar een

Installatiemonteur besteld kan worden.

Met alle vertraging van dien. Dat duurt al

Gauw weer een paar dagen.

Mijn voorstel aan ziggo was om 2 monteurs te sturen zodat we morgen gewoon internet hebben.

Maar dat kon niet want dan zouden ze op elkaar moeten wachten.

Op mijn vraag of ze vonden dat het beter was dat wij als klant dan beter kunnen wachten dan hun personeel kwam de reactie: inderdaad. Dus: klant moet wachten omdat ziggo niet wil, dat 2 monteurs samen een uurtje op elkaar moeten wachen. So far for samenwerken aan een oplossing.

03-02-2020

Ziggo factuur

Monteur langs geweest voor storing internet, toen deze er was werkte alles weer.er moest volgens haar het eerste aansluitpunt vervangen worden omdat dit niet meer zou voldoen voor het giganet wat ziggo aan het uitrollen is.er werd niet gemeld dat er kosten aan verbonden waren. nu krijg ik een factuur voor het vervangen, maar ziggo meldt in hun eigen mail dat kosten aan hun eigen netwerk, aan het eerste aansluitpunt en aan het modem altijd gratis zijn. contact gehad met ziggo maar daar kom je niet verder, ze blijven zeggen dat het betaald moet worden. het moet niet gekker worden.

Helmie
03-02-2020

Zeer slechte service !

Ik heb ik weet niet hoe vaak al aangegeven dat de Horizon gewoon niet goed werkt met vanalles. Opnemen, stilstaand beeld, blokjes enz.

We zouden de next krijgen zogauw die beschikbaar was, nog nooit ontvangen. Nu krijg je die alleen bij een duurder abonnement en dan is het nog maar de vraag of het dan goed werkt. We betalen voor een service die gewoon niet geleverd wordt.

Ik zou Ziggo bij niemand aanraden, helaas hebben wij zelf geen andere keus, hier komt verder geen andere provider.

Michiel
02-02-2020

Geen voetbal met Ziggo

Leuk met zn allen voetbal kijken via dagpas Fox- Ziggo. Niet dus! Site gewoon 1,5 uur niet bereikbaar. Kansloos

Zooooooooo slecht

Snap niet dat dit bedrijf nog bestaat, ze claimen snel internet maar het is zoooooo traag dat een tv serie regelmatig uitvalt en je opnieuw moet beginnen en zoeken waar je ook weer gebleven was

20 x uitval per uuur is geen uitzondering

Nooit aan beginnen dus!

Internet valt constant uit

- Router van Ziggo is van slechte kwaliteit

- Het internet valt constant weg

- Monteur is langsgekomen en vertrokken zonder het probleem te verhelpen

- Het contract is illegaal, er wordt gemeld dat er geen verplichting is om internet te leveren, om zichzelf geheel in te dekken

- TV ondersteuning is slecht

Mike

SLECHT PRODUCT

Al jaren klant van ziggo , in regio noord-holland zeer slecht internet door verouderde internet kabels die aanvoer internet regelen en verouderde aanvoerkast waar regelmatig de hoofdzekering uitslaat deze oude aanvoer is destijds overgenomen van upc .Sinds 4 maanden nu ook gebruik tv niet mogelijk doordat de VEROUDERDE Software van tv kastje niet te gebruiken is op de nieuwer software van de tv .

Schandalig!

30-01-2020

Klantenservice zeer onkundig en hondsbrutaal !

Na uren aan de telefoon te hebben doorgebracht met een tiental verschillende medewerkers van Ziggo, kan ik concluderen dat Ziggo alleen maar zeer onkundige en hondsbrutale (lees: zwaar onbeschofte) medewerkers in dienst heeft, die door het bedrijf getraind en aangemoedigd worden hun klanten zo te behandelen. Naar mijn mening worden deze medewerkers betaald om hun persoonlijke frustraties af te reageren op hun klanten en ze bij voorkeur ook nog op te luchten en met leugens en valse beloftes te bestoken . Bravo Ziggo! Ik ben ook klant met mijn hele gezin en bedrijf bij Vodafone en ga daar nu ook opzeggen door jullie!

