Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jordi noordhuizen
25-10-2018

Wat een slechte organisatie

Wat een WAARDELOOS bedrijf!

eerst zit je maanden (maart - Oktober) zonder internet omdat de binnenkomende Coax kabel kapot is. naar maanden bellen met Ziggo en de aannemer omdat Ziggo hier niet de mensen voor heeft heel gek want ja heb toch een contract met Ziggo. maargoed dus nu alles gemaakt stopte het modem ermee dus kreeg een nieuw modem opgestuurd. deze geïnstalleerd en een nieuw internetpak afgesloten Ziggo internet start XXL 100 Mb. kreeg ik geen juiste snelheid over het moden. ik contact op genomen met Ziggo via chat zegt de medewerker ja we sturen iemand langs. om te komen kijken en ik zorg dat dit GEHEEL kosteloos is. krijg ik nu een rekening van €50 bel je naar Ziggo wordt je zeer onvriendelijk te woord gestaan en je moet het er maar mee doen. zeer slechte service

Marco
24-10-2018

Ziggodrama

Er gaat maar 1 ding goed bij Ziggo an dat is facturen sturen en incasseren. Ieder contact, bestelling of wijziging gaat gepaard met foutieve levering, wachttijden van 15 min of langer aan te telefoon, inflexibiliteit, etc etc. Vorige week na meerdere telefoontjes en mails abbonnement gewijzigd, connectbox ontvangen en aangesloten, gisteren drie uur bezig geweest met bellen in de wacht staan en verwijzingen naar andere afdelingen zonder resultaat. Wacht u nu 24 uur en dan moet alles werken. Vandaag na 24 uur weer gebeld 15 min wachten advies opnieuw opstarten zonder utp kabel en dan moet alles werken. Ik bel u met een uur terug. Anderhalf uur later. gebeld en gemeld dat wifi niet werkt. Dan moet er een monteur komen. Ik kan met u geen afspraak maken voor monteur omdat uw naam niet in ons systeem staat!? Ik heb dus ziggo aan de lijn, betaal al 10 jaar rekeningen vanaf mijn banknummer etc etc. Het is niet onze schuld dat uw naam niet goed staat wij hebben dat niet verandert. gaat u naar mijn Ziggo en dan kunt u uw naam wijzigen etc en belt u dan maar weer terug voor een afspraak. In mijn Ziggo kan je alles wijzigen behalve.: precies mijn naam. Stoom komt uit mn oren en na 22.00 u nemen ze de telefoon niet meer op. Morgen wederom dus bellen, wachten, standaard domme antwoorden krijgen en niet geholpen worden etc etc etc

Adam
24-10-2018

Klantenservice

Ik begrijp niet waarom mensen de klantenservice van Ziggo zo slecht beoordelen. Ik werk er zelf ook op de technische afdeling. De problemen die mensen ervaren met traag internet en blokken in beeld liggen in 99% van de gevallen bij de klant zelf. Dat betekent dus dat het voor ons ook lastig is in te schatten waar het probleem precies zit. Er zijn teveel klanten die bellen naar Ziggo zonder zelfs iets geprobeerd te hebben. Soms kom je een klant tegen die letterlijk alles al geprobeerd heeft met behulp van de instructies op site. Ja, dan kunnen we gelijk een monteur inplannen als je belt. Dit is echter zeldzaam en dat vind ik jammer. De meeste klanten die bellen zijn mensen die de basisvaardigheden die je tegenwoordig behoort te hebben als je van de moderne technologie gebruik wilt maken, niet bezitten. Mensen die hun modem of mediabox niet eens van de stroom hebben gehaald alvorens ze bellen. Mensen pakken te snel die telefoon, omdat het zo makkelijk is. Natuurlijk begrijp ik dat sommige klanten het echt moeilijk vinden om zelf iets proberen, maar probeer alsjeblieft eerst zelf iets te doen. Dat maakt het gesprek met de klantenservice ook veel aangenamer. Als je er echt niet uitkomt, dan helpen we je natuurlijk van harte, maar wie heeft er nou zin om een half uur aan de lijn te hangen om je mediabox terug te zetten naar fabrieksinstellingen, als je dit ook zo makkelijk zelf had kunnen doen.

