Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Roy
02-07-2018

Prijs/kwaliteit slecht

67,50 euro betaal ik per maand voor deze bende! 6 jaar klant maar daar stopt 't nu! Internet enorm traag, bekabeld en WiFi. Op aan raden van hun een aparte route gekocht van 150+ euro en alsnog na 5 meter houd de WiFi echt op. Monteur haalt z'n schouders ook op.

Wi
01-07-2018

Haperend tv beeld

Helpdesk chat gewoon standaard geneuzel. ligt altijd aan eigen leiding werk. en nooit aan ziggo . tijd om over te stappen'' alweer een ontevreden klant.

Danny
01-07-2018

Enorm slecht

Enorm slechte ervaringen. Internet valt continue weg, en een actuele snelheid van 0,6Mbit/s! Betaal 63.50 euro per maand, schandalig.Zojuist gebeld met de "klantenservice" en daar werd ik gewoon uitgelachen door de mevrouw aan de lijn.wat een service, weer een klant minder

Ger
01-07-2018

Internetsnelheid valt continue weg

Iedere dag een drama. Na modem reset weer even goed, daarna 10% van wat beloofd is en voor betaald wordt.

Peter
01-07-2018

Echt slecht.

De Wifi valt om de haverklap uit. De TV is om te janken. Sommige zenders kun je niet zuen. Geen RTL 4 en 5, meer blokken en storingen dan beeld.

Zodra ik kan, stap ik over.

Adri
30-06-2018

Ziggo box, drama box!

De ziggo box is een draak van een product. Je hebt meer frustratie dan plezier van ziggo. Elke dag minimaal een reset nodig.

TJ
30-06-2018

Alles is mis, maar aan Ziggo ligt het zeker niet

Mijn vriend en ik hebben sinds wij zijn begonnen aan internet bij Ziggo altijd een slechte verbinding gehad (drie maanden nu). Nu ligt het internet er sinds een paar weken helemaal uit, maar dat is volgens Ziggo niet zo. Zij kunnen in de computer namelijk geen problemen vaststellen dus het zal wel aan onze apparatuur liggen. Hiervoor moeten we bij de klantenservice van onze apparatuur zijn. Als wij aangeven al contact gehad te hebben met deze klantenservice en deze aangeeft dat de apparatuur niks mankeert, voert Ziggo een discussie over wiens idee het was deze klantenservice te benaderen: de onze of die van Ziggo. Want dat is belangrijk! Mijn vriend heeft inmiddels tien keer gebeld met Ziggo, beiden hebben we hoge kosten gemaakt aan internet van onze databundels en belkosten. Ziggo blijft halstarrig zeggen dat het niet hun probleem is. Wij zitten dus nu nog negen maanden vast aan een contract dat niet wordt nageleefd, maar het blijft een welles-nietesspelletje. Ik raad mensen absoluut af om aan Ziggo te beginnen. Als je ze belt, wordt je ook onvriendelijk te woord gestaan. Alles aan wat Ziggo levert is mis, maar Ziggo neemt geen verantwoordelijkheid.

Pablo
30-06-2018

Pablo

Ziggo aanschaft mooie actie’s en mooie reclame maar de werkelijkheid is het 100% zeer slecht en een schande dat ze nog bestaan en de klantenservice is ook zeer slecht want je wordt onvriendelijk geholpen

Alice
29-06-2018

Bestellen bij Ziggo

Televisie en internet besteld bij Ziggo. Ik mocht zelf een leverdatum opgeven, wat natuurlijk heel fijn is, maar helaas, deze datum was gisteren en van Ziggo wel vorige week twee mailtjes ontvangen, maar gisteren en vandaag geen beloofde apparatuur. Even Ziggo bellen dus. Sorry Mevrouw maar we hebben uw bestelling gisteren in behandeling genomen. Hoe kan het dan dat ik vorige week al mail van Ziggo heb ontvangen? Dat weet ik ook niet, ik kan alleen zien dat het gisteren in behandeling is genomen. Wanneer krijg ik mijn bestelling dan? Dat wordt waarschijnlijk volgende week dinsdag. O, dus ik krijg bijna een week na de afgesproken datum mijn bestelling? Sorry Mevrouw, dat is wat ik zie in het systeem. Conclusie: wat een pruts bedrijf. Alice

Alex
28-06-2018

10 maanden vakkundig prutswerk ik ben opgelicht voorgelogen en bedrogen

Sinds augustus 2017 slecht tc en internet. ik heb de buitenkabel doorgemeten en die was om 8 meter van de muur defect. tevens is 1 van mijn ci+ modules defect. Ziggo en Bam.zijn geweest. binnenmuur naar de klote ivm installatie router en kabelsplitter. bam smeet een buitenkabek door de muur naar beneden als noodoplossing ze hadden een hoogwerker nodig terwijl ik zij dat ze er zo bij kunnen. nu is t eind juni 2018 en is er weinig tot niets opgelost. ik word voor gek verklaard want een kapotte ci + module kan volgens Ziggo geen blokkerig beeld en uitvallen van het beeld veroorzaken. Ziggo is voor mij pure ouderwetse Mafia met een grote bek en geen verstand van zaken. Beste mensen begin er niet aan want het zijn voor mijn gangsters.

