Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Dirk
16-10-2015

Een groot drama

Horizon tv, begin er alsjeblieft niet aan. Niet alleen werkt het NOOIT, als je op vakantie bent in het buitenland (dan wanneer je het "nodig" hebt dus) kan dat überhaupt niet. Wat een zwakzinnigen....

Wolbers
15-10-2015

Ziggo besteld via het internet, levering 3 tot 5 werkdagen. Krijg nu 12 dagen la

Ten eerste werd de internet aanmelding niet verwerkt, daarna gebeld, en werd toegezegd dat het alsnog gedaan werd. 4 dagen later bericht, Uw aanvraag is verwerkt, maar geen aankondiging wanneer het aansluit materiaal verstuurd wordt. Gebeld, en kreeg te horen aansluiting wordt per 20 Oktober opgeleverd, 17 dagen na online bestelling. Maar, we kunnen niet garanderen dat de aansluit apparatuur dan ook al geleverd wordt!

Heb het gedeponeerd als klacht, maar ja wat schiet e hiermee op. Niks !1

From
15-10-2015

Ellende met de Horizon

Een en al ellende met die Horizon tv. Steeds meldingen met diverse foutcodes. Steeds wordt er gezegd kabels controleren terwijl ik helemaal niet aan de kabels heb gezeten. Dan moet ik het weer 15 minuten uitzetten. Word er gek van. Zit je tv te kijken kan je niet verder kijken vanwege al die meldingen. De afstandsbediening pakt de tv niet en ook de volumeknop doet het niet. Ik heb vandaag een melding gedaan en een monteur geeist. Als dit niet spoedig gebeurt of dat ik deze ellende hou dan stap ik over naar een andere provider. Tt nu toe niet aan te bevelen de Horizon.

Kim
15-10-2015

Zeeeeer slecht

Van mij krijgen ze 1 ster maar moet 0 zijn geen goed word oven ziggo wat een vlut bedrijf en die telfoonnisten weten niet waar ze het over hebben praatjes maken

Joost
15-10-2015

50% trager dan wij hadden bij UPC, 100% duurder dan UPC

Hoe kan het zo zijn dat wij jaren geen problemen hebben gehad met de snelheid van UPC terwijl wij nu alleen maal traag ladende websites openen en bijna geen filmpjes kunnen kijken. Zelfs voor veel geld draadloos WiFi aangekocht a €150.- Streepjes wifi staan helemaal vol maar snelheid blijft ellende. Kan iemand mij vertellen wat er gaande is?

Krista
13-10-2015

Slechte ervaring.....

al jaren klant van ziggo, maar sinds kort is ziggo tv veranderd naar horizon GO! Wat een slechte verbinding, als we tv kijken op de tablet moet hij steeds laden en dan stopt het beeld.... En daar betaal je flink wat geld voor....

Als ik kan overstappen doe ik dat!

Irina
11-10-2015

Zeer slechte klantenservice.

Sinds april 2015 overgestapt naar UPC wat nu dan Ziggo is. In het begin voldeed modem wifi redelijk, ongeveer 40mbit van de beloofde 50mbit. Daar valt mee te leven. Maar sinds een paar weken zeer trage internet met amper wifi signaal. Deze week klantenservice gebeld met mijn klacht en verteld dat modem niet goed werkt. Zelf heb ik, en een kennis met die hiervan veel weet, alle mogelijkheden nagelopen. Mijn verzoek aan Zoggo was om monteur langs te sturen om het probleem op te lossen. Klantenservice was niet genegen om iemand langs te sturen en/of medewerking te verlenen. Ik heb zelf een monteur moeten inschakelen voor € 70,- om ook te constateren dat modem stuk is. Deze monteur heeft behoorlijk verbolgen naar Ziggo gebeld over de gang van zaken bij Ziggo. Ze waren toen pas bereidt om een nieuw modem op te sturen. Schande.

Graag had ik van Ziggo de € 70,- die ik heb moeten uitgeven teruggestort op mijn rekening.

Marja
10-10-2015

Waardeloos

Sinds UPC Ziggo is geworden, langzaam internet. Valt niet meer mee te werken.

Ga dus overstappen.

Henk
09-10-2015

Ziggo wifi

Mijn ervaring over het wifi van Ziggo is zeer ontevreden.

Wifi valt heel vaak weg.

Wessel
09-10-2015

Geweldig op alle (bijna) diensten

Nergens problemen mee. Eerste aansluitpunt in orde gemaakt door een installatiemonteur. Zelf een goede kabel aangeschaft wegens blokjes op Nick jr. en nergens meer last van. Pakket van 50mbit waar van ik 40 draadloos haal. Via de kabel zelfs over de 50. Heb echter geen telefonie. Wel mobiel, niet echt super snel internet vanwege het 3g. Maar maakt me niks uit want heb overal waar ik kom wifi. Een vriendelijke klantenservice op meerdere vlakken. Telefoon, email, chat en social media. Een echte aanrader als je providers over de telefoonlijn bent gewent!

Chloe
09-10-2015

Slechte Service!

