Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Nassi
28-10-2020

Alleen TV niet mogelijk

Wanneer je een iets uitgebreider TV-pakket wil ben je verplicht het inferieure internet bij Ziggo te nemen.

Max
28-10-2020

Onterechte betalingen opgezegd abonnement

Ziggo heeft onterecht 3 maanden geïncasseerd, door een interne fout is het Ziggo abonnement nooit als opgezegd binnen gekomen.

Na meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen te hebben is het nog steeds niet opgelost.

Willem
28-10-2020

Incapabele provider

Als je iets verandert in je abonnement of mediabox heb je gegarandeerd wekenlang problemen. Ze halen ongevraagd internet uit je pakket terwijl je net een nextbox hebt gekregen waarvoor internet nodig is. Je krijgt te maken met 10 verschillende klantenservicemedewekers die allemaal iets anders zeggen en geen van allen iets kunnen doen. Waarom zetten ze niet gewoon op hun website dat ze wel een klantenservice hebben maar dat het geen zin heeft deze te bellen omdat ze niets voor je kunnen doen. Het ene probleem na het andere komt voorbij en ziggo communiceert op geen enkele wijze over de problemen die ze zelf veroorzaken; wekenlang traag internet, al meer dan 4 weken geen tv via de nextbox. Installeren extra pakket liep vast, etc. Internet doet het weer na installatievan een nieuwe router. Problemen met de nextbox, daarvan weet niemand wanneer het opgelost wordt.

Hoe is hetin godsnaam mogelijk dat ziggo gekozen wordt tot beste provider?

Co
28-10-2020

Ziggo mediabox-ellende

Ik heb een tv abonnement bij Ziggo van Digitale TV met een digitale ontvanger middels mediabox Pace HD (Pace DCR-7111). Sinds enkele weken werkt On Demand / Uitzending Gemist niet meer. Krijg steeds de melding "momenteel niet mogelijk informatie op te halen". Via de site van Ziggo zijn er wel oplossingen te vinden om van alles te controleren. Heb ik gedaan maar niets helpt. Via kanaal 997 kan je de verbinding en het signaal controleren. Gaf daarbij aan dat er bij de verbindingstest een foutmelding 2 is geconstateerd. Verder nergens een uitleg hoe dit te verhelpen. Ligt niet aan de bekabeling maar zekerk aan de mediabox. Om dan vervolgens iemand aan de lijn te krijgen . het is een verschrikking!

Nooit dus! Voortdurend wordt de verbinding verbroken! Het enige wat wel is gelukt is een afspraak te maken met een monteur. Dat wordt dus betalen! De bereikbaarheid en de service stellen mij zeer teleur. Niemand direct aanspreekbaar om het probleem te bespreken. misschien is het zelfs niet mogelijk mijn abonnement op te zeggen?!

Danny
25-10-2020

Online gamen met 500 mb

Online gamen met 500 mb waardeloos .elke keer internet verbinding weg.stotteren connectbox.ben zo blij komen met glasvezel 1gb lekker naar caiway toe

ziggo de BALLEN!

Casper
25-10-2020

Van het kastje naar de muur, apparatuur en klantenservice functioneren niet

Na het afsluiten van ons abonnement (internet en TV) krijgen wij de welbekende waardeloze TV box binnen. Verbruikt achterlijk veel stroom, maakt lawaai, wordt loeiheet en is traag. Als klap op de vuurpijl neemt de box vaak niet de programma's op die je opgenomen hebt. 50% van de tijd neemt hij een ander programma op, neemt hij de helft op of helemaal niks. Ziggo hierover contact gehad. Kwamen met de mededeling dat we "over 3 maanden pas een nieuwe betere box konden krijgen, in de tussentijd krijg u een vervanging voor de huidige omdat die waarschijnlijk defect is." Geen box ontvangen. Na 3 maanden weer bellen (stel je voor dat ze zelf iets ondernemen): "Sorry, dit is niet mogelijk om u een nieuw type box toe te sturen". "Maar jullie gaven 3 maanden geleden wel aan dat dit kon!". "O, dan moet u even een mailtje sturen". Mail gestuurd, reactie: "Ja mevrouw, dat is toen beloofd door de afdeling retentie, u moet contact opnemen met die afdeling om dit af te handelen." WHAT?! Are you kidding me? Wij zijn er klaar mee, klantenservice, apparatuur en internet zijn van zeer belabberde kwaliteit. Alvast opzeggen zit er ook niet in, dan moet je 3 maanden van tevoren bellen. Ik hoop dat ik snel van Ziggo af ben. In de tussentijd ga ik thuis lekker ijsberen tussen het kastje en de muur.

