Wil
29-07-2015

Waardeloos bedrijf

Nadat ik als een hond behandelt ben door een medewerkster van de technische dienst van Ziggo / UPC, heb ik mijn abonnement meteen opgezegd, daarna zijn er verschillende telefoontjes gekomen van Ziggo / UPC om het probleem op te lossen en om mij als klant te behouden, waarop ik zei: als ik A zeg, zeg ik ook B, ik laat mij niet onbeschoft behandelen, vervolgens heb ik de Horizon en een ander apparaat via de post terug gestuurd en wel op 08.06.2015, en heb gelukkig de barcodes van de PTT post goed bewaard.

vandaag 29.07.2015 belde ik Ziggo om te informeren wanneer een deel van ons voorschot terug betaald zou worden, en toen zei een medewerkster, dat ga ik nu meteen regelen, en op mijn vraag wanneer ik de borg die ik betaald heb terug krijg was het antwoord: ja meneer wij kunnen nog niet zien of U de spullen wel terug gestuurd hebt, terwijl ik de bewijzen van PTT post in mijn bezit heb.

Nu vraag ik me af, wordt ik nu belazert of niet door Ziggo !

Herman
28-07-2015

Waardeloze ontvangst

Na overgang van Ziggo naar UPC geen regionale zenders meer. Signaal ontvangst is slechts 38 % na overgang

Frans Katz
27-07-2015

Fouten en meer dan een uur wachttijd aan de telefoon

Het kostte meer dan 40 minuten om een verhuizing door te geven. Ik kreeg steeds een andere medewerker aan de lijn omdat er steeds iets mis ging. Een aantal weken later kon ik ineens niet inloggen bij Mijn Ziggo. Ik belde, maar de afdeling waar ik het kon vragen was dicht. Toen ik terugbelde moest ik 20 minuten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg en werd daarna weer doorgeschakeld. Ik wachtte meer dan 45 minuten maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom hing ik na bijna 70 minuten gesprekstijd maar op.

Bovendien is Ziggo nogal duur vergeleken met bijvoorbeeld T-mobile.

Danny
27-07-2015

WAARDELOOS!

Wij gebruiken al jaren twee mediaboxen van Ziggo; 1 Horizon (de hoofd mediabox) en een DVR op de slaapkamer. Ziggo raadde aan om de DVR te vervangen door een extra Horizon mediabox. Dat is goedkoper en zou alle geneugten bieden van de Horizon box. Ik was om... helaas te snel blij gemaakt. De tweede Horizon mediabox heeft geen kans gehad te laten zien wat hij kan want na twee keer een monteur op bezoek te hebben gehad is de conclusie dat de afstand tussen de twee coax ingangen(?) te groot is. Hierdoor kunnen de boxen geen contact maken (ook al hebben ze dat af en toe wel gehad en heb ik heeeeel even beeld gehad). Tijdens deze bezoeken werd ook nog een versterker aangesmeerd (gelukkig uiteindelijk niet hoeven te betalen, de slechte service ligt absoluut niet aan de monteur!) maar hebben we 15 euro moeten betalen voor de extra tijd dat de monteur hier mee bezig was. Is het niet beter om alvorens zo'n box aan te smeren te vragen waar de coax aansluitingen zich bevinden (in ons geval begane grond en zolder) en dan al mede te delen dat het dan waarschijnlijk niet gaat werken? Scheelt een hoop tijd en ellende. Advies van de monteur; sluit je oude box weer aan en bel Ziggo om de oude box weer te activeren. Piece of cake denk je. Helaas... vrijdag gebeld; binnen 48 uur zou het geactiveerd worden. Zondagavond nog steeds geen beeld. Vandaag (maandag) gebeld; de mevrouw aan de telefoon was niet ervaren en moest haar collega raadplegen. Na 15 minuten op mijn kosten aan de telefoon gehangen te hebben zou ik worden terug gebeld. En dat werd ik. Met de mededing dat de afdeling die het aansluiten moet verzorgen in het buitenland zit en het kan nog 1 week (!) duren voordat de aansluiting het weer doet. Dat betekent dat ik uiteindelijk waarschijnlijk meer dan 3 weken zonder beeld zit op onze slaapkamer! Compensatie kan niet worden gegeven want ze weten nu nog niet hoelang het uiteindelijk allemaal gaat duren. En is dat is duidelijk de klant zijn probleem. Ik mag/ kan ook geen leidinggevende spreken want die zijn er allemaal niet (?). Feit blijft dat ik nu al 2 weken geen beeld heb. En als klap op de vuurpijl: mocht de DVR stuk gaan dan kan deze niet door een soortgelijk model worden vervangen want deze maken ze niet meer. Het is dan of een extra Horizon box (die het dus niet doet bij ons) of een gewone mediabox die de functies van een DVR niet heeft. Belachelijk! Ik ga nu meteen op zoek naar een andere provider want ben helemaal klaar met Ziggo!

