Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Harry
03-01-2017

Vriendelijk zonder kennis

Het netto resultaat van de hulplijn Ziggo is gewoon bagger. Ik wilde accesspoint installeren. Zeker 4 verschillende mensen aan de telefoon met 4 verschillende instructies. Zelf moeten ze ook wat omzetten en de volgende helper veroordeelde de handelingen van eerdere medewerker. "Zo kan het ook niet werken". Ze blijven heeeeel vriendelijk doch hebben nergens verstand van. Werken gewoon via checklist en vragen nog net niet of je de stekker er wel in hebt.

JACOBA MARIA
03-01-2017

Telefoonstoring

Mijn moeder zit konstant met een telefoon probleem.Ze is 94 jaar, ze laten haar nu weer wachten totvrijdag er een monteur komt zigro heeft lange wachttijden, met de telefoon en direkt komen ho maar, je kan beter een nieuwe provider nemen, is alles sneller geregeld. Ik zou zeggen VOOR EEUWIG TOT ZIENS.

Han
03-01-2017

Chaos in bestelsysteem Ziggo

Op 23 december bestelde ik telefonisch een CI+module bij de klantenservice zodat ik van mijn nieuw aangeschafte t.v. zou kunnen gaan genieten. Tot op heden nog niets ontvangen en iedere keer als ik Ziggo bel krijg ik een ander verhaal te horen. In mijn account staat de bestelling nog steeds op "verwerking" maar volgens andere medewerker is de CI+ module al dagen onderweg. Gisteren voor de zoveelste keer gebeld en kreeg ik toen te horen dat er een bug zit in het leveringssysteem en dat de verwachtte hersteltijd van de technische dienst onbekend is. Kan nog dagen duren dus. Medewerkerks zijn allemaal beleefd en vriendelijk maar zij moeten werken met haperende computersystemen en applicaties en de klant is hier nu de dupe van.

Anneke
03-01-2017

Slechte service

Altijd zeer lang wachten en net een zeer ondeskundige medwerker aan de lijn gehad sory het is jammer ik blijf voor de formule 1 van ziggosport anders was ik allang naar xs4all gegaan

Antoon
03-01-2017

Levering pakket op tijd

Namens mijn vader bestel ik Ziggo. Dat pakket past het best bij zijn wensen en bij het adres. Ik krijg 5-12-2016 een mail van ze dat de bestelling correct is ontvangen en dat zij 3-1-2017 zullen leveren. Verder zou Ziggo enkele dagen voor de leverdatum een mail met details versturen. Het werd 2 januari maar geen mail meer van ze gehad. Daarop heb ik gebeld en gevraagd om een track and trace code van het pakket per mail en mij werd verzekerd dat alles nog goed zou komen. Maar niets. Ik heb zojuist weer gebeld en na anderhalf uur aan het lijntje te zijn gehouden ben ik nog geen stap verder. De ene medewerker zei dat het nog in orde kwam en de andere zei dat ze geen code konden geven. Vervolgens werd mij door Ziggo aangeraden om naar PostNL te bellen voor de code. Die wist mij te vertellen dat Ziggo bij hen nog geen pakket had aangemeld, dus vandaag komt het pakket ook niet meer. Wanneer wel, kon PostNL natuurlijk ook niet zeggen, dat is aan Ziggo, die zal het eerst moeten aanmelden. Wat een non-service.

Enrico
02-01-2017

Geschoffeerd door Ziggo

Ik voel me geschoffeerd door ZIGGO!

19 december heb ik een aanvraag gedaan bij ziggo om volop bellen van mijn alles-in-een pakket terug te zetten naar gewoon bellen en een stapje hoger te gaan in alles-in-een pakket.

Na 2 dagen netjes de spullen binnen en dus hoopvol aan de slag gegaan. Helaas komt de horizonbox niet door de code 1060 en ga ik maar even bellen. Na, een niet werkend keuzemenu (door servicemedewerker zelf bevestigd), het keuzemenu doorlopen en zoals meerdere ervaren hebben inderdaad een 15 minuten in de wacht. Helaas kon de servicemedewerker mij niet voldoende helpen omdat hij/zij geen invloed had op de oplossing. Toch intussen wel een 3 kwartier aan de lijn geweest.