Jusuf
25-10-2020

Wat een drama

Na 10 dagen eerste antwoord op mijn klacht, opgegeven oplossing werkt niet. Werd ik weer gebeld, na een dag of 607, opgegeven oplossing werkt weer niet.

Harco
24-10-2020

Waardeloze service

Dealerlijn ziggo

Nog nooit zo n waardeloze service gezien als bij dit bedrijf, onkundige , ongeinterresserde , niet klantvriendelijke en onprofessionele klantenservice

Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk een medewerker aan de lijn, deze wist niet meteen een antwoord, zet me heel even in de wacht, na 35 minuten nog niet uit de wacht, verbinding maar verbroken

Opnieuw gebeld, na 36 minuten wordt de verbinding opeens verbroken , na opnieuw te hebben gebeld, krijg ik een meldtekst dat de dealerlijn nu gesloten is

Probeer je voor hun eigen klanten een probleem op te lossen. nooit meer

Ik kan

Zo langzamerhand een boek over dit bedrijf schrijven , alleen maar problemen bij klanten. ik zal er geen klant meer naar toe verwijzen. ben er klaar mee.

Als ik op deze manier met onze klanten om zou gaan waren we allang ter ziele geweest. dit bedrijf komt er nog steeds mee weg. schandalig

Een zeer ontevreden dealer

Janssen elektro huissen

Ron
24-10-2020

Besodemieterd

Per 14 ocktober van telfort naar ziggo over gestapt met overstapservice. Nix anders dan ellende. 4 dagen geen tv en internet terwijl mijn vrouw in de zorg werkt en thuis werkt ivm de corona. Tientallen keren naar de klantenservice gebeld en het enige wat je hoort is dat anderen foute informatie hebben gegeven,dat het aan de aansluiting in de muur licht, en dat ze nix kunnen doen voor ons.

De monteur is op zaterdag langs gekomen en was na 10 min weer weg. Heeft alleen een schakelaar in de kast buiten om hoeven zetten en alles deed het.

Nu vandaag een rekening gehad van €27 en er staat niet bij waarvoor.( rekening voor iets in augustus en september) klopt geen zak van omdat wij per ocktober de 17 pas internet en tv hebben van deze knuppels. Als klant stel je nix voor, zijn erg slecht in hun service als je het al service kan noemen en als je boos wordt flikkeren ze de hoorn er op.( niet wezen schelden maar wel laten merken dat wij het er niet mee eens waren met de gang van zaken)

Tis een bende daar.

Strax gaat er een klachten brief naar ziggo van 4 kantjes met ons ongenoegen. Kijken wat ze gaan doen en anders kijken of er een manier is om alles maar te stoppen. Ben klaar met deze bende oplichter.

Andries
23-10-2020

Klachten afhandeling.als braille leren in het donker.

Inmiddels is mijn ma al zeker 3 weken verstoken van telefoon en internet. Bij overstap naar goedkoper abonnement is die telefoon en internet jammerlijk teloor gegaan. Vaak aan de lijn gehangen. Waarbij steeds opvalt dat aan de andere kant niemand kan zien wat er eerder is gedeeld aan info en wat eerdere afspraken of beloftes zijn geweest. Ook hebben ze geen zicht op vorderingen bij uitgezette acties. Dus alles moet elk gesprek weer bij nul beginnen. .en wordt er weer een ander mogelijk euvel ontdekt, een andere afdeling geïnstrueerd en een andere loze belofte gedaan . En oh ja. Die afdelingen zijn dus druk druk druk en we weten dus niet wanneer ze eraan toe zijn.

Yuri
23-10-2020

Gewoon onbereikbaar

Extreem lange wachttijden op het 0900 nummer, ik probeer een fout in de aanvraag te herstellen, die door Ziggo fout is gegaan. Geen reactie op mails, bellen heeft geen zin. De chatbot kan mij niet verder helpen, echt extreem slecht bereikbaar.

Rob
23-10-2020

Storing na opzegging

Ben lang ziggo klant geweest maar helaas kan ik nadat ik mijn baan door het coronavirus ben kwijtgeraakt, het niet meer betalen en leef nu helaas onder de armoedegrens.dit terzijde, ik heb mijn ziggo opgezegd per 28 oktober 2020.op 23 oktober werkt mijn tv en internetaansluiting niet meer.dit is echt nog nooit voorgekomen. Ziggo gebeld en hiermee geconfronteerd maar ze zeggen dat het inmiddels al is opgelost, nou NOT dus.nog steeds geen internet of tv en ik heb voorruit tot de 28 ste betaald .mijn vermoeden is dat ze mij eerder hebben afgesloten. Zeer zeer triest. Mocht ik in de nabije toekomst weer een baan bemachtigen dan kom ik niet meer terug bij #ZIGGO dat is wel duidelijk.

