Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Klaas B
30-05-2014

Ziggo mobiel

Echt waardeloos om klanten in de val te lokken met goedkoop bellen en vervolgens data verkeer laten betalen die niet zijn gemaakt. Ik heb jaren Vodafone gehad en kwam nooit boven de 500mb uit. Nu beweren ze bij ziggo dat ik al 2x over de 1gb ben gegaan. Belachelijk... En zoals verwacht ligt het aan de klant. Oplichters zijn het...

Harmjan
27-05-2014

Prima!

Ben al jaren klant van Ziggo, en tot volle tevredenheid.

Heb tot nu toe over al die jaren, maar 1 of 2x een echt probleem gehad, en werd goed daarin geholpen met de oplossing.

Vandaag gebeld, omdat mijn snelheid erg traag was, en dat NA de verhoging. Samen met de telefonist naar een oplossing gezocht, en wat bleek: De babyfoon (met camera) gaf storing in het draadloze signaal.(wat op zich niet vreemd is, en niet de schuld is van Ziggo.)

Dus, kortom: Ik blijf nog wel jaren abonnee!

Denise
22-05-2014

Geweldig

Echt dikke pluspunten voor ziggo!

Een paar weken terug werden wij allereerst gebeld door ziggo, met de vraag of wij problemen hadden met het internet aangezien er bij ons in de omgeving veel problemen met verbindingen waren.

Wij vertelden geen problemen hiermee te hebben maar wel dat de tv op sommige zenders stoort. Vervolgens werd er gelijk een afspraak gemaakt om iemand GRATIS langs te laten komen, wat ook al na een aantal dagen gelijk kon.

Hij is nu net weg. Een vriendelijke jongen, had alle apparatuur in orde om te zien wat er aan de hand was. Kwam gelijk al met een oplossing en ondernam zelf stappen om onze huisbaas in te lichten.

Vervolgens ging hij toch ook het internet even checken en dat was toch ook niet helemaal in orde. Had dezelfde oorzaak als voor de tv, dus dat is makkelijk om aan te pakken.

Ben al erg lang klant bij ziggo. Internet en tv altijd goed en lekker goedkoop geweest. En voor het eerst klantenservice gebruikt. Zoals hierboven te lezen is, is dat ook echt een hele goede ervaring!

Maureen
21-05-2014

Opzeggen

Wij zijn in maart 2014 gebeld of wij weer klant wouden worden bij ziggo. we waren nl overgegaan naar andere provider. ziggo bood een 2 jarig contract aan met 25% korting voor het eerste jaar. Wij hebben alles-in-1. dus telefoon, tv, internet,

Het internet vind ik zeer traag maar goed, dat is zo. Nu gaan we onverwachts verhuizen en willen ziggo abb. opzeggen maar nu kan dit dus helemaal niet. bij een 2 jarig contract kun je niet opzeggen binnen 2 jaar. Je zult dan gewoon de kosten moeten blijven betalen. Komt erop neer dat we nog 1,5 jaar abb. kosten moeten betalen voor diensten die Ziggo niet kan leveren omdat we naar een gebied gaan waar Ziggo niet opereert. dit kan toch gewoon niet waar zijn. Als we dit hadden geweten hadden we never en nooit Ziggo genomen want we voelen ons nu erg beetgenomen. We zullen dus nog ruimt 1,5 jaar de kosten moeten betalen van het abbonement. Heeft iemand ervaring hiermee? of we op de 1 of andere manier toch op kunnen zeggen? Ziggo kan niet leveren op het nieuwe adres, dan gaan we toch ook niet betalen.

Crommert
11-05-2014

Storing in de ontvangst van zenders is een ramp bij klantenservice

Sinds een paar dagen komt een aantal zenders niet meer door op digitale tv.

Contact met klantenservice opgenomen omdat signaal veel zwakker is dan andere zenders. Dat stond eerder op de website van Ziggo bij de storingen maar wel met de status "opgelost"

Klantenservice begint dan met hele scripts van testen die de boel moeten herstellen. Had ik allang allemaal gedaan.