Oswald
24-10-2018

Programmas opnemen

Ik wil graag om te beginnen mij houden aan de feiten en daar mag eenieder zijn of haar eigen conclusies uit trekken.een ziggo complete abonnement met de mogelijkheid om tv programmas op te nemen kost bij ziggo op 24-10-2018 64.50 euro. dit vind ik persoonlijk voor mijn budget te duur dus ik heb gekozen voor een goedkoper abonnement met ci+ module zonder opname mogelijkheden.nu bied mijn tv de mogelijkheid om een harde schijf te koppelen en via time-shift op te nemen.alleen een bijkomstigheid en verschil tussen de mediabox en ci+ module is dat de programmagids bij de mediabox een week vooruit pland en de ci+ module 1 of hooguit 2 dagen.nu heb ik hierover gebeld met ziggo en heb er bij verteld dat de wereld niet vergaat maar het verschil valt me wel op.ik vroeg aan de medewerker hoe het kan dat daar verschil in zit.de medewerker van ziggo moest dit even overleggen met zijn leidinhgevende en zei daarop volgend dat het aan het model tv ligt en niet aan de provider.maar het gekke vind ik dat ik ongeveer 6 jaar geleden in zuid-holland woonde en bij toen een andere provider plande de tv gids wel een week vooruit ,via het digitale signaal van de kabel neem ik aan .dit was dezelfde tv.maar goed ik heb voor alle zekerheid samsung gebeld en gevraagd wie onderhoud nu eigenlijk de programmagids wie beheerd deze.de medewerker van samsung zei dat de provider daar verantwoordelijk voor is en niet samsung.dit zijn dus tegenstrijdige meningen.het maakt het opnemen op mijn manier iets minder interresant .dan toch maar nadenken over het niet goedkope complete abonnement van ziggo?

Hessel
23-10-2018

Internet niet stabiel

Ik ben al een paar jaar klant bij Ziggo, maar ik kan niet zeggen dat het internet ooit voor een langere periode op volle snelheid werkte en stabiel was. Altijd wel weer iets mis eigenlijk. Daarnaast heb ik meerdere malen contact gehad met Ziggo over de situatie maar ik krijg geen blijvende oplossing, alleen maar kleine oplossingen die ik zelf ook nog kan bedenken. Het is dat er bij mijn huis geen glasvezelverbinding aanwezig is, anders was ik allang overgestapt naar een andere provider.

PR
22-10-2018

Drama Mediabox XL

Weer problemen met de mediabox Xl. Bij opstarten zwart beeld met melding even geduld. Je moet de box dan uit en aan zetten voor hij het doet. Tijdens TV kijken valt beeld geregeld weg en komt na 2 a drie minuten terug. Box schakelt zichzelf uit, en dat is niet de energiebesparing. Bij programma terug kijken stopt hij ook uit zich zelf. Ziggo wil hier zolang je in contract zit niets aan doen. Ben zo'n vier maanden geleden toch gebleven en zit nu dus nog 7 a 8 maanden aan ze vast. Heb er enorme spijt van wat een drama bedrijf en geen service.

