Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
NA jaren klant te zijn geweest bij casema/ ziggo nu toch echt maar overstappen naar ander. Al weken problemen met Horizon, afstandsbedieningen die niet werken, geluid en beeld wat telkens wegvalt Uren aan helpdesklijn. Onvriendelijk en slecht geholpen. Ligt altijd aan kabels,tc etc. nooit aan ziggo. Met oude humax box ook digitaal via hdmi geen enkel probleem. Nu nieuwe box ontvangen en raad eens.problemen nog groter dan voorheen. Weer uren aan telefoon hangen straks met onvriendelijke support medewerkers. Doei Ziggo na 15 jaar!
Ik heb een abonnement voor een snelheid van 300Mb. Helaas komt ik niet hoger als 50 Mb. Na wachttijden van 55 min aan de telefoon en 4 telefoongesprekken en verschillende doorverbindingen verder, werd dan besloten een monteur te sturen. Nu kon deze geen problemen met het modem vinden. Alles was oké, behalve de snelheid was te laag. Maar daar moest ik maar mee leven. Er was niets aan te doen.dit was zijn oordeel.tjonge zeg, wat een oplossing voor dit probleem.de beslissing tot de overstap naar een andere provider komt heel dicht bij als dit niet word opgelost. Dit is werkelijk te gek voor woorden. Ziggo je krijgt van mij een heel slecht punt. Je faalt op vele gebieden.contact is zeer slecht.vriendelijkheid telefonist(e) goed maar kennis van zaken slecht.snelheid en vriendelijkheid monteur goed.oplossing van probleem slecht. Als klant blijf ik nu zitten met een probleem. Niemand lost het op.wat nu.?.
Hoewel Ziggo actief is in de telefonie, is het een wonder als je ze bereikt in geval van storingen. Voor mijn zwager heb ik het Ziggo alles in 1 pakket afgesloten maar heb daar spijt van als haren. Voor de tweede keer in korte tijd is hij telefonisch niet bereikbaar. Gelukkig is er een help desk, alleen zijn ze niet nee NIET bereikbaar, hoe vaak je ook belt.
De ergernis is groot en zakelijk gezien weet je pas hoe goed een leverancier is indien er wat mis gaat. Dan moet blijken hoe goed die leverancier (lees Ziggo) is.
Mijn conclusie over Ziggo: een dikke onvoldoende , nooit meer doen.
Al paar keer gebeld ziggo.de eerst keer wordt je nog netjes geholpen. bij de tweede keer al wat minder netjes geholpen, dan zeggen ze DAT BEGRIJP IK. het pakketje is op gestuurd. Niet dus
Hang nu als klant van Ziggo voor de 2e keer al meer dan een uur aan de lijn. Werkt er soms maar 1 iemand bij de klantenservice, je zou het haast gaan denken. Geen stijl in ieder geval, hier zou Ziggo wat aan moeten doen?
Wat ik van ziggo vind,een heel slecht bedrijf.De ene medewerker weet van de ander niet wat hij belooft of doet.Ben al vanaf 27 oktober bezig om de storing 1060 met hen op te lossen,maar nog steeds geen tv.1060 is een administratieve handeling maar het schijnt daar bij Ziggo heel moeilijk te zijn om dat voor elkaar te krijgen.Heb inmiddels 10 tallen keren gebeld en dan nog maar niet te spreken over de wachttijden.De belofte die Ziggo toezegt kunnen ze niet waar maken.Steeds het antwoordt over 24 uur moet hij het doen,Ziggo hanteert volgens mij een ander tijdsschema,namelijk dat is mij vanaf 27 november regelmatig toegezegd dat hij zou werken.Nee Ziggo zo ga je niet met je klanten om.Wat mij helemaal verbaast is dat de horizon box wel heeft gewerkt van 18 oktober tot de bewuste 27 november,ook hier krijg ik geen antwoordt op.Vanmorgen weer gebelt en kreeg een teamleider aan de telefoon,die heeft mij geschoffeerd ik vroeg waarom niemand terugbelt en waarom ik vanaf 27 nov lose beloftes krijg.Zijn antwoordt was duidelijk het kan nog wel 6 tot 4 weken duren en de medewerkers mochten deze beloftes niet doen had ik nog meer vragen nee dan goedemorgen.Wat een klantvriendelijkheid.
met vriendelijke groet een trouwe ziggo klant?
Net nog geen 2 weken Ziggo als provider. Gelukkig net op tijd weer opgezegd. Slechte helpdesk met weinig kennis van zaken. Nu nog in mijn bezit 2x mediabox waarvan 1 al defect bij aankomst en 1x een wifi modem/router. Ondertussen al 3 maal gebeld met Ziggo over het retour sturen van de geleverde apparatuur,met al 3x het antwoord de retour dozen komen eraan.alleen dat gaat nogals eens mis volgens de medewerkster. Weer even afwachten dus. Ziggo begin er maar niet aan het,het scheelt je een hoop tijd aan belletjes en waardeloze service.
