Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wij gaan overstappen naar KPN. Dit zal ongetwijfeld niet zonder slag of stoot gaan, maar het lijkt wel alsof we de afgelopen weken steeds verder afgeknepen zijn van ziggo internet. Echt erg! Inmiddels kunnen we niet eens meer internetten, ben blij met mijn Vodafone abbo op m'n foon, maar ziggo laat ons echt keihard vakken terwijl we er nog gewoon voor betalen. Met recht BELABBERD.
Wat een stel lichtekooien bij elkaar daar,
Mijn terminaal zieke onderbuurman die zelf niet kan bellen omdat hij zo goed als geen stem heeft heeft een storing aan zijn tv, afspraak met de monteur gemaakt die hen mededeelt dat hij maar contact moest opnemen met Ziggo voor een nieuw kastje.
Nu al meerdere malen getracht dit in orde te maken maar in plaats van begrip voor de situatie te hebben proberen ze te beweren dat dit niet opgelost kan worden zonder dat meneer maar even zijn pakket moet aanpassen met als gevolg dat zijn maandprijs duurder uit zal vallen.
Ik heb echt het idee dat je alleen wordt aangenomen bij de klantenservice van Ziggo als je IQ niet boven je schoenmaat uitkomt.
Er wordt geadverteerd met de hoge snelheid van Ziggo. Helaas is het zo dat de werkelijkheid enorm anders uitwijst. Alleen al het downloaden van Garageband nam 3 uur (!) in beslag. Dit terwijl ik al het andere "verkeer" op m'n internet stop heb gezet.
Wanneer worden we als consument nou eens éérlijk voorgelogen?!?!
Dit is echt het meest waardeloze Internet wat ik ooit heb gehad. Ik heb gewoon 80% van de tijd GEEN internet of deze hapert... word op de klantenservice van het kastje na de muur gestuurd. ..andere frequentie zoeken te veel mensen in 1 appartement gebouw op ziggo bladibladiblah .....
Vervolgens geven ze aan dat er eigenlijk maar 1 apparaat op de modem kan....Dus maar router aangeschaft. ...verandering: Zero!!
Resultaat met mijn mobiele van de wifi en voor Internet op tv moet ik vaak 3x de stekker eruit trekken en dan mag ik van geluk spreken als mijn Internet, netflix etc het wel doet.....
Ik ben net overgestapt. ...altijd beter dan dit....NOOIT meer Internet van ziggo!!!!!
Ervaring is wel goed maar totaal onbegrijpelijk dat ik nog steeds lees dat de Horizon box als bagger werkt. Heb hem zelf omgeruild een jaar terug na een jaar proberen voor andere media box ivm de trage werking, vastlopers, niet opnemen op de ingestelde en ga maar verder. Dan leverde ze ook nog een afstandbediening wat de box helemaal over de rooie hielp. Na een jaar lees ik nog steeds dezelfde problemen. Niet te geloven, je hoeft toch geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat na twee jaar software updates en beloftes de stekker uit deze box getrokken moet worden. Hardware van deze box kan het zware software pakket niet aan. Gelukkig zit ik in oud UPC gebied met 120mbit internet en geen storingen op TV maar zit wel met oude TV box.
Inloggen lukt bijna nooit en als het wel lukt kan je geen mails openen en of verzenden.
Ik heb internet tv + bellen (basis). Op zich is het product zelf niet altijd het probleem. Maar de klantenservice is beneden alle peil als t niet om storingen gaat. Ik heb drie maal een klacht ingediend omdat ik films had besteld (en betaald), en deze vervolgens niet in beeld kreeg, GEEN reactie, daarnaast in dezelfde klachten drie keer aangegeven dat mijn achternaam door hen al jaren verkeerd is gespeld. GEEN reactie. Pas toen ik een klacht indiende omdat mijn klachten niet werden behandeld - onder de dreiging van opzeggen- werd ik te woord gestaan en eindelijk na jaren is mijn achternaam gewijzigd. Onlangs aanbieding gehad van Telfort. Toch maar eerst Ziiggo gemaild of zij me als trouwe klant niet een voordeel konden aanbieden (want het internet is goed dus wil best klant blijven). NUL reactie, nu ga ik opzeggen
Ben al meerdere jaren bij ziggo.
