Ashley
27-01-2019

Al 3 weken ellende!

Wat een bagger provider is Ziggo zeg! Sinds er 9 op 10 januari onderhoud is geweest valt de wifi er om de 5 minuten uit. Heeeel vervelend als de wifi in huis dringend nodig is voor school/werk. Tot drie keer gebeld en een aantal jeer gechat, waarna het zogenaamd ‘goed moest zijn’. Niet dus! 11 januari te horen gekregen dat de monteur 28 januari langskomt. Drie weken later dus, eerder kon niet. Belachelijk! Wordt er ook nog dood leuk gezegd ‘wel fijn dat er iemand komt kijken.’ Nou mag het na 3 weken ellende. Top punt van irritatie als je bezig ben met je werk en elke keer opnieuw kan beginnen omdat de wifi weer eens uitvalt. Toen maar met de hotspot van de telefoon wat ervoor gezorgd heeft dat van drie telefoons de mbs (10gb per mobiel) op zijn. Krijg je ter compensatie 1 maand movies en series xl en ziggo sport totaal gratis. Niet erbij verteld dat ze je daarna gelijk vastzet aan een abbonement. Schandalig! Omdat we hier gelukkig zelf op tijd achter zijn gekomen is dit stop gezet. Lijkt me niet dat je zo met je klanten omgaat Ziggo?!

Hugo

Nooit tevreden geweest

Jaren klant geweest nu is het genoeg

Willy

Geen televisie en internet

Er zou een monteur komen om een nieuwe tv box aan te sluiten die is niet geweest. Zit nu het hele weekend zonder televisie omdat ze de andere tv box al hebben afgesloten. Ik zou het iedereen willen afraden om ziggo te nemen. Ze zijn ook al niet vriendelijk aan de telefoon zes slecht

Jones

Zeer slechte diensten en ook nog eens 0900 nummer

Elke keer als ik contact met ziggo opneem krijg ik foutieve informatie. Het lijkt alsof er een stel idioten daar werken die niet weten wat voor diensten ze zelf leveren en zomaar wat doen. Een medewerker had zomaar een pakket voor me aangesloten waar ik niet om gevraagd heb. Daarnaast stelde ik een simpele vraag over een facturatie dat niet klopte. Ik moest doorverbonden met een afdeling die volgens de medewerker tot 18:00 open was, terwijl een ander medewerker aangeeft dat ze tot 17:30 open zijn. Dit kan toch niet! zeeeer en zeer slechte service en ook nog duur

Sergen

Geen internet!

Geen internet bereik!

Huur film via pathé thuis maar krijg regelmatig internet problemen. Dit is nu de 4de keer gebeurd ben er klaar mee.

Zeer slecht en bij storing check staat niks op mijn adres. Waardeloos dit!

Has

Veel te duur!

Veel te duur en geen korting krijgen tijdens black friday zoals nieuwe klanten wel krijgen terwijl ik al zoveel jaar netjes betalende klant ben.

Als je klanten wil wegjagen moet je het zo doen Ziggo!

Na dit jaar weg bij Ziggo in ieder geval.

Technisch dienst helemaal kut

Na een week wachten op een monteur werd het probleem opgelost dacht men.

De monteur was nog geen 10 min weg en her probleem waar hij voor kwam was er weer. We hadden al gezegd dat ons kastje stuk was maar dat was niet zo volgens de monteur. Nou het kastje is weldegelijk stuk

Nu maar weer wachten op een prutser. Ziggo is gewoon kut

Cor
24-01-2019

Overstap digitale TV na beëindiging analoog signaal

In mijn postcodegebied wordt de doorgifte van het analoge tv-signaal beëindigd. Analoge televisie is het enige product dat ik nu nog afneem van Ziggo. In het verleden heb ik ook internet en telefonie gehad van Ziggo, dit was echter dramatisch slecht, veelvuldig contact hierover gehad met Ziggo, maar Ziggo heeft nooit een oplossing geboden, daarom ben ik voor deze producten overgestapt naar een andere aanbieder, die wel in staat is om goed werkende producten (internet en telefonie) te leveren. Voor (analoge)TV ben ik destijds bij Ziggo gebleven, omdat dit product wel van goede kwaliteit was. Omdat de doorgifte van het analoge TV-signaal wordt beëindigd, biedt Ziggo de gebruikers van analoge TV een kastje (HUMAX) aan, die het mogelijk maakt om op de televisies het (nieuwe) digitale signaal te kunnen ontvangen. Een kastje wordt gratis door Ziggo ter beschikking gesteld en voor een extra kastje moet bijna € 30,= worden betaald (maximaal 2 extra ontvangers). Ik heb de HUMAX ontvangers inmiddels ontvangen en geïnstalleerd (is heel eenvoudig). In eerste instantie was ik erg tevreden over de kwaliteit van de televisiebeelden, alle zenders deden het. Maaaaaaaaaar helaas, al snel zijn er problemen, Ziggo blijkt niet in staat om de kwaliteit van de doorgifte van het signaal te kunnen garanderen. Bepaalde zenders worden niet meer, of in heel slechte kwaliteit ontvangen. Foutcode E37 storing in netwerk. Gezien mijn ervaringen uit het verleden met Ziggo heeft het totaal geen zin hier melding van te maken, oplossingen worden toch niet geboden. Ik ga er vooralsnog vanuit dat deze storing samenhangt met de overgang van analoog naar digitaal (Ik geef ZIGGO het voordeel van de twijfel). Mocht binnen een redelijke termijn de kwaliteit van de doorgifte van het televisiesignaal niet verbeteren, dan ga ik ook voor mijn televisie afscheid nemen van Ziggo.

