Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Monteur langs geweest, storing bij ziggo en de horizon zou binnen 24 uur werkend moeten zijn. Klantensevice raad mij aan op een ander moment terug te bellen. Laatste keer na bijna 45 minuten de hoop opgegeven. Weg ziggo, ik ga naar xs4all.
Heel veel problemen met opnemen. Vastlopers, willekeurig opnemen, opname afbreken; zelfde probleem dat al jaren loopt. Diverse monteurs die allemaal onafhankelijk van elkaar vertellen dat er met de box niks mis is en dat het een software probleem betreft. Dat wordt door sommige heldesk-medewerkers ook erkend. Ook hier wordt gezegd dat gewacht wordt op een grote update die dit bekende probleem moet verhelpen. Klantenservice medewerkers die hier niet allemaal van op de hoogte zijn komen met verschillende elkaar tegensprekende informatie. Af en toe als kers op de taart vandaag een radeloze medewerker die zich passief-agressief achter het telefoonscript verschuilt. En de problemen die al jaren spelen, die worden maar niet opgelost.
Kortom; Zeer Ingewikkeld Gedoe, Geen Ondersteuning.
Het probleem is gewoon dat deze Kolos te groot is en de individuele klant kan verrekken wanneer deze tegen een probleem op loopt waar er (in dit geval) 12 dagen geen enkel kabelsignaal (internet, tv, radio, telefoon) is. Oplossing is niet in zicht, compensatie doen ze niet aan (buiten een paar euro abonnement) bellen heeft geen zin, en voor de rest is het op hoop van zegen. Een soort welkom in de middeleeuwen gefaciliteerd door Ziggo.
Ze nemen nooit op! 3x 45 minuten in de wacht en nemen niet op.ik kan ze niet bereiken! WAARDELOOS
Wegens een niet goed werkend modem die al twee jaar eerder was vervangen en connection loss problemen veroorzaakte op de wifi en vaste kabel is er na een telefonische afspraak een monteur gestuurt die het probleem kwam onderzoeken. Welnu deze monteur heeft een connection box geplaatst en heeft gemeld dat de verbinding tot stand komt binnen 24 uur. Je raad het al niks,twee weken later en 180 belminuten verder met 0800 1884 optie 1,2,3 nog geen reet opgeschoten. Blijkt dat ze dit cut modem niet op afstand kunnen activeren,zelf niet met een inlog code en wachtwoord zoals het vroeger ging. Wat een stelletje muppets daar geen een uitgezonderd.
De enige reden dat ik bij ziggo blijf is ziggo sport. Wat een waardeloos bedrijf, inmiddels ben ik al 5 week bezig om een simpel abbonement tv en internet te krijgen. Na 2x het verkeerde geleverd te hebben, vandaag weer te horen gekregen dat ze mijn internet nog steeds niet hebben geregeld.
De zielige medewerkers aan de telefoon kunnen alleen maar zeggen dat ze het niet weten en niet kunnen zien waar het probleem ligt.
Triest bedrijf
Abonnement wijziging proberen in te geven via website Website geeft (meerdere weken achtereen) technical error Dan maar klantenservice bellen: 1e week: wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, bel op een ander moment terug. Je wordt er uit gegooid. 2e week: er is een landelijke storing, kunt u vanmiddag terugbellen? De 2e keer ('s ochtends 9h) na 10 minuten wachten. Ben benieuwd of ik ook nog de wijziging (het eraf halen van een optie) voor mekaar krijg
De ziggo app voorheen horizon app op ,ijn tablet werkt eigenlijk nooit. Ook vaak internet problemen uitval of ontzettend traag. Maar natuurlijk wordt er maandelijks wel een fors bedrag afgeschreven voor deze flut service. Wat zou er gebeuren wanneer iedere klant die slechte service, geen ontvangst van signaal of geen werkende app van Ziggo heeft ophohdt met betalen van het abonnement? Je betaalt voor iets wat je niet krijgt. Consumentenbond pak deze handschoen op en ga hief namena alle ontevredenheid klanten van Ziggo wat aan doen.geld terug etc.
