Marcus
23-02-2017

LOUCHE BEDRIJF

-We gaan er wat aan doen -We begrijpen uw probleem en we gaan het regellen -Sorry dat het zo is gelopen, we gaan het regellen -Sorry dat u zo lang heeft moeten wachten -Sorry voor de miscommunicatie -Sorry maar nu is het echt geregeld -Sorry maar.

Werkelijk het voorbeeld van een bedrijf waar de overheid onmiddelijk in zou moeten grijpen.

Nadat ik een offerte had laten maken door een (na later bleek) extern bedrijf, zat ik vast aan Ziggo tot op heden. Vele telefoontjes gepleegd met elle lange wachttijden met telkens de reacties (zie bovenaan de ervaring). Alles wat ik tot nu toe ondernomen heb om af te komen van pakketjes, post en onterechte facturen heeft niet opgeleverd.

Ondertussen heb ik Ziggo geblokkeerd via het internet bankieren zodat zij geen incasso's meer uit kunnen voeren. Ik bewaar alle post en maitjes van Ziggo om op die manier een dossier op te bouwen. Momenteel ben ik bezig met het opstellen van een factuur aan Ziggo voor de gemaakte kosten in arbeidstijd.

Eigenlijk schieten woorden tekort, maar dit soort louche, onbekwame bedrijven zouden in een ontwikkeld land als het onze niet moeten kunnen bestaan. Naar mijn mening het voorbeeld van wat marktwerking en privatisering de burger voor ellende kan bezorgen.

De eerste de beste verkoper van Ziggo produkten die mijn winkeltje binnenloopt, zal dat bezoekje nooit meer vergeten (ben ik bang).

22-02-2017

Bar slecht

WAT een achteruitgang sinds we overgegaan zijn van UPC naar Ziggo Wat een slecht Internet en telefonie De ene monteur zegt te sterk signaal de andere zegt te zwak signaal, al twee modems gehad, een maand Fox om het goed te maken, een maand films gratis Zit echt te denken om snel een andere provider te gaan zoeken!

22-02-2017

Moeizaam maar Oké

Hallo,, Ik zit al jaren bij Ziggo voor heen Wanado en toen Casema. van af dag 1 dat zij internet via de kabel in onze gemeente aanbieden heb ik het in huis, met vallen en opstaan zo als je dat kunt noemen. In het eerste jaar was het erg traag maar ja je had immers geen extra kosten voor de telefoon meer dus stond het hier dag en nacht aan. naar verloop in het 2e jaar ging het allemaal beter tot ik vaak ofline was dan weer online en dat werd erg vervelend 5 min online dan een reset maken en dan weer 5 a 10 min online tot je er weer werd uitgeknikkerd. Dus ik bellen dan krijg je een dame aan de telefoon die lief is en ook wel luistert maar er geen verstand van heeft. Op die manier heb ik wel 100 x gebeld met de zelfde klacht en altijd vriendelijke mensen aan de telefoon het heeft me ook heel wat gekost dat bellen en wachten, maar toen . kreeg ik een hele slimme dame aan de telefoon waar ik een heeeeel goed gesprek mee had die meid wist van aan pakken en maakten haar beloftes ook steeds waar. Zij kreeg het voor elkaar dat er een kabel meting werd gedaan hier in huis en buiten in de buurt kast, een de conclusie was meerdere breuken of breukjes tussen de kast en mijn huis. Zij vertelde mij dat ze er mee aan het werk gingen maar dat het even kon duren daar zij afhankelijk waren van de gemeente voor een vergunning voor het open maken van 2 straten om er een nieuwe kabel in te leggen naar mijn huis. De vergunning was er heel snel de dame belde mij op en zij dat de de volgende dag alles kwamen vernieuwen naar mijn huis, en dat hebben ze ook gedaan onder de vloer tot aan het punt waar de oude aansluiting zat. alles was gemaakt en leek ook te werken en naa twee dagen weer gedonder, maar toevallig belde de dame van ziggo weer op of alles nu wel goed werkte ik zij helaas niet, waar zij tegen mij zij ogenblikje a.u.b en later weer aan de telefoon kan en mij zij de monteur is over een goed uur bij u h denkt dat hij het weet en het gelijk voor altijd kan verhelpen. Monteur geweest en probleem verholpen, de volgende dag belde de dame mij weer ik zij dat ik blij was er niet meer werd uitgegooid werd en erg tevreden was met haar persoonlijke aanpak. Als laatsten liet deze dame mij ook weten dat ik na 9 maanden ellende enz enz mijn geld voor die maanden retour kreeg en dat de telefoon kosten die ik gemaakt had gecompenseerd werden met 3 maanden kostenvrije internet. Al met Al zit ik er nu al jaren we hebben hier ook glas in onze wijk waar ik zo op kan over stappen, maar ik sta liever in de wacht zij ziggo als bij al die anderen die op het glasnetwerk zitten daar hoor ik veel meer problemen over. als ik nu bel en ik zeg ook ALS woord ik ook na de wacht tijd goed geholpen. vloeken helpt niet ook niet tegen de mensen die de telefoon opnemen zij proberen het goed te doen het is alleen jammer dat een provider vaak een callcenter er achter zet en dat is het ECHTE probleem. mijn verhaal en het is niet anders we zijn als klant aan de goden overgeleverd gelukkig had ik op een gegeven moment een godin aan de lijn.

