Kris
06-12-2015

Waardeloos kut bedrijf sinds upc ziggo is geworden!

Nooit en ook nooit zal ik meer klant worden van ziggo, wat een smerig toe-eigenend bedrijf is dit zeg! tijdens nieuw abonnement het oude apparatuur teruggestuurd! Nu ineens extra kosten in rekening gebracht zonder hier wat van af te weten! Zelfs een ingevorderde automatische incasso brief binnen met 35,- kosten 25,- kosten als ik niet binnen 10 dagen betaal en 40,- incasso kosten als ik na 10 dagen niet betaald!

Dit alles omdat wij ons strikt jaren lang netjes aan de betalingstermijn verplichting hebben voldaan! WEGENS DE NIEUWE ACTIE VAN ZIGGO BIJ EEN NIEUW ABONNEMENT MOET JE OUDE RETOUR GESTUURD WORDEN! DIT IS GEBEURT EN KRIJG JE DIT!

Mensen ik adviseer geen ziggo, service is echt op en top slecht geworden, wees verstandig en ga naar een Telekom provider op het telefoonnetwerk, 'nu kpn zijn verbetering hebben gedaan om meer mbits te verkrijgen zijn de snelheidsverschillen met ziggo nihil geworden..

Ian
06-12-2015

Wat en flutsysteem de horizonbox niet nemen!

Sinds ik overgestapt ben gestapt op nieuwe horizonbox een en al ellende. Moet constant gereboot worden. Film 1 en HBO on demand niet meer te doen, zonde van geld. En bel je erover is het weet ik ook niet meneer hij moet het doen. Maar ja hij doet het niet.

En dat is als je ze na 30 minuten eindelijk aan de lijn hebt.

Jammer dat de ziggo kwaliteit van vroeger verstiert wordt door de upc troep en mentaliteit. De consument is sinds de overname niet meer belangrijk.

Horizonbox, is traag, onoverzichtelijk en slaat helaas constant minuten na te denken. En geduldig wordt je er niet van.

05-12-2015

Horizon, wat een drama

Mijn ervaringen met ziggo’s nieuwste HORIZON 

L Hoogglans horizon box trekt enorm veel stof aan, na nog geen dag al vuil

L Het zender overzichtsmenu laat geen groter tv venster meer zien van wat je aan het kijken bent

L Het zender overzichtsmenu is niet zo overzichtelijk, vooral de scroll functie is irritant. Normaliter beweegt met klikken naar links of rechts de cursor, maar bij de horizon beweegt de achtergrond. Net zoals je bij de excel de scroll functie aanzet, zodat je niet van cel naar cel springt, maar je scherm op de achtergrond beweegt. Je kunt ook niet meer even links of rechts pijl gebruiken om naar de zenders in de buurt te kijken bv van rtl 4 naar 5, 6 etc. Ook werkt de page down functie niet meer, zodat je snel van eerste pagina naar de volgende pagina’s kunt scrollen in grote stappen zeg maar.

L Als je eens wilt gebruik maken van kijken vanaf het begin, voor als je 15 min of zo later inschakelt, klinkt dat leuk. Maar als je vooruit wilt spoelen gaat dat niet! Je gaat toch niet die reclameshit bekijken. Dus daar heb je ook niet veel aan. Dan maar gewoon ouderwets opnemen en doorspoelen tijdens die reclameshit.

