Sjon
02-02-2019

Onbetrouwbare leverancier van diensten

Sinds kort alles nieuw van ziggo en nog nooit zoveel storingen met tv signaal en internet/WiFi

Jeff
02-02-2019

Ziggo Humax Digitale Ontvanger.

Ben overgegaan bij Ziggo van Analoge naar Digitale TV. Ontvanger netjes gekregen heb hem geinstalleerd,toen kreeg ik problemen elke 3 uur gaat de TV nu op Standby alle settingen geprobeerd geen resultaat.Helpdesk gebeld van Ziggo die deelde mij mede dat ik 170 euro moet betalen voor als er een monteur komt kijken.

Ik sta nu op een punt om over te gaan naar een andere Aanbieder,ik ben er wel een beetje klaar mee.

Erik
31-01-2019

Geen probleem

Eens per jaar een belletje, dan krijg ik weer korting en zo nodig een nieuwe modem of decoder. Laatst nog een accesspoint ontvangen. Gratis.

Top service.

Bjorn
29-01-2019

Waardeloos al een maand ziggo grote rotzoooi

Al een maand ziggo en hebben nog niet een dag fatsoenlijk wifi gehad elke dag op nieuw inloggen.

De tv beeld haapert live tv en terug kijken noem het maar op 3 monteurs bij geweest 1 daarvan liegt nog dat die kabels heeft vervangen wat niet waar is! (Neus zitte kaaie uur lang)

En ja hoor wel gewoon de kosten afschrijven

En het bekende klacht word door gevoerd .ziggo ????

Waardeloose bende!

Mariella
29-01-2019

Inadequaat en ronduit liegen over afspraken

Wij hebben een zakelijk abonnement van Ziggo voor TV en internet. Na werkzaamheden eind december/begin januari viel het internet steeds weg. Het was onwerkbaar, dus er moest een monteur langskomen. Helaas was de kortste termijn voor een afspraak 3 weken (!) later. Dit vonden wij eigenlijk al onacceptabel, maar we hebben het braaf afgewacht. De monteur heeft vervolgens enkele dingen gedaan, maar later op dezelfde dag bleken de problemen met het internet niet te zijn opgelost. Wij hebben meteen gebeld voor een nieuwe afspraak, dit was op donderdagavond. Er zou voor de aankomende maandag een nieuwe afspraak worden ingepland. Over het tijdstip zou Ziggo op zondag nog contact met ons opnemen. Ziggo heeft geen contact met ons opgenomen, we hebben 's avonds zelf nog moeten bellen om te vragen hoe laat we de monteur kunnen verwachten. Er werd ons BEVESTIGD dat er een monteur op maandag tussen 8-12 uur ingepland stond. Wij hebben de volgende dag gewacht tot 12:30 uur. Geen monteur. Ziggo gebeld met de vraag waar de monteur blijft. Wordt er doodleuk gezegd dat er helemaal geen monteur voor ons staat ingepland, terwijl dit nog geen 24 uur geleden aan ons was bevestigd. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Dat is toch gewoon liegen in het gezicht van je klanten? Mijn man heeft nota bene een vrije dag opgenomen om op de monteur te wachten, helemaal voor niets dus. Ondertussen zitten we al een maand zonder betrouwbaar internet. De helpdeskmedewerker noemt dit geen spoedgeval, dus we kunnen nog 2 dagen wachten op een monteur. Hoezo betreft dit geen spoed bij Ziggo? Wij hebben een zakelijk abonnement en hebben vanzelfsprekend werkend internet nodig voor de zaak. De service van Ziggo is zo onbegrijpelijk slecht en klantontvriendelijk. Neem a.u.b. een andere provider als het even kan. Wij gaan wel overstappen.

Nnn
29-01-2019

Niet behulpzaam en elke keer weer slechte service

Verschrikkelijk hoe ze je te woord staan bij de klantenservice ze hebben zelf geen idee waar ze het over hebben

Overal in huis wifi!

Op zaterdag gebeld met Ziggo. Had op zolder slechte wifi. Bleek ik een oude router te hebben. Ziggo zou een nieuwe, sterkere, op sturen.

Maandag daarop werd de nieuwe router bezorgd door Postnl. Aangesloten en overal in huis wifi! Fantastisch.

Dus zaterdag bellen en op maandag een nieuwe ontvangen: service een 10!

