Derks
21-08-2015

Het gelieg van Ziggo

Sinds februari gedonder met instelling van tv-zenders,na de overname met UPC (hoogmoed waanzin van Ziggo) kreeg een monteur,andere instellingen,andere ID nummers niets hielp,volgens Ziggo een fout van Philips,dit is niet het geval daar andere tv-merken daar ook last van hebben.

Zou aan cammodule liggen wat ook niet klopt,werkelijk alles ondernomen.

Volgens Ziggo is alles verholpen als ik een digitale cable receiver aansluit,te huur voor 7 euro per maand maar het beste is overstappen naar Horizon wat ook weer duurder is en slecht werkt gezien de reviews.Na een gesprek met een Ziggo monteur die ik op straat aansprak,hij vertelde dat de policy van Ziggo is om niets te veranderen omdat Ziggo wenst dat men op een duurder abonnement overstapt,blijkt dat Ziggo mij een verkeerde kaart leverde die in de houder achter de tv moet (cammodule?),mijn kaart is oranje en moet blauw zijn een foutje van ongeveer 100 euro,Ziggo stuurt geen nieuwe kaart want die zijn er niet meer maar kan er wel een huren ( en ze waren op?) voor 2 euro per maant.Service kennen ze niet maar dat blijkt uit het percentage opzeggingen,schrik barend ,de mijne volgt.

Succes Ziggo met jullie gelieg,

Derks.

Roelof
20-08-2015

Ik vind het een slecht bedrijf geworden

zins ik hier bij Ziggo zit is het almaar slechter geworden upc was nog niet zo slecht als dit bedrijf ze hadden wel een storing maar dat was snel verholpen ik word er egt zo moe van en wil binnen kort over stappen naar een ander bedrijf die me wel goed internet een tv kan geven en ze leren niet van hun fouten want ze gaan er mee door als je op internet zit dan lijkt me dat je een goede firewall moet hebben en virusscanner moet hebben om de dedoos aan val moet tegen gaan dat mensen gewoon internet hebben maar ze leren het nooit want ze beveiliging hun server zit want dat kun ze niet en geloof dat ze geen 1 reet verstand van hebben misschien moeten varied gaan om van hun fouten te leren ik ben egt boos op dit bedrijf en laat het er niet bij zitten om binnen kort over te stappen naar kpn hier is het laaste word niet over gezegd mvg roelof

S. Kamp

Uitstekende ervaring met klantenservice

na onverwachte uitval van modemmet lood in de schoenen de klantenservice gebeld, en eindelijk: de eerste topervaring met klantenservice internetprovider.

Alle gegevens direct bij de hand, eerst goed geluisterd naar de gestelde vraag en aanvullende informatie, daarna geen onzinnige vragen uit een standaardscript maar een accurate diagnose.

Puur mazzel: probleem bleek op afstand oplosbaar, desondanks vervanging van splitter en kabel aangeboden gekregen om toekomstige problemen te voorkomen.

*niets* op aan te merken -- en dat is na 20 jaar internetproviders voor het eerst

Rick

Gewoonweg perfect

Nooit gezeik, ben IT-er dus weet wat ik kan verwachten van Ziggo.

Mijn familie heeft ook aansluitingen van Ziggo en ook die werken perfect.

Apparatuur werkt goed en klantenservice handelt netjes lijstjes af om tot een oplossing te komen.

Het is duur, maarja.. brandstof is dat ook.

Ap

Sinds samenwerking met UPC oplichters

Internet valt continu weg, ci module reageert niet meer goed, kwaliteit beeld slechter geworden. Keuzepakket verandert en duurder.

Steffanie
19-08-2015

Zeer slechte verbindingen en geen oplossingen

Veel te vaak problemen met internetverbinding die niet opgelost kunnen worden door de klantenservice, "oplossingen" die worden aangeboden werken allemaal niet en wat er dan wordt gezegd is om alle handelingen nogmaals te proberen. Ook buiten de cyberaanvallen om erg slechte verbinding,

Ziggoisslecht

Slecht internet

Jammer dat je dit een halve ster moet geven, ik had het monder gegeven.

