Stefan
11-12-2020

Even tot 10 tellen

Wat een drama de helpdesk (en Ziggo in het algemeen). Sinds enkele weken bizar slecht internet. Verbinding valt om de haverklap weg icm traag internet. De gebruikelijke stappen met de helpdesk doorlopen om zaken uit te sluiten. Ik werk in de IT dus al deze dingen heb ik al 80x zelf doorlopen. Verbinding is dusdanig traag dat de Chat met de helpdesk geen afbeelding van de modem van 140kb erdoorheen krijgt. Vraagt de dame of ik de modem niet even kan aansluiten op de hoofdaansluiting. Ik moet hiervoor de hele boel verbouwen maar geen probleem! Ware het niet dat Ziggo dusdanige trage modems heeft dat het ca 8-10 min duurt voordat er weer opnieuw verbinding is.

Inmiddels terug online dus terug naar de chat met de helpdesk: "Ik heb een tijdje gewacht maar ik krijg helaas geen reactie meer, daarom sluit ik hierbij de chat. Indien we nog ergens bijkunnen helpen, start dan gerust een nieuwe chat. Een fijne dag nog."

Om te huilen dit. Inmiddels 2 uren verbrand dus kan nog even werk inhalen in de avonduren. Het is jammer dat je tegenwoordig nauwelijk keus hebt en tot Ziggo bent veroordeeld maar verlang terug naar de tijden van Multikabel.

11-12-2020

WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF

Na vele telefoongesprekken (middag+avond) dwingt dit bedrijf je toch om een NIEUW modem te gaan gebruiken.

Het oude ZEER GOEDE functioneerde modem wilt men gewoon NIET meer activeren voor mij als klant. Mededeling is gewoon dat het niet meer mogelijk is.

Dat is pas klantvriendelijk zeg!

Klacht
10-12-2020

Verlies van vast IP adres

Goedemiddag,

Sinds oktober vechten wij met ziggo om ons al jaren in gebruik zijden vaste ip adres te behouden. Wij ontvingen een schrijven dat bla.bla etc. Dat

Ons ip adres zou wijzigen in een dynamisch ip adres. Als wij dit niet wilde moesten wij contact opnemen met de service afdeling van ziggo.

Hier vernamen wij dat ons abonnement niet toeliet dat wij ons vaste ip adres zouden behouden en moesten overstappen naar ziggo max pro.

Uiteraard hebben wij dit gedaan want het verliezen van ons vaste ip adres is een regelrecht drama met duizenden systemen welke hier gebruik

Van maken. Deze overstap werd bevestigd door ziggo. In de opdracht bevestiging staat niet dat wij ons "eigen" vaste ip adres behouden.

Vele malen gebeld met ziggo en niemand kan ons garantie geven dat het goed gaat komen! uiteindelijk een bereidwillige medewerker gevonden

Die er in is gedoken en zelfs ook terug belde dat alles op een misverstand beruste, dat de computers van ziggo nog niet gesynchroniseerd waren

Maar dat alles goed in het systeem stond. Wij hebben zelfs een voicemail bericht van deze persoon waarin hij dit aangeeft. Op de datum dat ziggo zou overgaan naar hun "nieuwe" wijze van werken bleken wij inderdaad nog over ons ip

Adres te beschikken. Probleem opgelost. Dachten wij

Een paar dagen terug ontvingen wij weer een schrijven van ziggo dat de eerder aangekondigde datum niet was gehaald maar dat nu in week 51

Zonder tegenbericht ons vaste ip adres zou wijzigen in een dynamisch ip adres. Weer gebeld met ziggo zelfde verhaal kan niet, lukt niet etc.

U moet een ander abonnement hebben. Aangegeven dat dit al was gebeurd. Dit was niet te vinden in de systemen van ziggo.

Na het opgeven van een orderbevestigingsnummer bleek bij de afdeling opzeggingen een notitie te staan:

Case vervallen klant is verkeerd geinformeerd. Men heeft ons hiervan niet in kennis gesteld.