Helaas kon ook niet aangegeven worden hoelang dit ging duren. Licht ontevreden hing ik met deze boodschap de telefoon op, de servicemedewerker kon er tenslotte ook niets aandoen.(Weinig inhoudelijke technische kennis en invloed).

Na een paar dagen wachten toch maar weer eens geprobeerd om te kijken of de activatie was gelukt. Helaas, te mooi om waar te zijn. Opnieuw het keuzemenu en de wachttijd getrotseerd wordt ik wederom na 3 kwartier bellen teleurgesteld met dezelfde boodschap. Geen idee hoelang het kan duren.

Na weer een paar pogingen het bel ritueel te doorlopen kreeg ik het bericht dat de activatie was gelukt. Maar ondanks dat het nog niet werkte kwam er een monteur die de zaak even kwam checken. Na de check werkte het nog niet en belde de monteur zelf de service medewerker. Na een half uur toch weer het bericht dat de activatie toch niet was gelukt en opnieuw wist niemand wat de volgende stap was en hoelang het ging duren.

Na weer een paar dagen (inmiddels 2 januari) opnieuw geprobeerd met de horizonbox, maar helaas. Opnieuw het belritueel gevolgd en na een kwartier eindelijk weer een service medewerker aan de lijn. Na het altijd invoeren van de postcode tijdens het belritueel wordt elke keer gevraagd naar mijn postcode, waarom? Tevens werd mij de laatste keer gevraagd naar mijn bankgegevens, terwijl ik mijn naam, postcode, woonplaats en geboortedatum al had opgegeven.

Tijdens het gesprek heb ik gevraagd iemand aan de lijn te krijgen die meer invloed op de procedure uit kon oefenen. Toch wel redelijk na 6x bellen en ongeveer 4 uur gebeld te hebben en een zaterdagochtend thuis te blijven voor een monteur. En niet 1x teruggebeld worden over de status van de activatie. Maar deze kreeg ik niet aan de lijn en de verbinding werd door ZIGGO verbroken.

Toen kreeg ik echt het gevoel dat ik geschoffeerd werd en niet serieus genomen wordt door een dienstverlener waar je al 15 jaar trouw aan bent.

En dit is nog niet alles :( .Tevens is mijn telefoon sinds 20 december per abuis afgesloten en men weet tot op vandaag niet wanneer het weer werkt.

Wat zegt dit over de kwaliteit en de traceerbaarheid van de klantvriendelijkheid en dienstverlening?

Dan krijg ik tot grote irritatie nog een mail over hoe ik over ziggo denk? Suggestie: Alle informatie wordt gelogd, het gesprek wordt opgenomen, problemen worden vastgelegd, aantal keren bellen, beltijd, wachttijd kan geregistreerd worden. Er is zoveel interne data, DOE ER IETS MEE!. Er is helemaal geen extra extern onderzoek nodig, alles wat je moet weten ligt allang vast. Gebruik dat geld en energie voor echte verbeterstappen.

Leo
02-01-2017

Geen tv,geen internet geen telefoon

Via mobiel contact gezocht met ziggo ,na 40 min. contact en weer 25min later geen oplossing.'n week ,ja ,ze laten je gewoon 1 week zonder tv,telefoon en internet zitten.Ik heb hier 'n klachten brief over geschreven, ze hebben niet eens de beleefdheid de ontvangst van mijn brief te bevestigen.Schandalig. E.n dan komt er eindelijk iemand ,aardige man, meet alles door en komt tot de conclusie dat hij niets voor mij kan doen en dat er 'n nieuwe kabel getrokken moet worden.Paar dagen later komt er 'n monteur van de Bam en die constateerde dat mijn aansluiting op 'n ander huis nummer aangesloten was en dat nr was afgesloten.fout hersteld ,maar er moest toch 'n nieuwe kabel komen.Paar weken later kwamen ze zo'n kabel trekken. Bij het opgraven van de kabel waar hij mijn huis binnen komt bleek er al 'n loze kabel te liggen in 'n kabel goot toch moest er 'n kabel bij getrokken worden .Niemand begreep er iets van. De monteur die 'n uur later alles weer aan kwam sluiten al helemaal niet .Alles werkt weer, maar ik heb het idee dat niemand weet wat er gebeurd bij Ziggo .Dikke onvoldoende.

