Blitje
21-05-2017

Had ik het maar nooit gedaan!

Na veelste veel te betalen bij me vorige aanbieder. toch maar over gestapt naar Ziggo! vanaf 19 mei ging mijn contract in en dus zijn we alles gaan aansluiten! alles volgens het boekje! start dat horizon kastje na 2 uur nog niet verder op! na een tijd maar naar bed gegaan ik dacht probeer het morgen nog wel een keer ! de volgende ochtend na 2 uur wachten dacht ik ik zal toch maar bellen! blijkt de aansluiting in de muur niet goed te zijn en de monteur komt pas 26mei dus met andere woorden een week zonder tv! na flink geïrriteerd te zijn heb ik hem netjes vertelt dat dit natuurlijk geen service is! waarop meneer zij ik kan er niks aan doen het is nu eenmaal zo! ik heb ook nog aangegeven dat als mensen overstappen en dit een veel voorkomend probleem is ze misschien voor de datum van contract dit al moeten komen controleren! kortom hele slechte zaak en niet klantgericht

Jacqs

Frequentie veranderd!

Zonder dat wij hierover bericht hebben ontvangen veranderd Ziggo de frequentie. Hierdoor is het dat bij sommige apparaten de tuner verouderd is en dus niet meer hd door geven kan worden via de smartcard. Na 1,5 dag bellen met ziggo en de boel proberen te resetten wat dus echt nutteloos is geweest met dit probleem, krijgen we uiteindelijk te horen dat we nieuwe media boxen moeten kopen voor de modules en/of tv's die door deze actie van ziggo opeens "verouderd" zijn. Kan ziggo niet eens wat voor de betalende klant doen ipv zender frequenties veranderen. Ziggo zadelt de klant op met nieuwe aankopen om zodoende hun gehele betaalde pakket te kunnen bekijken. Krijgen wij misschien een vergoeding terug voor de tijd dat wij de zenders niet kunnen bekijken? Het riekt naar machtsmisbruik Ziggo!

Wendy

Slecht internet

Heb al heel lang het probleem dat mijn vast internet uit valt heb al een nieuwe modem maar het probleem blijft (weet het moet nog bellen) maar ik ga als de glasvezel er licht gelijk over

Cindy

Drama

We kregen het aanbod Ziggo voor drie maanden gratis uit te proberen. De eerste maand was al om voordat het pakket binnen was. Afijn. Monteur kwam. Installatie duurde al een halve dag en sindien hebben we al twee keer storing. Tweede keer had mijn man aangegeven dat de monteur in de middag moest komen want in de ochtend was hij er niet. Natuurlijk kwam er in de ochtend sms" monteur is onderweg". Reageren kon niet. Mijn tienerdochter deed open en zij dat ze hem niet binnen wilde laten omdat ze alleen tjuis was, zoals ze van ons geleerd heeft. Maar de monteur werd kribbig. Hij had andere afspraken in de middag. Mijn dochter zei dat onze afspraak ook in de middag was en bleef hem weigeren. Maar daar moest ze heel standvastig voor zijn. Uiteindelijk werd het in de middag weer een gekloot van enkele uren om het tijdelijk op te lossen l. Ik heb daar echt zin meer in. Wij stappen dus niet over

T.

Veel voor weinig

Al maanden storing met televisie kijken. iedere keer weer een andere oplossing. Inmiddels alle bekabeling etc vervangen Nog steeds waardeloos. Tussendoor wordt wel gevraagd of je als klant van Vodafone en Ziggo interesse hebt in "gratis" extra pakketten. Leuk, maar die doen t niet. En dan vervolgens de prijs weer omhoog. Onder het motto kwaliteitsverbetering en toekomst. Ja dag. Hoezo gratis extra pakket. Maar intussen na.3 maanden nog niks. Dus ik zie maar 1 conclusie. Time to say goodbye

Behnush
19-05-2017

Zeer slechte service en afschuwelijke mediabox

Mensen nooit meer ziggo, ik wordt helemaal gek van mediabox, klantenservice, gewoon alles

19-05-2017

Afrader, derde prijsverhoging in anderhalf jaar tijd

Belachelijke club, niet mee in zee gaan. Overgestapt naar NLEx, krijg vervolgens een belletje van Ziggo met allemaal leugens/zwartmakerij over de concurrentie, en een flut aanbod.

