Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Weer problemen met de mediabox Xl. Bij opstarten zwart beeld met melding even geduld. Je moet de box dan uit en aan zetten voor hij het doet. Tijdens TV kijken valt beeld geregeld weg en komt na 2 a drie minuten terug. Box schakelt zichzelf uit, en dat is niet de energiebesparing. Bij programma terug kijken stopt hij ook uit zich zelf. Ziggo wil hier zolang je in contract zit niets aan doen. Ben zo'n vier maanden geleden toch gebleven en zit nu dus nog 7 a 8 maanden aan ze vast. Heb er enorme spijt van wat een drama bedrijf en geen service.
Sinds woensdag 17 oktober zitten wij al zonder goed werkend internet. Dat terwijl er tentamens aan komen en opdrachten via internet af gemaakt moeten worden. Klantenservice gebeld, conclusie: traag internet. Ja daar waren wij zelf ook achter. Oplossing: 2 dagen wachten op een kabel die 'vermoedelijk' het probleem kan verhelpen. Mijn vriend die elektricien is zei laat maar een monteur komen, want aan die kabel kan het niet liggen. Nu is het alleen zo dat die kosten dan voor onszelf zouden zijn, omdat we stap 1, de kabel, overslaan. De eerstvolgende afspraak kan pas op maandag ingepland worden dus wij kozen toch voor de kabel aangezien die er sneller was. Vervolgens komt vrijdag de kabel en uiteraard is er geen verschil. Hup nog maar een keer bellen dan. Afspraak gemaakt voor maandag 22 oktober tussen 8.00 en 13.00 uur. Wat vreemd, als het dan zo druk is en je belt 2 dagen later om een afspraak te maken krijg je dezelfde dag te horen. Je zou toch denken dat die dan al vol zit? Maargoed, daar zit je dan een halve dag te wachten op een monteur. Het is 14.00 uur en nog niemand gezien. Weer maar bellen dan. "Tja wat vervelend mevrouw, maar ik zie dat de afspraak voor dinsdag op staat" krijg je als antwoord. Ik vind het een behoorlijk slechte zaak dat er een datum afgesproken word en die vervolgens verkeerd in de computer word verwerkt. Natuurlijk kan er vandaag ook niemand meer langs komen. Tot slot hebben we nog steeds geen optimaal werkend internet, heb je een halve dag voor niks gewacht, kunnen ze voor een fout die ze zelf maken niks voor je betekenen en morgen moet je weer een halve dag wachten. Ik vind het een schande en ga zeker mijn opties bij de concurrent onderzoeken!
De eerste tijd dat ik Ziggo had. werktte het allemaal nagenoeg goed. Enige minpuntje was de wifi, die kwam niet het hele appartement door. toevallig hadden ze tijdens mijn vakantie in Engeland een mail rond gestuurd dat ze je gratis helpen je wifi goed te krijgen.
Nou mooi! Dat komt wel goed uit. dus contact gehad met ze en bleek dat mijn modem een verouderd model is en vervangen moest worden. Krijg ik de vervangende modem, zo'n "connect box", en sindsdien is het alleen maar drama met het internet.
Connect box herstart willekeurig, download snelheid onder de 10 Mb/s terwijl je betaald voor 200Mb/s. Neem je contact op, moet je modem WEER vervangen worden. En WEER zo'n "connect box". Ging paar dagen goed en toen begon het drama weer.
Weer contact opgenomen. en nu zou mijn signaal aan de 'hoge' kant zijn. Alsof er een versterker op zit. Moet er nu dus een monteur langskomen. jah zo blijven we bezig. maar wel mooi geld van me rekening afhalen.
Eindeloze wachten op een medewerker met irritante muziek met ruis op de achtergrond + uiteindelijk niet geholpen worden is wat op je wacht als je Ziggo belt. Meest afgrijselijke bedrijf ter wereld.
Ik blijf maar bellen, elke keer 15 minuten wachten, dan word ik doorverbonden, en vervolgens wordt er opgehangen en kan ik opnieuw beginnen. Hiervoor hetzelfde probleem gehad om iets op te lossen; ze zeggen het op te lossen en doen niets. ONGELOOFLIJK slechte service.
Ziggo heeft aantrekkelijke acties en het lijkt alsof ze van hogeee kwaliteit zijn. In tegendeel, betaal je een belachelijk hoog bedrag en je krijgt hier niks voor terug. Wij doen nooit moeilijk over internetproblemen, want dat gebeurd nou eenmaal bij ieder provider. Echter, gebeurde het zo vaak, en zo op de verkeerde momenten, dat wanneer we hen belden eerst 15 min aan de lijn moesten wachten. Het is te gek voor woorden. Je krijgt eindelijk iemand aan de lijn, en dat gesprek duurt ook super lang. Tot slot, krijg je een gratis product zoals wifi booster, maar is het internet probleem opgelost: Nee.