Slordig was het antwoord van ziggo.

Het is niet mogelijk om ziggo er van te doordringen dat met het wegvallen van vaste ip adres ons bedrijf in zeer ernstige problemen geraakt.

Men begrijpt het allemaal maar kan niets doen. Het is niet mogelijk om verder in de organisatie door te dringen.

Zijn er mensen met gelijke problemen? wij zijn bezig een zaak op te bouwen om een kort geding aan te spannen. Iedere hulp is welkom. Wij zijn letterlijk radeloos

Ragna
10-12-2020

241 euro te goed.

Naar veel trek en duw werk eindelijk toch toezegging van huidige bedrag van 241 eu, was namelijk overgestapt en perongeluk nog naar ziggo overgemaakt.

Ze wilde eerste instancie niet mee werken en geld achterhouden naar dik 9 uur aan telefoon gezeten toch toezegging gekregen. maar je raadt het al. ze houden het wel eerst even 6 weken vast. nooit meer ziggo. veel klachten over onterechte incasso kosten. gebrekkige nederlands klanten service, en continue mentaliteit van kasje naar muur sturen, Dat is was ziggo voor staat.

09-12-2020

Kabel verleggen € 575,-! Service slecht. Niet klantgericht

Heb meer dan een jaar geprobeerd tot een oplossing te komen met Ziggo ivm een instabiel internet. Ook geprobeerd de hoofdaansluiting in de woonkamer te verplaatsen naar de meterkast, omdat ik het geen gezicht vind om de router etc midden in de woonkamer te hebben staan. Kreeg een offerte van € 575,-!.alleen voor het verplaatsen van een kabeltje onder de grond. Nog geen uur werk. Heb het uiteindelijk zelf gedaan en het werkt. Toch bleef de internetverbinding niet altijd stabiel. Kon wel een monteur langs komen, maar dat koste dan weer geld. Heb gezegd dat het probleem bij Ziggo lag, want ik had al tot 2x toe een computerbedrijf ingeschakeld om mijn interne netwerk te controleren en te optimaliseren. Alles in huis was perfect. Ziggo weigerde om (kosteloos) te komen. Waren wel met mij eens dat de € 575,- heel duur was.

Uiteindelijk naar KPN glas over gegaan en door KPN mijn abonnement bij Ziggo op te laten zeggen. Toen pas werd ik om de haverklap gebeld door customer service van Ziggo, wat ze moesten doen om mij als (meer dan 15 jaar!) trouwe klant te behouden. Nu wilden ze wel kosteloos een monteur langs sturen en wilden ze wel kijken of het verplaatsen van de hoofdaansluiting goedkoper kon.Dit hadden ze veel eerder moeten doen. Ik was niet van plan bij Ziggo weg te gaan, maar door dit soort "service" drijven ze je gewoon naar een andere provider toe. Jammer, want ik was tot op heden altijd tevreden over hen. Gemiste kans.

Ger
08-12-2020

Nieuwe klant

Sinds twee weken ben ik Ziggo klant. Ik krijg een dhz pakket per post opgestuurd wat ondanks dat ik best wel handig ben niet likt een goede wifi verbinding te krijgen Dus dan de gratis installatie monteur aangevraagd. Mag ik meer als een week op wachten. Blijk ik een oud coax stopcontact te hebben. Vervangen en dan krijg je een factuur van €45. Belachelijk. Ik voel mij een nieuwe klant met een koude douch. Ga zo snel mogelijk weer weg bij deze club.

Thomas
08-12-2020

Ziggo is erg goed!

Ik snap het probleem van veel mensen hier wel. De medewerkers die iedereen te woord staan zijn niet voldoende geschoold om de juiste oplossing aan te bieden. Dit is vaak het geval bij dit soort bedrijven is zuiver een kostenplaatje.

Er is maar één reden om niet voor Ziggo te kiezen en dat is de upload snelheid die is veel lager als bij glasvezel. vaak zijn de problemen erg makkelijk zelf op te lossen. Zeker met de nieuwere Ziggo Nextbox is het een geweldige voorruitgang.