Uiteindelijk wordt gevraagd om zelfs kastjes in de muur open te schroeven .....! Dit alles a 10 ct per minuut als bezigheidstherapie. Dan wordt nog wel aangeboden om een monteur te sturen maar daar zijn weer allerlei idiote voorwaarden bij nodig. Waaronder de cijfers van je bankrekening ....... Dit lijkt toch gewoon op Banana Split !

Hopelijk reageert ziggo wel normaal op een klachtenformulier. Misschien zonder dat Radar of de Consumentenbond ingeschakeld moet worden.

Jozef
09-05-2014

Goedkoop, zeer slecht bereik

Het abbonement is goedkoop en per maand opzegbaar. Het werkt op het Vodafone netwerk en deze is op zichzelf al niet goed in mijn buurt. Ik heb ook nog eens het idee dat ik op het 2e rangs netwerk van Vodafone zit. Kennisen en familie met Vodefone hebben vaak net iets beter bereik dan mij op dezelfde locatie.

Ik ga weer terug naar mijn oude provider.

Shukria
08-05-2014

Misleiding

Ik heb alles in 1 icl. Volop bellen buitenland dus ik bel buitenland dacht gratis tenminste afgekocht maar nee blijkbaar ziggo heeft et vanaf 1april verandert ik bel sorry we kunnen niks voor u doen .buurvrouw en kennissen hetzelfde overgekomen .waarom ga je met je klanten zo om ?kunstjes uithalen om mensen te misleiden vind ik heel zwak zielig ......nooit meer ziggo mensen oppassen .

Jimmy
07-05-2014

Sterke klantenhulp

Al geruime tijd ben ik klant bij Ziggo, ik heb een 3 in 1 pakket dus zowel tv, internet als telefoon.

Hartstikke tevreden, heb recentelijk nog goedkoop een nieuwe recorder kunnen kopen. Afgelopen tijd begon mijn internet en vaste telefoon geregeld weg te vallen. Veel geprobeerd maar weinig werkte, op een avond naar Ziggo gebeld toen het internet al 1 dag weg was en de volgende dag zou een monteur komen. Het probleem loste zich vanzelf op dus de monteur afgebeld.

Recentelijk had ik hetzelfde probleem weer, alleen bleef het probleem nu wel bestaan. Wederom Ziggo gebeld en men had weer een monteur geregeld voor mij. De dag erop stond de monteur voor de deur en heeft het probleem opgelost, het 'pinnetje' van mijn kabel uit de muur was net te kort waardoor hij soms het contact verloor.

Inmiddels zijn er al enkele weken voorbij en is het probleem niet meer voorgevallen.

Hoewel ik Ziggo niet goedkoop vind moet ik toegeven dat ik vrij weinig problemen met ze heb.

Ed
07-05-2014

Ziggo laat klanten in de kou staan

Eind 2013 mijn abonnement van Ziggo aangepast van een downloadsnelheid van 60 Mbit/s, naar 150 Mbit/s. In december constateerde ik dat de downloadsnelheid geen 150 Mbit/s was maar 90 Mbit/s tevens kon ik een aantal tv zenders niet meer ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo, situatie uitgelegd en afspraak gemaakt met monteur. De monteur is netjes op de afgesproken tijd gekomen en constateert dat er op 4 meter buiten de meterkast een breuk in de kabel zit, hij kan verder niets doen en ik moet een afspraak maken om dit te laten herstellen.

Weer contact opgenomen met Ziggo en een afspraak gemaakt voor het herstel van de kabel, Ziggo maakt hierbij gebruik van een externe aannemer (Bam). Aannemer is ook op tijd gekomen, maar stelt, na wat graafwerk, vast dat hij niet bij de kabel kan komen, omdat die in het grondwater ligt. Er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt. Ook bij deze volgende afspraak komt de aannemer op tijd, maar hij constateert dat de breuk niet op mijn terrein zit, maar op het terrein van de gemeente. Er moet een vergunning bij de gemeente worden aangevraagd.

