Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Dat ik binnenkort nl niet meer, gewoon muziek kan luisteren met m'n radio. Maar dat deze dus wordt gekoppeld aan de tv. Dit wil ik dus niet, want ik wil niet de gehele dag de tv aan!
Jammer, dat er nooit iets gevraagd wordt aan vaste klanten, en dat beslissingen er zomaar doorheen worden gedrukt.
Ziggo is nl. duur zat, voor weinig tot geen extra's!
Ook de bereikbaarheid van Ziggo, is bagger!. Bij uitval van de wifi, bel 1200. Dat gaat niet lukken met een vaste telefoon. Bij uitval van het internet: U kunt ons bereiken via de mail.
Ik overweeg serieus om wat anders te zoeken, waar ik meer waard krijg voor mijn geld.
Zootje!
Ziggo zegt bezig te zijn met verbeteren van het netwerk. Dit leidt alleen maar tot slechter internet en uiteindelijk afsluiting van de verbinding zonder ons op de hoogte te stellen. De oorzaak zou zijn de de door Ziggo zelf geïnstalleerde aansluiting op ons huis. Die zou storing veroorzaken in de buurt. Oplossen daar zijn ze niet zo van. Je heel lang in de wacht laten staan ook niet. Zelfs was men niet zo coulant om het contract per direct te willen beëindigen, terwijl ziggo niet leverde. Oh ja, niet onbelangrijk, Ziggo is erg duur. De Formule 1 hebben ze ook niet meer. Te weinig voor geboden is de korte versie. Hadden ze ook al niet over voor hun klanten dus om dat professioneel aan te pakken.
€70 per maand betalen en nog werk het de helft van de tijd niet
Meer dan een jaar slecht internet. Kwa tv totaal niks te klagen.dus contact via ziggo app Zoals normaal wat wij wisten te moeten doen gaven zij aan opnieuw modem opstarten of resetten.
Ik had al spijt dat ik was overgestapt naar ziggo
Nu nog steeds last ervan weer een gesprek gehad via app. Maar zij komen zelf niet met een oplossing. Maar wel dik € 95 p/m betalen
Ik ga komende week terug aanmelden bij onze oude profider.
Want daar was altijd alles goed
Er zijn zeker mensen die niet klagen over tv of internet bij ziggo dan hebben jullie geluk
Radio ontvangst sinds DAB zeer slecht. Hiervoor een waardeloos stukje kabel gekregen van Ziggo wat geen verbetering brengt.
Wij overwegen op korte termijn over te stappen naar eeen andere provider.
Ziggo heeft tot twee maal toe belooft terug te bellen echter komen ze ook deze afspraken gewoon niet na.
Echt waardeloos en erg duur voor wat je krijg.
Zelf glasvezel is niet aan de orde. Tijd voor een betere provider.
Een deurverkoper heeft mij Ziggo Zakelijk aangesmeerd. Ik vroeg of ik wel bedenktijd had, mocht mijn partner het er niet mee eens zijn. Dat werd volmondig ja op geantwoord door de verkoper. Toen we het wilden annuleren hebben we meermaals contact met de Ziggo klantenservice gehad en blijkt dus dat op zakelijke abonnementen géén bedenktijd zit. Huh? Ik ben dus vals voorgelicht en de klantenservice weigert te helpen of mee te denken!
Sinds vandaag kunnen we geen gecodeerde zenders meer kijken. Wij hebben nog een CI+module die we zelf gekocht hebben (7 maanden geleden) met een ziggo smartcard die we al heel lang hebben.
Ziggo levert zelf geen CI+ modules meer in de losse verkoop alleen nog te verkrijgen in een verhuurmodel (2 euro per maand per module).
Gebeld met Ziggo, en zonder enige waarschuwing vooraf hebben ze vandaag de gekochte module geblokkeerd en moeten we een module bij ziggo gaan huren.
Met geen mogelijkheid willen ze onze smartcard/module meer activeren.
Het verdienmodel word hier even bij ons door de strot geduwd.
Ziggo stuurde een nieuw modem op, en een monteur. Maar voor dat de monteur er was is de oude modem al afgesloten. Zit nu zonder internet, op een zakelijke locatie, belachelijke service.
Klote Ziggo
Zo slecht begin er niet aan!
Je kunt niet eens fatsoenlijk een programma kijken en je krijgt een fout melding
En dan is er een monteur geweest
En dan is het er nog probleem nog steeds
Zo slecht en dan kun je nog beter tele2 hebben ook niet best maar je kunt dan wel fatsoenlijk je programma kijken
Mooi kneuzen van ziggo
Klote tv leveren en dan ook nog geld voor vragen
Het is dat je geen 0 kunt geven dus dan maar een 1
Altijd zulke slechte WiFi. Om boos van te worden
Onbetrouwbaar.
Houden zich nooit aan afspraken.
Liegen overal over.
Extreem duur.
De nieuwe mediabox doet t niet altijd. Werkte niet met een sony music centre en zorgde voor vertraging in het audio signaal waardoor je iemand aan vallen en 0.4 sec later t schot hoorde.
