Twan
15-07-2017

Smartcard niet meer te activeren

Heb je een smartcard is deze niet meer te activeren. Nee je moet hem nu huren en dan krijg je de card en ci+ adapter of media box in bruikleen erbij. Zo dat is lekker extra verdienen volgens het UPC model.Nu moet ik dus maar elke keer als ik de Cisco mediabox wil gebruiken de "smart"card uit een tv van de slaapkamer gaan halen. Net zolang totdat het kapot is dan kan Ziggo een nieuwe leveren op huur basis.Jarenlang al klant maar klant is blikbaar geen koning wordt dus tijd om maar eens bij concurrent te gaan kijken ze hebben een beetje grootheidswaanzin gekregen.

Louise
14-07-2017

Reactief en komt toezeggingen structureel niet na

Ruim twee maanden bezig met ziggo en het is werkelijk dramatisch. Contract moest op een andere naam gezet worden en e-mailadres toegevoegd aan andere account. 3x ID gegevens opgestuurd met bijbehorende wijzigingen. twee maanden gemiddeld 2x per week gebeld en het is nog steeds niet geregeld. Iedere keer is er weer wat nieuws nodig, van handgeschreven brief tot opnieuw formulieren invullen. Wat waardeloos is dat werkelijk geen toezegging waargemaakt wordt. Zelfs klacht kun je niet zomaar indienen, ongelofelijk.

Wouter

Toppie

Helemaal top lekker snel

Ria

Betalingen na opzeggen abonnement

Abonnement wordt na opzeggen nog steeds afgeschreven. Na terugboeking krijg je een aanmaning met melding dat als je niet betaald de deurwaarder op de stoep staat. Niet al te vriendelijke mail gestuurd waarop Ziggo snel reageerde door te bellen. Bleek dat we geld terug moeten krijgen van Ziggo. Maar dit kan wel 8 weken duren. Zelf innen ze het geld vooraf per maand. Nu weer een aanmaning gekregen, het bedrag wordt steeds hoger. Weer een mail gestuurd en nu afwachten hoe ze daar op reageren. Ziggo zeer slechte administratie.

Danny

Slecht contact

Ja wat moet ik er van zeggen ging al jaren goed tot gisteren krijg geen contact met ziggo hoor niks anders dan er is storing bel je ze krijg je een bandje sorry voor het ongemak er is een storing beetje vreemd en dan op hun site kijken staat er dat het om een paar uur ging maar er gaat gewoon bijna een week over heen vind het ook een beetje onbeschoft dat je gewoon geen goed antwoord krijg ben nu ook geneigd om op te stappen bij ziggo

Mats
13-07-2017

Ziggo is slecht

Als ik minecraft speel met mijn broer kan ik nog geen eens een blokje hakken, met de slechste instellingen. Ik ben bereid om naar een ander netwerk overtestappen.

Drama

Al 12 dagen bezig om de normale tv zenders te ontvangen , ik krijg steeds het bericht dat mijn abonnement niet klopt. Al tig keren met de service desk gebeld, die er maar gemakshalve vanuit gaan dat de fout bij mij ligt. Na lang aandringen is er uiteindelijk een monteur gekomen die in eerste instantie ook niet begreep wat de oorzaak zou kunnen zijn. Na lang zoeken en bellen met het thuisfront zijn ze er achter gekomen dat het abonnement niet juist aangevinkt was. Je zou denken dat het nu zo opgelost is, helaas duurt minimaal 2 dagen. Het is erg druk wordt er gezegd, de monteur heeft ook nog poging gewaagd om de service desk te overtuigen dat de schuld bij Ziggo ligt en het niet normaal is dat de klant met de lasten zit. Helaas hebben ze daar niets mee te maken, druk is druk. Dus nu nog even 2 dagen wachten op dat ZOOITJE ONGEREGELD. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik ZIGGO heb genomen. Stap u over neem in ieder geval geen ZIGGO want als er iets fout gaat, wat altijd kan, dan lossen zij het niet op.

