Wessel
09-10-2015

Geweldig op alle (bijna) diensten

Nergens problemen mee. Eerste aansluitpunt in orde gemaakt door een installatiemonteur. Zelf een goede kabel aangeschaft wegens blokjes op Nick jr. en nergens meer last van. Pakket van 50mbit waar van ik 40 draadloos haal. Via de kabel zelfs over de 50. Heb echter geen telefonie. Wel mobiel, niet echt super snel internet vanwege het 3g. Maar maakt me niks uit want heb overal waar ik kom wifi. Een vriendelijke klantenservice op meerdere vlakken. Telefoon, email, chat en social media. Een echte aanrader als je providers over de telefoonlijn bent gewent!

Chloe
09-10-2015

Slechte Service!

Nu tweede jaar bij Ziggo. 1e jaar ging alles goed en vlekkeloos. Maar sinds juli problemen. Het bedrijf heeft het niet onder controle. Al 6 keer moeten bellen, abonnement omgezet naar aanbieding, zouden ze doen. 1e werknemer niet doorgevoerd, 2e werknemer niet doorgevoerd. Derde bood zijn excuses aan en wel doorgevoerd met aanbieding 1e 6 maanden €34,95. Dan krijg ik een maand later over 2 mnd een factuur waar de korting weer niet is doorgevoerd en weer aangepast worden. Toen krijg ik een uitermate behulpzame man aan de telefoon die het erg vond en wel kon meeleven en ook de problemen inzag, wel complimenten voor hem.

Maar uiteindelijk krijg je je geld niet terug bij teveel betalen en wordt niet gecorrigeerd met je volgende factuur. Je betaalt nog te veel. Werknemer zwaar geïrriteerd omdat je komt met je probleem en uiteindelijk schiet je er niks mee op.

Wifi slecht.

Je moet 30 min in de wacht staan voor e vragen over de facturen, hoor van iedereen veel klachten. En wil je je abonnement aanvragen ben je als eerste aan de beurt.

Volgend jaar zeker ergens anders naar toe!

Jce

Doe wat je moet doen

Ziggo maakt reclame over al hun services met pauzeren goede kwaliteit etc. Zorg eerst maar dat die mediabox fatsoenlijk werkt en niet van de goedkoopste materialen wordt gemaakt. Hierdoor kan je problemen verwachten. Sinds ziggo upc overnam is het aantal storingen explosief gestegen. De prijs is ook gestegen. Gemiste kans van Ziggo, het winstoogmerk is hoger als klanttevredenheid.

Worse Then Apple

Astublieft stap over

Ik zou ervaring willen delen als ik ooit internet had om het te verkrijgen.

Yoeri

Prima ervaringen

Wij nemen al jaren internet en TV af bij Ziggo. Heb op een bepaald moment WiFi problemen gehad, heb een case aangemaakt bij Ziggo. 3x gebeld in totaal om e.e.e.a te proberen daarna zonder problemen een nieuwe router ontvangen. Alles gefixt. Storingen vallen in het algemeen wel mee. Daarbij wil ik even vrijuit zeggen, storingen heb je overal, zo werkt dat helaas, ook als je overstapt naar iemand anders. Maak gebruik van de servicedesk en blijf gewoon kalm. Als je echt zo veel storingen hebt, veroorzaakt door de provider, ga dan in overleg voor een schade vergoeding. :) Ik ben prima te vrede met Ziggo.

Jan Wolter

Sinds Ziggo niet meer stabiel

Sinds Upc is overgenomen, geen stabiel systeem meer. Internet valt regelmatig uit, telefoon is al maandenlang onbetrouwbaar. Dan kunnen we zelf wel bellen, maar niet gebeld worden. Dat merk je dus pas als iemand je via mobiel waarschuwt. Ziggo doet er vaag over, maar lost het niet op.

Kamil
07-10-2015

Nooit meer!

Nooit meer ziggo, 3 keer zo langzaam internet dat dat ik had bij upc. Nu ben ik bij vodafone en het werkt prima!

Ziggo is echt een slechtste bedrijf ooit!

Trish

Zowel wifi als kabel drama ! Geen ster waardig

Ons internet valt uit en dan paar tellen later doet ie het weer even en dan weer uit en zo gaat het door soms zo ergelijk als je ergens mee bezig bent ! Ziggo heeft hier voor geen oplossing het internet en fb staan vol met dezelfde klachten. We nemen toch in overweging over te stappen!

Irma

Slechte wifi

Sinds UPC veranderd is in ziggo is de WiFi verbinding erg slecht, Zo doet hij het en een uur later weer niet.. Lig ik in m'n bed op WiFi Netflix te kijken is de volgende dag mijn 4G bijna op. Dat zegt toch genoeg! En wij maar denken ligt aan onze modem nou niet dus want ineens doet hij weer normaal.. Helemaal kut die WiFi! Nu zit ik ook weer op m'n 4G

Eline

Al 6 maanden problemen met het internet

Zit nu 6 maanden bij ziggo 2 monteurs langs geweest steeds nog slecht internet.Een dag wel internet dan de volgende dag geen internet zeggen ze je moet kanaal veranderen nou daar licht het niet aan want kabelinternet werkt ook niet steeds resetten stekker uit van de modem.Heb wel 60 keer gebeld in die 6 maanden ben het spuug spuug zat.Wil mijn contract beeindigen maar dat kon ik niet omdat ik niet genoeg klachten had.Ik weet niet of iemand mij kan zeggen of dat het klopt wat ziggo zegt ze leveren mij toch niet wat ik voor betaal ? Zo radeloos zit nu zonder internet bij hun vast en betaal gewoon door mag dat kan dat zomaar.