Blij dat ik overgestapt ben, 2,5x sneller internet, voor 2/3e van de prijs!

Xe
18-05-2017

Nooit voor ziggo kiezen

Als ik een -10 had kunnen geven aan ziggo, had ik het gedaan. Nauwelijks werkend interent, slechte klantenservice en ook nog te duur. Onmogelijk om slechts voor internet kiezen, zelfs als je de televisie en telefoon niet gebruikt. Werkelijk the worst company ever.

Joyce
18-05-2017

Klantenservice zeer goed

Ik ging weg bij ziggo, wegens de prijs. Ik ben toen in contact gekomen met een zeer vlotte en sociale jongen waarmee ik de situatie besprak en die kwam met een mooi aanbod. Heel fijn gesprek geweest. Ik ben het er mee eens dat de standaard prijzen best hoog zijn, maar zij hebben wel een klantenservice die je altijd kan bereiken en ik heb nooit problemen gehad met mijn verbindingen. Op zich is het dan wel logisch dat zij wat duurder zijn. Ik wilde naar een andere goedkopere partij gaan en later zag ik pas dat zij helemaal geen klantenservice hebben en alles via social media moet gaan, daar ben ik niet zo fan van.

Guido
17-05-2017

Elk jaar stijgen de tarieven steeds meer.

Onder het mom van: Investeren in de toekomst. "De kosten om ons netwerk stabiel en veilig te houden, stijgen. Net als de kosten voor series, films en sport op tv. We investeren steeds in een toekomstvast netwerk. Daarom passen we onze prijzen aan." en dit keer met 2,55 per maand. Ze maken misbruik van de monopoly positie op het kabelnetwerk. Ik hoef al die series, films en sport niet van Ziggo. Daar heb ik een andere leverancier voor (Netflix). Laat de klanten die dit willen, er vrijwillig voor kiezen en ook zelf betalen. Gedwongen winkelnering. bah.

Margot
16-05-2017

Verhuizen?nooit met ziggo in zee gaan.

Situatie, doodzieke 91 jarige vrouw moet naar verpleegtehuis. Huis, ruim 4 weken voor de verhuisdatum van 15 mei, informeer ik naar de werkwijze van ziggo. Een bijna zingend meisje legde vrolijk uit dat het geen enkel probleem zou opleveren. Een week later belde ik toch maar nog een keer. Van een verhuizing wist men niks, 2 opdrachten in 1 order, dat KON niet. Alsof ik daar iets van weet, wil weten. Enfin, monteut geboekt alles zou goed komen. Monteur komt niet, bejaarde zit 6uur te wachten. Oeps, zegt ziggo, monteur bij oude adres. Daar is dus de boel afgesloten. Daar kan Ziggo niets aan doen. Dat doet de monteur en de monteur, tja dat is een andere afdeling. Conclusie, een hoogbejaarde zieke vrouw zit dagenlang zonder tv, telefoon in een nieuw verpleegtehuis. Ziggo verbaast zich over mijn boosheid en onbegrip. De monteur, daar kunnen hun toch niets aan doen. Om uberhaupt in contact te komen met ziggo ben je 15 minuten van het ene melodietje naar het andere lullige muzakje gedwongen aan het luisteren. Onvoorstelbaar slecht in communicatie. Misschien de Blokker openhouden en dit bedrijf dichtgooien?

Anja

Dns server werkt niet

Ik had geen internet meer omdat de dns server niet werkte .gebelt met ziggo een hele tijd aan de telefoon geweest maar niet opgelost ,ik moest maar iemand anders vragen want volgens haar werkte het modem goed.

bij seniorweb gevraagd en deze zei dat aan de achterkant van het modem een kleine opening zit die je met de punt van de pen in moet drukken daarna reset die zich en moet je de pc opnieuw opstarten dan is het verholpen .

