Beinte
23-05-2021

Radio signaal valt heel regelmatig weg sinds ik een mediabox XL heb

Eindeloos gebeld met ziggo, ze beweren dat dit soort storingen aan mij apparatuur te wijten is,denk van niet. In het verleden nooit last van gehad, begon allemaal met die mediabox XL en de te zwakke signaal sterkte.

YJ
22-05-2021

Komen beloftes niet na.

Dikwijls naar Ziggo klantenservice gebeld om te vragen hoe het zit met ons internet snelheid omdat ze de beloofde internet snelheid niet kunnen waarmaken.

Uiteindelijk drie wifiboosters aangeschaf via Ziggo, om de beloofde snelheid te bereiken van 500 Mbit/s.

Maar wat schetst mijn verbazing, nog geen enkel verschil.

Ik weer bellen naar Ziggo, waar ik het antwoord op krijg, dat je alleen de beloofde snelheid krijgt als je apparaten verbonden zijn via een bekabelde internetverbinding.

Maar wie heeft zijn iPhone en of iPad nu via een internet kabel verbonden met het internet.

Ze zeggen gerust dat als je een alles in 1 pakket hebt aangeschaft die wordt geadverteerd met een download van 500 Mbit/s dat 100 Mbit/s of net iets meer ook prima is over je Wifi.

Kortom de geadverteerde internet snelheden over wifi en via een internetkabel zijn fabels en kunnen niet waargemaakt worden.

Rick
22-05-2021

Wifi niet goed genoeg

Mijn wifi download snelheid was niet meer goed genoeg. Steeds meer was iedereen films aan het streamen. En soms haperde deze dan. Gebeld en als antwoord gekregen dat ik een wifi booster moest nemen. Maar omdat ik al lang klant was deze kon krijgen. Zou wel 2 weken duren.

Volgende dag, hoppa.wifi booster al thuis gekregen en meteen geïnstalleerd.

Zeer tevreden over resultaat en de service.

21-05-2021

Ziggo komt afspraken niet na

Nieuw ziggo pakket, alles ok plus aansluitin 2 tv voor 48,75. Zaterdag monteur mist de helft omdat tv's in duitsland gekocht zijn. Klanterservice" moet maar nieuwe tv kopen" dit na 100 belminuten. Maanfag naar hoofdkantoor ziggo: proberen recht te buigen, nieuwe spullen, maar 2e mediabox kost 10 euro extra. Niet volgens afspraak. Weer bellen , zoi wat aan prijs gedaan worden.? nieuweapparatuur: alleen mexiabox. Weer bellen waar is de rest,? "zal met spoed gezonden worden" zegt klantenservice. 2 dagen later komt alleen router?! weer bellen (ondertussen 160 belminuten later) waar is de rest. Ondertussen na 4e vezoek aan hoofdkantoor,komt klachtenservice aan woord, met dit natuurlijk op te lossen, dus niet. Monteur komt ondertussen de aanwezige apparatuur aansluiten, ondertussen donderdag. Gv werkt niet volgens afspraak. Dus weer bellen met klachtenservice 2 x 30 minuten later en ondertussen vrijdag :afspraak kan alleen nagekomen worden als meer betaald zal worden. Resultaat: meteen opgezegd en terug proberen bij kpn. Deze komen tenminste hun afspraken na. Enoge wat ziggo levert: 2 zgn extra zenders, hele hoop geld extra en een enorm stuk van fe gezondheid minder.

Dus als ik hoor dat iemand nog het lef heeft om bij ziggo een contract wil afluiten, dat hij mij maar eerst belt, want hier klopt dus helemaal niets.

Vera

Wat een verschrikking

Een ster is teveel!

Wat is ziggo echt een verschrikkelijk bedrijf.

Ten eerste beëindigen ze je contract twee weken te vroeg, terwijl het netjes is doorgegeven door de nieuwe partij.

Daarna willen ze je ook nog 2,5 maand EXTRA laten betalen.

Gewoon een factuur sturen voor de maand juni, het bedrag afschrijven voor juni, terwijl je al op 6 mei door bent afgesloten van de verbinding.

De verbinding daarentegen was ook nog eens bar slecht, betaalt er ook nog veel te veel geld voor.

