Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Als werkende professional, is een goede verbinding erg belangrijk. Dit kan Ziggo, ondanks haar geweldige aanbiedingen over 4G en altijd verbonden, totaal niet waarmaken.
Elke week heb ik wel problemen met de verbinding, dan komt er 5 dagen later pas een monteur langs, want ja, die hebben het heel druk bij Ziggo. Of je in de tussentijd gebruik mag maken van een dongel, is een vreemde vraag. Ga maar lekker op je eigen 4G zitten is het antwoord.
Nooit maar dan ook nooit wens ik iemand Ziggo toe.
Internet storing gemiddeld 6 keer per mand. Er is 4 keer een monteur langs geweest, half dagdeel voor thuis moeten blijven. Nu weer een probleem met het modem dus moet weer een monteur langskomen. Maar ben op mijn werk tot 19.00u dus kan hem niet inplannen. Ongelooflijk, ik geen internet en Ziggo heeft geen oplossing.
Update: Inmiddels weer contact met Ziggo gehad. Nu wel wat meer duidelijkheid gekregen. Het probleem zit in de wijkkast en een monteur zou sowieso geen nut hebben gehad. Het is nu afwachten, er is een monteur op afgestuurd en krijg een SMS wanneer het is opgelost. Ik ben nog wel sceptisch aangezien ik ditzelfde probleem een maand geleden ook heb gehad.
Eind januari begaf mijn Samsung box het na veel bellen en wachttijden op lopend tot 50 min. Kon ik alleen met bij betalen van 10 euro elke maand een horizon krijgen. Na 25 telefoontjes en ruim maar verder kunnen we vanaf vandaag weer tv kijken. Bah service zeer slecht. Bij het eerst volgende probleem zoek ik een andere provider
Ik ben al 5 dagen aan het bellen en e-mailen om verhuizing met monteur te regelen. Tot op heden niet gelukt. Luisteren niet wat je zegt. Geven bevestiging op de verkeerde datum. Bij correctie in email, wordt meteen alles geannuleerd. Weer opnieuw beginnen? Waardeloos. Als je ziggo terugbelt op een door ziggo aangegeven telefoon nummer hoor je een uur lang dat je zo snel mogelijk wordt doorverbonden. Maar er komt niemand aan de lijn .
In het verleden nooit klachten over ziggo, maar abonnement wijzigen en adreswijziging dat gaat daar nog niet goed. je wordt gewoon afgesloten en zoek dan maar uit. Vage termen weten ze ook alles van. En dan wil je een klacht indienen, dan wordt er verteld dat niet is mogelijk want er staan nog opdrachten in het systeem?
Misselijk zootje daar
Ruim 3 weken geleden verzekerde Iemand van de Technische dienst van ZIGGO dat een 6e smartcard mogelijk was. Sinds die tijd ben ik vrijwel al mijn extra zenders kwijt en waren mijn smartkaarten gedeactiveerd. Bij de klantenservice hebben tot heden 4 personen mijn klacht opgenomen en verzekerd dat alles binnen 3 dagen zou zijn hersteld. Ook werd er een bedrag, dat 3x hoger is dan mijn huidige termijnbedrag van mijn rekening afgeschreven voor de z.g. extra diensten. De laatste medewerker van de klantenservice, Sander B. verzekerde mij dat ik dit terug zou kunnen krijgen. Nog 1 dag te gaan in afwachting van het herstel door Sander. Ben benieuwd, maar heb weinig hoop op succes.
Ongeveer 3 weken geleden hebben we gebruik willen maken van de actie internet en bellen voor €12.50. Dit is een aanbieding voor klanten die alleen een TV-abonnement hebben. Na het bestellen van dit abonnement begon de ellende. Op de website staat bij de voorwaarden voor deze actie letterlijk ‘Geen addertjes onder het gras’. Maar laat u niks wijsmaken want niets is minder waar. Na bestellen blijkt namelijk dat deze actie alleen mogelijk is in combinatie met het tv-abonnement Kabel-TV en dus niet met het tv-abonnement digitale TV. Dit staat niet in de voorwaarden maar in de rechterbovenhoek van de webpagina bij het rekenvoorbeeld. Hier staat namelijk in kleine lettertjes Kabel-TV. Tot zo ver ‘geen addertjes onder het gras’.
