Fafa
24-04-2019

Leugens en geldklopperij

Tijdens mijn overstap werd beloofd - 3 maanden gratis internet - nu, nadat ik ben overgestapt blijkt dat de verkoper alle opties heeft geselecteerd zonder mijn toestemming die buiten de actie vallen. Eindstand. 17,50 eur per maand gefactureerd. Antwoord klantenservice. Sorry we waren niet bij het gesprek. We kunnen niets voor u doen. Begrip? nul komma nul - advies: wegblijven

Kay
23-04-2019

Zeer slecht internet en digitale tv

Zeer slechte ervaring zowel de kwaliteit van de diensten waaronder digitale tv en internet alsmede de klantenservice en monteurs die niet weten wat zij moeten doen of domweg uren te laat komen. Hoop zo snel mogelijk over te kunnen stappen naar een andere provider.

Marissa

HEEL SLECHT!

Heel slecht behandeld.

Niet onze fout moeten we gvd 150 betalen voor nieuw wifi en onze tv geeft slecht beeld en de afstandbediening is slecht wat is ziggo slecht geen aanrader!

Corina
23-04-2019

Nooit zo'n slecht behandeld als bij Ziggo alles wat ze beloven is een wasseneus

Heb al van begin april storing en blokken in beeld en dan weet helemaal geen signaal denk wel 20 keer contact (proberen)op te nemen met ziggo lag hier aan mijn kabels alles vervangen en nog steeds geen signaal en dan hoor je bij ziggo grote storing is maar wel eerst de klanten op kosten jagen voor nieuwe kabels. Ben zo boos zeg alles vandaag nog op

22-04-2019

Internet afgesloten zonder notificatie

Afgelopen donderdag 18 april had ik opeens geen internet meer. Omdat er die dag werkzaamheden waren geweest aan het ziggo netwerk ging ik er vanuit dat dit de reden was. Ik heb met de klantenservice gebeld en na het testen van mijn modem op afstand kwam men tot de conclusie dat het modem defect was. Zaterdag 20 april werd er door de post een nieuw modem bezorgd. Tot mijn verbazing bleek dit (na activatie) ook geen internet te geven.

Bij de bezorging van de post zat er een brief van Ziggo dat mijn internet was afgesloten, omdat er vanaf mijn e-mail adres meer dan 650 mails per dag verstuurd schijnen te worden. Wederom met de klantenservice gebeld waar een hulpvaardige medewerker met mij alle opties is doorgelopen om het probleem op te lossen.

Ik heb inmiddels virusscanners en malware scanners gedraaid en mijn slimme thermostaat afgekoppeld. Alles blijkt clean te zijn. Aangezien ziggo dit niet voldoende vond heb ik aangeboden mijn computers opnieuw te formatteren en het besturingssysteem opnieuw op te bouwen.

Gisteren (eerste paasdag) wederom gebeld met een medewerkster van de klantenservice, die mij te kennen gaf dat ik mijn apparatuur naar een computerwinkel moest brengen. Dit gaf ze aan na overleg met medewerkers van de abuse afdeling (die ik overigens niet aan de lijn kreeg?) Het opnieuw formatteren en installeren van een schone versie van Windows is niet voldoende om weer aangesloten te worden.

ik zou graag spreken met een medewerker van ziggo met kennis van zaken, i.p.v. met een callcentrum medewerkster die absoluut niet begrijpt waar het over gaat. Ik vind het trouwens bizar dat er zonder berichtgeving tot afsluiting wordt overgegaan. Ziggo had toch eerst even contact op kunnen nemen!

22-04-2019

Grootste bagger ooit!

Ze beloven alles 200 mb/s maar wat krijg je rond de 75 mb/s op het 5g WiFi netwerk. Naar mediamarkt gaan om router te kopen maar eerst even informatie vragen daar bij een ziggo manneke en die zeggen dat zon mediabox het internet aan kan, (jaja zal wel ziggo) dus moest ik een monteur langs laten komen om kabels door te meten en volgens hem werkte alles goed (dagdag 50 euro) is die vent weg alles is nog even bout of slechter. En zegt hij ook nog 75 is meer dan genoeg maar waarom betaal ik me dan scheel aan 200 mb/s als ik het toch niet krijg.

Rick
21-04-2019

Slechte internet verbinding

Ik heb sinds 3 maanden zeer slecht internet vanuit ziggo.

Zelf wanneer bekabeld internet pak is het slecht en verbinding valt telkens weg.

Eerste instantie zou ik weg gaan bij ziggo maar voordeel van de twijfel, ik krijg dus de eerste 3 maanden korting omdat ik toch blijf als trouwe klant en wat blijkt als ik kijk op mij afschrift online helemaal geen korting.

