Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik zie vandaag pas dat Ziggo 2 termijnen bijelkaar heeft opgeteld en die van mijn rekening haalt. Ik ga niet elke keer kijken naar afschrijving maar nu wel en zag dat zij zelf een maand hadden gemist. Lekker dan nu over €100 eraf waarom niet even een mailtje sturen.
Ik ben ook al lang abb bij ziggo en op zich redelijk tevreden, tv signaal werkt goed, alleen internet valt af en toe weg een paar seconden, dat merk je als je muziek beluistert, snelheid is ook goed sinds ik een andere laptop heb, heb gewoon het standaard pakket en dat voldoet ruimschoots, ik begrijp die mensen toch niet die z on uitgebreid pakket nemen, vaak ellende en weinig voordeel, veel zenders waar je nooit naar kijkt en met bellen erbij betaal je alleen maar dubbel, op een uitzondering na, maar ik wilde iets kwijt over de nieuwe zender ziggo sport, is met veel bombarie aangekondigd door ziggo, zoals ze dat met alles doen, maar de zender valt tot nu toe zwaar , veel dingen uit de oude doos, herhalingen, neem nu een dag als vandaag, allemaal oude koek de hele dag, dan krijg je 1 voetbalwedstrijd op boxing day en dan kiezen ze ook nog hull city - burnley , dan moet je je wel heel erg vervelen als je daar na gaat zitten kijken, kortom, tot nu toe geen zender om daar de overstap voor te maken of je moet het alleen voor NBA basketbal willen doen, maar het is de bedoeling van ziggo dat je een abb op sport 1 neemt, gaan we niet doen, fijne kerst nog allemaal.
vanaf begin al klant bij ziggo, nooit problemen gehad en altijd tevreden, tot ik zo dom was om over te gaan op de horizonbox! 1 grote ellende, mijn oude samsung recorder was supersnel en betrouwbaar maar deze horizonbox bezorgd me zoveel frustratie dat ik aan het zoeken ben naar een andere aanbieder, stilstaand beeld, afstandbediening die soms een minuut niet werkt, opgenomen programma's en on-demand die regelmatig haperen of stilstaan, storing dmv groene krakende banden op de lokale zenders, nee 1 doffe ellende, monteur is al geweest en heeft kastje vervangen en signaal gecontroleerd, niets gevonden en probleem blijft! zal wel firmware probleem zijn, er zitten gewoon bugs in de decoder software, nee ziggo is na de upc fusie keihard achteruit gegaan...ik haak af!
2 maand helaas moeten wachten tot een horizon box slecht uitgelegd altijd 20 minuten aan de 0800 lijn hangen
Bevat Technicolor modem slechte ( TROEP ) wifi is slecht kabel internet word het totaal niet beter op om de dag resetten monteur paar keer geweest
conclusie beter een andere provider opzoeken bijv. kpn
na fusie begin dit jaar werkte mijn zelf aangeschafte Samsung HD decoder decoder niet meer. gebeld met ziggo het probleem zou aan mijn bekabeling in huis liggen waardoor de decoder niet meer werkt mjn probleem dus. maar na googled te hebben kwam ik er achter dat alle klanten met deze decoder het zelfde probleem had. weer contact opgenomen met Ziggo mijn ervaring verteld en nu ineens werd wel de problemen door hun erkend en ze zouden met een passende oplossing komen. door regelmatig contact te hebben gehad werd er eindelijk na bijna 4 maanden een volgens Ziggo passende oplossing voorgesteld. een gratis Horizon box en 6 maanden abonnement voor 39,50. hier ben ik de fout mee ingegaan door in te stemmen met dit voorstel mijn ojdw contact omgezet naar jaar contract. box binnen gekregen alles zelf geïnstalleerd werkt prima tevreden. tot ze 5 A 6 weken geleden onderhoud gingen plegen in onze wijk met als gevolg tv met CI+ geeft storingen en de Horizon box werkt ne helemaal niet meer. ben met helpdesk al 6 weken bezig door te resetten kabels splitters vervangen de door mij aangekochte versterker bij ziggo ertussen uit te halen maar zonder succes. nu willen ze mij n hoofd aansluiting vervangen en de versterker voor € 50,- omdat ze denken dat het hier aan ligt dus voorgesteld om de hoofd aansluiting op te sturen maar dat mag niet, nee moet een monteur voor komen dus een halve dag vrij nemen, door mijn werk is dit voorlopig niet mogelijk terwijl bij mjn zuster een monteur een hoofd aansluiting achterlaat omdat bij haar dochter de aansluiting ook moet worden vervangen. ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden en terug te zetten naar oude abonnement dan zou ik zelf wel weer een nieuwe decoder kopen maar daar willen ze niet aan mee werken. dus ik ben er helemaal klaar mee met dit waardeloze bedrijf.
