Roos
04-01-2020

Vreselijke service

Voor mijn nieuw huis een abonnement afgesloten bij ziggo. 2 januari een afspraak gemaakt met de monteur. Monteur kwam en had binnen 5 minuten alles gefixt. alleen de tv moest ik nog even op wachten hoefde alleen nog maar paar keer op oké te drukken dan was alles zogenaamd klaar. 3 uur later deed de tv helemaal niks geen signaal etc. Meteen ziggo gebeld waarbij ik alleen maar hoorde hoe gek het was dat de monteur was weggaan zonder dat alles het deed. yes I know. de WiFi deed het gelukkig nieuwjaar wel.

Vervolgens voor twee dagen later weer een afspraak ingepland, hele dag voor thuis gebleven en toen kwam uiteindelijk de tweede monteur. Deze was ook heel gehaast en wist me binnen 3 min te vertellen dat deze tv absoluut niet ging werken en dat er een specialist moest komen. gelukkig kon dat pas over een week! Weer een week wachten en thuis op die monteur wachten. na nog geen minuut nadat de monteur was vertrokken deed vervolgens ook de WiFi het niet meer. Toen heb ik meteen ziggo weer gebeld en 1 uur aan de telefoon gehangen. Ze konden natuurlijk niks voor me doen en ook de afspraak kon niet worden vervroegd. Nu zitten we dus zonder WiFi en tv en ziggo doet helemaal niks. Vreselijke service

Xi
03-01-2020

Ziggo is onbetrouwbaar, onbeschoft en incompetent

Eeen ander woord voor Ziggo is La Maffia, duur onbetrouwbaar, flessentrekkers.

Vraag maar eens om een aansluiting bij een nieuwbouwhuis. Je krijgt hem niet, ze behandelen je onbeschoft ( hangen op ) als je na 5 weken belt om te vragen hoe het zit. Kan beter naar koper gaan, misschien iets minder TV maar je krijgt je aansluiting!

Ace
03-01-2020

Traag internet

Internet wordt steeds trager en valt regelmatig weg.

Gratis pakket Movies /Series XL

December 2019 pakket geactiveerd Movies/Series XL

kan het pas in in 02-02-2020 opzeggen

Conclusie Voor het gratis pakket mag ik 2 keer 11.95 betalen

Want de fractuur word al 1 mnd tevoren berekent

Niets is Gratis bij Ziggo met hun acties

Ineke

Monteur

Ik bel de ziggo met een probleem. Ik vertel het probleem en dan zeggen ze we sturen een monteur want het is niet goed. Monteur komt vraagt aan mij wie heeft ziggo bij je aangesloten ik zeg een monteur van de ziggo.Hij zegt is niet goed gedaan hij had de aansluiting moeten vernieuwen. Dus hij vernieuwt hem. De pixels van Netflix zijn er nog steeds. De Horizon box heeft hij opnieuw moeten instellen na de storing van de ziggo. Ik vraag kost mij dit geld al gelijk aan de telefoon en werd mij gegarandeerd dat het niks koste zolang het niet aan de hoax kabel lag. En dat was het probleem niet De monteur geeft mij nog aan dat het niet mijn probleem was maar van de vorige monteur. Wat schets mijn verbazing krijg een rekening toe gestuurd van de ziggo. Wat een oplichterij.

Marijke
02-01-2020

Van het kastje naar de muur

Verhuizing van den haag naar papendrecht in nov. 2019 telef. & online doorgegeven. ‘geen probleem, zeiden ze, echter heeft u wel een ander modem nodig, want papendrecht was voorheen upc gebied en nu heeft ziggo dat erbij genomen’. I.p.v. 27-12-2019 (verhuisdag) werden we al op 23-12-2019 afgesloten van internet, televisie etc. Eenmaal aangekomen in papendrecht zou het nieuwe modem binnenkomen. Dat kwam gelukkig aan. Diezelfde avond zou er een aansluit monteur komen. Na een uur is hij weer vertrokken omdat het hem niet lukte om het aan te sluiten, aangezien de verhuurder aansprakelijk zou zijn voor het signaal in het appartement. Kortom, vandaag een electricien via onze verhuurder laten komen, die constateerde dat ziggo hier verantwoordelijk voor is. Gek worden we ervan. Ziggo zal nu proberen ?? een andere monteur te sturen om e.e.a.te peilen.

