Waardeloze zooi

Net nog geen 2 weken Ziggo als provider. Gelukkig net op tijd weer opgezegd. Slechte helpdesk met weinig kennis van zaken. Nu nog in mijn bezit 2x mediabox waarvan 1 al defect bij aankomst en 1x een wifi modem/router. Ondertussen al 3 maal gebeld met Ziggo over het retour sturen van de geleverde apparatuur,met al 3x het antwoord de retour dozen komen eraan.alleen dat gaat nogals eens mis volgens de medewerkster. Weer even afwachten dus. Ziggo begin er maar niet aan het,het scheelt je een hoop tijd aan belletjes en waardeloze service.

Gijs

Geen televisie foutje bedankt

Ineens heeft ziggo mijn televisie (horizon box) afgesloten dus ik bellen. Bleek een foutje te zijn. Maar aansluiten is nog steeds niet gelukt en zijn ze nu al 10 dagen mee bezig. Op bellen en klachten indienen reageren ze met dat het niet de schoonheidsprijs verdient! Het is in behandeling en verder kunnen ze er ook niks aan doen. Dus. wachten bellen wachten en bellen pfffffffft

Dave

Bij elkaar al 2,5 uur in de wacht. nog niet geholpen

Zeer triest, vroeger stond @home voordat het ziggo werd hoog aangeschreven met een 7 en nu. Onder het schrijven dus 2 seconden geleden nam iemand op hoorde mijn stem en hing direct op. Dit is de vijfde keer dat dit gebeurd ( ik wil alleen maar weten wat mijn klantnummer is) Zo'n service heb ik nog nooit mee gemaakt, Ziggo schaam jullie heel erg diep. Een bedrijf met zo'n naam als jullie, en dan zo'n service. Ik heb mijn pakket 5 dagen in huis maar geloof maar niet dat ik zal betalen, jullie automatische incasso is al zonet gestopt. Krijg een erge ziekte en van een kale kip kunnen jullie niet plukken. Ik zal jullie ten alle tijden afraden bij wie dan ook, een zeer koude douche voor ZIGGO.

Trudi
08-12-2016

Waardeloze service, slechte website!

Ik ben al uren kwijt met activeren van mijn ci module, er zou een nieuwe opgestuurd worden. Nooit ontvangen!zelfs nadat hier een monteur in huis is geweest, doet hij het nog niet. Ik moest een paar uur wachten zei hij en dan eventueel activeren via internet of bellen. Bellen geef je op als je 30 min. in de wacht staat en op mijn ziggo staat nergens een link naar activeren. Waardeloos.ligt dan aan de tv zei de monteur wat een smoes, daar klopt helemaal niets van!

08-12-2016

Twee dagen bezig om een CI+ module te krijgen

Gisteren Ziggo gebeld vanwege het feit dat een nieuwe Philips TV niet werkt met een bestaande CI+ module. Wij zitten kennelijk in een lastig gebied want ik werd doorverbonden van Oranje (oud Ziggo) naar Blauw (oud UPC).Bij Blauw vertelde ze me dat ik toch bij Oranje moest zijn. Bij Oranje werd ik uiteindelijk doorverwezen naar de Cross Desk. Bij de Cross Desk werd ik toch weer doorverbonden naar Oranje. Dit heeft me de hele ochtend aan de telefoon gekost en uiteindelijk kon niemand me helpen. Daarna zelf maar gaan testen met een module van de buren en die werkte, kennelijk een nieuwer model. Nu sta ik alweer een uur in de wacht bij Ziggo, eerst automatisch doorverbonden met oud UPC en nu maar wachten op Oranje. En nu maar hopen dat ik niet nog een keer wordt doorverbonden. Het is ronduit verschrikkelijk en hun organisatie is een grote puinhoop.

J.M.

Onbereibaar dure firma, klantonvriendelijk

Bellen is wachten en dan een onpersoonlijke medewerker aan de lijn gelijk het contact formulier waar je je maar beter niet aan kunt wagen. Deze firma heeft het druk met de Ziggo Dome, bij mij gaan ze zsm uit mijn home!