Frits
28-06-2018

Bewust klanten op kosten jagen

De laatste tijd gaat het hard achteruit bij Ziggo. Zojuist gebeld met de servicesesk vanwege een zeer slecht wifi bereik op mijn modem/router. Het advies is om een monteur (betaald) langs te sturen, want men kan blijkbaar niet zien dat het modem niet naar behoren functioneert. Schande Ziggo! Tijd om over te stappen

Oma
28-06-2018

Slechte hele slechte service

Oma (70) is via upc bij ziggo gekomen. Nu heeft ze een smart tv en wilt die natuurlijk gebruiken. Blijkt dat ze jaren lang 5mb internet kreeg wat ziggo niet eens in hun pakketen aanbiden. Dus pakket veranderd waar een nieuw modem voor nodig was. 2 dagen geen vaste telefoonie gehad en de 3e dag zouden ze komen aansluiten. Monteur is net geweest en niks doet het meer vaste telefonie internet en televisie. ZO gaat ziggo met oude klanten om, zo raakt ziggo hun klanten kwijt en als het aan mij ligt komt er niemand nieuws bij.

Marco
26-06-2018

Waardeloos

Duur en zeer slecht nog geen dag gehad zonder automatische reset van de horizon box Geluid hapert WiFi matig valt ook vaak weg En dat voor 70 euro in de maand

Marinus
24-06-2018

Werkzaamheden? Al een week doet niets het meer!

Als je al een week geen tv, internet en telefoon meer hebt, omdat er werkzaamheden zijn verricht, kan niemand bij Ziggo dat voor je oplossen. De monteur kan pas weer een week later komen! Bellen, chaten, nog eens bellen, niets helpt. Bij de buren doet ales het al weer prima, maar Ziggo is niet in staat de eigen fouten snel te herstellen. Klanten zijn niet belangrijk voor Ziggo!

Lampie
24-06-2018

Ben het zat????

Nu, na een jaar lid te zijn van ziggo voel ik me genoodzaakt om toch maar eens te reageren! na vele telefoontjes en monteurs die bij ons “ op de koffie” komen, na vele “resets” en “aan uit” pogingen, kabel en versterkers aanpassingen en inmiddels drie omgeruilde mediaboxen( omdat deze heel veel storing geven, volgens ziggo ), en een “zakelijk” abbonnement van €65,95 wat maandelijks overgemaakt dient te worden anders hebben we helemaal geen tv, hebben we nu eindelijk, een blokkerig beeld, slechte wifi, een mediabox in ons pakket die in de “knight rider” modus springt(regelmatig als je deze opstart), functies die niet meer werken, en wederom ‘n monteur die langskomt en zegt dat hij (na de zoveelste kabel doormeting, reset, fabrieks instelling, nieuw versterkertje, etc.), zegt dat hij verder geen storing kan vinden! nog steeds geen tv, maar!, ziggo geeft toe dat we Met een “andere” media box en als doekje voor het bloeden een tegemoet koming van €84,- voor het ongemak, waarschijnlijk? van alle problemen verlost zijn!. Maar?, u kunt dan geen gebruik meer maken van de functies (netflix,opnemen,pauzeren,etc.),en.,het staat u natuurlijk vrij om te switchen naar een andere provider!. herkent u dit probleem?

Richard
23-06-2018

Ziggo is het niet waard

Na overstap van KPN naar Ziggo is de ellende begonnen. 5 media boxen en 3 monteurs verder nog steeds werken de bijbehorende app niet, Netflix loopt constant vast. Box is traag en niet in een Eco modus te zetten, dus wij zetten hem met de schakelaar maar uit. Opstarten duurt dan wel 5 minuten. Ook de CI+ module wordt na een periode niet te hebben gebruikt gewoon gedeactiveerd, en toch betalen we ervoor. Bij de klantenservice krijg je mederwerkers aan de telefoon welke de Nederlandse taal niet eens machtig zijn, goede reclame voor je bedrijf.Binnen kort maar weer lekker naar een andere ISP waar we wel goede ervaringen mee hadden.

Paul
19-06-2018

Matige te dure provider.

Per 1 juli as. is er weer een prijsverhoging. De internetsnelheid is de laatste 3 jaar ondanks de prijsverhogingen niet omhoog gegaan. Ik heb nu noodgedwongen voor een duurder pakket gekozen met een hogere internetsnelheid. Op mijn adres zijn er helaas geen alternatieven, alleen adsl met max. 50 MB/s. Ik wacht op het vrijgeven van de kabel, of de aanleg van glasvezel.

Ria
19-06-2018

Heel slecht vanaf het begin

Wat een drama allemaal, nieuwe mediaboxen, bedrading, kabels, monteurs en nog steeds bagger! Stappen zo snel mogelijk over!

Louise
18-06-2018

Zo slecht tv

Overgestapt in januari. Vanaf die tijd al problemen met tv ontvangst. Steeds E42 melding of anders blokjes en haperingen in uitzending. Niet normaal een serie of film kijken. Ook internet ligt er Herhaaldelijk uit. gemaild geappt maar schijnt te liggen aan mijn apparaten in huis. Belachelijk altijd Telfort gehad en nooit 1 minuut probleem met tv of interner

Trineke
14-06-2018

Bagger

Slechte klantenservice, hoge (on)kosten. App die niet werkt, maanden laten betalen voor service die het niet doet enz. Ziggo is een ramp en afzetterij. Ik ga op zoek naar een andere televisie leverancier en ben erg blij dat ik GEEN internet via Ziggo heb.