Helen

Steeds een ander verhaal

Regelmatig doet internet en de tv het niet. Nu deed helemaal niets het meer. Manlief gebeld met Ziggo; geen storing kastje stuk, monteur komt over 5 dagen! Ik kwam thuis en vond dit onacceptabel. Ziggo gebeld en toen was t verhaal; storing tot 22:00 uur. Zou ook wel heel toevallig zijn als alles stuk is. Na 22:00 uur weer gebeld en toen bleek er weer iets met de kabels stuk te zijn. Klantenservice jochies zijn best aardig maar je hebt er niks aan. Ziggo is echt een waardeloos bedrijf, ik vrees de concurrenten ook.

Aad

Landelijk onderhoud geweest en nu 6 zenders kwijt

De website van Ziggo geeft aan dat je kunt proberen alle zenders weer opnieuw in te stellen. Er is een handleiding (handig) voor vele soorten TV's. Dit gaf inderdaad het gewenste resultaat. Maar ik erger me eraan dat dit zomaar kan gebeuren. Je krijgt wel tevoren een brief maar dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, ho maar. Vele anderen moeten hier toch ook last van hebben.

M.a de jong

Wekelijks geen internet

Ongelofelijk echt waar, het is nu thuiskomen en hopen dat je internet hebt! Dan ga je bellen en krijg je een onbeschofte medewerker aan de telefoon due je even verteld dat het bij andere providers niet beter is! Ik zei dat ik na al deze B S ja sorry ben nu echt giftig, wou bedanken en ze werd gewoon agressief. Ik heb een app op mijn telefoon die gesprekken opneemt en ik raad iedereen aan om dat te doen. Ben nu geneigd om dit gesprek door te sturen naar radar of een ander programma want zo praat je niet tegen klanten die wekelijks last hebben. Ik dacht even heeft deze medewerker aandelen in ziggo ofzo? Omdat ze zo te keer ging. Ik ben er klaar mee elke keer zelfde riedeltje o woon je in een flat? Nee! Nieuwe modem of een versterker? Tgg hou op alles al geprobeerd en heel simpel onze hele wijk ligt steeds plat dus kom me niet vertellen dat het aan mijn huis, plaats van modem en meer van dat soort onzin ligt. Ben er klaar mee

Harry
16-06-2017

Extra horizon verbreed je horizon in negative zin.

Geblokkeerde modus,instellingen etc,tevredenheid een nul,zelfs de monteurs staan niet achter het product

Jacob

Televisie

Mijn moeder van 88 nam in mei 2017 het alles in 1 pakket van ziggo. We hadden een module er bij gekocht en een nieuwe tv. Komt de man van ziggo en zegt dat het niet kan en zet er een humax ontvanger aan. Na een maand alleen maar ellende (ontvanger valt steeds uit) ziggo gebeld (10 minuten in de wacht) en monteur gevraagd.krijg ik te horen dat ik later maar eens terug moet bellen. Vanmorgen zelf maar de module (door ziggo zelf goedgekeurd) in tv en geprobeerd te installeren. En het werkt nu uitstekend. Conclusie : onervaren monteur en het meest belabberdste is dat ze je niet willen helpen. Ik ben blij dat ik in ieder geval KPN heb en hoop dat mijn moeder nu tenminste na deze ellende nog lang plezier van haar nieuwe tv mag hebben. Al met al een hele dikke onvoldoende voor Ziggo.

Thea

Nooit doen!

Al jaren slecht internet dat telkens uitvalt. Nu de laatste twee weken helemaal knudde. Geen internet, wifi, telefoon, tv. Ik heb al 3 monteurs op bezoek gehad en het werkt nog niet! Hoop gezeur en ellende. Iedere keer andere mensen aan de telefoon en andere monteurs. Ieder moet op zijn manier het ' wiel weer opnieuw uitvinden' en inmiddels blijft de klant met alle klachten zitten. Je hebt totaal geen invloed op de manier van afhandelen. Prijsverhoging en geen service.

Erwin

Waardeloos niet nakomen afspraken

Vandaag maar weer eens met Ziggo gebeld: na drie eerdere contacten over niet bestelde nieuwe abonnementen, ten onrechte afgesloten fox-sport abonnement, geincasseerde bedragen welke niet in overeenstemming zijn met gemaakte afspraak, bla bla bla. wat een waardeloze firma. Dat een bedrijf zich een dergelijke houding aan denkt te kunnen meten, niet wenst te communiceren, ondeskundige medewerkers in dienst heeft, ik snap er helemaal niets van !

