Ed

Haperend beeld bij 24 kitchen

Al sinds jaar en dag problemen met 24 pitchen.

Constant dat het beeld blijft hangen geluid gaat gewoon door.

Bekabeling is uitstekend volgens horizon box.

Pfff wordt er moedeloos van.

Louise

Zeer slechte service

Wij hebben onlangs storing gehad bij Ziggo.

Kan gebeuren natuurlijk.

Deze storing is begonnen woensdagmiddag.

Donderdag is er gebeld om een monteur langs te laten komen, stond ingepland tussen 8 en 1.

Is niet langsgekomen, vervolgens vertellen ze ons vrijdag dat we dat verzonnen hebben en geen monteur ingepland stond.

Vervolgens werd verteld dat 2 weken later een monteur langs kon komen, na lang zeuren kon het op dinsdag opgelost worden. Alsnog bijna 1 week zonder TV én internet gezeten. Zeer, zeer, zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid en service van Ziggo. Nooit meer Ziggo voor mij!

Heinz

Betreft korting op foxsport

Na 3 verschillende medewerkers van ziggo aan de lijn gehad,niemand kan je helpen.heb 2keer 50% korting gekregen op fox sport maar betaal gewoon 17,95 .nu krijg ik te horen dat ik er geen recht op heb 2 keer achter elkaar 4 maanden 50% korting.terwijl ze me het zelf hebben aangeboden.waardeloos heb er spijt van dat ik weer naar ziggo ben gestapt.nu hang ik er weer aan vast.

Maartje

Telefoonterreur en bedrog

1) Ik word ondanks bel me niet register, klacht bij ZIGGO en opzegging van mijn abonnement nog steeds gestalkt. 2) Daarbij heb ik m'n abonnement opgezegd omdat het tarief ongevraagd werd verhoogd, wordt mij gemeld dat dit!alleen voor mij! teniet gedaan te kan worden, stelletje oplichters.

Sander

Ontzettende slechte service

Sinds kost overgestapt van t-mobile naar Ziggo. Wij dachten hiermee een goede stap te hebben gezet, zie de veel belovende reclames van Ziggo Power Promisse en de nette monteurs die alles testen.

Bij het installeren en monteren door de eerste monteur werd er veel privé gebeld onder werktijd. De monteur had alleen maar te klagen over het werk en dat er van alles niet mogelijk is, who cares? Dit moet hij maar aan zijn baas melden en niet aan mij. Tevens is deze monteur weggegaan zonder Ziggo Powerpromisse test, om te kijken of overal de juiste snelheid wordt gehaald.

Na de verbouwing van de bovenverdieping hebben wij geconstateerd dat er boven GEEN wifi verbinding mogelijk is. Een tweede monteur voor laten komen en toegezegd door de klantenservice dat ditmaal de Ziggo Powerpromisse echt garant staat. De tweede monteur kwam al zeurend en vervelend binnen en gaf meteen aan dat het allemaal niet mogelijk was. Na een gesprek gehad te hebben met de monteur is hij toch gaan testen, terwijl hij dit al vorens het gesprek met mij had kunnen gaan doen. Uit deze test kwam een niet al te sterke WIFI verbinding uit op zijn laptop maar op mijn laptop en telefoon had ik GEEN WIFI verbinding op de bovenverdieping. Dit heb ik hem tevens ook laten zien, maar vooralsnog gaf de monteur eigenwijs aan dat het niet mogelijk zou kunnen zijn. De monteur zou hier een aantekening van maken en gaf erg onprofessioneel aan, wanneer hij een booster zou plaatsen, zou het van zijn eigen salaris worden afgetrokken. Tevens werd mij verteld dat ik zelf weer even contact op moest nemen, en wanneer de klantenservice zijn werkbon zou teruglezen, zou de klantenservice mij een booster toesturen. Na een kleine 10 minuten haastig te werk gaan was de monteur alweer verdwenen en zijn wij nog niets wijzer geworden.