Gelukkig maar dat er concurrentie is.

Lies
22-01-2019

Al 3 maanden aan het wachten

Volgens hun gegevens zou er een kabel moeten liggen naar ons huis. Dit bleek echter niet zo te zijn. Nu zijn we 3 maanden verder, na meerdere keren contact te hebben gehad en verschillende beloftes nog steeds niemand gezien. Het enige wat ze wel doen is de rekeningen blijven innen onder het mom van wanneer alles is gemaakt, zullen we het verrekenen.

Ziggo is erg makkelijk met hun antwoorden, het enige wat je hoort is we hebben het voor u uitgezet. Dus met andere woorden, zoek het verder zelf uit.

Arnold
21-01-2019

Zakelijk abolomend

Waardeloos bedrijf heb je zakelijk Paket zegen ze dat ze binnen 4 uur je kunnen helpen waarde loos 2 weken pas geen internet telefoon niks waardeloos bedrijf is dat ik ga en schade claim in dienen van me bv 1000 per dag advocaten zit en er al op hun zegen ook waardeloos bedrijf

Angelo
20-01-2019

Ben blij dat ik van ziggo af ben

Zat een paar jaar bij ziggo maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Wat een gezeik dan weer blokken en storing wifi valt vaak weg, en als ik een dagpas kocht sloten ze hem naar de wedstrijd pas aan.

Ik ben nu blij want ik heb nu gewoon een internet abonnement van 19,95 en IPTV ik kijk voor 100euro per jaar zowel alle sportzenders van Nederland alle zenders uit England en de verenigde staten en binnen 5 minuten was het geregeld dat krijgt ziggo niet voor elkaar.?

Ayrton
19-01-2019

Chaos

Slechte internetverbinding die alles behalve consistent is en als hun oplossing niet werkt laten ze het je zelf maar uitzoeken. Ook het beeldkwaliteit is heel wisselvallig. Wanneer de diensten werken, werkt het ook goed, zo is het internet snel, alleen werkt het te vaak niet zo, en helaas vaak maar even wel.

18-01-2019

Ziggo kletst maar wat om klant stil te houden

Al maanden is er een probleem met stabiliteit van de doorgifte van tv signaal op laptop. Zodra er meer mensen inloggen is het signaal onstabiel telkens berichten video kan niet wordenafgespeeld of bufferend of internet verbinding valt weg start opnieuw en zo kan je er nog wel een paar bedenken.

Ziggo signaleert dat probleem zelf en erkent het ook maar doet er niets aan. Ik verzocht om dan maar de abonnementsprijs te verlagen totdat men het technisch aankan dat er een aantal mensen tegelijk in de omgeving inloggen op ziggo en het tv signaal stabiel blijft. Als antwoord krijg je dat het wel in huis zal zijn dat er een probleem is. Ik heb een nieuwe modem gekregen en een nieuwe ondersteunende modem gekocht maar dat gaf weinig tot geen oplossing. Men zegt bij ziggo probeer eens met een kabel aansluiting tv te kijken. We kunnen een monteur langs sturen , als of dat wat aan de kernoorzaak van het probleem zal oplossen. Ik word het ook zat met hun smoesjes en eigenlijk zouden we ons moeten verveningen en klagen bij Consumentenbond dat ziggo abonnementen aanbiedt die niet goed werken.

Ziggo heeft een technisch probleem zeggen eigen medewerkers maar het vergt een heel grote investering daar wat aan te doen .

Ik ben al op zoek naar een andere provider maar er is er in mijnomgeving nog geen die probleemloos internet garandeert. Maar KPN is bijna zover en dan stap ik direct over.

