Stuitend duur, matige kwaliteit

Ziggo is niet echt slecht, maar gelet op de prijs mag en moet het veel beter. Maar ik vermoed ook waaróm er zoveel betaald moet worden: sponsoring van Ajax. Dat is ook minstens 1,2 miljoen euro per seizoen. Dat kan alleen komen van het forse abo-geld. Waar ik echt veel last van heb zijn de blokken en schele strepen in het beeld. Dat ligt ècht aan het signaal dat binnenkomt. En dan doen ze alsof het NIET aan hen ligt! LOL

Geert

Overstap van KPN naar Ziggo

Vanwege aanbieding én beter condities voor Internet en mobiele telefonie willen we overstappen van KPN naar Ziggo. Als we dan bij de Media Markt een nog betere aanbieding van die zelfde Ziggo zien, confronteren we de eerste Ziggo meneer met die aanbieding. Na drie hogere leidinggevenden wordt een aanbieding gedaan, nog steeds minder gunstig dan bij de Media markt. We willen echter niet het risico lopen dan weer een geheel nieuwe aanvraag te moeten doen en dus enkele weken internet te missen. OK, dan maar weer bellen en willen akkoord gaan met het tussenaanbod van een van de bazen.

Bellen: '.welk aanbod bedoelt u, in het scherm staat niets.' Na veel vijven en zessen komt men ons tegemoet, dan blijkt dat het aanbod staat gepland voor 2021 ! '.nu moeten we de aanvraag annuleren en opnieuw aanvragen.' Staan we weer achteraan in de aanvraaglijst (en hadden alsnog bij Media Markt een hoger voordeel kunnen krijgen).

Vanwege de verhalen hierboven ben ik ook zeer benieuwd of ze hun belofte van sneller en beter internet waarmaken.

Gert
04-10-2016

Internet, wifi en vaste telefoon vallen telkens uit.

Internet, wifi en vaste telefoon vallen telkens uit.en de helpdesk is constant bezet. 20 min. wachten is niks. Er wordt zelf op site via postcodecheck niet eens melding van storing gedaan.

Boris
04-10-2016

Doen niks voor bestaande klanten/slecht bereikbaar

Wat een slecht bedrijf is dit. Doen veel om je als klant binnen te halen. Daarna kun je elke x 20 minuten wachten om een vraag te stellen. Binnen 2 maanden hoop storingen. Hele irritante medewerkers. Morgen kan ik weer van 8-13.00 wachten op een monteur. Belachelijk dat ze niet een tijd af kunnen spreken. Ben echt klaar met dit kut bedrijf

Anton
02-10-2016

Is er iemand met een "Start"account waarbij horizon.tv top werkt?

TV kijken op tablet of laptop wordt hard geadverteerd. Ik heb het uitgebreid getest maar op een "Start" account geeft horizon.tv ("horizon go") slecht en schokkerig beeld. Netflix is haarscherp en vloeiend, zelfs draadloos. Zijn er eigenlijk wel tevreden gebruikers van horizon.tv of dwingt Ziggo op deze manier gebruikers naar een duurder abonnement?

Liesbeth
01-10-2016

Eén groot drama!

Sinds 1 week kennis gemaakt met Ziggo; het is werkelijk waar niet te geloven hoe deze week verloopt. Van levering bestelling tot en met installatie; niets loopt goed. Ik heb inmiddels zo'n 10 medewerkers van de klantenservice gesproken; 1 ding hebben ze gemeen. De afspraken die ze op dat moment met je maken komen ze niet na, en meedenken in oplossingen lukt al helemaal niet. Ik heb al een klacht ingediend maar nog niets vernomen. Nu is dat weliswaar nog maar 24 uur geleden, maar de klacht lijkt me ernstig genoeg dat Ziggo begrijpt nu in actie te moeten komen. En oja.vraag voor de gein eens of je kan worden doorverbonden met de directeur.

Addie
30-09-2016

Niet aan te raden

Horizon Go op mijn tablet is erg slecht. Om de vier seconden last van "Buffering" en na een minuutje moet ik hem opnieuw opstarten met "de pijl". Diverse keren gebeld en gemaild. Dan krijg je vervelende antwoorden over de sterkte van het signaal, of "u kunt beter een draad-aansluiting nemen in p;laats van wifi enz. Daar betaal ik dus niet voor!

Dave
28-09-2016

Drama

Problemen worden gehoord maar niet opgelost. Toen het UPC was was het al verschrikkelijk. Abonnement maanden geleden opgezegd en toch schrijven ze nog steeds facturen af die je later weer terug krijgt. Hallo, gaat het niet. Ook na verschillende keren contact blijft het probleem bestaan. Begin er niet aan. Het is nog eens veel te duur ook. Je verschuilen achter jonge medewerkers die aardig blijven en jij natuurlijk niet aan wil vallen. Maffia.