Eenmaal weer contact opgenomen met de klanten service wordt er aangegeven dat er nooit een booster opgestuurd kan worden op afstand en dat de monteur hier ook geen aantekening van heeft gemaakt. Wat een ontzettende belachelijke situatie. Vanmiddag komt er weer een monteur langs (de derde) om te kijken of er iets aan gedaan kan worden. Ik ben benieuwd.

André

Telefoonterreur

Binnen een week driemaal door Ziggo gebeld of ik wel geen klant wil worden. Nee, dat wil ik niet. Gewoon koude acquisitie zonder goed te registreren of er al met een klant contact is opgenomen. Rot op. Ik heb wel iets beters doen.

Huey
17-03-2019

Simpelweg incapabel

Na herhaaldelijk gebeld te hebben en aanhoudende problemen met zeer fluctuerend internet stuurt Ziggo een monteur langs, die pas weg zou gaan als het werkt. We hebben nog steeds geen werkende wifi en kregen net weer een factuur voor 50 euro 'montage kosten'. Zeer ontevreden over zowel het internet als de klantenservice. Absoluut niet wat ze beloven. Mocht je een isp zoeken, neem mijn raad en zoek een ander dan Ziggo.

Dvd
16-03-2019

Verhuizing

Wat een tyfus bedrijf 2weken geleden verhuizing doorgegeven kA hoor meneer alles is oké de 16e kunt u tv kijken dus niet tyfus bedrijf

Maaike
16-03-2019

Begin er niet aan.

Tv kijken is niet te doen met een chromecast. Start niet op, wanneer dit wel het geval is dan is dat van korte duur voordat de eerste foutmelding verschijnt. Nu 2mnd een abonnement bij ziggo en we kunnen nauwelijks een heel programma afkijken. De mogelijkheid om series te kijken is waardeloos. Er wordt niet onthouden waar je blijft en wanneer je dat zelf onthoud dan moet je als nog aan het begin van een aflevering beginnen want doorzetten werkt niet en wordt afgestraft door een foutmelding en je hebt nog meer geduld nodig. Niet Nederlandse zenders bieden geen extra mogelijkheden. Klantenservice zegt botweg dat ze de problemen erkennen en dat hieraan gewerkt wordt. Was fijn geweest als ze dit vooraf hadden laten weten. Kortom ik ben zeer ontevreden. Ziggo beloofd een hoop maar maakt tot nu toe niets waar. Zonde van het geld.

15-03-2019

Tja, na alle reviews hier schrik ik wel even.

Ik moet zeggen dat ziggo niet levert wat je verwacht, maar dat is bij andere niet veel beter: Eigenlijk moet ik zeggen dat het beeld en singronisatie van de box echt ruk is, maar ik mag niet zeggen dat de mensen van Ziggo er niets aan gedaan hebben. Echt alles was en is in werking gesteld om mij te helpen. Ik ben iemand die nooit boos word en altijd vriendelijk blijft en o ja het is k. om zo tv te kijken. Ook heb ik een korting gehad, maar daar gaat het mij niet om ik wil graag tv kijken.

Ziggo wil mij ook aan alle kanten helpen met een nieuwe kabel direct aan de kast aan de overkant van mijn huis en nog veeeel meer, daarover heb ik echt niets te klagen, en daarom geef ik een 6. De 6 is omdat ik altijd goed en netjes te woord word gestaan en omdat ik gewoon merk en weet dat de mensen achter de telefoon ook echt mensen zijn die graag een normaal gesprek willen voeren. Ik wacht op de nieuwe ziggobox die straks gaat komen.

Daarom blijf netjes en vriendelijk tegen de mensen van ziggo het ligt niet aan deze mensen. Het is gewoon de Horizonbox die niet doet wat hij moet doen. Ik ben al zo lang lid dat ik Ziggo nog wel even een kans en tijd gun om dit op te lossen.

