Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Medard
05-06-2021

Ze denken boven de wet te staan

Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

Hans
03-06-2021

Ziggo gaat analoge radio afsluiten

Ziggo gaat de digitale radio afsluiten en over op volledig digitaal.

Hierbij bieden ze de mogelijkheid om een kabeltje beschikbaar te stellen waarbij je diverse populaire zenders niet meer kunt ontvangen.

Of je moet je tv aanzetten om je radio zenders aan te zetten/besturen dus extra energie verbruik.

Of je moet zelf een digitale radio ontvangst box kopen om je eigen (dure) apparatuur te kunnen blijven gebruiken voor 50,00 Euro.

Na een ochtend communiceren met Ziggo hebben ze liever dat je als klant opzegt dan dat ze de box kosteloos beschikbaar stellen.

Teleurstellende actie van Ziggo

Joan
31-05-2021

Geen teruggaaf dubbel betaalde factuur.

Jaren tevreden klant geweest.

Maar het laatste jaar veel storingen gehad en nu ook nog eens een dubbel betaalde factuur welke niet gecreditreerd wordt icm het stoppen van de F1 en slechte hulp via de chat waar ze je gewoon uitlaggen heb ik besloten er een punt achter te zetten.

Eric
26-05-2021

Slechte service

Wifi is continu slecht, valt steeds uit, moet elke dag opnieuw verbinding maken als ik mijn TV en playstation aan doe, mijn denon set kan een half jaar later nog steeds geen verbinding maken met de wifi.

Het enige wat ik te horen krijg is dat ik wifi booster moet kopen. Waarom heb ik wifi boosters nodig als de router letterlijk naast al m'n apparatuur staat?

Dit probleem doet zich voor vanaf dag 1 dat ik bij ziggo ben. Zodra mijn contract afloopt ben ik weg. Absolute spijt dat ik ooit naar dit slecht bedrijf ben overgestapt. Vorige was misschien een stuk trager, maar het viel in 5 jaar tijd letterlijk NOOIT uit. Geen 1 probleem. Ziggo claimt de grootste en beste te zijn maar ze behandelen hun klanten als straatvuil.

Loesy
26-05-2021

Mobiele binding 10 keer verbroken

10 keer verbroken tot ik iemand kon spreken en mij was erg snel uitgelegd hoe en wat. Internet verder erg goed

Christian
25-05-2021

Neem nooit ziggo!

7 keer telefonisch contact gehad waarvan drie keer de verbinding werd verbroken! terug gebeld? nee!

Ik sluit alles over naar kpn want dit is te zot voor woorden!

Gerrit Jan
25-05-2021

Klantenservice ?

Inmiddels voor de negende keer gebeld door ziggo met opnieuw hetzelfde verhaal. "ziggo heeft de service uitgebreid door de aanleg van glasvezel". Het interesseert ze geen donder wanneer je uitlegt dat je al zeker 5 jaar tot volle tevredenheid gebruik maakt van glasvezel van de collega's van kpn.

Wanneer je vervolgens contact opneemt met de "klantenservice" van ziggo wordt je meer dan 2 uur aan het lijntje gehouden.

Ziggo, houd op met die onzin. Ik wil geen ziggo.

Rob
25-05-2021

Ziggo levert slechte verbinding

Vanaf begin problemen met het netwerk. Om de haverklap ligt de internetverbinding eruit wat alleen opgelost kan worden met een reset van de connectbox. Zeer regelmatig doet telefonie het niet, daar kom je dan na een paar dagen achter als je een keer zelf wil bellen. Monteur erbij gehad, kon niets vinden, maar wel 50 euro kosten rekenen. Het is dat er nog geen glasvezel is, maar zodra dat er is, is het doei Ziggo.

Karen
25-05-2021

Misleidende reclames en slechte service

Mensen die zonder problemen door het huis rennen met laptop en tablet, een leugen. De Wifi bij ons in huis werkt als het daar zelf zin in heeft en bij het TV kijken zie ik constant buffering in beeld. Oplossing volgens Ziggo, Wifi repeaters met draad. Dus draadloos internet, ik denk het niet.