Carmen
28-01-2019

Veel geld voor alleen maar problemen

Sinds 2013 ben ik klant van Ziggo , toen nog UPC, helaas heb ik nog geen jaar zonder problemen gezeten vanaf begin aan alleen maar problemen, is het niet internet dan is het TV. Inmiddels al 4 keer een nieuwe Horizonbox, 5 keer Monteur in huis geweest en nu alweer problemen met Ziggo TV Box. Al zelf tig keer kabels van wandcontactdoos , splitter bij aansluiting vervangen en toch gaat het altijd weer naar een paar manden mis en de TV Box gaat om de neusslang op offline. Nu wordt mij weer een monteur aangeboden en verklaart dat ik de kosten indien in de wandcontactdoos een fout zit moet dragen. Hier ben ik niet akkoord mee aangezien deze wandcontactdoos bij oplevering van het huis reeds was installeert, dit naar informatie van Monteurs welk ook de aansluiting van buiten naar binnen het huis hebben gelegd. Ook vind ik het een erg vreemde zaak dat al de monteurs nooit de wandcontactdoos hebben gecheckt net zo als de buitenleiding die ook nooit is gecontroleerd . Helaas nog geen glasvezel gehad tot nu , maar eindelijk bericht dat het haast afgerond is en ik mij kan aanmelden. Dus Ziggo is voor mij binnenkort verleden tijd, waardeloos , je betaald dik geld voor veel problemen. Ik raad het geheel af!

28-01-2019

Slecht internet na nieuwe modem .rekening 80 euro ontvangen

Na vervanging van de modem die er nog hing uit het upc tijdperk nu na veel problemen een nieuwe box ontvangen.Ook deze box gaf problemen.Diverse keren in de chat gezeten waar de modem gereset is door een medewerker en op hun advies alles na de modem nagekeken.Niks hielp.Dus op hun advies een monteur laten komen.Als de problemen door mij werden veroorzaakt zou er 50 euro in rekening worden gebracht.Als het aan ziggo zou liggen dan niks.Monteur is geweest en constateerde een slechte splitter voor de modem.Deze splitter is bij de modem van upc geleverd .Monteur is weg en er komt een rekening van 50 euro plus 30 euro materiaal.Ik heb ziggo gebeld en nu is in een keer ook de splitter niet meer van hun.Dit kan niet.Ziggo heeft upc overgenomen en kan zo maar niet de voorwaarden wijzigen.Ook levert ziggo dus bewust geen splitter bij een nieuwe modem.Als er namelijk een slipper bij het pakket aanwezig was had ik deze kunnen monteren.Ik vind dit een slechte zaak en bewust verrakkerij van klanten door oa in een chat alleen aan te geven na de modem alles te controleren en bewust niet aan te geven ook voor de modem te kijken.Mensen die een modem krijgen zouden ook een splitter moeten ontvangen want zonder splitter werkt het niet.Zeer slechte zaak dat ziggo zo met zijn klanten omgaat.

Ashley
27-01-2019

Al 3 weken ellende!

Wat een bagger provider is Ziggo zeg! Sinds er 9 op 10 januari onderhoud is geweest valt de wifi er om de 5 minuten uit. Heeeel vervelend als de wifi in huis dringend nodig is voor school/werk. Tot drie keer gebeld en een aantal jeer gechat, waarna het zogenaamd ‘goed moest zijn’. Niet dus! 11 januari te horen gekregen dat de monteur 28 januari langskomt. Drie weken later dus, eerder kon niet. Belachelijk! Wordt er ook nog dood leuk gezegd ‘wel fijn dat er iemand komt kijken.’ Nou mag het na 3 weken ellende. Top punt van irritatie als je bezig ben met je werk en elke keer opnieuw kan beginnen omdat de wifi weer eens uitvalt. Toen maar met de hotspot van de telefoon wat ervoor gezorgd heeft dat van drie telefoons de mbs (10gb per mobiel) op zijn. Krijg je ter compensatie 1 maand movies en series xl en ziggo sport totaal gratis. Niet erbij verteld dat ze je daarna gelijk vastzet aan een abbonement. Schandalig! Omdat we hier gelukkig zelf op tijd achter zijn gekomen is dit stop gezet. Lijkt me niet dat je zo met je klanten omgaat Ziggo?!

Hugo

Nooit tevreden geweest

Jaren klant geweest nu is het genoeg

Willy

Geen televisie en internet

Er zou een monteur komen om een nieuwe tv box aan te sluiten die is niet geweest. Zit nu het hele weekend zonder televisie omdat ze de andere tv box al hebben afgesloten. Ik zou het iedereen willen afraden om ziggo te nemen. Ze zijn ook al niet vriendelijk aan de telefoon zes slecht

Jones

Zeer slechte diensten en ook nog eens 0900 nummer

Elke keer als ik contact met ziggo opneem krijg ik foutieve informatie. Het lijkt alsof er een stel idioten daar werken die niet weten wat voor diensten ze zelf leveren en zomaar wat doen. Een medewerker had zomaar een pakket voor me aangesloten waar ik niet om gevraagd heb. Daarnaast stelde ik een simpele vraag over een facturatie dat niet klopte. Ik moest doorverbonden met een afdeling die volgens de medewerker tot 18:00 open was, terwijl een ander medewerker aangeeft dat ze tot 17:30 open zijn. Dit kan toch niet! zeeeer en zeer slechte service en ook nog duur

Sergen

Geen internet!

