Jouke
03-10-2018

Zeer matig bedrijf

WiFi valt telkens weg en de downloadsnelheid komt niet overeen met de werkelijke snelheid. Rampzalig bedrijf

Marko
02-10-2018

Wifi is traagen de samenstellings mogelijkheden tv paketten ouderwets

Er zit een gat van 160Mbit tussen basis internet en de upgrade. 40mbit is zo traag dat je nog niet fatsoenlijk youtube kan kijken op je tv. Wifi: als het al werkt. 12mbit. zelfs instagram loopt vast op je telefoon vanwege de traagheid. (op 2 meter van de modem)

Daar komt bij dat als je muziek kanalen wilt je voor allemaal andere zenders moet betalen waar je helemaal niet op zit te wachten.

Elk jaar de prijs omhoog. maar geen vernieuwing. alles is het zelfde.

Is kijken bij de glasvezel aanbieders.

Jack
02-10-2018

Brrrrrrrr

Gewoon storing wederom, daarbij te lang in de wacht klantenservice, via via vernomen Werkzaamheden vanaf gemeld op 1 okt 11.04 duur tot17.00uur, WERKZAAMHEDEN zeg gewoon dat er een storing is. of gewoon vergeten de klant te informeren hierover. Denk het niet, normaal krijg je hierover bericht via de gewone post Trouwens ook regelmatig uitvallen van tv zenders is normaal bij ziggo.

Ine

Geld afboeken voor wanprestatie

Monteur gooit alles in de war en boekt daarna 60 euro af. Klantenservice werkt alleen met protocollen, contact hebben met iemand die het oplost is streng verboden. Als de problemen niet volgens HUN boekje kunnen worden opgelost, lossen ze het stomweg NIETs op! Ik ga op zoek naar een alternatief!

Koen
01-10-2018

Slechte klantenservice en hoge prijzen

Klantenservice is erg onvriendelijk en onbewaam. Zelfs met de terugbel service krijg je nog een menu en dan nog steeds 8 minuten in de wacht staan. Ook de prijzen blijven maar omhoog gaan, helaas geen alternatief op de kabel en daar maken ze gebruik van.

Martine

Weinig vernieuwend

Of de interactieve tv ligt eruit of je favoriete serie is er ineens af. Zit je lekker in een serie die je leuk vind , is ie ineens weg! Weinig verschillend aanbod misdaad of kostuumdrama. Laatste jaren steeds meer moeten betalen naast je abonnement. Geen verbetering sinds de fusie. Zeer zeker niet! Kijk zelden nog. Denk dat ik overstap. Kan beter Netflix nemen denk ik.meer keuze

Raymond
27-09-2018

Internet ligt er vandaag uit, oh ja nog een paar dagen

Tja we plegen onderhoud en zijn van vandaag tot 1 oktober offline. Volgens mij sporen ze dan niet, neem je ziggo zakelijk dat is nog slechter en een belabberde service dan standaard particulier want die was al slecht. Wanneer gaat Nederland nu eens wakker worden. de macht der grote.

Lidewij
26-09-2018

Slechte verbinding internet. Nu willen ze iemand naar je toesturen. Maar dan moet je van 12.00 uur/ 18.00 uur thuis zitten en wachten, ipv dat ze een tijdstip aangeven. Slechte service!

26-09-2018

Nieuwe klanten oplichten

Heb een contract van ziggo opgestuurd gekregen nadat ze me ongevraagd hebben gebeld, met de aanbieding na 3 maanden 56.95 euro voor 40m down.77 zenders 50%hd.geen aansluit enzo.

Maar op hun site adverteren ze dit abbo voor 48.50 euro. proberen ze je nu te naaien? Dalijk es ff bellen kijken of ik dezelfde man te spreken krijg. heb alles genoteerd.

Alissa
25-09-2018

Slechtste bedrijf ooit!

Echt het verschrikkelijkste bedrijf ooit. Maandelijks betalen voor 0,0 kwaliteit. Series die het telkens niet doen. Ga nooit bij ziggo.