Sander
02-01-2017

Super slecht, meerdere fouten

Zeer teleurgesteld! 1. Eerst een telefonische aanvraag gedaan voor internet pakket + tv. Zou een bevestiging volgen na 72 uur per e-mail of telefoon. Na 1 week niets gehoord, dan toch maar eens even die kant op bellen, krijg je de melding "sorry de wachttijd is langer dan 15 minuten we verzoeken je een andere keer terug te bellen" erg handig nadat je al 8 keuzes hebt moeten maken en al 4 minuten aan de lijn hangt. Dan de volgende dag nog maar eens bellen, weer dezelfde melding! Na 5 pogingen het maar op gegeven en gebruik gemaakt van het contactformulier in de hoop dat dat sneller gaat. ongeveer 6 dagen later een reactie "we hebben je gebeld maar er nam niemand op, we hebben geen bestelling in ons systeem. zou je contact met ons op kunnen nemen? " GELIJK gebeld, en ja hoor weer een wachttijd langer dan 10 minuten met het advies later weer te bellen. Daarna nog een poging gedaan per telefoon contact op te nemen en wederom de melding van 10 minuten, nu dacht ik van het zal wel moeten. Dus gewacht en ja hoor na zo'n 16 minuten een vriendelijke dame aan de lijn. Al snel was ze erachter dat ze mij niet kon helpen en dus werd ik doorverbonden naar de 'technische dienst' tussen het doorverbinden zat ook nog even 8 minuten wachttijd! Toen een heer aan de lijn gehad die al snel kon melden dat er op mijn adres geen ziggo kabel ligt en het dus ook niet mogelijk is om op korte termijn er een internet aansluiting te hebben. Nou lekker dan! Allemaal prima, maar had dit dan gelijk aangegeven! Resumerend: Postcode check klopt niet, bestelling komt niet aan. Wachttijden voor telefonische klantenservice belachelijk lang. Reactie op contactformulier ook niet binnen te verwachten termijn en als laatste klopt het niet dat ze terug gebeld hadden want ik had geen gemiste oproep en bij geen bereik komt de voicemail er voor en ook daar niets van Ziggo terug te vinden. Ik ga gelijk naar een andere provider.

Niek
02-01-2017

Waardeloze klantenservice

28 november aangemeld voor tv en internet van Ziggo, tot op heden nog helemaal niks binnen gekregen. Al meerdere malen tot langer dan een half uur in de wacht gestaan, loze beloftes van de klantenservice en niet weten waar je aan toe bent! Ik ben er nu al helemaal klaar mee, zo ga je toch niet om met nieuwe klanten?

Bert
02-01-2017

Niet nakomen garantie

In bezit van samsung recorder nog geen jaar oud en nu defect. Staat op slaapkamer. Gekocht bij ziggo Gebeld met ziggo. Vraag garantie andere samsung of reparatie

Antwoord Reparatie doen wij niet en wij hebben geen samsung meer maar we kunnen u een extra mediabox aanbieden voor de slaapkamer en krijgt u 4 maanden gratis en dan 5 euro per maand. Ook nog u heeft toch al een horizon box in de kamer (waar ik dik voor betaal)

Proberen uit te leggen dat de Samsung bij hun gekocht is en dat zij hier een verantwoording in hebben om dit op te lossen en niet met 20 euro

Geen gesprek meer mogelijk wilden niet luisteren

Zo gaat Ziggo ook met klanten om die meer dan 25 jaar lid zijn Ben zeer boos dat mensen zo bedonderd worden. Nog gevraagd naar een leidinggevende maar dat werd geweigerd.