Femke
22-10-2018

Slechte service

Sinds woensdag 17 oktober zitten wij al zonder goed werkend internet. Dat terwijl er tentamens aan komen en opdrachten via internet af gemaakt moeten worden. Klantenservice gebeld, conclusie: traag internet. Ja daar waren wij zelf ook achter. Oplossing: 2 dagen wachten op een kabel die 'vermoedelijk' het probleem kan verhelpen. Mijn vriend die elektricien is zei laat maar een monteur komen, want aan die kabel kan het niet liggen. Nu is het alleen zo dat die kosten dan voor onszelf zouden zijn, omdat we stap 1, de kabel, overslaan. De eerstvolgende afspraak kan pas op maandag ingepland worden dus wij kozen toch voor de kabel aangezien die er sneller was. Vervolgens komt vrijdag de kabel en uiteraard is er geen verschil. Hup nog maar een keer bellen dan. Afspraak gemaakt voor maandag 22 oktober tussen 8.00 en 13.00 uur. Wat vreemd, als het dan zo druk is en je belt 2 dagen later om een afspraak te maken krijg je dezelfde dag te horen. Je zou toch denken dat die dan al vol zit? Maargoed, daar zit je dan een halve dag te wachten op een monteur. Het is 14.00 uur en nog niemand gezien. Weer maar bellen dan. "Tja wat vervelend mevrouw, maar ik zie dat de afspraak voor dinsdag op staat" krijg je als antwoord. Ik vind het een behoorlijk slechte zaak dat er een datum afgesproken word en die vervolgens verkeerd in de computer word verwerkt. Natuurlijk kan er vandaag ook niemand meer langs komen. Tot slot hebben we nog steeds geen optimaal werkend internet, heb je een halve dag voor niks gewacht, kunnen ze voor een fout die ze zelf maken niks voor je betekenen en morgen moet je weer een halve dag wachten. Ik vind het een schande en ga zeker mijn opties bij de concurrent onderzoeken!

Kevin
21-10-2018

Extreem slechte klantenservice + dienstverlening

De eerste tijd dat ik Ziggo had. werktte het allemaal nagenoeg goed. Enige minpuntje was de wifi, die kwam niet het hele appartement door. toevallig hadden ze tijdens mijn vakantie in Engeland een mail rond gestuurd dat ze je gratis helpen je wifi goed te krijgen.

Nou mooi! Dat komt wel goed uit. dus contact gehad met ze en bleek dat mijn modem een verouderd model is en vervangen moest worden. Krijg ik de vervangende modem, zo'n "connect box", en sindsdien is het alleen maar drama met het internet.

Connect box herstart willekeurig, download snelheid onder de 10 Mb/s terwijl je betaald voor 200Mb/s. Neem je contact op, moet je modem WEER vervangen worden. En WEER zo'n "connect box". Ging paar dagen goed en toen begon het drama weer.

Weer contact opgenomen. en nu zou mijn signaal aan de 'hoge' kant zijn. Alsof er een versterker op zit. Moet er nu dus een monteur langskomen. jah zo blijven we bezig. maar wel mooi geld van me rekening afhalen.

Michiel
20-10-2018

Meest vreselijke ervaring met klantenservice OOIT

Eindeloze wachten op een medewerker met irritante muziek met ruis op de achtergrond + uiteindelijk niet geholpen worden is wat op je wacht als je Ziggo belt. Meest afgrijselijke bedrijf ter wereld.

Bart
20-10-2018

Ze blijven maar uitstellen met antwoorden, totaal geen klantvriendelijkheid

Ik blijf maar bellen, elke keer 15 minuten wachten, dan word ik doorverbonden, en vervolgens wordt er opgehangen en kan ik opnieuw beginnen. Hiervoor hetzelfde probleem gehad om iets op te lossen; ze zeggen het op te lossen en doen niets. ONGELOOFLIJK slechte service.

Yolanda
20-10-2018

!Niet aan beginnen. Echt niet!

Ziggo heeft aantrekkelijke acties en het lijkt alsof ze van hogeee kwaliteit zijn. In tegendeel, betaal je een belachelijk hoog bedrag en je krijgt hier niks voor terug. Wij doen nooit moeilijk over internetproblemen, want dat gebeurd nou eenmaal bij ieder provider. Echter, gebeurde het zo vaak, en zo op de verkeerde momenten, dat wanneer we hen belden eerst 15 min aan de lijn moesten wachten. Het is te gek voor woorden. Je krijgt eindelijk iemand aan de lijn, en dat gesprek duurt ook super lang. Tot slot, krijg je een gratis product zoals wifi booster, maar is het internet probleem opgelost: Nee.