Shirley

Zeer slecht!

Heel vaak storingen, slechte WiFi en ze komen hun telefonisch gemaakte afspraken niet na en kunnen ze ook niet terug vinden in hun systeem! Overgestapt naar Telfort, daar nooit problemen en altijd goede verbinding!

G Kiewiet
06-10-2015

Trage, slecht functionerende wifi.

Sinds een jaar vaak internetstoring. Bereik wifi kleiner dan voorheen. Wifi regelmatig slecht. Mobiel abonnement; bellen geen probleem maar in mijn omgeving zelden de mogelijkheid tot 'appen' en internetten. Helaas weinig tot geen concurrentie in mijn omgeving dus veroordeeld om bij Ziggo te blijven.

Edwin
06-10-2015

Al jaren lang instabiele connectie, wordt het laatste jaar onwerkbaar, bagger du

Ziggo had bij ons in de wijk een kabel monopolie dus weinig keus.

Vanaf het begin een of twee kortdurende connectie storingen, laatste jaar is het gewoon bar slecht.

Gelukkig is bij ons in de wijk een initiatief opgestart voor glasvezel, kan niet wachten totdat dit bagger internet de deur uit kan.

Klaas

Veel storing

Geen goede ervaring.

05- 10 nieuwe horizon box even goed.

06-10 vergeet het maar box op rood.

Monteur 2 komt zaterdag .

Verder modus 2 wegens verkeerde software.

Niet meer werkende printer.

Bacher WiFi .

Werd mij verteld dat het Vodafone 4g daar van de oorzaak was.

Had nu begrepen dat het netwerk Vodafone werd overgenomen.

En dan zal het WiFi gebeuren beter zijn.

P.sieswerda
05-10-2015

Sinds fusie UPC-ZIGGO blijvende waardeloze WIFI dus opzeggen

Sinds fusie UPC-ZIGGO een waardeloze WIFI waarvoor men snertadviezen geeft die totaal niets oplossen zodat ik UPC-ZIGOO de groeten doe en me aan sluit bij die 26.000 mensen die eerder al hun contract met ZIGGO-UPC opgezegd hebben.

Jessica
05-10-2015

Helemaal tevreden!

Verkoper aan de deur gehad en abonnement afgesloten.

Later kwam ik er achter dat ziggo het oude UPC is en door slechte ervaringen daarmee in het verleden en de slechte recensies op deze website te lezen werd ik nogal huiverig.

Maar ik kan alleen maar zeggen, we zijn super tevreden! Hele aardige monteur die alles goed en netjes heeft aangesloten, nog een versterker erbij geplaatst zodat het bereik beter is. Super mooi beeldkwaliteit! ( veel mooier dan KPN), alle afspraken komen ze mooi na ( uitbreiding pakket) afstandsbediening is top en tv reageert snel.

WiFi= snel.

1 verbeterpuntje : de prijzen zijn exclusief btw, dacht daarom nog goedkoper uit te zijn, de verkoper had dit best kunnen zeggen nadat we toch al klant wouden worden. Maar prijs - kwaliteit alsnog goed!

Janette

Matig

sinds 2 maand horizon alles aangesloten door monteur van ziggo ,nieuwe wanddoos nieuwe modem nieuwe horizon. Na aantal weken hapert het geluid weer monteur erbij weer even goed meerdere keren gebeld en instellingen horizon nagekeken en ingesteld.Vorige week weer voor zelfde euvel gebeld (zoveelste keer) kwam 3e monteur alles nagekeken en doorgemeten ,zat er sluiting in wanddoos omdat de eerste monteur de kernschroef was vergeten.Monteur horizon gereset en drie dagen goed gedaan nu weer zelfde klacht dat geluid hapert .Woensdag komt 4e monteur langs.Worden er moe van

Raimond
04-10-2015

ik kijk graag naar Nickelodeon tv ook s nachts heb je nu een boks kanaal er op en gebeld met ziggo en kunnen mijn niet helpen om het TeenNick terug te krijg wij als klanten kunnen niet bepalen wat we zien terwijl ik er voor betaal . of terug anders stap ik over naar kpn

Puck veugelers

Fout vanaf dag 1

Vanaf dag 1 alles al fout, 2x de verkeerde spullen binnen gerkregen, 28€ telefoonkosten gemaakt terwijl ik eigenlijk al gratis had moeten bellen naar 1200, mijn abbonement liep al. Nu geprobeerd mijn pakket te wijzigen, telefonisch, na een week niks gehoord te hebben maar weer gebeld, en natuurlijk, weer niet goed gegaan. Nu maar alles opgezegd ben er klaar mee, wat een slecht bedrijf zeg

Tim van Rooijen
02-10-2015

Sinds fusie zeer slecht

Over UPC was ik altijd tevreden. Sinds de fusie hebben we alleen maar gezeik, wij kunnen geen normaal internet meer krijgen. Wij krijgen allemaal melding over ip toewijzing. Bij de klantenservice zeggen ze dat het aan de bekabeling ligt. Ik ben geen computer expert, maar volgensmij weet iedereen dat dat nergens op slaat.