Edwin
02-01-2017

Laten je stikken

Ziggo werkt als volgt. Lokken met tablet en abo afsluiten prima. Bij problemen verwijzing naar een service desk die een betonnen muur is met telkens wisselende telefonisten die niet noteren wat het probleem is en van elkaar niet weten met wat voor kluitje je in het riet gestuurd bent. Er wordt geen oplossing geboden en al helemaal geen compensatie. Strategie is je laten verzanden totdat je gefrustreerd afhaakt. Gedrag van een Amerikaanse reus die helemaal niet geïnteresseerd is in de individuele klant dus het kan ze werkelijk niets schelen. Hoop dat uiteindelijk voldoende kritiek op gang komt zodat ze moeten verbeteren.

Tedje
01-01-2017

Rampzalig

Uren aan de lijn gezeten met Ziggo. Daarna nog even gebeld en gecheckt of het allemaal klopte en ik het eindresultaat kreeg wat ik voor ogen had. Nee het klopte helemaal, aldus Ziggo. Helaas werkte de tv toch niet eind december. Gebeld, ja kon op z'n vroegst hersteld worden 7 januari 2017. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n dramatische organisatie meegemaakt. De site geeft aan dat je het thuis in een oogwenk kunt regelen. Bel je ze, dan zit je uren aan de lijn. mailen kan niet. Helaas kan je niet lager dan een 1 geven.

Patrick
01-01-2017

Parasieten

Extreem hoge rekening , omdat ik volgens Ziggo ineens in een oude abonnementsvorm zit en daardoor mijn dataverbruik niet meer wordt afgekapt ,

Henk
01-01-2017

WAT EEN ELLENDE BIJ ZIGGO

Ziggo gebeld 2 uur lang aan de lijn 6 keer door verbonden naar een andere medewerker en toen opeens werd de verbinding verbroken.

Ruud
01-01-2017

Werkt perfect goede en snelle service

Mijn ervaringen met ziggo zijn super, mobiel en thuis. als ik bel wordt ik goed geholpen, maar ik hoef niet vaak te bellen want het werkt allemaal perfect ,op 5 tv's digitaal kijken zonder extra kosten doet geen 1 provider ze na. donderdags gebeld kijken alles na en zeggen ook nog dat ik meer kan krijgen voor minder geld en op zaterdag komen ze ook nog een horizon mediabox brengen.

Steve
01-01-2017

WiFi

Zeer slechte WiFi , vaak gebeld en van alles geprobeerd , tijd om over te stappen.

Nick Poll
01-01-2017

Slechte alles

Mijn horizon box valt kontienu uit wifi valt vaak uit ze leveren hun beloovde Internet snetheid niet geen glasvezel alles gaat via oude coaxiale kabel bij mijn ziggo mobiel als ik verbinding maakt met wifi 5 mb weg valt de wifi weg 5mb weg

Patrick
31-12-2016

Internet slecht

Enkele jaren geleden overgestapt naar UPC. Tot twee keer toe alle mail accounts ed spontaan verdwenen. Geen oorzaak bekend of oplossing aangedragen. Laatste tijd is internet enorm onstabiel. Wifi valt regelmatig weg (tientallen keren per uur. Zelfs de bekabelde verbinding staat tientallen keren per uur geen internet toe, terwijl de systemen wel aangeven dat er internet zou moeten zijn. Klantenservice heeft geen idee waar ze het over hebben en sturen ons met een kluitje in het riet. Over enkele dagen kan een monteur komen. DUS NIET. Ik heb sneller een andere aanbieder in huis dat dat de monteur hier kan komen.

Tot nooit meer ziens.

Patrick en familie.

Henk
31-12-2016

Software probleem

Na overstap naar Windows 10 werkte ziggo internet beveiliging niet meer.Ziggo gebeld . alle geduld en duidelijk uitleg satap voor stap doorgelopen.Ziggo belde zelf steeds terug of het opgelost was. Ondanks dat het een software probleem was in mijn eigen pc hebben ze het mooi opgelost. hulde hiervoor

Chris
31-12-2016

Perfecte overstap

Ik heb een zeer goede ervaring met de overstap naar Ziggo. Ze hebben mij perfect geholpen. Ook toen ik per ongeluk zelf een foutje had gemaakt bij het aanleveren van mijn gegevens waardoor mijn mobiele telefoonoverstap dreigde te mislukken. Er werd meteen proactief in klantgerichte oplossingen gedacht. Top!