Alex
03-01-2021

Belofte wordt niet nagekomen

Na opzegging van een CI+ kaart en wat geklaag over de (verouderde) mediabox XL werd aangeboden om gratis een Mediabox Next toe te sturen. Na enige tijd niets gehoord te hebben, bleek dat er niets van dit gesprek in hun systeem stond. En de tapes zijn natuurlijk alleen voor trainingsdoeleinden dus die wilden ze ook niet afluisteren. Ik kon hoog of laag springen, maar ze wilden mij niet tegemoet komen. Als ik mijn beloftes niet nakom bij ziggo dan staat de deurwaarden op de stoep, maar andersom mogen ze je alles maken. Schandalige service voor iemand die al 20 jaar plus klant is.

Roy
31-12-2020

Weer geen internet en tv signaal!

Tja het is weer eens zover. Wat een verschrikking!

Wij gebruiken ziggo al heel lang, maar helaas niet zonder slag of stoot. Er gaat geen maand voorbij of je moet al weer de heleboel gaan resetten of je zit weer te bellen met de klantenservice waar je steeds hetzelfde verhaal te horen krijgt. Steeds maar geen signaal voor internet en soms tv. Nu is het weer raak. van gisteravond 22:15 tot vandaag 11:38 volgens de storingmelder. geen tv en geen internet! man man man wat een verschikking!

Denk dat we maar eens snel gaan overstappen op de glasvezelkabel.

Masoud
31-12-2020

Alle slechtste ervaring

Ziggo verkoop lijn gelabelde ,Upgrades intenet ,ik :geen intresse.mali gekregen zonder mijn toestemming neiuwe contract aangesmeerde ,gelijk belde ik klant services,zegt geregeld, dag daar na thuis internet werkt niet meer .Klantenservice gebelde ,ik moet 5 dagen wachten tot zogenaamde opgelichte contract via Zigo ,weg hallen en dan mijn modem weer laten installeren.

Kerst avond ,,vakantie ,corona iedereen thuis,

Kinderen zonder,internet /tv/,

Hoe slecht zijn Zigo bedrijf ,alle slechtste ervaring met zigo ,niet meer iets beginnen met Zigo ,

29-12-2020

Eén ster is écht nog teveel.

Laatst was een tv-kaart van me 'verlopen', hoezo kunnen die verlopen dan? Ja. blijbaar wel, maar affijn de helpdesk benaderd. Ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten terwijl die tv-kaart gewoon mijn eigendom was en alleen de verbinding gereset moest worden. Wilde de helpdeskmedewerker niet mee helpen, ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten en liefst een beetje snel ook want hij had nog meer dingen te doen. Waardeloze helpdesk, uiteindelijk toch m'n kaart kunnen resetten en dus helemaal geen nieuw abonnement nodig.

Margaretha
29-12-2020

Als ik bel helpen ze goed maar het wifie valt steeds weg

Elke keer veel te traag .valt steeds weg .ik blijf bellen maar ik lees wie je ook neemt niks werkt goed

Sandokkan
28-12-2020

ZIGGO ? NIET AAN BEGINNEN !

Als zakelijke klant ben ik zeer ontevreden over ZIGGO en helaas kan ik niet lager dan een 1 geven. Dit bedrijf weet als geen ander hoe men je het bloed onder de nagels vandaan moet halen. Het begint al bij de enorme lange wachttijden; ja ja als zakelijk klant word je geduld op de proef gesteld. Een wachttijd van meer dan 25 minuten is meer regel dan uitzondering. De helpdesk van ZIGGO vindt het heel vervelend.tsja als je na 5 keer hierover een klacht ingediend hebt en noch wordt deze irrigatiepunt niet opgelost dan weet ik het niet. Op een vroege zondagochtend kan ik mij niet indenken en ook niet inbeelden dat het zo druk is.

Dan komt de 2e irritatie. Alles bij ZIGGO staat goed en dus ligt het probleem niet bij ZIGGO maar bij de consument. Duidelijk merkbaar dat dit een escape argument is van een groot bedrijf. Meedenken aan het oplossen van een probleem is niet aan de helpdesk van ZIGGO besteed.