Vervolgens bel je met Ziggo en wordt er aangegeven: ‘wacht maar even, het zal vast wel goed lopen’. Dus we wachten geduldig en na een aantal dagen komt er een email dat de bestelling doorgevoerd wordt. Blijkt op dat moment dat er zonder onze toestemming en zonder dat we dit aangevraagd hebben, een heel ander abonnement doorgevoerd is door Ziggo en naar ons opgestuurd. Een alles in 1 pakket van 55 euro per maand terwijl we dit helemaal niet hebben besteld! Hierop hebben we weer met de klantenservice van Ziggo gebeld en aangegeven dat we dan Kabel-TV willen in combinatie met de actie Internet en Bellen voor € 12.50. Er werd ons verteld dat dit nu was aangepast in het systeem en dat het goede pakket onze kant op zou komen. Na het in ontvangst nemen van het foute alles in 1 pakket (welke we dus niet besteld hebben), activeert Ziggo dit pakket omdat we het aangenomen hebben van de post.
Wederom de klantenservice gebeld die ons doodleuk vermeldt dat we het pakket hadden moeten weigeren. Terloops wordt ook nog even gemeld dat we mogelijk wel de kosten van het alles in 1 pakket moesten betalen. Bizar dat je moet gaan betalen voor een pakket waar je nooit toestemming voor hebt gegeven. Maar er werd ons verzekerd dat het allemaal opgelost was en het goede pakket onze kant op komt. De mevrouw had persoonlijk de order doorgevoerd. Nu weer een week later, nog steeds geen pakket ontvangen en dus maar weer eens met de klantenservice gebeld. Gevraagd wanneer het pakket zou komen en blijkt dat er nog steeds niets opgestuurd is! Keer op keer worden er beloftes gedaan door Ziggo en geen enkele belofte wordt nagekomen. Nu staan we weer in de wachtstand en is ons wederom beloofd en verzekerd dat het pakket opgestuurd wordt. We wachten af maar het vertrouwen in Ziggo is volledig verdwenen. Hoe kan een bedrijf zo’n slechte service leveren, valse voorwaarden presenteren en klanten oplichten met iets dat ze niet besteld hebben?
Na werkzaamheden in de buur (half december) zeer regelmatig blokken in beeld, monteur geweest signaal is te zwak, signaal versterkt in kast in de straat. eind januari werkzaamheden (om het netwerk te verbetern :-)) beeld blokkerig, wederom monteur geweest, wanddoos moest vervangen worden en kabel verlengt want zat te krap onder de verwarming. zou gedaan worden door een andere monteur 2 maal afspraak gehad, 2 maal monteur niet op komen dagen. klantenservice gebeld en deze stuurde spoedmonteur. langs geweest kastje vervangen maar kon niet verlengen. beeld bleef enorm blokkerig. morgen komt weer monteur om kabel te verlengen, hopen dat dit goed gaat, maar ben bang dat signaal zelfde blijft. zitten van elende al in slaapkamer tv te kijken omdat ik gelukkig nog digitenne heb van vakantieadres
Meerdere kortingen niet verwerkt. 10 keer opnieuw gebeld. 0 verschil. Uur aan de lijn. 2 maand later. Nog hetzelfde. Krijg ik 10 euro terug. Om te janken.
Al 3 dagen geen telefoon, zakelijk. Dit kost gewoon een hoop geld en zij lachen je uit aan de telefoon " we zijn ermee bezig hoor"
Klant geweest bij ziggo. Na storing kreeg ik te horen "niets doen wachten tot het oplost" Was dus het meest stompzinnige antwoord wat ik ooit gehoord heb. Na uiteindelijk 3cdgn en 6 x bellen maar opgezegd. Oplichters zijn het
5 gezinnen, alle klant bij Ziggo, op een straat hadden op donderdag morgen 2 febr geen signaal op de kabel. Dus geen tv, internet en de beste klanten van Ziggo ook geen telefoon. Na lang mobiel bellen eindelijk de klantenservice maar die melde dat er geen storing aan het netwerk was. Na veel tam tam kwam zondag 5 febr een monteur en ja hoor storing in de verdeelkast. We vroegen Ziggo om ons tegenmoet te komen voor de overlast waar we deel noch part aan hadden. Nee dus !