Na enkele weken niets te hebben gehoord bel ik BAM met de vraag of zij al toestemming hebben gehad van de gemeente. Het antwoord is verrassend, nee er is nog geen aanvraag gedaan want er zijn nog wat testen gedaan. Na enkele weken weer niets gehoord te hebben neem ik maar weer contact op met de klantenservice van Ziggo, daar wordt mij verteld dat de aannemer vandaag langskomt, ik regel snel een vrije dag en wacht op de aannemer die niet verschijnt. De volgende dag neem ik nogmaals contact op met Ziggo en bij navraag blijkt dat er helemaal geen afspraak was met de aannemer, maar dat Ziggo de opdracht op die dag heeft verzonden aan de aannemer.

Na enkele weken komt er dan toch een aannemer langs en in de straat wordt de komende 2 dagen 40 meter kabel ontvangen, echter na 2 dagen wordt geconstateerd dat ze de aansluiten naar mijn kabel niet kunnen vinden (ze hebben niet de apparatuur bij zich om de kabel te zoeken) er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Na een week niets te hebben gehoord bel ik de klantenservice van Ziggo nog maar eens. Volgens Ziggo is de klacht opgelost.- Ik leg Ziggo uit dat het nog steeds niet is opgelost en geef ook aan dat de aannemer een pomp moet meenemen voor het grondwater, een machine om tegels van 1 m bij 1 m weg te halen en een apparaat om de kabel te vinden. Er wordt gelijk een afspraak gemaakt.

Op de dag van de afspraak wordt het steeds later en ik bel even naar de klantenservice van Ziggo. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat er geen afspraak is gemaakt want er is vergeten om de afspraak te koppelen aan een aannemer. Er wordt gelijk weer een afspraak gemaakt voor de volgende dag.

Na lang wachten komt er die dag een monteur langs van Ziggo die weer de kabel doormeet en constateert dat er een breuk zit op 4 meter en 40 meter. Hij wacht ook op de aannemer en hij probeert die ook te bereiken, maar ook dit keer verschijnt er geen aannemer. De monteur zal na het weekend contact opnemen.

Dinsdag nog steeds niet vernomen van de monteur dus maar weer de klantenservice van Ziggo gebeld, daar wordt mij verteld dat ik beter zelf een afspraak kan maken met aannemer BAM omdat dat sneller gaat, ik geef aan dat ik een contract met Ziggo heb en niet met BAM, waarop mij wordt verteld dat als een eigen monteur het niet kan oplossen het niet de verantwoordelijkheid is van Ziggo. Na dit gesprek diep adem gehaald en BAM gebeld en een afspraak gemaakt voor 12 mei. En nu maar afwachten.

We zijn nu een half jaar verder (en 8 opgenomen verlof dagen verder) maar de problemen zijn alleen maar toegenomen, mijn internet snelheid is nu 5 Mbit/s (terwijl Ziggo de snelheid heeft verhoogd naar 180 Mbit/s) een groot aantal zenders kan ik niet meer ontvangen (ook een aantal extra zenders zoals HBO) en Netflix is door het trage internet veelal niet te ontvangen

Mart
03-05-2014

Geweldige service

Vrijdag avond gebeld naar ziggo met een T.v. storing.Ik ben zeer netjes en heel snel te woord gestaan toen we er telefonisch niet uit konden komen stelde ze voor om op koste van ziggo een

monteur langs te sturen.De monteur stond op zaterdag morgen om elf uur voor de deur. hij heeft het probleem na tevreden heid opgelost. Ziggo bedankt voor de service.

B.Y
26-04-2014

VRESELIJK

Ik heb al ongeveer een jaar ziggo en het is vreselijk!

Constant valt het internet uit niet alleen van de computers, maar ook de tv.