Internet ligt er soms uren uit en als hij het doet duurt het laden bij dingen echt 1 minuut, en dat terwijl ik een computer van een maand oud heb! Ik kan het niet geloven!

Enschede

Arrogantie ten top

slechte wifi..

slechte service

en ze denklen boven de nederlandse wet te staan..

we wilden een afbetaling regelen maar dit gaat niet volgens HUN spelregels.

en dat terwijl de nederlandse rechter uitspraak heeft gedaan, dat als een persoon niet in staat is een rekening in 1x te betalen en deze een fatsoenlijke afbetalings regeling voorsteld dit ge-accepteerd moet worden..

de hoge kosten kwamen voort uit het van ziggo vals voorlichten mbt tot het onbeperkt bellen pakket..

ga stoppen met ziggo en netjes afbetalen wat er open staat...

Daisy
18-08-2015

BIJNA NOOIT FATSOENLIJK WIFI VERBINDING

Naar heel wat keren te hebben gebeld dingen te hebben aangepast, en nog steeds geen goeie wifi verbinding dus kan geen smart-tv kijken.

Heel irrirant!

Pedro
18-08-2015

Goede pakket

Heb sinds 2013 compleet pakket voor thuis. Bellen, Internet via kabel ( coax ) en TV analog en digitaal

Sinds een paar maanden is de internet draadloos alleen soms wat langzamer tijdens laden van video's en dergelijke.

Voor de rest krijg ik ook 40mb thuis via kabel zoals beloofd en is tv en bellen ook goed.

Klantenservice ben ik ook tot nu toe netjes geholpen, alles is netjes uitgelegd.

Hoop dat ze voor de wifi signaal voor de stabiliteit wat aan kunnen doen.

16-08-2015

Het ligt helemaal aan U meneer!

Sinds de fusie van het ene bedrijf UPC naar Ziggo, blijkbaar is de fiberkabel ook meeverhuisd, want echt haperen is een gewoonte geworden al een maandje.

Ik heb net gebeld naar Ziggo met de mededeling dat het nog slechter is geworden, krijg een verhaal over dat mijn poorten niet correct zijn,

heel wat blablabla. Het ligt helemaalaan mn nieuwe windows 10 pc en mn nieuwe modem.

Nee ze konden wel een Monteur a 40 euro sturen om alles nogmaals uitteleggen.

de &*%%#@#

We zijn net met upc door de dreg gegaan jarenlang, tot het eindelijik een beetje goed liep..

Moet het opnieuw?

Ziggo, je zou je moeten schamen!

Atie
16-08-2015

Met upc geen problemen, maar tegenwoordig met ziggo is het WAARDELOOS

Ik ben helemaal niet tevreden, met name wifi en internet is slecht.

Ik zal morgen alle bekabeling nog eens controleren (was door upc monteur tot grote tevredenheid aangelegd en ingesteld) en dan maar eens kijken of ik met de klantenservice wat verder kom. Ik verwacht er niets van. Mocht het zo blijven en krijg ik geen goede service dan is het simpel, ik ben weg!

Shadeey

WAARDELOOS!

Vreselijke internet verbinding. Zelf binnen 1 meter van het modem nog niet eens fatsoenlijk bereik. Een fimpje van 6 minuten doe ik gemiddeld 3 kwartier over, eerst een half uur laden en daarna ook nog eens om de minuut stoppen. Om dit op te lossen kun je ook nog een uur aan de telefoon hangen wat ook weer geld kost en uiteindelijk heb je van alles gedaan en het is nog WAARDELOOS!

Alleen maar problemen en geen fatsoenlijke oplossingen. SCHANDALIG!

