Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

M. Assila
18-02-2017

Na 15 jaar klant abonnement 'niet langer houdbaar'

Wij hebben ons sterk ingespannen om ons abonnement welke al ruim 15 jaar bij Ziggo liep, te behouden na een verhuizing.

In verband met een verhuizing moest volgens ziggo het oude abonnement worden overgezet naar een nieuwe, waarbij het nieuwe installatiepakket 'compatibel' was met het volgens hun 'oude UPC-gebied'. Zo gezegd, zo gedaan. Daarnaar gevraagd zou er ook enkele weken eerder op het nieuwe adres geleverd worden.

1.Het 'nieuwe' abonnement alsmede het nieuwe installatiepakket voor het nieuwe adres werd op het oude adres geleverd; 2. 4 weken geduldig (!) en tevergeefs gewacht op het leveren van de diensten op het nieuwe adres. Al die tijd zonder internet, televisie en telefoon (met 3 pubers in huis) gezeten. In die weken verschillende afdelingen (opzegging, adresbeheer, crossdesk, tecnhische dienst, verkoop) aan de telefoon gehad die het probleem zouden verhelpen. Afspraken werden niet nagekomen (o.a. monteur die 1e keer werd afgezegd en 2e keer niet op afspraak kwam opdagen). Het probleem waardoor niet geleverd kon worden, werd echter niet opgehelderd. 3. Na vier weken actief contact te hebben gezocht, werd door ons aangegeven het contract te willen beëindigen, mits een leidinggevende zich over de kwestie zou buigen en ervoor zou zorgen dat wij duidelijkheid zouden krijgen over het wel of niet kunnen leveren van diensten. Er werd een telefonische terugkoppeling toegezegd.

Na enkele uren tevergeefs wachten, zelf met de klantenservice gebeld om op te zeggen. Toen bleek dat ziggo inmiddels het abonnement eenzijdig en per direct had opgezegd (zonder tekst of uitleg). Aangezien wij een uur daarvoor een mail van ziggo kregen met een bevestiging van een door ons gedane bestelling, werd door ons gevraagd hoe dat zat. Er werd medegedeeld dat er niets aan ons zou worden geleverd en dat het een 'dubbele opzegging' betrof.

4. Een week na de beëindiging werd er alsnog een bestelling op het nieuwe huisadres geleverd, namelijk een tweede installatiepakket. Wederom zonder tekst of uitleg.

Inmiddels zijn wij overgegaan naar een andere provider die wel binnen 2 weken diensten kon leveren op het nieuwe adres.

Waar wij ons sterk over verbazen is het gebrek aan communicatie binnen de verschillende afdelingen bij ziggo, waardoor wij ruim 1 maand zonder enige verbinding in ons huis hebben doorgebracht. Het is ons tot op de dag van vandaag niet duidelijk welke afdeling zijn verantwoordelijkheid heeft laten liggen om het probleem op te lossen. Dit, terwijl zij allen wel toezeggingen hebben gedaan om het probleem op te lossen. De afdeling financiën vraagt ons ondertussen de rekening voor de nieuwe maand te betalen, waar wij uiteraard niet aan meewerken.

De tijd, inspanningen, kosten en frustraties in een maand tijd mogen wel duidelijk zijn.na ruim 15 jaar een tevreden klant te zijn geweest.

Arjen
17-02-2017

Prima profider

Eigenlijk best tevreden, mag best wat goedkoper maar oke ik krijg altijd een goed downloadsnelheid en de verbinding is stabiel. TV ook voldoende keuze, online kijken en Ziggo sport. Ik geef een dikke 9

Roland
17-02-2017

Helemaal ruk

Slechtste internet en tv ooit

Marielle
16-02-2017

Wat een slechte service!

Sinds november hebben wij grote problemen met internet. Het is heel traag en af en toe valt het helemaal weg. Ook de telefoon valt regelmatig uit. Wij hebben hier regelmatig over gebeld. In nov, dec en febr. In febr ging de service van kwaad tot erger, regelmatig helemaal geen internet meer. Het zou aan werkzaamheden in de buurt liggen. Na deze werkzaamheden nog steeds slecht internet. Na veel bellen werd mij een vergoeding per dag beloofd. Nooit gekregen. Monteur is geweest, heeft geconstateerd dat het niet naar behoren werkt. We zijn nu weer een wk verder en het is nog steeds slecht. Weer gebeld. Mij werd mede gedeeld dat er aan gewerkt werd. Dat de vergoeding die we zouden krijgen alleen gaat over de dagen dat je Ziggo belt. Dus heb je een probleem dan moet je dagelijks bellen! Ze sturen je met een kluitje in het riet, beloven dingen die ze niet waarmkn, laten mensen enorm lang wachten en lossen niets op. Advies, ga nooit naar Ziggo! Want de maandelijkse facturen a bijna 70,- blijven wel gewoon komen, daar is geen storing.