Heb meerdere keren contact opgenomen met ziggo, maar kreeg steeds het zelfde antwoord: haal uw kabeltje eruit voor 1minuut en dan hoort het weer te doen!

internet deed het inderdaad weer... voor 5minuten en toen viel het weer weg!

Zij hebben zelf geen enig idee hoe ze dit moeten oplossen volgens mij... en verbinden je constant door naar andere mensen die het ook niet weten.

Hiervoor had ik Belkin, ook viel het internet daarbij weg, maar dat was zelfs minder erg van Ziggo.

Toen ik daarbij de kabel eruit haalde en weer erin deed die het voor de rest van de week.

Deinum
24-04-2014

Ziggo doet alles voor nieuwe klanten en niets voor trouwe klanten die al jaren b

Ik kan al een hele tijd een aantal kanalen niet ontvangen. Ik heb de kabel vervangen en een nieuwe digitale ontvanger gekocht. Feit blijft dat ik een aantal kanalen niet kan ontvangen (w.o. RTL10 en 301). Het lijkt mij sterk dat dit aan mijn materiaal ligt. Als je met Ziggo belt ligt het nooit aan hen en doen ze niets voor je. Voor nieuwe klanten doen ze alles (gratis router, korting op digitale ontvangers en korting op de abonnementsprijs). Ik als klant die al 7 jaar trouw betaalt kan naar dat alles fluiten. Het wordt zo langzamerhand tijd voor een andere provider......

Sanne Aldershof
18-04-2014

Verschrikkelijk

Een paar weken geleden al zijn ik en mijn vriend verhuisd. We hebben ongeveer 3 weken daarvoor al gebeld met Ziggo, en gesproken met Enrique. We hebben toen een abbonnement afgesloten. We dachten we doen dit een ruime tijd van tevoren, dan hebben we op tijd internet en tv in ons nieuwe huis.

vorige week zaterdag hadden we een installatie ingepland. Tussen 09:00-13:00 zou er iemand van Ziggo langskomen. Ik heb vanaf 9:00 in een leeg huis gewacht, maar niemand kwam. Om 13:00 heb ik gebeld naar Ziggo, en tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat onze afspraak uit de agenda was gehaald. Een foutje, van Ziggo.

De enige mogelijkheid was voor ons om te wachten tot 11 april, pas dan is er weer een plekje vrij om te komen installeren.

Dit is natuurlijk belachelijk, als je geruime tijd van tevoren een afspraak inpland, het wordt geannuleerd, en wij dan ruim 2 weken moeten wachten tot de volgende afspraak. Wij hebben zelfs nog een herinnering gekregen aan onze afspraak afgelopen zaterdag. Het is een interne fout, en niet onze fout.

Wij zijn dan ook zeer ontevreden hoe dit wordt afgehandeld. Wij hebben 4 uur voor niks gewacht, zitten nu 2 weken zonder internet en tv, en dat allemaal door een fout dat onze afspraak per ongeluk uit de agenda is gehaald.

Nou goed, de volgende afspraak was gezet op 11 april, het kon niet eerder. 11 april stond inderdaad de monteur op de stoep. Maar hij kon het helaas niet installeren, het kastje zat in de kamer van een huisgenoot, wat wij dus niet wisten!

Weer een nieuwe afspraak nodig dus. We bellen op en tot onze grote verbazing zegt de jongen aan lijn doodleuk: Ik zie in het systeem dat jullie op 28 april een afspraak hebben met de technische dienst. Wat totaal niet zo is! Weer 'per ongeluk' in het systeem gezet. Wij moesten zelf maar met de technische dienst bellen om dit op te lossen. Hij kon op dit moment geen afspraak inplannen.

Op dit moment zijn we dus al een paar weken verder en nog steeds geen internet en tv. Ik ga vanavond na mijn werk opbellen dat ik niet eens meer een abonnnement hoef van hun.

