Martje
25-12-2021

Klantenservice ZIGGO en hulpvaardigheid monteurs.

Over de klantenservice kunnen we kort zijn, die bestaat niet. Als je je oude vader naar een verzorgingstehuis moet verhuizen en ZIGGO is ONBEREIKBAAR voor deze verhuizing baal je in eerste instantie. Na ruim 3 uur bellen met een 0900 nummer uiteindelijk dit deeltje geregeld gekregen. De verhuizing liep echter niet goed. Afsluiten bleek geen probleem, maar een stekkertje in het juiste gaatje stoppen kostte ruim 2 weken. Tot slot een monteur die de TV voor mijn demente vader NIET wilde instellen. Nee, ziggo verdient niet eens die ene ster.

Carola
23-12-2021

Door een fout bij Ziggo, de klantenservice medewerken heeft ipv ziggo opgezegd kpn opgezegd nu zit ik dus zonder internet en tv thuis midden in een een lockdown 2 weken lang zonder internet of tv.

Ze hebben hun fout erkend maar kunnen het niet meer terug draaien!

Ik moet thuis werken maar dat gaat niet zonder verbindingen, dus de kerst dagen en nieuwjaarsdagen geen tv en internet!

Echt een onredelijk rot bedrijf, voor mij nooit geen ziggo.!

18-12-2021

Wat heet service?

30 minuten in de wacht en de wordt weer verbroken

Weer opnieuw bellen .

De tweede is iets sneller maar weer in de wacht

Uiteindelijk wordt de storing maar een bestelling en deze wordt MET VETRAGING opgestuurd.

Ziggo dit is gewoon WAARDELOZE handelen en verdient nog geen eens de naam service!

Laura
18-12-2021

Zeer slecht. Stap niet over naar Ziggo. De klantenservice helpt je van slecht naar slechter. Lossen niks op en vergeten de overstap te annuleren waardoor we nu de komende 2 weken zonder tv en internet zitten. Na 50 minuten met de klantenservice aan de lijn, waarvan 30 minuten in de wacht, verbreken ze de verbinding. Schandalig!

17-12-2021

Als bestaande Ziggo klant op de site gekeken naar optie om pakket uit te breiden. Daarbij een mooie aanbieding gezien welke ik (aangelogged als bestaande/bekende klant) kon bestellen. Geen vermelding in trend van "niet voor bestaande klanten".

Krijg je een mail dat de bestelling in gang gezet is maar de korting niet geldig voor bestaande klanten. Doodleuk de volle mep in rekening brengen dus.

.bellen / doorverbonden / afgekapt / opnieuw bellen etc (totaal > 60min) krijg je iemand van retentie. Maakt bestelling alsnog in orde zegt ze. not krijg een mailtje met zoveel maanden korting. maar uiteraard (?) minder korting dan afgesproken.

Weer bellen. uiteindelijk andere collega van retentie "wat de collega van retentie zei, kan helemaal niet"

Wat een dieven bende. met Marcel de Groot aan het roer?

Tv en internet doen het overigens goed.maar wanneer je overgeleverd bent aan de service (.).

Brenda
15-12-2021

Zou het niemand aanraden, rond uit slecht.

14-12-2021

Waardeloos.toezeggingen niet nakomen

onbetrouwbaar / wel toezeggen niet leveren Sprinters besteld op basis van mediabox en extra zender movie en serie XL.(toezegging van deze bestelling in deze opbouw per mail) op 11-12-2021 gaat contract in.op 09-11-12 thuisinstallatie pakket ontvangen met CI kaart ipv "bewust gekozen mediabox"(ivm terugkijk mogelijkheid). Nu blijkt deze combinatie niet mogelijk te zijn. Nadat ik niet in ga op talloze "mooie producten die ze me dan nu kunnen bieden .ga en wil ik annuleren.wordt gedreigd met annuleringskosten. Overstapservice is er niet vanwege het feit dat ziggo.c.a. twee weken eerder al het contract opzegt bij vorige provider.dus je krijgt een niet overeen gekomen product geleverd.welk ik niet ga gebruiken.en door het te vroeg opzeggen bij oude provider heb ook geen twee weken overbruggingsperiode (installatie tijd). Je zit dus gewoon weg uit het niets .zonder TV.tenzij je toch maar het niet bestelde pakket installeert.

13-12-2021

Kreeg aankondiging van omzetting Ziggo zakelijk all-in-1 pakket, dat 6,50 duurder zou worden (ex BTW?). Nu blijkt de rekening veel meer gestegen. Wat blijkt: Ik heb twee telefoonlijnen waarvan de belkosten afgekocht waren in het oude abonnement (met 1 bedrag). In het nieuwe moet je ineens beide lijnen afkopen, hetgeen €15 ex btw scheelt. Totale verhoging dus 21,50 ex btw. Dat is een verhoging van meer dan 25%, waarbij alleen de internetsnelheid is verhoogd van 120 naar 500 Mb. De man van de hulplijn was ook verbaasd en vond dat het wel beter gecommuniceerd had mogen zijn, maar daar koop ik niets voor natuurlijk.

Leroy
09-12-2021

Na een storing van een week met daarbij 2 bezoekjes van monteurs verder nog geen werkend internet.

Na tientallen telefoongesprekken met de klantenservice waarbij je van afdeling naar afdeling wordt gestuurd vind ik dat ik goed in mijn recht sta om mijn contract te ontbinden.

