DJ
24-09-2020

Het wordt alleen maar slechter.

Zoals door sommige ook al aangegeven , meerdere keren per dag resetten , slecht signaal en verdwijnen van Tv zenders.

Wordt tijd voor een andere provider.

Tim
24-09-2020

Helemaal r*k

Het afgelopen half jaar heeft mijn Ziggo verbinding ongeveer 1 week probleemloos gewerkt. Elke dag tussen de 3 en 10 keer de modem resetten, het tv-kastje wat soms meer dan een uur aan het rebooten is, luxe-problemen, ik weet het maar wel erg vervelend. Er is een monteur langs geweest die maar bleef praten over problemen in de buurt waaraan werd gewerkt. Ik woon in de hoofdstad van NH, het zou hier gewoon moeten werken. Als je de helpdesk al aan de lijn krijgt reageren ze alsof je de eerste bent ooit met deze specifieke klacht, vragen of je het niet aan je airports ligt etc. Gisteren 1 1/2 uur geen tv-ontvangst en nu al de hele dag geen internetverbinding. Helpdesk Ziggo geeft aan meer dan een kwartier wachttijd, ja doei. Ik ben er klaar mee en stap over naar KPN. Het waren 15 mooie jaren, behalve het afgelopen half jaar.

Willemijn

Slecht service

De service van Ziggo is ver te zoeken.

Op dit moment worden alleen de thuiswerkende mensen geholpen aangezien ze monteurs aan het besparen zijn. Mocht je internet een stuk langzamer zijn dan je afgesproken contract dan komen ze niet omdat ook daar intern de afspraken voor zijn aangepast.

Dan staat het volgende te doen;

Niet houden aan het contract van hun kan, is bij onze kant niet de betaling betalen zoals het contract.

Tristan
23-09-2020

Enige internet aanbieder op mijn adres, dagelijks uitval

Letterlijk elke dag valt de verbinding minstens 1 keer uit. Vanwege de gijzeling van de kabel door dit kots bedrijf geen enkele andere optie.

Streamen

Sinds gisteren werkt het streamen Naar de TV van mijn mobiel en I pad niet meer. Andere providers werken gewoon wel. Blijft vreemd dat dit soort dingen regelmatig bij ziggo gebeuren. Heeft vast met de nieuwe app te maken. Bij ziggo weten ze toch wel dat ze eerst moeten testen?

22-09-2020

Ziggo HD tv-zenders steeds slechter

Sinds begin augustus zijn zenders als Comedy Central, BBC first, RTL 4 niet meer normaal te zien, scramble en blokkerig continu. Kwaliteit is niet alleen bij mij slecht vele andere mede flatbewoners heb ik al geattendeerd op de 925-983 digitale zenders om wel hun favoriete zenders te kijken. Ziggo geeft standaard aan dat er geen klachten zijn en er iets anders in het huis dit veroorzaakt en ivm Corona kan er geen monteur aan huis komen! Zo maak je je er wel heel makkelijk van ZIGGO!

21-09-2020

Monteur zeer slordig en geen empatie

Monteur geweest in verzorgingshuis bij nieuwe aansluiting klant. Kabels Kris kras over de vloer, humax zo neergezet dat hij op de grond viel,en router achter tv neergezet zodat hij ook wankel stond. Ziggo gebeld omdat het zorgpersoneel struikelde over kabels. Nu komt er de nieuwe rekening en is daar de monteur berekend die dit heeft hersteld , hoe bedoel je begrip? Na heel kwaad gebeld te hebben met 2 personen van ziggo is dit door de laatste telefoniste geregeld dat de monteurskosten worden verrekend!,

Ad
20-09-2020

Na aanschaffen Mediabox één doffe ellende.