Dus ook nog dingen beloven en niks na komen, belachelijk!

Harold
19-04-2019

Heb sinds 2 weken Ziggo en heb er nu al spijt van. Ik kan iedereen aanraden om niet over te stappen naar Ziggo. Ik ben van KOPN overgestapt naar Ziggo. Dat had ik nooit moeten doen. KPN was de laatste tijd ook niet al te best. Maar Ziggo overtreft KPN toch wel. Ten eerste, ben bij Ziggo iets goedkoper uit (op zich is dat natuurlijk mooi zul je zeggen), maar heb ook minder zenders dan bij KPN, kan geen Netflix ontvangen en geen YouTube. Dat wat ik bij KPN wel had. Ten tweede, ik zou korting krijgen de eerste maanden. Maar blijkt dus dat ze het hele abonnementsgeld incasseren (niks geen korting dus). Ten derde, duurt het soms een tijdje bij het zappen dat hij naar de andere zender gaat. Veel langzamer dus dan KPN. Ten vierde, heb een afstandsbediening die wel uit de begintijd lijkt te komen. Een grote kast met knoppen die lastig in te drukken zijn (althans zwaarder te bedienen zijn dan die van KPN). Tot zover is mijn ervaring met Ziggo in die 2 weken. Ben benieuwd wat er nog meer komen gaat. Helaas zit ik er nog 2 jaar aan vast en moet ik deze tijd er maar het beste van maken. Zoals meester Frank Visser (de rijdende rechter) zegt, dit is mijn uitspraak en doe er uw voordeel mee.

M.v.g., H.Hulskers

Katja
17-04-2019

Spijt dat ik klant ben geworden

Slechtste internet ooit en ik moet nog tot september want zit vast aan dat rot jaarabonnement. Ik kook van woede nu ik dit typ, want nooit is er normaal internet, de sites laden traag, elke dag moet de kabel er weer in en uit. Kan niet wachten om het op te zeggen! Nooit meer! Stel dieven want je betaalt ook nog een vermogen ervoor.

Gcornelus

25% meer internet speed

Gisteren een E-mail van Ziggo. Jouw internet snel gaat met 25% omhoog. Modem even uitschakelen en na een paar minuten weer inschakelen als je direct van je opgewaardeerd internet snelheid wil gebruiken. Staat er. Verschillende keren geprobeerd en de snelheid getest, maar nope, De snelheid van internet gaat niet 25% omhoog zoals Ziggo heeft beloofd. Waarvan akte

Tonny

Opzegging abonnement

5 april heb ik mijn Ziggo abonnement opgezegd. Het zou 7 mei opgezegd worden. Ik heb om een bevestiging gevraagd, en tot nu toe nog steeds niet ontvangen. Ik heb naar ziggo gebelden die vertelde me dat het inderdaad opgezegd is maar dan op 9 mei, en dat ze de bevestiging 5 april per mail hebben gestuurd. Ik zei dat ik niets heb ontvangen en dat ik het graag nog eens opgestuurd wil hebben. Tot mijn verbazing krijg ik als antwoord dat dit niet kan, omdat ik opgezegd heb. Ik wil gewoon ter bevestiging een mail. En nu kan dit niet meer omdat ik opgezegd heb. Dat de datum van 7 naar 9 mei is verzet klopt ook. maar dat vind ik nog niet zo erg. Graag een oplossing hiervoor

Tal

Storingen

De afgelopen maand meerdere dagen thuis maar ook op kantoor geen internet! Van de afgelopen 30 dagen zeker 6 dagen grote dagdelen storingen. Proberen je af te schepen met een compensatie van € 30,-. Kortom, waardeloze uptime internet en schofterige klantenservice. Ben helaas privé en zakelijk klant bij deze "club". Meerdere internetaansluitingen, meerdere telefoonaansluitingen en enige service is ze onbekend.

Theodore
16-04-2019

Bagger internet

Er wordt gezegd dat je 100 mb/s krijgt, maar als ik op mijn PC de stats bekijk kom ik op wel geteld 0,98 mb/s uit! Dank voor dit vuilnis wat zij internet noemen.

