Jean-paul
27-09-2016

Niet bereikbaar bij problemen

Moeilijk te bereiken probleem wordt wel serieus genomen maar duurt lang voor herstel te weinig mensen op servicepost slechte apparatuur (mediabox, kabels ed.)

Alex
27-09-2016

Willen ze wel klanten hebben?

Ik ben sinds jaren klant bij Ziggo, maar als er problemen zijn geven ze niet thuis. Internet is zeer traag geworden en valt regelmatig uit.

Nu probeer ik ze al vanaf zondag te bellen maar kreeg steeds de melding dat ik later nog een keer moet proberen. Geprobeerd via webcare, maar die reageren ook niet.

uiteindelijk iemand te spreken en die geeft aan dat modem dat ik heb, niet meer onder garantie valt en dat er veel signalen in mijn buurt zijn. Ja dat weet ik, maar welke oplossing. Volgens mij snapte die gast er niets van, maar nergens een gevoel van oh wat vervelend. Ik zei dan ga ik wel verder kijken. Krijg ik antwoord dat zou ik ook doen.

Kortom waarom betaal ik maandelijks zo'n hoog bedrag en dan nul service.

Ashwin

Horizon werkt echt slecht

Heb horizon van Ziggo.

de helft van de keren dat ik het wil gebruiken werkt het niet. Werkt helemaal niet onder internet explorer 11, wat wel wordt geadverteerd.

Kwaliteit is gewoonweg te slecht voor woorden. Kan geen 5 minuten kijken zonder dat de kwaliteit terug wordt geschakeld. Het is alsof ik over een 56K modem werk.

horizon is misschien niet van Ziggo, maar het is wel een belangrijk deel van hun aanbod en ze adverteren er maar al te graag mee. Jammer genoeg werkt het dus voor geen meter!

Thea

Haperende internet verbinding.

Krijg na het aanzetten van de televisie een hapert beeld en kan niet kijken. Geef steeds code 6010 (geen internet verbinding) . Heb al diverse keren de klantenservice van Ziggo gebeld, maar heb steeds te horen gekregen dat de wachttijd meer dan 15 minuten is en toen ik net belde kwam ik niet eens door het keuzemenu, er werd meteen gezegd dat de wachttijd zo lang was dat ik beter later terug kon bellen. Ik vraag me af waarom er bij de klantenservice z'n lange wachttijd is

M Verwijs

Niet bereikbaar

Vrijdag ziggosport totaal besteld en nu is het maandagavond en nog steeds geen sport zenders.Ik probeer al vanaf vanmorgen 10 uur ziggo te bereiken maar helaas.

Ray

Walgelijk bedrijf.

Wat een rot bedrijf.

Ze spelen spelletjes met betalingen,

waardoor er achterstanden ontstaan; daarboven weer extra kosten dus. Oplichters!

De horizonbox en extra box; waardeloos! Om het werkend te krijgen. Wat een ellende.

Deze maand wordt ziggo opgezegd. Naar Vodafone of KPN!

Fab
26-09-2016

Ziggo lost 5 jaar durende storing niet op!

Na 5 jaar storingen waar de klantenservice niks aan wilden doen nu gelukkig overgestapt

Adriana

Zondags geen internet

Zondags na 13.00 geen internet Ziggo mediabox geeft constant fout melding en werkt niet. Klantenservice 90 euro cent p.min.tot max 40 euro plus abonnee geld. En dan .nog steeds niet opgelost.

Niet te installeren

Ben al bijna 1 week bezig om Horizon te installeren. Ik heb al 5 keer ongeveer 45 min. aan de telefoon gezeten om het probleem op te lossen. Bij de installatie krijg ik afwisselde de storing code 1020 en 1110. Er is van alles geprobeerd inclusief een hard reset maar telkens het zelfde probleem. Ik heb het abonnement geannuleerd en ga weer naar het oude wat volgens Ziggo in eerste instantie niet kon maar uiteindelijk weer wel. Sorry mensen dit is echt slecht!

Harrie

Werkt allemaal slecht

Geluid en beeld van de tv valt regelmatig uit. al een speciale kabel gekocht. helpt niets. internet is heel langzaam. tijd om weer over te stappen.

Horizon media box

Op de manier hoe wij TV kijken voegt de Horizon Media Box weinig toe. Dan vind ik ook nog dat als je hem volledig wil benutten 500 Kwh per jaar wel een heel groot energie verbruik. Dus ik zet hem pas aan als ik naast gewoon TV kijken iets extra's wil. b.v. My prime. Eigenlijk een beetje spijt dat ik overgegaan ben naar horizon.

