Bianca
24-07-2017

Geen service, TE hoge prijzen, en kasso voor Ziggo

Na heel wat jaren klant te zijn geweest vond ik het genoeg geweest toen Ziggo de prijs voor internet en tv weer verhoogde. 46,50 per maand alleen voor tv en internet. Ik overstappen. He toen werd ik ineens steeds gebeld door vasthoudende "blijf bij Ziggo"mensen. Na weigering van het aanbod van een half jaar voor dezelfde prijs als mijn provider (bijzonder) kreeg ik zelfs een heel jaar voor dezelfde prijs als mijn nieuwe provider (nog gekker). Tsja. daar hadden jullie eerder mee moeten komen zei ik nog. Blijkbaar moeten vast klanten de hoofdprijs betalen. Goed per 23-6 werd nog 46,50 afgeschreven. Daar zou ik dan de helft nog van terug moeten krijgen omdat mijn nieuwe provider (NLEX een aanrader trouwens in communicatie, levering van diensten en service, zelfs via app bereikbaar en direct reageren!)) alles netjes bij mij thuis had geinstalleerd en Ziggo was opgezegd. Verbazing: wordt er gewoon weer 46,50 afgeschreven. I klacht ingediend. Vandaag telefoontje: tsja dat is nou eenmaal het beleid. Heb nu via ING de incasso kunnen weigeren die ingepland stond voor de 25e juli. Bah Ziggo!

Mano
23-07-2017

Grote problemen met ontvangst Netflix en ondemand

Meedere keren gebeld! wachttrijd is altijd minimaal 10 minuten bovendien komen ze nooit met een oplossing terwijl ze wel verwachten dat de rekening iedere maand op tijd bij geschreven staat.Echt belachelijk sinds de overname van UPC (daar ging zelden wat mis) is de service en de kwaliteit heel.erg belabberd.

ND
23-07-2017

Ziggo internet .Wie wil dit overnemen

Het internet en wifi is zo slecht . Dit is voor wat wij moeten betalen echt om te huilen. Ik begrijp dat het probleem in de hele straat zo is. Ik ga is informeren of het interessant is om met een groot aantal mensen uit de straat collectief over testappen naar een andere aanbieder . Met vriendelijke groet ND

Barbaros
22-07-2017

Stelletje boefen zij het!

Het enige positieve wat ik over Ziggo kan zeggen , is hun technische dienst , enige personeel bij Ziggo die weten waar ze het over hebben. De rest is net een aflevering , Knoop in je zakdoek. Ik kan hier echt een hele waslijst schrijven, ik heb geen zin . Ik zal delen wat ik als laatste heb meegemaakt en dat was de druppel is voor mij. Ik heb al een lange tijdje last van trage of helemaal geen internet, en als ik internet heb is het compleet instabiel , ondanks het aan hun ligt , proberen ze het in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat het aan mijn huis installatie ligt en als ze een monteur langs sturen moet ik ervoor betalen. Hier komt de beste , ze zeiden als ik betere internet wil dat ik een glasvezel abonnement, en dat dat mijn problemen zou verhelpen . Ik heb geen eens glasvezel in mijn straat! Maar dat maakt niet uit zeggen ze . PS ik technicus sterkstroom , ik weet hier alles van , het is mijn beroep!

Max
21-07-2017

Sloom internet

Ziggo is zo slecht dat wij het abonnement hebben voor de snelste WiFi maar ik kan nog niet eens een youtube filmpje kijken en mijn 4G van Tele2 is nog 10000x sneller.

Guido
21-07-2017

Ziggo is het monopoly

Ziggo moet sneller zijn want het jaagt alleen maar klanten weg. Ziggo belooft heel wat maar doet dat heel laat. Onbeschoft dat zij sponsor zijn van zo'n klote club. Laat ze eerst de klanten helpen.

19-07-2017

Verdwenen zenders.