Wij zijn zeer teleurgesteld hoe dit is afgehandeld, erg onprofessioneel. Ik zou iedereen het afraden die bij Ziggo een abonnement overweegt.

Rick
15-04-2014

Beeldkwaliteit Ziggo versus 4G-netwerk Zandvoort

Door het sterke signaal van het nieuwe 4G netwerk hebben we sinds drie weken storing op de televisie in Zandvoort. Door het signaal dat te dichtbij de frequenties van met name #RTL5 en #RTL7 wordt uitgezonden, zijn veel zenders bijna niet meer te bekijken. Blokjesbeeld en uitval.

Een tijdelijke oplossing volgens #Ziggo is je stekkers en je wandcontactdozen door nieuwe met extra stralingsbescherming te vervangen. Als je dit zelf wilt kopen,kost 1wcd je al wel snel €35,00! Wanneer je klaagt en doorzet bij Ziggo, levert en installeert de monteur ze #gratis voor je. Maar met frisse tegenzin. Maar wanneer #5G uitgerold wordt over een paar jaar, dan zul je al je binnen #coaxkabels in je huis moeten vervangen door een type met een dubbele buitenmantel. Dit betekent dus je muren open slopen of draden over je muren.

Als je in Zandvoort woont, deel dit bericht dan, zodat Ziggo gedongen wordt GRATIS maatregelen te treffen tegen telefoonstraling en we gewoon tv kunnen blijven kijken. Nu bij 4G en straks bij 5G

Petra
11-04-2014

Gewoon tevreden

Sinds augustus 2008 bij Ziggo. In die tijd weinig grote problemen gehad. Wel een jaar blokkerig beeld op SBS6 die maar niet verholpen kon worden. Na meermalen bellen uiteindelijk de tip dat deze ook op de HD zenders te bekijken was. Op zich prima, maar ik wilde graag een goedwerkende ontvanger. Dit bleek niet mogelijk. Echter, na mijn klacht op de facebook-pagina van Ziggo gepost te hebben, kreeg ik snel een reactie en uiteindelijk ook een nieuwe ontvanger voor een gereduceerd tarief. Prima oplossing! Verder eigenlijk nooit problemen behalve af en toe storing (maar welke provider heeft dat niet?).

Nederlander en bijna ziggo af
10-04-2014

Problemen woren altijd bij de klant neergelegt

Sinds helderweg een aantal dagen erge last van blokkerig beeld met meerdere keren per avond dat de decoder geen signaal ontvangt en deze reset het systeem zelf, heel leuk als je een film kijkt of een ander programma. Heb alles meerdere keren gereset zowel de modem als de decoder, de fabrieksinstelling vervolgens terug gezet van de decoder en problemen blijft bestaan, maar ik zag wel dat het signaalsterkte minder was dan normaal, als het signaalsterkte afneemt dan krijg je vanzelf blokken en soms geen signaal binnen....heel logisch maar de helpdesk dacht hier anders over. De helpdesk gebeld en je krijgt dan iemand aan de lijn die ze zo van de straat geplukt hebben en het vervolgens gaat voorlezen uit een script, elke idioot kan dat werk doen, ze adviseerde mij alles te resetten..........had ik al gedaan maar het moest van dat mens nogmaals, vervolgens moest ik mij platte tv maar van de kant afhalen en deze aansluiten op een kabel rechtstreeks op het modem of decoder......dat kan niet legde ik uit, dan moet ik de hele tv van de kant afhalen.....ik kreeg als antwoord "meneer als u niet mee wilt werken dan had het geen nut te bellen" ...... ik was al pissig maar nu werd ik nog pissiger, heb dat mens proberen uit te leggen dat ik gezien heb dat het signaalsterkte minder was dan voorheen en dat daar de klachten weg kwamen, meerdere mensen hebben problemen met blokken in het beeld.....helaas begon ze weer van voren af aan het script voor te lezen wat mensen dan moesten doen.....heb de hoorn er vervolgens op gegooid. Laten ze even proff. mensen op die helpdesk neer zetten en geen kleuters. Wij betalen redelijk veel voor alles en dan mag je ook verwachten dat alles oke is. Ben helemaal klaar met dat ... ziggo en wij gaan deze week zoeken naar een andere provider, al met al is en blijft ziggo een groot probleem en ik hoop dan ook heel hartelijk dat alle mensen die problemen hebben met ziggo zich gaan verzamelen en dan sta je met zijn allen veel en veel sterker. Ze doen eigenlijk geen ene malle moer met onze problemen en in 1 ding zijn ze heel goed.....het probleem weerleggen bij de klant met oplossingen van andere bekabelingen endergelijke........idiote oplossingen terwijl ze zelf het signaalsterkte elke keer weer terug schroeven waardoor veel problemen ontstaan met storingen, decoders die geen signaal ontvangen en dat beeld met blokken ! Mensen we kunnen als 1 blok achter elkaar staan om deze problemen op te lossen maar dan moeten wij dat wel doen, wie een tip heeft dan hoor ik het graag, misschien een blog openen of een forum.