L Als je naar HBO wilt kijken, druk je toch gewoon even op “on demand” rood knopje…..toch? Echt niet. Je moet eerst ziggo bellen waar HBO is gebleven. De medewerker weet het zelf niet en belt na ½ uur terug. Ben ik de eerste in Nederland die een HBO filmpje wilt kijken via de horizon? Klik op “on demand”, dan “tv gemist”, dan “films & series”, dan “hbo”, dan “films” .. en dan begint de ellende pas echt. Dus na 6 keer klikken ben je bij HBO en wil je een goede laatste film bekijken. Maar ja, waar staat de beoordeling v/d film en van welk jaartal…? Weer gebeld met ziggo, sorry meneer…u moet iedere film afzonderlijk aanklikken en dan kunt u bouwjaar zien en IMDB rating. Nou daar is geen beginnen aan. Je gaat toch niet een uur zoeken, scrollen, info openen om een filmpje te kijken. Waar is sterren rating gebleven waarmee je op zijn minst alleen films kon selecteren van 4 sterren of meer? Als je de film even hebt gestopt en weer teruggaat waar je gebleven was, geeft HBO niet aan onlangs bekeken. Shit hoe heet die film ook alweer. Mbt internet HBO GO, dan maar geselecteerd op IMDB rating en titel. Wat een gedoe zeg. Waarom maken ze HBO op de horizon niet net zo gemakkelijk te selecteren zoals op HBO GO op je pc?

L Dan Myprime, zelfde euvel als HBO. Geen rating zichtbaar tijdens filmpje zoeken. En zelfs op horizon internetlink kun je niet selecteren op IMDB en op bouwjaar werkt ook niet.

L Youtube is wel aardig, maar niet alle youtube video’s starten, krijg je foutmelding

L Afstandsbediening is best okay (is namelijk een RF), maar de onderste knopjes voor bv teletekst, tv gids, on demand etc zijn zeer klein. Was handig geweest als de knopjes zouden oplichten in het donker. De help knop werkt niet. Als je daar op drukt dan kom je bij assistant en vervolgens “storing veelgestelde vragen”. Hier staat dus helemaal niets?

L De TV gids kun je helaas niet anders instellen. De opties om geavanceerd zaken te wijzigen zijn beperkt. Voorheen kon je de tijd korter instellen hoelang infoscherm bv in beeld mocht blijven (nu min 5 sec). Ook kun je maar maximal 2 uur vooruit kijken. Bij de Cisco en Samsung was dit veel duidelijker.

L Een v/d vervelendste zaken blijft dat het scherm beweegt en niet de cursor…erg irritant. Zeker dat je niet snel ziet waar je bent en wat je hebt geselecteerd.

Kortom: de Horizon valt erg tegen in het gebruiksgemak. Het is een onoverzichtelijke wirwar van klikfuncties en het is erg gebruikersonvriendelijk om snel naar je meest gebruikte zaken te springen, zoals fims, youtube etc.

Als op de oude Cisco een grotere HDD schijf zou zitten en youtube, dan zou ik deze meteen willen hebben. Wat heb ik me geergerd aan ziggo klantenservice en de nieuwe horizon. Voor mij een grote flop en ik verwacht dat ziggo heel veel klachten zal krijgen of reeds heeft. De wachtrij tijdens ziggo 1200 spreekt boekdelen, min 13 min.

Joke kempes
05-12-2015

Chappo

Zitten al twee dagen zonder internet, wist me geen raad . ben een echte dummy. Na lang wachten bij de klanten service kreeg ik een heel geduldige Meneer aan de telefoon . Met allerlei instructies loosde hij mij naar het eind doel om verbinding te krijgen met het internet. Nou de Computer zij nee.

Na lang heen en weer gepraat. Werd de modem v/a daar op nieuw gestart .

En ja hoor na 10 minuten hadden we weer internet. Bedankt voor je geduld

en dat mag toch ook wel eens gezegd worden. In een tijd dat niemand meer tijd heeft.

Janneke
03-12-2015

Fout op fout- ga niet in zee met ziggo!

Ruim 5 jaar geleden een abonnement afgesloten bij Upc. Snelle levering, prima service, nooit problemen. Na 5 jaar wordt internet steeds langzamer dus heb ik contact opgenomen met klantenservice of ik een nieuw modem oid kon krijgen omdat de huidige al 5 jaar meegaat. Dit kon, maar dan moest ik wel mijn huidige abonnement vernieuwen, ik zou hierover worden teruggebeld - wat nooit gebeurd is.