Mediabox next veel storingen

Constant storing met mediabox next

Diana
30-01-2020

Hebben geen idee waar ze mee bezig zijn

De overstap zou gladjes verlopen en ik zou een sms krijgen van een monteur die op de betreffende datum zou komen installeren. Er gebeurde niets. Aan de telefoon zei ene Koen dat ik het zelf nog moest regelen maar dat kon niet op voorhand en dat het zou kunnen zijn dat ik een aantal dagen zonder internet kwam te zitten. Als ik het op voorhand zou regelen zou het kunnen dat ik 45 voorrijkosten zou moeten betalen. iemand anders gesproken en die zij dat ik niet zonder internet kon komen te zitten. koen kende ze niet en ik kon geen klacht indienen.

Nika
29-01-2020

Voldoen niet aan hun service.

Mijn huidige abonnement van andere provider niet hebben opgezegd, terwijl tijden de bestelling heb ik duidelijk aangegeven en ze hebben het ook ontvangen en bevestigen dat het gaat gebeuren. Door hun fouten, heb ik meer dan 100 euro moeten betalen aan vorige provider + ziggo kosten.

Bagger in vergelijking met XS4all

Overgestapt van XS4all naar Ziggo ivm Vodafone maar wat een verkeerde keuze. Wifi gaat nog, niet optimaal en vaak even geen ontvangst maar ff geduld en het gaat weer prima. TV is een drama, als je glasvezel gewend bent dan is heb bij Ziggo maar behelpen, het beeld kwaliteit is echt een stuk minder. Daarnaast op veel zenders haperend beeld, alsof je aan het downloaden bent en je snelheid niet genoeg is.

Pffff wanneer kan ik weer terug naar XS4all, dan maar geen dubbele data!

Bilal
28-01-2020

HD recorder gekregen zonder aanvraag

Inmidddels al maanden geleden maar toch. Ik wilde overstappen naar een andere provider,. Dus zat lekker op mijn vrije dag te vergelijken en aangezien ik Vodafone heb, was mijn gedachten op Ziggo. Ineens belde iemand aan, toevallig was een meneer van Ziggo aan de deur en vroeg of ik intresse had in Ziggo. :) wel toevallig en ging akoord. Samen hebben we formulier ingevuld en heb digitale tv met internet besteld. Na enkele dagen later kreeg ik pakketen binnen en zag een hd recorder. dus ik belde netjes klantenservice dat er een fout was, en mocht gratis terug sturen. Dit heb ik gedaan. Na week later kreeg ik een factuur van 199,- euro van hd recorder. Terwijl ik als bewijs bestelling NIET heb besteld moest ik alnog betalen omdat ze de pakket niet terug hebben kregen. (Volgens de wet mag je verkeerd gestuurde pakket houden maar heb toch verzonden) na veel bellen en bewijzen mailen wilden ze alnog 199 euro van mij hebben. Ik was er klaar mee, en heb rechtsbijstand ingeschakeld. Alle bewijzen heb ik nar hun opgestuurd en ja hoor. Na een dag later kreeg ik netjes een belletje van rechtsbijstand dat ik niks meer hoef te betalen omdat hun eige fout was. Excus van ZIGGO heb ik niet ontvangen maar heb wel netjes een mail gestuurd dat ik pe einde contract datum ga overstappen ivm slechte klantvriendelijkheid. En ja hoor. weer geen reactie gehad. In mij ogen is Ziggo klantenservice geen 5 cent waard.

28-01-2020

Geld afschrijven zijn ze vlug mee maar terug betalen ?/

Hier onder het verhaal wat ik naar de klchten diens van ziggo heb gestuurd

Vandaag 28-01-2020

Er word eerst over januari 2020 een maand termijn afgeschreven.

Terwijl ik toen geen klant meer bij jullie was.

Er is mijn toen aan de telefoon verteld dat wat ik te veel betaald heb.

