Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Marc
29-05-2017

Waardeloze service van Ziggo

Vanaf het begin problemen met Ziggo, WIFI ontvangst waardeloos, zeer traag internet, smartcards die opeens gedeactiveerd zijn. Problemen zullen binnen 72 uur worden verholpen. (dit is al onacceptabel) maar nu na 6 dagen nog steeds geen oplossing. Via de waardeloze servicemogelijkheden op het internet, ben je wel verplicht om via je telefoon weer in de wachtrijen aan te sluiten…… Ik ga opzoek naar een betere provider, die wel iets om haar klanten geeft en geen onmogelijk servicenetwerk opzet om maar niet in contact te hoeven komen met ontevreden klanten. Zoals al eerder werd gezegd: een grote fout om naar Ziggo over te stappen!

Mina
28-05-2017

Zeer trage internet

De rekeningen kloppen maar internet snelheid is om te huilen. Niet doen als je voor snelle internet betaalt en trage internet wilt!

Eric
27-05-2017

Ziggo maakt beloftes niet waar!

Ik heb al zo vaak een klacht ingediend, ik weet niet hoelang aan de telefoon "gehangen". Dan is er een storing en beld mevrouw gewoonweg niet terug dan leg ik alles uit en vraagt die man. Hoe zou u het willen formuleren. Dan komt er een monteur en brengt een. VErsterker aan. Dan komt ereen monteur en haalt de versterker er af. Dan komt er een monteur en zet de versterker er weer op, trouwens deze laatste lijkt er verstand van te hebben. Ik zou een terugave krijgen, ik moet investeren in de toekomst? Zorg eerst maar eens voor de verleden tijd en het heden! In het zojuist gepleegde telefoontje kreeg ik te horen dat de volgende keer ik €20 euro terug krijg!? Zou u zelf daar genoegen mee nemen, of is dit de "oprotprijs" zo heb ik het ook genoemd in mijn zoveelste mail naar De Consumentenbond,Radar en Kassa. Zijn jullie dan ook nog niet in staat jullie gebreken aan de cliënt te vergoeden? Laat jullie nu ook eens van de goede kant zien,. Aan de telefoon zijn jullie begripvol en ja ik heb recht op een vergoeding maar €20 op zo'n €360 voor een half jaar met problemen? Ben ik zoveel waard als cliënt van Ziggo? In afwachting op uw brief/mail 27 mei 2017 ook deze stuur ik door naar bovengenoemde instanties, het wordt tijd dat jullie gedwongen worden dat wanneer de klacht zolang blijft voortduren de kosten voor TV stop gezet worden. Zo leren jullie de cliënten te waarderen en waarde voor hun geld te bieden! Hoogachtend,

Douwe
27-05-2017

Hele slechte service en beloftes die niet na ekomen worden.

Omdat het ontvangst van de wifi achteruit ging had ik een nieuw modum besteld maar dat werkte dus niet. Eergisteren 24-5 ziggo gebeld en de persoon zei dat het aangemeld moest worden wat hij ook gelijk deed maar het werkte dus niet. Ik heb toen om een monteur gevraagd en die zou hier binnen vier uur zijn wat ook in de brochure staat. Na vier en een half uur maar weer gebeld van waar de monteur blijft maar die werkten niet meer en omdat het gisteren 25-5 Hemelvaartsdag was werkten ze ook niet. Vrijdag morgen 26-5 tussen acht en twaalf komt er een monteur langs. De monteur is inmiddels geweest en zei dat het modum wat gestuurd is niet bij mijn paket hoort. Hij had het goede modum wel bij zich en heeft het aangesloten en aangemeld. Nu werkt alles weer. Ik heb ziggo gelijk ook maar even gebeld hoe ze dit denken te compenseren. €20,- coulance en meer zat er niet in. Ik heb trouwens nooit geweten dat een dooie mus nog zveel waard is. Volgens mij heeft ziggo nog loodsen vol met oude meuk van upc. Omdat achter op dit modum wat nieuw moet zijn upc staat maar dat is al twee jaar in handen van ziggo. Beslist geen reclame voor dat bedrijf.

Maria
24-05-2017

Wat een afsluiting!????