We hebben zeer lange ervaring met Ziggo. Onze e-mailadres is zelfs nog van @HOME, dus vroege klant!
Tot een paar maanden geleden zeer tevreden geweest. Het is echter op dit moment een drama. TV-zenders die het niet doen, blokkerige beelden, Horizon-tv op tablet werkt vaker niet dan wel, draadloze verbinding werkt thuis slecht, valt zeer vaak weg. Ook extender biedt geen soelaas.
Op andere locaties werken de diverse tablets wel goed. Thuis, op kantoor, in hotels, weinig/geen problemen!
De topper is echter Ziggo mobiel. Ook hier tevreden gebruikers van 2 abonnementen. Overstap gemaakt naar 4G. Eén groot drama! Abonnementen verwisseld, na meerdere keren aandringen maar gedeeltelijk aangepast. Na inschakelen LTE (4G) is data-verbruik ineens factor 600x hoger dan voorheen. Oorzaak is de iPhone volgens de helpdesk, daarom setting WiFi-assistent gewijzigd (kan deel van oorzaak zijn, kan echter nooit alleen de oorzaak zijn van zo hoog verbruik!). IPhone 5 blijkt overigens helemaal niet te werken, ondanks feit dat helpdesk aangeeft dat dit wel kan. Welnu, bij Vodafone werkt dit niet, daar zijn ze helder in, en het netwerk gaat toch via Vodafone?
Affijn, het hoge verbruik blijft, dus meerdere keren contact met de helpdesk. Tussentijds langere tijd Mobiele data uitgezet, want het ging echt heel rap met de data. Alsof we dag en nacht fimls aan het streamen waren! Immer goed geholpen, nooit enige wanklank! Men is bereid te helpen en naar oplossingen te zoeken.
De vijfde poging (in 2 weken!) echter treffen we iemand met een probleem. Luistert niet, wil niet in systeem kijken naar eerdere contacten en gemaakte afspraken (vastgelegd conform afspraak met medewerkers!), roept alleen maar dat het aan de iPhone ligt. Praat door argumenten heen, en daarom gesprek vriendelijk beeindigd. Vervolgens klacht ingediend, met inhoudelijke problematiek, afspraken en mededeling dat als dit niet wordt opgelost onze enige optie is een andere provider te kiezen. Reactie Ziggo: brief met opzeggen van mobiele abonnementen! Top Ziggo, zo los je problemen op!
Ik ben altijd een tevreden klant geweest van Ziggo. Altijd klachtenvrije ontvangst en onberispelijk internet.
Echter.. Sinds het samengaan met UPC is Ziggo compleet achteruit gekelderd. Doordat de frequentie indeling van mijn aansluiting is gewijzigd moest ik nu dure hoogwaardige kabel inkopen. Dat heeft echter maar ten dele gewerkt, want regelmatig stort mijn beeld in tot een waar blokkenfestijn. Misschien leuk al;s je gek bent op blokkendozen, maar niet als je een uitzending wil bekijken.
Internet is ook onbetrouwbaar geworden. Regelmatig zijn er perioden dat 30 tot 40 keer per uur de naamserver stopt met werken. Alternatieve naamservers werken vaak maar ten dele, zodat het duidelijk is dat er meer aan de hand is. Heeel erg leuk als je net met je bank een betaling probeert te regelen. Ik wil gewoon een betrouwbaar internet, en als ik een knipperlicht wil hebben ga ik wel op een kruispunt kijken. Hoe vaak ik mijn modem al niet herstart heb weet ik al niet meer.