Geen internet bereik!

Huur film via pathé thuis maar krijg regelmatig internet problemen. Dit is nu de 4de keer gebeurd ben er klaar mee.

Zeer slecht en bij storing check staat niks op mijn adres. Waardeloos dit!

Has

Veel te duur!

Veel te duur en geen korting krijgen tijdens black friday zoals nieuwe klanten wel krijgen terwijl ik al zoveel jaar netjes betalende klant ben.

Als je klanten wil wegjagen moet je het zo doen Ziggo!

Na dit jaar weg bij Ziggo in ieder geval.

Patrick

Technisch dienst helemaal kut

Na een week wachten op een monteur werd het probleem opgelost dacht men.

De monteur was nog geen 10 min weg en her probleem waar hij voor kwam was er weer. We hadden al gezegd dat ons kastje stuk was maar dat was niet zo volgens de monteur. Nou het kastje is weldegelijk stuk

Nu maar weer wachten op een prutser. Ziggo is gewoon kut

Cor
24-01-2019

Overstap digitale TV na beëindiging analoog signaal

In mijn postcodegebied wordt de doorgifte van het analoge tv-signaal beëindigd. Analoge televisie is het enige product dat ik nu nog afneem van Ziggo. In het verleden heb ik ook internet en telefonie gehad van Ziggo, dit was echter dramatisch slecht, veelvuldig contact hierover gehad met Ziggo, maar Ziggo heeft nooit een oplossing geboden, daarom ben ik voor deze producten overgestapt naar een andere aanbieder, die wel in staat is om goed werkende producten (internet en telefonie) te leveren. Voor (analoge)TV ben ik destijds bij Ziggo gebleven, omdat dit product wel van goede kwaliteit was. Omdat de doorgifte van het analoge TV-signaal wordt beëindigd, biedt Ziggo de gebruikers van analoge TV een kastje (HUMAX) aan, die het mogelijk maakt om op de televisies het (nieuwe) digitale signaal te kunnen ontvangen. Een kastje wordt gratis door Ziggo ter beschikking gesteld en voor een extra kastje moet bijna € 30,= worden betaald (maximaal 2 extra ontvangers). Ik heb de HUMAX ontvangers inmiddels ontvangen en geïnstalleerd (is heel eenvoudig). In eerste instantie was ik erg tevreden over de kwaliteit van de televisiebeelden, alle zenders deden het. Maaaaaaaaaar helaas, al snel zijn er problemen, Ziggo blijkt niet in staat om de kwaliteit van de doorgifte van het signaal te kunnen garanderen. Bepaalde zenders worden niet meer, of in heel slechte kwaliteit ontvangen. Foutcode E37 storing in netwerk. Gezien mijn ervaringen uit het verleden met Ziggo heeft het totaal geen zin hier melding van te maken, oplossingen worden toch niet geboden. Ik ga er vooralsnog vanuit dat deze storing samenhangt met de overgang van analoog naar digitaal (Ik geef ZIGGO het voordeel van de twijfel). Mocht binnen een redelijke termijn de kwaliteit van de doorgifte van het televisiesignaal niet verbeteren, dan ga ik ook voor mijn televisie afscheid nemen van Ziggo.

Gelukkig maar dat er concurrentie is.

Lies
22-01-2019

Al 3 maanden aan het wachten

Volgens hun gegevens zou er een kabel moeten liggen naar ons huis. Dit bleek echter niet zo te zijn. Nu zijn we 3 maanden verder, na meerdere keren contact te hebben gehad en verschillende beloftes nog steeds niemand gezien. Het enige wat ze wel doen is de rekeningen blijven innen onder het mom van wanneer alles is gemaakt, zullen we het verrekenen.

Ziggo is erg makkelijk met hun antwoorden, het enige wat je hoort is we hebben het voor u uitgezet. Dus met andere woorden, zoek het verder zelf uit.

Arnold
21-01-2019

Zakelijk abolomend

Waardeloos bedrijf heb je zakelijk Paket zegen ze dat ze binnen 4 uur je kunnen helpen waarde loos 2 weken pas geen internet telefoon niks waardeloos bedrijf is dat ik ga en schade claim in dienen van me bv 1000 per dag advocaten zit en er al op hun zegen ook waardeloos bedrijf

Angelo
20-01-2019

Ben blij dat ik van ziggo af ben

Zat een paar jaar bij ziggo maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Wat een gezeik dan weer blokken en storing wifi valt vaak weg, en als ik een dagpas kocht sloten ze hem naar de wedstrijd pas aan.

Ik ben nu blij want ik heb nu gewoon een internet abonnement van 19,95 en IPTV ik kijk voor 100euro per jaar zowel alle sportzenders van Nederland alle zenders uit England en de verenigde staten en binnen 5 minuten was het geregeld dat krijgt ziggo niet voor elkaar.?