Als je dan belt, kunnen ze alleen iets verbeteren, als je tenminste 30 euro per maand meer gaat betalen.

Toen ik te vroeg werd afgesloten van hun verbinding, kreeg je ook gewoon letterlijk te horen: "je bent geen klant meer bij ons, dus wij kunnen niets voor je doen".

Geen klant, maar betalen, dat wel.

Echt een grote BULLSH*T!

Ga NOOIT een contract aan met Ziggo. Er is een reden dat ze slecht presteren, dat alle klanten wegrennen naar een ander aanbieder.

Het zijn oplichters en kunnen totaal niet omgaan met mensen.

Boeiend

Klanten service

Klanten service is slecht.

Een enkele uitzondering daargelaten

Gratis monteur wordt toch in rekening gebracht.

Binnenkort glasvezelnetwerk hier. En dan gelukkig weg bij Ziggo!

Wa

Beloven GRATIS movies enreries XL, komt er toch een rek

Beloven GRATIS movies enreries XL, komt er toch een rek

en effe bellen hoe het zit gaat niet

Bovensmilde

Al 2 maanden problemen met Ziggo, wat een zooitje daar

Even in het kort! (Moeilijk hoor)

Ik moet betalen voor een gratis installatiemonteur (1 uur 60 euro)

Had 2 week bedenktijd maar moet alle kosten wel betalen voor apparatuur en activatiekosten waar ik niet om heb gevraagd. Ben een heel weekend afgesloten geweest van televisie. De 24/7 chat helpdesk reageren ze bijna niet. Helpdesk weet van elkaar niet wat ze afspreken en beloven, ook komen ze de afspraken niet na. De een zegt dat je verouderde apparatuur hebt terwijl de ander zegt dat het er goed uit ziet. Ik kan zo nog wel even doorgaan, ben namelijk al meer dan 2 maand bezig om mijn gelijk te krijgen. Wat een verschrikkelijke baggerzooi is het daar. Ik adviseer dan ook niemand om naar Ziggo te gaan. Het was 7 jaar goed bij ons tot dat ik alleen mijn snelheid wilde verhogen.

Gratis snelheid verhoging

Ik had voorheen meerdere Ziggo abonnementen maar daar is er nu nog 1 van omdat glasvezel daar nog niet is .

Zowat elk jaar krijg je bericht dat de internet snelheid gratis verhoogd wordt en vervolgens komt er 2 a 3 maanden later bericht dat de abonnement prijzen omhoog gaan . Wat nou gratis verhoging is gewoon oplichting. Il zal geen dag lager wachten als de glasvezel aangeslotenen is .

Peggy
19-05-2021

Gooi je geld liever weg dan in zee gaan met ziggo

Wat een bagger is ziggo. altijd wel gezever mee gehad, had ziggo alles in 1. dus tv.internet.telefoon. werkte voor geen meter, tijdens het bellen werd vaak de verbinding opeens verbroken en heb toen maar voor de zekerheid een goedkoop telefoonabonnement erbij gepakt voor de zekerheid want vaak viel letterlijk alles weg. ziggo alles in 1 of ziggo van alles geen. nu via t mobile een glasvezel abonnement en tot nu toe 0 probleem gehad. ziggo sucks

Marga

Wifie storing

Wifie storing gehad van 24 april tot12 mei

Tot gevolg hoge mobiel rekening

Heb thuis internet maar wifie valt weg en mijn mobiel pak dan automatisch mijn bundel.ook simonly reageerde pas na 3 weken lekker is dat

19-05-2021

ZIGGO levert geen waar voor ons geld.

Sinds de zomer van 2019, de zomer waarin ZIGGO groot onderhoud verrichtte in de wijkkasten in Castricum, loopt onze bruikleen HUMAX 5300C elke 4 etmalen in de nachtelijke uren vast. Daar heb ik meer dan eens over geklaagd bij ZIGGO klantenservice. ZIGGO denkt ons af te kunnen poeieren met een coax-kabel, nog maar eens een HDMI kabel of met maar weer een HUMAX box. We hebben twee maal een monteur over de vloer gehad, die wat rommelde aan de hoofdaansluiting. maar dat loste het niet op.

ZIGGO staat zeer slecht aangeschreven op de providermontitor van de Consumentenbond.