André
25-09-2018

Service, oplossing,en slecht werken

Hallo Ik ben nu 4 maand over naar ziggo Een hele mooie aanbieding gehad. Maar nu is het 4 maand niet anders dan, uitval van wifi, en stil staand beeld van de tv of tv dat gewoon niet aan gaat. Een aantal keer een monteur gehad, en elke keer moest er een nieuwe stekker in de ziggo kast gemaakt worden die aan de weg staat. Nieuwe box gehad niets hielp. En als je de klanten service er over op belt Dan willen ze een nieuwe box of monteur sturen. Ik wil gewoon internet waar je van op aan kunt en tv kijken wanneer ik dat wil. Maar dat snappen ze bij ziggo niet.

Leo
24-09-2018

Weken elende na vervanging oude modem.

Heb paar weken geleden een nieuw connectbox gekregen omdat mn oude modem versleten was. Na instalatie nieuwe modem had ik prima internet.totdat ik 2 uur verder was. Connextbox herstart zeker 1 tot wel 6 keer per dag. Na een aantel keren bellen en chatten met ziggo werd toch maar een monteur gestuurd. Deze kwakzalver keek nog niet maar de modem maar naar de aansluiting van de AOP die een paar dagen eerder vervangen was door. jawel Ziggo. Kabeltje los en vast en even buiten ergens in een kast rommelen zegt hij dat het probleem zeker opgelost is. Hmm, raar, maar we zien wel. Volgende morgen. ja! Ziggo bellen, en nu gezegd dat ik een nieuwe modem wil anders zeg ik alles na 20 jaar op. Paar dagen later nieuwe modem gekregen, installeren en na 1 uur al alles weer uit de lucht. Ik snap niet dat Ziggo dit niet oplost en gewoon maar die elendige dingen af stuurt. Problemen zijn al heel lang bekend en er wordt niets aan gedaan. Nu komt nog een keer een monteur om echt alles na te checken wat een storing kan veroorzaken op de connectbox. Vorige modem had ik maar een enkele keer een storing, maar dit gaat te ver. Geen oplossing. Vaarwel Ziggo.

Ap
23-09-2018

Totaal klant onvriendelijk

Kan geen eigen smartcards aanmelden, alleen er een in bruikleen krijgen voor 2 euro per maand

Rene
23-09-2018

Prima

Zit al jaren bij Ziggo al vanaf de tijd toen het nog Casema was en heb in al die jaren een paar problemen gehad maar deze zijn netjes opgelost door Ziggo. Ik denk dat mensen vooral te hoge eisen stellen aan wat tegenwoordig mogelijk is, als het niet snel genoeg gaat dan is het al slecht. 99% van de problemen kun je zelf oplossen en niet meteen aan de bel trekken dat de verbinding niet goed is. Reset je modem en controleer je kabels of alles goed zit, problemen met wifi kan wel 1000 oorzaken hebben maar zorg eerst dat je dingen uitsluit voordat je als een klein kind gaat gillen dat de problemen liggen aan de andere kant. Ik geef toe dat Ziggo niet goedkoop is maar wel de beste aanbieder die er is in Nederland.

21-09-2018

Super langzaam internet

Na paar keer gebeld te hebben komt er uiteindelijk een monteur om de problemen met ons (snelle)zakelijke internet op te lossen . hier gingen wel een paar weken overheen (kan sneller). monteur is geweest , nu nog geen goed internet . Ziggo komt het over een week weer proberen (dit kan toch sneller?).als ik zo met mijn klanten zou omgaan hou ik geen klant over .de rekening voor dit internet wordt wel gewoon iedere maand betaald. hierin is de Ziggo wel snel . services wat minder. Ik hoop dat ze het volgende week oplossen en dat de monteur alle spullen bij zich heeft? of moeten we er weer een week langer op wachten of zou ik dan al bij een andere provider zijn?

20-09-2018

Betaal voor 200Mb en krijg ~20Mb

We hadden al sinds enige tijd een zeer trage WiFi internet verbinding, terwijl ik nog geen 3 meter van het modem afzit. Zelfs onze Sonos mediaplayer (NL2) gaf het steeds op. Nu dus weer: dus beneden de 1 kB/s. Ik betaal wel voor 200 MB/s. Gebeld met de klantenservice. Ok, meneer ik zie een probleem bij u maar ik kan dat niet oplossen: stuur een monteur. Monteur komt, zegt alles is OK en vertrekt direct weer zonder ook maar iets aan te passen. En ja hoor: een email van Ziggo: 'U heeft nu garantie". He, op wat? De monteur heeft niets gedaan. O ja, en we gaan 40 Euro van uw rekening afschrijven. Gebeld (wachttijd > 10 minuten ofwel er zijn meer klachten). Deze zegt, tja ik zie ook een probleem bij u. uiteindelijk zou ik die 40 Euro niet hoeven te betalen. Maar, het probleem is dus niet opgelost.