Sinds enkele weken missen we enkele zenders zoals TV5 Monde en de meeste regionale zenders. Is ontstaan rond 14 juni 2017. Gecontroleerd via TV en het zou moeten liggen aan de wandcontactdoos. Meerdere malen getracht Ziggo telefonisch te bereiken. Dat is een probleem op zich want je wordt via allerlei keuzemenu's rondgestuurd maar iemand te spreken krijgen? Ho maar! Uiteindelijk toch gelukt maar ze snapten het probleem in eerste instantie niet maar tenslotte kregen we iemand (ene Dennis) aan de lijn die misschien (?) een oplossing had. We moesten wel even een kast opzij schuiven en dat zou wat tijd kosten. Hij zou binnen 10 minuten terugbellen en dat is nu meer dan 2 uur geleden. Ik denk dat we de kast maar weer gaan inruimen :-(

Eli Lee
19-07-2017

Verbertering voor Ziggo verreist

Sinds kort ben ik klant van Ziggo geworden. Helaas ben ik nu al niet echt tevreden. Mijn internet verbinding valt vaak uit, de apps draaien dan wel dan niet, de aanbod van de gratis films on demand is voor mij niet aantrekkelijk. Daarbij zou ik eerste drie maanden van een korting genieten als nieuwe klant, maar deze is op een vreemde voor mij wijze verdwijnen en mag ik volledige bedrag toch betalen. Degene die mij de uitleg over de facturen gaf was kwam bij mij niet echt klantvriendelijk en dienstverlenend over, maar dat kan ik niet zeggen over iedere contact. Ik ben voor andere zaken bij Ziggo wel goed geholpen. Voor mij zie ik dus wel een paar verbeteringspunten, zoals duidelijke factuur, beloften nakomen en werken aan betere verbindingen. Klantenservice bekwame medewerkers is natuurlijk ook een punt.

Rick
17-07-2017

Hoofdpijn bedrijf.

Nieuwe modem niet goed geinstalleerd door monteur. Hierdoor bij elkaar 15 dagen zonder telefoon en internet gezeten over een periode van 3 weken. Eerst 5 dagen aaneengesloten, daarna 10 dagen aangesloten. Bij de klantenservice krijg je steeds een ander verhaal te horen. Monteursafspraken die niet goed geregistreerd worden. Verkeerde mediabox gekregen. Nee, helaas. Ziggo, geen aanrader.

Twan
15-07-2017

Smartcard niet meer te activeren

Heb je een smartcard is deze niet meer te activeren. Nee je moet hem nu huren en dan krijg je de card en ci+ adapter of media box in bruikleen erbij. Zo dat is lekker extra verdienen volgens het UPC model.Nu moet ik dus maar elke keer als ik de Cisco mediabox wil gebruiken de "smart"card uit een tv van de slaapkamer gaan halen. Net zolang totdat het kapot is dan kan Ziggo een nieuwe leveren op huur basis.Jarenlang al klant maar klant is blikbaar geen koning wordt dus tijd om maar eens bij concurrent te gaan kijken ze hebben een beetje grootheidswaanzin gekregen.

Louise
14-07-2017

Reactief en komt toezeggingen structureel niet na

Ruim twee maanden bezig met ziggo en het is werkelijk dramatisch. Contract moest op een andere naam gezet worden en e-mailadres toegevoegd aan andere account. 3x ID gegevens opgestuurd met bijbehorende wijzigingen. twee maanden gemiddeld 2x per week gebeld en het is nog steeds niet geregeld. Iedere keer is er weer wat nieuws nodig, van handgeschreven brief tot opnieuw formulieren invullen. Wat waardeloos is dat werkelijk geen toezegging waargemaakt wordt. Zelfs klacht kun je niet zomaar indienen, ongelofelijk.

Wouter

Toppie

Helemaal top lekker snel

Ria

Betalingen na opzeggen abonnement

Abonnement wordt na opzeggen nog steeds afgeschreven. Na terugboeking krijg je een aanmaning met melding dat als je niet betaald de deurwaarder op de stoep staat. Niet al te vriendelijke mail gestuurd waarop Ziggo snel reageerde door te bellen. Bleek dat we geld terug moeten krijgen van Ziggo. Maar dit kan wel 8 weken duren. Zelf innen ze het geld vooraf per maand. Nu weer een aanmaning gekregen, het bedrag wordt steeds hoger. Weer een mail gestuurd en nu afwachten hoe ze daar op reageren. Ziggo zeer slechte administratie.

