Mart
03-05-2014

Geweldige service

Vrijdag avond gebeld naar ziggo met een T.v. storing.Ik ben zeer netjes en heel snel te woord gestaan toen we er telefonisch niet uit konden komen stelde ze voor om op koste van ziggo een

monteur langs te sturen.De monteur stond op zaterdag morgen om elf uur voor de deur. hij heeft het probleem na tevreden heid opgelost. Ziggo bedankt voor de service.

B.Y
26-04-2014

VRESELIJK

Ik heb al ongeveer een jaar ziggo en het is vreselijk!

Constant valt het internet uit niet alleen van de computers, maar ook de tv.

Heb meerdere keren contact opgenomen met ziggo, maar kreeg steeds het zelfde antwoord: haal uw kabeltje eruit voor 1minuut en dan hoort het weer te doen!

internet deed het inderdaad weer... voor 5minuten en toen viel het weer weg!

Zij hebben zelf geen enig idee hoe ze dit moeten oplossen volgens mij... en verbinden je constant door naar andere mensen die het ook niet weten.

Hiervoor had ik Belkin, ook viel het internet daarbij weg, maar dat was zelfs minder erg van Ziggo.

Toen ik daarbij de kabel eruit haalde en weer erin deed die het voor de rest van de week.

Deinum
24-04-2014

Ziggo doet alles voor nieuwe klanten en niets voor trouwe klanten die al jaren b

Ik kan al een hele tijd een aantal kanalen niet ontvangen. Ik heb de kabel vervangen en een nieuwe digitale ontvanger gekocht. Feit blijft dat ik een aantal kanalen niet kan ontvangen (w.o. RTL10 en 301). Het lijkt mij sterk dat dit aan mijn materiaal ligt. Als je met Ziggo belt ligt het nooit aan hen en doen ze niets voor je. Voor nieuwe klanten doen ze alles (gratis router, korting op digitale ontvangers en korting op de abonnementsprijs). Ik als klant die al 7 jaar trouw betaalt kan naar dat alles fluiten. Het wordt zo langzamerhand tijd voor een andere provider......

Sanne Aldershof
18-04-2014

Verschrikkelijk

Een paar weken geleden al zijn ik en mijn vriend verhuisd. We hebben ongeveer 3 weken daarvoor al gebeld met Ziggo, en gesproken met Enrique. We hebben toen een abbonnement afgesloten. We dachten we doen dit een ruime tijd van tevoren, dan hebben we op tijd internet en tv in ons nieuwe huis.

vorige week zaterdag hadden we een installatie ingepland. Tussen 09:00-13:00 zou er iemand van Ziggo langskomen. Ik heb vanaf 9:00 in een leeg huis gewacht, maar niemand kwam. Om 13:00 heb ik gebeld naar Ziggo, en tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat onze afspraak uit de agenda was gehaald. Een foutje, van Ziggo.

De enige mogelijkheid was voor ons om te wachten tot 11 april, pas dan is er weer een plekje vrij om te komen installeren.

Dit is natuurlijk belachelijk, als je geruime tijd van tevoren een afspraak inpland, het wordt geannuleerd, en wij dan ruim 2 weken moeten wachten tot de volgende afspraak. Wij hebben zelfs nog een herinnering gekregen aan onze afspraak afgelopen zaterdag. Het is een interne fout, en niet onze fout.

Wij zijn dan ook zeer ontevreden hoe dit wordt afgehandeld. Wij hebben 4 uur voor niks gewacht, zitten nu 2 weken zonder internet en tv, en dat allemaal door een fout dat onze afspraak per ongeluk uit de agenda is gehaald.

Nou goed, de volgende afspraak was gezet op 11 april, het kon niet eerder. 11 april stond inderdaad de monteur op de stoep. Maar hij kon het helaas niet installeren, het kastje zat in de kamer van een huisgenoot, wat wij dus niet wisten!

