15-08-2018

Ziiggo was al slecht maar nu ook nóg duurder

Zowel internet als TV fluctueren dramatisch in snelheid. installtie van TV tijdens primetime momenten. Met als kers op de taart een verhoging van het aboonement. Een van de beginselen van bedrijfseconomie en marketing is dat je de kosten van je bedrijfsvoering nooit mag afwentelen op je klanten. Dit was voor mij het moment op direct over te stappen. Ik bespaar me nu 400 EUR per jaar en heb tot nu toe een betere kwaliteit van internet en TV!

14-08-2018

Dramatisch duur en slecht

Wat is dit toch een drama, Horizon TV van Ziggo ; blokkerig beeld, stilstaand beeld, geen geluid, geen programma's terug kunnen kijken, ontvanger valt uit, telkens opnieuw opstarten, minimaal 5x per avond storing. Advies, tuin er niet in, je betaalt € 80,- per maand voor een bak ellende. Mooi verhalen, het ligt aan de coax kabel of aan iets anders maar nooit aan de Ziggo. Denk je goedkoop uit te zijn met Vodafone icm Ziggo, je zit er alleen maar jaren aan vast, zodra mijn abonnement is afgelopen stap ik direct over, maakt niet uit waar naar toe, maar dit nooit meer.

13-08-2018

Prima provider, prima klantenservice

De vele negatieve reacties verbazen mij. Ik heb ervaring met vele providers (KPN, HetNet, Telfort, Tele2, Online) en zit nu bij Ziggo. Tevreden ben ik zeker, en ook over de klantenservice ben ik goed te spreken. Natuurlijk worden er door Ziggo wel eens fouten of vergissingen gemaakt, maar alles wordt steeds keurig rechtgezet. Ze leveren een goed product en hebben goede aanbiedingen.

Kevin
12-08-2018

Zeer slechte verbinding internet en tv

Ziggo heeft in Brabant een zeer slechte verbinding met internet en TV. na opzeggen abonnement blijven ze afschrijven. callcenter zeer slecht erg lange wachtrij en dan tig keer doorverbonden om uiteindelijk met een er tegen aan te lopen dat de verbinding wordt verbroken. nu paar maanden klant van kpn en daar werkt alles perfect en service is vele malen beter stap nooit over op ziggo! ik snap je wil ziggo sport maar neem dat dan via kpn , ziggo is de hel van telefonie en internet

Jm
12-08-2018

Je betaald heel veel geld voor weinig

Ik snap dat het met de hedendaagse techniek soms lastig kan zijn om alle services 24 uur per dag perfect te laten werken (internet, digitale tv met replay tv, opnemen, series en movies, ziggo app icm met chromecast, etc) maar ik betaal meer dan 50 euro in de maand, wat ik toch echt een flink bedrag vind, en er is letterlijk elke week een keer of 2 wel iets wat niet werkt. Ik vind het te treurig voor woorden. Gewoon een k*tbedrijf en bij gebrek aan alternatieven ben ik tot ze veroordeeld.

Thessa

Ziggo is drama

Ziggo ja waar zal ik beginnen.echt een drama bedrijf. Wij zitten ongeveer 10 jaar bij Ziggo en nooit heeft het vlekkeloos gewerkt maar het laatste jaar wordt het steeds beroerder. Al heel veel aangeschaft om de Wi-Fi te verbeteren, al een aantal keer monteur over de vloer gehad maar niets kan het probleem verhelpen. Uiteindelijk een aantal weken geleden besloten om op te zeggen en in eens zijn we in beeld. Helaas te laat voor Ziggo want wij gaan echt over. Maar het probleem ligt ook ineens aan een verouderde modem en aan weet ik wat nog meer. Maar nee Ziggo we gaan. Vanaf dat moment is de internetverbinding nog beroerder geworden lijkt het wel, nee dat kan niet volgens Ziggo. Nu alweer 4 dagen geen WiFi maar volgens Ziggo is dat geen dienst die we afnemen, we nemen internet af.En de Wi-Fi ligt echt aan ons en de factuur dien je gewoon volledig te voldoen. De rechtsbijstand hoef je volgens Ziggo ook niet in te schakelen want ze hebben alles ingekt zeggen ze op voorhand. Nou nou Ziggo wat een service echt een bedrijf met geen service.