Gosia
07-12-2020

Ziggo smeert zakelijke abonnementen aan

Ziggo verkoopt zakelijke contracten aan de deur of via de telefoon. Daarbij wordt valse en/of onvolledige informatie gegeven. Bijvoorbeeld dat het zakelijke abonnement hetzelfde kost als de 'gewone' abonnement. Dat is niet waar - het is 20% duurder. Ook zegt de 'adviseur' van Ziggo er niet bij dat je, als een zakelijke gebruiker, geen bedenktijd hebt. Tot slot, weigeren ze om in hun systeem op te schrijven om mij nooit meer met zo'n 'aanbieding' te benaderen.

Danny

Opzeg drama

Zit al 12 jaar by ziggo.tv, internet 50mb,telefoon.54 euro.nou zag ik by budget enegie.tv,internet 100 mb.en telefoon 48euro.eeste 9 maanden 29 euro.dus wou opzeggen .maar omdat il net by ziggo een korting voor 3 maanden had gehad 3 maal 14 euro.had ik een niew contract. by opzeggen moest il nog 9 keer 54 euro betalen.sry my mond viel open

07-12-2020

Pas na ruim drie op en neer bellen uur weer internetverbinding

Na overstap op zakelijk abonnement viel internet zomaar (deels) uit; vreemd probleem waarbij alleen enkele sites als Google bereikt kunnen worden. Eerste helpdeksmedewerker belt niet terug, tweede probeert het uit te zoeken en stelt na twee keer terugbellen een harde reset voor . dat alles heeft bijna vier uur verloren werktijd gekost en had ook direct voorgesteld kunnen worden. Bij de vraag of er nog een tegemoetkoming kan worden gedaan (ook omdat ik mijn alarmsysteem opnieuw moet laten instellen wegens de reset) wordt mij op de voorwaarden gewezen en dat daar niets mogelijk in is. De lange wachttijden was ik inmiddels gewend, maar deze keer blinkt Ziggo ook uit in onkunde en klantonvriendelijkheid.

Iris
05-12-2020

Schandalige klachtenbehandeling

Wat een slechte klachtenbehandeling door Enis van de technische dienst, ontzettend asociaal!

Ziggo, als jullie personeel alle klanten zo behandeld dan heb je binnenkort geen klanten over.

Wat een onbeschofte persoon was dit.

04-12-2020

Slechte wifi verbinding

Onze wifi verbinding op 3 m afstand vanaf het modem is ca 30 mb, op 10 m is nog 5 mb Volgens de Ziggo monteur voldoet deze aan de eisen van Ziggo, deze moet minimaal 20 mb zijn op 3 m afstand . Hier kun je verder niets mee en is volledige misleiding.

Vervolgens krijg je ook nog een factuur van 35 euro voorrijkosten.

René
04-12-2020

Goede service

Al jaren lid van Ziggo, en er nooit spijt van gehad ( nog steeds niet ) Als er iets is wordt je netjes telefonisch te woord gestaan en als het echt niet lukt komt er gewoon iemand langs die jou helpt.

Al met al een top ervaring over Ziggo, en ja ook met mobiel bellen en tv kijken.

Mooie club.

Waarom ik een 8 geef i.p.v. een 10? Omdat er altijd ruimte moet zijn voor eventuele verbeteringen.

Leveren niets.

Ik wacht al 2 weken op het startpakket van ziggo. Als je beld dan is het altijd net opgestuurd. mooi niet dus. Nu krijgt postnl weer de schuld. het ligt natuurlijk nooit aan hun. Het word tijd dat ze eens uit hun ivoren toren komen en de klanten gewoon helpen. gewoon onbeschoft dat dit bedrijf kan doen waar ze zin in hebben en de klanten aan hun lot overlaten.