!e monteur kwam niet opdagen. Klantenservice kon hem niet bereiken omdat men niet wist wie zou komen.! Nieuwe afspraak. Die monteur kwam, stak een stekker over achter de tv en vertrok. Mediabox had geen meerwaarde en kon retour volgens hem. Wij hadden ondertussen een aantal zenders minder, instellingen klopten niet meer en onze smartcard (CI-module) was gedeactiveerd. Gevraagd dat terug te draaien kon dat niet zo snel. Navraag bij Ziggo leerde dat het abonnement wat we hadden en een nieuwe Mediabox niet zo ver uit elkaar lagen, dus nieuwe poging. Nieuwe Mediabox en de 3e monteur kwam installaren. Vlotte jongeman, had 3 kwartier werk, sloopte de halve meterkast en we hadden NPO 1,2 en 3. De rest zou nog 1 uurtje duren. 2 uur verder nog geen andere zenders en de 1200 lijn nog maar eens gebeld. Kwartiertje verder; men zoiu e.e.a. activeren als men het smartcard nummer heeft. Huh. hebben jullie dat niet, Nee onderkant box. Doorgegeven en het komt in orde. Andere dag nog geen extra zenders. 1200 gaf toen aan dat er helemaal niets was geactiveerd, sterker nog hij zou een spoedopdracht uitdoen voor activatie in India. Kon 24 uur tot 3 dagen duren.! Helaas. De 4e dag weer 1200 gebeld en met die persoon het menu doorgelopen van de box, daarna hadden we ook NPO 1,2 en 3 niet meer. Nieuwe afspraak met monteur, dat duurde weer eens 4 dagen. De dag daarna kon het 1 dag vervroegd worden. De 4e monteur heeft de zaak weer aan de gang gekregen en warempel, de tv en de box doen het nog steeds, zij het met wat horten en stoten. Ziggo gaat ons ruimhartig tegemoet komen en stort zomaar de helft van 1 maand abonnementsgeld terug. Tjonge , jonge wat een compensatie voor zoveel tv-ellende. Veroorzaakt door de organisatie Ziggo zelf. Het personeel van de klantenservice blijft vriendelijk, binnen de afgesproken procedures, lost niets op, schuift een probleem door naar een volgende collega en leggen het probleem makkelijk terug bij de klant. Monteurs doen maar wat hun goed dunkt en zijn beslist niet allemaal even deskundig. Ziggo is vermoedelijk te groot geworden met de samenvoegingen, waardoor de linkerhand niet weet wat de rechter doet.

Ik ga op mijn gemak eens een andere provider uitzoeken. Overal is het wel wat, maar Ziggo slaat alles.

W.
20-09-2020

Niets veranderen.

Als er iets verandert in abonnement of mediabox heb je gegarandeerd wekenlang problemen. Aan de helpdesk heb je meestal niets. Die zitten er om klanten te laten geloven dat het aan hen ligt, ook al weten ze dat er een probleem is intern.

Ik geef het nog een paar dagen. Als het dan niet opgelost is stap ik over. Glasvezel van kpn ligt er al.

Saskia
19-09-2020

Sinds 2020 waardeloos geworden

Verbinding instabiel, vervangen van apparatuur gaat momenteel in 90% van de gevallen mis, waardoor je dagen en soms weken zonder tv en internet blijft zitten.

Helpdesk is vrijwel onbereikbaar met wachttijden die oplopen tot 45 minuten en zelfs als je te woord wordt gestaan is het vaste riedeltje dat het "een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt"

Uiteraard heeft het incasseren van rekeningen bij Ziggo nooit storingen of vertragingen

18-09-2020

Ziggo veel beloven weinig doen

Nogmaals vermelding op 5 aug aangesloten we hadden 2 vaste lijnen maar de monteur kon de 2e lijn niet ontdekken bellen met ziggo wordt binnen 48 uur opgelost kortom wij zijn aangesloten via ziggo zakelijk en hebben zoals vermeld 2 vaste telefoon lijnen 1 zakelijk werkt goed op 5 aug de tweede lijn is 17 sep aangesloten maar helaas nu is op 17 sep mijn zakelijke lijn niet meer aangesloten hoe krijgen ze het voor elkaar maar het is ziggo niets is daar onmogelijk

Sipke
17-09-2020

Al meer dan 2 maanden geen tv

Eerlijk is eerlijk: als alles werkt bij Ziggo, is er nooit iets aan de hand, echjter nu was een mediabox kapot gegaan, en wordt er, correct imo tot vervanging over gegaan. Echter stond er iets neit goed geregistreerd in het systeem, waardoor er handmatig iets aangepast moet worden. Dit was voor de hittegolf in nederland, ruim 2.5 maand geleden. En tot op heden is er nog niks verranderd. De mensen op de telefonische support kunnen niks doen ivm ontbreken van rechten, en in India doen ze schijnbaar ook niks. Positief in dit verhaal is: KPN is bezig glasvezel aan t leggen, waarschijnlijk komt dat sneller, dan dat dit probleem is verholpen.