Deze week is ineens alles van ziggo gesneuveld, van het ene op het andere moment. Geen internet, geen tv, geen radio, geen telefoon. Mobiel gebeld naar de klantenservice en met verschillende medewerkers alle opties doorlopen. Geen mogelijkheden meer om het probleem te verhelpen, dus een monteur moest worden gestuurd. Er is pas volgende week ruimte.

Weet je wat, dan zeg ik alles wel op en stap ik direct over naar bijvoorbeeld xs4all. Nee dat kan niet, u heeft een opzegtermijn van een maand. Dus ik moet een maand doorbetalen voor een dienst die niet geleverd wordt? De klantenservicemedewerker reageerde begripvol en regelde een monteur om het probleem te verhelpen en zei dat ik de volgende dag de bevestiging van een de opzegging in mijn mailbox zou krijgen.

De bevestigingsmail bleef uit dus belde ik vanavond opnieuw naar ziggo. Wat bleek: de bevestiging was niet doorgevoerd en ik moest kiezen, of de monteur of opzeggen. Met andere woorden of ik nog even 55 euro wil betalen voor een niet geleverde dienst. Klopt echt van geen kant. Ik zeg sowieso op en ga een officiële klacht indienen. Ik heb diepe medelijden met medewerkers van ziggo, er gaat hier ongelooflijk veel mis.

Mij zien ze nooit meer terug als klant in ieder geval en ik raad iedereen af ooit diensten af te nemen van ziggo.

Danielle
01-12-2015

Beroerd

GEEN ZIGGO NEMEN;

Zij zorgen ervoor dat een huidige Tele2 klant de dupe is door de huidige aansluiting af te sluiten en zeggen dat het inderdaad hun fout is en willen dit ook niet recht trekken ondanks in een ontvangen email van ziggo waarin zij hun fout toegeven. Hebben 2 uur uur aan de telefoon gezeten.

Mail van ziggo volgt nog zodat dit zichtbaar is voor toekomstige ziggo klanten neem aub geen ziggo.

Daniëlle Valkestijn

Anoniem76
01-12-2015

Tot nu toe al vijf jaar tevreden (echter voorheen UPC)

Ik ben één van de geluksvogels die geen problemen heeft sinds overstap UPC naar ZIGGO. Al jaren tevreden met UPC geweest. Horizon media box is voldoende, maar had hardware technisch veel beter kunnen zijn. Qua internet nooit problemen. Wel heb ik eveneens de WIFI van de mediabox uit staan en gebruik ik een aparte modem met daarachter een eigen WIFI router. Als ik het netwerk buiten spitsuren gebruik dan haal ik met gemak mijn 120 Mbit/s via mijn WIFI-router.

Inderdaad is geen enkele provider storingsvrij en ik had gehoopt dat volgend jaar de nieuwe standaard zou worden geactiveerd bij ZIGGO voor nog sneller internet aangezien steeds meer apparaten online zijn. Helaas lijkt het erop dat dat niet gebeurd. Dit is één van de redenen om eventueel over te stappen op glasvezel.

Bob
30-11-2015

De mail die steeds niet werkt

al meer dan een maand werkt de mail niet of niet goed betaal een hoop geld voor mijn totaal pakket.

Amarens
29-11-2015

Heel slecht!

Al een paar maand maken we gebruik van Ziggo. Nooit wifi verbinding. Hij zegt dat er verbinding is, maar om de 5 minuten moet je je internet weer aan en uit doen. Het ligt niet aan mijn mobiel of laptop, iedereen die bij ons op bezoek komt heeft er last van.

Ik raad mensen aan geen Ziggo te nemen, er is nooit ontvangst!

Mirel
29-11-2015

Prima geholpen.