Ziggo een Geldmachine

Ziggo is gewoon een Amerikaanse geldmachine, die naar de beurs wil. Van de beurs worden alleen de manager beter, die bij de beursgang een extra bonus krijgen. De bestuurder zal waarschijnlijk een veelvoud van miljoenen mee naar huis nemen en mag zijn salaris nog eens extra verhogen. Dat betekent dat van een beursgang alleen de Amerikaanse aandeelhouder, de bestuurders en enige managers zullen profiteren. Voor de consument is het beleid van Ziggo er alleen op gericht de prijzen te verhogen, wordt de winst groter en de beursgang nog winstgevender. Dus heb niet de illusie dat Ziggo er voor de consument is. Probleem is verder dat alle "concurrerende" providers die prijsverhoging wel zien zitten, kunnen zij ook met de prijzen omhoog of winnen enkele nieuwe klanten van Ziggo. Daarmee zijn de prijsverhogingen van de laatste jaren verklaard. Ziggo houdt haar klanten bovendien voor de gek. De beloofde 100 of 200 mb internetsnelheid is in de praktijk circa 50% lager. De klantenservice was enige jaren terug uitstekend. Je had vrijwel direct respons, tegenwoordig wordt je 5 tot 10 minuten in de wachtrij gezet.

Clay
11-08-2018

MISLEIDING EN BEDROG

Ik breng u graag op de hoogte over onze ervaring met Ziggo Het betreft een conflict met Ziggo waar we maar niet uitkomen. Het conflict dat wij, de klant, en Ziggo nu hebben is als volgt begonnen.

Wij kregen een factuur over de maand juli 2018 met een bedrag van € 92,90. Ons abonnement bedraagt maandelijks € 76,45. Dus hebben we hierover contact opgenomen met Ziggo op 1 augustus. Dan krijgen we antwoord van Ziggo via een mail. In deze mail van Ziggo van 1 augustus 2018 Geeft Ziggo aan dat ze inderdaad fouten hebben gemaakt. Wat opvalt is dat Ziggo deze fout niet alleen erkent maar dat zij deze fout allang hebben opgemerkt. Dat kunnen we uit de mails halen. Ziggo corrigeert de fout niet uit zichzelf maar wacht tot de klant er iets van meldt. Deze nare ervaring hebben we vaker gehad met Ziggo.

En dan even tussen neus en lippen door wordt in dezelfde mail van 1 augustus aan ons doorgegeven dat het bedrag van ons abonnement per 1 juli 2018 is verhoogd. Zoiets als, o ja, tussen haakjes, het bedrag van jullie abonnement is per 1 juli verhoogd. Natuurlijk hebben we hiervan werk gemaakt. Ziggo moet de verhoging ruim van te voren aan de klant melden. Dat hebben ze dus niet gedaan. Zoals verwacht van de klantenservice blijven ze volhouden van wel. Eerst beweerden ze dat zij ons daarover hebben gemaild en dat de mail wellicht terecht gekomen is in de map “ongewenst”. Wat een belachelijke aantijging. Het systeem doet dat weleens ja maar niet als de verzender vertrouwd is. En dat is Ziggo dus al meer dan tien jaar. Dus hoezo. Maar ook dan zou de mail gelezen zijn en zouden ze de mail hebben om dat te kunnen bewijzen. Konden ze niet dus was het plotseling dat ze dat per brief hadden gedaan. Ongelooflijk he. Maar ook dat kan Ziggo, zo’n grote organisatie, niet bewijzen. Nou dan zal dat wel telefonisch zijn geweest. Nee, Ziggo jullie hoort de klant van tevoren schriftelijk en duidelijk te informeren over prijsstijgingen. Dat meldt Autoriteit Consument & Markt (ACM) en vermelding in de krant alleen is NIET voldoende. Wordt vervolgt. De Geschillencommissie is inmiddels ingeschakeld.

Het gaat hier om het principe. Wij, de klant, betalen netjes elke maand voor een product/dienst. Onbeschoftheid en arrogantie hoeven klanten niet te pikken. Overstappen? Ja dat kan. Maar is dat de juiste wijze om te handelen? Wij zijn de mening toegedaan dat klanten moeten vechten voor hun rechten. We kunnen gebruik maken van een portaal, een toegangspoort, zo gezegd op het internet om zaken aan de kaak te stellen en ons voordeel er mee doen. Het product dat Ziggo levert, is een goed product. Het gaat om een paar mensen die de boel verzieken. Mensen die, naar het lijkt, in dit geval een eigen agenda op na schijnen te houden. Is het hoger management hiervan wel op de hoogte vraag je je af. Zulk gedrag van medewerkers beschadigt elke organisatie.