27-09-2016

Nooit maar dan ook nooit klant worden

Hey,

Kort gezegd je betaald veel te veel voor weinig je heb nooit contact en het internet is zo traag als wat vervolgens na 2 weken doet hij het gewoon niet. Vervolgens de router aan en uit 2 keer in de maand.

GROTE AFRADER DUS

Jean-paul

Niet bereikbaar bij problemen

Moeilijk te bereiken probleem wordt wel serieus genomen maar duurt lang voor herstel te weinig mensen op servicepost slechte apparatuur (mediabox, kabels ed.)

Alex
27-09-2016

Willen ze wel klanten hebben?

Ik ben sinds jaren klant bij Ziggo, maar als er problemen zijn geven ze niet thuis. Internet is zeer traag geworden en valt regelmatig uit.

Nu probeer ik ze al vanaf zondag te bellen maar kreeg steeds de melding dat ik later nog een keer moet proberen. Geprobeerd via webcare, maar die reageren ook niet.

uiteindelijk iemand te spreken en die geeft aan dat modem dat ik heb, niet meer onder garantie valt en dat er veel signalen in mijn buurt zijn. Ja dat weet ik, maar welke oplossing. Volgens mij snapte die gast er niets van, maar nergens een gevoel van oh wat vervelend. Ik zei dan ga ik wel verder kijken. Krijg ik antwoord dat zou ik ook doen.

Kortom waarom betaal ik maandelijks zo'n hoog bedrag en dan nul service.

Ashwin

Horizon werkt echt slecht

Heb horizon van Ziggo.

de helft van de keren dat ik het wil gebruiken werkt het niet. Werkt helemaal niet onder internet explorer 11, wat wel wordt geadverteerd.

Kwaliteit is gewoonweg te slecht voor woorden. Kan geen 5 minuten kijken zonder dat de kwaliteit terug wordt geschakeld. Het is alsof ik over een 56K modem werk.

horizon is misschien niet van Ziggo, maar het is wel een belangrijk deel van hun aanbod en ze adverteren er maar al te graag mee. Jammer genoeg werkt het dus voor geen meter!

Thea

Haperende internet verbinding.

Krijg na het aanzetten van de televisie een hapert beeld en kan niet kijken. Geef steeds code 6010 (geen internet verbinding) . Heb al diverse keren de klantenservice van Ziggo gebeld, maar heb steeds te horen gekregen dat de wachttijd meer dan 15 minuten is en toen ik net belde kwam ik niet eens door het keuzemenu, er werd meteen gezegd dat de wachttijd zo lang was dat ik beter later terug kon bellen. Ik vraag me af waarom er bij de klantenservice z'n lange wachttijd is

M Verwijs

Niet bereikbaar

Vrijdag ziggosport totaal besteld en nu is het maandagavond en nog steeds geen sport zenders.Ik probeer al vanaf vanmorgen 10 uur ziggo te bereiken maar helaas.

Ray

Walgelijk bedrijf.

Wat een rot bedrijf.

Ze spelen spelletjes met betalingen,

waardoor er achterstanden ontstaan; daarboven weer extra kosten dus. Oplichters!

De horizonbox en extra box; waardeloos! Om het werkend te krijgen. Wat een ellende.

Deze maand wordt ziggo opgezegd. Naar Vodafone of KPN!

Fab
26-09-2016

Ziggo lost 5 jaar durende storing niet op!

Na 5 jaar storingen waar de klantenservice niks aan wilden doen nu gelukkig overgestapt

Adriana

Zondags geen internet

Zondags na 13.00 geen internet Ziggo mediabox geeft constant fout melding en werkt niet. Klantenservice 90 euro cent p.min.tot max 40 euro plus abonnee geld. En dan .nog steeds niet opgelost.

Ruud

Niet te installeren

Ben al bijna 1 week bezig om Horizon te installeren. Ik heb al 5 keer ongeveer 45 min. aan de telefoon gezeten om het probleem op te lossen. Bij de installatie krijg ik afwisselde de storing code 1020 en 1110. Er is van alles geprobeerd inclusief een hard reset maar telkens het zelfde probleem. Ik heb het abonnement geannuleerd en ga weer naar het oude wat volgens Ziggo in eerste instantie niet kon maar uiteindelijk weer wel. Sorry mensen dit is echt slecht!

Harrie

Werkt allemaal slecht

Geluid en beeld van de tv valt regelmatig uit. al een speciale kabel gekocht. helpt niets. internet is heel langzaam. tijd om weer over te stappen.

20-09-2016

Horizon media box

Op de manier hoe wij TV kijken voegt de Horizon Media Box weinig toe. Dan vind ik ook nog dat als je hem volledig wil benutten 500 Kwh per jaar wel een heel groot energie verbruik. Dus ik zet hem pas aan als ik naast gewoon TV kijken iets extra's wil. b.v. My prime. Eigenlijk een beetje spijt dat ik overgegaan ben naar horizon.