Frits
28-06-2018

Bewust klanten op kosten jagen

De laatste tijd gaat het hard achteruit bij Ziggo. Zojuist gebeld met de servicesesk vanwege een zeer slecht wifi bereik op mijn modem/router. Het advies is om een monteur (betaald) langs te sturen, want men kan blijkbaar niet zien dat het modem niet naar behoren functioneert. Schande Ziggo! Tijd om over te stappen

Oma
28-06-2018

Slechte hele slechte service

Oma (70) is via upc bij ziggo gekomen. Nu heeft ze een smart tv en wilt die natuurlijk gebruiken. Blijkt dat ze jaren lang 5mb internet kreeg wat ziggo niet eens in hun pakketen aanbiden. Dus pakket veranderd waar een nieuw modem voor nodig was. 2 dagen geen vaste telefoonie gehad en de 3e dag zouden ze komen aansluiten. Monteur is net geweest en niks doet het meer vaste telefonie internet en televisie. ZO gaat ziggo met oude klanten om, zo raakt ziggo hun klanten kwijt en als het aan mij ligt komt er niemand nieuws bij.

26-06-2018

Duur en zeer slecht nog geen dag gehad zonder automatische reset van de horizon box Geluid hapert WiFi matig valt ook vaak weg En dat voor 70 euro in de maand

Marinus
24-06-2018

Werkzaamheden? Al een week doet niets het meer!

Als je al een week geen tv, internet en telefoon meer hebt, omdat er werkzaamheden zijn verricht, kan niemand bij Ziggo dat voor je oplossen. De monteur kan pas weer een week later komen! Bellen, chaten, nog eens bellen, niets helpt. Bij de buren doet ales het al weer prima, maar Ziggo is niet in staat de eigen fouten snel te herstellen. Klanten zijn niet belangrijk voor Ziggo!

Lampie
24-06-2018

Ben het zat????

Nu, na een jaar lid te zijn van ziggo voel ik me genoodzaakt om toch maar eens te reageren! na vele telefoontjes en monteurs die bij ons “ op de koffie” komen, na vele “resets” en “aan uit” pogingen, kabel en versterkers aanpassingen en inmiddels drie omgeruilde mediaboxen( omdat deze heel veel storing geven, volgens ziggo ), en een “zakelijk” abbonnement van €65,95 wat maandelijks overgemaakt dient te worden anders hebben we helemaal geen tv, hebben we nu eindelijk, een blokkerig beeld, slechte wifi, een mediabox in ons pakket die in de “knight rider” modus springt(regelmatig als je deze opstart), functies die niet meer werken, en wederom ‘n monteur die langskomt en zegt dat hij (na de zoveelste kabel doormeting, reset, fabrieks instelling, nieuw versterkertje, etc.), zegt dat hij verder geen storing kan vinden! nog steeds geen tv, maar!, ziggo geeft toe dat we Met een “andere” media box en als doekje voor het bloeden een tegemoet koming van €84,- voor het ongemak, waarschijnlijk? van alle problemen verlost zijn!. Maar?, u kunt dan geen gebruik meer maken van de functies (netflix,opnemen,pauzeren,etc.),en.,het staat u natuurlijk vrij om te switchen naar een andere provider!. herkent u dit probleem?

23-06-2018

Ziggo is het niet waard

Na overstap van KPN naar Ziggo is de ellende begonnen. 5 media boxen en 3 monteurs verder nog steeds werken de bijbehorende app niet, Netflix loopt constant vast. Box is traag en niet in een Eco modus te zetten, dus wij zetten hem met de schakelaar maar uit. Opstarten duurt dan wel 5 minuten. Ook de CI+ module wordt na een periode niet te hebben gebruikt gewoon gedeactiveerd, en toch betalen we ervoor. Bij de klantenservice krijg je mederwerkers aan de telefoon welke de Nederlandse taal niet eens machtig zijn, goede reclame voor je bedrijf.Binnen kort maar weer lekker naar een andere ISP waar we wel goede ervaringen mee hadden.

19-06-2018

Matige te dure provider.