Jammer dat ik niet meer cijfers kan geven maar dat doe ik dan hier.

De medewerkers van Ziggo geef ik een 8.

Voor de oplossingen een 7

En de Horizonbox een 2 je kunt er net tv mee kijken

Doe vriendelijk en heb geduld, en teruggave van geld is mooi maar list je ellende niet op.

Groetjes Frans Pieters

1069 VR 9

Kasper

Heb ziggo nog niet eens 1 dag

Ik heb ziggo sinds vandaag en het is zo instabiel, zelfs met een netwerkkabel springt hij er zelfs uit.

effe kijken of ik me ma kan overhalen om nog over te stappen.

Jorg

Geen internet/TV na onderhoud in de wijk. 2 weken wachten op monteur

Gisteren thuis gekomen na een dag werken waar we tot de ontdekking kwamen dat de tv zenders niet werkten. Signaal gecontroleerd en inderdaad, geen internet/tv. Snel even op storingen gekeken en wat bleek, Ziggo heeft onderhoud/storing opgelost in de wijk. Advies v.w.b. resetten apparatuur opgevolgd, echter geen succes. Nog steeds geen internet/tv. Contact gezocht met Ziggo waarbij het eerste gesprek spontaan werd verbroken naarmate het probleem niet simpel op te lossen bleek. Nogmaals gebeld en een andere medewerker gekregen die wat meer verstand van zaken had en echt probeerde te helpen. Tot de ontdekking gekomen dat het signaal niet meer binnenkomt in mijn meterkast, waarop mij (met schaamte en tegenzin door desbetreffende medewerker) verteld werd dat de eerste mogelijkheid voor een monteur 12 dagen later was! Na veel discussie kon er via een omweg toch binnen 4 dagen (nog lang om zonder internet/tv te zitten) een monteur komen. Hopelijk kan deze het door Ziggo veroorzaakte probleem oplossen. Ben echter bang dat deze dadelijk gaat constateren dat hij bepaalde zaken niet kan oplossen en dat we alsnog zo lang moeten wachten. Schandalig dat Ziggo een dergelijke wachttijd durft voor te stellen.

Maandag zal ik een update posten.

Eren
14-03-2019

Wi-Fi stoornissen

Ik betaal momenteel nu voor het 2e pakket van Ziggo en wat krijg je daarvoor hele slechte verbinding of soms helemaal geen verbinding. Ik moet elke week wel zelf actie ondernemen. Dat lukt niet altijd zoals vandaag valt het Wi-Fi uit het niets uit ik heb ook gekeken of er eventueel een storing is bij ons in de buurt en die is er niet heel vreemd waarom het Wi-Fi dan ineens uitvalt en nee ik kan het niet zelf oplossen doe er wat aan.

Ruth
14-03-2019

Verdwenen zenders

Sinds de overgang naar digitale Televisie hebben wij minder zenders. Nederlands 1, 2, 3, BBC First, ARD, ZDF, Veronica, Crime Investigation, Veronica, SBS6 en ga door doen het niet meer.

Wij gaan de contract uitzetten en gaan overstappen, de klantenservice is toch niet bereid om te gaan helpen. En wij hebben geen zin meer om van de klantenservice frustreert te raken.

Verder, Internetsnelheid word niet gehaald, Internet valt dagelijks uit en ga door. Dus dat was de laatste druppel, ik ben Duitse en ik wil graag af en toe Duitse zenders gaan bekijken. Is amper nog mogelijk. Doei Ziggo en wij gaan geen traantje laten.

11-03-2019

Ik was altijd tevrede met ziggo maar nu niet meer

Storing op mijn TV RTL 7 bleef zwart en RTL Z

een monteur geweest kabel een stuk je af gehaal en

gemeten , alles door ZIGGO aangesloten ook de kabel

een paar maanden geleden .

nu moet ik € 50.00 betalen .

ik ga nu een anderen provider zoeken .

