Corrie
09-01-2020

Hierna nooit meer

Pas in november 2019 een jaar abonnement afgesloten bij Ziggo dat is dan ook eens maar nooit meer. Als de storing dagen gaat duren dan ben ik daar niet blij mee, heb tigt jaren bij de KPN een abonnement gehad maar wat ik bij Ziggo in een paar maanden al meegemaakt heb ik nog nooit bij de KPN hoeven re ervaren. Dus het jaar uit bij Ziggo en als de sodemieter gauw naar een andere provider.

Mischa
08-01-2020

Ziggo 'typische' multinational

Tja.waar te beginnen?. twijfel waar ik me het meeste aan stoor pfff.dat ik nog steeds geen tv kan kijken na echt herhaaldelijk contact,of de afwerking ervan middels contact via 'klantenservice' wat ging via U naar jij of je en gewoon de hoorn erop gooien, afgesnauwd worden,en als een of andere idioot neergezet te worden die zich maar moet aanpassen aan de gefrustreerde ziggo medewerker.ben echt zo moe ervan dat ik niet meer in staat ben om hier mijn volledige ervaring met ziggo te delen aangezien ik mijn verhaal al TIG keer heb verteld aan TIG ziggo medewerkers van de ziggo 'klantenservice'.zoals eerder vermeld gaat het van niet teruggebeld worden tot brutaal en gefrustreerd Ziggo personeel die mij maar door verbonden en door verbonden en elk een ander excuus hadden.was het op een gegeven moment zo ZAT dat ik ook ging vermelden net als hun doen dat ik het gesprek ook opnam,waarna het eigenlijk erger werd.was niet meer U maar jij enz enz.ben het eigenlijk zo zat dat ik te moe ben om hier het volledige verhaal te vertellen.maar 1 ding.als klant,en vooral als nieuwe klant,hoor je toch als koning behandeld te worden?.niet dat ik dat persee eis,maar nu ECHT wel!.mensen aub voorkom dit gezeik en probeer lekker KPN of een ander,want dit gaat U levensjaren kosten als U probeerd met ziggo in zee te gaan!

Esther
08-01-2020

Ziggo slecht in service/diensten

Ziggo. Ik kan er ondertussen een boek over schrijven, maar dat doe ik niet. Sinds 2015 lid, maar ook sinds 2015 vaker geen dan wel internet. Nu leven we in 2020 en krijg ik een rekening omdat er weer eens geen internet (weken lang) mogelijk was.

Wat bleek, mijn modum werd maar vervangen want men wist het ook niet waarom het zo hapert, aantal andere instellingen werden veranderd want mogelijk zou dat het zijn. Al met al, men weet het niet. Maar 1 ding weet ik wel, ik betaal altijd keurig en op tijd. Ik ben niet in gebreke. Ziggo wel.

Simon

Slecht op alle fronten

2 jaar geleden zijn wij overgestapt naar ziggo omdat ik niet tevreden was over mijn glasvezelprovider (on), nou dat hebben we geweten, we waren bijna vergeten wat een storing was maar bij ziggo was dit aan de orde van de dag. Televisie terugkijken kon meer niet dan wel, onstabiel internet, wifi onstabiel, media box xl die vaak gereset moest worden, zwak binnenkomend signaal en ook het automatisch incasseren wou maar niet zo lukken. Alles, maar vooral het laatste was voor mij reden om te vertrekken. Heb nu kpn en het is een verademing, wel iets duurder.

JUSTUS

3 WEKEN ZIGGO EN NIET 1 DAG NORMAAL INTERNET

Niks werkt zoals het hoort van internet, niet normaal gamen niet normaal streamen en niet normaal youtube kijken.

Eerlijk waar waardeloos.

Ineke

Monteurs met dierenallergie

Had een klacht over het geluidsvolume van de tv.

Kreeg medewerker aan de telefoon die zeer onbeschoft was - niet met me meedacht en zei de stekker eruit te halen en na een minuut weer aan te sluiten.Stekkertjes uit doosje gehaald, lukte me niet om stekkertje in het zwarte doosje te doen. Verbinding met Ziggo was al verbroken.Buurman zei dat de pinnetjes waren verbogen (krakkemikkig spul - na een keer al kapot). Afspraak met Ziggo gemaakt nadat zij een nieuw snoer hadden toegestuurd (dat dan weer wel) en het mij niet lukte de stekker achter de tv aan te sluiten.