Van al die klachten kan ik mij niet verenigen.
Ten eerste is de klanten service gratis (1200), dus met hands free bellen en koffie drinken is het niet erg vervelend als je een kwartier wacht.
De bandbreedte metingen moet je niet met je wifi apparaat meten maar rechtstreeks aan de modem via LAN. Wif snelheid is onder anderen afhankelijk van het signaal maar ook van je apparaat zoals pc.
De wifi in de ziggo modem is eigenlijk niet goed en valt soms gewoon weg en en je dient een eigen goede modem te kopen en daarnaast dien je de modem functie in de modem door ziggo laten uitzetten.
Nadeel hiermee is dat je geen hot spots kan gebruiken. Echter, als je mobiele telefonie van Ziggo gebruikt kan je dat wel weer.
Ik werd altijd vriendelijk geholpen.
Er treedt soms wat technisch fout gaat bijvoorbeeld een kapotte modem of decoder. Dit werd netje verholpen, een keer doordat een specialist langs kwam of doordat ze een apparaat sturen.
Trouwens, providers van ADSL of DSL lopen technisch achter. Ook al is het ultieme glasvezel, is kabel tot nu toe voldoende.
Geen goed woord over voor de dienstverlening van Ziggo, was eerst klant bij UPC wat redelijke ok was. Maar sinds dit Ziggo is geworden alleen maar storingen. Morgen opzeggen en wegwezen bij dit gedrocht.
Voor de duidelijkheid het kost me 2 minuten om naar de volgende stap van deze review te gaan en dat moet 80 mbs voorstellen....
Ziggo heeft problemen om voldoende capaciteit te leveren in het Land van Heusden en Altena.
Het is en blijft toch een verschrikkelijke klote firma.
Waarom krijgen wij niet genoeg bandbreedte? We betalen voor 50 Mb continue download en krijgen maar 8 Mb. Een zakelijk abonnement ja. Dat betekend dat je krijgt wat je besteld, want daarom betaal je 108,= euro per maand.
Een verschrikkelijke waardeloze kutfirma.
Wanneer je als bedrijf consistent faalt in het leveren van het enige product dat je levert mag je jezelf toch wel eens flink achter de oren gaan krabben. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet te negatief overkomen (vandaar ook dat ik de laagst mogelijke score geef aan dit wanbedrijf) maar het is vrij frustrerend als je meerdere malen midden in je Netflix serie, online game, of tv programma wordt afgekapt omdat Ziggo de zoveelste storing heeft. Soms gebeurt dit voor een paar minuten. Wat al vervelend genoeg is. In dit geval duurt het echter de hele avond, voor de 4 of 5de keer. Ik kan me niet herinneren wanneer de Nuon mij voor het laatst in het donker heeft gezet met een lulsmoes en me vervolgens vraagt of ik al geprobeerd heb het lichtknopje aan en uit te doen. Ik ben blij dat we volgende week overstappen naar KPN. Mocht je overwegen om over te stappen naar Ziggo dan kan ik je verzekeren dat je kansen op stabiel internet groter zijn wanneer je probeert het wifi wachtwoord te hacken van je buurvrouw met een degelijke provider dan wanneer je een contract met Ziggo afsluit. Dus tenzij je er van houdt om na het werk thuis te komen en vervolgens je avond te laten vergallen door Ziggo je eventuele langverwachte Netflix, game, tv programma of telefoongesprek te laten afkappen zou ik deze provider mijden als de pest.
Op 8 okt bel ik met 0900 1884 of te wel het callcentre van Ziggo welke onder de naam Tele Performance bekend staat.
Mijn probleem is dat ik geen NPO1 (NL1) meer kan ontvangen, wat opzicht al er vreemd is. NPO1 moet je altijd kunnen ontvangen. De tv''s van mijn kinderen ontvangen deze zender wel.
Vooraf moet je postcode en huisnr inspreken, dan een aantal menukeuzen en dan krijg je uiteindelijk een medewerker te spreken. Ik stel me voor en de eerste vraag is Wat is uw postcode en huisnr? Volgens mij had ik deze al opgegeven. Oja! wat was uw naam (nog zo'n domme vraag, want ik heb me voorgesteld), dan moet je nog je geb.datum opgeven (extra controle volgens zeggen).