Fred
19-05-2021

Sinds overname multikabel nu bij ziggo

Veke jaren terug werd multikabel overgenomen door ZIGGO. De infrastructuur van multikabel werd gebruikt voor ZIGGO en dus hebben de vorige klanten vsn multikabel hetzelfde, of zelfs een beter netwerk nu met ZIGGO. Bij de meeste klachten, zie ik mensen die bij UPC zaten. Daar was het al niet best mee en dus hedft ZIGGO de infrastructuur van UPC nog niet op orde. Meeste klachten gaan over snelheid en callcenter medewerkers. Zelf heb ik nog steeds perfect internet en televisie vsn ZIGGO. Heb ik wat van ZIGGO nodig, dan ervaar ik dat ook als hinderlijk en slecht. Hoe kan een pakistaanse, slecht Nederlands prekende vrouw, mij voorzien van informatie? Daar moet ZIGGO iets aan doen!

Wen
18-05-2021

Opgelicht

Tijdens eerste gesprek werd mij internet, tv en opnemen inclusief 1 wifibooster voor een bepaald bedrag toegezegd. Alleen ik kreeg alleen internet en tv, geen opnemen. Hier moest ik bij nader inzien toch voor betalen. Idem de wifibooster hiervoor moest ik ook extra betalen. Ik heb gebeld en gemaild, maar ineens weet niemand van niks en van de afspraak. Ze vinden het bij ziggo dus akkoord dat er gelogen wordt om je maar binnen te halen. Nooit overstappen naar ziggo!

Robin
18-05-2021

Tevreden maar niet uitmuntend

Over het algemeen goede wifi en fijne tv ervaring. Als ik een probleem heb, word ik altijd goed geholpen bij de Vodafone winkel in de stad. Daar hebben ze sinds kort ook mensen van Ziggo rondlopen. Daarvoor met klantenservice wel af en toe moeite gehad. Ze zijn vaak slecht te bereiken en komen niet altijd beloftes na. Gelukkig hebben ze weer winkels waar de meeste problemen gelukkig opgepakt worden al duurt het dan wel soms enkele dagen.

17-05-2021

Zes maanden bezig om een probleem op te lossen

Na een probleem met de Wifi in de horizon gebeld met Ziggo. Verrassend genoeg zeiden ze direct we sturen een nieuwe connect box. De Horizon gaat er uit dus ze kennen dit probleem zeker. De connect box kwam en na aansluiting werkte deze perfect. Maar na enkele dagen viel de telefoon steeds weg. Helaas heb ik na 6 maanden nog steeds problemen met de nieuwe connectbox en zijn deze alleen maar erger geworden, de Wifi werkt niet meer. De eerste 4 keer dat ik gebeld heb kreeg ik het antwoord u heeft geen connect box. Na aandringen zagen ze dan dat dit wel zo was en kwamen er achter dat de administratie een vinkje was vergeten. Zou, denk je, gemakkelijk op te lossen zijn maar ik ben de tel kwijt geraakt en tot op de dag van vandaag lukt het Ziggo niet om dit op te lossen. Ondertussen is er zelfs een monteur langsgeweest en die heeft geconstateerd dat de hardware goed is. Wel zag hij dat ze een verkeerde bootfile er in hadden gezet. Hij kon dit zelf niet oplossen maar gaf een opdracht naar de administratie afdeling. Zou ‘avonds of uiterlijk de dag erna opgelost zijn. 2 dagen later na 6 telefoontjes, chats etc kwam het eindelijk weer goed tot jawel drie dagen later het weer niet werkte. Weer het hele protocol gevolgd en ze zijn er weer mee bezig. De enige reden dat ik nog bij Ziggo zit is dat in de formule 1 graag kijk maar anders was Ziggo al lang niet meer mijn leverancier geweest. Wat een vreselijke amateur club. Elke keer kan je met je klacht weer van voren af beginnen te vertellen. Escaleren is niet mogelijk en een klacht indienen hebben ze ook moeilijk gemaakt en als antwoord krijg je dat het allemaal heel vervelend is en dat ze het zullen opvolgen. Dat laatste is in 6 maanden nog nooit gebeurd. Ziggo is werkelijk een van de slechtste firma’s die ik ken. Helaas zal ik moeten wachten tot er een andere zender komt die formule 1 live uitzendt maar dan ben ik weg bij deze bagger club.