Aanbod gekregen voor een zakelijk pakket. Had een aantal voordelen met kleine prijsstijging. Duidelijk afgesproken daarbij dat het pakket wat betreft zenders e.d. niet moet wijzigen. Bleek helaas wel het geval. Moet nu extra betalen. Router en mediabox zouden ook vervangen worden. Is pas na vele toezeggingen en bellen gelukt alleen telefoon doet het niet. Monteur geeft aan dat het modem niet goed werk en vervangen moet worden. Zou dit regelen, maar helaas. Na diverse telefoontjes nieuw modem. Zelfde probleem. Weer bellen vandaag; gestuurde modems zijn niet goed, kan het niet uitleggen is voor u te ingewikkeld. Komt een nieuw modem aan. 4 dagen geleden in gang gezet. Geef aan dat ik daar geen bericht van hem in mail. Nee meneer dat doen we pas bij werkelijke verzending. Gaat dit goed komen? Ik zou er maar geen geld op inzetten. Mocht Ziggo dit soort berichten lezen. 9752CA 223
Alle ellende begon gelijk bij het beging. Ziggo zou mij overstap regelen en heb daar volledig op vertrouwd. Mij abonnement bleef maar lopen bij KPN en KPN bleef maar zeggen dat ze niet hebben ontvangen van Ziggo en ik het moest uitzoeken met Ziggo, en Ziggo bleef maar zeggen dat het probleem bij KPN ligt en dat hun alles goed hebben geregeld en ze mij niet verder kunnen helpen. Heb zo veel gebeld en niemand die mij oprecht hielp van beide partijen, heb wel 30 verschillende mensen gesproken (meestal ingehuurde studenten met hun standaard verhaaltjes), en het heeft weken geduurd, kwam maar nergens. Geen duidelijk en niemand die de fout op zich wou nemen. Werd van kastje naar de muur gestuurd door beide providers. Maar in de tussentijd bleef ik maar betalen voor beide providers. Heb uiteindelijk zelf de abonnement moeten sluiten bij KPN wat mij erg veel tijd en geld heeft gekost. Zal nooit vergeten hoe ik behandeld ben door hun als klant. Je bent eigenlijk niets anders dan een nummer voor
Op zich was ik tevreden met Ziggo; tot afgelopen vrijdag. De internetsnelheid verhogen gaat gepaard met de nodige ergernis. Een gigabox annuleren lukt niet, met omzetten van 150 naar 600 mb/s gaat extra mediabox gestuurd worden, in 'mijn ziggo' zie ik daarna opeens een verandering naar 1000 mb, met als gevolg Internet ligt er uit. Wordt opgelost, de 600 mb ga ik krijgen; antwoord, 3 dagen geen internet. Niet te geloven dit.
Voor de zoveelste keer gebeld namens Ziggo. Dit keer heette de mevrouw Marjan Jansen van MeermetZiggo. Ze weten dat ze niet mogen bellen, doen het toch. Oplichters. Advies: blijven klagen bij Ziggo hierover. Ziggo zegt dan wel dat ze niets met MeermetZiggo te maken heeft maar Ziggo betaald hen wel commissies. Ooit gaat Ziggo voor de bijl met deze scam!
Ziggo is nog steeds niet in staat om fatsoenlijk, betrouwbaar en snel internet te leveren, alleen maar storing terwijl ik het duurste pakket heb genomen.🤮
Begin niet aan Ziggo!
Van Ziggo kreeg ik een mail om over te stappen van prive naar een zakelijk abonnement , was iets voordeliger en meer snelheiid.
Je ontvangt dan een nieuwe router met gratis 2 smart WiFi pods.
Nou dat heb ik geweten : niets doet het meer , geen televisie meer, alle apparatuur buiten gebruik, zoals deurbel, verwarming, printer, computers, smarthome systeem enz.
Gevolg , al mijn access points en van 1 jaar oud kunnen in de prullenbak, computer firma laten komen om de boel te herstellen, televisie leverancier idem.
Begin er niet aan zou ik zeggen!
De diensten van Ziggo zijn wat mij betreft goed. Echter, ik betaal EUR 55 per maand voor TV en internet (75MB snelheid).
De 3-score (op een schaal van 0-10) is voor het opzeggingsproces.
Het opzeggen kan uitsluitend vanaf een maand voor aflopen abonnementsperiode. Dit kan online, maar wordt niet bemoedigd. Je kan geen ingangsdatum opgeven, zodat je niet langer dan een maand van te voren kan opzeggen per einde abonnnementsperiode. Telefonisch proberen ze je toch te houden met een korting die online niet beschikbaar is. Al met al volgens mij een korte termijnhouding naar de klant als het gaat om klantbehoud. Dit proces kan echt veel klantvriendelijker. Jammer van het verder prima product. Reden om niet meer terug te keren.
Belachelijk. Kids pakket wordt steeds meer uitgekleed. Wat moeten kinderen nu nog kijken? Als je wilt dat mensen tv blijven kijken, moet je wat bieden. Onze kleinste kan NIKs zien nu. Alles is of uit de jaren 80 of supermodern en lelijk. Zappelin was fantastisch en nu flikkeren ze Nick Junior er ook nog uit.