Toen het probleem uitgelegd. Gelijk de vraag "wat is het nummer van de smartcard? Mijn antwoord..ik pak de card er evenbij...momentje. Ik lees het nummer van de card voor. Wordt me de vraag gesteld" Zit de card in de tv? Nee natuurlijk niet, ik zei toch dat ik hem er even bij pak. O ja was de reactie. Dan krijg je de routine van even oppoetsen en wachten. Na verloop van een 30 tellen mocht de kaart weer in de tv. Geen NPO1. De callcentre medewerker was het met me eens dat dit wel erg vreemd was.Hij wilde even gaan overleggen. Nadat hij weer terug was gaf hij aan een nieuwe smartcard te sturen want mogelijk was de smartcard defect? Vreemd want alle andere kanalen kon ik gewoon ontvangen.
15 okt maar weer opnieuw gebeld want ik had nog altijd geen nieuwe smartcard ontvangen. Krijg je weer zo'n inti callcentre medewerker. Moet je weer je naam opgeven (hallo, luisteren jullie wel een keer?) en je geb.datum. Vervolgens weer het hele verhaal verteld alsmede wat er is afgesproken....Krijg je de reactie: "Hier is niets over genoteerd n het systeem". Maar goed je kunt weinig anders. De callcentre medewerker vertelde nog even dat ik wel nog 5 werkdagen moest wachten. Dus ik moet 12 dagen wachten op vervangen, wat een gigantische service en daar moet ik ook nog voor betalen? Mij werd toegezegd dat ik 15 euro korting zou krijgen op mijn volgende rekening of misschien op de daaropvolgende rekening.
16 okt zit ik 's avonds te kijken, en vallen alle kanalen weg. Ik zwaar geirriteerd weer gebeld. Natuurlijk weer de hele riedel van postcode, huisnummer, naam en geboorte datum waarna ik de doorgeef dat ik nu helemaal geen zenders meer heb. De reactie;" Ja meneer dan is de nieuwe smartcard verwerkt en naar u verzonden" Vraag ik dus nog wanneer hij denk dat ik deze card ga ontvangen? "Morgen ligt het bij u in de brievenbus". Volledigheidshalve vraag ik nog of hij dit zeker wist. "Ja meneer echt... morgen heeft u het". Als je het niet zeker weet zeg het dan want anders moet ik morgen weer bellen en dan zal het geen prettig gesprek worden was mijn reactie. "Nee meneer u kunt dit van mij rustig aannemen. Morgen kunt u weer gewoon kijken".
17 okt. Geheel volgens verwachting .....geen nieuwe smartcard ontvangen, en dus maar weer gebeld. Gemakshalve noem ik de geld verspillende riedel maar even niet en vraag direct naar een leidinggevende omdat dit dus geen prettig gesprek zal worden. Als reactie kreeg ik het antwoord "Nou meneer ik kan wel wat hebben". Ze kon niets voor me doen, geen monteur met een nieuwe card langssturen, zelf een card kopen en declareren was ook geen optie. Ik was in alle staten en had aangegeven dat Tele Performance maar een waardeloze organisatie was. Gaat de dombo nog vragen hoe ik weet dat Tele Performance het callcentre achter Ziggo is? Dit was voor mij de limit. Ik hoef geen verantwoording af te leggen waar ik mijn informatie vandaan haal als ze hun werk goed doen en heb verbaal met de medewerker de vloer gemobd. Het eind van het verhaal was dat ze dus blijkbaar niet voldoen kon hebben want ze was helemaal stil. Op de opmerking dat ik contact ga opnemen met de heer B. Coopmans (management team). Voor alle mensen die rechtstreeks bij Ziggo willen klachten....het hoofdkantoor zit in Utrecht aan de atoomweg 100. Het telefoonnummer luidt 088-717 0000
Sinds UPC Ziggo is niets als storingen
Heeft ons al veel geld gekost om alles weer te laten draaien
I pads i phone computer monitoring zonnepanelen slimme thermostaat enz
Als we het geweten hadden dan!
