Andries
23-10-2020

Klachten afhandeling.als braille leren in het donker.

Inmiddels is mijn ma al zeker 3 weken verstoken van telefoon en internet. Bij overstap naar goedkoper abonnement is die telefoon en internet jammerlijk teloor gegaan. Vaak aan de lijn gehangen. Waarbij steeds opvalt dat aan de andere kant niemand kan zien wat er eerder is gedeeld aan info en wat eerdere afspraken of beloftes zijn geweest. Ook hebben ze geen zicht op vorderingen bij uitgezette acties. Dus alles moet elk gesprek weer bij nul beginnen. .en wordt er weer een ander mogelijk euvel ontdekt, een andere afdeling geïnstrueerd en een andere loze belofte gedaan . En oh ja. Die afdelingen zijn dus druk druk druk en we weten dus niet wanneer ze eraan toe zijn.

Yuri

Gewoon onbereikbaar

Extreem lange wachttijden op het 0900 nummer, ik probeer een fout in de aanvraag te herstellen, die door Ziggo fout is gegaan. Geen reactie op mails, bellen heeft geen zin. De chatbot kan mij niet verder helpen, echt extreem slecht bereikbaar.

Storing na opzegging

Ben lang ziggo klant geweest maar helaas kan ik nadat ik mijn baan door het coronavirus ben kwijtgeraakt, het niet meer betalen en leef nu helaas onder de armoedegrens.dit terzijde, ik heb mijn ziggo opgezegd per 28 oktober 2020.op 23 oktober werkt mijn tv en internetaansluiting niet meer.dit is echt nog nooit voorgekomen. Ziggo gebeld en hiermee geconfronteerd maar ze zeggen dat het inmiddels al is opgelost, nou NOT dus.nog steeds geen internet of tv en ik heb voorruit tot de 28 ste betaald .mijn vermoeden is dat ze mij eerder hebben afgesloten. Zeer zeer triest. Mocht ik in de nabije toekomst weer een baan bemachtigen dan kom ik niet meer terug bij #ZIGGO dat is wel duidelijk.

Huilen met de pet op

Men kan een signaal de ruimte insturen en terug, Mischien hebben ze voor mij een gaatje over voor internet Een aansluiting.

Ziggo bakt er niets van al,3 maanden lang niet.

Volgens de slogan: zorgeloos tv en internet? Laat me niet lachen. Bij hun zelf thuis zeker, maar niet bij ons.

22-10-2020

TV doet het een week niet! Ongevraagd aan abonnement gerommeld! Foutcode100:70

Aldus Ziggo: “Iemand vanuit Provisioning heeft een modificatie gedaan op de abonnementsregel van tv, die vast is blijven hangen op een foutieve status. Ik kan echter niet achterhalen waarom deze modificatie is gedaan”.

Niemand snapt dit! Waardeloos!

22-10-2020

Incompetente figuren

Waardeloos bedrijf. Internet en tv valt meerdere keren uit. Ziggo niet te bereiken na 8 uur avonds. Via de app reageert natuurlijk ook niemand. stelletje incompetente figuren.

Rib
21-10-2020

Ziggo Go drama

10 voor de klantenservice, goed bereikbaar en vriendelijke medewerker (s) die als het over Ziggo Go gaat met hun handen in het haar zitten.

Juist als de finishlijn in zicht is beginnen alle op dit forum bekende problemen. Ziggo is er mee bekend en de medewerkers balen er van want ze hebben geen idee op het opgelost gaat worden.

Aad
20-10-2020

Waardeloos slecht geen service Nooit lid worden!

Na ik een upgrade van de XL box naar giganet had genomen werd ik direct afgesloten van het internet terwijl de nieuwe box nog onderweg was.

En ja hoor .de nieuwe box krijgen ze ook niet aan de gang.

Na 400 belminuten het opgebruikt van de data van onze telefoon en 6.ja 6 dagen later .nog steeds geen internet!

Ik moet nog maar even 3 dagen wachten volgens de klantenservice of de oude box het mischien weer gaat doen.

Een monteur langssturen mag ik zelf betalen.terwijl voor ik de upgraden nam alles gewoon werkte!?

Ziggo is gewoon een slecht bedrijf en nemen geen enkele verantwoording voor problemen die ze zelf veroorzaken.

Ik zeg in ieder geval het hele abbonement af.

De klantenservice zijn gewoon antwoordapparaten die een standaard lijstje vragen met je aftikken en verder geen enkele technische prestatie kunnen leveren.

Je hebt echt niets aan die mensen.ze kunnen alleen maar zeggen hoe vervelend ze het voor je vinden.

Wat een oplichters!walgelijk!

Nico

85jarige vrouw al sinds 1 september zonder telefoon

Op verzoek van Ziggo moest ze bijna verplicht overstappen van de Horizon met draadloze tv in de slaapkamer. Draadloos bleek niet mogelijk.

Dan boort u toch een gat in de muur was het antwoord! Daarna begon de ellende pas echt. Geen telefoon meer. Diverse monteurs, 40 telefoontjes later waarbij ieder keer een ander verhaal werd verteld is er nog niets veranderd. Iedere keer krijg je te horen dat het 2 à 3 dagen gaat duren. Jaja! Nu ligt het probleem in India sinds 2 oktober, maar ook daar gebeurt helemaal niets. Jammer.