R.
21-02-2017

Om te huilen!

Ik zit nu bijna 2 weken zonder Internet. Mijn modem was geblokkeerd door ziggo, ten onrechte! Ik moest een bepaald bedrag voor een datum betalen. Dit was op tijd binnen. Dit is mij telefonisch verteld. Het deblokkeren gebeurd via een afdeling in het buitenland kreeg ik telefonisch te horen.

Ik krijg steeds wat anders te horen! Toen was er een storing met het deblokkeren! Dan moest het weer doorlopen, het signaal. Dan was het weer; wachten op escalatie! Zolang wachten op iets kleins! Ik hoop dat dit helpt om het probleem op te lossen.

21-02-2017

Uur lang in de wachtrij van de klantenservice gestaan

Super vervelend. Ons internet is er om een domme rede afgegooid. We hebben het echt nodig voor onze studie allemaal hier. En toen ik belde om het te fixen, moest ik een uur wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

Jan klaver

Zeer slecht alweer

Bieden online tv aan die niet werkt te verdienen geld aan tv en internet alleen weten ze niet hoe dat werkt daar

Ferry

Opzeggen contract

Op 31 maart 2016 een 1 jarig contract afgesloten. Toen de monteur kwam bleek dat er bij ziggo een verkeerde regiocode was ingesteld (wij wonen in Zevenhuizen zuid holland en niet GRONINGEN). Het heeft 3 weken geduurd om ziggo er toe te bewegen om de juiste code internet stellen. Tot die tijd geen telefoon, internet en tv. Verder heel veel problemen gehad in de maanden daarna. Telefoonkosten inrekening brengen terwijl je vast bellen tegen vast bedrag hebt afgesloten. Slechte wifi. Wederom veel bellen en uiteindelijk een nieuwe modem gekregen. Nu wil ik de overstap terug doen naar kpn doen. Je denkt contract datum eindigd op 31 maart. Zoals is in gegaan. Maar nee hoor. Nu beweert ziggo dat de ingangsdatum 20 april 2016 is. Dat was de datum dat de modem online ging. Dusmag de overstap nog niet doen. Het is een grote corrupte, klant onvriendelijke bende.

Douwe

Waardeloze provider

Na 23 dagen nog steeds geen actieve telefoon klantenservice krijg je geen concrete oplossing we wachten nog 7 dagen daarna toch maar overstappen wegens ingebreke blijven van gedane beloften.

19-02-2017

Blijven incasseren ook nadat de overeenkomst is beeindigd

Jun 2016 heb ik contact gezocht met Ziggo in verband met een komende verhuizing. We zijn gaan inwonen bij onze dochter en hebben een vakantiehuis gekocht. Ziggo zei in eerste instantie dat ze wel internet konden leveren in ons vakantiehuis. Ziggo zei daarna dat het niet kon maar dat we wel ons oude mailadres konden behouden als een een "vriendje voor een tientje" abonnement zouden nemen. Dit gedaan. Ziggo blijft echter ruim 88 Euro incasseren. Meerdere malen telefonisch contact gehad. Ten einde raad een brief aan de manager klantenservice geschreven. Ziggo heeft 2x gebeld, weer een voice mail ingesproken maar geen mogelijkheid om terug te bellen. In januari weer telefonisch contact gehad. De vriendelijke dame zei dat alle ten onrechte gedane incasso's nu echt zouden worden teruggestort maar dat het twee maanden kon duren maar echt voor eind januari zou zijn afgewikkeld. Begin februari was er nog niets teruggestort en dus heb ik opnieuw een brief geschreven. Dit keer meer de mededeling dat e.e.a. uiterlijk 15 februari moet zijn afgewikkeld en dat ik anders mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel. Op zondag heb ik chat contact met Ziggo om ze mede te delen dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering heb ingeschakeld. Er wordt dan geantwoord dat de terugstorting is afgekeurd omdat ik nodig diverse documenten moet aanleveren.

