Jan Kortenraad
06-07-2015

Bedroevend

Al een aantal weken storingen in Internet (bedraad en draadloos) die Ziggo maar niet kan oplossen. Helpdeskmedewerkers leggen soms de hoorn gewoon neer omdat ze 't ook niet meer weten en dan kun je aan de volgende weer precies hetzelfde uitleggen. En alle maal hebben ze wel een andere oplossing. Om te huilen.

Desiree
06-07-2015

Ziggo is echt slecht!

Sinds ziggo met UPC samen is gegaan is het één groot drama. Geregeld valt de WiFi weg. Maar tegenwoordig ook via de kabel zwaar klote. Kan amper netflix kijken, als ik spellen speel via internet word ik daar continu uit gegooid wegens een wegvallende internetverbinding en geregeld kom ik niet eens op het internet.

Van de sande
05-07-2015

Schadalig

Mijn moeder 84 heeft in aanleunwoning alarmmelding voor zorg via tel van ziggo. Sinds gisteravond is er storing, is bekend, maar nog niet opgelost.

Ze weten ervan , en dat is het dan.Dat er nu 10 tallen senioeren zonder tel en alarm systeem zitten, is blijkbaar geen prioriteit.

Mijn moeder heeft vanmiddg 2 uur om hulp zitten roepen; totdat de buurman het hoorde en hulp heeft gehaald.

En de jongen van de helpdesk vindt het vervelend, maar kan er verder ook niets aan doen!

Moeten er eerst doden vallen of kan er misschien spoed worden gemaakt.

M.vd.KRUIT
05-07-2015

Wifi verbinding sind fusie niet stabile meer

Sinds UPC en Ziggo zijn samen gegaan is mijn wifi verbinding zeer slecht.

De verbinding wordt steeds verbroken en is traag. Ga op zoek naar een andere provider

Jm

Traag !

Traag in berichten sturen, vaak storing!

Clemence

Heel slechte Wifi .

De laatste tijd is de wifi verbinding heel slecht. Berichten die steeds opnieuw moeten verstuurd worden. Boven nooit problemen gehad nu kan je nauwelijks nog tv kijken op je tablet. Ik ben serieus aan het nadenken om op glasvezel over te gaan.

Joram Davids

Slechtste klantenservice ooit

Afgelopen nacht viel het internet ineens uit zonder enige reden. nadat ik 45 minuten met mijn mobiel heb moeten bellen is er eindelijk een mogelijk oorzaak. De splitter/versterker was kapot (we hadden voor 60 een betere gekocht op aanraden van een monteur (toen nog upc). Die zogenaamd extra goede splitter/versterker is dus nu kapot we zouden ook gratis een nieuwe krijgen, maar dat zou wel een halve week zonder internet, telefoon en tv zitten. Ik kon ook naar een ziggo winkel gaan (30min met metro). Nou kwam ik daar eindelijk aan en toen wouden ze me de "goedkope" versie geven. Dus ik zei dat ik een speciale versterker heb gekocht om die oude (die ze me wouden geven) te vervangen. Zeggen ze dat ze dan de kapotte versterker willen zien. Dat is dus niet gezegd door de meneer via de telefoon die leuk van z'n schermpje zat op te lezen.

Claudia
04-07-2015

Zeer slecht bedrijf, blijf er vandaan

Geen internet, tv en telefoon. Monteur komt pas over een week!

Mike
02-07-2015

Schrikbarend

Sinds de overname alleen maar problemen in de factuur..in de uitzendingen veel storingen ....De helptdesk die kort Door de bocht gaat....ben al sinds 1997 lid van upc nooit problemen gehad....en nu....ziggo een bende

Leen
01-07-2015

Slechtste bedrijf in nederland.

Ik heb eigenlijk geen zin om mijn energie nog verder te verspillen aan dit waardeloze bedrijf maar ik doe het toch maar om misschien nog andere mensen te kunnen behoeden om geen klant te worden van dit rampzalige bedrijf. Mijn klachten: De televisie heeft regelmatig storing.

