Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Black vrijdag aanbieding 2maand duurste pakket proberen daarna terugzetten naar pakket die wij hadden nooit gebeurd 2 keer gebeld eerste keer beloofd komt in orde wordt terugzet.betaling wodt verrekend. twede keer werd gezegd nieuw abbonement afgesloten kan niet meer teruggedraaid worden zit er een jaar aanvast voel me opgelicht.oplossing ;oude pakket?
Nooit geen ziggo meer voor mij. sturen na 3 maanden nog een rekening dat ze de modem niet hebbben ontvangen.Kosten 36 euro.Goed voor de klantenbinding.
Veel te duur en ieder jaar weer te hoge prijsstijgingen,
daarnaast zijn ze ook nog hoofdsponsor van Ajakkus.
Tijd om over te stappen.
Ik krijg nog 117€van ziggo.
Al 2x gebeld door hun in december.
Nu is het nog maa € 85.00 na herberekening.
Nog steeds niet ontvangen.
Procedure klachtencommissie gestart.
Nu krijg ik van hun weer aanmaning.
Wat mij is overkomen?
Serieus, ik belde klantenservice omdat mijn mediabox regelmatig geen contact kan maken.
Volgens klantenservice is het de kabel tussen de mediabox en de modem.
Toen mijn appartement gebouwd werd, is de modem geïntegreerd met in de meterkast.
De kabel, waar ze het over heeft, loopt via leidingen in de muur naar de mediabox.
Deze moet ik dus gaan vervangen.
Verder wist ze me te vertellen dat ik onder bewind sta met €50 rond kan komen per week.
Dus ik kon makkelijk een monteur laten komen.
Verder vonden hun het niet nodig dat ik even moet overleggen met de woningbouwvereniging van wie ik dit appartement huur om de kabel uit de muur te trekken en die te vervangen.
Al jaren klant bij Ziggo, zeer slechte service. Vaak geen bereik en tv vanwege storing. Bel je met Ziggo (0900 nummer). Krijg je een klantenservice medewerker die er niets van weet, terwijl op site Ziggo bij storingen vermeldt staat dat storing tot morgen 23.48 zal duren. Werken vanuit huis is onmogelijk. Krijg je te horen dat voor de uren ik geen wifi hen een schadevergoeding kan krijgen van een paar cent. Daar zit ik niet op te wachten. Heb een groot huis, bereik is ondanks komst monteur Ziggo zeer slecht en onder de maat. Zeg per vandaag op en stap over naar KPN.
Dit keer een storing van meer dan 30 uur. Laatste kans anders doegdoeg voor ziggo.
Younes was hier om tv en wifi voor onze schel te instaleren. Gezellig was t. Jammer dat ze zo veel over voetbal praten. Maar verder top service. Extra in zn vrije tijd dingen voor de wifi geregeld. Wij zijn hem dankbaar en hij is altijd welkom #geefpromotie #huts
Ziggo tv heeft veel storinkjes en de mediabox maakt veel onaangenaam geluid. Verhuizen en dan maar een andere provider. Dagen voor de verhuizing verzoek om terugsturen apparatuur. Ik had wel wat anders te doen en aan mijn hoofd. In het nieuwe huis zoeken, maar waar was de afstandsbediening? Ik ben chronisch vermoeid en moet af en toe een paar dagen rust. De herinneringsbrief bevat geen vraag of er een reden is. Ze beginnen met als je niet binnen een week terugstuurt je ruim 52 euro kwijt bent! (Ze weten niet eens - zo’n groot bedrijf - dat indien een achternaam zonder voorletters wordt gebruikt, men de voor- of tussenvoegsels met hoofdletter schrijft.)
Dit per mail waar als onderdeel van het mailadres ‘contact’ is opgenomen. Een antwoord gestuurd. Reactie is dat berichten aan dat adres niet worden gelezen. Helemaal geen contact dus, want de afdeling Klantenservice is onvindbaar. Gebeld en na wachten wordt zonder iets of wat de verbinding verbroken. Opnieuw en dan blijkt dat de klachtenafdeling alleen met doorverbinden bereikbaar is. Krijg je een blaag aan de lijn die de omissie in de brief ontkent en stelt dat het ‘de verantwoordelijkheid van de klant’ is. Dus nog meer onbeschoftheid.
Ziggo is gewoon te groot. Ze zijn er te arrogant van geraakt. Er zouden veel klanten moeten weglopen!
Bepaalde functies van de tv zijn goed, daarom een drie, maar anders was het een één of minder, indien mogelijk.
Na 10 jaar lang klant te zijn geweest bij KPN besloot ik na mijn recente verhuizing om een keer Ziggo te proberen voor Ziggo Sport. Een beslissing waar ik nu ontzettend veel spijt van heb!
Het begon met de tv verbinding die om de haverklap eruit vliegt. Nadat de monteur 3(!) keer langs was geweest, kreeg ik te horen dat het probleem niet te verhelpen was. Ze konden me wel een korting van 5 euro per maand aanbieden, maar ik wil gewoon werkende TV!
Na 3 maanden werd mijn betaalmethode omgezet van automatische incasso naar accept giro, zonder dat ik daarvan wist! Nu probeer ik al maanden om mijn betaalmethode te wijzigen, maar dat lukt niet door een ‘technisch’ probleem. Heb het al meerdere keren via Mijn Ziggo gewijzigd, maar er verandert niks.
