Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
O mensen niet met
Ziggo in zee gaan je gaat duur betalen en slechte service.
Wat een k.t bedrijf. na eerst een proefabonnement internet zakelijk te hebben geprobeerd vandaag wegens geen meerwaarde opgezegd. Dan gooien ze je gelijk in prive ook maar van de betaalde tv af. storingsdienst gebeld en alles moet opnieuw geactiveerd worden. Alle tv kaart nummers en moduulnummers doorgegeven. Proces duurt 3 dagen. sorry onze fout. Mooi Ajax Tottenham kijken. dus niet. Drama
Al 2 jaar zit er een breuk in de kabel die onder de weg ligt. Ziggo doet NIKS. We worden van het kastje naar de muur gestuurd! Maar we moeten wel betalen. SCHANDALIG! Eigenlijk zou dit bedrijf moeten worden aangeklaagd! Want geld rekenen voor iets dat niet werkt is gewoon diefstal!
Wat een scam bedrijf is dit zeg, ongelooflijk. Het is niet alleen de service die bijzonder vaak niet werkt maar ook de klantenservice die je altijd erg onvriendelijk en op de meest slechte manier te woord staan. Ze laten niet weten wanner je abonnement verloopt, daardoor hebben wij de laatste maand €115 betaald! Absurt. Ze hebben daarnaast alle diensten een dat van tevoren stop gezet terwijl we aan hadden gegeven dat we die dag nog diensten nodig hadden (en hiervoor een erg hoog bedrag voor betaald hadden) en geven daarna ons de schuld.
Alles wat Ziggo doet en levert is triest en slecht. Daarnaast is Ziggo ook niet goedkoper dan de rest. Ik raad iedereen aan om een andere provider te kiezen die een normale klantenservice heeft, goede diensten leveren en zich aan hun afspraken houden.
Ziggo NOOIT MEER!
Wil je genaaid worden in elk denkbaar standje?
Neem dan Ziggo!
Bijzonder slechte service bij Ziggo, duurt gemiddeld 10 minuten voordat je een medewerker aan de lijn krijgt, waar je vervolgens geen woord van verstaat en die je constant in de wacht zet. Slechte TV, trage internet, gauw bij weggegaan
Al jaren bij Ziggo. Ineens kon ik niet meer inloggen, mijn Ziggo-account overruled en was gekoppeld aan het Vodafone-account van een medebewoner.
Account verdwenen zonder een melding naar mijn mailadres, of goedkeuring via een linkje.
Ruim een uur aan de lijn gehangen bij Ziggo, men kon mij niet helpen, pas na het weekend.
Kortom geen vertrouwen meer in de wijze waarop zij klantgegevens bewaren.
Ziggo lever zeer slechte kwaliteit televisie en radio geluid.
Televisie blokjes beeld en radio knarst en kraakt.
Nu al twee keer een monteur gehad een had nergens verstand van , tweede kwam heel goed over maar probleem blijft .
Na drie dagen weer gebeld tot op heden niets meer terug gehoord .
Mensen denk goed na op met ziggo in zee tegaan.
In mei 2018 hebben wij ziggo gekregen. Het heeft 3 weken geduurt voordat het geïnstalleerd was. Wij kregen het niet aan de praat. Toen we belde kwam 3 dagen later een monteur. Deze kwam binnen en wist in 5 min dat het probleem buiten het huis lag. Dus er moest iemand anders komen. 1,5 week later kwam er iemand anders en die gaf aan dat het probleem in de kabels lag 30m van ons huis af. Maar ook hij kon niks doen verder. Toen kwam 1 week later een ander team die 4 kuilen moesten graven om het probleem te vinden. Met de uiteindelijke conclusie dat alle kabels ook nog is door elkaar heen lagen. Na de kabels vervangen/gemaakt te hebben en alle problemen opgelost te hebben waren wij 3 weken verder. Geen internet of tv gehad in die tijd. Als je hoog zwanger alleen thuis zit van 7:00 tot 18:45 dan is dat geen pretje.
Nu is het 25-4-2019. Inmiddels een zoontje van bijna 11 maanden rijker en weer is tv en internet er mee gekapt. Je krijgt mensen aan de telefoon die het niks interesseert en zelfs van het internet kan ik nuttigere tips vinden. Ze weten niks bij de klanten service. Nu kunnen wij weer een week wachten en vermoed dat het dan weer niet is opgelost. Wij stappen in mei over.