Ondertussen kopen we ons suf aan gb’s. Zeer geïrriteerd en boos zijn wij, omdat we niet serieus genomen worden en iedereen iets anders roept.

We zijn al klant sinds wanadoo en casema en nu ziggo, je wordt echt als een nummer behandelt en weinig empathisch vermogen vanuit helpdesk, alleen standaard antwoorden als “heel vervelend” etc. Etc. Nu staat er een monteur gepland voor ma. 6-1. Wordt vervolgd. Zijn het eigenlijk al zo zat dat we willen opzeggen.

Roy

Opzeggen omslachtig en irritant

Opzeggen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Helaas kan dit niet via website, moet via klantenservice. Na intoetsen van keuze (opzeggen door verhuizing) na 5 minuten wachten alsnog de vraag wat de reden van opzegging is. (Ze hopen natuurlijk een nieuw abonnement aan te smeren voor de nieuwe woning). Als je dit niet wilt wordt je doorverbonden voor de opzegging, duurt weer 15 minuten! Ondertussen deze review zitten typen. Erg jammer dat je afhankelijk bent en ze je verplichten het op deze manier te moeten doen. Na 5 jaar lang goede klant wordt je zo behandeld. Ik betaal in het vervolg wel wat meer voor een andere provider. Callcentermedewerker gaf me gelijk, maar ja die doen ook maar hun werk.

02-01-2020

Waarom geen 0 om te klezen ? ZIGGO ZUKS !

In den beginne was er @home een gezellige familie leek het wel met een jaarlijks uitstapje en ach ik dee mee.

Toen werd dat casema en ik moest ook maar mee en alles werd slechter en jklagen hielp niet.

Toen werd het de hel en dat heet dan ziggo. In 2008 is die ellende begonnen en heeft me handen vol geld gekost met bellen en maar betalen en betalen. Geen service en alleen maar ellende. Nu anno 2020?

Klantnummer: 14200352

Ik heb in september 2019 mijn abonnement opgezegd bij jullie!

In november zag ik dat dit niet was uitgevoerd door een afschrijving op mijn bank.

Geld teruggeboekt en geblokkeerd voor verdere afschrijvingen.

Na de vele contacten op messenger en via de site en telefonisch niet uit kunnen leggen dat jullie fout zitten.

De aanmaning maar betaald om dan problemen met deurwaarders en verdere kosten te voorkomen.

Ja en dan een nieuwe aanmaning om een openstaand bedrag te betalen?

Mijn antwoord zak in de stront met zijn allen en nu is het voor mij oorlog!

Ziggo sucks

Ps jullie begrijpen het misschien niet maar ik probeer mijn geld terug te krijgen en dat vanaf juli 2008 tot en met heden 2 januari 2020.

Ik wil mijn geld terug! abonnement is per 1 november opgezegd en dat was door jullie niet verwerkt. Ik heb de aanmaning betaald om verdere kosten te voorkomen en nu even mijn geld terug.

Keira
31-12-2019

Alles is shit

Twee jaar bij Ziggo, nog steeds mijn email gegevens niet, ze willen het niet naar de email sturen die zij hebben maar met de postkoets, want dat is "veiliger".