Ik heb al jaren ziggo,nooit problemen.Gisteren een horizonbox ontvangen, en gaf telkens een foutmelding 1060,ziggo gebeld, bleek dat het kastje nog niet aangemeld was, de telefonist aan de telefoon zou dit in orde maken,binnen 24 uur zou ik er gebruik van kunnen maken.Dit duurde uiteindelijk 10 minuten kon ik de horizon box gebruiken en tv kijken.

Prima geholpen.

Ast
28-11-2015

Facturen hopeloos

Heb sinds 6 maanden een contrakt voor een jaar. Tot op heden heb ik nog geen een factuur ontvangen die klopt. Meerdere keren gebeld, gemailt en brieven gestuurd maar niemand kan of wil mijn probleem oplossen .

Ik zal blij zijn als het jaar om is zodat ik een leverancier kan zoeken die zich wel aan afspraken houd. Hopeloos ik kom er niet doorheen

Di

Zeer slecht!

Je moet elke x minstens een half uur wachten tot je geholpen wordt als je de klantenservice belt. Vind ik een heel slechte zaak! Als ik geen ster kon geven, hadden ze geen ster gehad

27-11-2015

Wat betreft ziggo mobiel: Slechte dekking!

Vanwege het gebruik van de vele wifi punten binnen de randstad dacht ik er handig aan te doen om ook ziggo mobiel te nemen. Wat betreft die wifi zit het wel redelijk goed, maar 3/4G bereik is bar-slecht.

Heel vaak geen of zeer slecht signaal. Hier in huis al helemaal niet!

In de tuin staan is een optie....maar dan nog zeer slecht signaal.

Voor mij geen optie.

Diverse telefoontjes met de helpdesk gehad, maar mocht niet baten.

Als test een simkaart van een andere provider in de telefoon gestopt en dit werkt zeer goed.

Helaas, voor mij (en de rest van de familieleden) geen ziggo mobiel meer.

Zeer teleurgesteld

Ik betaal al sinds juni en niks werkt, tv, internet, het werkt allemaal niet. Meerdere malen contact gehad, de hele bekabeling is vervangen en toch blijven ze volhouden dat het aan de kabels ligt, alsof draadloos internet ook via de kabel werkt?

Echt schandalig dat je telkens contact opneemt en er geen gehoor aan de klachten wordt gegeven. Uitermate teleurstellend.

M Douven
27-11-2015

Slecht afhandeling! Na jarenlang klant te zijn!

Heb je eindelijk een keus gemaakt om alles in 1 te pakken bij een andere provider.

En zeg je dus kpn op, wat normaal 30 dagen duurt, word je per direct afgesloten van internet en bellen.

KPN weet niet wat er aan de hand is en kunnen het ook niet direct weer aansluiten, duurt 1 a 2 weken.

Vragen ze of ik contact kan opnemen met ZIGGO waar ik nu t nieuwe abonnement krijg of die sneller kunnen aansluiten.

Nou dus met ZIGGO gebeld een daar krijg ik de apparatuur van geleverd en binnen een week word ik aangesloten.

Bedankt KPN dat ik jullie probleem moet oplossen.

Alex

Goed opgelost!

Horizon TV besteld. In eerste instantie niet kunnen verbinden. Er werd een GRATIS monteur gestuurd en die was er vandaag! Top opgelost. Binnen 30 min werkte alles, moest alleen een stekker aan de muur vervangen worden. TOP!

Afspraak is geen afspraak

Wat een ellende, op 16-11 bestaande abonnement laten omzetten naar play start ivm digitale televisie. De toezegging en ook op de site is dat je binnen 3-5 dagen je pakketje met post.nl thuis geleverd krijgt en ook een mail vooraf krijgt met een track&trace code. Gisteren maar eens gebeld omdat ik nog niks heb ontvangen. Had beter eerst de reviews kunnen lezen, kort samengevat twee bedrijven die samen een puinhoop ervan maken.