Paul
23-10-2020

Huilen met de pet op

Men kan een signaal de ruimte insturen en terug, Mischien hebben ze voor mij een gaatje over voor internet Een aansluiting.

Ziggo bakt er niets van al,3 maanden lang niet.

Volgens de slogan: zorgeloos tv en internet? Laat me niet lachen. Bij hun zelf thuis zeker, maar niet bij ons.

Mark
22-10-2020

TV doet het een week niet! Ongevraagd aan abonnement gerommeld! Foutcode100:70

Aldus Ziggo: “Iemand vanuit Provisioning heeft een modificatie gedaan op de abonnementsregel van tv, die vast is blijven hangen op een foutieve status. Ik kan echter niet achterhalen waarom deze modificatie is gedaan”.

Niemand snapt dit! Waardeloos!

Henk
22-10-2020

Incompetente figuren

Waardeloos bedrijf. Internet en tv valt meerdere keren uit. Ziggo niet te bereiken na 8 uur avonds. Via de app reageert natuurlijk ook niemand. stelletje incompetente figuren.

Rib
21-10-2020

Ziggo Go drama

10 voor de klantenservice, goed bereikbaar en vriendelijke medewerker (s) die als het over Ziggo Go gaat met hun handen in het haar zitten.

Juist als de finishlijn in zicht is beginnen alle op dit forum bekende problemen. Ziggo is er mee bekend en de medewerkers balen er van want ze hebben geen idee op het opgelost gaat worden.

Aad
20-10-2020

Waardeloos slecht geen service Nooit lid worden!

Na ik een upgrade van de XL box naar giganet had genomen werd ik direct afgesloten van het internet terwijl de nieuwe box nog onderweg was.

En ja hoor .de nieuwe box krijgen ze ook niet aan de gang.

Na 400 belminuten het opgebruikt van de data van onze telefoon en 6.ja 6 dagen later .nog steeds geen internet!

Ik moet nog maar even 3 dagen wachten volgens de klantenservice of de oude box het mischien weer gaat doen.

Een monteur langssturen mag ik zelf betalen.terwijl voor ik de upgraden nam alles gewoon werkte!?

Ziggo is gewoon een slecht bedrijf en nemen geen enkele verantwoording voor problemen die ze zelf veroorzaken.

Ik zeg in ieder geval het hele abbonement af.

De klantenservice zijn gewoon antwoordapparaten die een standaard lijstje vragen met je aftikken en verder geen enkele technische prestatie kunnen leveren.

Je hebt echt niets aan die mensen.ze kunnen alleen maar zeggen hoe vervelend ze het voor je vinden.

Wat een oplichters!walgelijk!

Nico
20-10-2020

85jarige vrouw al sinds 1 september zonder telefoon

Op verzoek van Ziggo moest ze bijna verplicht overstappen van de Horizon met draadloze tv in de slaapkamer. Draadloos bleek niet mogelijk.

Dan boort u toch een gat in de muur was het antwoord! Daarna begon de ellende pas echt. Geen telefoon meer. Diverse monteurs, 40 telefoontjes later waarbij ieder keer een ander verhaal werd verteld is er nog niets veranderd. Iedere keer krijg je te horen dat het 2 à 3 dagen gaat duren. Jaja! Nu ligt het probleem in India sinds 2 oktober, maar ook daar gebeurt helemaal niets. Jammer.

Heidi
20-10-2020

Internetverbindimg waardeloos

Altijd goede intermetverbinding. Plots niet meer (bij de buren hetzelfde probleem).

Toevallig komt er een aanbieding van 3 wifiboosters van ziggo.voor maar 100 euro (nu, een maand later, voortaan gratis bij een nieuw abonnement).

Een paar weken leek het beter. maar nu niets meer. ook al zit je bij de wifibooster. wel de vermelding dat je wifibooster een zeer krachtig signaal afgeeft.

Simon
20-10-2020

Uur aan telefoon zonder resultaat

Gebeld naar ziggo met een vraag,3 keer doorverbonden,iedere keer een verkooppraatje aan moeten horen,laatste keer kwam ik in de voicemail.

Dus geen resultaat,ik zal morgen een snipperdag nemen en het opnieuw proberen.Zijn er geen andere providers via de kabel in Rotterdam?