De kers op de taart: bij het maken van en afspraak vroeg de helpdesk medewerker of ik huisdieren had omdat een monteur mogelijk allergisch was. Heb hierop geantwoord: ja ik heb een kat, ik zal vragen of zij even de kamer uitgaat als er een monteur komt.

Heb toen Student aan Huis gebeld en gelukkig kon iemand dezelfde avond komen. Prima service (beleefd en accuraat). Wat een verschil met Ziggo!

Dank voor je service, Ziggo, ook namens mijn kat.

Ineke v.d. Linden

Jaar naar jaaren.

Snelle service van ziggo en de service monteur, moet zeggen dat ziggo wel van hun fouten leren al is dat soms beetje te laat,maar goed mijn verhaal speelt zich dan ook jaaaaren al, totdat ik iemand bij de klantenservice

Kreeg die zelf ook monteur in de buiten dienst is geweest,die vertelde mij dat ik een ander type monteur

Moest hebben namelijk een echte netwerk monteur,

De gewone monteur doet standaard dingen door meten,hoefde maar 2 dagen te wachten,en ja de

Netwerkmonteur stond op de stoep netjes en beleefd zoals het hoort,naar een goede 2 uur was hij erachter,

Hij verklaarde de storing van het digitale probleem wat ik had ( af en toe streepjes door het beeld,zender die niet goed door kwamen af en toe haperend geluid geen dag pas soms kunnen bestellen) en meer van dat soms vage klachten,het probleem zit m in de grond kabel die waarschijnlijk beschadigd is en of

Gebroken is tussen mijn huis en de straat kast,hij kon zelfs wat die mij heeft laten zien na zon 25 meter dat daar de breuk zat via een kastje met zon lcd schermpje erin,heb dan ook de monteur ge zegt dat ziggo al jaren met mijn klacht druk bezig was,waarop de monteur een beetje lachte en zij ja.soms gebeuren dingen waarvan ik zeg stuur een goede monteur!

Met wat ik nu wist heb ik ziggo erover opgebeld!

Aan de ene kant waren ze wel blij,wacht nu op het bedrijf die dus een nieuwe kabel komt leggen,ziggo stelde aan mij voor om nadat de klacht verholpen is

Contact met hun op te nemen voor het leed en ongemak, onkosten vergoeding kon krijgen,kijk en zo kan het dus ook,bedankt ziggo! het vertrouwen is voor de helft weer terug ziggo

Davina

Ziggo app waardeloos

Kijk je bijv via de app Dr Phil, stop de uitzending op de helft. Is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen. Zelfs wanneer je opnieuw het programma start, weer hetzelfde gelazer.

Dit gebeurt met regelmaat. Ook internet in huis op verschillende plaatsen niet te ontvangen. Monteur zegt: komt door de buren en hun bereik?.

Wietze
06-01-2020

Ziggo monteur sluit je af.

We hebben in de tuin een wijkkast van ziggo. Een monteur komt met de ziggo auto en gaat in de kast aan het werk. Tijdens deze werkzaamheden gaat onze radio uit. Ook de tv blijkt het niet meer te doen. Voordat we er erg in hebben is de monteur al weer weg. Bellen met ziggo kost veel tijd en is zinloos. De betreffende monteur is zogenaamd niet te bereiken en een nieuwe monteur kan pas over 4 dagen langs komen. Dat zit zo in hun systemen. M.a.w. Ziggo haalt een blunder uit en kan dat niet herstellen. Pas na 4 dagen. Want ja alles is natuurlijk ingepland. De technische dienst is onbereikbaar. Mijn advies: kies niet voor ziggo.

Roos
04-01-2020

Vreselijke service

Voor mijn nieuw huis een abonnement afgesloten bij ziggo. 2 januari een afspraak gemaakt met de monteur. Monteur kwam en had binnen 5 minuten alles gefixt. alleen de tv moest ik nog even op wachten hoefde alleen nog maar paar keer op oké te drukken dan was alles zogenaamd klaar. 3 uur later deed de tv helemaal niks geen signaal etc. Meteen ziggo gebeld waarbij ik alleen maar hoorde hoe gek het was dat de monteur was weggaan zonder dat alles het deed. yes I know. de WiFi deed het gelukkig nieuwjaar wel.