Debby
11-03-2019

Ziggo houd zich niet aan de wet!

Conform onze wet moet je kunnen opzeggen op de zelfde manier waarop je je ooit hebt aangemeld. Maar ZIGGO interesseert die wet helemaal niets. De enige manier van opzeggen is dat je ze belt of dat zij je terug bellen. En dan gebruiken ze excuses als "wat is het probleem? we willen je gewoon even spreken, is dat raar?" of "bij andere is dat ook zo". Natuurlijk spring je ook in de put als een ander dat doet, niet waar?

Hoe het ook zei, het is geen reden om de wet te overtreden. Maar ik begrijp wel waarom ze dit doen. Ze hopen erop dat de zwakkere onder ons moeite hebben met de confrontatie en proberen je zo over te halen (eventueel met aanbieding) om te blijven. En dat is volgens mij nu juist een van de redenen dat die wet er is.

Ik ben i.i.g. blij dat ik van die klucht af ben nu er bij mij glasvezel ligt. Het is mij namelijk al jaren een doorn in het oog dat ze ook aan koppelverkoop doen. Geen internet zonder TV. Ik ben zo blij dat ik van Ziggo af ben!

Adriaan

Ziggo sinds vodafone

15 jaar geen problemen met ziggo behalve die telkens accuraat worden opgelost. Dus zeer tevreden. 2019 wil wel weten wanneer er streaming kan worden ontvangen. Nieuwe box komt deze maand(februari 2019 ) Laatste bericht de nieuwe box komt dit jaar! nog. Weetje dan wordt je aan het lijstje gehouden! Wat is er toch gebeurd met "de Ziggo" You drain a provider to the benefit of another provider? Vodafone!

Looking for a solution? Ziggo for the moment: afraden

Michael

Smart card

Er zijn 5 smart cards op mijn naam geactiveerd waarvan ik maar een gebruik, ik week niet waar de rest 4 zijn en zijn ook nooit gebruikt, de een dat ik gebruikte doet het niet meer, ik heb er eentje van mijn maat gekregen maar dit moet door ziggo geactiveerd worden. Ziggo will dit niet activeeren ipv de vier dat ik niet gebruik. Ziggo will wel een in gebruikleen geven voor € 2 pm. Ik vind dit belachelijk, oplichterij. Moet niet kunnen.

Ziggo shame on you.

PJM
10-03-2019

Geen beeld en geel geluid

Door een fout bij Ziggo, Chat uitgeprint als bewijs, sinds vandaag geen beeld en geluid meer. We lossen het op wordt er al 2 weken gezegd. Blablabla. Van het kastje naar de muur gevoel houdt ik hier aan over. Smoesjes te over. Wel geld van mijn rekening afschrijven, maar jullie zaken op orde brengen ho maar .Nou Ziggo, jullie hebben het voor elkaar, vanaf volgende maand een klant minder!

Niels
09-03-2019

De service van Ziggo laat nogal wat te wensen over. Zo werd er in de beginperiode te veel geld afgeschreven van mijn rekening. Dit werd niet netjes opgelost, maar na meerdere malen bellen had ik uiteindelijk mijn geld terug. Tevens ontving ik een verouderde versie van het 'tv-kastje' waarvan niemand, ook de mensen bij Ziggo, begreep waarom wij deze uitvoering opgestuurd hadden gekregen. Nu ik het abonnement wil opzeggen kan dat pas per 25 mei en niet per 1 mei, zoals ik graag zou willen. Er wordt op geen enkele manier met je meegedacht om het abonnement over te zetten naar een ander adres en ik ben dus ook niet van plan nogmaals een abonnement af te sluiten bij Ziggo. Dit heb ik ook kenbaar gemaakt, maar de mensen van de service desk lijken hier niet erg van onder de indruk, toch vreemd!