Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Anoniem
08-03-2013

Vorig jaar ook overgestapt naar ziggo en dat beviel goed tot vandaag. In januari en februari gebruik gemaakt

van enkele programma s on demand want dat kun je kijken als je tv plus hebt

Echter schetst mijn verbazing dat er op de factuur alle programma s dus wel in rekening zijn gebracht

even bijna 100 euro bijbetalen. Gemaild met ziggo, ze zijn niet bereid om een oplossing te zoeken en

beginnen meteen over dat ik mij maar moet melden bij Credit Yard finance om een regeling te treffen

maar ik wil helemaal geen regeling want ik ben het er niet mee eens. Zij beweren dat als je on demand

kijkt en code 4 keer nul intypt je dan instemt met betalen, echter wordt dit nergens op hun site vermeld

Hiertegen bezwaar gemaakt, ze houden hun poot stijf en blijven bij hun verhaal en zeggen

dat ze deze kosten onmogelijk kunnnen kwijtschelden.

De rekening van febr was nog hoger terwijl na de eerste keer niet meer hebben gekeken

dus nu zit ik met twee torenhoge rekeningen in mijn maag

Ze denken niet mee met de klant en zoeken ook geen oplossing

Dus ik denk erover om juridische stappen te ondernemen en de media op te zoeken

Anoniem
27-02-2013

Heel erg slecht.... en dan met name de niet bereikbare klantenservice die niet kan en wil helpen. ik krijg een foute factuur en word vervolgens niet goed geholpen. als alles werkt lukt het wel met ziggo maar ze zijn nog net zo erg als het oude casema op het moment dat er iets fout gaat met hun administratie. Niet te herstellen

Anoniem
20-01-2013

3x helemaal niks, noppie nado!

Nog mazzel dat ik nu dit bericht kan maken en verzenden, eindelijk: na dagen weer internet!!!

Zo maar vanzelf en helemaal spontaan

Na ruim 4 jaar gesteggel over internet/bellen/tv wel of niet, dagen niet en dan weer een paar uur wel bellen en internetten.. om moe van te worden

Dan eindelijk de kogel door het Ziggo huis: het ligt echt aan de kabel in uw huis...

en die komt Ziggo GRATIS vervangen... De eerste dag werkt het eindelijk zoals het zou moeten maar na 1 dag helemaal weer niksie, noppa nada...

Tv, wel maar die sneeuwt en stottert volop.

De helpdesk weet zeker dat mijn modem off-line staat (alle stekkers zitten er in, maar toch off-line). Knap hoor dat ze dat kunnen zien...

Maar goed: een monteur komt nu al over een week(!) en die gaat er voor zorgen dat alles weer gaat werken zoals het hoort, jaja...

Ik zet mijn automatische betaling nu stop en betaal pas als het inderdaad goed zal werken...

Ze krigen geen cent meer van me tot het goed is

Anoniem
08-01-2013

Als je Ziggo opzegt omdat je gewoon spookrekeningen krijgt, kan je nooit meer je mail lezen. De provider die ik voor ziggo had, laat ons gewoon de mail lezen, maar ziggo is zo kinderachtig om de toegang direct te stoppen.

Anoniem
28-12-2012

Na bijna twee jaar klant bij Ziggo en twee jaar ellende ben ik aan het proberen van ze af te komen.

Keurig schriftelijk opgezegd en daar ook een bevestiging van gekregen. Per 25 november EINDE ZIGGO! HOERA!

Vergeet het maar, 29 november het maand bedrag toch afgeschreven. Natuurlijk kun je dat storneren maar ik wilde toch netjes blijven dus de RAMPZALIGE TELEFONISCHE HULPDIENST gebeld.

Na veel moeite eindelijk een dame aan de lijn die van wanten wist en mij beloofde dat nu alles in orde was en het teveel betaalde bedrag terug gestort zou worden. Twee dagen later keurig een brief in de bus waarin het een en ander werd bevestigd, ondertekend door Erica, Directeur klantenservice.