Vervolgens voor twee dagen later weer een afspraak ingepland, hele dag voor thuis gebleven en toen kwam uiteindelijk de tweede monteur. Deze was ook heel gehaast en wist me binnen 3 min te vertellen dat deze tv absoluut niet ging werken en dat er een specialist moest komen. gelukkig kon dat pas over een week! Weer een week wachten en thuis op die monteur wachten. na nog geen minuut nadat de monteur was vertrokken deed vervolgens ook de WiFi het niet meer. Toen heb ik meteen ziggo weer gebeld en 1 uur aan de telefoon gehangen. Ze konden natuurlijk niks voor me doen en ook de afspraak kon niet worden vervroegd. Nu zitten we dus zonder WiFi en tv en ziggo doet helemaal niks. Vreselijke service

Xi
03-01-2020

Ziggo is onbetrouwbaar, onbeschoft en incompetent

Eeen ander woord voor Ziggo is La Maffia, duur onbetrouwbaar, flessentrekkers.

Vraag maar eens om een aansluiting bij een nieuwbouwhuis. Je krijgt hem niet, ze behandelen je onbeschoft ( hangen op ) als je na 5 weken belt om te vragen hoe het zit. Kan beter naar koper gaan, misschien iets minder TV maar je krijgt je aansluiting!

Ace
03-01-2020

Traag internet

Internet wordt steeds trager en valt regelmatig weg.

Bert

Want de fractuur word al 1 mnd tevoren berekent

Niets is Gratis bij Ziggo met hun acties

Ineke

Monteur

Ik bel de ziggo met een probleem. Ik vertel het probleem en dan zeggen ze we sturen een monteur want het is niet goed. Monteur komt vraagt aan mij wie heeft ziggo bij je aangesloten ik zeg een monteur van de ziggo.Hij zegt is niet goed gedaan hij had de aansluiting moeten vernieuwen. Dus hij vernieuwt hem. De pixels van Netflix zijn er nog steeds. De Horizon box heeft hij opnieuw moeten instellen na de storing van de ziggo. Ik vraag kost mij dit geld al gelijk aan de telefoon en werd mij gegarandeerd dat het niks koste zolang het niet aan de hoax kabel lag. En dat was het probleem niet De monteur geeft mij nog aan dat het niet mijn probleem was maar van de vorige monteur. Wat schets mijn verbazing krijg een rekening toe gestuurd van de ziggo. Wat een oplichterij.

Marijke
02-01-2020

Van het kastje naar de muur

Verhuizing van den haag naar papendrecht in nov. 2019 telef. & online doorgegeven. ‘geen probleem, zeiden ze, echter heeft u wel een ander modem nodig, want papendrecht was voorheen upc gebied en nu heeft ziggo dat erbij genomen’. I.p.v. 27-12-2019 (verhuisdag) werden we al op 23-12-2019 afgesloten van internet, televisie etc. Eenmaal aangekomen in papendrecht zou het nieuwe modem binnenkomen. Dat kwam gelukkig aan. Diezelfde avond zou er een aansluit monteur komen. Na een uur is hij weer vertrokken omdat het hem niet lukte om het aan te sluiten, aangezien de verhuurder aansprakelijk zou zijn voor het signaal in het appartement. Kortom, vandaag een electricien via onze verhuurder laten komen, die constateerde dat ziggo hier verantwoordelijk voor is. Gek worden we ervan. Ziggo zal nu proberen ?? een andere monteur te sturen om e.e.a.te peilen.

Ondertussen kopen we ons suf aan gb’s. Zeer geïrriteerd en boos zijn wij, omdat we niet serieus genomen worden en iedereen iets anders roept.

We zijn al klant sinds wanadoo en casema en nu ziggo, je wordt echt als een nummer behandelt en weinig empathisch vermogen vanuit helpdesk, alleen standaard antwoorden als “heel vervelend” etc. Etc. Nu staat er een monteur gepland voor ma. 6-1. Wordt vervolgd. Zijn het eigenlijk al zo zat dat we willen opzeggen.

Roy

Opzeggen omslachtig en irritant

Opzeggen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Helaas kan dit niet via website, moet via klantenservice. Na intoetsen van keuze (opzeggen door verhuizing) na 5 minuten wachten alsnog de vraag wat de reden van opzegging is. (Ze hopen natuurlijk een nieuw abonnement aan te smeren voor de nieuwe woning). Als je dit niet wilt wordt je doorverbonden voor de opzegging, duurt weer 15 minuten! Ondertussen deze review zitten typen. Erg jammer dat je afhankelijk bent en ze je verplichten het op deze manier te moeten doen. Na 5 jaar lang goede klant wordt je zo behandeld. Ik betaal in het vervolg wel wat meer voor een andere provider. Callcentermedewerker gaf me gelijk, maar ja die doen ook maar hun werk.

Willem
02-01-2020

Waarom geen 0 om te klezen ? ZIGGO ZUKS !