Marieke
15-04-2019

Monteurs komen tot twee keer toe niet aan de deur

Mijn moeder heeft tot twee keer toe een afspraak gemaakt met een monteur. De eerste keer is deze niet aan de deur geweest. Hij heeft geen briefje achter gelaten en heeft het gegooid op het feit dat mijn moeder slecht horend is. Ze heeft de hele dag naast de deurbel gezeten. De tweede keer is de monteur (ditmaal een andere) ook niet aan de deur geweest. Hij zegt haar op haar mobiel te hebben gebeld, maar ze heeft geen gemiste oproepen. Ook lag er wederom geen briefje in de bus. Mijn moeder woont op een hof, dat moeilijk bereikbaar is en men moet in de straten erom heen parkeren. En daar heeft niet iedereen zin in. Vandaag konden ze zelfs de hele dag het pleintje oprijden, maar dat is niet gedaan. Het is schandalig hoe ze met mensen omgaan. En alles aangrijpen om niet langs te hoeven gaan. Ik begrijp dat het overal deuk is. Mijn moeder ontvangt altijd onze pakketten en altijd (zelfs als ze dus niet weet dat er iemand komt) kunnen mensen haar bereiken en doet ze de deur open. Vandaag had ze notabene een briefje bij de bel geplakt en de voordeur open gezet. Je kon zo bij haar naar binnen kijken. Ze had zelfs mijn honden bij haar thuis en die slaan aan als de bel gaat. Dat hebben ze zelfs niet gedaan. Er is dus niemand langs geweest. Woensdag komt de derde monteur. En ik heb nu erbij laten zetten wat hij moet doen als hij echt bij haar voor de deur staat. En daar hoort ook bij mij bellen. En anders laat ik het contract ontbinden. Dit is echt schandalig. Iemand zo te behandelen. En het enige wat Ziggo dan zegt is "het is haar woord tegen dat van de monteur" Tja, geen briefje en zelfs geen gemiste oproep en briefjes op een voordeur etc etc dat kan er bij echt niet in. Ik ben behoorlijk kwaad.

Nico

Nooit beloofde internet snelheid

Al jaren 80 Mbit ipv 200. Nu kreeg ik er 50 Mbit bij. Dus 250. Welnu de "snelheid" is 90. Dus wat er aan de hand is met Ziggo weet ik niet. Maar erg veel grootspraak over de snelheid is er wel. O ja. Gemeten rechtstreeks bekabeld op de router. (Oosterhout NB)

Heleen

Aansluiten alles in een

Wij wilde overstappen naar ziggo binnen twee dagen was er een monteur die trekt alles van de muur wat van KPN was en vervolgens lukt het hem na gekruin en gesteun geen nieuwe kabel te trekken overal schroefjes op de grond en stukken kabel.

Hij zegt het spijt mij en vertrek

Geen tv en telefoon ect.

Wij KPN gebeld die komen trekken een draad en alles is aangesloten super bedankt KPN het kost 50 euro maar dan heb je ook een kundige monteur in huis

En ziggo wilde vanaf de meterkast tot de tv een snoer leggen van 30 meter over de grond.

Wat een nachtmerrie ziggo over de vloer

Nooit nooit nooit meer ziggo

Milou
13-04-2019

Slechts provider van de eeuw.

Probleem met internet elke keer als ik bel volgens medewerker verbinding met modem is perfect moet signale gecontroleerd worden door monteur en daar voor moet ik afspraak maken.en waneer monteur komt volgens hem hem signale is uitstekend.maar ik zit met zelfde probleem elke twee weken heb ik probleem ik kan niet eens mijn mail laden heb mijn alle apparaten geprobeerd maar zelfde verhaal terwijl dat ik heb zakelijke abonnement met 250mb internet.ik heb vaak speed test gedaan en kom ik uit op gemiddeld 60 mb maar ik betaal voor 250mb.ik raad zelfs mijn vijanden om niet Ziggo te nemen.

Rene

Internet traag modem moet ieder uur worden gerest

Internet traag modem moet ieder uur worden gerest

Monteur komt tot 2 keer toe niet opdagen!

Jaap
13-04-2019

Wifi en internet waardeloos, moet om de haverklap resetten

Sinds een aantal weken is Internet van Ziggo weer zeer traag. Kunnen vaak niet thuis werken.

Een drama.

Reinoud
12-04-2019

Zeer slechte klantenservice. Het voorbeeld voor elk bedrijf hoe het niet moet.

Ben eigenlijk veel te lang klant bij Ziggo geweest. Met mij waarschijnlijk nog veel meer mensen. Het internet van Ziggo is instabiel en wanneer je ze probeert te bereiken dan start pas de echte frustratie.

Ze reageren niet of zeer laar (dagen later) via Twitter. Als je de helpdesk belt dan wordt je simpelweg aan de kant gezet met een standaard verhaal.

Ondanks dat de techniek (als het werkt) een mooi product is, is de service het slechtste wat ik heb meegemaakt.

Ziggo is een goed voorbeeld voor elk bedrijf hoe het niet moet.