16-05-2012

Ziggo echt een walgelijk bedrijf. Ziggo is bezig met een agressieve methode van marketing, vandaag voor de zoveelste keer gebeld met een aanbieding. Terwijl ik op alle manieren al 101 keer mij heb ingeschreven in het bel-me-niet-register.

Ziggo geeft aan dat zij dit per ongeluk doen, maar het tegendeel is waar. Ziggo weigert simpel weg om haar loyale klanten te respecteren en te waarderen, Ik ben er nu klaar mee, ik stap over naar KPN (kan ik trouwens ook gratis onbeperkt naar alle mobiele nummers bellen), hoop dat anderen die ook ongevraagd gebeld worden overstappen naar een andere aanbieder. Dit is namelijk de enige taal die Ziggo spreekt, pas als hun product wordt aangetast dan pas zal er een verandering van gedrag plaatsvinden.

15-05-2012

na heel vaak te moeten klagen over een klacht(zeker 6x)werden we eindelijk serieus genomen.

En kwam er een monteur....deze heeft het zeer zeker goed afgehandeld.

En ons goed geholpen....

vandaag wil mijn kastje gewoon helemaal niet aan.....grrrrrrrrrrrrrr....

22-04-2012

Onlangs ben ik telefonisch benaderd door een vriendelijke dame die mij graag een alles in 1 plus pakket wilde verkopen. Ik was toch al van plan over te stappen dus dit telefoontje kwam eigenlijk wel goed uit. Vandaar ook dat ik voor het eerst een verkoop telefoontje afgeluisterd heb. Natuurlijk zat ik vol met vragen want zo ben ik nou eenmaal, deze vrouw moest het telkens even opzoeken. Er werd mij verteld dat ik verplicht een decoder aan moest schaffen anders zou ik geen tv kunnen kijken. Ik heb toen een decoder van 49 euro aangeschaft. En zou een HD recorder en smartcard ontvangen.

Na een uur bellen hadden we een deal kunnen sluiten.

Na 2 weken kwam er een monteur van ziggo die alles kwam installeren, ik heb hem ook gevraagd of de decoder verplicht is. Waarop hij antwoordde dat dit niet zo was. Ik ben dus gewoon voor de gek gehouden door Ziggo. Dit vind ik gewoon geen manier van verkopen, dit hoort niet meer te kunnen!

Ik heb nog gebeld met Ziggo op het advies van de monteur maar die konden hier niets meer aan doen. Ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen. En hoop dat Ziggo zijn strategie aanpast. Gr.

20-12-2011

Sinds kort ben ik helaas klant bij Ziggo. Afspraak gemaakt met de monteur, eerst komt hij te laat nog niet zo erg denk je dan. Vervolgens komt hij Internet en Telefonie installeren maar ik had toch echt het alles in 1 pakket besteld. Ik bellen natuurlijk tegen een duur tarief, word mij verteld dat ik geen tv heb besteld. In een alles in 1 pakket lijkt mij ook tv te zitten maar schijnbaar niet bij Ziggo. Vervolgens heb ik die er maar bijbesteld. Moet ik weer 3 weken wachten op een monteur. Gebeld of ik de gegevens kon krijgen bleek ik ineens geen klant te zijn. Wel geld van mn rekening af ook voor de tv, geen kastje, wel betaald voor het kastje 210 euro i.p.v 50 euro zoals ze zeiden. Volgens de klantenservice ben ik niet eens klant. Bagger service daar!

24-07-2011

Over de beloofde snelheden van internet valt niets te klagen. Alleen heb ik problemen met de modem waarbij ziggo tot dusver geen oplossing heeft kunnen geven. Mijn modem bied maar ruimte tot 3 computers gebruikmakend van internet op hetzelfde tijdstip. Hier heb ik tot in den treure moeten zoeken naar oplossingen om dit probleem te verhelpen. Ziggo had hier geen oplossing voor!

Desondanks heb ik dit probleem zelf kunnen oplossen en maak ik nu nog steeds prima gebruik van Ziggo Internet.

Service laat soms te wensen over, maar problemen zijn er technisch gezien nog niet geweest.

22-07-2011

Met Ziggo koop je kwaliteits telefonie! Ik heb nog nooit problemen gehad in de 2 jaar dat ik nu met Ziggo bel, gratis bellen onder Ziggo bellers is in deze regio ook een top "aanbieding".

Aan het begin had ik een paar vragen waarvoor ik de klantenservice gebeld heb. De klantenservice stond je prima en geduldig te woord en hielp uiteindelijk waar mogelijk!

Kortom Top!!

22-07-2011

Ziggo internet was een opluchting na jaren ADSL.

Gewoon een stabiele verbinding met exact de beloofde snelheid, die overigens ook nog regelmatig verhoogd is.