Feit is dat ik geen duidelijk antwoord krijg wanneer en waar mijn bestelling is. Ziggo geeft de schuld aan post.nl er wordt wel gezegd dat de spullen zijn aangekomen bij de lokale distributeur en is aangemeld bij post.nl

Misschien een kwestie van je rekeningen betalen aan post.nl dan lopen ze ook wat harder voor je.

Net na 20 min. wachten medewerkster gesproken helaas weer geen concreet antwoord, wel toezegging 10,00 correctie op volgende factuur ivm belkosten. Verder krijg ik als het goed is een mail met tijdelijke track&trace code (de bezorgdatum klopt sowieso niet is meegedeeld) je kunt hiermee alleen zien of je bestelling is opgehaald. Het verhaal is dat als deze code niet meer werkt de bestelling uiteindelijke is opgehaald en in behandeling is genomen door post.nl en je een nieuwe mail krijgt met de werkelijke bezorgdatum.

Nauw dus maar weer afwachten en als het straks in huis is maar een klacht indien over hoelang het allemaal heeft geduurd. Het mooie is dat op de site vrolijk verder wordt geadverteerd met binnen 3-5 dagen in huis.

En als je belt hoor je aan het begin de tekst ivm de grote vraag kan het tot 14 dagen duren alvorens u bestelling wordt geleverd.

Kleine moeite om dit aan te passen op je site toch

Ziggo zou eens wat vaker de reviews van consumenten moeten leveren.

Succes bij het beslissen of je ziggo klant wil worden of blijven.

Inci

Laatste tijd zeer ontevreden

Ziggo is telefonisch heel moeilijk bereikbaar, je hangt vaak 20 minuten of nog langer aan de lijn (0900 nummer) en hangt maar van ellende op. Vervolgens diverse malen via mail geprobeerd maar geen adquate reactie gehad, alleen bevestiging dat zaak in behandeling is genomen maar verder is er niemand die eens contact met je opneemt of de mails goed afhandelt. Zodra ik onder contract uit kan komen ben ik dus weg Ziggo.

Wouter
25-11-2015

Zeer slechte communicatie met hun klanten!

Hallo allemaal,

Ik wil even mijn ongenoegen uiten over de slechte communicatie die Ziggo erop na houd met haar vaste/nieuwe klanten.

Heb op 31-10-2015 mijn abonnement, bij Ziggo, omgezet naar Connect & Play Complete. Hierdoor zou ik een nieuwe modem en een Interactieve Horizon Mediabox krijgen. Heb hiervoor per email, op 31-10-2015, de bevestiging gekregen. In deze mail stond de startdatum van mijn nieuwe pakket op 14-11-2015. Want op die datum zou het pakket bij ons arriveren. Helaas was dat dus niet zo en heb ik meteen met Ziggo gebeld. Door vertraging (was dus al bekend bij Ziggo) werd de leverdatum 1 tot 7 werkdagen later, voordat het pakket bezorgd zou worden. Had fijn geweest als Ziggo dit per email aan haar klanten had vermeld, want nu moest ik zelf weer bellen. Heb toen een nieuwe afspraak gemaakt met een Ziggo-medewerker om alvast de monteur op 27-11-2015 te laten komen, want deze medewerker wist absoluut zeker dat mijn pakket er voor 25-11-2015 zou zijn (kreeg deze afspraak via de mail met excuses). Maar helaas weer geen nieuw pakket! Heb toen later, op het eind van de dag 24-11-2015, weer gebeld omdat je 2 dagen van te voren de monteur moet afbellen anders kost het je € 35 (voorrijkosten en arbeidsloon). Was wel fijn geweest als Ziggo dit per email had verteld, want nu moest ik zelf WEER actie ondernemen. Ook kreeg ik van Ziggo op 11-11-2015 een brief en een doos om de oude Modem op te sturen binnen 3 weken? Dit kon ik dus niet doen

aangezien ik het nieuwe pakket nog niet had. Dit kost je dus 60 euro als je dit binnen 3 weken na aanvangsdatum 11-11-2015 niet doe!