Als de postkoets langs is geweest kloppen de gegevens niet en kan je nog niet inloggen. Een paar keer geprobeerd maar, sja, Ziggo kan nooit iets doen eigenlijk en aan email geen gebrek dus, laat maar dan. Ziggo genomen vanwege online tv kijken (ik heb geen tv dus voor die 5 keer per jaar wel handig) Gisteren moest ik tijdens van Gerwen's dartpartijtje ZEVEN keer F5 want "bufferen" (Ik heb een 500Mbit abbo) en bij 8 heb ik het opgegeven, niet eens af kunnen zien. In 2 jaar heeft alles er minstens tien keer uit gelegen. Hele signaal weg "Hmm, er zit vast weer een Ziggo mannetje weer in het kastje te roeren"

Even kijken en, ja hoor! De klantenservice is erger dan slecht, ze weten niets, het verloop is enorm dus je krijgt altijd een ander, die niet weet waar het 10 minuten eerder over ging. Mijn contract was afgelopen en ik had ze specifiek gezegd, laat mij niet hangen, doe mij een aanbieding voor ik zelf moet bellen om op te zeggen en jullie je aanbiedingen dansje gaan doen. Niets. Ik belde vandaag om op te zeggen en., het aanbiedingen dansje werd ingezet. Ik liet het voor de lol uitzoeken en zou terug worden gebeld. Privé nummer, auto block. Ik bel hen weer, ander persoon, kon mij niet doorverbinden, terug bellen met normaal nummer? Maar neen, schier onmogelijk. Dag Ziggo! (Ik kan een heel boek schrijven over ze)

30-12-2019

Hele sechte service

Problemen met het modem. Deze geeft na verloop van tijd en sturing. Internet wordt heel traag en het interne beheer menu is niet meer te bereiken. Na complete reset, duurst enkele minuten, werkt alles weer goed. Reactie Ziggo; het ligt aan uw abonnement van slechts 25mb. Na uitleg dat dit echt niet het geval is. We kunnen een monteur sturen maar dat zien wij kosten aan verbonden. Slechte kwaliteit modem (connect box) en onvoldoende technische kennis bij helpdesk. Daarnaast kosten in plaats van verantwoordelijkheid nemen voor slecht materiaal. Fijn als je al langer klant bent (kabel) dan dat Ziggo bestaat.

Heeeel slecht

Ik heb ziggo meerdere malen via alle manieren contact opgenomen, maar ze hebben het nog steeds niet geregeld.

Ik wil:

Het telefonische wachtwoord van mijn account af zodat ik gewoon afspraken maken.

Alleen internet GEEN TELEVISIE

Geen TV kaart en niet de kosten hiervan!

Het is vrij simpel maar het lukt Ziggo keer op keer niet.

Erwin

Klantenservice zeer slecht

Bellen naar ziggo kost je heeeel veeeel tijd en heel uitgebreid menu (zeer frustrerend).

Eenmaal aan de lijn zijn ze wel meewerkend, daar is niets op aan te merken.

Ik ben weinig thuis en als ik dan thuis ben en de tv aan zet is het echt een drama als deze REGELMATIG de box een reset nodig heeft!

Ik zit ook niet voor een 3e keer te wachten op een monteur oid. Om deze reden dan ook opgezegd (aanbod en kanaal wisselen is bij Ziggo gewoon goed) wat telefonisch aanbevolen wordt. na 8 min en drama menu zijn er geen medewerkers!

Uiteindelijk via formulier, krijg ik geen datum maar ze bellen mij! Hier sta ik niet op te wachten! Die kansen hebben jullie verspeeld!

Nu ook met telefoon over aangezien er geen voordeel meer is bij Vodafone. Hebben jullie goed voor elkaar!

29-12-2019

Klacht Ziggo: Ziggo komt zijn afspraken niet na!

De klacht

Met de verhuizing van ouderkerk naar Amstelveen is ziggo zijn afspraak niet nagekomen om te zorgen dan op 24 december op het nieuwe adres het netwerk beschikbaar was. Begin november heeft men aangegeven dat het op 24 december in orde zou zijn. Dat is niet gelluk. Op 28 december is een 2e poging geweest. Die middag zou een nieuw modem worden geleverd. Vanaf 13 uur tot 18 uur gewacht en er is niemand langsgekomen?

Op 27-12 een uur met ziggo gesproken hoe dit zal kon worden opgelost op 28-12 een uur gesproken en op 29-12 een uur gesproken. Ik heb aangeboden het modem zelf op te komen halen. Dat kon niet?