Nu tweede jaar bij Ziggo. 1e jaar ging alles goed en vlekkeloos. Maar sinds juli problemen. Het bedrijf heeft het niet onder controle. Al 6 keer moeten bellen, abonnement omgezet naar aanbieding, zouden ze doen. 1e werknemer niet doorgevoerd, 2e werknemer niet doorgevoerd. Derde bood zijn excuses aan en wel doorgevoerd met aanbieding 1e 6 maanden €34,95. Dan krijg ik een maand later over 2 mnd een factuur waar de korting weer niet is doorgevoerd en weer aangepast worden. Toen krijg ik een uitermate behulpzame man aan de telefoon die het erg vond en wel kon meeleven en ook de problemen inzag, wel complimenten voor hem.

Maar uiteindelijk krijg je je geld niet terug bij teveel betalen en wordt niet gecorrigeerd met je volgende factuur. Je betaalt nog te veel. Werknemer zwaar geïrriteerd omdat je komt met je probleem en uiteindelijk schiet je er niks mee op.

Wifi slecht.

Je moet 30 min in de wacht staan voor e vragen over de facturen, hoor van iedereen veel klachten. En wil je je abonnement aanvragen ben je als eerste aan de beurt.

Volgend jaar zeker ergens anders naar toe!

Jce
08-10-2015

Doe wat je moet doen

Ziggo maakt reclame over al hun services met pauzeren goede kwaliteit etc. Zorg eerst maar dat die mediabox fatsoenlijk werkt en niet van de goedkoopste materialen wordt gemaakt. Hierdoor kan je problemen verwachten. Sinds ziggo upc overnam is het aantal storingen explosief gestegen. De prijs is ook gestegen. Gemiste kans van Ziggo, het winstoogmerk is hoger als klanttevredenheid.

Worse Then Apple
08-10-2015

Astublieft stap over

Ik zou ervaring willen delen als ik ooit internet had om het te verkrijgen.

Yoeri
08-10-2015

Prima ervaringen

Wij nemen al jaren internet en TV af bij Ziggo. Heb op een bepaald moment WiFi problemen gehad, heb een case aangemaakt bij Ziggo. 3x gebeld in totaal om e.e.e.a te proberen daarna zonder problemen een nieuwe router ontvangen. Alles gefixt. Storingen vallen in het algemeen wel mee. Daarbij wil ik even vrijuit zeggen, storingen heb je overal, zo werkt dat helaas, ook als je overstapt naar iemand anders. Maak gebruik van de servicedesk en blijf gewoon kalm. Als je echt zo veel storingen hebt, veroorzaakt door de provider, ga dan in overleg voor een schade vergoeding. :) Ik ben prima te vrede met Ziggo.

Jan Wolter
08-10-2015

Sinds Ziggo niet meer stabiel

Sinds Upc is overgenomen, geen stabiel systeem meer. Internet valt regelmatig uit, telefoon is al maandenlang onbetrouwbaar. Dan kunnen we zelf wel bellen, maar niet gebeld worden. Dat merk je dus pas als iemand je via mobiel waarschuwt. Ziggo doet er vaag over, maar lost het niet op.

Kamil
07-10-2015

Nooit meer!

Nooit meer ziggo, 3 keer zo langzaam internet dat dat ik had bij upc. Nu ben ik bij vodafone en het werkt prima!

Ziggo is echt een slechtste bedrijf ooit!

Trish
06-10-2015

Zowel wifi als kabel drama ! Geen ster waardig

Ons internet valt uit en dan paar tellen later doet ie het weer even en dan weer uit en zo gaat het door soms zo ergelijk als je ergens mee bezig bent ! Ziggo heeft hier voor geen oplossing het internet en fb staan vol met dezelfde klachten. We nemen toch in overweging over te stappen!

Irma
06-10-2015

Slechte wifi

Sinds UPC veranderd is in ziggo is de WiFi verbinding erg slecht, Zo doet hij het en een uur later weer niet.. Lig ik in m'n bed op WiFi Netflix te kijken is de volgende dag mijn 4G bijna op. Dat zegt toch genoeg! En wij maar denken ligt aan onze modem nou niet dus want ineens doet hij weer normaal.. Helemaal kut die WiFi! Nu zit ik ook weer op m'n 4G

Eline
06-10-2015

Al 6 maanden problemen met het internet

Zit nu 6 maanden bij ziggo 2 monteurs langs geweest steeds nog slecht internet.Een dag wel internet dan de volgende dag geen internet zeggen ze je moet kanaal veranderen nou daar licht het niet aan want kabelinternet werkt ook niet steeds resetten stekker uit van de modem.Heb wel 60 keer gebeld in die 6 maanden ben het spuug spuug zat.Wil mijn contract beeindigen maar dat kon ik niet omdat ik niet genoeg klachten had.Ik weet niet of iemand mij kan zeggen of dat het klopt wat ziggo zegt ze leveren mij toch niet wat ik voor betaal ? Zo radeloos zit nu zonder internet bij hun vast en betaal gewoon door mag dat kan dat zomaar.

Shirley
06-10-2015

Zeer slecht!

Heel vaak storingen, slechte WiFi en ze komen hun telefonisch gemaakte afspraken niet na en kunnen ze ook niet terug vinden in hun systeem! Overgestapt naar Telfort, daar nooit problemen en altijd goede verbinding!