Weer bellen met Ziggo en gelukkig werd mij verteld dat ik me niet aan deze afspraak hoefde te houden, aangezien ik ook nog geen nieuw pakket had. Ze wisten dus dat de leverdatum later zou zijn, maar je krijgt toch dan een brief om de oude modem op te sturen. Deze brief

had Ziggo dus beter niet kunnen versturen want het gaf weer onduidelijkheid bij mij. Er is in ons gesprek ook een nieuwe datum afgesproken voor de monteur nl. op 4-12-2015. Het nieuwe pakket zou er, voor die tijd, dan zeker zijn. (waar heb ik dat eerder gehoord?).

Hiervan zou ik dus een email krijgen, van deze medewerker, waarin dit bevestigd zou worden. Hij zou hem naar mijn eigen mail-adres versturen. (dus niet naar Ziggo email box). Vandaag op 25-11-2015 weer met Ziggo gebeld, want deze mail bleek dus toch in mijn Ziggo

email box te staan, maar ik had gisteren duidelijk aangegeven dat de email naar mijn eigen email-adres gestuurd zou worden. (communicatie?). Dus vandaag weer een derde medewerker van Ziggo gesproken en mijn ongenoegen geuit hoe het tot nu gegaan was!

Hij kon mij trouwens ook niet vertellen wanneer het nieuwe pakket zou arriveren en dat misschien de afspraak met hun monteur ook op

4-12-2015 niet door zou gaan. Dus al met al heb ik dus 2 dagen voor niks thuisgezeten om op het pakket te wachten en vele telefoontjes

moeten plegen, aangezien er vanuit Ziggo een erge slechte communicatie was en is! Dus nu moet ik maar afwachten of ik ruim een maand later van mijn nieuwe pakket kan genieten of dat ik weer aan de bel moet trekken om de afspraak met hun monteur te verzetten

als het nieuwe pakket niet voor 4-12-2015 geleverd is. Misschien moet je eerst Kassa of Radar inschakelen, want dan kan het meestal wel goed geregeld worden, met dan nogmaals hun welgemeende excuses achteraf………….

Sonnet
24-11-2015

Ik ben wel klaar met Ziggo

Even een opsomming van de afgelopen maand.

* Maand geleden zenders weg. Gebeld met Ziggo en samen met medewerker zenders goed gezet.

* Geen hd zenders meer, medewerkster kwam er niet uit.

* Weer gebeld en samen met medewerker HD zenders terug proberen te halen: niet gelukt, einde dienst.

* Weer gebeld en met medewerker en HD zenders terug proberen te halen en deze gaf aan dat ziggo de CI module niet meer ondersteunt en dat we een nieuw abonnement moesten nemen. Dit heb ik geweigerd omdat het altijd goed heeft gewerkt tot Ziggo de boel heeft veranderd.

* Deze man bood ter compensatie een media box aan zonder verdere kosten met het alles in een plus abonnement wat ik had.

* Een paar dagen later een brief waarin ik naar een veel duurder connect complete & play start abonnement was overgezet met een opzegtermijn van weer twee jaar.

* Weer gebeld en de dame zei dat als ik de media box weigerde aan te nemen die zou worden opgestuurd ik bij mijn oude abonnement zou blijven.

* Box geweigerd, maar desondanks toch een nieuw abonnement.

* Mail gestuurd naar Ziggo, maar geen reactie.

* Weer telefonisch contact gehad met Ziggo om mijn abonnement op te zeggen, maar de heer Waling die ik aan de lijn had heeft beloofd het op te lossen en dit even te laten weten via de telefoon of mail.

* Geen reactie gehad tot zover. Ik ben er nu al weken bezig zonder resultaat.

Ik word er moedeloos van....Het lijkt of ze de regie totaal kwijt zijn daar en alleen maar gefocust zijn op zoveel mogelijk omzet.