Marjan b
26-07-2015

Zenders eruit, wifi flut en de snelheid nooit gehaald

Ziggo gooit zenders eruit en dat waren zenders waar ik wel naar keek. Heel veel jeugdzenders, ik heb die skippie en lassietijd wel gehad. Heb tv royal opgezegd en netflix aangevraagd. Wifi vliegt er continu uit. Ik gebruik op mobiel wifi en als hij die niet vindt ga je verder op 3G. Binnen 3 weken is er 5 G weg. voorheen nooit last van gehad. Zodra ik de kans krijg stap ik over op KPN, glasvezel is er nog niet. Blijf hopen dat er snel een betere aanbieder komt. Zooo niet tevreden met Ziggo

Mike
26-07-2015

2 maanden geleden verhuisd, en nog steeds geen internet/tv thuis, maar wel betalen uiteraard.

Nadat ik mijn verhuizing op tijd aan ziggo heb doorgegeven, heb ik mij pakket uitgebreid met tv.

Vervolgens word alles op het oude adres geleverd, zelfs nadat ik vroeg of het afleveradres klopte.

Oke, een foutje kan gemaakt worden..

Uiteindelijk opnieuw gebeld en 2/3 weken later alles op het juiste adres gekregen.

Toen bleken de aansluitingen niet op elkaar te passen, of ik zou een stuk muur moeten wegslopen.

Nou ben ik a-technisch, maar als je belt om uitleg word je ook niet heel enthausiast geholpen.

Vervolgens alle stappen gevolgd, die mij telefonisch werden aangegeven, en nog steeds past het niet.

Vervolgens krijg ik wel een factuur van €102, terwijl ik maar €45 per maand hoef te betalen?

Voor het tv-modum en extra diensten, waar ik tot noch toe geen gebruik van heb kunnen maken.

Graag zal ik wel een gratis monteur willen hebben dan, als ik hier wel voor moet betalen en het vervolgens niet kan gebruiken?

Na 100 telefoontjes met ziggo, nog steeds geen stap verder...

Soms word je door een heel vriendelijk iemand geholpen, maar meestal is het helemaal bagger.

Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.

Hier heb je je tv dingen, betaal en zoek het maar lekker uit verder...

En na het betalen van alle facturen, en wanneer alle problemen zijn opgelost, kan er pas gekeken worden of er kosten gedeclareerd kunnen worden, voor diensten die je overigens door de fout van Ziggo, niet hebt kunnen gebruiken.

Ook daar heb ik uiteraard een hard hoofd in.

BA Bouwens
25-07-2015

Uitstekend, geweldige service (UPC).

Vanaf 1999 bij UPC (Ziggo) in Ermelo. Kwaliteit van HDTV en Internet is top. Dat geldt ook oor de service: modem zondag kapot? Maandag al de monteur met een nieuw. Nooit problemen met de bereikbaarheid. Altijd snel een medewerker aan de lijn die meteen alles overneemt en regelt.

Als ik al die klachten lees... Misschien ligt het qua service aan waar je woont en wat de kwaliteit van je verbinding tot de voordeur is.

25-07-2015

Herhaaldelijk geen internet en telefonie.