De grootste reden waarom wij weg bij ziggo zijn is omdat we ong €50,- p/m betaalden en we hadden vet slecht internet. Ook omdat de klantenservice niet gemakkelijk bereikbaar was.
Ik belde laatst en zei dat er een oranje lichtje brandde op de modem en de mevrouw zei ik ga het nu voor je regelen en binnen een halfuur wordt het groen. Ik wacht, wacht, wacht nee. Niks. Ik bel terug en ja hoor, weer in de wachtrij. Tot slot, heb ik opgehangen en besloten om naar een ander provider over te gaan.
Helemaal klaar mee. Raad het niemand aan. Niet beginnen, echt niet. Je krijgt wel extraatjes van ze voor gratis, maar ze lossen het probleem niet op.
Heb je wifi storing is 't eerst afwachten of je iemand aan de lijn krijgt. Lukt dat dan is 't antwoord. u heeft storing. Pfff ja had dat zelf ook al ontdekt. Hoelang dit kan gaan duren is niet bekent maar uiterste best wordt gedaan. Nou na ruim 3 dagen en 't weekend voor de deur klinkt dat niet echt geruststellend. En de Gb privé voor 4G tikken door. Telefoon maar gebruiken als hotspot. dan gaat dat snel.
Aan de vriendelijkheid van de medewerkers van ziggo ligt 't niet maar is nu na regelmatig gedoe genoeg geweest.
Maar. Tele2 komt voor 2018 als beste uit de bus.
Oplossing. Deze dan maar proberen.
Ziggo bedankt voor de zorgenloos en gedegen service pfff.
Te veel medewerkers van de "klantenservice" die zich met hetzelfde probleem op verschillende momenten bezig houden. Er zijn maar een beperkt aantal medewerkers met kennis van zaken. Over het algemeen zijn de gegeven antwoorden incorrect of word je vraag onjuist geïnterpreteerd. De toonzetting van de e-mails verdient eveneens geen voldoende. Het hogere echelon zit onzichtbaar en onbereikbaar in een ivoren toren en wenst van geen enkele klacht kennis te nemen. Het is heel herkenbaar hoe veel Ziggo klanten hun ongenoegen uiten over de service van dit bedrijf. Misschien wat minder geld investeren in een voetclubje uit Amsterdam en meer in trainingen voor kwaliteit en efficiëntie van de klantenservice.
Abonnment is per 1 okt gestopt. maar toch een factuur gekregen voor oktober. waarom moet ik betalen voor een abonnement die ik niet meer heb
Vanaf 27 september rond de middag heb ik geen TV en Radio ontvangst meer. Ik heb gebeld met de klantenservice en zoals bekend hebben die geen kennis van zaken. Ik heb vervolgens (alweer) nieuwe kabels gekregen en een digitale ontvanger. Op de site van Ziggo is, zoals gewoonlijk, geen storing bekend maar die is er wel degelijk. Mijn buurvrouw naast mij is onlangs overleden en ik ben er vrij zeker van dat in plaats van haar adres, mijn adres is afgesloten van Ziggo. Het wordt nu echt irritant en ik ga volgende week de rekening (die automatisch wordt betaald) storneren. Eerst mag Ziggo hun deel van de overeenkomst na gaan komen. Verder ben ik de irritante conversaties zat, waarin de medewerker/ster van Ziggo zeker weet dat ik de verkeerde kabels gebruik. Sommige zijn beter, ik ben radio technicus (publieke omroep) en weet er wel wat van vind ik. Voor het overgrote deel zijn het allemaal 3x afgeschermde kabels met Kabelkeur en Ziggo geschikt. Het merk is in alle gevallen Hirschmann. Op 27 september begin van de middag ging er volgens mij een knop om en ging de TV op zwart. De Radio stoorde hierna. Dit is nog steeds niet hersteld. Aanstaande vrijdag ben ik in de middag thuis voor een monteur, die ik overigens niet ga betalen. Ik begin erg boos te worden, ik heb al bijna drie weken geen TV en radio meer op de kabel. Fijn dat Ziggo blunders en storingen toch altijd blijft ontkennen. Op hun site staat altijd; ‘Ziggo heeft geen storingen’.
Hebben jullie de kaart wel eens gezien op allestoringen.nl?