In den beginne was er @home een gezellige familie leek het wel met een jaarlijks uitstapje en ach ik dee mee.

Toen werd dat casema en ik moest ook maar mee en alles werd slechter en jklagen hielp niet.

Toen werd het de hel en dat heet dan ziggo. In 2008 is die ellende begonnen en heeft me handen vol geld gekost met bellen en maar betalen en betalen. Geen service en alleen maar ellende. Nu anno 2020?

Klantnummer: 14200352

Ik heb in september 2019 mijn abonnement opgezegd bij jullie!

In november zag ik dat dit niet was uitgevoerd door een afschrijving op mijn bank.

Geld teruggeboekt en geblokkeerd voor verdere afschrijvingen.

Na de vele contacten op messenger en via de site en telefonisch niet uit kunnen leggen dat jullie fout zitten.

De aanmaning maar betaald om dan problemen met deurwaarders en verdere kosten te voorkomen.

Ja en dan een nieuwe aanmaning om een openstaand bedrag te betalen?

Mijn antwoord zak in de stront met zijn allen en nu is het voor mij oorlog!

Ziggo sucks

Ps jullie begrijpen het misschien niet maar ik probeer mijn geld terug te krijgen en dat vanaf juli 2008 tot en met heden 2 januari 2020.

Ik wil mijn geld terug! abonnement is per 1 november opgezegd en dat was door jullie niet verwerkt. Ik heb de aanmaning betaald om verdere kosten te voorkomen en nu even mijn geld terug.

Keira
31-12-2019

Alles is shit

Twee jaar bij Ziggo, nog steeds mijn email gegevens niet, ze willen het niet naar de email sturen die zij hebben maar met de postkoets, want dat is "veiliger".

Als de postkoets langs is geweest kloppen de gegevens niet en kan je nog niet inloggen. Een paar keer geprobeerd maar, sja, Ziggo kan nooit iets doen eigenlijk en aan email geen gebrek dus, laat maar dan. Ziggo genomen vanwege online tv kijken (ik heb geen tv dus voor die 5 keer per jaar wel handig) Gisteren moest ik tijdens van Gerwen's dartpartijtje ZEVEN keer F5 want "bufferen" (Ik heb een 500Mbit abbo) en bij 8 heb ik het opgegeven, niet eens af kunnen zien. In 2 jaar heeft alles er minstens tien keer uit gelegen. Hele signaal weg "Hmm, er zit vast weer een Ziggo mannetje weer in het kastje te roeren"

Even kijken en, ja hoor! De klantenservice is erger dan slecht, ze weten niets, het verloop is enorm dus je krijgt altijd een ander, die niet weet waar het 10 minuten eerder over ging. Mijn contract was afgelopen en ik had ze specifiek gezegd, laat mij niet hangen, doe mij een aanbieding voor ik zelf moet bellen om op te zeggen en jullie je aanbiedingen dansje gaan doen. Niets. Ik belde vandaag om op te zeggen en., het aanbiedingen dansje werd ingezet. Ik liet het voor de lol uitzoeken en zou terug worden gebeld. Privé nummer, auto block. Ik bel hen weer, ander persoon, kon mij niet doorverbinden, terug bellen met normaal nummer? Maar neen, schier onmogelijk. Dag Ziggo! (Ik kan een heel boek schrijven over ze)

30-12-2019

Hele sechte service

Problemen met het modem. Deze geeft na verloop van tijd en sturing. Internet wordt heel traag en het interne beheer menu is niet meer te bereiken. Na complete reset, duurst enkele minuten, werkt alles weer goed. Reactie Ziggo; het ligt aan uw abonnement van slechts 25mb. Na uitleg dat dit echt niet het geval is. We kunnen een monteur sturen maar dat zien wij kosten aan verbonden. Slechte kwaliteit modem (connect box) en onvoldoende technische kennis bij helpdesk. Daarnaast kosten in plaats van verantwoordelijkheid nemen voor slecht materiaal. Fijn als je al langer klant bent (kabel) dan dat Ziggo bestaat.

Pieter
29-12-2019

Heeeel slecht

Ik heb ziggo meerdere malen via alle manieren contact opgenomen, maar ze hebben het nog steeds niet geregeld.

Ik wil:

Het telefonische wachtwoord van mijn account af zodat ik gewoon afspraken maken.

Alleen internet GEEN TELEVISIE

Geen TV kaart en niet de kosten hiervan!

Het is vrij simpel maar het lukt Ziggo keer op keer niet.