Herhaaldelijk valt internet uit en telefoneren gaat niet meer, omdat de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet hoort. Mijn ongenoegen geuit bij Ziggo. Zij kunnen niets anders doen dan een monteur sturen tegen betaling van 68 euro. Omdat ik zeg dat ik de monteur niet betaal, antwoordt men doodleuk dat dan geen monteur zal worden gestuurd om de storingen op te lossen. Vervolgens deel ik mee dat ik op zoek zal gaan naar een andere provider. Tot mijn stomme verbazing zie ik de volgende dag in mijn mailbox (het internet doet het weer) een bevestiging van Ziggo van mijn opzegging.

Hittjo
24-07-2015

Bestaat die ziggo wifi hotspot wel?

Vanaf het begin van het bestaan van ziggo hotspot heb ik geprobeerd dit te installeren en te gebruiken. Nooit gelukt. Ik heb net 4 keer weer de laatste dagen gebeld, en alles gedaan wat moest gebeuren inclusief naar fabrieksinstellingen van de galaxy S4 gereset. Alles bij Asuspad veranderd. Geen resultaat.

Heeft iemand die dan ook nog in een dorp woont (Egmond Binnen b.v.) goede ervaringen? Als ik auto rijd, heb ik nog nooit iets gemerkt van een contact of zo met de hotspot.

Ik deel met veel anderen op deze site, dat de laatste maand Lan en wlan duidelijk slechter zijn dan voorheen. Ziggo pas op!

Ik doe de ziggohotspot nu dan ook maar uit. Met G4 kom je ook een heel eind, en in het buitenland heb je er ook niets aan.

Jim
23-07-2015

Ziggo zucht, bedrade verbinding valt steeds weg.

Mijn persoonlijke ervaring met Ziggo is bijzonder slecht,

ben al enkele jaren klant ook vaak contact gehad met de klantenservice,

Ik zit helaas ver van de ADSL wijk centrale af dus eigenlijk geen snel alternatief voor deze ziggo bagger,

Eric M
21-07-2015

Ziggo + UPC = slecht

Jarenlang klant geweest van @home, later Ziggo. Alles goed en met een CI+ module in de TV heerlijk geen draden of afstandsbedieningen. Totdat de TV cowboys van UPC Ziggo overnam en de netwerken samengevoegd.

Als ik de flowchart en telefonische helpdesk volg dan is de uitkomst 1) verhuizen en 2) nieuwe tv kopen. TERWIJL HET VOOR HET SAMENVOEGEN ALLEMAAL WERKTE! Ps het huis is 5 jaar oud en de tv 3, alles aangesloten met prima materiaal van de vakman.

Helaas heb ik nog 2 tv's in huis staan dus kan ik niet zo snel overstappen : deze werken op de normale kabel.

UPC had natuurlijk al een erg slechte reputatie en heeft niets bijgeleerd. en oh ja : de tarieven zijn 2x verhoogd sinds 31-12-2014....

Mariska
21-07-2015

Klant minder

Inmiddels ben ik al vief jaar klant bij Ziggo. In het begin veel moeite gehad om alles goed aangesloten te krijgen. Na tweemaal n monteurbezoek was het dan toch gelukt. Het bleek om een defect geleverde decoder te gaan. Slordig weliswaar, maar eindelijk was er beeld.

Afgelopen maand ben ik door Ziggo tweemaal telefonisch benaderd met een speciaal geselecteerd aanbod voor mij waarbij mij een ander ( uiteraard duurder) abonnement aangeraden werd. Hierbij zou ik genieten van meer zenders en sneller Internet. Ik toonde geen interesse, was blij met mijn abonnement zoals het was. Goede prijs/ kwaliteit verhouding dacht ik zo. Twee weken geleden deed zich een storing voor. Geen beeld meer via digitaal kanaal. Gebeld met klantenservice. Deze nam rustig alle stappen.met mij Door en kwam vervolgens tot de conclusie dat mijn decoder gedateerd zou zijn. Na vier jaar!? Het werd volgens deze jongeman toch echt tijd voor een nieuwe. Uiteraard zou ik daar een ander abonnement voor af moeten sluiten. Tweemaal zo duur als wat ik nu betaal. En als kers op de taart...als bestaande klant krijg ik niet de leuke aanbieding van de eerste 6 maanden voor helft geld. Nee ik mag gewoon het volledige maandbedrag betalen vanaf het begin. Wel willen ze me de eerste zes maanden gratis sport of hbo kanaal aanbieden. Daarvan zijn de kosten de helft goedkoper voor hen dan de aanbieding die momenteel geld voor niet bestaande klanten. Lijkt me niet bevorderlijk werken Ziggo, om zo klanten te behouden!