Robert
27-03-2014

" Abonnement afsluiten" geeft al problemen

Vorige week vrijdag heb ik voor mijn schoonvader en mijzelf een ziggo mobiel ab. afgesloten via internet. Bij mijn schoonvader is alles goed verlopen. Er moest een simkaartnummer ingevuld worden op de website. Mijn sim is geknipt dus had geen kaartje meer. Hiervoor heb ik een app'je gedownload die alle gegevens van de simkaart weergeeft, zo ook het simnummer.

Nu is het voor een leek ontzettend onduidelijk welk gedeelte van het 19 cijferige nummer men in moet vullen. Ik heb KPN prepaid. Alle 19 cijfers accepteert de site niet. Op de gok het nummer ingevoerd dat wat ik dacht klopte. Ok... maandag heb ik ziggo.

2 dagen later belt ziggo dat het nummer niet kon overgezet omdat het opgegeven sim bij een ander telefoonnummer hoorde. 33 minuten aan de lijn waarvan 20 minuten in de wacht, omdat de medewerker ook geen kennis had over nummers... Dit allemaal aangepast.

Echter Woensdag avond nog steeds geen ziggo.

Weer gebeld, was er een maand opzegtermijn erbij gerekend omdat hun dachten dat ik Rabo mobiel heb. Ik wist niet dat Rabo mobiel bestond. Weer gecorrigeerd.

Vrijdag Ziggo mobiel dus. Yes.. Donderdag wordt ik gebeld dat het simnummer nog steeds niet klopte. Weer het nummer aangepast. Nu zal het wel maandag worden...

Als ziggo nog één keer belt of dat het nu niet lukt, stop ik de procedure en blijf ik bij mijn prepaid. Al sinds 1995 ben ik bij KPN met div. abonnementen en sinds 6 jaar prepaid, waar ik nog nooit problemen mee had....

Conclusie, het personeel moet meer kennis hebben over de materie mobiel en de site moeten véél duidelijker wat betreft het invoeren van simnummers...

Martijn eyer
20-03-2014

Wanneer je een probleem hebt die ze niet kunnen oplossen is de enigste oplossing

Geachte meneer/mevrouw,

Wij zijn al meer dan 13 jaar klant bij ziggo/casema maar hoe ik nu word behandeld vind ik een zeer slechte zaak en wij hebben dan ook uit principe helaas per direct ons contact moeten opzeggen.