Michiel
18-01-2019

Veel te duur voor wat je krijgt!

Zelf jaren lang klant geweest. In mijn vorige woning echt heel veel problemen gehad met het TV en internet.

De coax (waterleing) was daar de oorzaak van en dat was bekend bij ziggo. De hele straat had er last van en kregen we een mooie versterker om de ruis nog verder op te voeren. Met de gedachten dat we gingen verhuizen hebben we het zo maar gelaten. ADSL was geen optie voor ons. Nu we verhuisd zijn nog steeds veel klachten met een vastlopende horizon box. De foutcode 20x0 Zagen we elke dag wel en continu zwart beeld. Maar dan ook nog de prijs voor het hele pakket (90€) voor een beetje tv met 250Mb internet.

Ben nu overgestapt naar glasvezel en wat een verademing is dat. klein tv boxje ipv een grote snoeihete horizonbox. snel internet en nog eens 40 € goedkoper. Voor mij geen ziggo meer :-)

16-01-2019

Helpdesk en service perikelen

Internet en tv aansluiting besteld per 10 januari, doos kwam op 7 januari, sofar so good, vervolgens begon de ellende, geen verbinding wat ik ook probeerde, helpdesk verhaal op maandag 10 januari de modem moest zes uur updaten.s' avond moest ik nog een paar uur laten updaten, dinsdag volgens de helpdesk konden ze de modem zien, dus ik had iets verkeerds gedaan volgens helpdesk, s'middags niet de modem was het probleem volgens helpdesk, maar een fout intern met nieuwe abonnees, woensdag helpdesk niet de modem niet de fout intern, ze sturen een monteur, monteur donderdag vertelde mij dat mijn huis was niet verbonden met een centraal punt in de wijk, dus het verhaal over de modem kunnen zien was bullshit, alles geinstaleerd, adviseerde mij nog een booster plus uitbreidingset te bestellen, besteld op die dag, op maandag belde ik waar het pakket bleef, helpdesk vertelde mij, dat zij de order hadden gecanceld .kon mij niet vertellen waarom, werd met spoed alsnog opgestuurd, vandaag wel basisset ontvangen maar GEEN uitbreidingsset. helpdesk kan mij niet vertellen waarom of wanneer ik het uitbreidingsset krijg, maar normaal gesproken in een paar dagen.pffff welkom in ziggo land wat een nachtmerrie

Tim
16-01-2019

Dagelijks modem resetten vanweg uitval internet

Dagelijks valt het internet uit van het ene op het andere moment zonder verklaring. Na de stroomkabel eruit te trekken en 10sec te wachten en het opnieuw opstarten van de modem heb je wel weer internet maar dit is een dagelijks ritueel. Nu telfort besteld in hoop van zege dat dit wat stabieler is dan die oostblok half Chinese rommel die je van ZIGGO krijgt. Succes mensen die bij ziggo zitten ik heb bewondering voor jullie geduld en belabberde gewoonte!

Michiel
14-01-2019

Beloven veel maar is niets

Beloven veel maar maken niets waar

Opname beneden boven kijken kan niet.

Via utp kabel kan niet.

Vandaag gebeld dat ik het abonnement ga opzeggen dit door beloofde maar niet geleverde diensten

Wouter
14-01-2019

Valt best wel mee allemaal

Ben al jaren ziggo gebruiker. Na een slechte start ben ik al geruime tijd tevreden. Wifi is boven wat zwak, is opgelost met een wifi extender.

Doet wat het moet doen voor een redelijke prijs.

Cp
13-01-2019

Mediabox XL en Wifi zijn zeer slecht

Ben vorig jaar overgestapt naarl ziggo na een verhuizing.slechte beslissing. Zodra 1 ste jaar om ga ik weg.

De mediabox XL is zeer slecht. Het is traag met laden van menus en apps. Het hapert altijd in de eerste paar minuten. De netflix app is zer oud en loopt om de haverklpa vast of is niet meer responsive. Ze zouden werken aan een opvolger, ga daar niet meer op waxhten. De huidige had al ruim 5 jaar gelden vervangen moeten worden.

En de modem heeft zeer slechte wifi kwaliteit. Kan niet goed overweg met meerdere devices, heeft zeer beperkte bereik.

Kan niet op een normale manier 2 TVs koppelen en opnames op beide TVs bekijken. Terwijl me wel is verteld dat dat mogelijk is.

Voor mij geen ziggo meer

13-01-2019

Snelheid internet te langzaam.

Klacht gemeld over snelheid internet.

Was te langzaam. Monteur langsgekomen en wonderbaarlijk weer sneller internet. Nu echter weer te langzaam. Zeer vreemd.