Toch netjes van Ziggo, of niet dan.

NIET DUS, 28 december is er wederom een maand abonnementsgeld afgeschreven.

Ik ben benieuwd of ik tot de President Directeur moet doordringen om van Ziggo af te komen.

Anoniem
09-10-2012

Niet het goedkoopste abonnement, maar maandelijks opzegbaar en internet via de kabel spraken mij aan.

Na het afsluiten supersnel een welkomsbrief met leverdatum gekregen.

Binnen 5 werkdagen zou het werken. (Op vrijdag)

Afgewacht, zaterdagmiddag gebeld omdat de tv niet eens signaal had.

Kreeg ik van een telefoniste te horen dat de monteur begonnen was met de kabel aan te sluiten vrijdag, maar dat

Die het niet af had gekregen. Maandag zou het werken.

Afgewacht tot dinsdagmiddag, geen signaal. Weer opgebeld. Na diverse keuzemenus weer iemand aan de lijn.

Deze vertelde mij dat hij kon zien dat ik al gebeld had, maar er stond geen aansluiting op de planning. Hij gebruikte zelf devwoorden: dat is een beetje slordig van ons.

Maar hij had de oplossing: hij ging een melding maken en dan zou ik binnen 3 werkdagen aangesloten zijn.

Ik hoop het, maar ik geloof het pas als ik het zie.

ZIGGO, VERBETER JE SERVICE ! Zeker met de prijzen die jullie hanteren.

Wat een eerste indruk

Anoniem
23-09-2012

Klacht over storing telefonie, het is de derde keer dat ik storing heb met de telefonie van Ziggo

Nieuwe telefoon gekocht maar die geeft het zelfde storing teken geen verbinding.

Kabels nakijken modem resetten in en uitpluggen connectoren, en storingsdienst bellen.

Dit laatste is er tijdrovend en ook zeer duur, uren wachten en dan vervolgens niet geholpen kunnen worden.

Kost geld 0,10 cent + gebuik van je mobiele telefoon in min geval 0,20 cent.

Als je storing hebt duurt het erg lang voor het is opgelost.

Ziggo bedenk dat dit klanten kost ik wil overstappen omdat ik het zat ben de telefoon heeft storing en dat kost de klant veel geld. Voor telefoon storingen en apart nummer maken gratis!!!

Anoniem
12-07-2012

Als er geen problemen zijn, goede ontvangst en snelle aansluiting analoge tv zenders niets te klagen.

MAAR...als er vragen zijn of problemen en je wilt ZIGGO bellen om dit op te lossen dan staat er je wel iets anders te wachten.

Heb 100x ziggo gebeld steeds verkeerde afdeling en nee ze kunnen je niet doorverbinden, dus je zal hele tijd het nr opnieuw moeten draaien en dat hele keuze menu weer moeten doorlopen (en ja weer 10 min verder) 10 Cent per min. Volgens medewerker X optie 3, optie 4. Daarna weer nee opnieuw bellen alleen optie 4. Weer verkeerd weer opnieuw bellen optie 3, vervolgens weer opnieuw bellen optie 1, 3 etc. Ik werd GEK. Eindelijk een medewerker aan de lijn was het een NEWBIE! heb daar in eerste instantie niks op tegen hoor, maar je moet geen verkeerde info verstrekken, zodat ik bijna vastzat aan 2 dezelfde abonnementen! Al met al zat ik bij elk telefoontje wel 45 min!!!! aan de lijn...x 10 cent per minuut. Het lijkt echt alsof ze je kunstmatig aan de lijn houden voor het geld. ECHT 45 min dat kan toch NIET! eindelijk was ik dan de laatste keer wel door iemand die er verstand van heeft geholpen, maar toch deze dure grap heeft me toch in totaal ongeveer 20 euro gekost. Situatie: nieuwe klant (ik) wil analoge zenders ontvangen, kreeg ik te horen dat digitale zenders er ook bij horen..dus keuze uit c module of digitale hd ontvanger. Wat blijkt die 2 kosten extra geld 59,95 en 79,95 en helemaal niet verplicht om af te nemen. Ik gelijk terugbellen, nee annuleren heb gezegd dat ik digitale zenders niet nodig hebt (uitbreiding tot 60 zenders, maar heb al aan 25 zenders ruim voldoende) En die annulering ging helemaal FOUT. Om het verhaal kort te houden heb hun fout ingevoerde aanvragen rechtgezet. Ze hadden een fout gemaakt met een abonnement digitale ontvanger en C-module en die moest ik rechtzetten en annuleren om hun daarop te attenderen kostte mij het 20 eur telefoongesprek om het te annuleren en voorkomen dat ik vastzat aan 2 overbodige abonnementen.