Wij hebben ook een nieuwe Horizon box gekregen met 2 extra media boxen om boven bij onze andere tv's aan te sluiten maar raad is? Dit werkt dus ook niet. Volgens Ziggo lag het aan de bekabeling maar de kabels waren reeds vervangen door Ziggo gecertificeerde bekabeling. Heb het ook geprobeerd aan te sluiten met een netwerk kabel EN geprobeerd met een WIFI signaal maar dit werkte ook niet. En nu is er weer een probleem met de download snelheid die VEEL en VEEL lager is dan er wordt beloofd. En wederom zou het aan de bekabeling liggen. Maar dat is ook allemaal vernieuwd en goed aangesloten.... Het is gewoon een schande hoe er met je wordt omgegaan. De klantenservice doet ook net alsof we zwakbegaafd zijn. Mensen wordt a.u.b geen lid van dit verschrikkelijk slecht georganiseerde bedrijf en bespaar jezelf het gedoe.

30-06-2015

SCHANDALIG!

Vrijdag, na een nacht onderhoud door Ziggo, geen internet en telefonie. Monteur kan pas maandag tussen 12:00 uur en 18:00 uur komen. Dat er zondag van 11:00 uur tot 18:00 thuis gewerkt moet worden interesseert Ziggo totaal niet! Maandag rond 15:00 uur een monteur (waar je een snippermiddag voor moet nemen want ze komen tussen 12 en 18 uur)

Monteur rijdt de straat uit en wéér storing. Direct Ziggo gebeld. Ziggo is een internet en telefoniebedrijf! Ze kunnen alleen hun monteurs niet bereiken! Ook niet terwijl de servicemedewerker mij notabene zegt dat de monteur volgens zijn registratie nog steeds bij mij thuis aan het werk is. (Nee mijnheer sorry, dat wordt een nieuwe afspraak......) Na 20 minuten, met mijn 06 nummer met Ziggo aan de telefoon gezeten te hebben zegt de 'servicemedewerker' van Ziggo doodleuk: " moment mijnheer, ik moet even een telefoontje met een collega afwerken....!" Hoe brutaal en onbeschoft kan je zijn als ziggo zijnde. Nieuwe afspraak op woensdag, u raadt het al...Russen 12 en 18 uur. Weer een snippermiddag dus.

Mijn abonnement ga ik snel opzeggen. En dat na 16 jaar! (eerst World Online, dat werd overgenomen door Chello en vervolgens door UPC om uiteindelijk Ziggo te worden)

Drama, ik ga snel een ander zoeken! Ps. Ik betaal ook maar € 130,00 gemiddeld per maand aan UPC/Ziggo..

DarylB
29-06-2015

WAARDELOOS voor het uberhaupt begon

Ik zou aangesloten worden bij Ziggo. Enfin, op de afgesproken datum na 3,5 uur wachten begon er ergens bij mij al een alarm bel te rinkelen. Gelijk gebeld en werd direct al super onbeschoft te woord gestaan. Ik moest maar geduld hebben. Vooruit, gewacht tot 15 minuten voor het einde nadat ik al 4 uur en 3 kwartier zat te wachten. Weer gebeld.. Ik had gewoon pech en moest maar een nieuwe afspraak maken om weer 5 uur te wachten.. te zot! voor woorden. Na n kwartier wachten weer gebeld te hebben werd ik netter te woord gestaan omdat ik een klacht wilde indienen. Wordt in dat gesprek even vrolijk verteld dat ze me schriftelijk, wat ik nooit heb ontvangen, hadden verteld dat ze even uit eigen initiatief de opleverdatum 3 WEKEN verschuiven.... Alles opgezegd en klacht ingediend. Vervolgens wordt ik niet meer terug gebeld door diegene om de klacht af te handelen. Bizar onbeschoft en vervelend personeel. bah..