Danny

Slecht contact

Ja wat moet ik er van zeggen ging al jaren goed tot gisteren krijg geen contact met ziggo hoor niks anders dan er is storing bel je ze krijg je een bandje sorry voor het ongemak er is een storing beetje vreemd en dan op hun site kijken staat er dat het om een paar uur ging maar er gaat gewoon bijna een week over heen vind het ook een beetje onbeschoft dat je gewoon geen goed antwoord krijg ben nu ook geneigd om op te stappen bij ziggo

Mats
13-07-2017

Ziggo is slecht

Als ik minecraft speel met mijn broer kan ik nog geen eens een blokje hakken, met de slechste instellingen. Ik ben bereid om naar een ander netwerk overtestappen.

Ton

Drama

Al 12 dagen bezig om de normale tv zenders te ontvangen , ik krijg steeds het bericht dat mijn abonnement niet klopt. Al tig keren met de service desk gebeld, die er maar gemakshalve vanuit gaan dat de fout bij mij ligt. Na lang aandringen is er uiteindelijk een monteur gekomen die in eerste instantie ook niet begreep wat de oorzaak zou kunnen zijn. Na lang zoeken en bellen met het thuisfront zijn ze er achter gekomen dat het abonnement niet juist aangevinkt was. Je zou denken dat het nu zo opgelost is, helaas duurt minimaal 2 dagen. Het is erg druk wordt er gezegd, de monteur heeft ook nog poging gewaagd om de service desk te overtuigen dat de schuld bij Ziggo ligt en het niet normaal is dat de klant met de lasten zit. Helaas hebben ze daar niets mee te maken, druk is druk. Dus nu nog even 2 dagen wachten op dat ZOOITJE ONGEREGELD. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik ZIGGO heb genomen. Stap u over neem in ieder geval geen ZIGGO want als er iets fout gaat, wat altijd kan, dan lossen zij het niet op.

Corrie

Mobiel

Ben op vakantie heb geen gebruik mobiel vijf keer met ziggo gebeld doen niets weg 490 belminuten nooit meer ziggo

Bas

Onbetrouwbaar

De laatste weken constant storingen, met name met internet. Klantenservice weet niet te vertellen waar dat aan ligt en raadt telkens aan maar te wachten.

Omdat de service zo onbetrouwbaar is overweeg ik over te stappen. Ik kan namelijk vaak niet thuis werken hierdoor.

Jeroen
11-07-2017

Al weken bijna geen internet en telefoon

Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon. Zodra het kan ben ik weg.

A.
11-07-2017

Het internet moet nog opnieuw uitgevonden worden door ZIGGO

Wat is er met jullie internet aan de hand,maandag z'n 5a6 uur geen verbinding,woensdag, vrijdag en zaterdag zeker ook z'n 5a6 uur geen internet, geen telefoon, en als je probeert op te starten, blijft het modem,connectbox zeker 4a5 uur verbinding zoeken, als je het dan eindelijk hebt,en je gaat internetten word de verbinding heel langzaam of stopt er helemaal mee, kan je weer 4 of 5uur wachten,tot je verbinding hebt,ik hoop dat het snel verholpen is ,want dit is niet acceptabel meer, internet doet het nu haleluja weer, maar veel vertrouwen heb ik er niet in

Klacht 3,zondag 18 juni 07:52,wou gaan internetten om 00:00 en ja hoor internet weer weg,mediabox XL ook verbinding weg,wou nog een leuke film bestellen,kon niet, geen on demand,dan maar een programma,terug kijken, kon niet geen replay tv,komt vaker voor,jullie willen geen films verkopen zeker,verder met het modem,opgestart ,krijg geen verbinding,tot 03:00 gewacht, geen internet, maar naar bed gegaan,07:00 opgestaan weer internet,kijken hoe lang het deze keer duurd, het gaat lekker hoor,en het kost ook bijna niks,iedere maand incasso 62,50 euro

Heel veel uitval van de NOconnectbox en NOmediabox bijna iedere dag 1 tot 5 uur geen connection.en soms nog langer, gelukkig blijft tv het doen, ff afkloppen anders zou het wel heel zaai worden als niks het meer doet.nog nooit zo slecht geweest.