Toen ik Ziggo belde om hulp te vragen werd ik respectloos behandeld door een medewerkster die mij vertelde dat ik ‘niet moest zeuren, omdat het probleem niet opgelost kon worden’.
Ik kan niet wachten tot mijn contract afgelopen is, zodat ik weer terug naar KPN.
Wat kan ik nog toevoegen aan alle -terechte- reacties hier? Ziggo is de meest waardeloze provider die er bestaat. De recensies spreken voor zich. Ziggo is duur en als je ziet wat je ervoor krijgt is het schreeuwend duur. Helaas is er geen alternatief dus zitten we noodgedwongen vast aan dit clubje prutsers eerste klas. Maar zodra wij aan het glasvezel zitten (of dat rare monopolie op de kabelmarkt eindelijk verdwijnt) dan koop ik een grote taart om het te vieren. Gelukkig daalt het aantal klanten al jaren en hopelijk zet deze tendens Ziggo aan het denken: misschien is het toch niet zo'n goed idee om je monopolie te misbruiken? Ga eens klanten helpen!
Niet te geloven alleen maar gezeik met hun gehad.
Was uiteindelijk overgestapt naar kpn, kwam er ineens weer een torenhoge rekening voorbij, van blijkbaar 1 maand achterstand en overstapkosten á €145,-. Desalnietemin krijg ik twee weken later nog een rekening van €20,-. Dus ik vervolgens weer bellen zegt deze beste man dat deze beruchte 20 euro, afsluitkosten bedragen.
Godgodgod, hoe wil je iemand leeg kunnen trekken. Nou echt, mij never meer gezien bij Ziggo. Schaam jullie diep, zal vanaf nu iedereen waarschuwden voor deze provider. Ik hoop dat jullie ooit nog een keer de afgrond in gaan.
Ik besloot ziggo te nemen (i.v.m ajax). Werd zeer vriendelijk geholpen de eerste week. Daaarna deed de tv het 2 weken lang niet ik bleef klagen na 2 weken met pijn en moeite opgelost internet valt steeds uit wi-fi doet het bijna nergens in huis. Na 3 uur gaat de tv op stand-by wat jammer is als je net naar een goede film kijkt. 17 keer gebeld 17 keer geen oplossing, ik besloot langs te gaan deze man zei dat dit dikke wijf eens moest stoppen met zeuren omdat ze al zo goedkoop internet heeft (euhm sorry 54 euro) ik liep maar weg deze medewerker is mij toen uit de winkel gevolgd en mij aggresief mede gedeeld dat ik een slecht persoon ben en dat hij er persoonlijk voor zorgt dat ik geen ziggo meer ga ontvangen en dat ik moet stoppen met zeiken, mijn kindjes waren zo overstuur de medewerkers van t-mobile naast de ziggo winkel zijn zelfs naar buiten gekomen om mij te helpen GROOTSTE FOUT
Mediabox ronduit meuk
merendeel van het personeel is nog niet bekwaam om zelfstandig papier te prikken
Slecht , slecht en nog slechter!
Afgelopen nacht ineens geen internet meer, ok dan maar de nieuwe ziggo modem aangesloten, hoera het werkt weer. even meten en dan krijg je dit.
4 mb down en 40mb up, normaal moet dit 400mb zijn en 40mb
Ziggo gebeld en ja alles staat goed hier, we kunnen een monteur naar u toe sturen.
Ow wacht even het ligt dus aan de klant want ja die hebben nergens verstand van, zoveel weet ik er niet van maar zit pas 20 jaar in de IT.
Als je de meetgegevens van speedtest bekijkt dan zie je dus duidelijk een piek van 5/6mb die vervolgens dropped naar 2/3 mb , ik weet uit ervaring dat dat een routerinstelling is bij ziggo zelf en niet aan mijn kant.
Maandag gaan ze weer verder zoeken, als daar niet uitkomt dan moet er een monteur langskomen, en ik dus vrij nemen alsof ik niets anders te doen heb.
Ze krijgen het voordeel van de twijfel maar klantenservice die klanten altijd behandeld alsof het een stelletje mongolen zijn, wordt ik niet vrolijk van, wordt vervolgt
Sinds kort alles nieuw van ziggo en nog nooit zoveel storingen met tv signaal en internet/WiFi
Ben overgegaan bij Ziggo van Analoge naar Digitale TV. Ontvanger netjes gekregen heb hem geinstalleerd,toen kreeg ik problemen elke 3 uur gaat de TV nu op Standby alle settingen geprobeerd geen resultaat.Helpdesk gebeld van Ziggo die deelde mij mede dat ik 170 euro moet betalen voor als er een monteur komt kijken.
Ik sta nu op een punt om over te gaan naar een andere Aanbieder,ik ben er wel een beetje klaar mee.
Eens per jaar een belletje, dan krijg ik weer korting en zo nodig een nieuwe modem of decoder. Laatst nog een accesspoint ontvangen. Gratis.
Top service.
Al een maand ziggo en hebben nog niet een dag fatsoenlijk wifi gehad elke dag op nieuw inloggen.
De tv beeld haapert live tv en terug kijken noem het maar op 3 monteurs bij geweest 1 daarvan liegt nog dat die kabels heeft vervangen wat niet waar is! (Neus zitte kaaie uur lang)
En ja hoor wel gewoon de kosten afschrijven
En het bekende klacht word door gevoerd .ziggo ????
Waardeloose bende!