Gideon

Ziggo vraagt 2xmeer geld dan concurrenten voor zelfde opties

Ik ben 2 maanden geleden naar ziggo overgestapt puur zoals vele voor de formule 1. Maar nu spijt betaalde ik bij telfort gewoon 35e is dat bij ziggo momenteel 45e maar krijg er veel minder voor terug. Wil je netflix zoals bij telfort in de basis heeft moet je bij ziggo een nog duurder abonement afsluiten. Had je bij telfort zo'n handige groene knop waarmee je een programma vanaf het begin kon kijken als je er middenin viel is dat bij ziggo weer geen optie.

Ik snap niet waarom ziggo zo duur is lastige interface heeft en minder aanbied? Nu krijg ik wel een jaar gratis ziggo film&series maar daar mogen ze van mij ook mee stoppen. Voegt werkelijk waar niks toe.

16-05-2017

Klantenservice, ze kennen dat woord niet!

Mijn ervaring met Ziggo was tot kort niet aanwezig, totdat mijn vader ging verhuizen met zijn Ziggo abonnement en de ellende begon. Nu ging de aansluiting op het nieuwe adres niet vlekkeloos, maar heeft Ziggo erkent dat er fouten zijn gemaakt en een bedrag teruggestort.(als je 1,5 maand geen Ziggo hebt mag dat ook wel)

Waarom ik een bericht stuur is het volgende: Ziggo beloofde mijn pa dat hij 3 maanden Fox sports zou ontvangen, echter nooit gehad. Nu is hij de man er niet naar om hier weer achteraan te bellen en was hij allang blij dat hij nu een werkende Ziggo had, echter vond ik het niet kunnen. Dus afgelopen weekend op zaterdagochtend gebeld of ze de Fox Sports account nu eens konden activeren. Wegens administratieve redenen was het nog niet gelukt, kreeg ik te horen. Ze ging het gelijk regelen en zou later die dag Fox Sports ontvangen, zodat mijn pa de ontknoping van de wedstrijd kon zien van de eredivisie.

Toen ik zondag belde of hij het kon ontvangen zei hij mij dat er nog niks op de Fox sports zenders te zien was. Ik wéér bellen.(ben je eerst 10 min bezig om iemand aan de lijn te krijgen) enfin, die fijne kerel meldde mij dat het wederom niet doorgezet was, administratief.Ik zeg hem dat dit mij gisteren is beloofd omdat mijn pa graag de laatste wedstrijd van het seizoen wilt zien.ja Meneer, dat kan helaas niet geregeld meer worden, hebben ook last van een storing en het duurt minimaal 24 uur om dat te regelen.Daarna kan ik je wel 3 maanden Fox alsnog geven.WTF HEBBEN WE AAN FOX SPORTS ALS HET SEIZOEN VOORBIJ IS?!

Ik zei dat ik dit geen oplossing vond.en of hij wat anders kon bieden aangezien het hun fout is en niet de onze. Hij kon mij niks aanbieden en liet een ontevreden klant achter. Nu heb ik zelf gelukkig geen Ziggo want MENNNN je betaald echt ontzettend veel voor veel bagger. Wat een kut bedrijf!

Sacha

Slecht internet

Sinds ongeveer een week heeft de studentencampus waar ik woon een contract met Ziggo afgesloten, sindsdien nog geen seconde goed werkend internet gehad. Het contact met Ziggo verloopt moeizaam doordat er een extern bedrijf wordt gebruikt dat als klantenservice fungeert. Internet op een studentencampus tijdens een tentamenperiode is een basisbehoefte, Ziggo lijkt dit niet helemaal door te hebben.

Joy

Rampzalig

Samen met meer dan 500 andere studenten en nieuwe Amsterdammers woon ik op de NDSM-werf in Amsterdam. In maart werd aangekondigd dat we allemaal per 1 april zouden overstappen naar Ziggo. Inmiddels is het half mei en moest ik zojuist via een medebewoner vernemen dat iedereen nu gebruikt maakt van een soort noodinternet (?) en dat er pas in juni een glasvezelkabel wordt aangelegd. Ik kan je vertellen, er zijn héél veel dingen hier die zijn misgegaan en nog steeds misgaan.