Per 1 juli as. is er weer een prijsverhoging. De internetsnelheid is de laatste 3 jaar ondanks de prijsverhogingen niet omhoog gegaan. Ik heb nu noodgedwongen voor een duurder pakket gekozen met een hogere internetsnelheid. Op mijn adres zijn er helaas geen alternatieven, alleen adsl met max. 50 MB/s. Ik wacht op het vrijgeven van de kabel, of de aanleg van glasvezel.

Ria
19-06-2018

Heel slecht vanaf het begin

Wat een drama allemaal, nieuwe mediaboxen, bedrading, kabels, monteurs en nog steeds bagger! Stappen zo snel mogelijk over!

Louise
18-06-2018

Zo slecht tv

Overgestapt in januari. Vanaf die tijd al problemen met tv ontvangst. Steeds E42 melding of anders blokjes en haperingen in uitzending. Niet normaal een serie of film kijken. Ook internet ligt er Herhaaldelijk uit. gemaild geappt maar schijnt te liggen aan mijn apparaten in huis. Belachelijk altijd Telfort gehad en nooit 1 minuut probleem met tv of interner

Trineke

Bagger

Slechte klantenservice, hoge (on)kosten. App die niet werkt, maanden laten betalen voor service die het niet doet enz. Ziggo is een ramp en afzetterij. Ik ga op zoek naar een andere televisie leverancier en ben erg blij dat ik GEEN internet via Ziggo heb.

Kimberly

Verschrikkelijk slechte wifi

Steeds de wifi die eruit ligt. Elke dag de stekker er minimaal 4 keer uit trekken in de hoop dat het dan misschien ooit nog zal werken. In je eigen huis op je 4G moeten zitten. Totale afrader dit!

Cor

ZIGGO go - helpdesk

Sinds er een update is geweest in Ziggo go wordt er op mijn laptop (W10) geen progamma's meer zichtbaar. Alle aangeboden schermen werken maar dan moet de video starten en daarna wacht ik tot sint juttemus en kan 86 keer op herstarten drukken maar komt er niets. Na intelligent overleg met de helpdesk ligt het aan mijn laptop zeggen ze. Een oplossing wordt niet geboden en bij navraag naar kennis in huis raakt men helemaal in paniek. Moedeloos!

Fokke
13-06-2018

Zeer slechte service

Mijn moeder (84) is verhuisd naar een aanleunappartement. Monteur van Ziggo aangevraagd (en is gekomen) en weer weggegaan. Daarna blijkt telefoon niet te werken, ze kan niet bellen en niet gebeld worden. Ik (geen ziggo abonnee, en kan dat in mijn woongebied ook niet krijgen) heb contact gehad met de Chat service van Ziggo, (2 x) maar daar word ik steeds doorverwezen naar de servicetelefoonnummer van Ziggo (als niet ziggo-abonnee is dat dus betaald tarief). Chat-figuren daarop aangewezen, maar lachen er om. Kortom, service van Ziggo is een lachertje, nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt!

Renee

Ziggo Mediabox XL

Ik heb sinds een paar dagen een mediabox XL omdat mijn oude humax 5050 kapot was gegaan. Ik had een geweldig iets verwacht maar het is qua bedieningsgemak 10 jaar terug in de tijd. Als ik ook kijk naar het verbruik als de Mediabox in bedrijf is, is dit anno 1985. Ziggo moet zich schamen dat ze een apparaat op de markt brengen dat anno 2018 zoveel elektriciteit verbruikt en zo slecht is qua bedieningsgemak

Rose-Marie

Opzeggen ziggo

DE KLACHT Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en stuurt mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018.

DE OPLOSSING Ik wil het juiste bedrag ontvangen, t/m 12 januari 2018, zonder extra kosten.

Xin

Kapot slecht

Continue internet storing of slecht verbinding, Ik kan wel elke week de internet kabels eruit trekken en weer opnieuw in stoppen en bidden dat het weer doet.

Kortingen en extras waarmee geadverteerd wordt kloppen ook niet. Verassend genoeg moet je eerst klantenservice bellen en uitleggen welke kortingen er beloofde worden.

Een bedrijf vol amateurs en ze moeten zich schamen.