Daarnaast is er met mij destijds via de telefoon heel snel een contract verkocht met een duur van 3 jaar. Waar ik me nu pas bij een storing bewust van ben geworden, ook daarop zeggen zij dat ze daar niks mee kunnen omdat dat te lang geleden is.

Ik ben echt niet te spreken over Ziggo en al helemaal niet over de klantenservice.

Advies is ook kies een andere provider!

Ferry
08-12-2021

Ziggo boekt ten onrechte een groter bedrag af via automatische incasso. Teruggeboekt en direct telefonisch contact opgenomen met klantenservice. Enkele dagen later wordt het juiste bedrag afgeboekt. Klaar denk je dan…….totdat er 1,5 maand later een factuur op de mat valt dat ik te weinig zou hebben betaald. Weer contact opgenomen met de klantenservice waarin ik aangeef dat dit al geregeld is. Na een hoop heen en weer gemail blijkt dat ziggo weer een fout heeft gemaakt en het eerder teveel betaalde bedrag in mindering heeft gebracht op het normatieve te betalen bedrag van de laatste maand. Te weinig geïncasseerd dus. Wil ik via een QR code alsnog betalen en de fout van ziggo als klant rechtzetten blijkt de QR verlopen te zijn. Na weer contact waarbij ik wederom aangeef dat ze dit zelf mogen rechtzetten met de volgende incasso blijkt dit niet te kunnen. Teveel afschrijven kan wel, te weinig ook maar dit dan vervolgens zelf rechtzetten…….

Je wordt als klant afgewimpeld.

30-11-2021

Niets dan ellende. De ene storing na de andere.

Dan het analoge radiosignaal eruit gooien en geen goede alternatieven bieden terwijl ze wel de hoofdprijs vragen!

Ik ga eens bij KPN informeren.

Lony
27-11-2021

De slechtste internetprovider. Monteur monteert modem met 2 splitters. Dat blijkt na regelmatig klagen en zeuren dat ik zelf voor een oplossing moet zorgen.

Dit bedrijf moet zich rot schamen. Hun producten zijn geen euro waard.

Klantenservice helpt je van de wal in de sloot. Als ik een 0 kon geven, had ik dat gedaan.

Michel
24-11-2021

Super slecht, als maar doorgestuurd worden via app via telefoon en via website

22-11-2021

We hebben een mediabox van ziggo waar we meer gerotzooi met hebben dan plezier waar ziggo ons meerdere malen aan het lijntje houden en na veel bellen een andere media box kregen dus fijn een nieuwe dus we gooide de kapotte weg

Krijgen we na maanden een rekening van de kapotte mediabox fijn ziggo wij stappen over naar een andere

20-11-2021

Vandaag voor tweede keer op afspraak geen monteur gezien. Daarbij komt dat onze kabel storing veroorzaakt in een deel van onze wijk. Er is een nieuwe kabel gelegd. Echter deze moet bij ons binnen aangesloten worden. Wij hebben prima ontvangst. Ons belang bij deze actie is dus nihil. Wij zullen Cercit derhalve geen toegang meer verstrekken tot onze woning. Ziggo wast ondertussen hun handen in onschuld. Zij zijn opdrachtgever wat een eikels .

Gert
11-11-2021

Verschrikkelijk bedrijf!

Abonnement opgezegd, moest een jaar doorbetalen, wordt je weer klant, hoor je niets. Na een jaar weer opzegd, prompt komen ze met oud zeer op de proppen: vreselijk!

Carie
08-11-2021

Was niet zeker over mijn bestelling antennekabel als plaatsvervanger van radio-ontvangst via de kabel.Via chat

contact met Lisa voor mij de bestelling geregeld.

Jaap
05-11-2021

Op 5 November 2x maal met een medewerker gebeld de 1e was kort af en ik moest het allemaal maar begrijpen , de 2e te weten Ronald --verwijderd-- heeft mij prima geholpen alle tijd en geduld , als ik een 11 kon geven dan had ik dat gedaan maar een 10 is ook goed, het ging namelijk hoe de WiFi boosters aan de gang te krijgen ook op de vaste PC, echter zonder WIFI , maar door de heldere kijk op het probleem en het omzetten van diversen kabeltjes is alles gelukt . Topper , Topper Bedankt . Mijn klant nr. is --verwijderd-- Gaarne e.e.a doorgeven aan desbetreffende medewerker .

27-10-2021

Ik heb Ziggo zakelijk internet, maar wat een beroerde service. Je zou denken dat als je al jaren klant bent en belt dat er een stabiliteit probleem is in een bepaalde plek in huis je wordt geholpen. Monteur ter plaatse, wilde met tegenzin meting uitvoeren. Met onze computer en twee telefoons viel de verbinding steeds weg. Kon hij zelf zien. De monteur beweert wel een goede verbinding van 20 Mbps te hebben. Precies genoeg om geen actie te hoeven ondernemen. Wraakactie van de monteur na aandringen op meting? Na indienen van klacht hierover was de verbinding opeens niet 20 maar 40 Mbps. Een wonder.

Wat denken deze figuren wel niet over een klant? Dat het volslagen idioten zijn die in de maling kunnen worden genomen? Wegwezen daar.

27-10-2021

Een jaar Ziggo gehad en een jaar gewoon opgelicht. Dankzij mezelf en Ziggo.