02-01-2017

Niet nakomen garantie

In bezit van samsung recorder nog geen jaar oud en nu defect. Staat op slaapkamer. Gekocht bij ziggo Gebeld met ziggo. Vraag garantie andere samsung of reparatie

Antwoord Reparatie doen wij niet en wij hebben geen samsung meer maar we kunnen u een extra mediabox aanbieden voor de slaapkamer en krijgt u 4 maanden gratis en dan 5 euro per maand. Ook nog u heeft toch al een horizon box in de kamer (waar ik dik voor betaal)

Proberen uit te leggen dat de Samsung bij hun gekocht is en dat zij hier een verantwoording in hebben om dit op te lossen en niet met 20 euro

Geen gesprek meer mogelijk wilden niet luisteren

Zo gaat Ziggo ook met klanten om die meer dan 25 jaar lid zijn Ben zeer boos dat mensen zo bedonderd worden. Nog gevraagd naar een leidinggevende maar dat werd geweigerd.

Edwin
02-01-2017

Laten je stikken

Ziggo werkt als volgt. Lokken met tablet en abo afsluiten prima. Bij problemen verwijzing naar een service desk die een betonnen muur is met telkens wisselende telefonisten die niet noteren wat het probleem is en van elkaar niet weten met wat voor kluitje je in het riet gestuurd bent. Er wordt geen oplossing geboden en al helemaal geen compensatie. Strategie is je laten verzanden totdat je gefrustreerd afhaakt. Gedrag van een Amerikaanse reus die helemaal niet geïnteresseerd is in de individuele klant dus het kan ze werkelijk niets schelen. Hoop dat uiteindelijk voldoende kritiek op gang komt zodat ze moeten verbeteren.

Tedje

Rampzalig

Uren aan de lijn gezeten met Ziggo. Daarna nog even gebeld en gecheckt of het allemaal klopte en ik het eindresultaat kreeg wat ik voor ogen had. Nee het klopte helemaal, aldus Ziggo. Helaas werkte de tv toch niet eind december. Gebeld, ja kon op z'n vroegst hersteld worden 7 januari 2017. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n dramatische organisatie meegemaakt. De site geeft aan dat je het thuis in een oogwenk kunt regelen. Bel je ze, dan zit je uren aan de lijn. mailen kan niet. Helaas kan je niet lager dan een 1 geven.

Parasieten

Extreem hoge rekening , omdat ik volgens Ziggo ineens in een oude abonnementsvorm zit en daardoor mijn dataverbruik niet meer wordt afgekapt ,

WAT EEN ELLENDE BIJ ZIGGO

Ziggo gebeld 2 uur lang aan de lijn 6 keer door verbonden naar een andere medewerker en toen opeens werd de verbinding verbroken.

01-01-2017

Werkt perfect goede en snelle service

Mijn ervaringen met ziggo zijn super, mobiel en thuis. als ik bel wordt ik goed geholpen, maar ik hoef niet vaak te bellen want het werkt allemaal perfect ,op 5 tv's digitaal kijken zonder extra kosten doet geen 1 provider ze na. donderdags gebeld kijken alles na en zeggen ook nog dat ik meer kan krijgen voor minder geld en op zaterdag komen ze ook nog een horizon mediabox brengen.

Steve

WiFi

Zeer slechte WiFi , vaak gebeld en van alles geprobeerd , tijd om over te stappen.

Nick Poll

Slechte alles

Mijn horizon box valt kontienu uit wifi valt vaak uit ze leveren hun beloovde Internet snetheid niet geen glasvezel alles gaat via oude coaxiale kabel bij mijn ziggo mobiel als ik verbinding maakt met wifi 5 mb weg valt de wifi weg 5mb weg

Internet slecht

Enkele jaren geleden overgestapt naar UPC. Tot twee keer toe alle mail accounts ed spontaan verdwenen. Geen oorzaak bekend of oplossing aangedragen. Laatste tijd is internet enorm onstabiel. Wifi valt regelmatig weg (tientallen keren per uur. Zelfs de bekabelde verbinding staat tientallen keren per uur geen internet toe, terwijl de systemen wel aangeven dat er internet zou moeten zijn. Klantenservice heeft geen idee waar ze het over hebben en sturen ons met een kluitje in het riet. Over enkele dagen kan een monteur komen. DUS NIET. Ik heb sneller een andere aanbieder in huis dat dat de monteur hier kan komen.

Tot nooit meer ziens.

Patrick en familie.

Software probleem

Na overstap naar Windows 10 werkte ziggo internet beveiliging niet meer.Ziggo gebeld . alle geduld en duidelijk uitleg satap voor stap doorgelopen.Ziggo belde zelf steeds terug of het opgelost was. Ondanks dat het een software probleem was in mijn eigen pc hebben ze het mooi opgelost. hulde hiervoor

Perfecte overstap

Ik heb een zeer goede ervaring met de overstap naar Ziggo. Ze hebben mij perfect geholpen. Ook toen ik per ongeluk zelf een foutje had gemaakt bij het aanleveren van mijn gegevens waardoor mijn mobiele telefoonoverstap dreigde te mislukken. Er werd meteen proactief in klantgerichte oplossingen gedacht. Top!