De grootste reden waarom wij weg bij ziggo zijn is omdat we ong €50,- p/m betaalden en we hadden vet slecht internet. Ook omdat de klantenservice niet gemakkelijk bereikbaar was.

Ik belde laatst en zei dat er een oranje lichtje brandde op de modem en de mevrouw zei ik ga het nu voor je regelen en binnen een halfuur wordt het groen. Ik wacht, wacht, wacht nee. Niks. Ik bel terug en ja hoor, weer in de wachtrij. Tot slot, heb ik opgehangen en besloten om naar een ander provider over te gaan.

Helemaal klaar mee. Raad het niemand aan. Niet beginnen, echt niet. Je krijgt wel extraatjes van ze voor gratis, maar ze lossen het probleem niet op.

Jeroen
19-10-2018

Storing en blijft maar storing

Heb je wifi storing is 't eerst afwachten of je iemand aan de lijn krijgt. Lukt dat dan is 't antwoord. u heeft storing. Pfff ja had dat zelf ook al ontdekt. Hoelang dit kan gaan duren is niet bekent maar uiterste best wordt gedaan. Nou na ruim 3 dagen en 't weekend voor de deur klinkt dat niet echt geruststellend. En de Gb privé voor 4G tikken door. Telefoon maar gebruiken als hotspot. dan gaat dat snel.

Aan de vriendelijkheid van de medewerkers van ziggo ligt 't niet maar is nu na regelmatig gedoe genoeg geweest.

Maar. Tele2 komt voor 2018 als beste uit de bus.

Oplossing. Deze dan maar proberen.

Ziggo bedankt voor de zorgenloos en gedegen service pfff.

Pim
18-10-2018

Klachtafhandeling

Te veel medewerkers van de "klantenservice" die zich met hetzelfde probleem op verschillende momenten bezig houden. Er zijn maar een beperkt aantal medewerkers met kennis van zaken. Over het algemeen zijn de gegeven antwoorden incorrect of word je vraag onjuist geïnterpreteerd. De toonzetting van de e-mails verdient eveneens geen voldoende. Het hogere echelon zit onzichtbaar en onbereikbaar in een ivoren toren en wenst van geen enkele klacht kennis te nemen. Het is heel herkenbaar hoe veel Ziggo klanten hun ongenoegen uiten over de service van dit bedrijf. Misschien wat minder geld investeren in een voetclubje uit Amsterdam en meer in trainingen voor kwaliteit en efficiëntie van de klantenservice.

Martin
18-10-2018

Abonnement gestopt maar toch een factuur!

Abonnment is per 1 okt gestopt. maar toch een factuur gekregen voor oktober. waarom moet ik betalen voor een abonnement die ik niet meer heb

Hans
16-10-2018

Geen ontvangst is eigenlijk standaard bij Ziggo

Vanaf 27 september rond de middag heb ik geen TV en Radio ontvangst meer. Ik heb gebeld met de klantenservice en zoals bekend hebben die geen kennis van zaken. Ik heb vervolgens (alweer) nieuwe kabels gekregen en een digitale ontvanger. Op de site van Ziggo is, zoals gewoonlijk, geen storing bekend maar die is er wel degelijk. Mijn buurvrouw naast mij is onlangs overleden en ik ben er vrij zeker van dat in plaats van haar adres, mijn adres is afgesloten van Ziggo. Het wordt nu echt irritant en ik ga volgende week de rekening (die automatisch wordt betaald) storneren. Eerst mag Ziggo hun deel van de overeenkomst na gaan komen. Verder ben ik de irritante conversaties zat, waarin de medewerker/ster van Ziggo zeker weet dat ik de verkeerde kabels gebruik. Sommige zijn beter, ik ben radio technicus (publieke omroep) en weet er wel wat van vind ik. Voor het overgrote deel zijn het allemaal 3x afgeschermde kabels met Kabelkeur en Ziggo geschikt. Het merk is in alle gevallen Hirschmann. Op 27 september begin van de middag ging er volgens mij een knop om en ging de TV op zwart. De Radio stoorde hierna. Dit is nog steeds niet hersteld. Aanstaande vrijdag ben ik in de middag thuis voor een monteur, die ik overigens niet ga betalen. Ik begin erg boos te worden, ik heb al bijna drie weken geen TV en radio meer op de kabel. Fijn dat Ziggo blunders en storingen toch altijd blijft ontkennen. Op hun site staat altijd; ‘Ziggo heeft geen storingen’.