Weer een nieuwe afspraak nodig dus. We bellen op en tot onze grote verbazing zegt de jongen aan lijn doodleuk: Ik zie in het systeem dat jullie op 28 april een afspraak hebben met de technische dienst. Wat totaal niet zo is! Weer 'per ongeluk' in het systeem gezet. Wij moesten zelf maar met de technische dienst bellen om dit op te lossen. Hij kon op dit moment geen afspraak inplannen.

Op dit moment zijn we dus al een paar weken verder en nog steeds geen internet en tv. Ik ga vanavond na mijn werk opbellen dat ik niet eens meer een abonnnement hoef van hun.

Wij zijn zeer teleurgesteld hoe dit is afgehandeld, erg onprofessioneel. Ik zou iedereen het afraden die bij Ziggo een abonnement overweegt.

Rick
15-04-2014

Beeldkwaliteit Ziggo versus 4G-netwerk Zandvoort

Door het sterke signaal van het nieuwe 4G netwerk hebben we sinds drie weken storing op de televisie in Zandvoort. Door het signaal dat te dichtbij de frequenties van met name #RTL5 en #RTL7 wordt uitgezonden, zijn veel zenders bijna niet meer te bekijken. Blokjesbeeld en uitval.

Een tijdelijke oplossing volgens #Ziggo is je stekkers en je wandcontactdozen door nieuwe met extra stralingsbescherming te vervangen. Als je dit zelf wilt kopen,kost 1wcd je al wel snel €35,00! Wanneer je klaagt en doorzet bij Ziggo, levert en installeert de monteur ze #gratis voor je. Maar met frisse tegenzin. Maar wanneer #5G uitgerold wordt over een paar jaar, dan zul je al je binnen #coaxkabels in je huis moeten vervangen door een type met een dubbele buitenmantel. Dit betekent dus je muren open slopen of draden over je muren.

Als je in Zandvoort woont, deel dit bericht dan, zodat Ziggo gedongen wordt GRATIS maatregelen te treffen tegen telefoonstraling en we gewoon tv kunnen blijven kijken. Nu bij 4G en straks bij 5G

Petra
11-04-2014

Gewoon tevreden

Sinds augustus 2008 bij Ziggo. In die tijd weinig grote problemen gehad. Wel een jaar blokkerig beeld op SBS6 die maar niet verholpen kon worden. Na meermalen bellen uiteindelijk de tip dat deze ook op de HD zenders te bekijken was. Op zich prima, maar ik wilde graag een goedwerkende ontvanger. Dit bleek niet mogelijk. Echter, na mijn klacht op de facebook-pagina van Ziggo gepost te hebben, kreeg ik snel een reactie en uiteindelijk ook een nieuwe ontvanger voor een gereduceerd tarief. Prima oplossing! Verder eigenlijk nooit problemen behalve af en toe storing (maar welke provider heeft dat niet?).