Download gedaan voor internet tv. Moet gebr.naam en ww. invullen: klopt het niet. Je kunt chatten. Gegevens ingevuld. Moet tijdje wachten voor persoon Ziggo. Vraag je wat voor gebr.naam je nodig hebt. Zou van mijn Ziggo moeten zijn. Steeds een tijd wachten als je iets ingevuld hebt, want zij is bezig met diverse chatters tegelijk ;-( . Net alsof Ziggo niet genoeg klanten heeft dat ze er meer medewerkers kunnen neerzetten.
Ik moet van het ene naar het andere scherm hoppen en raak de draad kwijt. Ik houd het voor gezien.
Als er ergens iets mankeert aan internet =, tv, of tel. ligt het altijd aan jouw spullen, maar niet heus meestal
En inderdaad: sommige weten van de hoed noch de rand.
Slechte service! Ze weten niks aan de lijn.je wordt voor alles in de wacht gezet kortom.VRESELIJK!
Afspraak voor monteur vergeten in te plannen.dan bericht dat er een monteur tussen 12:00 en 18:00 uur komt.
Die komt niet opdagen!
Om 20:55 uur bericht dat monteur onderweg is , daarop volgend een telefoontje vannde monteur dat hij niet meer komt.
Conclusie: zo snel mogelijk van dit abonnement af!
Internet en tel valt telkens weg, nu komt vierde monteur. Moet telkens maar vrij nemen en probleem niet opgelost. Moet maar eens naar andere provider zoeken
Te gek voor woorden. Ziggo zegt eenzijdig het analoog kijken op waardoor mijn dvd recorder niet meer werkt. Wil ik die functionaliteit terug dan moet ik 5 euro per maand meer betalen. En wat de deur écht dicht doet: Ziggo zegt op zn site elke klacht zee zorgvuldig te willen behandelen en vervolgens krijg ik dezelfde medewerker die 10 minuten eerder heeft gemeld 'take it or leave it'. Rara waar ik voor ga kiezen.
Twee weken hadden we al geen of alleen internet met (zoals ik hieronder al vaker heb gelezen ) het opnieuw opstarten van het ziggo kastje. We zijn overgestapt van Ziggo zakelijk naar ziggo particulier. Die communiceren dus totaal niet met elkaar! De eerste keer zou de monteur tussen 8.00 en 13.00 komen. Komt er een monteur om 17.00! Daarna heeft het internet 2 uur gewerkt. Weer hetzelfde probleem. Met opgroeiende tieners een best behoorlijk probleem. Na tig maal telefonisch contact kon er een monteur 1 week later pas komen ivm met het paasweekend.
Vanochtend stond hij precies 8.00 voor de deur. Mijn man legt uit dat hun ziggo booster in een kamer verderop het signaal niet ontvangt. En dat hij het vandaag opgelost wilt hebben anders stappen we over naar KPN. Daar was de monteur al niet blij mee. Maar hij moet toch een beetje begrijpen na 2 weken geen internet dat wij ook een beetje gefrusteerd zijn. Dus hij zegt: " maar die booster is niet mijn probleem" Hij pakt zijn spullen op en vertrekt!
Verkeerde reclame die "Wifi in alle gaten en hoeken"!
Vandaag gaan we KPN bellen.
CRAP WiFi. Zit er helaas aan vast wegens ontbreken van varkenssnuit stopcontact. Anders was ik allang weg. Duur en slecht!
Tijdens mijn overstap werd beloofd - 3 maanden gratis internet - nu, nadat ik ben overgestapt blijkt dat de verkoper alle opties heeft geselecteerd zonder mijn toestemming die buiten de actie vallen. Eindstand. 17,50 eur per maand gefactureerd. Antwoord klantenservice. Sorry we waren niet bij het gesprek. We kunnen niets voor u doen. Begrip? nul komma nul - advies: wegblijven
Zeer slechte ervaring zowel de kwaliteit van de diensten waaronder digitale tv en internet alsmede de klantenservice en monteurs die niet weten wat zij moeten doen of domweg uren te laat komen. Hoop zo snel mogelijk over te kunnen stappen naar een andere provider.
Heel slecht behandeld.
Niet onze fout moeten we gvd 150 betalen voor nieuw wifi en onze tv geeft slecht beeld en de afstandbediening is slecht wat is ziggo slecht geen aanrader!
Heb al van begin april storing en blokken in beeld en dan weet helemaal geen signaal denk wel 20 keer contact (proberen)op te nemen met ziggo lag hier aan mijn kabels alles vervangen en nog steeds geen signaal en dan hoor je bij ziggo grote storing is maar wel eerst de klanten op kosten jagen voor nieuwe kabels. Ben zo boos zeg alles vandaag nog op