Even een korte samenvatting van deze langdurige kwestie:

Het volgende is het geval wij hebben volgens mij gegevens in april 2012 een nieuwe decorder moeten kopen ivm dat de vorige kapot was. Nu is deze decoder weer kapot voor de zoveelste keer. Na hierover contact te hebben gehad gaf de meneer aan dat ik weer een nieuwe moest kopen voor ongeveer een bijbetaling van 45,- en dit bedrag is uit service overweging en in overleg met zijn meerdere. Ik heb hem duidelijk gemeld dat ik dit raar vind omdat er nog garantie op de decorder hoort te zitten en dat ik het er niet bij liet zitten. Dan gebeurd er het volgende ik krijg +/- drie dagen na mijn melding een brief binnen dat ik het contact wat ik bij ziggo heb met een jaar heb verlengt omdat ik een nieuwe decorder heb besteld maar dit is mij telefonisch niet verteld (na te luisteren op de band opname lijkt mij)

Al met al je hebt een product die binnen twee jaar kapot is (dus binnen de garantie)

Dan moet je bij ziggo +/- €45 bij betalen voor een vervangend model en je contact word zonder vermelding met een jaar verlengt. Onbegrijpelijk ik heb nu diverse malen meer dan een ½ uur aan de telefoon gezeten met ziggo en iedereen zegt meneer u heeft gelijk maar wij kunnen niks voor u doen.

Wel heb ik iemand aan de telefoon gehad en die zegt meneer u had recht op garantie dus u hoeft de €45,- niet te betalen dus deze krijgt u retour op u volgende factuur. Ik vergeet in dit gesprek dat zij mijn contact hebben verlengt dus bel ik de volgende dag met de volgende vraag : ik heb nu dat geld wel retour maar nu moeten jullie dat contract niet verlengen maar dit kunnen ze niet voor mij regelen u heeft een nieuwe decoder ontvangen dus u krijgt een contracts verlenging. Waarop ik natuurlijk zeg mevrouw ik ben in april 2012 een contract met jullie aangegaan voor een goed werkende decoder nu is hij kapot binnen de twee jaar en ik krijg uit eindelijk een nieuwe onder garantie maar wel weer met een contracts verlenging terwijl dit niet is gezegt .Dit klopt gewoon niet !

Mijn advies mensen ga voor glasvezel en nooit voor ziggo wand van service en klantvriendelijkheid hebben ze hier niet van gehoord. ERG JAMMER!

P>S> In het boven genoemde heb ik nog niet eens gesproken over de vele storingen en monteurs bezoeken die wij hebben gehad ! om alles na te kijken en te verbeteren wat niet goed werkte maar wat niet hielp.

Bijvoorbeeld : ik heb na een paar jaar geen interactieve tv meer komt er een monteur die zegt sorry meneer maar licht echt aan u leidingen die in de muur zitten. Waarop ik zeg tegen de beste man hoe kan dit nou het heeft altijd gewerkt en nu in een keer niet meer waarop hij zij meneer ik heb geen idee. Let op ik heb gewoon super HD beeld he ! nu gebeurd het ik nieuwe kabels leggen en werkt het systeem nog niet ! ga ik een nieuwe decoder bij ziggo regelen en een dag voor ik de nieuwe ontvang werkt het hele systeem weer als de beste nou ik ben nog nooit zo in de zeik genomen sorry voor mijn woorden maar het is schandalig.

Ik hoop dat ziggo mij nog op zeer korte termijn gaat bellen met een passende oplossing maar mocht dit niet gebeuren gaat deze kwestie gewoon naar mijn rechtsbijstand wand dit kan gewoon niet de bedoeling zijn !

Johan
12-03-2014

Krijg toestel niet ingesteld ziggo mobiel

Help desk kan mij niet verder helpen wie kan mij helpen?

Anoniem
10-03-2014

Uitstekende helpdesk

Ik had een probleem met mijn PC en had het vermoeden dat het door Ziggo werd veroorzaakt.

Ziggo gebeld en samen met deze meneer alle verbindingen gecontroleerd.

Na een dik uur was het probleem opgelost en ben ik super goed geholpen.

Het was uiteindelijk geen Ziggo fout maar het zat in mijn PC maar dat maakte de Ziggo man niet uit en heeft mij toch super geholpen.

Top ervaring