De mails die wij hierover van Ziggo medewerkkers klantenservice ontvangen hebben, zijn niet mals. “Zeg dan maar gewoon op als je niet tevreden bent.” En “ons standpunt is duidelijk. Daar blijven we bij en we staan u niet meer te woord over deze onderwerpen, wat je ook doet.”

Ook hebben we ons beklaagd over een brief d.d. 7 juni 2018. De openingszin van deze brief was “herinnert u het zich? Er staat nog € 37,25 open.” Of we dat bedrag even wilden betalen. Geen uitleg wat het betrof of wat dan ook. In deze brief was dus onze naam, ons klantnummer en een betaalkenmerk vermeld. Dan moet er toch een acceptgiro of wat dan ook zijn, lijkt mij. Deze brief was niet ondertekend, er stond geen naam onder zoals bij elke brief van Ziggo. Niemand wist daar iets van nadat we ons hierover hadden beklaagd. Allemaal loge zaken waarmee we regelmatig geconfronteerd worden. Facturen die niet kloppen, bedragen die zomaar opgevoerd worden of steeds weer teugkomen.

In september 2017 werden we door Ziggo benaderd. Omdat we zo’n uitgebreid pakket hadden, Pakket Alles-in-1 Power met Movies and Series XL, extra mediabox, volop bellen, mobiel bellen gewoon het hele pakket, kregen we een mooi aanbod. We konden een gratis extra pakket naar keuze uitkiezen. We kozen voor Movies and Series XL als gratis extra pakket. Dus, dachten we, dat hebben we al maar dan krijgen we dit dus gratis als extra pakket. Het is het proberen waard, toch. Immers, Ziggo heeft ons benaderd. Maar nu komt het. We moesten eerst het huidige abonnement opzeggen. Dat vonden we heel raar en waren het niet mee eens, we voelden nattigheid, zeker gezien onze ervaringen met Ziggo. Bovendien, vonden we, kon Ziggo ons niet eerst de worst onder de neus voor houden om dan met voorwaarden te komen voor dat aanbod van hun. Wij hebben dus niks opgezegd. Dit was begin september 2017.

Dan komt de factuur van november 2017 met een minder bedrag van € 11,95. Het bedrag dat we betalen voor Movies & Series XL. Verder zien we dat Movies & Series XL is veranderd in Movies & Series L. Dus niet langer XL. Nou, Ziggo is dus toch zo vriendelijk geweest om ons dat pakket gratis te geven. Dachten we. Verder was er trouwens niets verander dan enkel het bedrag, de € 11,95 en alle zenders hadden we nog. Geweldig Ziggo, dank je wel. Hoewel we geen brief of mail hierover hebben mogen ontvangen vonden we het natuurlijk allang ok en zeer vriendelijk van Ziggo.

Maar dan. Acht(8) maanden later eind juli 2018 kregen we plotseling, wederom zonder enige melding op enkele zenders de melding “niet geabonneerd.”

Natuurlijk halen we verhaal bij Ziggo en krijgen we te horen dat wij ons abonnement hebben beëindigd in september 2017. Hu? Dat hebben we helemaal niet gedaan. Waar is ons verzoek dan en waar is jullie bevestiging. Tja, we zouden gewoon geluk hebben gehad dat we de zenders toch hebben kunnen zien zonder er voor te betalen. Maar weest u gerust we zullen over ons hart strijken en u deze niet in rekening brengen. En daarmee is de zaak afgedaan.

Wat we ook hebben geprobeerd om al deze perikelen, de onvermelde verhoging per 1 juli 2018, het zonder te melden verwijderen van de zenders, het zonder te melden beëindigen van ons abonnement in 2017, de foute facturen, de zogenaamde openstaande facturen, mails en brieven die niet aan ons zijn verzonden etc, etc. we krijgen geen gehoor op onze klachten. Sterker nog, we krijgen te horen dat alles ons duidelijk is doorgegeven over wat het standpunt is van Ziggo en dat we kunnen doen wat we willen maar dat Ziggo niet langer op ons zal reageren wat deze onderwerpen betreft. Dat staat letterlijk in hun mail.