Februari dit jaar van KPN naar Ziggo gegaan Ivm verhuizen naar Hoek van Holland. Grootste fout ooit om over te stappen blijkt al snel. Het begon al lekker, kregen niets van Ziggo, geen kastje,niets. Bleek dat ze zelf het abonnement hadden opgezegd want er stond nog een abonnement op van de oude bewoners ( die hadden overigens ook problemen met het opzeggen cq verhuizen van het abonnement) daarna de houtlijm met aanmelden en nog eens en telkens 24 uur wachten en ja dan maar weer ineens door Ziggo opgezegd (?) Monteur, veel storingen, weer een monteur en nog steeds vaak storingen, vandaag ben ik het meer dan zat en wou ik mijn abonnement opzeggen. Betalen doe ik niet meer, ik zie niet in waarom ik mijn plicht na moet komen als Ziggo dat ook niet doet. Ik heb "geluk" dat er een prijsverhoging is, waardoor ik op mag zeggen. Doe maar meteen, maar ik zal een mail sturen naar Kassa en vragen of het niet sneller kan en daarnaast wil ik gecompenseerd worden. Nooit meer Ziggo!

Maria
24-05-2017

Wat een affluiting!?

Februari dit jaar van KPN naar Ziggo gegaan Ivm verhuizen naar Hoek van Holland. Grootste fout ooit om over te stappen blijkt al snel. Het begon al lekker, kregen niets van Ziggo, geen kastje,niets. Bleek dat ze zelf het abonnement hadden opgezegd want er stond nog een abonnement op van de oude bewoners ( die hadden overigens ook problemen met het opzeggen cq verhuizen van het abonnement) daarna de houtlijm met aanmelden en nog eens en telkens 24 uur wachten en ja dan maar weer ineens door Ziggo opgezegd (?) Monteur, veel storingen, weer een monteur en nog steeds vaak storingen, vandaag ben ik het meer dan zat en wou ik mijn abonnement opzeggen. Betalen doe ik niet meer, ik zie niet in waarom ik mijn plicht na moet komen als Ziggo dat ook niet doet. Ik heb "geluk" dat er een prijsverhoging is, waardoor ik op mag zeggen. Doe maar meteen, maar ik zal een mail sturen naar Kassa en vragen of het niet sneller kan en daarnaast wil ik gecompenseerd worden. Nooit meer Ziggo!

Alex
24-05-2017

Besteling ziggo

Ik heb vrijdag 29-05-2017 een ziggo parket bestelt met daar duidelijk gezegd dat ik en dit huis geen ziggo aansluiting heb er ligt 14 meter kabel bij mijn voor gevel maar moet nog naar binnen gelegd worden dat zal allemaal geregeld worden komt goed zeggen ze maandag kreeg ik mijn pakketje al dus diereckt gebekt voor een monteur die ook de kabel naar binnen zal brengen helaas dinsdag waar de monteur zal komen komt ie mij vertellen dat hij geen monteur is voor de kabel naar binnen te leggen maar alleen voor het aan sluiten van de spullen ik maar weer bellen ze willen mij wel een monteur sturen voor de kabel maar dat kost geld ter wel ze mij hebben belooft om alles te regelen dus niet nu zeggen ze niets meer hoor niets dus ziggo lekker bezich neem een beslissing

Inge
24-05-2017

Verhuizen, maar ziggo verhuisd niet met je mee

Een aantal maanden geleden voor de eerste keer contact gehad met ziggo over de verhuizing. Situatie, wij al jaren klant met ziggo abonnement, gaan 2x verhuizen. 1e verhuizing naar een tijdelijk onderkomen, daar is alles inclusief en dan korte tijd daarna naar onze nieuwe woning. Hoe gaat alles in zijn werking. De mevrouw aan de telefoon heeft alles netjes uitgelegd en wij hebben hierop besloten ons abonnement tijdelijk aan te houden, zonder we hier daadwerkelijk iets mee deden, zodat we wel onze mailadressen e.d. konden behouden. Mevrouw heeft letterlijk gezegd (en is ook op de site te lezen) bel 14 dagen van te voren even op voor de verhuisdatum dan wordt alles op tijd geregeld.

Dus een paar weken nadien opbellen, wij gaan verhuizen per 13 mei. geen probleem wordt geregeld. 10 mei nog niets vernomen van ziggo, dus maar eens bellen. Nee mevrouw, uw aansluiting is nog niet gereed want het is een nieuwbouwhuis en de aannemer heeft het nog niet afgemeld in zijn systeem. Op onze vraag wanneer dit dan zou gebeuren hebben we geen antwoord gehad. de daarop volgende dagen elke dag minimaal 2x contact gehad, of er al iets bekend is. bla bla bla (je kent t wel). Maar niets noppes nada. Keer op keer kregen we beloftes over teruggebeld te worden, maar dit werd niet gedaan.