31-12 smiddags kon er een monteur langs komen.

Ziggo komt niet alleen zijn afspraken niet na maar laat zijn vaste klant ook een week in de kou staan!

Afke
28-12-2019

Fouten altijd in hun voordeel gemaakt

Opzeggen vaste telefonie niet doorgevoerd. Ligt natuurlijk aan de klant.

Rene
27-12-2019

Geldwolven

Ziggo stop steeds meer populaire programma's achter ziggo on demand zodat je daar ook weer voor moet betalen ze kunnen volgens hun excuus geen overeenstemming meer bereiken met de zender die dit programma aanbied maar wel tegen extra betaling , boeven rovers arrogante hufters zijn het bij ziggo!

Henry
25-12-2019

Slechte klantenservice

Buren kwamen bij mij, ben installatiemonteur geweest. Hebben mediabox xl en krijgen foutcode 1150 dus hdd probleem als intialiseren niet helpt is de box defect en moet vervangen worden.

Nee hoor eerst een nieuwe coax laten kopen in de winkel want stel dat die defect is. Met een defecte box is deze niet te checken dus de klant op extra kosten jagen. En een paar dagen extra storing.

Melda
24-12-2019

Zeer slecht

Al 2 maanden om de dag naar Ziggo gebeld, om fatsoenlijk internet/wifi te hebben, tot heden nog niet voor elkaar. Al 3x monteur langs laten komen, en nog niks in orde. Toen net gebeld, wordt ik door kennisgebrek van hak naar tak doorverbonden. Tijdens het inplannen voor een monteur op bezoek, had ik een zeer brutaal, niet klantvriendelijke, respectloze werknemer aan de lijn gehad. Tja als ik zo iemand spreek, kan ik ook niet al te lang respectvol blijven. Dus wat ik gekregen heb via telefoon wat betreft communicatie, heb ik ook terug gegeven.

Su
23-12-2019

Bekroond " Slechtste provider die er bestaat " meest onbeschof

Klantenservice: zwaar onder de maat / niveau ver te zoeken. Zomaar ophangen omdat ze geen kennis van zaken hebben. Je uitschelden omdat ze vinden dat de klant wel hersens heeft.

Kosten: belachelijk duur / geen waar voor je geld als je elke dag je kastje moet resetten zodat niks vast loopt. Voor € 91 per maand mag je hopen dat alles het gewoon doet. Zeg je er wat van krijg je een grote bek. Of hangen ze op .

Kennisvan hun werk: tip bevalt of snap je het werk niet ga op zoek naar werk wat je leuk vind. Maar ga geen bullshit verkopen aan de klant.

R.J.
23-12-2019

Zeer slechte service

Altijd klant bij Ziggo geweest, nu van de ene dag op de andere zijn alle gecodeerde zenders niet meer te zien! Bel je de klantenservice en krijg je te horen dat je een duurder abonnement moet nemen met een nieuwe smartcard en ci+ module. De smartcard is eigendom van Ziggo en daar betaal je al maandelijks voor Dit is pure oplichterij. Het wordt tijd dat deze praktijken verboden worden.

22-12-2019

Opgelicht !

Jaren lang klant van ziggo alles in 1 , 3 kaarten in huis met decoder.

Van de 1 op de andere dag doet een kaart het niet meer . Gebeld , dat is een koop kaart meneer die doet het niet meer , we hebben nu huur kaarten .

Dus moet u €2 euro huur per maand betalen .

Er wordt gezegd dat staat in de voorwaarden!

Er staat alleen niet bij hoe lang je koop kaart geldig is .dus moet aan 3 huur kaarten €6,- per maand meer . Gewoon diefstal! Dit ook zonder kennisgeving! Gewoon de schakelaar om en geen zenders meer . Dit kun je doen bij een nieuwe klant , niet bij een bestaande klant . Die kaart heb ik gekocht .pure oplichting!