Ziggo kan het niet hard maken dat wij hebben opgezegd. Dat kunnen ze niet bewijzen en volhouden. Het komt niet geloofwaardig over. Waarom zouden we opzeggen als we al jaren tevreden zijn met het product. Waarom zouden we genoegen nemen met minder als ons meer aangeboden wordt.

08-08-2018

Abonnement annuleren

Ik had mij een abonnement '' Ziggo alles in een'' aan laten praten door een Ziggo medewerker die bij mij aan de deur kwam, maar toen ik daar mijn vrouw van op de hoogte bracht was ze daar totaal niet blij mee i.v.m email adres dat veranderd moest worden , heb daarom het abonnement geannuleerd vervolgens krijg ik twintig minuten later een email van Ziggo waarin staat dat mijn telefoon is overgezet naar Ziggo en dat mijn huidige lijn niet meer werkt ,dat kwam op mij al wat vreemd over ,maar ik denk dat zal toch niet dat zo'n groot bedrijf je op zo'n manier je probeert te pesten vervolgens doet mij zoon de tv aan en die geeft aan dat de smartcard niet geactiveerd is. heb ingelogd op "mijn Ziggo" stappen doorlopen voor opnieuw activeren smartcard , blijken de nummers van de smartcards te zijn veranderd en activeren daardoor niet meer mogelijk Ik vind het wel heel zielig dat zo'n groot bedrijf zich bezighoud met zulke kinderlijke streken alleen maar omdat je een abonnement annuleert Zielige kinderen zijn het

No one
08-08-2018

Na opzegging blijven facturen en aanmaningen komen

Ziggo netjes ruim op tijd opgezegd, maar enkele dagen voor de opzegdatum stuurt Ziggo doodleuk een factuur voor de volgende maand. Dus ik blokkeer de incasso, krijg vervolgens een aanmaning en chat met Ziggo. Ze beloven de factuur te "pauzeren" en te crediteren. Na een kleine week is er weer een aanmaning van Ziggo met veel dreigende taal waaronder incassokosten. Met Ziggo gebeld en daar zeggen ze dat ze geen factuur kunnen blokkeren en dat ik nog een aanmaning ga krijgen waarin nog een keer wordt gedreigd met incassokosten. Het systeem kan niet worden tegengehouden, het monster van Ziggo facturering is kennelijk niet af te stoppen. Pas aan het einde van de maand kan de creditnota worden gemaakt. Dat heeft met de methodiek van Ziggo te maken. Concreet betekent dit dat iedereen die opzegt bij Ziggo toch een factuur voor de nieuwe maand krijgt en vervolgens drie aanmaningen met steeds dreigender taal. Dat is de standaard werkwijze van Ziggo bij onterechte facturen. Voor een bedrijf met miljoenen klanten en facturen is dit echt verbijsterend. Een factureer systeem, dat op geen enkele wijze kan worden afgestopt, het werkt geheel zelfstandig zonder dat iemand van Ziggo dat kan beïnvloeden. Als je dit niet zelf meemaakt, geloof je het echt niet!

07-08-2018

Nee kan niet is het standaard antwoord

Zojuist weer eens ervaren hoe slecht de service van ziggo is voor vaste klanten. We wilde een extra tv aanmelden waar we nog een humax decoder voor hadden samen met een smartcard die 2 dagen geleden nog werkte. Aanmelden op de website is niet meer mogelijk en moet telefonisch. Telefonisch wordt direct aangegeven dat het extra aanmelden alleen mogelijk is mits er een nieuwe CI module of mediabox gehuurd gaat worden. Beide is niet nodig omdat de benodigde apparatuur al in bezit is. Na veel overleg komt het op neer dat ziggo alleen maar meer geld wil ontvangen en de vaste klanten geen service wil bieden. Samen metende dame van de klantenservice gekeken naar een andere oplossing maar het blijft terugkomen op abbonement aanpassen en meer huur gaan betalen voor een extra CI module of mediabox waar je niet eens mee op kunt nemen. De klantenservice uitgelegd dat we ook de mogelijkheid willen hebben om op te nemen bij de extra tv. De Dame geeft aan dat dit mogelijk is maar dan moeten we de smartcard die we krijgen bij de gehuurde randapparatuur in onze eigen decoder stoppen. Nogmaals aangegeven dat we al smartcard hebben die alleen weer geactiveerd moeten worden. Volgens de klantenservice kan dit niet en kunnen we de smartcard die 2 dagen geleden nog actief was op een ander ziggo abbonement als oud vuil weggooien. De enige oplossing is abbonement aanpassen en meer gaan betalen. Uiteindelijk alsnog gekeken naar de mogelijkheden bij het aanpassen maar zodra we dan vragen naar de actie die nu aangeboden wordt geeft de afdeling verkoop aan dat deze actie niet geldig is voor bestaande klanten. En zo wordt het nogmaals bevestigd dat ziggo alleen maar meer geld wil vragen voor minder service, en dan nog niet gesproken over de slechte optie die ziggo heeft vergeleken met de meeste concurrenten. Kortom hoe langer klant hoe minder service hoe nieuwer de kant hoe meer mogelijkheden en service. Voor ons is ziggo EXIT en wij gaan direct op zoek naar een goede vervangende partij die wel service wil bieden.