Via facebook proberen dan maar, daar wordt snel gereageerd met vragen over je klantnummer, postcode en huisnummer en daarna ook van die kant weer radiostilte. 18 mei, eindelijk een doorbraak, op 23 mei kan de monteur komen naar uw wijk om signaal op uw kabel te zetten. Helemaal fijn en lekker, nog een weekend zonder tv en internet, maar het einde is in zicht.

Afgelopen maandag belde dezelfde meneer met nog beter nieuws, de monteur zou die middag al langsgaan (jeeeeee jippieeeee, feestje). Helaas van korte duur, want de monteur is geweest, blijkt de kabelaanlegaannemer wel de kabel in mijn huis gelegd te hebben, maar ergens onderweg tussen mijn huis en het schakelhuis is de kabel, maar niet in het schakelhuis. Aannemer weet het niet, maar zitten helemaal volgepland de komende tijd, die kunnen 2e week van juni wel een keer komen kijken.

Al met al. ik ben geen klant meer bij ziggo. Gebeld met KPN, verhaal uitgelegd. Volgende week komen ze de glasvezel aansluiten en eind volgende week heb ik tv en internet. (ziggo je leest t goed, binnen 2 weken is het ook mogelijk - zelfs als de basiskabel nog niet in de woning ligt).

Ziggo en verhuizen, ja mensen doen. Als je verhuisd, verhuis dan gelijk van provider, scheelt je een hele hoop kopzorgen, belkosten en andere bijkomende kosten.

John
23-05-2017

Leuke reclame, formule 1 kijken in de tuin. Moet het wel werken.

Ik heb 2 streepjes WiFi verbinding. Heb de ziggo app. Tis lekker weer. Ff de giro kijken in de tuin dacht ik.

Wat een drama! Beeld loopt iedere x vast. Probeert continu verbinding te maken. 10 seconden Oke beeld en klaar.

Melding: deze video kan niet worden afgespeeld. Ga eerst eens na of alles werkt voordat je reclames gaat maken. En dan het abonnement maar weer duurder maken?

Tijd voor KPN.

Succes ziggo. Met beloven maar niet nakomen.

Rick
22-05-2017

Heb ik wel internet

Heb super vaak traag internet sinds een aantal weken. En er word niks aan gedaan.

Blitje
21-05-2017

Had ik het maar nooit gedaan!

Na veelste veel te betalen bij me vorige aanbieder. toch maar over gestapt naar Ziggo! vanaf 19 mei ging mijn contract in en dus zijn we alles gaan aansluiten! alles volgens het boekje! start dat horizon kastje na 2 uur nog niet verder op! na een tijd maar naar bed gegaan ik dacht probeer het morgen nog wel een keer ! de volgende ochtend na 2 uur wachten dacht ik ik zal toch maar bellen! blijkt de aansluiting in de muur niet goed te zijn en de monteur komt pas 26mei dus met andere woorden een week zonder tv! na flink geïrriteerd te zijn heb ik hem netjes vertelt dat dit natuurlijk geen service is! waarop meneer zij ik kan er niks aan doen het is nu eenmaal zo! ik heb ook nog aangegeven dat als mensen overstappen en dit een veel voorkomend probleem is ze misschien voor de datum van contract dit al moeten komen controleren! kortom hele slechte zaak en niet klantgericht

Jacqs
20-05-2017

Frequentie veranderd!

Zonder dat wij hierover bericht hebben ontvangen veranderd Ziggo de frequentie. Hierdoor is het dat bij sommige apparaten de tuner verouderd is en dus niet meer hd door geven kan worden via de smartcard. Na 1,5 dag bellen met ziggo en de boel proberen te resetten wat dus echt nutteloos is geweest met dit probleem, krijgen we uiteindelijk te horen dat we nieuwe media boxen moeten kopen voor de modules en/of tv's die door deze actie van ziggo opeens "verouderd" zijn. Kan ziggo niet eens wat voor de betalende klant doen ipv zender frequenties veranderen. Ziggo zadelt de klant op met nieuwe aankopen om zodoende hun gehele betaalde pakket te kunnen bekijken. Krijgen wij misschien een vergoeding terug voor de tijd dat wij de zenders niet kunnen bekijken? Het riekt naar machtsmisbruik Ziggo!