- Veel internet storingen, die stelselmatig ontkent worden, terwijl ze wel op alle storingen.nl staan - Replay komt vaak in een loop, loopt vast net voor het einde van een programma of is niet beschikbaar. Horizon menu loopt vast, telkens opnieuw opstarten. Ziggo stuurt dan een nieuw coax kabeltje op, helpt natuurlijk niet - bepaalde sites niet bereikbaar bijvoorbeeld marktplaats. Tig keer over gebeld, behandelen je als een oen en al jaren niet opgelost - 2e horizon kastje is onbruikbaar op de slaapkamer, maakt veel herrie - basisstation horizon loopt keer op keer vast
Kortom : één drama
Slechte ondersteuning, je wordt niet serieus genomen, niets wordt opgelost
Niet aan beginnen
Zeker doen yo dude sup
Van kpn over gegaan naar Ziggo Mobiel. Op de dag van in gebruikname zijn er €4,80 aan kosten SMS buitenland - Buiten bundel in rekening gebracht. Met als sms nummer: 94446. Ziggo helpdesk gebeld en deze was niet bereid deze voor mij onterechte kosten terug te boeken/betalen. Helpdesk zegt dat ik naar buitenland geSMS't heb. Wat 100% niet waar is. Zij konden ook geen info geven over dit sms nummer: 94446. Voor mij als vaste klant van Ziggo voel ik me genaaid.
Een jaar klant geweest bij ziggo, ook een jaar van ellende
Ik was van KPN naar ziggo over gestapt , binnen 3 dagen bij ziggo ben ik weg , 3 dagen storingen gehad rot bedrijf
Lange wachttijden voor heel dom en ook nog brutaal helpdesk personeel, horizon box extra is een ramp, valt uit duurt heel lang bij het opstarten,maakt lawaai, slordige monteur laat stekkers eruit liggen waardoor telefoon niet meer werkte, vaak langdurige storingen, zonder melding op internet,
Ziggo wat een top service ivm verhuizing wil ik mijn mail onder brengen onder een ander klantnummer. Omdat eerst apparatuur en dergelijke terug gestuurd moest worden had het even tijd nodig voor het adres vrij gegeven kon worden. Na contact met een aardige medewerker van ziggo die mij zou helpen bij het overzetten van de adressen is het dan toch gelukt. Heb zelf niks moeten doen de medewerker heeft het wekelijks in de gaten gehouden en zodra er nieuws was werd ik netjes gebeld.ziggo op zulke medewerkers kan je trots zijn!
Het is weer zover de Site van Ziggo Horizon Go en de App Werken weer eens niet. Ziggo Komt er bij mij dan ook niet meer in. Als er op de schaal van op 10 een 0 had gestaan, verdienen ze deze zeker.
Altijd goed gewerkt sinds 3 weken niet meer. Oplossing WiFi versterker kopen belachelijk moet ik zelf betalen, betaal al 75.00 euro P/m
Ziggo heeft mij gebeld na een paar dagen over mijn EPG problemen. Reuze aardige medewerker maar alleen met bijbetaling kan dit probleem opgelost worden , nu dat wil ik niet . Waarom kan Ziggo mij geen goede router leveren zonder kosten.
Wij hebben ons abonnement bij ziggo laten wijzigen in een uitgebreide pakket. 10 januari is de monteur langs geweest om een nieuwe horizonbox te installeren. Door 1 of andere storing in de software kon het niet lukken. Het is nu al 6 februari en het probleem is nog steeds niet opgelost. Meerdere keren ziggo gebeld en zij zeggen dat ze bezig zijn met het probleem en dat we maar analoog moeten kijken. Wat een goede service. Ziggo BEDANKT.
Al 3 maanden problemen met extra horizonbox die maar niet wil werken. 2 Monteurs van Ziggo op bezoek gehad die kennelijk ook met het probleem geen raad wisten maar dat niet kenbaar maakten. Van alles vernieuwd, kabels, versterkers, contactdozen enz. Maar niets helpt. Tijd voor een andere provider gezien ook het aantal klachten over Ziggo op de diverse fora. Wel grappig, het is weer net als vroeger, he Ziggo?