Noud
08-06-2018

Horizon ellende

Triest dat er nog steeds geen oplossing is gevonden voor de ellende met Horizon - heb een grote voor de huiskamer en een kleine Horizon voor de slaapkamer - de kleine werkt absoluut niet - krijg nu een andere te weten Humax - maar die kan niet communiceren met de grote Horizon - sterker nog, deze kan niet eens opnemen - wanneer komt hiervoor een oplossing

Bs
07-06-2018

Goed geholpen probleem opgelost

Ik ben vanaf het begin bij Ziggo en blijf zeker klant. Bij een storing ben je misschien wel even bezig om iemand aan de lijn te krijgen,maar mijn problemen zijn altijd opgelost en er was zelf een vergoeding voor het gebruik maken van de mobiel bij een vaste telefoon storing.

mvg Prins.

J.
06-06-2018

Ziiggo, een aanrader !

Wij hebben een alles in een pakket van Ziggo, met een verhoogd abonnement (10 Euro extra per maand) zodat wij iedereen via de vaste telefoon gratis kunnen bellen. Dus niet alleen de abonnees van Ziggo, en uitgezonder koopnummers natuurlijk zoals 0900 nummers. Wij zijn overgestapt van Tele2 naar Ziggo, omdat de vaste telefoonverbinding bij Tele2 haperde en men van alles beloofde om het op te lossen, maar nooit opgelost werd. Wij konden wel gesprekken aannemen, maar nooit iemand zelf opbellen. Met de vaste telefoon bij Ziggo zo goed als nooit storingen. Met de TV in 8 jaar tijd zelfs nog nooit storingen ondervonden, zeer scherp anoloog beeld op een oude Philips TV, via een bij Ziggo gekochte digitale Humax tuner. Internet zeer sporadisch storingen, en de FM kabel radio werkt net als de TV altijd. De storingen die zeer sporadisch voorkomen hebben bijna allemaal te maken met onderhoud aanhet net, zowat half Nederland hangt er aan vast. We kunnen ons niet meer herinneren wanneer er een grote netstoring was, zo lang is dat alweer geleden. De mensen van de telefoondesk zijn erg vriendelijk, zijn zeer behulpzaam, snel te bereiken op de vaste telefoon, (Tel. 1200 voor Ziggo klanten) en bieden maximale hulp. Ziggo, een aanrader!

Gerrie
06-06-2018

Niet alleen maar ellende: Goeie medewerkers maken het verschil

Natuurlijk kan ik ook boeken schrijven over Ziggo en andere grote logge bedrijven. Natuurlijk klaag ik ook graag! Ik ben tenslotte een nederlander. Ik heb besloten om alleen de goeie ervaringen te delen met het grote publiek en als ik echt ontevreden ben, dien ik een officiele klacht in.

Mijn positieve ervaring van de afgelopen twee weken betrof met name een aantal medewerkers. Nadat ik geen verbinding meer kreeg met internet, ging ik bellen. De eerste twee belletjes werd ik ook van kastje naar muur gestuurd en geen internet. Met mijn derde belletje trof ik een mevrouw, helaas naam vergeten. Zij hielp mee van A-Z en wat ze de eerste dag niet voormekaar kreeg, maakten we voor de volgende dag een belafspraak. Zij belde keurig op het afgesproken tijdstip en verhielop de storing. Ik kreeg nog een extra lang kabeltje opgestuurd en daarmee was alles opgelost. De volgende dag kreeg ik het langere kabeltje. Helaas verkeerde connectoren. Maar goed: internet deed het eeen langer kabeltje was handig geweest maar zonder dat kabeltje lukte het ook wel.

Totdat ik vanochtend bij de supermarkt een Ziggobusje zag met twee pauzerende Ziggo'ers: Ik aangeklopt, werd vriendelijk te woord gestaan en was geinteresseerd in mijn verhaal maar kon helaas geen kabeltje geven omdat zijn boekhouding dan in de war liep. Na nog even heen en weer gebabbeld te hebben, stapte hij uit, liep naar de laadruimte en na nog een paar vragen was hem duidelijk wat ik precies nodig had. "Neem maar mee", zei hij, "Gelukkig heb ik ook altijd een grijze voorraad". Gerrie van der Laan, Ermelo