Hugo
19-02-2017

Kut provider

Elke keer slecht internet. Komt er een monteur die zegt je moet een wifi extender hebben, klopt geen ruk van want het wifi signaal is prima alleen de download en uploadsnelheid is gewoon kut. We hebben horizon tv, ook hebben we tv en internet box in 1, uiteindelijk werkte dat niet zo goed dus kregen we een aparte modum, heeft het heel even goed gedaan, daarna werd het internet nog slechter als voorheen. kort gezegt ruk provider. DOE ER WAT AAN!

18-02-2017

Horror van Ziggo

Op 23 januari 2017 een uitgebreider TV pakket van Ziggo besteld het is nu 18-2-'17 en ik ben weer terug in 1978. Ik kan alleen anoloog TV kijken. De Horizon box heeft het 1 week goed gewerkt. Daarna werkte de box niet meer. De 2e monteur kreeg hem niet op gang. Hij heeft gebeld met Ziggo en het is geen aansluitingsprobleem maar een organisatie probleem. Ik ben als klant uitgeschreven voor de TV? ik maar bellen, weer bellen en weer bellen. elke dag een ander verhaal maar geen beweging in de Horizon te krijgen. Mijn Netflix abonnement werkt natuurlijk ook niet meer.

M. Assila
18-02-2017

Na 15 jaar klant abonnement 'niet langer houdbaar'

Wij hebben ons sterk ingespannen om ons abonnement welke al ruim 15 jaar bij Ziggo liep, te behouden na een verhuizing.

In verband met een verhuizing moest volgens ziggo het oude abonnement worden overgezet naar een nieuwe, waarbij het nieuwe installatiepakket 'compatibel' was met het volgens hun 'oude UPC-gebied'. Zo gezegd, zo gedaan. Daarnaar gevraagd zou er ook enkele weken eerder op het nieuwe adres geleverd worden.

1.Het 'nieuwe' abonnement alsmede het nieuwe installatiepakket voor het nieuwe adres werd op het oude adres geleverd; 2. 4 weken geduldig (!) en tevergeefs gewacht op het leveren van de diensten op het nieuwe adres. Al die tijd zonder internet, televisie en telefoon (met 3 pubers in huis) gezeten. In die weken verschillende afdelingen (opzegging, adresbeheer, crossdesk, tecnhische dienst, verkoop) aan de telefoon gehad die het probleem zouden verhelpen. Afspraken werden niet nagekomen (o.a. monteur die 1e keer werd afgezegd en 2e keer niet op afspraak kwam opdagen). Het probleem waardoor niet geleverd kon worden, werd echter niet opgehelderd. 3. Na vier weken actief contact te hebben gezocht, werd door ons aangegeven het contract te willen beëindigen, mits een leidinggevende zich over de kwestie zou buigen en ervoor zou zorgen dat wij duidelijkheid zouden krijgen over het wel of niet kunnen leveren van diensten. Er werd een telefonische terugkoppeling toegezegd.

Na enkele uren tevergeefs wachten, zelf met de klantenservice gebeld om op te zeggen. Toen bleek dat ziggo inmiddels het abonnement eenzijdig en per direct had opgezegd (zonder tekst of uitleg). Aangezien wij een uur daarvoor een mail van ziggo kregen met een bevestiging van een door ons gedane bestelling, werd door ons gevraagd hoe dat zat. Er werd medegedeeld dat er niets aan ons zou worden geleverd en dat het een 'dubbele opzegging' betrof.

4. Een week na de beëindiging werd er alsnog een bestelling op het nieuwe huisadres geleverd, namelijk een tweede installatiepakket. Wederom zonder tekst of uitleg.

Inmiddels zijn wij overgegaan naar een andere provider die wel binnen 2 weken diensten kon leveren op het nieuwe adres.