Leander

Superslechte klantenservice

Helaas, in mijn gebied is er geen echt alternatief voor de kabel (ADSL is nu eenmaal traag). Ik zo aangesloten worden, na 6 uur met de klantenservice gebeld te hebben is mij 20 x verzekerd datde kabel was aangesloten, maar dat bleek niet waar. De kabel is nooit in de wijkkast aangesloten, tot 10 dagen nadat mijn abonnement inging, en ik het ze 20x verteld heb dat dat het probleem was. Uiteindelijk werkt alles naar behoren, op de gewenste snelheid. Wifi in het geleverde ziggo modem is uitermate traag (26 Mbps), maarja, dat kun je simpel oplossen door een eigen wifi-router aan te schaffen. Zou niet nodig moeten zijn, maar is acceptabel. De horizonbox is echt supertraag, niet van deze tijd, en om de box goed functionerend te krijgen op je thuisnetwerk, moet je bijna een ICT expert zijn, want automatisch configureren werkt met geen mogelijkheid, en ook de klantenservice kan je daar niet bij helpen... Door eigen inspanning werkt alles nu top, maar aan ziggo heb je helemaal niets, behalve dan dat ze hier het snelste internet kunnen leveren. Kortom, k*tbedrijf, maar je moet wel...

Ballen

vele telefoontjes verder nog geen goed bereik.

Sylvia
14-08-2015

Waardeloos na samenwerking met UPC

al jaren klant, vanaf Wanadoo via Casema bij Ziggo aanbeland. Sinds samenwerking met UPC steeds storing op TV. 12 zenders komen niet door. Geen RTL 7, net 5 Comedy Central SBS 9, TV Utrecht, TV Gelderland en nog wat buitenlandse zenders die ontbreken.

Bekabeling is goed, ook door monteur bevestigd. TV instellingen opnieuw ingesteld maar kan geen digitale setup uitvoeren; 0 services gevonden!

Ziggo geeft Sony (en Philois) de schuld, zouden niet meegewerkt hebben met nieuwe update?! Sony geeft Ziggo/UPC de schuld; de frequenties zijn door hun veranderd....Sinds vorige bezoek monteur 2 weken geen problemen na werkzaamheden afgelopen dinsdag weer 12 zenders weg. Maandag komt monteur voor de derde keer....MAKE MY DAY!

Jasper
13-08-2015

Internet is WAARDELOOS

ik zit nog geen minuut achter mijn computer of de internet valt al weg

12-08-2015

Je wordt niet serieus genomen door de klantenservice

We hebben een paar dagen geen internet gehad. Internet netwerk getest alles binnen was goed.(Zowel bekabeld als draadloos)

Klantenservice via de website een mail gestuurd of er een storing was o.i.d.en wanneer ik kan verwachten dat dit zou zijn opgelost.

Gelukkig was de storing opgelost op de 3rde dag. Krijg ik vervolgens een reactie van ziggo met een aantal testen voor mijn netwerk. Die had ik allemaal al gedaan en alles werkte intern goed!

Mail terug gestuurd dat ik dit allemaal getest heb en dat intern alles goed was.

Vervolgens geen reactie meer van Ziggo. Jammer ik voel me niet serieus genomen.

Rick
12-08-2015

Aanvragen blijkt een onneembare horde

Inmiddels al 3x Ziggo pakket besteld omdat er in mijn wijk weinig alternatieven zijn. Tot 3 maal toe wordt door een storing/fout mijn order geannuleerd. Vervolgens mag je je meermaals door het handige telefoonsysteem worstelen om een mens aan de lijn te krijgen. Vervolgens kirjg je van de vriendelijke telefoniste een verhaal kastje -> muur... Daarnaast lijkt de zin "ik ga het voor u in de gaten houden" in het trainingspakket te horen. Dit zeggen ze allemaal maar doen het geen van allen...

Cientje
12-08-2015

Een vermogen voor geen bereik

Echt verschrikkelijk met de internet verbinding (wifi) valt constant weg en kosten van de mobiel wordt hierdoor alleen maar hoger.