Ik ga over naar een ander (ook nog goedkoper).

Fam
19-09-2018

3 x gebeld om aangesloten te worden voor onterechte afsluiting

Houdt je aan het lijntje doet niet wat het zegt als wij vanavond geen internet hebben is de abbonement morgen opgezegt

Mario
19-09-2018

TV kijken slopend traag en onstabiele verbinding

De Mediabox voor het tv kijken is ontzettend traag. Zappen van kanaal 1 naar 10 via het menu duurt eeuwen en er zit 2 á 3 seconden vertraging op de knoppen. De afstandbediening is niet leesbaar in een gezellige woonkamer met sfeerlicht.

Voordeel van Ziggo is de snelle internetsnelheid, maar helaas 2 keer per week valt de modem uit. En 20% van de tijd is de snelheid 2 MB ipv 200 MB (ik voer dan een speedtest). Het plezier van internet en tv is wel weg sinds ik Ziggo heb.

Alle problemen zijn ook bekend bij Ziggo! Ze zijn bezig om een nieuwe mediabox op de markt te brengen. Tot die tijd zal ik zeker geen Ziggo klant worden als ik jou was.

Raymond
18-09-2018

Ziggo Go App

Ff over Ziggo Go app. Werkt geweldig maar niet als je naar Turkije op vakantie gaat. Want dat valt buiten de EU, pfffffffff. Ziggo, niet janken, gewoon die app ook in Turkije laten werken. Bij Vodafone kan ik ook gewoon binnen mijn abonnement bellen en internetten zonder extra kosten, terwijl dat normaal gesproken ook alleen binnen de EU kan. En vooral omdat half Nederland naar Turkije op vakantie gaat. Jullie vullen je zakken al voldoende met die dure t. abonnementen dus dat kan er best van af. Wees blij dat ik niet over die k. Horizon box begin, want dan kan ik wel 50 a4-tjes met ellende volschrijven.

Alpa
18-09-2018

SCHADE VEROORZAAKT EN GEEN OPLOSSING

Een monteur had een schade veroorzaakt aan mijn muur/gevel tijdens een montage van een modemboxen etc. Ik had er een zaak van gemaakt , ze hadden zogenaamd een oplossing aangeboden , de dag van de inspectie voor de gevel was ik aan het werk dus toen die inspecteur had aangebeldt werdt de deur geopend maar mijn ouders beheersen de nederlandse taal niet goed , dus die begrepen het ook niet en hebben ze die inspecteur niet naar binnen laten gaan dat is gebeurd in november 2017 . Dus hun hebben nooit in de tussen tijd met mij gebeldt of geinformeerd , dus ik kwam er paar maanden later achter omdat ik in de tussen tijd niet door had dat de gevel nog hetzelfde was. Mei 2018 heb ik contact met een ziggo medewerker gehad alles met hem gesproken over het voorgeval tot in augustus ben ik aan de lijn gehouden tot ik zelf contact opnam met ziggo hoofdkantoor , ik had de dossier zelf hervat en toen werdt ik gebeldt door L klachtenbehandelaar , volgends haar waren ze bereid om voor een oplossing te zorgen en kijken of ze de zaak ook kunnen hervatten 2 weken later wordt ik gebeldt door L de klachtenbehandelaar vandaag dus , zegt ze tegen mij dat ze alles hebben geprobeerd maar de beheerder van de aannemer heeft gezegd dat ze het niet zullen behandelen dus kan ziggo mijn klacht niet verder behandelen maar ik zeg tegen haar mevrouw de schade is aan mijn gevel en ik wil er een oplossing voor want jullie hebben de schade aangericht , zegt ze tegen mij u had in november aan ziggo door gegeven dat de schade niet meer vergoed hoeft te worden? Waarom zou ik zoiets zeggen nog beter gezegd ik heb helemaal geen contact gehad met iemand van ziggo. Ze laten me gewoon stikken De wifi doet het niet eens sterk Links onder van de muur is beschadigd En dat ze me ook niet meer kunnen helpen er is helemaal geen alternatief aangeboden of een compensatie en dan hangen ze excuses zeggend op .Dan voel je je wel erg hard genaaid vieze lijers