E.popescu
03-12-2020

Ik ben niet tevreden en ik wil dat de diensten van Ziggo gratis zijn

Hallo, ik heb de klantenservice gebeld voor de installatie op een tv en ik kreeg te horen dat ik moet betalen voor Ziggo-diensten. Het leek me vreemd dat de medewerker me haar naam niet wilde vertellen, maar vertelde me dat het geheim was. Alles gebeurde op 3-12-2020 om 15.40 uur.

Afgescheept

Vanmorgen bijna 2 u aan de lijn gehangen bij een klacht over mijn media box die niet goed functioneert Uiteindelijk de telefoon maar neergehangen Vanmiddag opnieuw gebeld en mijn verhaal verteld aan een andere medewerker De dame die mij vanmorgen geholpen had bleek niks gedaan te hebben en heeft mij gewoon laten wachten Uiteindelijk was het advies binnen de coaxkabel te vervangen Dit is 2 jaar geleden ook al gebeurd , maar geen nieuwe media box

Bram

Misbruik van monopoly positie

Opeens afgesloten van het internet en nooit een waarschuwing ontvangen. Na gebeld te hebben, werd mij verteld dat het de 5de waarschuwing was. Dit terwijl ik altijd alle rekeningen betaald heb. Normaal gesproken krijg je hierover een brief. Ik zit nu zonder internet terwijl ik thuis werk. De enige rede dat ik bij ziggp zit is omdat de competitie minder snel internet aanbied. Ik ben van mening dat ze misbruik maken van hun machtspositie. Denken weg te komen met onrealistisch slechte service. Ik ga het langzamere internet voor lief nemen en ga een andere provider zoeken. Ik moet immers geld verdienen zonder stagnering.

Teleurstellend

Nu ruim een jaar Ziggo tv en internet. Vanaf het begin problemen met interactieve tv en internet : regelmatig uitval en blokkerig beeld. Diverse monteurs op bezoek gehad die wel vriendelijk waren maar het probleem op mijn bordje legde. Zou aan de coax kabel kunnen liggen, buren etc. Allemaal niet het probleem van Ziggo .

Lang verhaal kort : enkele maanden kwam er eindelijk een monteur ( wat ouder!) die wel verstand van zaken had. Bleek dat de aansluiting in het glasvezel kastje "rammelde" . Dat had nog niemand opgemerkt .

Kortom, na die tijd werd het beter. Nog niet goed,want sommige zenders geven nog steeds blokjes. Gelukkig niet zenders waar ik regelmatig naar kijk.

En nu . Krijg ik een aanbieding van Ziggo om tegen gereduceerd tarief internetboosters aan te schaffen, voor gegarandeerd goed internet. Behoorlijk onbeschoft dit. Zou dat niet standaard tot het pakket moeten horen?

Marian

Waardeloze service

Ziggo blijkt niet in staat een simpele bestelling in 1 keer te leveren. Wacht nu al 3 weken op 2 kleine kaartjes die gewoon door de brievenbus kunnen.

Klantenservice geeft al weken hetzelfde voorgekookte antwoord.

For the record; facturen komen altijd stipt op tijd en zijn allemaal betaald.

Waardeloos bedrijf. Welke idioot heeft ooit bedacht Ziggo zoveel macht toe te kennen. Gebrek aan concurrentie maak arrogant.

Mevrouw
02-12-2020

Ik heb net gebeld met ziggo klantenservice . Mevr.1 had er geen zin in , Mevr.2 heel vriendelijk maar mijn vraag of ik een nieuwe mediabox kon krijgen omdat mijn tv zo.n slecht beeld weergeeft. Werd eigenlijk meteen van de tafel geveegd Ikkijk even naar de instellingen en ja hoor wat ik altijd als antwoord krijg u moet in uwhuis zijn uw instellingen nakijken dze zijn niet goed ingesteld. Dus met andere woorden. Nee niets nieuws zoek het maar lekker uit,. Ziggo is heel goed in alles terug te geven aan de klant . Ziggo maakt geen fouten. Nou ik ben er wel klaar mee .