Derde punt van irritatie is de houding van de medewerkers van ZIGGO. De juffers en jonkheren gedragen zich alsof ze zich CEO's wanen. Een arrogantie waar zelf een paard de hik van krijgt. Alles wordt in de ontkenning-modus gezet en bewijs als klant maar dat het niet zo is. Een ergernis waar je als normaal mens spontaan de diarree van krijg. Ik heb een totaalpakket (1 Giganet) van 159 per maand maar ga dit binnenkort helemaal opzeggen. Godzijdank timmert KPN met hele leuke acties en zal ik binnenkort de overstap naar KPN of XS4All maken. Ziggo. na 25 jaar (voorheen UPC) tijd om afscheid van elkaar te nemen.

27-12-2020

Brutaal CS en geen oplossing

De customer service is erg brutaal en na 23 keer het zelfde verhaal moeten uitleggen geen oplossing, oude apparatuur je krijgt een oude mediabox of me moet je moet heelt duurste abonnement afsluiten mij zien ze nooit meer terug

Dick
27-12-2020

Ziggo is in mijn ogen een uitstekende provider

Ik ben heel erg verbaasd door alle slechte reviews die ik lees. Het lijkt mij bijzonder naar om zulke slechte ervaringen te hebben. Mijn ervaringen met Ziggo zijn enkel positief. Alle snelheidsbeloftes worden ruimschoots gehaald en de router heeft een goed bereik. Ik gebruik Nord VPN en van de 250 mb down haal ik moeiteloos 235 via wifi. Heb ook op KPN gelezen op deze site en lees ook dan dramatische verhalen. Ik denk dan ook dat met name de klanten met een slechte ervaring de site vullen. Daarom vond ik het gepast om mijn goede ervaringen te vermelden. Ik weet niet of ik klant blijf bij Ziggo want ik wil ieder jaar een goede deal anders ga ik weg. Tot heden wel iedere keer die deal gekregen. Ga het binnenkort weer proberen

Violet
25-12-2020

Elke keer een ander verhaal

Ik ben al jaren klant van Ziggo en heb gebeld omdat mijn ouwe TV decoder het niet meer doet. Ze stuurde een nieuwe mediabox op en veranderde mijn ouwe abonnement, maar vertelde mij niet dat ik nu meer moet betalen voor dezelfde service. Mediabox deed het niet. Monteur moest langs. Later zag ik ik kan niet opnemen. WEER twee keer bellen voordat ze zag dat opnemen niet in mijn abonnement zit! Ik heb ze ACHT keer gebeld (dure belkosten), 35 euro betaald voor servicekosten (is me ook niet verteld!) en ik heb minder functies dan wat ik had! HEEL slechte service! Ik stap over na een ander provider, want het komt nooit goed met Ziggo!

Annette
25-12-2020

Ik heb nu al 100 keer uitgelegd dat ik mijn abonnement niet wou starten ivm privé situatie aan de telefoon alle begrip voor maar ze snappen er geen ene moer van ben er helemaal klaar mee!

24-12-2020

Ziggo vind mij maar lastig!

Er worden buiten werkzaamheden gedaan voor een bestaande Ziggo klant bij ons in de rij. Jammer want ik die niets met Ziggo en hiermee te maken heeft ervaart hiervan de enorme overlast. Dit omdat de totale werkzaamheden precies bij ons voor de voordeur heeft afgespeeld, Valt me zeer tegen, wij hebben niets meer vernomen vanuit Ziggo, foto's gestuurd, gemaild, en gebeld, over het slechte werk.

Maar wij 2 deurnummers verder ervaren hiervan nog steeds de overlast. De werkzaamheden bij onze voordeur zijn slordig gedaan, de stoeptegels zijn verzakt en verzakken steeds verder door te weinig zand toe te voegen, de voegen staan droog. De negatieve ervaring van dit slechte werk betreuren wij ten zeerste.

Ik vraag Ziggo nogmaals reageer aub, want dit is niet netjes afgehandeld.

JOHN

Schandalige behandeling.

Ik heb op 10-9-20 een abonnement bij ziggo genomen.de stomste zet in mijn 79-jarige leven.

Het goedkoopste van 39 euro.

Tot op heden betaald 389,50 euro.

Uren gebeld naar bekende telefoonnummers.

Krijg je per ongeluk iemand aan de lijn dan en probeert iets uit te leggen: opgehangen.

31 october een aangetekede brief naar de

Dir.klantenservice dhr.robin clements gestuurd.

Nooit meer iets gehoord.

Vandaag weer een brief naar deze persoon.

Afwachten.

189,25 teruggestort op mijn rekening.