15-06-2017

Slecht beeld op verschillende zenders, internet helemaal bagger

Nieuwe kabels goeie connectoren, maar verschillende zenders blokbeeld. Internet idem dito, nieuwe kabels alles nagelopen, maar om de haverklap geen internet, is al begonnen met samengaan met dat flut bedrijf upc, ik raad iedereen aan kijk elders dit is 1 groot drama, met niet al te bijster intelligente helpdesk.

Maja
13-06-2017

Ziggo is er voor je!

Slecht beeld door verouderde kabel en versterkers enz. Ik belde op en er werd terstond een monteur ingepland. Geen monteurskosten, geen voorrijkosten maar alles nieuw erop en erin gezet. Klasse en het enige dat ik moest betalen was de kabel en connectoren.

Goede duidelijkheid van zaken, vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de monteurs.

Ik ben al jaaaren bij UPC nu Ziggo en zal daar ook blijven.

Klasse

Donna
13-06-2017

Prut bedrijf met slecht klantenservice

Ik heb een heel lang verhaal maar houd het kort. Als ondernemer heb ik wat anders te doen dan me bezig houden met de shit van Ziggo. Maar ik ben het nu totaal zat. Vreeslijk om zo afhankelijk te zijn van een bedrijf die zijn afspraken niet nakomt. Vanaf februari bezig om van ziggo zakelijk over te stappen naar particulier. Slecht en tegenstrijdig geïnformeerd. Bij ieder contact oprechte excuses en beloftes om terug te bellen. NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT teruggebeld. De laatste is Wybren Dijkstra. Ben de namen maar nu gaan noteren. Eindelijk omgezet maar blijf ik facturen ontvangen en automatische incasso gaat door.

Zij doen maar waar zij zin in hebben.

Hoe kan de consument een vuist maken tegen een dergelijke bedrijf?

Do
11-06-2017

Ziggo weet niet wat service betekend!

Ik heb 2 weken geleden een internetpalket besteld bij ziggo voor €39,95 per maand, en het zou op 12 juni worden geleverd. Andere halve week later heb ik zelf weer gebeld omdat ik niks heb vernomen, bleek dat mijn bestelling niet goed is ontvangen. Ze hebben het er weer ingezet en heb een korting gehad allemaal leuk en aardig. Vervolgens een paar dagen later wil ik mijn bestelling volgen online, staat er bestelling geannuleerd. Ik weer bellen blijkt dat de vorige bewoner een rekening bij ziggo open heeft staan en dat ze niet 2 contracten op 1 adres kunnen zetten. Niemand die mij iets verteld na 3 keer contact met hun opgenomen te hebben. Als ik het internet nog wil moet ik mijn huurovereenkomst naar hun opsturen en dan kan ik als nog een extra week wachten. Nou bedankt ziggo voor jullie fantastische service!

Coen
10-06-2017

Klacht

Alles gaat fout telefoon doet het niet meer siaapkamer box doet het niet ik zou een nieuwe box kruigen krijg een grotebox.weer bellen bijmekaar half in de wacht nu komt er weer een monteur afwachten wat er gaat gebeuren?

Dorien
09-06-2017

Vaak storing en dan ook nog een prijsstijging doorvoeren

Zo ongeveer 2 keer per week moeten we router resetten omdat tv en/of internet signaal eruit ligt. Daarnaast heb ik een half jaar geleden een jaarcontract afgesloten en krijgen we daar nu prijsstijging op? Ik mag gelukkig nu opzeggen, maar ik vind het schandalig dat je denkt iets af te spreken voor 12 maanden en je dan een prijsstijging krijgt waar ze je niet in tegemoet willen komen omdat je voor een jaar hebt getekend. een grote ellende, ik ga overstappen!