A.J.
16-02-2017

Trieste liegende klantenservice Ziggo

Ook ik liet me verleiden door Ziggo's tablet aktie.SPIJT.al 6 wkn aan het lijntje van de ene kul naar het andere flauwekul.zelf moeten bellen want de klantenservice is een groot drama en die zullen je echt niet teugbellen of mailen. Denk heel goed na voor je je aan Ziggo gaat branden.

Ralph
16-02-2017

Storingen Ziggo

Ik ben al zeker 16 jaar abonnee bij Ziggo (voorheen UPC) en eigenlijk nooit of bijna nooit problemen. Maar de laatste maanden heb ik regelmatig storingen (2 x per week). Ik heb regelmatig contact met de klanten service maar het wordt maar niet opgelost. Ziggo los het op anders ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Ik weet 1 abonnee minder dat maakt jullie niet uit maar ik weet zeker dat er meerdere mensen met deze dilemma zitten.

Met vriendelijke groet, R. Kuijper

Andre
15-02-2017

Ik wou overstappen naar ziggo

Ik wou overstappen naar ziggo zit nou bij kpn dit ivm met de kosten p.mnd, maar na alle negatieve en klachten over ziggo blijf ik waar ik ben dus kpn duur maar een hele goede service ze doen wat ze beloven dus ziggo ziet dus niet meer als nieuwe klant.

Stephanie
15-02-2017

Waardeloos

Ik vind de service echt waardeloos ik zou een tablet bij mijn abonnement krijgen. hiervoor ben ik inmiddels al 2 maanden aan het bellen elke keer mooie praatjes en ik heb nog steeds niks ontvangen. voor de snelle service hoef je het dus echt niet te doen. mijn tip is bestel vooral ergens anders.

Carina
14-02-2017

Na 5 personen eindelijk de goede getroffen

Om mijn hele verhaal hier te melden duurt me te lang, maar nadat ik contact heb gehad met 5 personen die mij heel veel hebben beloofd maar niet hebben waar gemaakt, trof ik eindelijk een jongedame bij Ziggo aan de telefoon die mij voor nu een heel eind op weg heeft geholpen en heeft aan gegeven dit te blijven doen tot alles perfect is geregeld. Haar naam is BERBER en zij verdient dus een dikke pluim. dank je wel Berber

Margot
14-02-2017

Eindeloze problemen Horizon

Monteur langs geweest, storing bij ziggo en de horizon zou binnen 24 uur werkend moeten zijn. Klantensevice raad mij aan op een ander moment terug te bellen. Laatste keer na bijna 45 minuten de hoop opgegeven. Weg ziggo, ik ga naar xs4all.

Julien
14-02-2017

Slechte service, prut product

Heel veel problemen met opnemen. Vastlopers, willekeurig opnemen, opname afbreken; zelfde probleem dat al jaren loopt. Diverse monteurs die allemaal onafhankelijk van elkaar vertellen dat er met de box niks mis is en dat het een software probleem betreft. Dat wordt door sommige heldesk-medewerkers ook erkend. Ook hier wordt gezegd dat gewacht wordt op een grote update die dit bekende probleem moet verhelpen. Klantenservice medewerkers die hier niet allemaal van op de hoogte zijn komen met verschillende elkaar tegensprekende informatie. Af en toe als kers op de taart vandaag een radeloze medewerker die zich passief-agressief achter het telefoonscript verschuilt. En de problemen die al jaren spelen, die worden maar niet opgelost.

Kortom; Zeer Ingewikkeld Gedoe, Geen Ondersteuning.

Stephan
13-02-2017

Klant kan gewoon verrekken

Het probleem is gewoon dat deze Kolos te groot is en de individuele klant kan verrekken wanneer deze tegen een probleem op loopt waar er (in dit geval) 12 dagen geen enkel kabelsignaal (internet, tv, radio, telefoon) is. Oplossing is niet in zicht, compensatie doen ze niet aan (buiten een paar euro abonnement) bellen heeft geen zin, en voor de rest is het op hoop van zegen. Een soort welkom in de middeleeuwen gefaciliteerd door Ziggo.