Bo

Slechste maatschappij OOIT

Ik heb spijt dat ik 3 jaar geleden ben overgestapt naar Ziggo wat een tering meuk zeg dit internet. Blijf gewoon allemaal lekker bij KPN. Denk je dat je een ervaren monteur krijgt om het internet te fixen maar nee hoor krijg je een puber met extreem veel haargroei langs je deur gestuurd. Sorry maar ik had zelf ook wel een stekkertje in een kastje kunnen drukken. Ik had waarschijnlijk aan een zak aardappelen van 10kg nog meer gehad dan deze monteur.

De volgende dag maar ziggo weer opgebeld. Krijg ik weer een puber die uit moeders kelder is gekropen aan de telefoon. Ja sorry meneer we sturen gelijk een nieuwe monteur... Ik dacht nee toch niet alweer zo aardappelzak. 3x raden wat de volgende dag weer aan mijn deur stond, weer die zelfde weerwolf van de vorige keer.

3x NIKS

Ik ga lekker overstappen naar KPN

Ik zeg KALM AN Ziggo stik er lekker in.

Sabrina

Onvriendelijke klantenservice

Een aantal keer gebeld maar steeds onvriendelijke en neerbuigende sprekend personell

Willy
20-07-2015

Wij hebben ziggo al meerdere malen opgezegd en steeds wordt het blijkbaar niet goed verwerkt. Maken er al vanaf 30 Juni geen gebruik meer van . Abonnement is altijd vooruitbetaling,maar ziggo blijft maar incasseren.

Ben blij dat we over zijn gestapt naar een andere provider

Ziggo...voor altijd verbonden?!

Voor mijn tienerdochter heb ik enige tijd geleden een mobiel abonnement afgesloten bij Ziggo.

De overweging hiervoor was dat maximaal €15,= per maand een mooi bedrag was voor een meisje van die leeftijd (ze moet het abonnement zelf betalen) en dat met 1000Mb en 300 bel- en sms-minuten ze hier zeker genoeg aan zou hebben. Helemaal in combinatie met de Ziggo hotspots.

Opperste verbazing dus ook dat zij in mei en juni een rekening kreeg van eerst €50,= en uiteindelijk zelfs een van €220,= ..!

Hierop heb ik met Klantenservice van Ziggo gebeld met de vraag hoe dit in vredesnaam mogelijk was, mede gezien het feit dat we een limiet ingesteld hadden. De limiet bleek echter alleen te gelden voor het bedrag aan bellen (pas na de fusie met UPC zou het ook mogelijk zijn een limiet voor internet in te stellen)

Dennis van de afdeling Klantenservice vertelde na enig zoekwerk dat mijn dochter er niets aan kon doen: Op de een of andere manier werd er op tijden dat mijn dochter sliep of op school zat (waar zij niet eens een mobiele telefoon mag hebben) verbinding gemaakt met internet voor maar liefst 5½ uur. En dat niet een keer, maar herhaaldelijk (Vreemd overigens ook dat deze verbindingen buiten de WiFI-verbinding én de Hotspots om wordt gemaakt?.)

Dennis meldde iig dat de hoge rekening nimmer kon zijn veroorzaakt door het bel-/internetgedrag van mijn dochter. Hij zelf was slechts bij machte om een korting van om en nabij de €20,= aan te bieden (uit coulance) maar dat er ook een afdeling Klantenbehoud was waar hij mij mee zou door verbinden.

Afdeling klantenbehoud, bij monde van "Dhr"" Jos Daniel(s), wilde hier echter helemaal niets aan doen. Hij heeft het verhaal zowel van Dennis als van mij aangehoord maar met name het laatste bleek nogal uitdagend. Jos Daniel(s) had niet eens het fatsoen om mij normaal uit te laten praten en bleef maar persisteren in zijn mantra dat het nu eenmaal zo was dat er betaald moest worden en wel het volledige bedrag. Op de vraag of ik dan wellicht met zijn leidinggevende mocht praten, verbrak hij zelfs de verbinding....!