08-06-2017

De ene fout na de andere

Omdat ik abonnee ben bij Zigge en Vodafone heb ik een gratis pakket aangevraagd. Het zogenaamde Seres en Movies L pakket. Email van Ziggo ontvangen dat ik reeds het XL pakket heb en daar is het L pakket een onderdeel van. Terugdraaien dus. Toen is de ellende met Ziggo begonnen. Krijg ik ongevraagd een media box toegestuurd. Gebeld en uitleg gevraagd. Bleek een fout. Zo is dit nu ca 2 weken aan de gang. Zit nu 7 dagen zonder TV. Heb inmiddels ca. 10 keer gebeld. Elke keer is mij verteld dat ik nog even geduld moest hebben omdat het computersysteem van Ziggo alle wijzigingen stap voor stap moet doorlopen. Gevolg is dat ik nu 7 dagen zonder TV zit. En nu.gebeld en moet weer afwachten.

SBR
07-06-2017

Uitzending gemist.

De media box heeft een traagheid die we kennen uit de vorige eeuw. Een een andere ergernis is uitzending gemist'. dat is ongeveer het slechtste dat je kunt krijgen. Loopt uren achter. De oplossing is volgens de medewerker een duurder abonnement. Maar nog meer betalen voor een slechte ervaring lijkt mij geen goed idee.

Horizon

Begin maart heb ik een Horizon pakket aangevraagd. Een van mijn twee televisies heeft nog een scart aansluiting. nadat ik meer dan een week geprobeerd heb kreeg ik de monteur op bezoek. Hij constateerde dat er geen scrataansluiting op de Horizonbox zat. Hij heeft een andere Horizonbox intern besteld. Na een week belde ik Ziggo. Een gesprek van 40 minuten. De bestelling was op een onverklaarbare manier gecanceld. Maar dat was geen probleem. Mevrouw zou de Horizon opnieuw bestellen. Pas wanneer de Horizon bij mij zou worden afgeleverd, kon ik een afspraak maak met de monteur. (dit alles nog heel logisch) . u raadt het al; tweede bestelling weer gecanceld. Niemand wist waarom. Nog een poging.en weer gecanceld. heb contact op willen zeggen. maar een vriendelijke juffrouw wist mij te overtuigen dat zij het ging oplossen. Inderdaad nieuwe Horizon box. Monteur kwam op tijd.verkeerde Horizon box. Meneer heeft uit zijn auto de juiste Horizonbox gehaald. Echter kon hij de oude Horizonbox niet meer afmelden. Inmiddels in bezit van vier horizon boxen. Vandaag 6 juni 2017 andere monteur.Kon het registratienummer niet verifrieren. Hij begreep nu waar om de Horizon het niet deed. Nog even wachten. en ja hoor helemaal niks. In de avond contact proberen af te zeggen. Drie keer verkeerd doorverbonden, een keer verbining verboken. Resultaat.geen signaal, al meer dan een week geen televisie en niemand die er iets van begrijpt.Zelf afmelden is niet meer mogelijk. Dan maar storneren

Vick

Ellende

Heb je Ziggo! Lekker dan. 2 weken van te voren netjes de verhuizing doorgegeven. Nergens een aansluiting te vinden. 3x met ze gebeld, er kan vrijdag pas een monteur langskomen. Eerder kan echt niet meneer vanwege de planning #Ziggo ellende

Lara

Voor mij nooit meer

Wat een associale klantenservice! de ene dame verteld dat je alleen een router terug moet sturen. Vervolgens krijg je post thuis (waar je niet eens meer woont!) en een boete want je hebt niet alles terug gestuurd.

Bel je naar de klantenservice om een oplossing te zoeken (de overige spullen zijn wel opgeslagen, maar daar kan ik 1,2,3 niet bij) en dan is het antwoord botweg nee en had ik maar het contract wat ik 5 jaar geleden afsloot moeten lezen (want ja na 5 jaar weet je ook wat er in staat). Vervolgens wordt er bedankt en opgehangen.

05-06-2017

Blokkeren de telefoon hulp lijn

Ik kreeg problemen met mijn pc. Bleek dat zijn wifi was gehackt. En dat er in mijn pc was in gebroken. Geen enkele hulp gehad van Ziggo en na een paarkeer bellen met hun helpdesk bleek mijn telefoon nummer geblokkeerd. Ook was mijn ziggo account gehackt en belde de hacker naar mijn geheim nummer. Ik ben nu over gestapt naar XS4ALL prima sevice en goed geholpen zij hebben mij geholpen mijn ziggo router in te stellen. Voor mij een reden om over te stappen. Ik was jaren klant al bij chello.