Ziggo Go werkt in ene niet meer. Kan nog wel tv kijken maar opnemen werkt niet meer. Dame van de klantenservice (?) probeert Box uit te lezen, en dat lukt niet. Nou mevrouw zoek het lekker zelf uit. Staat vast wel iets op internet (ze zei het iets anders maar niet veel). Ook de aanbeveling gekregen vooral over te stappen als dat me een betere oplossing leek. Ik ga toch eens kijken welke alternatieven er zijn. Arrogante club.

Andreas
23-05-2021

Slechte service

Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden.

Beinte
23-05-2021

Radio signaal valt heel regelmatig weg sinds ik een mediabox XL heb

Eindeloos gebeld met ziggo, ze beweren dat dit soort storingen aan mij apparatuur te wijten is,denk van niet. In het verleden nooit last van gehad, begon allemaal met die mediabox XL en de te zwakke signaal sterkte.

YJ
22-05-2021

Komen beloftes niet na.

Dikwijls naar Ziggo klantenservice gebeld om te vragen hoe het zit met ons internet snelheid omdat ze de beloofde internet snelheid niet kunnen waarmaken.

Uiteindelijk drie wifiboosters aangeschaf via Ziggo, om de beloofde snelheid te bereiken van 500 Mbit/s.

Maar wat schetst mijn verbazing, nog geen enkel verschil.

Ik weer bellen naar Ziggo, waar ik het antwoord op krijg, dat je alleen de beloofde snelheid krijgt als je apparaten verbonden zijn via een bekabelde internetverbinding.

Maar wie heeft zijn iPhone en of iPad nu via een internet kabel verbonden met het internet.

Ze zeggen gerust dat als je een alles in 1 pakket hebt aangeschaft die wordt geadverteerd met een download van 500 Mbit/s dat 100 Mbit/s of net iets meer ook prima is over je Wifi.

Kortom de geadverteerde internet snelheden over wifi en via een internetkabel zijn fabels en kunnen niet waargemaakt worden.

Rick
22-05-2021

Wifi niet goed genoeg

Mijn wifi download snelheid was niet meer goed genoeg. Steeds meer was iedereen films aan het streamen. En soms haperde deze dan. Gebeld en als antwoord gekregen dat ik een wifi booster moest nemen. Maar omdat ik al lang klant was deze kon krijgen. Zou wel 2 weken duren.

Volgende dag, hoppa.wifi booster al thuis gekregen en meteen geïnstalleerd.

Zeer tevreden over resultaat en de service.

Richard
21-05-2021

Ziggo komt afspraken niet na

Nieuw ziggo pakket, alles ok plus aansluitin 2 tv voor 48,75. Zaterdag monteur mist de helft omdat tv's in duitsland gekocht zijn. Klanterservice" moet maar nieuwe tv kopen" dit na 100 belminuten. Maanfag naar hoofdkantoor ziggo: proberen recht te buigen, nieuwe spullen, maar 2e mediabox kost 10 euro extra. Niet volgens afspraak. Weer bellen , zoi wat aan prijs gedaan worden.? nieuweapparatuur: alleen mexiabox. Weer bellen waar is de rest,? "zal met spoed gezonden worden" zegt klantenservice. 2 dagen later komt alleen router?! weer bellen (ondertussen 160 belminuten later) waar is de rest. Ondertussen na 4e vezoek aan hoofdkantoor,komt klachtenservice aan woord, met dit natuurlijk op te lossen, dus niet. Monteur komt ondertussen de aanwezige apparatuur aansluiten, ondertussen donderdag. Gv werkt niet volgens afspraak. Dus weer bellen met klachtenservice 2 x 30 minuten later en ondertussen vrijdag :afspraak kan alleen nagekomen worden als meer betaald zal worden. Resultaat: meteen opgezegd en terug proberen bij kpn. Deze komen tenminste hun afspraken na. Enoge wat ziggo levert: 2 zgn extra zenders, hele hoop geld extra en een enorm stuk van fe gezondheid minder.