Nederlander en bijna ziggo af
10-04-2014

Problemen woren altijd bij de klant neergelegt

Sinds helderweg een aantal dagen erge last van blokkerig beeld met meerdere keren per avond dat de decoder geen signaal ontvangt en deze reset het systeem zelf, heel leuk als je een film kijkt of een ander programma. Heb alles meerdere keren gereset zowel de modem als de decoder, de fabrieksinstelling vervolgens terug gezet van de decoder en problemen blijft bestaan, maar ik zag wel dat het signaalsterkte minder was dan normaal, als het signaalsterkte afneemt dan krijg je vanzelf blokken en soms geen signaal binnen....heel logisch maar de helpdesk dacht hier anders over. De helpdesk gebeld en je krijgt dan iemand aan de lijn die ze zo van de straat geplukt hebben en het vervolgens gaat voorlezen uit een script, elke idioot kan dat werk doen, ze adviseerde mij alles te resetten..........had ik al gedaan maar het moest van dat mens nogmaals, vervolgens moest ik mij platte tv maar van de kant afhalen en deze aansluiten op een kabel rechtstreeks op het modem of decoder......dat kan niet legde ik uit, dan moet ik de hele tv van de kant afhalen.....ik kreeg als antwoord "meneer als u niet mee wilt werken dan had het geen nut te bellen" ...... ik was al pissig maar nu werd ik nog pissiger, heb dat mens proberen uit te leggen dat ik gezien heb dat het signaalsterkte minder was dan voorheen en dat daar de klachten weg kwamen, meerdere mensen hebben problemen met blokken in het beeld.....helaas begon ze weer van voren af aan het script voor te lezen wat mensen dan moesten doen.....heb de hoorn er vervolgens op gegooid. Laten ze even proff. mensen op die helpdesk neer zetten en geen kleuters. Wij betalen redelijk veel voor alles en dan mag je ook verwachten dat alles oke is. Ben helemaal klaar met dat ... ziggo en wij gaan deze week zoeken naar een andere provider, al met al is en blijft ziggo een groot probleem en ik hoop dan ook heel hartelijk dat alle mensen die problemen hebben met ziggo zich gaan verzamelen en dan sta je met zijn allen veel en veel sterker. Ze doen eigenlijk geen ene malle moer met onze problemen en in 1 ding zijn ze heel goed.....het probleem weerleggen bij de klant met oplossingen van andere bekabelingen endergelijke........idiote oplossingen terwijl ze zelf het signaalsterkte elke keer weer terug schroeven waardoor veel problemen ontstaan met storingen, decoders die geen signaal ontvangen en dat beeld met blokken ! Mensen we kunnen als 1 blok achter elkaar staan om deze problemen op te lossen maar dan moeten wij dat wel doen, wie een tip heeft dan hoor ik het graag, misschien een blog openen of een forum.

27-03-2014

" Abonnement afsluiten" geeft al problemen

Vorige week vrijdag heb ik voor mijn schoonvader en mijzelf een ziggo mobiel ab. afgesloten via internet. Bij mijn schoonvader is alles goed verlopen. Er moest een simkaartnummer ingevuld worden op de website. Mijn sim is geknipt dus had geen kaartje meer. Hiervoor heb ik een app'je gedownload die alle gegevens van de simkaart weergeeft, zo ook het simnummer.

Nu is het voor een leek ontzettend onduidelijk welk gedeelte van het 19 cijferige nummer men in moet vullen. Ik heb KPN prepaid. Alle 19 cijfers accepteert de site niet. Op de gok het nummer ingevoerd dat wat ik dacht klopte. Ok... maandag heb ik ziggo.

2 dagen later belt ziggo dat het nummer niet kon overgezet omdat het opgegeven sim bij een ander telefoonnummer hoorde. 33 minuten aan de lijn waarvan 20 minuten in de wacht, omdat de medewerker ook geen kennis had over nummers... Dit allemaal aangepast.

Echter Woensdag avond nog steeds geen ziggo.

Weer gebeld, was er een maand opzegtermijn erbij gerekend omdat hun dachten dat ik Rabo mobiel heb. Ik wist niet dat Rabo mobiel bestond. Weer gecorrigeerd.

Vrijdag Ziggo mobiel dus. Yes.. Donderdag wordt ik gebeld dat het simnummer nog steeds niet klopte. Weer het nummer aangepast. Nu zal het wel maandag worden...

Als ziggo nog één keer belt of dat het nu niet lukt, stop ik de procedure en blijf ik bij mijn prepaid. Al sinds 1995 ben ik bij KPN met div. abonnementen en sinds 6 jaar prepaid, waar ik nog nooit problemen mee had....

Conclusie, het personeel moet meer kennis hebben over de materie mobiel en de site moeten véél duidelijker wat betreft het invoeren van simnummers...

Martijn eyer
20-03-2014

Wanneer je een probleem hebt die ze niet kunnen oplossen is de enigste oplossing

Geachte meneer/mevrouw,

Wij zijn al meer dan 13 jaar klant bij ziggo/casema maar hoe ik nu word behandeld vind ik een zeer slechte zaak en wij hebben dan ook uit principe helaas per direct ons contact moeten opzeggen.