Los van het feit dat het hele proces vertraagd is, is het extreem vervelend en ronduit onbeschoft dat het internet de afgelopen weken (inmiddels bijna maanden) zonder aankondiging urenlang en soms zelfs dagenlang (!) uitvalt. Op het moment van schrijven is het weer raak. Niemand kan er op deze manier op vertrouwen of zijn/haar internet het gaat doen vandaag of niet. En als het internet het wel doet is het zo traag dat ik er alsnog niets aan heb. Dit is niet te doen voor jonge studenten die hun deadlines moeten halen. Ik ken studenten die uit angst (ik maak geen grap) pas laat in de avond naar hun huis terugkeren als ze al hun werk afgemaakt hebben. Dit is voor mij helaas geen optie, aangezien ik door een ongeluk met botbreuken niet het huis uit kan en alles vanuit huis moet doen. Conclusie: een regelrechte ramp.

Dat we geen internet hebben is één ding: het andere grote probleem is dat er helemaal niets aan ons wordt gecommuniceerd. Geen enkele mededeling, geen excuus, helemaal niks! Een enkele keer misschien een vinger richting onze bewonerscommissie. Alsof die er wat aan kunnen doen. Alleen de medebewoners die er zelf achteraan zijn gegaan hebben een mail ontvangen en zijn op de hoogte gesteld. Ze kunnen niet van mij verwachten dat ik elke dag als er zich weer problemen voordoen ga vragen wanneer het internet het weer doet. Overigens heb ik zeer te doen met de nieuwe Amsterdammers die amper tot geen Nederlands kunnen: sommigen van hen snappen er al helemaal niks van. Afgelopen week is er zelfs één geweest die uit wanhoop bij mij aanbelde om te vragen of hij misschien iets verkeerd had gedaan bij het installeren van zijn router. Ik heb hem uiteindelijk moeten uitleggen dat het niet aan hem lag en we helaas gewoon moeten afwachten.

Ik kan gerust concluderen dat zowel de technische dienst als de klantenservice van Ziggo in elk opzicht faalt. Een vergoeding voor al die dagen zonder internet zou het minste zijn wat ze kunnen doen, maar ik betwijfel of dat zal gaan gebeuren. Overigens zal het me niks verbazen als de NDSM-werf pas deze zomer is voorzien van snel internet.

Tot slot kan ik alleen nog maar toevoegen: Lang leve hotspotverbinding en een hoge telefoonrekening!

15-05-2017

Wordt totaal niet geholpen door ziggo

Nu 2 weken traag internet en bij ziggo geklaagd, echter verwijzen ze me telkens door in plaats van mij daadwerkelijk te helpen.

Nikki

Nauwelijks internet

Ik woon sinds 1,5 maand in een studenten container woning en vorige week is er een internet overstap gemaakt naar Ziggo. Dit liep totaal niet vlekkeloos, maar dat is nog te overzien. Het probleem is eerder dat Ziggo totaal geen verantwoordelijkheid neemt en ons alleen maar doorstuurt naar onze woningcorporatie.

Ondertussen zit ik met een router die ik niet meer kan aansluiten, is niemands computer veilig aangezien het internet ineens een gedeeld netwerk is geworden en heeft iedereen een download snelheid van een slak.

TOP!

Henriette
15-05-2017

Van het (router)kastje naar de muur

Al bijna een week ervaren alle bewoners van de NDSM werf in Amsterdam grote problemen met het netwerk van Ziggo. Aan de telefoon met Ziggo worden we ook niet verder geholpen en telkens van het kastje naar de muur gestuurd.

Naast de onklantvriendelijke houding van Ziggo is het ronduit belachelijk dat de serieuze internetklachten keer op keer niet serieus worden genomen/er niks aan wordt gedaan.

Ik zou iedereen afraden een abonnement af te sluiten bij Ziggo.

Belachelijke prijsverhoging

Krijg ik net een mailtje van Ziggo met de volgende tekst.

Vanaf 1 juli 2017 betaalt u € 2,55 per maand meer voor uw abonnement.

We hebben net op 1 januari een verhoging gekregen van 2 euro voor HBO wat ze doorgeven op een andere manier, en nu nog eens € 2.55! Zijn ze helemaal gek geworden? verhoging van € 4.55 binnen een half jaar. En als je iets anders wil, dan ga je er alleen maar op achteruit. Geen wonder dat steeds meer mensen over gaan op een andere leverancier. Ze prijzen zichzelf de markt uit. ik moet straks €87.50 gaan betalen