15-05-2021

Credit nota en valse beloftes

Ben al een poosje klant bij ziggo maar wacht nu al meer dan 3 maanden op een creditnota. Elke keer weer zelf bellen om te vragen naar de status. Dan weet die persoon er weer geen niks vanaf dan kunnen ze weer niks terugvinde dan weer een belofte dat het binnen een paar werkdagen op uw rekening staat dan weer bij de eerstvolgende prolongatie. Ik ben een rustig en vriendelijk persoon maar wat een allemachtig klote bedrijf!,!

Kelly
15-05-2021

Kleine lettertjes - aansluitkosten

Na aanhoudende/ toenemende problemen met de Ziggo CI+ module ben ik uiteindelijk toch maar overgegaan naar een mediabox XL met hetzelfde abonnement. Als je een vergelijkbare kleine wijziging wenst, houdt dat rekening met extra aansluitkosten t.w.v. € 19,95 die in rekening worden gebracht. Deze zijn mij niet verteld, worden achteraf gewoon in rekening gebracht én kunnen na telefonisch contact met de helpdesk niet ongedaan worden gemaakt. Boevenbende!

Roy
14-05-2021

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik naar Ziggo overstapte.

Ben recentelijk overgestapt naar Ziggo omdat via KPN het signaal 3 seconden vertraging heeft omdat ze (nog) niet in heel het land glasvezelkabel hebben aangelegd. Zo juichtte mijn buurman al bij het darten of zo terwijl ik de pijl er nog niet in had zien gaan.

Overstap op zich verliep soepel maar ik schrok toen ik de 1e nota ontving. Inmiddels is mijn 2e rekening geincasseerd en zie ik dat ik bijna 7 weken vooruit betaal. Dat moet een Nederlands record zijn. wtf?

Een product opzeggen? Opzegtermijn 1 maand. Bij KPN gaat dat in 1 minuut en hoef je dus niet 1 maand langer te betalen.

Wat een schaamteloze graaiers die Ziggo runnen, maffiapraktijken.

Had ik de recenties maar eerder gelezen! En Ziggo heeft niet eens youtube als app en dat is ook kut!

KPN zal blij zijn met m'n terugkomst.

Steven
12-05-2021

Giganet "Perfecte wifi (toch niet) in het hele huis"

Als vaste klant van Ziggo kregen wij via de mail een "persoonlijke" aanbieding voor Giganet. Hierbij "gegarandeerd" perfecte wifi van keuken tot zolder. Onze aansluiting moest vervangen worden en gebeld voor een afspraak met een monteur. Keurig te woord gestaan door de helpdesk, gevraagd naar de wifi en de monteur zou gelijk meten in het hele huis en waarnodig een wifi booster plaatsen. Kosteloos! Nou, dat kon niet beter. De volgende dag was de monteur er maar hij wist niets van de controle van de wifi.dat kan natuurlijk gebeuren dus weer opnieuw gebeld en? Natuurlijk, de volgende dag zou er weer een monteur komen en die had zeker de boosters bij zich voor als dit nodig was. Gelukkig, wordt het toch opgelost! De volgende dag was de monteur er keurig op tijd maar hij gaf aan dat zijn bezoek betaald moest worden (€40 per 30 min) en dat wij de boosters konden kopen. Monteur weggestuurd en maar weer de klantenservice gebeld. De eerste dame zag in het systeem dat er inderdaad een toezegging was gedaan maar verbond ons door met een andere afdeling. Daar werd doodleuk gezegd dat het dan een foutje was en dat we inderdaad de boosters moeten kopen of huren. Wij hadden immers gebruik gemaakt van de aanbieding en daarmee verviel het recht op "perfecte wifi van keuken tot zolder". Via web care nog geprobeerd om verder te komen maar daar werden we verwezen naar de tips en tricks om de wifi te verbeteren! Dit alles is niet alleen kleinerend maar vooral ook zeer arrogant. Het misleiden van zelf trouwe klanten wordt zonder blikken of blozen gedaan en eigenlijk wordt je gewoon in het gezicht uitgelachen. De 2 heeft Ziggo nog gekregen voor de eerste persoon bij de helpdesk die heeft toegezegd ons te helpen maar de overige takken van Ziggo krijgt een dikke 1.