Hebben jullie de kaart wel eens gezien op allestoringen.nl?

KPN, ik kom eraan. Groeten: J.W. van der Heide, Amsterdam

Peter
16-10-2018

Azijnzeikerds

Duur, traag en service, is het enige wat je leest. Meeste mensen realiseren zich niet eens dat het probleem vaak in huis ligt, dus los van Ziggo. En duur? Bij KPN betaal je voor een vergelijkbaar pakket minstens net zoveel. en voor alle 50 plussers, die gaan overstappen en denken dat Ziggo failliet gaat, jammer maar helaas. Er gaan meer mensen naar dan van Ziggo.

Sam
15-10-2018

Klantenservice was top

We hadden een probleem met onze TV-aansluiting. We hebben gelijk een gloednieuwe Mediabox gekregen terwijl daar het probleem niet eens zat. En het probleem was ook opgelost wat bij de wijk kast bleek te zitten.

Ari
13-10-2018

Incompetente klantenservice

Gebeld om te vragen (1) V: kan mijn retourdoos naar een andere adres? ik ben namelijk aan het verbouwen. A: Nee. (niet waar, ga online bij formulier, vul een ander adres in, klaar) (2) V: ok, maar ik ga twee weken in het buitenland, is er een limiet waarin ik de model retour moet sturen? A: Nee hoor. (wel, als je te laat bent, met je 38.47 eur betalen.

Waardeloos.

Maurice
11-10-2018

Traag internet

Bijna nooit problemen maar ik heb maar 400 Mbps download en 40 Mbps upload thuis! 400 download is natuurlijk erg traag en 40 Mbps upload is VDSL2 snelheden. Ik had liever een 500/500 pakket en 1000/1000 pakket

Jos
11-10-2018

ZIGGO : Geen internet en onbeschoft afgewimpeld door 'klantenservice'

ZIGGO : Geen internet en onbeschoft afgewimpeld door 'klantenservice'

Ik heb al maanden grote problemen met mijn internetverbinding; het valt steeds uit. Meerdere monteurs langs geweest maar het probleem wordt maar niet opgelost. En dan wordt ik bovendien onbeschoft afgewimpeld door 'klantenservice' ; zie bijvoorbeeld deze chat van 10 oktober 2018