Corrie

Mobiel

Ben op vakantie heb geen gebruik mobiel vijf keer met ziggo gebeld doen niets weg 490 belminuten nooit meer ziggo

Onbetrouwbaar

De laatste weken constant storingen, met name met internet. Klantenservice weet niet te vertellen waar dat aan ligt en raadt telkens aan maar te wachten.

Omdat de service zo onbetrouwbaar is overweeg ik over te stappen. Ik kan namelijk vaak niet thuis werken hierdoor.

11-07-2017

Al weken bijna geen internet en telefoon

Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon. Zodra het kan ben ik weg.

A.
11-07-2017

Het internet moet nog opnieuw uitgevonden worden door ZIGGO

Wat is er met jullie internet aan de hand,maandag z'n 5a6 uur geen verbinding,woensdag, vrijdag en zaterdag zeker ook z'n 5a6 uur geen internet, geen telefoon, en als je probeert op te starten, blijft het modem,connectbox zeker 4a5 uur verbinding zoeken, als je het dan eindelijk hebt,en je gaat internetten word de verbinding heel langzaam of stopt er helemaal mee, kan je weer 4 of 5uur wachten,tot je verbinding hebt,ik hoop dat het snel verholpen is ,want dit is niet acceptabel meer, internet doet het nu haleluja weer, maar veel vertrouwen heb ik er niet in

Klacht 3,zondag 18 juni 07:52,wou gaan internetten om 00:00 en ja hoor internet weer weg,mediabox XL ook verbinding weg,wou nog een leuke film bestellen,kon niet, geen on demand,dan maar een programma,terug kijken, kon niet geen replay tv,komt vaker voor,jullie willen geen films verkopen zeker,verder met het modem,opgestart ,krijg geen verbinding,tot 03:00 gewacht, geen internet, maar naar bed gegaan,07:00 opgestaan weer internet,kijken hoe lang het deze keer duurd, het gaat lekker hoor,en het kost ook bijna niks,iedere maand incasso 62,50 euro

Heel veel uitval van de NOconnectbox en NOmediabox bijna iedere dag 1 tot 5 uur geen connection.en soms nog langer, gelukkig blijft tv het doen, ff afkloppen anders zou het wel heel zaai worden als niks het meer doet.nog nooit zo slecht geweest.

Raj
11-07-2017

Op zoek naar positieve ervaringen.

Maar helaas lijkt de ellendeling ziggo voor 97% slechte verhalen op te leveren via Google.

Waar (heel veel) rook is zal waarschijnlijk wel een enorm vuur woeden. Ik zoek verder. Jammer dat jullie er zo'n potje van maken ziggo!

Een potentiële (en hard weggevluchte) klant.

10-07-2017

Ik heb een paar maanden terug ziggo genomen overgestapt van telfort, wat een spijt heb ik daarvan. Niks dan foutmeldingen op extra box, zenders vallen weg, teletekst is half en ga zo maar door. Ziggo is echt waardeloos, ben blij als het jaar om is.

10-07-2017

Werken alleen hersenloze

Wat een slechte benden is het bij Ziggo. De mensen die er werken hebben ook stuk voor stuk zuurstof te kort gehad!

Jo
09-07-2017

Problemen met alles internet tv en telefonie

Altijd als je Ziggo belt ligt het probleem aan jouw en NOOIT aan Ziggo. Je moet dit en je moet dat. Storing bij TV is de kabel niet goed. Storing internet en telefonie is de modem niet gereset die met van de stroom al. Welke idioot bedenkt dat kunnen ze zelf de modems niet legen doet mijn computer wel. En ga zo maar door. Er kan wel een monteur komen maar ja er is geen storing en je hebt de modem niet gereset dus als de moteur niets vindt zijn de kosten voor jou.