Ik in de aankomende periode zou betaald krijgen

Wat scherts mijn verbazing op 28-01-2020 krijg ik een mail.

Eerst moet er gekeken worden of alles wel klopt.

En dan de mededeling dat het geld binnen 4 weken betaald zou worden.

Waarom word mijn dan eerst verteld de volgende periode zou alles terug betaald worden.

Wie moet ik nog bij jullie geloven

De een zegt dit de ander weer dat.

Het is mijn geld en ik heb hier geen boom in de tuin staan waar het aan groeit.

Dus bij deze zo spoedig mogelijk mijn geld teru anders ga ik stappen ondernemen

Een ontevreden ex klant

Chiel
28-01-2020

Ziggo wil liever geen nieuwe klanten

Wilde overstappen van kpn. Blijkt dat op mijn adres de vorige bewoner 2 jaar geleden is overleden. Zodoende had hij zijn laatste rekening niet betaald. Geen erfgenamen. Nu staat mijn adres op de "zwarte lijst". Na twee bezoeken aan de winkel en 24 minuten in de wacht ad telefoon met liefst drie medewerkers kreeg ik te horen dat ik dan maar aan moest tonen dat ik de overleden vorige bewoner niet ben! Whahaha! Ja vast.aanvraag geannuleerd. Los van dat Ziggo zich kapit moet schamen voor deze benaderingswijze vind ik het bovenal zo ontzettend stupide van ze. Wat een sukkels! Tis gewoon nog upc he dat waren oik altijd van die prutsers. Ik blijf lekjer bij Kpn. Ziggo-sukkels. Droevig hoor

Eddy

Horizon box next

Naar warm gemaakt te zijn door mijn omgeving dacht ik, ik zal ook de nieuwe horizon box next bestellen. Mijn omgeving had aangegeven dat het niet extra zou kosten in de maand. Nou kijk ik zojuist op de site en zie dat ik tv max pakket moet pakken om in aanmerking te komen voor en next. Dit gaat mij 20 euro extra in de maand kosten. Nou ga ik niet geloven dat mijn horizon box op jaar basis 240 euro moet kosten. Gezien de keuze van Ziggo om naar een ander pakket over te moeten stappen voor de nieuwe box ben ik genoodzaakt om naar de concurrent te gaan. Toch jammer dat je naar 10 jaar klant te zijn van Ziggo en Vodafone zo afgedankt wordt!

Van Essen
27-01-2020

Hoeveel slechte dingen wil je weten over dit bedrijf?!?

Wat een slecht bedrijf! De medewerkers weten niks, je word met een vraag doorverbonden met 5x de verkeerde afdeling.

Gaat je mediabox kapot (er zat een fout in die heel veel voorkwam bij deze mediaboxen)? Dan krijg je een nieuwe maar zonder het te melden ook een nieuw jaarcontract. We zijn overgestapt op KPN, krijgen we ineens een afrekening van ziggo van €486! Omdat er nog een contract liep waar wij niets van af weten. En natuurlijk valt er niet over te discussiëren.

Blij dat we weg zijn na al het gedoe, slecht internet, slecht beeld met weggevallen stukken bij opgenomen programma’s en de rest van de ellende!

Onvriendelijk

N.a.v. eerdere problemen contact opgenomen om wat te wijzigen (Omdat de website vs bijlage niet overeen komen).

Uiteindelijk medewerker aan de lijn.

Probleem uitgelegd en dat ik wijziging wil doen.

Wilde me niet helpen, geprobeerd het probleem te verduidelijken. komen er bedreigingen.

Ziggo, ga zo door met je klanten. Gelukkig zijn er andere providers

Mara
24-01-2020

Irritant belbedrijf

Ziggo het meest irritante bedrijf dat er is .

Na 30 telefoon gesprekken waarin ze proberen om je weer klant te maken , ben ik het meer dan beu .

Ik heb meermaals aangegeven geen klant meer te willen worden maar ze blijven bellen .

Vanavond zei de medewerker zelfs .

Als je wilt dat dit stopt ,moet je overstappen .