Wendy
20-05-2017

Slecht internet

Heb al heel lang het probleem dat mijn vast internet uit valt heb al een nieuwe modem maar het probleem blijft (weet het moet nog bellen) maar ik ga als de glasvezel er licht gelijk over

Cindy
20-05-2017

Drama

We kregen het aanbod Ziggo voor drie maanden gratis uit te proberen. De eerste maand was al om voordat het pakket binnen was. Afijn. Monteur kwam. Installatie duurde al een halve dag en sindien hebben we al twee keer storing. Tweede keer had mijn man aangegeven dat de monteur in de middag moest komen want in de ochtend was hij er niet. Natuurlijk kwam er in de ochtend sms" monteur is onderweg". Reageren kon niet. Mijn tienerdochter deed open en zij dat ze hem niet binnen wilde laten omdat ze alleen tjuis was, zoals ze van ons geleerd heeft. Maar de monteur werd kribbig. Hij had andere afspraken in de middag. Mijn dochter zei dat onze afspraak ook in de middag was en bleef hem weigeren. Maar daar moest ze heel standvastig voor zijn. Uiteindelijk werd het in de middag weer een gekloot van enkele uren om het tijdelijk op te lossen l. Ik heb daar echt zin meer in. Wij stappen dus niet over

T.
19-05-2017

Veel voor weinig

Al maanden storing met televisie kijken. iedere keer weer een andere oplossing. Inmiddels alle bekabeling etc vervangen Nog steeds waardeloos. Tussendoor wordt wel gevraagd of je als klant van Vodafone en Ziggo interesse hebt in "gratis" extra pakketten. Leuk, maar die doen t niet. En dan vervolgens de prijs weer omhoog. Onder het motto kwaliteitsverbetering en toekomst. Ja dag. Hoezo gratis extra pakket. Maar intussen na.3 maanden nog niks. Dus ik zie maar 1 conclusie. Time to say goodbye

Behnush
19-05-2017

Zeer slechte service en afschuwelijke mediabox

Mensen nooit meer ziggo, ik wordt helemaal gek van mediabox, klantenservice, gewoon alles

Peter
19-05-2017

Afrader, derde prijsverhoging in anderhalf jaar tijd

Belachelijke club, niet mee in zee gaan. Overgestapt naar NLEx, krijg vervolgens een belletje van Ziggo met allemaal leugens/zwartmakerij over de concurrentie, en een flut aanbod.

Blij dat ik overgestapt ben, 2,5x sneller internet, voor 2/3e van de prijs!

Xe
18-05-2017

Nooit voor ziggo kiezen

Als ik een -10 had kunnen geven aan ziggo, had ik het gedaan. Nauwelijks werkend interent, slechte klantenservice en ook nog te duur. Onmogelijk om slechts voor internet kiezen, zelfs als je de televisie en telefoon niet gebruikt. Werkelijk the worst company ever.

Joyce
18-05-2017

Klantenservice zeer goed

Ik ging weg bij ziggo, wegens de prijs. Ik ben toen in contact gekomen met een zeer vlotte en sociale jongen waarmee ik de situatie besprak en die kwam met een mooi aanbod. Heel fijn gesprek geweest. Ik ben het er mee eens dat de standaard prijzen best hoog zijn, maar zij hebben wel een klantenservice die je altijd kan bereiken en ik heb nooit problemen gehad met mijn verbindingen. Op zich is het dan wel logisch dat zij wat duurder zijn. Ik wilde naar een andere goedkopere partij gaan en later zag ik pas dat zij helemaal geen klantenservice hebben en alles via social media moet gaan, daar ben ik niet zo fan van.

Guido
17-05-2017

Elk jaar stijgen de tarieven steeds meer.

Onder het mom van: Investeren in de toekomst. "De kosten om ons netwerk stabiel en veilig te houden, stijgen. Net als de kosten voor series, films en sport op tv. We investeren steeds in een toekomstvast netwerk. Daarom passen we onze prijzen aan." en dit keer met 2,55 per maand. Ze maken misbruik van de monopoly positie op het kabelnetwerk. Ik hoef al die series, films en sport niet van Ziggo. Daar heb ik een andere leverancier voor (Netflix). Laat de klanten die dit willen, er vrijwillig voor kiezen en ook zelf betalen. Gedwongen winkelnering. bah.