Anoniem
08-06-2012

Ziggo focust zich alleen op het binnenhalen van nieuwe klanten. Bestaande klanten worden totaal niet gerespecteerd. Maandelijks krijg je een folder binnen met aanbiedingen voor bestaande klanten. HD recorder voor maar 99,-!! En bestaande klanten mogen 450,- dokken!! Nu hebben ze een schappelijke actie (na maanden) voor bestaande klanten, jaja, 199,- voor HD-recorder. Dus nog steeds 200% meer betalen dan de nieuwe klanten!! Wat een service.

Mij was 2 maanden gratis HBO kanalen beloofd. Ja zij de medewerker aan de telefoon "echt alleen maar 2 maanden gratis kanalen, meer niet." Facturen krijg je ook niet over de post. Ik zag op mijn bankafschriften dat mijn maandbedrag een stuk hoger is geworden. Wat blijkt, die 2 maanden gratis kanalen zijn betaald geworden, 15,- per maand extra!! Dan bel je daar over op als klant, krijg je iemand aan de telefoon die totaal niet oplossingsgericht is en doet of het je eigen schukld is dat je moet betalen!? Sorry hoor, maar de medewerker die ik sprak vertelde mij dat die 2 maanden gratis ook alleen 2 maanden was!! Dus over de telefoon mogen ze schijnbaar de grootste onzin verkopen om maar hun verkoopjes te kunnen turfen. Walgelijk gewoon! Ik wil mijn kosten gerestitueerd hebben. Ja dat doen ze niet. Er is een brief naar mij gestuurd inzake de aanvraag van de kanalen. Hierop staat niet dat na 2 maanden kosten in rekening worden gebracht. Dus ik heb daar verder niet naar gekeken, omdat het mij mondeling was toegezegd telefonisch.

Heel sneu de behandeling van klanten vanuit Ziggo, ze snappen er echt niks van daar. De voordeur houden ze wagenwijd open, maar de achterdeur zit er niet eens in. kansloos dus...

Anoniem
16-05-2012

Ziggo echt een walgelijk bedrijf. Ziggo is bezig met een agressieve methode van marketing, vandaag voor de zoveelste keer gebeld met een aanbieding. Terwijl ik op alle manieren al 101 keer mij heb ingeschreven in het bel-me-niet-register.

Ziggo geeft aan dat zij dit per ongeluk doen, maar het tegendeel is waar. Ziggo weigert simpel weg om haar loyale klanten te respecteren en te waarderen, Ik ben er nu klaar mee, ik stap over naar KPN (kan ik trouwens ook gratis onbeperkt naar alle mobiele nummers bellen), hoop dat anderen die ook ongevraagd gebeld worden overstappen naar een andere aanbieder. Dit is namelijk de enige taal die Ziggo spreekt, pas als hun product wordt aangetast dan pas zal er een verandering van gedrag plaatsvinden.

Anoniem
15-05-2012

na heel vaak te moeten klagen over een klacht(zeker 6x)werden we eindelijk serieus genomen.