wordt zo snel mogelijk verbonden met een medewerker. Info om 14:04, Okt 10: Je chat nu met Nikole. Jos om 14:04, Okt 10: Hallo Nikole. ik heb geen internet Nikole om 14:05, Okt 10: Hallo Jos, hoezo heb je geen internet? Jos om 14:06, Okt 10: Omdat ik bij ziggo ben? Nikole om 14:06, Okt 10: En dat terwijl je in Hoensbroek woont? Nikole om 14:06, Okt 10: Au. 1-0 voor jou. Jos om 14:06, Okt 10: Ja. en dat gaat al maanden zo. Jos om 14:06, Okt 10: Ik ben het nu helemaal zat Jos om 14:07, Okt 10: Meerdere keren monteur geweest. Niemand lost het op Nikole om 14:08, Okt 10: Ik ga je gegevens er bij nemen en in elk geval proberen te achterhalen waarom het niet opgelost wordt. Nikole om 14:08, Okt 10: Momentje. Jos om 14:10, Okt 10: Ok Nikole om 14:12, Okt 10: Gevonden. Het is niet dat er niets gedaan is, al kan ik me die gedachte goed voorstellen. Nikole om 14:12, Okt 10: Er zijn problemen in het netwerk en daarom heeft de aannemer het in handen genomen. Jos om 14:12, Okt 10: Ik zeg niet dat er niets is gedaan Jos om 14:13, Okt 10: Maar niemand heeft het opgelost Nikole om 14:13, Okt 10: Je kan de aannemer TeleZuid bereiken op 085-2030049 Buiten kantoor uren: 085-2030043 Nikole om 14:13, Okt 10: Het ticket nummer is KBS-92043 Jos om 14:13, Okt 10: Nee! Nikole om 14:13, Okt 10: Toch wel Jos om 14:13, Okt 10: Aannemer heeft kabel weken geleden vervangen. Daar gaat dit niet over Jos om 14:14, Okt 10: Wil je me aub serieus nemen Nikole om 14:14, Okt 10: Dat is bij ons nog niet afgemeld Jos. Dus nog niet alles wat de aannemer moet doen, is gedaan. Jos om 14:15, Okt 10: Wanneer heeft de aannemer voor het laatst iets gedaan? Nikole om 14:15, Okt 10: En met alle respect, ik neem het heel serieus! Jos om 14:15, Okt 10: Grrrr Nikole om 14:15, Okt 10: Bel de aannemer alsjeblieft even, wij worden pas geinformeerd als alle werkzaamheden zijn uitgevoerd. Jos om 14:15, Okt 10: Wat een flut reactie Jos om 14:15, Okt 10: Bel jij de aannemer maar. Jos om 14:16, Okt 10: Dit is toch niet nvooraormaal hoe jullie met klanten omgaan Jos om 14:16, Okt 10: Vooral jij nu! Nikole om 14:17, Okt 10: We kunnen op de chatafdeling niet bellen Jos. Jos om 14:17, Okt 10: Waar kan ik een klacht over jou indienen? Nikole om 14:18, Okt 10: Waar wil je die klacht op baseren dan? Nikole om 14:18, Okt 10: Op het feit dat ik je eerlijk informeer wat er aan de hand is? Jos om 14:18, Okt 10: Dat bespreek ik wel met de supervisor Nikole om 14:19, Okt 10: Prima, ik zal hem informeren. Jos om 14:19, Okt 10: Waar kan ik een klacht over jou indienen? Jos om 14:19, Okt 10: Op jou Jos om 14:19, Okt 10: En je antwoorden. Jos om 14:20, Okt 10: Als je niks verkeerd doet heb je niks te vrezen Jos om 14:20, Okt 10: Waar kan ik een klacht over jou indienen? Jos om 14:21, Okt 10: Als je me niet antwoordt, ga ii zover mogelijk Nikole om 14:21, Okt 10: Jos, ik heb je alle antwoorden gegeven die ik je kan geven. Nikole om 14:22, Okt 10: Ik heb mijn manager geinformeerd dat jij niet blij met mij bent en ik ga jou een hele fijne dag toe wensen want hier gaan we verder niet uit komen. Jos om 14:22, Okt 10: Ok. ik speel het zo hoog mogelijk op nikole Nikole om 14:22, Okt 10: Ik begrijp je woede maar nogmaals ik kan alleen maar eerlijk je antwoorden, ik weiger je voor te gaan liegen zodat jij blij de chat uit kan. Jos om 14:22, Okt 10: Je achternaam zul je me wel niet geven? Nikole om 14:22, Okt 10: Dit is wat het is en mooier kan ik het niet maken. Nikole om 14:22, Okt 10: Nee ik hoef je niet mijn achternaam te geven :0 Nikole om 14:23, Okt 10: Fijne dag Jos. Jos om 14:23, Okt 10: Weet jij waar ik een klacht over jou kan indienen?