Altijd maar storingen
Ik zit sinds 1997 bij Ziggo toen @Home, huilen met de pet op. Niet anders als je googled bijv. automerken dat je links terugkrijgt www.zelfmoord.nl of waarom doet een narcist wat hij doet? of hoe herken ik een narcist? wat is een narcistische woede? En dat soort links krijg je gewoon als je simpele dingen invoert die er niets mee te maken hebben. Ik heb het vermoeden dat er ergens een pestkop zit, die ik niet wens te zien, voelen, horen, ontmoeten, spreken, laat staan te merken. Ik wil niet de tweede Tim Ribberink worden.
Volgens mij zijn het slimme jongens die ons proberen negatief te maken. Dat getuigt al van het feit dat er bij ons een aantal zijn opgenomen. En daar hebben wij internet van. KPN met zijn gezeik moet ik al helemaal niet. Dus wij hebben geen keus qua provider. Glasvezel is bij ons niet betaalbaar of haalbaar. Haperend als de ziekte, iedere keer problemen. Dan komt er iemand kijken dan treed ineens het probleem niet op. Heel raar. De monteur gaat daardoor ook aan ons twijfelen, maar de klachten keren ineens terug als de monteur zijn hielen heeft gelicht. Je zou bijna denken dat er een duiveltje van een of ander telecom bedrijf in onze aansluiting zeg maar gerust zit te klooien.
Als ik op YouTube een filmpje wil zien kan dat nooit zonder problemen. Er is al een techneut bij geweest die ook zoiets nog nooit gezien heeft en het niet kan oplossen. Normaal kennen ze niet bij Ziggo. Mails die niet geleverd worden, mails waar je op zit te wachten die komen als je ze niet meer nodig hebt. Downloads die verkeerd binnengehaald worden of beschadigd zijn. Huilen met de pet op.
Het is jammer dat ik geen geld heb voor een rechtsbijstandverzekering anders regende het voor mij claims bij Ziggo. Service moet het gewoon doen, en doen wat er gevraagd is, maar zelfs dat kunnen ze niet. Alleen maar de thuisgebruiker pesten, pesten, pesten. Tot de thuisgebruiker de wanhoop nabij is, dan zitten ze daar te genieten. Heb ik gelijk? Nee, natuurlijk niet. Natuurlijk is het allemaal niet waar, weet je waarom omdat ik kwaad ben en de waarheid over dat bedrijf zeg. Ik kan glashard zijn.
Horizon tv, begin er alsjeblieft niet aan. Niet alleen werkt het NOOIT, als je op vakantie bent in het buitenland (dan wanneer je het "nodig" hebt dus) kan dat überhaupt niet. Wat een zwakzinnigen....
Ten eerste werd de internet aanmelding niet verwerkt, daarna gebeld, en werd toegezegd dat het alsnog gedaan werd. 4 dagen later bericht, Uw aanvraag is verwerkt, maar geen aankondiging wanneer het aansluit materiaal verstuurd wordt. Gebeld, en kreeg te horen aansluiting wordt per 20 Oktober opgeleverd, 17 dagen na online bestelling. Maar, we kunnen niet garanderen dat de aansluit apparatuur dan ook al geleverd wordt!
Heb het gedeponeerd als klacht, maar ja wat schiet e hiermee op. Niks !1
Een en al ellende met die Horizon tv. Steeds meldingen met diverse foutcodes. Steeds wordt er gezegd kabels controleren terwijl ik helemaal niet aan de kabels heb gezeten. Dan moet ik het weer 15 minuten uitzetten. Word er gek van. Zit je tv te kijken kan je niet verder kijken vanwege al die meldingen. De afstandsbediening pakt de tv niet en ook de volumeknop doet het niet. Ik heb vandaag een melding gedaan en een monteur geeist. Als dit niet spoedig gebeurt of dat ik deze ellende hou dan stap ik over naar een andere provider. Tt nu toe niet aan te bevelen de Horizon.
Van mij krijgen ze 1 ster maar moet 0 zijn geen goed word oven ziggo wat een vlut bedrijf en die telfoonnisten weten niet waar ze het over hebben praatjes maken
Hoe kan het zo zijn dat wij jaren geen problemen hebben gehad met de snelheid van UPC terwijl wij nu alleen maal traag ladende websites openen en bijna geen filmpjes kunnen kijken. Zelfs voor veel geld draadloos WiFi aangekocht a €150.- Streepjes wifi staan helemaal vol maar snelheid blijft ellende. Kan iemand mij vertellen wat er gaande is?