Tomasz
13-02-2017

Nemen nooit op!

Ze nemen nooit op! 3x 45 minuten in de wacht en nemen niet op.ik kan ze niet bereiken! WAARDELOOS

Supercharel
12-02-2017

Ziggo blijft in gebreken

Wegens een niet goed werkend modem die al twee jaar eerder was vervangen en connection loss problemen veroorzaakte op de wifi en vaste kabel is er na een telefonische afspraak een monteur gestuurt die het probleem kwam onderzoeken. Welnu deze monteur heeft een connection box geplaatst en heeft gemeld dat de verbinding tot stand komt binnen 24 uur. Je raad het al niks,twee weken later en 180 belminuten verder met 0800 1884 optie 1,2,3 nog geen reet opgeschoten. Blijkt dat ze dit cut modem niet op afstand kunnen activeren,zelf niet met een inlog code en wachtwoord zoals het vroeger ging. Wat een stelletje muppets daar geen een uitgezonderd.

Wim
11-02-2017

Wat een waardeloos bedrijf

De enige reden dat ik bij ziggo blijf is ziggo sport. Wat een waardeloos bedrijf, inmiddels ben ik al 5 week bezig om een simpel abbonement tv en internet te krijgen. Na 2x het verkeerde geleverd te hebben, vandaag weer te horen gekregen dat ze mijn internet nog steeds niet hebben geregeld.

De zielige medewerkers aan de telefoon kunnen alleen maar zeggen dat ze het niet weten en niet kunnen zien waar het probleem ligt.

Triest bedrijf

Rob
11-02-2017

Niets werkt

Abonnement wijziging proberen in te geven via website Website geeft (meerdere weken achtereen) technical error Dan maar klantenservice bellen: 1e week: wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, bel op een ander moment terug. Je wordt er uit gegooid. 2e week: er is een landelijke storing, kunt u vanmiddag terugbellen? De 2e keer ('s ochtends 9h) na 10 minuten wachten. Ben benieuwd of ik ook nog de wijziging (het eraf halen van een optie) voor mekaar krijg

Tineke
11-02-2017

De ziggo app werkt bijna nooit

De ziggo app voorheen horizon app op ,ijn tablet werkt eigenlijk nooit. Ook vaak internet problemen uitval of ontzettend traag. Maar natuurlijk wordt er maandelijks wel een fors bedrag afgeschreven voor deze flut service. Wat zou er gebeuren wanneer iedere klant die slechte service, geen ontvangst van signaal of geen werkende app van Ziggo heeft ophohdt met betalen van het abonnement? Je betaalt voor iets wat je niet krijgt. Consumentenbond pak deze handschoen op en ga hief namena alle ontevredenheid klanten van Ziggo wat aan doen.geld terug etc.

René
09-02-2017

Ziggo zuigt

- Veel internet storingen, die stelselmatig ontkent worden, terwijl ze wel op alle storingen.nl staan - Replay komt vaak in een loop, loopt vast net voor het einde van een programma of is niet beschikbaar. Horizon menu loopt vast, telkens opnieuw opstarten. Ziggo stuurt dan een nieuw coax kabeltje op, helpt natuurlijk niet - bepaalde sites niet bereikbaar bijvoorbeeld marktplaats. Tig keer over gebeld, behandelen je als een oen en al jaren niet opgelost - 2e horizon kastje is onbruikbaar op de slaapkamer, maakt veel herrie - basisstation horizon loopt keer op keer vast

Kortom : één drama

Slechte ondersteuning, je wordt niet serieus genomen, niets wordt opgelost

Niet aan beginnen

Jason
09-02-2017

Hellemaal top

Zeker doen yo dude sup

Rob
09-02-2017

Onterechte kosten afgeschreven bij in gebruikname mobiel.

Van kpn over gegaan naar Ziggo Mobiel. Op de dag van in gebruikname zijn er €4,80 aan kosten SMS buitenland - Buiten bundel in rekening gebracht. Met als sms nummer: 94446. Ziggo helpdesk gebeld en deze was niet bereid deze voor mij onterechte kosten terug te boeken/betalen. Helpdesk zegt dat ik naar buitenland geSMS't heb. Wat 100% niet waar is. Zij konden ook geen info geven over dit sms nummer: 94446. Voor mij als vaste klant van Ziggo voel ik me genaaid.