En dit drama is nu al maanden aan de gang. Allemaal sinds het samengaan met UPC.
Het wordt hoog tijd dat het monopolie dat Ziggo heeft op coax verbindingen aan banden wordt gelegd, en anderen toegang krijgen. Misschien dat een gezonde concurrentie de zaak kan verbeteren, want het enige alternatief dat ik heb is een veel tragere telefoonlijn.
Kortom - ik ben niet blij (meer) met Ziggo
Wij zijn erg ontevreden over Ziggo, weinig kanalen op standaard televisie en wi-fi valt regelmatig weg in het alles-in-1 pakket. De helft van de tijd hebben we een trage verbinding waardoor we geen websites kunnen bezoeken.
Gelukkig komt vandaag Vodafone langs voor glasvezel te installeren.
Sinds jaar en dag ben ik een tevreden Ziggo klant.
Maar sinds dit jaar heb ik niets als ellende met mijn internet.
Ook de nieuwe Horizon box is werkelijk een drama.
Alles voelt en loopt als dikke stront.
We zitten weer in het tijdperk waar je met je isdn op het net zat.
Wifi valt 50x per dag weg, en dan ligt dat aan de buren of overburen..... yeah right!
Bekabelde internet snelheid komt nauwelijks boven de 1 mb per sec.
Het is schandalig dat Ziggo hier uberhaupt geld voor durft te vragen.
Man man man.
media box stuk andere gekregen doet het ook niet.
pas na zes dagen komt er een monteur langs. de mediabox die ik kreeg was een geen nieuwe.
en er zaten zwarte viltstift strepen aan de achterkant.
ik betaal 77,45 euro per maand. ik mis mijn digitale tv
zenders. de service van ZIggo is klote.
ik denk dat ik over ga stappen naar een andere provider
ze doen dus geen een klote voor je.
TvCampen Wijchen
Ziggo heeft de slechtste service die ik ooit gehad heb. Service waar je bovendien zelf voor betaald via minutenlange menu's bij het bellen van de Ziggo klantenservice
Horizon is het slechtste product wat ik ooit mee heb gemaakt.
Op de slaapkamer heb je 2 dagen Horizon en dan doet hij het 3 dagen niet.
Tv in de woonkamer stopt er gewoon mee als je een film aan het kijken bent.
Vandaag voor de zoveelste keer geen telefoon en internet.
Er zijn al 2 monteurs bij geweest die hebben zelfs een nieuwe kabel gelegd wat niet heeft geholpen.
Al tig keer gebeld en iedere keer krijg je te horen dat het aan de kabels ligt en dat wij de monteur moeten betalen
Dus ik raad iedereen aan slaap er 365 nachten over voor dat je overstapt naar ZIGGO
wanneer je een film bekijkt en een ander punt wil bekijken duurt het heel lang voordat je weer verder kunt kijken,heb gebeld erover maar dit schijnt normaal tezijn,7,5 minuut voordat hij op een ander punt is beland moet kunnen volgens ziggo.
Iedere dag ligt de verbinding eruit. Wel verbinding met de router maar niet met de provider. Dus iedere dag verbinding verbreken en laten verbinden rechts onder op de pc. Als dat niet lukt, de router - modem resetten. Dit hoeft echter maar 1 keer per dag . . . .
Ook een ander kanaal helpt niet.
TV signaal is en blijft goed. Zelf aangesloten . . .
Drama...ligt aan je splinternieuwe tv of de bekabeling of de wasemkap bij de buren of een openstaand keukenraampje of het model en de kleur van het tv-kastje .....maar beslist niet aan het zeer onstabiele signaal......