KPN, ik kom eraan. Groeten: J.W. van der Heide, Amsterdam
Duur, traag en service, is het enige wat je leest. Meeste mensen realiseren zich niet eens dat het probleem vaak in huis ligt, dus los van Ziggo. En duur? Bij KPN betaal je voor een vergelijkbaar pakket minstens net zoveel. en voor alle 50 plussers, die gaan overstappen en denken dat Ziggo failliet gaat, jammer maar helaas. Er gaan meer mensen naar dan van Ziggo.
We hadden een probleem met onze TV-aansluiting. We hebben gelijk een gloednieuwe Mediabox gekregen terwijl daar het probleem niet eens zat. En het probleem was ook opgelost wat bij de wijk kast bleek te zitten.
Gebeld om te vragen (1) V: kan mijn retourdoos naar een andere adres? ik ben namelijk aan het verbouwen. A: Nee. (niet waar, ga online bij formulier, vul een ander adres in, klaar) (2) V: ok, maar ik ga twee weken in het buitenland, is er een limiet waarin ik de model retour moet sturen? A: Nee hoor. (wel, als je te laat bent, met je 38.47 eur betalen.
Waardeloos.
Bijna nooit problemen maar ik heb maar 400 Mbps download en 40 Mbps upload thuis! 400 download is natuurlijk erg traag en 40 Mbps upload is VDSL2 snelheden. Ik had liever een 500/500 pakket en 1000/1000 pakket
ZIGGO : Geen internet en onbeschoft afgewimpeld door 'klantenservice'
Ik heb al maanden grote problemen met mijn internetverbinding; het valt steeds uit. Meerdere monteurs langs geweest maar het probleem wordt maar niet opgelost. En dan wordt ik bovendien onbeschoft afgewimpeld door 'klantenservice' ; zie bijvoorbeeld deze chat van 10 oktober 2018
wordt zo snel mogelijk verbonden met een medewerker. Info om 14:04, Okt 10: Je chat nu met Nikole. Jos om 14:04, Okt 10: Hallo Nikole. ik heb geen internet Nikole om 14:05, Okt 10: Hallo Jos, hoezo heb je geen internet? Jos om 14:06, Okt 10: Omdat ik bij ziggo ben? Nikole om 14:06, Okt 10: En dat terwijl je in Hoensbroek woont? Nikole om 14:06, Okt 10: Au. 1-0 voor jou. Jos om 14:06, Okt 10: Ja. en dat gaat al maanden zo. Jos om 14:06, Okt 10: Ik ben het nu helemaal zat Jos om 14:07, Okt 10: Meerdere keren monteur geweest. Niemand lost het op Nikole om 14:08, Okt 10: Ik ga je gegevens er bij nemen en in elk geval proberen te achterhalen waarom het niet opgelost wordt. Nikole om 14:08, Okt 10: Momentje. Jos om 14:10, Okt 10: Ok Nikole om 14:12, Okt 10: Gevonden. Het is niet dat er niets gedaan is, al kan ik me die gedachte goed voorstellen. Nikole om 14:12, Okt 10: Er zijn problemen in het netwerk en daarom heeft de aannemer het in handen genomen. Jos om 14:12, Okt 10: Ik zeg niet dat er niets is gedaan Jos om 14:13, Okt 10: Maar niemand heeft het opgelost Nikole om 14:13, Okt 10: Je kan de aannemer TeleZuid bereiken op 085-2030049 Buiten kantoor uren: 085-2030043 Nikole om 14:13, Okt 10: Het ticket nummer is KBS-92043 Jos om 14:13, Okt 10: Nee! Nikole om 14:13, Okt 10: Toch wel Jos om 14:13, Okt 10: Aannemer heeft kabel weken geleden vervangen. Daar gaat dit niet over Jos om 14:14, Okt 10: Wil je me aub serieus nemen Nikole om 14:14, Okt 10: Dat is bij ons nog niet afgemeld Jos. Dus nog niet alles wat de aannemer moet doen, is gedaan. Jos om 14:15, Okt 10: Wanneer heeft de aannemer voor het laatst iets gedaan? Nikole om 14:15, Okt 10: En met alle respect, ik neem het heel serieus! Jos om 14:15, Okt 10: Grrrr Nikole om 14:15, Okt 10: Bel de aannemer alsjeblieft even, wij worden pas geinformeerd als alle werkzaamheden zijn uitgevoerd. Jos om 14:15, Okt 10: Wat een flut reactie Jos om 14:15, Okt 10: Bel jij de aannemer maar. Jos om 14:16, Okt 10: Dit is toch niet nvooraormaal hoe jullie met klanten omgaan Jos om 14:16, Okt 10: Vooral jij nu! Nikole om 14:17, Okt 10: We kunnen op de chatafdeling niet bellen Jos. Jos om 14:17, Okt 10: Waar kan ik een klacht over jou indienen? Nikole