Ineens heeft ziggo mijn televisie (horizon box) afgesloten dus ik bellen. Bleek een foutje te zijn. Maar aansluiten is nog steeds niet gelukt en zijn ze nu al 10 dagen mee bezig. Op bellen en klachten indienen reageren ze met dat het niet de schoonheidsprijs verdient! Het is in behandeling en verder kunnen ze er ook niks aan doen. Dus. wachten bellen wachten en bellen pfffffffft
Zeer triest, vroeger stond @home voordat het ziggo werd hoog aangeschreven met een 7 en nu. Onder het schrijven dus 2 seconden geleden nam iemand op hoorde mijn stem en hing direct op. Dit is de vijfde keer dat dit gebeurd ( ik wil alleen maar weten wat mijn klantnummer is) Zo'n service heb ik nog nooit mee gemaakt, Ziggo schaam jullie heel erg diep. Een bedrijf met zo'n naam als jullie, en dan zo'n service. Ik heb mijn pakket 5 dagen in huis maar geloof maar niet dat ik zal betalen, jullie automatische incasso is al zonet gestopt. Krijg een erge ziekte en van een kale kip kunnen jullie niet plukken. Ik zal jullie ten alle tijden afraden bij wie dan ook, een zeer koude douche voor ZIGGO.
Ik ben al uren kwijt met activeren van mijn ci module, er zou een nieuwe opgestuurd worden. Nooit ontvangen!zelfs nadat hier een monteur in huis is geweest, doet hij het nog niet. Ik moest een paar uur wachten zei hij en dan eventueel activeren via internet of bellen. Bellen geef je op als je 30 min. in de wacht staat en op mijn ziggo staat nergens een link naar activeren. Waardeloos.ligt dan aan de tv zei de monteur wat een smoes, daar klopt helemaal niets van!
Gisteren Ziggo gebeld vanwege het feit dat een nieuwe Philips TV niet werkt met een bestaande CI+ module. Wij zitten kennelijk in een lastig gebied want ik werd doorverbonden van Oranje (oud Ziggo) naar Blauw (oud UPC).Bij Blauw vertelde ze me dat ik toch bij Oranje moest zijn. Bij Oranje werd ik uiteindelijk doorverwezen naar de Cross Desk. Bij de Cross Desk werd ik toch weer doorverbonden naar Oranje. Dit heeft me de hele ochtend aan de telefoon gekost en uiteindelijk kon niemand me helpen. Daarna zelf maar gaan testen met een module van de buren en die werkte, kennelijk een nieuwer model. Nu sta ik alweer een uur in de wacht bij Ziggo, eerst automatisch doorverbonden met oud UPC en nu maar wachten op Oranje. En nu maar hopen dat ik niet nog een keer wordt doorverbonden. Het is ronduit verschrikkelijk en hun organisatie is een grote puinhoop.
Bellen is wachten en dan een onpersoonlijke medewerker aan de lijn gelijk het contact formulier waar je je maar beter niet aan kunt wagen. Deze firma heeft het druk met de Ziggo Dome, bij mij gaan ze zsm uit mijn home!
Wat een idioten zijn het bij Ziggo.ik ben nu al 4 dagen bezig om iemand te bereiken. Als je in het weekend belt krijg je te horen dat de wachttijd meer als 30 minuten is en als je door de week zoals vandaag belt krijg je alleen maar te horen nog een ogenblik geduld aub. Ik ben nu al ruim 1.5 uur aan het bellen naar 2 nummers van ziggo de 0900-1884 2x 20 minuten gebelt kom er niet door en nu 2 keer naar het 020 nummer want ik wil weten waar de monteur blijft en daar word ook gewoon niet opgenomen. Zit nu al 30 minuten aan de telefoon! Als dit zo door gaat stop ik mijn automatische incasso gewoon en dan is het zo afgelopen met Ziggo. Waarschijnlijk krijg je ze dan wel binnen een dag aan de telefoon waarom je niet betaald. Hufters!
Na het vele wachten krijg je medewerkers aan de lijn die van alles beloven maar er wordt niets na gekomen. Monteurs die beweren aan de deur te zijn geweest terwijl ik voor het raam zat te wachten. Dan weer nieuwe beloftes hoop nu eindelijk serieus te worden genomen. Ijdele hoop? Heb nu ruim een week geen internet en geen telefoon. Had betere ervaring met Ziggo. Ziggo lijkt te groot en te arrogant geworden. Op een enkele vriendelijke medewerkster na.
Overgestapt naar ander pakket, om de extra horizon box te kunnen gebruiken voor tv op slaapkamer.na 2 weken veel telefoontjes en lange wachttijden over levering van de bestelling vanmorgen te horen gekregen dat die extra box niet meer voorradig is en ze weten niet wanneer deze weer leverbaar is.zo jammer dit.de klantenservice en hun computersysteem zijn waardeloos.