30-12-2016

Ziggo weigert onterecht geld meteen terug te storten

Op 23 nov heb ik een email ontvangen met bevestiging dat mijn abonnement per 23 dec stopt. Op 28 dec (5 dagen na het stoppen van mijn abonnement) krijg ik een factuur voor januari, die automatisch geincasseerd wordt. Daar heeft Ziggo geen recht toe!

Het antwoord van Ziggo was "u krijgt het na een paar weken terug". en "als u zelf storneert kunt u incasso kosten krijgen". Ziggo heeft geen recht op dit geld, en weigert het direct terug te betalen.

Arman
30-12-2016

Heel slecht

Ziggo is heel slecht heel veel storingen en ik krijg geen eens wifi in mijn kamer die niet eens 5 meter ernaast ligt

RonalT

Monteur aan de deur

Vorige week twee dagen gedoe met internet. Enkele malen per avond moeten resetten. Na belletje werd er afgesproken dat er woensdagavond 28 dec een monteur zou langskomen. Gisterenavond hele avond thuis geweest, geen monteur. Geen belletje van monteur dat hij niet langs kon komen. Vandaag vond ik een briefje dat er op 29 dec om 10.50 u een monteur was langs geweest. Omdat u niet thuis was rekenen wij 35 euro voorrijkosten. Dit is natuurlijk te idioot voor woorden.

Vandaag gebeld bijna 15 minuten in de wacht. Mevrouw vond het logisch dat ik niet wil betalen, maar het is mogelijk dat het wel gerekend wordt. Dan nog maar eens bellen.

Wat een gedoe!

Ik denk dat ik Ziggo een rekening van 70 euro ga sturen voor een avond wachten op een monteur die niet komt en voor een aantal telefoontjes waarbij ik een kwartier in de wacht kom te hangen.

Cor

Smartcard aktivatie

Wij zijn al een maand bezig om een Smartcard te aktiveren voor mijn schoonmoeder van 85 en zijn nu met 7 uur bellen met ziggo nog geen meteter opgeschoten.

Kim

Wacht al 3 maanden op mijn horizon box

Ziggo is een waardeloos bedrijf. 3 keer foutieve ci modules opgestuurd terwijl ik een horizon box had aangevraagd. Nog niks in huis.

Gerald
28-12-2016

Problemen worden bij de klant neergelegd

Meerdere problemen met ziggo. O.a. veel te lage internetsnelheid, haperende wifi en een klantenservice die niet technisch en de klant niet centraal steld. Het ligt nooit aan ziggo. Jaren tevreden geweest, maar sinds fusie met upc is alles minder geworden, behalve het bedrag dat je voor het matige internet en slechte tv verbinding betaald.

Caroline

Wanverhouding prijs / kwaliteit

Sinds de fusie met UPC per 1-1-2015 alleen maar ellende met Ziggo.

De enige dienst die ik wil afnemen is (draadloos) internet, maar ik moet per se een tv-abonnement daarbij afsluiten. Dus betaal ik 45 euro per maand voor internet (tv gebruik ik echt niet) dat DAGELIJKS uitvalt. De enige remedie is het modem uit en aan zetten. Voor de prijs die ik voor deze "dienst" betaal, verwacht ik vlekkeloos internet dat hooguit een paar keer per jaar uitvalt.

Schande.

28-12-2016

Geprobeert een horizon media box te bestellen, helaas

Via ene Eric via de chatbox een horizon box besteld maar helaas geen bevestiging mail en dus ook geen mediabox

Age
27-12-2016

Bedrijf komt afspraak niet na

Ben al 21 jaar bij Ziggo in het verleden was het Home. nl. Januari 2016 BEGON DE ELLENDE.Geen goede Wifi geen sterk signaal dan weer te sterk signaal in deze afgelopen periode 4 monteurs langs geweest.Elke monteur had zijn eigen verhaal en er was 1 monteur die bekende dat hij met een spoed cursus monteur was geworden bij Ziggo was eerst autospuiter. Ben in januari ongeneeslijk ziek verklaard en heb dit kenbaar gemaakt dat ik deze toestand er niet bij kon hebben. Na meer dan 250 minuten in de wacht te hebben gestaan en 4 monteurs langs zijn geweest had ik na bijna 12 maanden een goed werkend internet verbindingen. Heb een klacht ingediend bij Ziggo op advies van een bekende van mij die bij Ziggo werkzaam is. Hij kon mij vertellen dat er heel veel mis gaat bij dit bedrijf na de overname van UPC. Na mijn klachten hebben gemeld werd mij telefonisch en per mail toegezegd dat ze mij gingen compenseren met 3 maanden filmnet dat ik al had, sigaar uit eigen doos, en 6 maanden Fox sport.Ook werd mij toegezegde dat de eerste 10 maanden abonnement geld zou worden terug gestort. Nu 6 weken verder nog niks ontvangen , maar weer gebeld. Wat kon de de telefoniste mij meedelen dat de compensatie was ingetrokken zonder mij hierover te informeren. Schandalig hoe ze bij Ziggo met zijn klanten omgaan. Wordt deze week terug gebeld wordt mij meegedeeld. Weinig vertrouwen meer in Ziggo.