Sander

Waardeloze klantenservice ONBEREIKBAAR

Wat een idioten zijn het bij Ziggo.ik ben nu al 4 dagen bezig om iemand te bereiken. Als je in het weekend belt krijg je te horen dat de wachttijd meer als 30 minuten is en als je door de week zoals vandaag belt krijg je alleen maar te horen nog een ogenblik geduld aub. Ik ben nu al ruim 1.5 uur aan het bellen naar 2 nummers van ziggo de 0900-1884 2x 20 minuten gebelt kom er niet door en nu 2 keer naar het 020 nummer want ik wil weten waar de monteur blijft en daar word ook gewoon niet opgenomen. Zit nu al 30 minuten aan de telefoon! Als dit zo door gaat stop ik mijn automatische incasso gewoon en dan is het zo afgelopen met Ziggo. Waarschijnlijk krijg je ze dan wel binnen een dag aan de telefoon waarom je niet betaald. Hufters!

Lenny

Log en klantonvriendelijk bedrijf

Na het vele wachten krijg je medewerkers aan de lijn die van alles beloven maar er wordt niets na gekomen. Monteurs die beweren aan de deur te zijn geweest terwijl ik voor het raam zat te wachten. Dan weer nieuwe beloftes hoop nu eindelijk serieus te worden genomen. Ijdele hoop? Heb nu ruim een week geen internet en geen telefoon. Had betere ervaring met Ziggo. Ziggo lijkt te groot en te arrogant geworden. Op een enkele vriendelijke medewerkster na.

A.
07-12-2016

Overstap naar ander pakket met extra horizon box

Overgestapt naar ander pakket, om de extra horizon box te kunnen gebruiken voor tv op slaapkamer.na 2 weken veel telefoontjes en lange wachttijden over levering van de bestelling vanmorgen te horen gekregen dat die extra box niet meer voorradig is en ze weten niet wanneer deze weer leverbaar is.zo jammer dit.de klantenservice en hun computersysteem zijn waardeloos.

Rm

Niet er van af te komen

5 oktober 2016 abbonnement opgezegd, Na waardeloze internet (al ruim een jaar) stappen we over op glasvezel. Maand oktober en november betaald, en nu willen ze december ook nog factureren! Op de formulier op de website wordt er niet gereageerd. Eindelijk een uur in de wacht geweest vanavond om een zeer klantonvriendelijke medewerkster aan de lijn te krijgen. Zij meldt dat wij gewoon door moeten betalen en over 2 maanden zou de bedragen verrekend worden. Wij gaan hier niet mee akkoord. Zij kan ons verder niet doorverbinden naar iemand met verstand van zaken, en vindt het redelijk dat het doorbetalen aan Ziggo geëist wordt. Blijf er van af, Zeer slechte service!

06-12-2016

Tablet naar een ander gestuurd.

Met een abonnement op horizonbox heb ik ook een tablet gestuurd. De voucher zou na 4 weken komen. Nu 3 maand late heb ik nog geen voucher. 3 keer gebeld met ziggo, zonder resultaat. Toen de Ziggo man bij de Mediamarkt opgezocht en hem gevraagd waarom ik de tablet niet ontvang. Hij heeft het uitgezocht en nu blijkt dat de voucher voor de tablet 3 weken geleden is ingewisseld bij de mediamarkt. Helaas alleen niet door mij. Weer met Ziggo gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is. Van Ziggo kreeg ik het antwoord dat ze niets voor mij konden doen en geen nieuwe voucher konden sturen omdat de code voor mij al gebruikt is. Dus sta ik met lege handen. De mediamarkt schijnt tablets op naam af te geven zonder te controleren of de persoon die hem ophaalt op naam wel de goede persoon is.

Ruby

Moeder bedonderd!