Dus als ik hoor dat iemand nog het lef heeft om bij ziggo een contract wil afluiten, dat hij mij maar eerst belt, want hier klopt dus helemaal niets.

Vera
20-05-2021

Wat een verschrikking

Een ster is teveel!

Wat is ziggo echt een verschrikkelijk bedrijf.

Ten eerste beëindigen ze je contract twee weken te vroeg, terwijl het netjes is doorgegeven door de nieuwe partij.

Daarna willen ze je ook nog 2,5 maand EXTRA laten betalen.

Gewoon een factuur sturen voor de maand juni, het bedrag afschrijven voor juni, terwijl je al op 6 mei door bent afgesloten van de verbinding.

De verbinding daarentegen was ook nog eens bar slecht, betaalt er ook nog veel te veel geld voor.

Als je dan belt, kunnen ze alleen iets verbeteren, als je tenminste 30 euro per maand meer gaat betalen.

Toen ik te vroeg werd afgesloten van hun verbinding, kreeg je ook gewoon letterlijk te horen: "je bent geen klant meer bij ons, dus wij kunnen niets voor je doen".

Geen klant, maar betalen, dat wel.

Echt een grote BULLSH*T!

Ga NOOIT een contract aan met Ziggo. Er is een reden dat ze slecht presteren, dat alle klanten wegrennen naar een ander aanbieder.

Het zijn oplichters en kunnen totaal niet omgaan met mensen.

Boeiend
20-05-2021

Klanten service

Klanten service is slecht.

Een enkele uitzondering daargelaten

Gratis monteur wordt toch in rekening gebracht.

Binnenkort glasvezelnetwerk hier. En dan gelukkig weg bij Ziggo!

Wa
20-05-2021

Beloven GRATIS movies enreries XL, komt er toch een rek

Beloven GRATIS movies enreries XL, komt er toch een rek

en effe bellen hoe het zit gaat niet

Bovensmilde
19-05-2021

Al 2 maanden problemen met Ziggo, wat een zooitje daar

Even in het kort! (Moeilijk hoor)

Ik moet betalen voor een gratis installatiemonteur (1 uur 60 euro)

Had 2 week bedenktijd maar moet alle kosten wel betalen voor apparatuur en activatiekosten waar ik niet om heb gevraagd. Ben een heel weekend afgesloten geweest van televisie. De 24/7 chat helpdesk reageren ze bijna niet. Helpdesk weet van elkaar niet wat ze afspreken en beloven, ook komen ze de afspraken niet na. De een zegt dat je verouderde apparatuur hebt terwijl de ander zegt dat het er goed uit ziet. Ik kan zo nog wel even doorgaan, ben namelijk al meer dan 2 maand bezig om mijn gelijk te krijgen. Wat een verschrikkelijke baggerzooi is het daar. Ik adviseer dan ook niemand om naar Ziggo te gaan. Het was 7 jaar goed bij ons tot dat ik alleen mijn snelheid wilde verhogen.

Bart
19-05-2021

Gratis snelheid verhoging

Ik had voorheen meerdere Ziggo abonnementen maar daar is er nu nog 1 van omdat glasvezel daar nog niet is .

Zowat elk jaar krijg je bericht dat de internet snelheid gratis verhoogd wordt en vervolgens komt er 2 a 3 maanden later bericht dat de abonnement prijzen omhoog gaan . Wat nou gratis verhoging is gewoon oplichting. Il zal geen dag lager wachten als de glasvezel aangeslotenen is .

Peggy
19-05-2021

Gooi je geld liever weg dan in zee gaan met ziggo

Wat een bagger is ziggo. altijd wel gezever mee gehad, had ziggo alles in 1. dus tv.internet.telefoon. werkte voor geen meter, tijdens het bellen werd vaak de verbinding opeens verbroken en heb toen maar voor de zekerheid een goedkoop telefoonabonnement erbij gepakt voor de zekerheid want vaak viel letterlijk alles weg. ziggo alles in 1 of ziggo van alles geen. nu via t mobile een glasvezel abonnement en tot nu toe 0 probleem gehad. ziggo sucks