Vince
07-08-2018

Ziggo; Kwantiteit of Kwaliteit? Teleurstellende ervaring.

Sinds afgelopen donderdag(2aug) zitten we zonder enige vorm van Ziggo-diensten. Waar uiteraard alles netjes is betaald en geen betalingsachterstand aanwezig is.

Maandagochtend(6aug) om 0845u gebeld nadat ik alles nog eens zorgvuldig heb nagelopen om zeker te weten dat mijn telefoontje gerechtvaardigd zal zijn. Tijdens dit gesprek wordt mij verteld dat er een storing is en ze hier al mee bezig zijn. Op mijn vraag waarom deze storing online niet staat aangegeven op de ziggo site kon hij niet antwoorden. Ik moest rekening houden met het middaguur dat het opgelost zou worden.

Rond 1400u toch maar even de telefoon gepakt om de status te checken. Er blijkt geen storing te zijn zegt Dhr. Nmbrtwo. Ik spreek mijn teleurstelling uit dat mij dit wel is verteld. Hij wilde alvast een monteur inplannen, Ik zei dat ik eerst zelf op internet(4g) nog een check wilde doen om onnodige kosten te voorkomen. Bij telefoontje 3 heb ik gevraagd voor een monteur. Die kan pas op donderdag terecht. Niet eerder want het is vakantie. Daarbij klonk deze jongeman ook niet alsof hem het überhaupt iets deed, maar dat is 'maar' een gevoel.

Prima dat er minder bezetting is, maar als consument vind ik deze uitkomst niet acceptabel. Het kost extra geld, je krijgt hier nooit een vergoeding voor terug en niemand kijkt er meer naar om. En verder/hoger in die boom kom je toch niet. Dit lijkt haast misbruik om Monopoliepositie. En in mijn ogen is kwaliteit EN service nog altijd erg belangrijk. #loyaltyprogram?

Mocht Ziggo benieuwd zijn naar de gehele ervaring voor, bijvoorbeeld, interne kwaliteitsdoeleinden; ik heb alle tijdstippen en namen keurig klaarliggen.

Zucht,

Vriendelijke Groet.

Martijn
06-08-2018

Ziggo GO onaanvaardbaar slecht

Met Ziggo GO laat deze provider zien dat ze met afstand het slechtste netwerk van Nederland hebben. Je betaalt de hoofdprijs voor een dienst die nog onderdoet aan de kwaliteit van de diensten van de goedkoopste providers (zoals Tele2 en Telfort). Zowel via de app als via de website biedt Ziggo GO een recordaantal bugs, een pijnlijk lage streamkwaliteit en mag je gemiddeld 12x per aflevering op "herstarten" klikken omdat de connectie is verbroken. En daar betaal je dan dik 70 euro per maand voor.

George

Ziggo en Vodafone in 1 account

Ik kreeg op 27-07 de melding dat Ziggo en Vodafone voortaan met 1 account in te loggen zijn, na dat ik daar mee akkoord ging kan ik alleen nog maar op Vodafone inloggen. Als ik op Ziggo inlogt krijg ik de melding: Ai, er ging iets mis, probeer het nog eens. Na het nog tientallen malen geprobeerd te hebben vertelde ze mij aan de telefoon dat dit bekend is en er aan gewerkt wordt nu ik al ruim 1 week daar mee bezig ben kan ik concluderen dat de service van Ziggo van generlei waarde is omdat zij mij van deze storing nog steeds niet hebben kunnen helpen.