Even een korte samenvatting van deze langdurige kwestie:

Het volgende is het geval wij hebben volgens mij gegevens in april 2012 een nieuwe decorder moeten kopen ivm dat de vorige kapot was. Nu is deze decoder weer kapot voor de zoveelste keer. Na hierover contact te hebben gehad gaf de meneer aan dat ik weer een nieuwe moest kopen voor ongeveer een bijbetaling van 45,- en dit bedrag is uit service overweging en in overleg met zijn meerdere. Ik heb hem duidelijk gemeld dat ik dit raar vind omdat er nog garantie op de decorder hoort te zitten en dat ik het er niet bij liet zitten. Dan gebeurd er het volgende ik krijg +/- drie dagen na mijn melding een brief binnen dat ik het contact wat ik bij ziggo heb met een jaar heb verlengt omdat ik een nieuwe decorder heb besteld maar dit is mij telefonisch niet verteld (na te luisteren op de band opname lijkt mij)

Al met al je hebt een product die binnen twee jaar kapot is (dus binnen de garantie)

Dan moet je bij ziggo +/- €45 bij betalen voor een vervangend model en je contact word zonder vermelding met een jaar verlengt. Onbegrijpelijk ik heb nu diverse malen meer dan een ½ uur aan de telefoon gezeten met ziggo en iedereen zegt meneer u heeft gelijk maar wij kunnen niks voor u doen.

Wel heb ik iemand aan de telefoon gehad en die zegt meneer u had recht op garantie dus u hoeft de €45,- niet te betalen dus deze krijgt u retour op u volgende factuur. Ik vergeet in dit gesprek dat zij mijn contact hebben verlengt dus bel ik de volgende dag met de volgende vraag : ik heb nu dat geld wel retour maar nu moeten jullie dat contract niet verlengen maar dit kunnen ze niet voor mij regelen u heeft een nieuwe decoder ontvangen dus u krijgt een contracts verlenging. Waarop ik natuurlijk zeg mevrouw ik ben in april 2012 een contract met jullie aangegaan voor een goed werkende decoder nu is hij kapot binnen de twee jaar en ik krijg uit eindelijk een nieuwe onder garantie maar wel weer met een contracts verlenging terwijl dit niet is gezegt .Dit klopt gewoon niet !

Mijn advies mensen ga voor glasvezel en nooit voor ziggo wand van service en klantvriendelijkheid hebben ze hier niet van gehoord. ERG JAMMER!

P>S> In het boven genoemde heb ik nog niet eens gesproken over de vele storingen en monteurs bezoeken die wij hebben gehad ! om alles na te kijken en te verbeteren wat niet goed werkte maar wat niet hielp.

Bijvoorbeeld : ik heb na een paar jaar geen interactieve tv meer komt er een monteur die zegt sorry meneer maar licht echt aan u leidingen die in de muur zitten. Waarop ik zeg tegen de beste man hoe kan dit nou het heeft altijd gewerkt en nu in een keer niet meer waarop hij zij meneer ik heb geen idee. Let op ik heb gewoon super HD beeld he ! nu gebeurd het ik nieuwe kabels leggen en werkt het systeem nog niet ! ga ik een nieuwe decoder bij ziggo regelen en een dag voor ik de nieuwe ontvang werkt het hele systeem weer als de beste nou ik ben nog nooit zo in de zeik genomen sorry voor mijn woorden maar het is schandalig.

Ik hoop dat ziggo mij nog op zeer korte termijn gaat bellen met een passende oplossing maar mocht dit niet gebeuren gaat deze kwestie gewoon naar mijn rechtsbijstand wand dit kan gewoon niet de bedoeling zijn !

12-03-2014

Krijg toestel niet ingesteld ziggo mobiel

Help desk kan mij niet verder helpen wie kan mij helpen?