Beste Mensen,
we zitten nu al lang bij ziggo en hadden voorheen niet echt problemen, behalve traag internet. nu sinds een paar maanden een nieuwe router van hen, internet werkt totaal niet. draadloos internet van mijn broodrooster is helaas beter en zelfs met draad gaat het slecht. klantenservice is ook uitermate slecht. eerst uren wachten om te kunnen spreken en dan zeggen ze 'het ligt aan jouw huis,jouw kabels etc., ik dacht niet dat iemand zoveel smoesjes kon bedenken in die paar minuten ( het ligt overduidelijk aan de slechte router die wordt meegeleverd, dus als je toch ziggo kiest(doe dat maar niet), koop een goede router).ik heb nu nog steeds slecht internet en mijn oom komt morgen het proberen te maken, als dat niet werkt wordt het maar KPN of een ander bedrijf dat wel goed internet en service heeft.
Ik moet ongevraagd mijn NPO 3 opnieuw instellen, welnu dat lukt me niet. Ci module erin eruit opnieuw lezen, oja afstandsbediening klopt niet met de keuze van de TV, de mijn een Loewe kent geen assistentknop zoals ZIGGO zegt.
Waarom ik zoveel werk vererichten omdat die idioten ongevraagd dingen veranderen en dan maar te zwijgewn over Vlaamse HD zender, altijd storingen.
Ik ben het schijtzat en ga naar een andere provider.
Ik kwam hier toevallig op deze reviews pagina en was verbaasd over de vele negatieve beoordelingen. Misschien is het ook zo dat de meeste klanten pas naar een reviewpagina gaan als er iets mis is en het leger tevreden klanten gewoon zijn mond dicht houdt?
Hoe dan ook, ik heb nu sinds iets meer dan een jaar een alles in 1 pakket, met Horizon en 120 mb snelheid. Wat ik vreesde toen ik vooraf reviews had gelezen was dat er vaak problemen zouden opdoemen met de Horizon box. Dit is tot nog toe niet bewaarheid, integendeel. Alles loopt gladjes en ik heb nauwelijks hoeven te bellen voor problemen. Wat ik ook fijn vind aan Ziggo is dat je zowel programma's kunt opnemen als ook later naar een extern schijfje kunt verplaatsen om voor de eeuwigheid te bewaren, ook al zijn de opname's dan niet van HD kwaliteit.. Bij de meeste concurrenten kan dit niet of ze verwijderen opgenomen programma's na een jaar. Eerlijk gezegd was dit voor mij een van de belangrijke selectiecriteria bij het kiezen van een provider. Ik vind het vreemd dat Ziggo dit criterium niet uitspeelt. Een kritiekpuntje is wel dat Ziggo nogal laks is met het mobiele telefoon abonnement. Terwijl de concurrentie over elkaar heen rolt om goedkope vakantiebundels voor het buitenland aan te bieden, doet Ziggo totaal niets. Hier laat Ziggo duidelijk iets liggen. Tot slot vind ik het programma-aanbod van Ziggo lekker ruim, al vind ik wel dat het snelste abonnement niet aan het Royaal pakket gekoppeld moet worden. Als ik bv. de allerhoogste snelheid wil van 200mb, kan dit niet zonder Royaal pakket. Dit vind ik jammer.
Ik snap niets van de slechte reviews. overgestapt van het betrouwbare KPN netwerk naar Ziggo. Wat blijkt: betere bereikbaarheid, ook in gebouwen. Sneller internet (ik had hiervoor ook 4G) en op vroeger 'slechte' plekken nog steeds 4 G. Slechts af en toe 3G.
En bellen uit je bundel in het buitenland.
Wat wil je nog meer.
Ik HAD een schuld bij ziggo,deze was echter volgende maand netjes voldaan ,maar ze willen mij blijk baar niet meer als klant want ze blijven volhouden dat de incasso bureau niets heeft laten weten ,en daarom ze me niet als nieuw klant willen zien.erg Onbeschoft als je je afspraken toch netjes bent na gekomen bij het incasso bureau en zo behandeld word.mensen verdienen een 2de kans ,dus nu gaat ik dus naar een provider waar ik wel welkom bent.Ik ga niet smeken.