Aristo
17-09-2020

Leugens

Vrijdagmiddag kwam er een monteur 11 september die had geen spullen bij zich om het verdeel blok in de grijze kast zit. Maandagochtend word ik al vroeg door ziggo gebeld vandaag komen ze het maken. Maandagmiddag een sms’je het word dinsdag voor een uur . Dinsdag in de ochtend weer een sms’je het word woensdag voor een uur ik bellen er was nog een storing en dat moet eerst verholpen worden. Maar de medewerkers struikelde over haar of hem zijn eigen woorden werden we door geschakeld naar opzeggingen wat ik al raar vond maar die schakelde ons weer door naar de goede afdeling de man zat een verhaal te vertellen Als je niet beter weet kwam het geloofwaardig over. Maar wat zag ik om drie uur een monteur van Ziggo (niet alle monteurs zijn van ziggo een hoop inhuur ) in het kasje om het verdeel blok te vervangen. Wij hem binnen geroepen voor een kopje thee. Hij had de opdracht al dinsdag ochtend gekregen. De dag van de leugens. Ziggo heeft te veel macht niet in de stad maar in het buitengebied en kleine dorpen waar nog geen glasvezel is of de kabel van de telefoon te zwak signaal geeft. Het is jammer dat de rechter ziggo niet verplicht om andere proveiders toelaat. Zonkrijgen ze ook geen concurrentie

Ria
16-09-2020

Positieve reactie monteur Edwin Droog

I.v.m. verhuizing een week zonder t.v. en internet.

maar toen kwam er een monteur Edwin Droog en heeft alles gefikst in 1 morgen, keurig gewerkt en alles doet het. Zeer tevreden.

Cees
16-09-2020

Trieste bedoening!

Het bleek niet mogelijk te zijn om 2 dagen vóór onze verhuizing een afspraak met een monteur in te plannen op het nieuwe adres. In 2020 kunnen de systemen van Ziggo dit niet aan. Wat een trieste bedoening!

15-09-2020

Wel geld innen maar het werkt nog niet

5 aug aangesloten nog steeds geen telefoon 12 sept al 20 keer gebeld met ziggo zakelijk steeds een ander verhaal maar nu gaat het lukken de kabel is vernieuwd maar het werkt nog niet zodra contract voorbij is weer terug naar KPN daar had ik nooit problemen

Annie
14-09-2020

Al een hele lange tijd problemen met de wifi boven, hier meerdere keren contact voor opgenomen. Eerst een nieuw kastje gekregen voor de wifi maar ook dat doet het niet. Nog een keer contact opgenomen via de chat omdat je met het bellen er niet doorheen kwam. Raar gesprek met de chat, ze praatte met allemaal afkorting zoals wss, wat ik niet vind kunnen als bedrijf zijnde. Vandaag nog een keer gebeld of er een monteur kon komen om te kijken of alles goed aangesloten zit en goed werkt, dit deden ze niet vanwege het coronavirus. Dit begrijp ik dus ik moet maar weer proberen dat kastje te resetten en alle stekkertjes nakijken voor de zoveelste keer. En oja wat ik ook nog wel kon proberen is een wifi versterker want zover hij kon zien was de wifi goed. Dat kan wel zo zijn maar er is geen ontvangst boven en hij staat in de gang naast de trap. En voor die wifiversterker kon je ook nog een betalen?? slechte service

Rita
14-09-2020

Nieuw huis en welkom van ziggo in de meterkast

Maar al weken bezig en ze kennen adres niet of toch wel of een beetje.

Afijn na weken bellen en mailen Horen we niks! Waardeloos!

Michel
14-09-2020

Wijzig van pakket geeft zeker geen pret

Wijziging van mijn Complete pakket naar MAX heeft alleen problemen gebracht. Dagenlang geen TV meer omdat er inetrn bij Ziggo een fout is gemaakt en men zegt steeds dat men 3 werkdagen nofig heef5 om de zaak weer in orde te maken. Intussen r dagen verder en nog steeds geen beeld. Men weigerd je door te verbinden met een leidingevende of het managment zodat je niet verder komt dan de helpdesk. Waardeloos!, Michel Dingemans

RF
13-09-2020

Slechte wifi en klantenservice en website onbereikbaar

Omdat ik alleen Foxsport 1 heb als extra zender (ook Vodafone vandaar)en juist op Foxsport 2 Sparta tegen Ajax kwam (wat toevallig), wilde ik alle foxzenders eredivisie bestellen. Nou veel succes, de klantenservice was niet te bereiken 30 minuten wachttijd (zeggen ze ik heb het niet uitgeprobeerd en heb na 10 min opgehangen) en ook de website was niet te bereiken om de zender bij te bestellen. Daar ging een leuke voetbalzondag, de eerste. Ook de wifi is al sinds wij een abonnement hebben schrikbarend slecht. Ziggo doet daar helemaal niets aan dus de reclame dat goede wifi overal gegarandeerd is, is onjuist. Mooi moment om over te stappen naar KPN met godzijdank wel sterke wifi. Dit geintje van Ziggo en Fox om meer mensen Foxsport te laten bestellen gaat zich alleen maar tegen Ziggo keren. Ziggo heeft daar geen invloed op zeggen ze, geloof je het nu zelf. Ziggo kan heus wel eisen dat alle grote wedstrijden op Fox1 worden uitgezonden. Succes Ziggo en niet bedankt.