Heidi

Internetverbindimg waardeloos

Altijd goede intermetverbinding. Plots niet meer (bij de buren hetzelfde probleem).

Toevallig komt er een aanbieding van 3 wifiboosters van ziggo.voor maar 100 euro (nu, een maand later, voortaan gratis bij een nieuw abonnement).

Een paar weken leek het beter. maar nu niets meer. ook al zit je bij de wifibooster. wel de vermelding dat je wifibooster een zeer krachtig signaal afgeeft.

Simon
20-10-2020

Uur aan telefoon zonder resultaat

Gebeld naar ziggo met een vraag,3 keer doorverbonden,iedere keer een verkooppraatje aan moeten horen,laatste keer kwam ik in de voicemail.

Dus geen resultaat,ik zal morgen een snipperdag nemen en het opnieuw proberen.Zijn er geen andere providers via de kabel in Rotterdam?

Sirial
19-10-2020

Klantenservice niet te berieken.

Is er nog wel iemand die werkt bij de ziggo klantenservice? of zijn het alleen nog maar computers die je bezig houden en nergens mee helpen?

Leslie
16-10-2020

1 is nog teveel

Wat een drama organisatie, deze week 3 uur in de wacht gestaan en probleem nog niet verholpen.

Ik stel voor dat de directie 1 dag op de afdeling klantenservice (direct naam aanpassen) gaat plaatsnemen. ik beloof je dat durven zij niet. wat een sukkels.

Rudolf
15-10-2020

Waardeloos bedrijf

Het is een groot drama,beloven nog eens beloven maar geen enkele afspraak nakomen

Kijken of KPN het beter doet,maar ieder geval weg bij Ziggo

Willemijn

Alles is teleurstellend

Slechtste service ooit. Alleen maar slechte ervaringen. 4 verschillende monteurs gehad, bedrijf is onbereikbaar of je moet 30 minuten in de wacht staan om vervolgens verkeerd te worden doorverbonden. 3 maanden zonder internet en tv gezeten. Grote afrader! Klote bedrijf

Judith
14-10-2020

Ziggo is erg goed in hun eigen fouten ontkennen.

Zes jaar geleden kwam mijn moeder in haar nieuwe woning wonen.

Bleek ze helemaal niet aangesloten te zijn.

Vorig jaar verhuist een buurvrouw en wordt mijn moeder "per ongeluk" afgesloten.

Nu is weer haar aansluiting helemaal dood en dan krijg je bij de klantenservice te horen dat er een blokstoring is.

Gek hoor dat van heel veel bewoners mijn moeder de enige is die daar last van schijnt te hebben.

Nu wordt het opgelost voor vrijdag 17.00 uur.

Nou Ziggo ik geloof helaas niet meer in sprookjes.

En het komt jullie wel weer heel goed uit dat je dan vlak voor het weekend zit zodat er geen actie ondernomen kan worden.

Ook met de mededeling dat mijn moeder hoogstwaarschijnlijk wederom ten onrechte afgesloten is wordt niets gedaan.

Er zitten bij jullie klantenservice onkundige mensen die zich onvoldoende kunnen verplaatsen in zo'n schrijnende situatie.

Het spijt me zeer, maar zo ga je niet met mensen om en vooral niet met weerloze ouderen die afhankelijk zij van jullie aansluitingen.

Ik hoop dat mijn moeder besluit om haar abonnement bij jullie op te zeggen en zelf ga ik ook deze stap ondernemen.

Jo

Niet serieus genomen

Er komt een monteur denkt het euvel verholpen te hebben maar 5 minuten nadat hij weg is zelfde euvel, 2 dagen later zelfde monteur rammelt aan een kabel en weet het haalt nieuwe versterker die door ziggo geleverd was 5 minuten werk alles prima, gaat dan sigaretjes roken en koffie drinken om te wachten of alles goed blijft. Hij declareert 45 minuten en wij moeten €45,00 betalen op klachten formulier geen antwoord, gisteren 1/2 dag geen internet en telefoon ben benieuwd wat ze gaan terug betalen ,ik denk niks, schande.

Amateurs

Heb al een hele tijd geen ziggo sport en sbs 9, en uitzending gemist vaak niet te gebruiken. I.v.m thuiswerk niet eens wifi in de keuken. De klanten service gebeld over de gebreken en de dame moest steeds overleggen (wist dus niets). En ja hoor het kabel verhaal kwam er dus weer aan . Coax kabel niet goed, niet goed aangesloten en kronkels in de kabel.Daar heb je dus alleen last van bij die 2 zenders de rest goede ontvangst-wat een kletsverhaal.Toch maar weer naar KPN.

Sjove
13-10-2020

Slecht slecht slecht slecht slecht slecht

Slechtse service mogelijk , mensen weten niks kunnen niks willen niks of doen niks

Waardeloze service!

Waardeloze service. Al een half jaar bezig om een goed internet signaal te krijgen. Na 4 monteurs en een heleboel beloften, is er nog altijd niets gebeurt en signaal valt nog altijd weg. heel veel beloften gedaan door de monteurs en door de klanten service, maar nog altijd geen enkel zicht op ene oplossing. Ik denk dat de oplossing is overstappen neer een andere provider!