10-03-2014

Uitstekende helpdesk

Ik had een probleem met mijn PC en had het vermoeden dat het door Ziggo werd veroorzaakt.

Ziggo gebeld en samen met deze meneer alle verbindingen gecontroleerd.

Na een dik uur was het probleem opgelost en ben ik super goed geholpen.

Het was uiteindelijk geen Ziggo fout maar het zat in mijn PC maar dat maakte de Ziggo man niet uit en heeft mij toch super geholpen.

Top ervaring

02-03-2014

Sinds de introductie van wifispots is onze internetsnelheid thuis drastisch verlaagd. Natuurlijk bellen met Ziggo en het ligt zoals te verwachten aan ons. Monteur komt langs en meldt dat ons modem op de verkeerde plaats staat. Na 16 jaar goed internet, staat het modem ineens op de verkeerde plaats...? En daardoor vervalt ook nog eens de garantie op service. Heel vreemd. Het modem moet zo dicht mogelijk aan de straatkant worden geplaatst, dan is het weer goed. Hij bedoelt natuurlijk Ziggo dat wil omdat het wifispot netwerk dan beter sluitend is. Ik vraag hem of het signaal dan beter wordt en dat kan hij niet beloven want Ziggo geeft geen garantie op deze service omdat mijn modem niet aan de straatkant staat. Kansloze bende die Ziggo.

Zijn er meer gebruikers abonnees die sinds Ziggo wifispots trager internet hebben? Ik ben in elk geval druk op zoek naar een andere all in 1 provider.

L.Links
01-03-2014

Ik heb internet tv en bellen, ik ben tevreden met de aansluiting nooit storingen of zo. Nou wil ik ziggo mobiel en internet, iemand tips? Ik zit nu bij t-mobile, is twee keer zo duur maar wel altijd en overal bereik. Ik vind het eigenlijk best eng om over te stappen omdat dit nog een oud goedkoop abonnement is.

Zijn er ook mensen die tevreden zijn over ziggo mobiel?

G
23-02-2014

Dat ziggo mobiel verhaal is gewoon iemand een abonnement aansmeren met valse voorwendselen. Internet is één groot drama. Op wifispots na, nergens bereik. Nooit aan beginnen, ik zeg het zsm op !

Eduard
21-02-2014

Heb Ziggo mobiel nu een maand. Bellen gaat prima. Internet een drama. Nagenoeg nergens dekking of bijzonder trage verbinding. Uitgeprobeerd op diverse locaties in diverse steden. Inmiddels opgezegd en overgestapt naar andere provider. Jammer want tv, internet thuis en telefoon werken prima.

Antoine
15-02-2014

Ik heb ziggo mobiel nu 3 weken in gebruik, ben er dik tevreden over.

Had hiervoor T-Mobile ,maar merk geen verschil.ziggo app is ook makkelijk.

Nu nog het eerste factuur afwachten.

M. de Vries
15-02-2014

Internet is echt een drama, verbinding ligt er voortdurend uit en het ligt allemaal aan mij.... terwijl ik geen nitwit ben en met andere providers weinig tot geen problemen heb ervaren. Ga overstappen en raad internet van Ziggo af.