Michelle
09-07-2017

Erg vaak problemen met de WiFi verbinding. Ik blijf bellen maar die komen elke keer met dezelfde (niet goede) oplossing. Na de zomervakantie stap ik over naar een andere telecomprovider. Slechte communicatie ook. Ik heb wel eens gevraagd of er misschien iemand kon langskomen vanwege de vele problemen die ik ervaar met de Horizon box, maar daar hadden ze het "te druk" voor. Elke dag wel problemen de WiFi verbinding dus, en wekelijks met de televisie verbinding om het zo even te noemen. Ben er nu echt klaar mee.

Esther

Erg storingsgevoelig internet.

Afgelopen week een aantal keren geen internet, geven ze bij de klantenservice aan dat er geen storing in onze omgeving is. Blijkt ws aan een verouderd modem te leggen ( is nog niet eens 2 jaar oud). Die man maar praten. Blijkt uiteindelijk dat vele Ziggo afnemers in de buurt ook problemen hebben, Hoezo geen storing aan de kant van Ziggo.

Roger
08-07-2017

Monteur heeft alle extra kabels van het modem meegenomen

Mijn oma had telefoon van KPN en TV van ziggo. We hebben besloten om over te gaan naar ziggo TV en bellen over internet omdat dit goedkoper was. De monteur van ziggo heeft het modem aangesloten maar heeft de doos van het modem met alle extra kabels erin meegenomen.

Nu komt het probleem, de monteur had het modem en de functionaliteit niet fatsoenlijk getest want de kabel van de bestaande telefoon had een RJ11 kabel met een breuk in de lijn. Vervolgens zijn wij dus zelf omdat de ziggo klantenservice alweer een monteur wilt sturen en kosten in rekening wilt brengen zelf naar het probleem gekeken. Simpel, kabel moest vervangen worden. Waar is de doos van het modem met de kabels erin en ook de RJ11 kabel? Die zijn er dus niet! We zijn dus zelf naar de winkel moeten gaan om deze te kopen.

Probleem nummer twee, de TV werkt niet fatsoenlijk, interactieve TV of wat het ook is heeft slechte beeldkwaliteit en zelfs mijn oma ziet BLOKJES!

Geen ziggo dus meer. Wij zijn alweer overgestapt.

Waardeloze klantenservice

Ook wij werden geconfronteerd met een storing, zoals erg vaak de laatste tijd. Geen storing bekend via de website dus maar bellen.

Probleem lag volgens ziggo echt bij mij, er waren verder geen problemen in de omgeving. Mijn signaal (wat al jaren hetzelfde is) zou te hoog zijn, of er misschien een versterker tussen zat. Ja dat is het geval, maar alles is door ziggo zelf aangelegd. Tja dat kan meneer, maar er zit maar 28 dagen garantie op de installatie werkzaamheden.

Conclusie er moest dus maar een monteur ingeschakeld worden (hoogst waarschijnlijk op mijn kosten). Het was nogal druk dus de eerst mogelijke afspraak kon pas 9 dagen later worden gemaakt. wat een beleid.

Afspraak met de nodige tegenzin gemaakt en vervolgens bleek 's avonds het probleem toch niet bij mij te zitten. Afspraak geannuleerd en nimmer de moeite genomen om excuses te maken voor de waardeloze manier waarop ik geholpen ben.

Was er maar een alternatief hier. dan was ik allang weggeweest.

08-07-2017

Slecht advies bij Aanvraag hogere internet snelheid

Niet goed geïnformeerde Ziggo medewerker heeft mij ervan overtuigd dat ik mijn mediabox (Humax) moet vervangen door een Horizon mediabox om een hogere internet snelheid te realiseren.

Heeft mij veel uren gekost (want connectie niet helemaal lekker) en niets opgeleverd. Was compleet niet nodig! Wat blijkt: ik heb alsnog een andere modem nodig. Heb weer een mooie oranje doos gekregen gaat me weer veel tijd kosten