Wilco

Onproffesioneel

Heb op 2-12-2020 een abonnement afgesloten, maar krijg geen verbinding. Heb aangegeven dat ik al 15 jr schotelatenne had, dus mogelijk schakelaar in hoofdkast omzetten monteur vond dat kast in tuin van woning stond.

Contact gehad, monteur kon pas 16-12 komen.

Heb mijnherroepingsrecht aangesproken, en alles retour.

Op 24-12 wilde ze €821 alschrijven, gewoon geblokkeerd. Gebeld "oh, dat is foutje." binnen 3 werkdagen krijg ik reactie.

Wat een knullig bedrijf, als jezo groot wil worden, is de val enorm.

Anouk
23-12-2020

Neem NOOIT een abonnement bij ziggo!

Tot nu toe alleen maar ellende!

Duurde 3 dagen voordat we tv en internet hadden. Geen kabels mee gestuurd. Zeggen ze dat ze de kabel sturen, krijg je WiFi boosters toegestuurd! Factuur klopt niet, bel je op helpen ze je gewoon niet want dat moet je maar op internet uitzoeken!

Kan niet wachten om op te zeggen en terug gaan naar KPN! Daar heb ik nog nooit gezeik gehad! En ben nog geen eens een maand bij ziggo en het is alleen maar gezeik!

Ben slim en sluit niks af bij ziggo!

Gert
21-12-2020

Ziggo kan beter Sicko worden genoemd.

Naast mijn Mediabox next heb ik een ook in bruikleen zijnde HUMAX tv box op de slaapkamer. Deze reageerde niet meer op de afstandsbediening. Sensor kapot. Vervanging door een andere tv box kon niet wegens verlopen garantie. Ik moest zelf maar een andere gaan kopen bij een 2e handswinkel. Van mijn reactie hierop via mail heb ik niets meer van Ziggo vernomen. Gezien het feit dat ik hier goed ziek van ben ga ik op zoek naar een andere provider.

Zeer onbetrouwbaar internet

Internet snelheid fluctueert tussen de 50 en 250mb/s, ping is extreem hoog.

Lydi

Nieuw abonnement

5 weken geleden nieuw abonnement en mediabox Next besteld.Na vijf weken! nog niets.Zit iets in de weg wat de activering in de weg staat. Wat is er aan de hand? niemand die het weet waarom dit gebeurd. Schijnt normaal niet te gebeuren en ik was al klant bij Ziggo.

We zijn 6 weken geleden al begonnen,sturen ze de verkeerde box op,kan niet meer opnemen met oude abonnement.Niemand die hierover wat heeft gezegd.Dus zit nu nog steeds met de verkeerde box die niet opneemt.Dus toen nieuw abonnement afgesloten met het juiste abonnement. Tot op heden nog steeds niks en een t.v die regelmatig op groen gaat. En hoe lang dit nog gaat duren? niemand die het weet.

Bob
20-12-2020

Slecht ontvangst radio en tv en internet valt steeds weg

T eordt tijd om zoghp te verlaten denk wordt steeds slechter met ontvangst nog ff en geen radio meer maakt niet uit dab of internet of analoog heel heel slecht, en maar betalen

Rene
19-12-2020

Al tijden slecht internet ondanks het aanschaffen van versterkers nieuwe modum etc blijft het een dramatische verbinding. Meerdere malen aangegeven bij ziggo en er wordt gewoon niks mee gedaan.

Lisette
19-12-2020

Hele slechte service!

Hele slechte service. Nieuwe mediabox aangesloten ivm aangepast abonnement. Na het aanpassen van het abonnement zijn we drie weken en een verkeerde mediabox verder. Vandaag de juiste mediabox aangesloten. Internet werkt maar geen tv. Melding dat we niet geabonneerd zijn op de zenders (NPO 1-2-3?). Dan maar weer bellen. Alweer de zoveelste keer na het omzetten van het abonnement. Call center medewerker die het werkelijk niks interesseert. Hij heeft zijn lijstje doorgelopen en weet het verder ook niet. Dan maar een monteur langs sturen. Eerstvolgende mogelijkheid over 10 (!) dagen. Dat vind ik onacceptabel en vraag om een supervisor of manager. Tsja, dat kan niet. Ik moet het maar gewoon accepteren. Een andere oplossing is er niet. Verder wil hij toch wel even kwijt dat hij toch alles goed heeft gedaan. Tuurlijk!

Ik ga na 25 jaar het abonnement helemaal opzeggen. Ben echt helemaal klaar met Ziggo.