03-08-2018

Ziggo wil opzegging niet aanvaarden

Na de overstap naar een andere provider stuurt Ziggo je gewoon de rekening van de volgende maanden, alsof er geen enkele opzegging zou zijn. De lijn (TV-internet-telefoon was per datum van opzegging volledig dood, maar nu wil Ziggo beweren, dat ik nog steeds het signaal ontvang. Antwoord van Ziggo: er is geen opzegging, dus doen we niets (wel de rekening sturen natuurlijk). Een gemiste kans om hun imago een beetje op te poetsen.

Ronny

Mijn Ziggo

Ik kan niet meer inloggen en geen mails meer versturen. Personeel van Ziggo is wel behulpzaam, maar hangen toch af van de IT. Schijnbaar ben ik niet alleen met dit probleem. Dit vanwege het samenvoegen van Vodafone & Ziggo. Jammer genoeg hier geen info van ontvangen. Met hoop en zegen wordt het hersteld. Maar ik zie op diverse sites dat sommige al maanden dit probleem hebben. Ik wacht af, maar mijn geduld loopt langzaam op zijn einde.

Fred
01-08-2018

Ziggo laat je in de kou staan.

Net met ziggo gebeld. Afgelopen maandag een monteur gehad die de WiFi hier in orde heeft gemaakt. Heeft hij goed gedaan. Maar, hij heeft een nieuw kastje gemonteerd en nu heb ik geen tv meer. Het beeld is compleet verstoord. Vanavond voetbal uitzenden kan dus niet. Een cafe zonder voetbal, lekker hoor. Ziggo zegt dat er niet eerder een monteur beschikbaar is dan volgende week. Samen met die gozer alles nagelopen. Moest zelf maar even gaan sleutelen of naar de bouwmarkten om een nieuwe kabel te halen. Ik zeg tegen die gast dat ik geen fouten ga oplossen die door ziggo gemaakt zijn. Wat een belachelijk gedoe. Zeer slecht.

Henny
31-07-2018

Mediabox xl weer defect

De media box xl is niet zo goed mijn 3 de is onderweg. Vrijdag komt de monteur weer. Hoe kan dit dat deze box zo gevoelig is instaleren geeft deze aan wat je ook doet geen tv. Of line terwijl ik wel internet heb. Het vervelende is dat je een week geen tv hebt. Er is helaas geen monteur het is nu dinsdag dus weer wachten. Mijn vraag is of zijn dit nog steeds kinderziekten. En graag een snellere service svp.

Jak
30-07-2018

Zowel zakelijk als privé flut!

Wat een ramp om zakelijk internet te krijgen! In 3 fases wordt een kabel gelegd. De volgende die komt constateert dat de kabel niet diep genoeg ligt. dus weer weken wachten op vervolg. Uiteindelijk een huis ruin en keuken router welke dus niet de juiste is. weer 3 weken opnieuw aanvraag procedure ? Uiteindelijk na 6 maanden internet. Zakelijk. Met een spamfilter waardoor ik nu geen mail meer kan versturen in een keer! Dit ging met mijn simpelste kpn internet wel!

Thuis elke week internet eruit en is alleen op te lossen met een harde Reset. Geen probleem? Moet verdomme elke week weer alle port forwarding voor de camera’s opnieuw instellen. De backup van de router terug zetten gaat namelijk ook noet ook L zou die optie er wel zijn. Is dat door een wekelijkse update?Wil zakelijk nog naar VoIP maar heb een hard hoofd in de ziggo service

Patric
30-07-2018

Abonnement gekregen, enkel zonder te vragen.

Langgeleden een telefoontje gehad van Ziggo. Of ik geïnteresseerd ben in internet in mijn loods. Misschien wel was mijn antwoord. Ze boden internet en telefoon en glasvezel en een TV aan. Ja ik was geïnteresseerd. Maar er was nog geen kabel. Ze zouden mij wederom contacteren als er genoeg mensen waren die ook wilden en dan zouden we praten over welk pakket. Maanden later ineens een pakket van Ziggo. Niet opengemaakt en zelf maar contact opgenomen. Ja dat is uw modem. En waar is dan de kabel? Die wordt zsm gelegd. Ondertussen ligt er buiten kabel, binnen nog niet. Maar heb ik nog steeds geen abonnement. Dacht ik. Helaas, er is nu een rekening gekomen en de mededeling dat de TV er niet komt en dat ik maanden geleden al had moeten opzeggen. Iets wat ik niet heb. En nu is het schijnbaar gewoon mijn probleem. Toch mijn persoonlijk abonnement maar eens opzeggen.