En kwam er een monteur....deze heeft het zeer zeker goed afgehandeld.

En ons goed geholpen....

vandaag wil mijn kastje gewoon helemaal niet aan.....grrrrrrrrrrrrrr....

Anoniem
22-04-2012

Onlangs ben ik telefonisch benaderd door een vriendelijke dame die mij graag een alles in 1 plus pakket wilde verkopen. Ik was toch al van plan over te stappen dus dit telefoontje kwam eigenlijk wel goed uit. Vandaar ook dat ik voor het eerst een verkoop telefoontje afgeluisterd heb. Natuurlijk zat ik vol met vragen want zo ben ik nou eenmaal, deze vrouw moest het telkens even opzoeken. Er werd mij verteld dat ik verplicht een decoder aan moest schaffen anders zou ik geen tv kunnen kijken. Ik heb toen een decoder van 49 euro aangeschaft. En zou een HD recorder en smartcard ontvangen.

Na een uur bellen hadden we een deal kunnen sluiten.

Na 2 weken kwam er een monteur van ziggo die alles kwam installeren, ik heb hem ook gevraagd of de decoder verplicht is. Waarop hij antwoordde dat dit niet zo was. Ik ben dus gewoon voor de gek gehouden door Ziggo. Dit vind ik gewoon geen manier van verkopen, dit hoort niet meer te kunnen!

Ik heb nog gebeld met Ziggo op het advies van de monteur maar die konden hier niets meer aan doen. Ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen. En hoop dat Ziggo zijn strategie aanpast. Gr.

Anoniem
20-12-2011

Sinds kort ben ik helaas klant bij Ziggo. Afspraak gemaakt met de monteur, eerst komt hij te laat nog niet zo erg denk je dan. Vervolgens komt hij Internet en Telefonie installeren maar ik had toch echt het alles in 1 pakket besteld. Ik bellen natuurlijk tegen een duur tarief, word mij verteld dat ik geen tv heb besteld. In een alles in 1 pakket lijkt mij ook tv te zitten maar schijnbaar niet bij Ziggo. Vervolgens heb ik die er maar bijbesteld. Moet ik weer 3 weken wachten op een monteur. Gebeld of ik de gegevens kon krijgen bleek ik ineens geen klant te zijn. Wel geld van mn rekening af ook voor de tv, geen kastje, wel betaald voor het kastje 210 euro i.p.v 50 euro zoals ze zeiden. Volgens de klantenservice ben ik niet eens klant. Bagger service daar!

Anoniem
24-07-2011

Over de beloofde snelheden van internet valt niets te klagen. Alleen heb ik problemen met de modem waarbij ziggo tot dusver geen oplossing heeft kunnen geven. Mijn modem bied maar ruimte tot 3 computers gebruikmakend van internet op hetzelfde tijdstip. Hier heb ik tot in den treure moeten zoeken naar oplossingen om dit probleem te verhelpen. Ziggo had hier geen oplossing voor!

Desondanks heb ik dit probleem zelf kunnen oplossen en maak ik nu nog steeds prima gebruik van Ziggo Internet.

Service laat soms te wensen over, maar problemen zijn er technisch gezien nog niet geweest.

Anoniem
22-07-2011

Met Ziggo koop je kwaliteits telefonie! Ik heb nog nooit problemen gehad in de 2 jaar dat ik nu met Ziggo bel, gratis bellen onder Ziggo bellers is in deze regio ook een top "aanbieding".

Aan het begin had ik een paar vragen waarvoor ik de klantenservice gebeld heb. De klantenservice stond je prima en geduldig te woord en hielp uiteindelijk waar mogelijk!

Kortom Top!!

Anoniem
22-07-2011

Ziggo internet was een opluchting na jaren ADSL.

Gewoon een stabiele verbinding met exact de beloofde snelheid, die overigens ook nog regelmatig verhoogd is.