Waar wij ons sterk over verbazen is het gebrek aan communicatie binnen de verschillende afdelingen bij ziggo, waardoor wij ruim 1 maand zonder enige verbinding in ons huis hebben doorgebracht. Het is ons tot op de dag van vandaag niet duidelijk welke afdeling zijn verantwoordelijkheid heeft laten liggen om het probleem op te lossen. Dit, terwijl zij allen wel toezeggingen hebben gedaan om het probleem op te lossen. De afdeling financiën vraagt ons ondertussen de rekening voor de nieuwe maand te betalen, waar wij uiteraard niet aan meewerken.

De tijd, inspanningen, kosten en frustraties in een maand tijd mogen wel duidelijk zijn.na ruim 15 jaar een tevreden klant te zijn geweest.

Arjen
17-02-2017

Prima profider

Eigenlijk best tevreden, mag best wat goedkoper maar oke ik krijg altijd een goed downloadsnelheid en de verbinding is stabiel. TV ook voldoende keuze, online kijken en Ziggo sport. Ik geef een dikke 9

Roland
17-02-2017

Helemaal ruk

Slechtste internet en tv ooit

Marielle

Wat een slechte service!

Sinds november hebben wij grote problemen met internet. Het is heel traag en af en toe valt het helemaal weg. Ook de telefoon valt regelmatig uit. Wij hebben hier regelmatig over gebeld. In nov, dec en febr. In febr ging de service van kwaad tot erger, regelmatig helemaal geen internet meer. Het zou aan werkzaamheden in de buurt liggen. Na deze werkzaamheden nog steeds slecht internet. Na veel bellen werd mij een vergoeding per dag beloofd. Nooit gekregen. Monteur is geweest, heeft geconstateerd dat het niet naar behoren werkt. We zijn nu weer een wk verder en het is nog steeds slecht. Weer gebeld. Mij werd mede gedeeld dat er aan gewerkt werd. Dat de vergoeding die we zouden krijgen alleen gaat over de dagen dat je Ziggo belt. Dus heb je een probleem dan moet je dagelijks bellen! Ze sturen je met een kluitje in het riet, beloven dingen die ze niet waarmkn, laten mensen enorm lang wachten en lossen niets op. Advies, ga nooit naar Ziggo! Want de maandelijkse facturen a bijna 70,- blijven wel gewoon komen, daar is geen storing.

A.J.

Trieste liegende klantenservice Ziggo

Ook ik liet me verleiden door Ziggo's tablet aktie.SPIJT.al 6 wkn aan het lijntje van de ene kul naar het andere flauwekul.zelf moeten bellen want de klantenservice is een groot drama en die zullen je echt niet teugbellen of mailen. Denk heel goed na voor je je aan Ziggo gaat branden.

Ralph

Storingen Ziggo

Ik ben al zeker 16 jaar abonnee bij Ziggo (voorheen UPC) en eigenlijk nooit of bijna nooit problemen. Maar de laatste maanden heb ik regelmatig storingen (2 x per week). Ik heb regelmatig contact met de klanten service maar het wordt maar niet opgelost. Ziggo los het op anders ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Ik weet 1 abonnee minder dat maakt jullie niet uit maar ik weet zeker dat er meerdere mensen met deze dilemma zitten.

Met vriendelijke groet, R. Kuijper

Andre
15-02-2017

Ik wou overstappen naar ziggo

Ik wou overstappen naar ziggo zit nou bij kpn dit ivm met de kosten p.mnd, maar na alle negatieve en klachten over ziggo blijf ik waar ik ben dus kpn duur maar een hele goede service ze doen wat ze beloven dus ziggo ziet dus niet meer als nieuwe klant.

Stephanie
15-02-2017

Ik vind de service echt waardeloos ik zou een tablet bij mijn abonnement krijgen. hiervoor ben ik inmiddels al 2 maanden aan het bellen elke keer mooie praatjes en ik heb nog steeds niks ontvangen. voor de snelle service hoef je het dus echt niet te doen. mijn tip is bestel vooral ergens anders.

Carina
14-02-2017

Na 5 personen eindelijk de goede getroffen

Om mijn hele verhaal hier te melden duurt me te lang, maar nadat ik contact heb gehad met 5 personen die mij heel veel hebben beloofd maar niet hebben waar gemaakt, trof ik eindelijk een jongedame bij Ziggo aan de telefoon die mij voor nu een heel eind op weg heeft geholpen en heeft aan gegeven dit te blijven doen tot alles perfect is geregeld. Haar naam is BERBER en zij verdient dus een dikke pluim. dank je wel Berber