Jasper
04-06-2017

Ziggo? Nooit meer!

Ben al tientallen jaren klant van Chello/UPC/Ziggo met de nodige problemen. Rond april ontving ik een mail met daarin de mogelijkheid van een extra mediabox xl. Zo kon ik boven de beneden opgenomen programma's kijken. Voor mij ideaal want vanwege mijn invaliditeit lig ik 's middags een uurtje of wat boven op bed en zou dan de opgenomen programma's waar mijn vrouw geen interesse in heeft kunnen kijken. Na diverse keren navraag gedaan te hebben of dit echt werkte heb ik een extra box laten komen. De aansluiting op zich is makkelijk, maar het werkte niet. Na diverse pogingen is er een monteur geweest die het ook niet lukte. Hij bestelde een nieuwe extra box EN een nieuwe 'gewone' box. Na ontvangst weer een andere monteur geweest die het binnen tien minuten voor elkaar had. Super! Ja, ja., twee dagen en toen deed het weer niets. Na weer een nieuwe box en allerlei adviezen m.b.t. het aansluiten (ook via UMTP) werkte het weer, maar steeds na een paar dagen weer niet. Bij de klantenservice vertelde men mij dat als het signaal te sterk was het niet werkte maar als het signaal te zwak was ook niet. Nooit zoveel onzin gehoord. Na diverse keren klooien de boel geannuleerd. Toen de factuur kwam zag ik dat deze hoger was dan normaal, de extra box was toch drie maanden gratis?, tot ik zag dat mijn pakket omgezet was naar een ander duurder pakket. Dit zonder dat ik dit wist! Hevige discussies gehad met ordinaire helpdeskmedewerksters tot ik zag dat Volop bellen OOK weg was! IK had niets gewijzigd. Na een hele rel, ik had al een andere provider, heeft een zeer goede medewerkster (die zijn er dus ook), die mij belde vanwege de onbeschofte mails die haar collega verstuurd had, de boel helemaal weer in orde gemaakt zoals het was. Na duizendmaal excuses en dat er maatregelen genomen zouden worden, heb ik besloten (nog) bij Ziggo te blijven. Een paar dagen voor mijn vakantie was alles weer prima in orde, zucht. Let wel, ik vertel het hier beknopt maar het was een hele strijd etc. Komen wij donderdagnacht terug en wil ik vrijdag internetten bleek ik geen internet te hebben. Nou ja, storing misschien kan gebeuren. Echter 's middags nog geen internet. De klantenservice maar bellen, waar ik weer een onbeschofte medewerkster kreeg, waar mij verteld werd dat ik helemaal geen internet bij Ziggo had! Wat? Zoals ik schreef zit ik al tientallen jaren bij Cherllo/UPC/Ziggo met internet, tv en telefoon! Toen ik vroeg hoe het kwam dat eerst mijn pakket gewijzigd was, mijn Volop bellen uitgeschakeld was en ik nu weer geen internet had vertelde ze mij dat 'het systeem' dat gedaan had. Ja hoor, 'het systeem'. Regelt 'het systeem' dan ook dat ik minder moet betalen? Nee dus, de tarieven worden juist hoger! WEER ruzie aan de telefoon. Die medewerkster heeft mij uiteindelijk verbonden met een mannelijke zeer correcte collega die de boel weer in orde gemaakt heeft. Volgens hem heb ik weer internet, maar het kon max 72 uur duren voordat het weer 100% was. Nou, dat klopt ook wel want ik zit nu, zo'n 51 uur later, steeds rond de 15 mb waar ik 150 moet hebben. Dat schiet dus niet op. Vandaag heb ik een KPN abonnement besteld en ben helemaal klaar met Ziggo. Let wel. ik ben jarenlang over het algemeen tevreden geweest, maar vooral de laatste maanden zijn er diverse medewerksters van de klantenservice te ordinair voor zo'n baan. Uiteindelijk ben je klant en hoor je ook normaal te woord gestaan te worden. Bij elkaar opgeteld ben ik dus per 1 juli weg bij Ziggo en zal er geen traan om laten. Bij KPN zullen ook wel negatieve ervaringen zijn, maar ik heb nu al vier mensen in mijn omgeving gesproken die zeer positief zijn over KPN.