om 14:18, Okt 10: Waar wil je die klacht op baseren dan? Nikole om 14:18, Okt 10: Op het feit dat ik je eerlijk informeer wat er aan de hand is? Jos om 14:18, Okt 10: Dat bespreek ik wel met de supervisor Nikole om 14:19, Okt 10: Prima, ik zal hem informeren. Jos om 14:19, Okt 10: Waar kan ik een klacht over jou indienen? Jos om 14:19, Okt 10: Op jou Jos om 14:19, Okt 10: En je antwoorden. Jos om 14:20, Okt 10: Als je niks verkeerd doet heb je niks te vrezen Jos om 14:20, Okt 10: Waar kan ik een klacht over jou indienen? Jos om 14:21, Okt 10: Als je me niet antwoordt, ga ii zover mogelijk Nikole om 14:21, Okt 10: Jos, ik heb je alle antwoorden gegeven die ik je kan geven. Nikole om 14:22, Okt 10: Ik heb mijn manager geinformeerd dat jij niet blij met mij bent en ik ga jou een hele fijne dag toe wensen want hier gaan we verder niet uit komen. Jos om 14:22, Okt 10: Ok. ik speel het zo hoog mogelijk op nikole Nikole om 14:22, Okt 10: Ik begrijp je woede maar nogmaals ik kan alleen maar eerlijk je antwoorden, ik weiger je voor te gaan liegen zodat jij blij de chat uit kan. Jos om 14:22, Okt 10: Je achternaam zul je me wel niet geven? Nikole om 14:22, Okt 10: Dit is wat het is en mooier kan ik het niet maken. Nikole om 14:22, Okt 10: Nee ik hoef je niet mijn achternaam te geven :0 Nikole om 14:23, Okt 10: Fijne dag Jos. Jos om 14:23, Okt 10: Weet jij waar ik een klacht over jou kan indienen?
Na 70/80 telefoontjes en 3x een monteur over de vloer gehad, bleek een jongedame die er 4 weken werkt het probleem te hebben gevonden. Al de voorgangers hadden wel naar het inkomende signaal gekeken, maar niet naar het uitgaande signaal. Nadat ik door was geschakeld naar iemand van de techniek, bleek het verhaal te kloppen. Reden: breuk in de groene kabel. Het is daar een grote oplichters bende. Nr.1 had mij dus al kunnen hebben. Wordt het niet eens tijd om collectief iets op te zetten tegen Ziggo zoals bv bij de woekerpolis is gebeurd?
Ik voel me opgelicht, internet en tv geven zoveel storingen. Vandaag ben ik er binnen een uur 12 keer uitgegooid (internet) nadat er gister nog een monteur was. Deed blijkbaar meer slecht dan goed. dat is niet fijn thuiswerken.
Wat is ziggo en slecht bedrijf nooit fatsoenlijke WiFi niks reageert en je betaald de hoofdprijs wat een flut bedrijf dat dit mag slaat nergens op je betaald goud geld en wat krijg je? Helemaal niks kut bedrijf grootste afrader ooit
Ziggo krijgt het niet voor elkaar om een stabiele internet verbinding te creëren. Wat een drama bedrijf de ene monteur na de ander en het blijft een bak ellende. Sbs 6 is een grote blokken bende op tv. AS vrijdag komt er weer een monteur als hij het niet voor elkaar krijgt dan rot ik op bij ziggo.
Bij het woord Ziggo wordt ik kots misselijk. Wat een misselijkmakende oplichters. Ik ben een conrtact aangegaan voor 1 jaar. In de tussentijd heb ik ieder maand een monteur over de vloer gehad omdat er simpelweg geen internet in huis was. De deal was dat ik 6 maanden korting kreeg op mijn factuurbedrag. Normaal betaalde ik 70 euro en kreeg dus de eerste 6 maanden 50 procent korting.
Nou heeeeeel grappig toen ik belde om mijn contract stop te zetten. De manager beweerde dat als je 6 maanden korting krijgt je contact automarisch 6 maanden verlengd wordt. De achterliggende reden hiervan was dat in Nederland niks gratis is. Wat een Rotzooi organisatie. Wat een amateur manager zonder diploma die daar maar rond zwammeld en maar wat roept.
Maar goed met de verkeerde gedanst. Heb het zover gekregen dat deze pipo organisatie mijn contract verplicht moet opzeggen.
Ik wil jullie zo de grond in douwen. zo klanten wakker maken om niet in jullie grappen te trappen.
Een 1 als cijfer is zelfs te veel. waaaaardeloze gasten. geloerd op geld net hyenas.