Na

Ziggo stelletje amateurs

Nooit voor Ziggo gaan. Je betaalt de hoofdprijs maar je krijgt er niks voor terug! Allemaal drama en niks word opgelost !

R.
20-09-2016

Al dagen te lange wachttijden klantenservice!

Ik ben sinds et begin van ziggo al klant bij ze en en raadde het altijd bij derden aan. Maar sinds een paar maanden ben ik zeer teleurgesteld in hen services. Mijn internet is zeer traag geworden (sinds de nieuwe modem) en valt regelmatig uit. Met mijn mobiel had ik het eerst niet door totdat ik een melding kreeg (voor het eerst sinds ik internet op mijn mobiel gebruik) dat mijn data op was. En dat kwam doordat mijn internet thuis er constant uit ligt. Eerst had ik ook op de eerste verdieping goed WiFi, maar dat is nu ook afgelopen.

Nu probeer ik ze al een aantal dagen te bellen maar kreeg eerst de melding dat de wachttijd langer is dan 15 minuten en dat ik het beter later nog een keer moet proberen. En nu is het zelfs zo gek dat de wachttijd zo lang is dat er geen opties meer is om te wachten.het lijkt of ze dezelfde modem gebruiken als die van mij. Ik ga het nog 1 keer proberen via de mail en als ik dan geen gehoor krijg ben ik er klaar mee. Dan heb ik als trouwe klant er alles aan gedaan om het op te lossen.

Ik weet niet hoe ze dit in de toekomst gaan oplossen, maar voor nu raad ik het af om bij ziggo klant te worden.

Gina
18-09-2016

Altijd goede hulp

Meerdere keren heb ik wel eens gebeld naar Ziggo, het duurde soms wel lang voor ik werd doorverbonden. Maar de hulp die ik telefonich kreeg was altijd zeer goed. Stap voor stap werd ik geholpen, tot het probleem verholpen was.

Sybe
17-09-2016

Het zijn altijd de mensen die nare ervaringen neerzetten .

Ik ben geweldig geholpen bij de klantenservice en heb er nog nooit last van gehad .

Helaas staan er meestal negatieve dingen want zodra het positief is is het niet interessant genoeg.

Ziggo het gaat geniaal !

Arjan
17-09-2016

Zeer onvriendelijke klantenservice

Gebeld met ziggo mbt vraag over inloggen mijn ziggo. Dat het wijzigen van email adres van een mij onbekende *@ziggo.nl naar mijn email adres niet mogelijk was heb ik begrip voor maar de onvriendelijke manier waarop ik te woord werd gestaan niet. Ik stap over naar een andere provider.

Ed
16-09-2016

Zeer goed bedrijf

Ben zeer tevreden over ziggo,het pakket tv-internet en telefonie heb ik ruim 10 jaar nooit problemen gehad indien ik contact opineem met de helpdesk dan kost het mij niets. Is niet een van de goedkoopste maar heeft wel een goed product. Ed

Hein
16-09-2016

Slecht internet en tv zenders!?

Vaker geen of slechte internet verbinding, dat geldty ook voor TV zenders. Laaste dagen is het helaaml een ramp. Geen of een slechte internet verbinding. Maar krijg nu en brief om een ander modem te bestellen. Hebben ze iets gewijzigd waardoor ik geen internet kan gebruiken!? Wie zal het zeggen. Service en klantegerichtheid Ziggo is bagger. Spijt dat ik niet ben overgestapt toen het kon. Dus nu maar even uitzitten tot de eerst volgende mogelijheid.

15-09-2016

Drama service

Ziggo Zakelijk, wat een drama, bedrijf beseft totaal niet dat servicegraad bij zakelijke gebruikers hoog dient te liggen, neemt totaal geen verantwoordig voor aantoonbare fouten. Totale onbereikbaarheid van de zakelijke klant ? Niet hun probleem !

Roshani
15-09-2016

Zeeer slechte ervaring met ziggo raad het mensen af.

Ben al een week bezig omdat ik als klant 1maand lang een zender mag uitkiezen. Nou je raad het al ben er een week mee bezig geweest en kreeg telkens niet mijn antwoord en de juiste codes toegestuurd om te activeren. Ook heb ik een blokkade gekregen omdat ik ten hun zegge niet optijd had betaald wat ik wel heb gedaan maar hun het niet goed verwerken in hun syteem en nu door hun fout mag ik eronder lijden. Als ik word ik van puntje naar paaltje toegestuud en krijg ONZIN antwoorden te horen dit komt allemaal omdat hun niks goed noteren in hun systeem betreft gesprekken die gevoerd zijn met klanten en afspraken die er gemaakt zijn. BELACHELIJK DIT ALLEMAAL! En nu ben ik de dupe