5 oktober 2016 abbonnement opgezegd, Na waardeloze internet (al ruim een jaar) stappen we over op glasvezel. Maand oktober en november betaald, en nu willen ze december ook nog factureren! Op de formulier op de website wordt er niet gereageerd. Eindelijk een uur in de wacht geweest vanavond om een zeer klantonvriendelijke medewerkster aan de lijn te krijgen. Zij meldt dat wij gewoon door moeten betalen en over 2 maanden zou de bedragen verrekend worden. Wij gaan hier niet mee akkoord. Zij kan ons verder niet doorverbinden naar iemand met verstand van zaken, en vindt het redelijk dat het doorbetalen aan Ziggo geëist wordt. Blijf er van af, Zeer slechte service!
Met een abonnement op horizonbox heb ik ook een tablet gestuurd. De voucher zou na 4 weken komen. Nu 3 maand late heb ik nog geen voucher. 3 keer gebeld met ziggo, zonder resultaat. Toen de Ziggo man bij de Mediamarkt opgezocht en hem gevraagd waarom ik de tablet niet ontvang. Hij heeft het uitgezocht en nu blijkt dat de voucher voor de tablet 3 weken geleden is ingewisseld bij de mediamarkt. Helaas alleen niet door mij. Weer met Ziggo gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is. Van Ziggo kreeg ik het antwoord dat ze niets voor mij konden doen en geen nieuwe voucher konden sturen omdat de code voor mij al gebruikt is. Dus sta ik met lege handen. De mediamarkt schijnt tablets op naam af te geven zonder te controleren of de persoon die hem ophaalt op naam wel de goede persoon is.
Vandaag gebeld met Ziggo omdat mijn moeder wilde weten waar de tablet blijft die ze zou krijgen. Zij is al 15 jaar klant, ik 10 jaar. Eén bak ellende! Na 12,5 minuut eindelijk iemand aan de lijn. Nee, u moet bij mijn collega zijn, heeft u een "klein" momentje? Na nog eens 11,5 minuut de volgende dame. Dit keer de goede. Wat blijkt nu? De verkoper die mijn moeder haar nieuwe pakket heeft aangesmeerd (ik kan het niet anders noemen), heeft een fout gemaakt. Bij dit pakket zit GEEN tablet. Wil ze die wel, dan moet ze naar een groter pakket EN gaat ze nog eens €17,50 meer per maand betalen. Dat dacht ik niet, dus nu ik jullie toch al aan de lijn heb (eindelijk) maar meteen opzeggen dan. En nu komt het mooiste: door de drukte op hun eigen netwerk, kunnen ze zelfs intern niet doorschakelen. Wat een stel idioten daar. En die verkoper, Michael Mudlack, mag hopen dat hij mij nooit tegenkomt. Een makkelijke prooi hè, een 71-jarige vrouw? Zo loopt je commissie makkelijk binnen. Nou, vergeet het maar. Ik nagel je aan de schandpaal als ik de kans krijg, vuile oplichter!
Ik raadt Ziggo af bij iedereen die erom vraagt. En ik ga z.s.m. overstappen want mijn internet is ook al jaren van waardeloze kwaliteit, ondanks loze beloftes.
Ik wilde over naar een familie abonnement van Ziggo. 1 telefoonnummer liep al bij Ziggo. Dat nummer is 1,5 week niet bereikbaar geweest en vanaf dat moment is het andere nummer eruit gegooid. Ik zit hier nu ook al 1,5 week op een verbinding te wachten. Ik bel dus de afgelopen 3 weken om de dag naar Ziggo, heb al wat klachtenformulieren ingevuld maar nada. Antwoord "we zijn op de achtergrond hard aan het werk aan uw probleem" pfff. De technische dienst loopt over van de problemen. EN OPZEGGEN KAN NIET ZEGGEN ZE, WANT HET TELEFOONNUMMER KAN NOG NIET VRIJ GEGEVEN WORDEN. MIJN TELEFOONNUMMER WAT IK AL JAREN HEB WORDT DOOR ZIGGO GEGIJZELD.
Ik zou Ziggo zeker niet aanraden! Zeer lange wachttijden bij de klantenservice, ze doen toezeggingen en beloftes die ze niet nakomen. Ik word al 3 weken aan het lijntje gehouden! Het Personeel weet weinig en je krijgt elke keer een ander verhaal te horen! Ze hangen zelfs de hoorn erop, zetten je minuten lang in de wacht zelfs 1 keer door mevr Sabine Meijn, een uur om vervolgens de verbinding te verbreken? Brutaal en onopgeleid personeel! Brengen onnodig kosten in rekening kortom een zeer slecht bedrijf!