"Ziggo?..voor altijd verbonden" klopt! zelfs als je het niet wilt en vervolgens betalen en verder vooral niet zeuren....

Johannes
19-07-2015

Mijn ouders hadden alles in 1 3 jaar geleden

Nou alleen de televisie deed het

Terwijl t door een monteur van ziggo

Was aangesloten.

Naar toegevend gaven ons uitleg wij haden

Gedaan wat zij zeiden via de tel

Maar kwam geen goede verbinding

Ik sloot mijn oude modem aan van KPN

Toen deed verbinding adsl

Het wel.

Mn vader wel ff drie maanden lang 59€ door de rekening boren

Erachteraan gebeld kregen niks vergoed zijn mn

Ouders teruggegaan naar oude provider KPN

Altijd zonder problemen vanaf juni 2012 tot juli 2015.

I

Ik raad ziggo nooit aan bij mensen want heel wat mensen

Zeggen ja ze hebben internet tot 150 mb KPN of Telfort niet

Nee maar ziggo leverd ook n service van niks.

Maar wel dokken.

Maa
17-07-2015

Zeer slechte internet

Ik heb hele slechte internet/wifi. Ik heb sochtend en smiddags afwisselend bereik, de ene keer normaal internet en een uurtje later is de internet weggevallen. In de avond na 11 uur heb ik helemaal geen internet omdat de downloadsnelheid onder de 1 m/s is. Door deze slome internet heb ik ook erg veel last met youtube of met internetten op de tv, en ik heb veel problemen met de webmail.

Buikje59
17-07-2015

Ziggo

Ik heb sinds bijna twee jaar weer de Ziggo, even een jaartje weggeweest naar XMS glasvezel. Daar is de service en nazorg ook drie keer niets waard trouwens.

Ik heb sinds ik terug ben bij de Ziggo goede ervaringen met hun, helpdesk, technische dienst en monteur aan huis (altijd gratis).

Ze nemen de tijd voor je, de technische jongens en meisjes nemen alles met je door qua instellen en gemonteerde kabel, splitter en kabels.

Erg vaak ligt het aan de geïnstalleerde kabels en splinter na het Abonnee Overnamen Punt van huis aansluiting. In mijn geval had ik bij de start even wat moeilijkheden, slecht beeld en Ziggo stuurde gelijk een monteur die de wijkcentrale controleerde en toen in huis de boel bekeek en opnieuw afmonteerde met deugdelijk spul, want daar gaan de meeste de fout in.

Onlangs wat slecht beeld op Digitale TV op slaapkamer, na samen gaan UPC, alles weer gecheckt met helpdesk, monteur werd ingepland en aan einde dag belde hoofd TD mij op. Eerste vraag was wat voor kabel er naar boven lag, dat was een dubbel geïsoleerde 75 ohm kabel.

Op zijn aanwijzingen een Koka TS 95 coax getrokken en voilà perfect beeld. Dus daar uit bleek maar weer dat goede kabels van belang zijn en dat storingen niet altijd bij de Ziggo hoeven te zitten.

Schelden vloeken kunnen we allemaal, doen we allemaal wel eens, maar ga eerst bij je zelf te raadde, wees rustig en luister vooral heel goed naar wat er gezegd wordt door de mensen van Ziggo. Dat het geld kost is vervelend maar blijven aan modderen is ook niet goed!

Ziggo is niet zalig makend dat weet ik ook maar het is zeker niet slecht.

Ik ben gewoon tevreden met hun en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Edward
15-07-2015

Service!

Sinds UPC Ziggo is geworden alleen nog maar televisie-storing.

Blokken, strepen, stilstaand beeld. Het bekende verhaal.

Ziggo gebeld, netjes te woord gestaan, dezelfde dag monteur aan huis, nieuw modem geplaatst en... opgelost!

Klasse! En dat mag ook wel eens gezegd, tussen alle negatieve verhalen.