Victor
27-06-2015

Terug in de tijd

Het lijkt wel alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan. Internet is ontzettend traag. Flashbacks naar de tijd dat ik 5 minuten moest wachten voordat een video gebufferd was. Tijd om over te stappen!

Roy

2 x storing n 3 dagen

Zaterdag geen internet. Storing voor minimaal 4 uur. Vandaag alles eruit. Aangegeven storing 24 uur.... UPC nooit last... Regio Rijnmond zuid holland, niet blij en wil vergoeding van ziggo. Wat is hun maximale downtime?

Sander

Van UPC naar Ziggo = Van 100mb naar 0.9 MB

Van UPC naar Ziggo gedwongen gegaan. Instabiel en traag internet gekregen. Gebeld, mijnheer langsgeweest en nu weer wireless internet met exact zelfde moment als afgelopen jaren waar ik op de bank makkelijk 80mb haalde nu weer af en toe 0.9 mb down op Speedof.me .. het gaat niet om de statistieken maar om de beleving. Al 15 jaar UPC en weet exact wat ik heb en de laatste tijd lijkt het alsof het weer internet via ISDN anno 1998 is soms.. HELP.

Margot

Super slecht

de laatste 2 maanden steeds gebeld geen internet geen telefoon, 2 keer zelfs 7 uur en 8 uur lang 3 keer een monteur gehad , ik moet maar een wifi versterker kopen , vorige week een nieuwe ontvanger gekregen in de gangkast en wat gebeurd er internet en telefoon vallen steeds weer uit , nu ligt het aan het redelijk nieuwe gebouw dikke muren ivm, met isolatie , wat nou , ik woon hier al 5 en half jaar waarvan 3 jaar bij kpn geen last gehad en een jaar en negen maanden bij ziggo ook geen last gehad , ook de het tv beeld vertekend , zelfs een nieuwe tv gekocht , ik dacht het ligt aan de tv . ziggo ga je diep schamen en compenseer de mensen door een onkostenvergoeding , ik heb deze maand steeds mijn prepaid mobiel moeten gebruiken , ik was al overgestapt naar de kpn , maar heb dit afgezegd omdat ik dacht met een nieuwe ontvanger is het verhopen , nee dus . ik ben zooooooooooooo boos

Hilda

Aansluiting Arnhem

Ik ben sinds ruim 4 weken bezig om een aansluiting te regelen in Arnhem.

Er is toegezegd dat ik op 23 juni op zn minst analoog tv zou kunnen kijken. Dus niet. Wat een zooitje is het bij Ziggo. Achter de coulissen werken UPC en Ziggo nog op verschillende systemen, de linkerhand weet dus niet wat de rechterhand doet of ze geven de aannemer de schuld.

Als consument ben ik echt niet geïnteresseerd wiens schuld het is, ik wil gewoon een aansluiting!

Het bijzondere van het verhaal is dat de directeburen voor glasvezel hebben gekozen en zij dus wel tv e.d. hebben.

Wat een drama. Conclusie : volstrekt onbetrouwbaar!

Renske van den Berg

UPC > Ziggo = een bak ellende

Mijn internet is een trage stroperige bak ellende geworden sinds UPC Ziggo is geworden.

Nicky de bruin
21-06-2015

Ziggo Alles in 1 eerst waardeloos

Vrijdag een bezoek gehad van een monteur voor mijn wifi problemen.

Ik had ook zoveel problemen haalde soms maar 2 mb.

Ziggo zei dat het in huis iets was nu heb ik gegooglet en kwam ik uit bij

monteur haaglanden ,die hebben mij vriendelijk geholpen en niet duur ook

weet nu wel waar ik moet zijn niet bij de klantenservice van mijn provider die sturen je van het kastje naar de muur.

Monteur haaglanden echt een aanrader voor iedereen met Internet tv en telefoon problemen .

Wifi
21-06-2015

Monteur haaglanden

Monteur haaglanden voor al uw binnenhuis bekabeling en Internet problemen geen lange wachttijd .

No Cure No Pay