Fabio
11-02-2014

Ik hoop dat dit iedereen leest alvorens een afspraak te maken met de monteur van ziggo. Op 10-2-14 had ik een afspraak met de monteur van ziggo ze zouden tussen 08:00 en 13:00 komen ( wat al belachelijk is de mensen zo lang thuis laten wachten) maar goed, ik heb gewacht tot 12uur omdat ik al nattigheid voelde en toen mijn telefoon gepakt om te vragen of er iets fout gegaan was, dit was niet het geval en moest nog maar even geduld opbrengen 13:30 nog niemand en opnieuw gebeld met de klantenservice van ziggo daar kreeg ik iemand eraan die zei tegen me dat ik nog maar tot 14:00 wachten moest en zij beloofde dat er nog iemand langskwam uiteindelijk kreeg ik in dit gesprek te horen dat het er iets fout was gegaan en er vandaag geen monteur meer langs zou komen dus voor niets 6 uur verlof moeten afgeven en dit ging me te ver iemand 6 uur laten wachten, en moest immers gaan werken omdat ik dus uiteindelijk maar 4 uur verlof had, na te laat te zijn aangekomen op mijn werk gebeld en wilde het goed met me maken dmv de 11-2 iemand langs te sturen, vraag me af hoe ze daar op klantenservice plannen maar ik denk niet dat de medewerkers gewoon weg kunnen blijven en zo ook op mijn werk!!! Schandalig dat ze niet eens contact op nemen met een klant die in zijn/ haar recht staat en het proberen op te lossen al is het maar proberen en btw ik snap best dat jullie als bedrijf de klantenservice niet zo hoog in de vaandel hebben staan en dat jullie de afdeling bestellingen belangrijker vinden!!! En voor ieders info Google eens ziggo monteur niet komen opdagen zijn er best veel en die veroorzaken lange wachttijden als jullie naar ziggo bellen!! Misschien dat ziggo toch nog contact wil opnemen fabioconcu@hotmail.com

Jurjen elzinga
11-02-2014

Een maand geleden met ziggo afgesproken dat ik een pakket voor internet en TV zou aansluiten. De monteur kon na 5 dagen komen en kwam op de afgesproken tijd. Tot zover alles prima.

Wij hadden een abonnement afgesloten met korting in de eerste 6 maand van het contract, na 3 dagen opgebeld om dit te wijzigen naar hun actie met de xbox 360. Dit probeerde ik te regelen via hun klantenservice. Toen ik na een kwartier wachten eindelijk iemand aan de lijn had, kon die jongen mij niet goed helpen. Hij zette mij even in de wacht en zou binnen enkele minuten terugkomen. Dit is niet gebeurd, is heb toen een kwartier gewacht en maar opgehangen want er gebeurde niets. Toen ben ik langs hun klantenbalie geweest. Hier moesten nog een aantal gegevens gewijzigd worden want die hadden ze niet goed in hun systemen gezet.

Daar werd aangegeven omdat het abonnement nog maar enkele dagen liep dat het geen probleem was het te wijzigen. We zouden binnen 3 weken een code krijgen waarmee we de xbox konden aanvragen. Na 3 weken wachten niets gehoord, dus weer even gebeld met ziggo. Weer lange tijd in de wacht, en na even met een medewerker gesproken te hebben weer in de wacht gezet voor 12 minuten.

Weer naar de klantenbalie gegaan om te vragen hoe het stond met de code, daar werd aangegeven dat er een achterstand was waardoor het nog even kon duren. Na aandringen kon er toch een tijdbepaling worden aangegeven. Weer twee weken wachten terwijl er binnen 3 weken een code zou komen. Dit moeten we nog even afwachten.

Maar nu kreeg ik vandaag ineens een mail dat het abonnement met een euro zou worden verhoogd. Dit is niet afgesproken en niet in het contract gezet. Zo kan een bedrijf wel heel makkelijk geld aftroggelen van hun klanten, Je kan als bedrijf toch niet zomaar de abonnementen verhogen?

Heel slechte service,

Geen goede communicatie,

Lang wachten.

Medewerkers zijn niet beleefd aan de telefoon

Zodra dit abonnement is afgesloten zoek ik snel een andere provider op want zo hoort het niet.

Nicole
10-02-2014

Wie kan mij helpen? Ik krijg constant netwerk fout in beeld als ik de interactieve tv probeer op te starten.Na eindeloze telefoontjes met ziggo nog niks wijzer.Afspraak met een monteur gekregen wordt op de dag afgeblazen wegens een langdurige storing in mijn gebied.Advies: kijk het 2 weken aan ! Voor de rest nooit problemen met ziggo gehad.dus dit is toch teleurstellend.