Jaren vaste klant bij ziggo maar de laaste maande bar slecht wordt van het kasteje naar de muur gestuurt elke keer maar weer bellen ze beloven van alles maar doen niets tijd op op te stappen bij ziggo
Wat een tranendal Ziggo zekr na het samengaan met Vodafone. Sinds 10 dagen iedere dag storingen op internet. Je moet tegenwoordig een gediplomeerde ICT er zijn om het op te lossen. Afijn,geen internet en telefoon dus mobiel bellen en natuurlijk lang in de wacht. Na veel boze woorden mijnerzijds is het modem gereset. Gevolg: alle verbindingen weg en moest op zoek naar het modemnummer. Lekker als je bijna niet kunt lopen,laat staan bukken.Weer bellen en nu komt de klapper: mevrouw bij dienst zit erop,belt u laterr maar terug!Bah,bah uiteindelijk met hulp van een leive vriend,wat niet zijn taak is,probleem opgelost dacht ik. Dit heeft zich in de laaste dagen een constant vervol gehad. Vanmorgen weer bingo met internet.Weer modem zelf gereset Ik ben dat hele Ziggo/Vodafone gedoe spuugzat en als dat zo doorgaat stop ik met nota's te betalen. Gebakken lucht,dat is Ziggo. Een ZEER ONTEVREDEN KLANT nog
De grote storing van 25 februari heeft het management van Ziggo, doen besluiten duurdere abonnementen te laten aanbieden als oplossing. Ik heb al jaren Ziggo tot volle tevredenheid, wat een geweldig team die Ons ten alle tijden helpen en fijn te woord staan. Ach ach ach wat een toevalligheid mijn Ziggo ontvangst kastje valt in storing als Ziggo een giga storing heeft. Maar we kunnen het oplossen met een duurder abonnement. Het gaat niet om de prijs maar om het idee, voor een kopje koffie op een terras per maand heeft u een nieuwe ontvanger. Blaaaaaaaaaaaa kotsen moet ik van deze informatie. Ik ben zo'n trouwe domme klant die zich gaat verdiepen. Wij betalen voor digitale tv maar kunnen deze niet ontvangen. Kan nog een dingetje worden. Weet u, ik ben niet eens teleurgesteld. Iedereen had mij gewaarschuwd maar ik geloof nog steeds in de mensheid. Laat ik maar op zoek gaan naar een passende oplossing.
K L A C H T !
Sinds vandaag hebben we een andere modem van ziggo. Probleem was al dat deze op afstand eerst geactiveerd moest worden (niet bekend bij ons / stond niet in de manual). Daarna deed de modem het, maar de telefonie niet. Na de tweede telefoon was het, het moest binnen een uur werken. Tot nu toe geen probleem en vakkundige mensen op de helpdesk.
Na een uur dus. Voor ons zeer belangrijk, daar we met ziekte zitten EN bereikbaar moeten zijn. Weer gebeld, nu een vrouw aan de lijn. In het kort, niks aan te doen, waarschijnlijk binnen 24 uur ! werkt het; zo niet bellen. Men kan niets doen om dit op te lossen; geduld hebben. Totaal geen service. Klote service; terwijl dit voor ons zeer belangrijk is. Ik zal dit ook op facebook vermelden en vragen of er meer mensen deze 'leuke ervaring' genieten
In het kort, heden is na de eerste telefoon gesprek met de helpdesk een bestelling voor de horizon gedaan bij Ziggo. Bij deze wordt deze geannuleerd. Teven beraden we ons om Ziggo definitief op te zeggen. K*t firma.
Ben zeer tevreden over de service van Ziggo zoals destijds met de zenderwisselingen. De service medewerker wilde niet eerder opgeven dan dat het probleem werd opgelost. En ten tweede werd het wifi probleem snel en deskundig opgelost.
Gelukkig ben ik technisch zodat ik vele problemen zelf kan oplossen. alleen toen UPC erbij kwam ging het even mis, alles ging naar een hogere frequentie waardoor het vooral op een goede kwaliteit kabel en pluggen aankwam. ook dit heb ik aangepast en het werd beter. Toen ik een horizonbox kreeg dit vooral door een monteur laten uitvoeren, die meet het signaal op hierdoor kreeg ik nieuwe aansluitdozen en goede slitters. daarna was het signaal perfect. Ik heb een tip: bellen naar ZIGGO is een drama, stuur een mailtje, nadat ze dit gelezen hebben bellen zelf naar je toe en meestal ook de juiste persoon waar je je klacht kunt uitleggen
Wij hebben een abonnement op Eredivisie Fox Sports. Het abonnement verliep maar is verlengd. Ik werd keurig en snel te woord gestaan. De gemaakte afspraken zijn nagekomen (had ik eerst nog twijfels bij). Ook op de vragen via het contactformulier krijgen we snel een reactie.
Vanaf het begin alleen maar problemen gehad. Vanaf aanvraag naar overstapservice tot aansluiting en factuur. Ruim van tevoren gemaild en gebeld dat factuur niet klopt, maar wordt niets meegedaan. Krijg als reden te horen dat de afdeling de correctie nog moet uitvoeren, maar ze weten niet wanneer. :-( Of ik gewoon wil betalen! Als ik het storneer, dreigen ze me uit de lucht te gooien.
Mensen kunnen we niet naar Radar of Kassa te gaan? Ziggo is gewoon bagger.