Vandaag gebeld met Ziggo omdat mijn moeder wilde weten waar de tablet blijft die ze zou krijgen. Zij is al 15 jaar klant, ik 10 jaar. Eén bak ellende! Na 12,5 minuut eindelijk iemand aan de lijn. Nee, u moet bij mijn collega zijn, heeft u een "klein" momentje? Na nog eens 11,5 minuut de volgende dame. Dit keer de goede. Wat blijkt nu? De verkoper die mijn moeder haar nieuwe pakket heeft aangesmeerd (ik kan het niet anders noemen), heeft een fout gemaakt. Bij dit pakket zit GEEN tablet. Wil ze die wel, dan moet ze naar een groter pakket EN gaat ze nog eens €17,50 meer per maand betalen. Dat dacht ik niet, dus nu ik jullie toch al aan de lijn heb (eindelijk) maar meteen opzeggen dan. En nu komt het mooiste: door de drukte op hun eigen netwerk, kunnen ze zelfs intern niet doorschakelen. Wat een stel idioten daar. En die verkoper, Michael Mudlack, mag hopen dat hij mij nooit tegenkomt. Een makkelijke prooi hè, een 71-jarige vrouw? Zo loopt je commissie makkelijk binnen. Nou, vergeet het maar. Ik nagel je aan de schandpaal als ik de kans krijg, vuile oplichter!

Ik raadt Ziggo af bij iedereen die erom vraagt. En ik ga z.s.m. overstappen want mijn internet is ook al jaren van waardeloze kwaliteit, ondanks loze beloftes.

Renata
06-12-2016

Mobiel van Ziggo betekent dat je telefoonnummer gegijzeld wordt

Ik wilde over naar een familie abonnement van Ziggo. 1 telefoonnummer liep al bij Ziggo. Dat nummer is 1,5 week niet bereikbaar geweest en vanaf dat moment is het andere nummer eruit gegooid. Ik zit hier nu ook al 1,5 week op een verbinding te wachten. Ik bel dus de afgelopen 3 weken om de dag naar Ziggo, heb al wat klachtenformulieren ingevuld maar nada. Antwoord "we zijn op de achtergrond hard aan het werk aan uw probleem" pfff. De technische dienst loopt over van de problemen. EN OPZEGGEN KAN NIET ZEGGEN ZE, WANT HET TELEFOONNUMMER KAN NOG NIET VRIJ GEGEVEN WORDEN. MIJN TELEFOONNUMMER WAT IK AL JAREN HEB WORDT DOOR ZIGGO GEGIJZELD.

Vianna

Zeer slechte service!

Ik zou Ziggo zeker niet aanraden! Zeer lange wachttijden bij de klantenservice, ze doen toezeggingen en beloftes die ze niet nakomen. Ik word al 3 weken aan het lijntje gehouden! Het Personeel weet weinig en je krijgt elke keer een ander verhaal te horen! Ze hangen zelfs de hoorn erop, zetten je minuten lang in de wacht zelfs 1 keer door mevr Sabine Meijn, een uur om vervolgens de verbinding te verbreken? Brutaal en onopgeleid personeel! Brengen onnodig kosten in rekening kortom een zeer slecht bedrijf!

05-12-2016

Klantenservice die niets kan.

Ik ben zelf klant bij Ziggo en voor mijn werk meld ik ook nieuwe klanten bij Ziggo aan. Voor mij zelf had ik onlangs een C.I. module nodig. Dat is op een regelrechte ramp uit gelopen. Al mijn smartcards zijn uitgevallen. Bij het aanmelden van nieuwe klanten gaat het ook regelmatig mis. Nu heb ik een nieuwe klant die al een paar weken op zijn aansluiting zit te wachten. De klantenservice van Ziggo erkent dat het systeem niet deugt, maar kan er niets aan doen. Ze wijten het aan de fusie van Ziggo

Ziggo nooit meer

Al een maand bezig om internet te krijgen maar loop tegen een muur aan bij ziggo veel beloven maar niks doen is hun motto klanten service is waardeloos

Willem Haffert
05-12-2016

Meest klantonvriendelijke organistatie ooit !

Vandaag resp.58 en 48 min in de wacht gestaan vanavond weer geprobeerd.eerst maar 15 min in de wacht.moest doorverbonden worden.na 20 eruit gegooid.weer gebeld na 15 min eruit gegooid.walgelijk en je krijgt nooit iemand van de leiding te spreken.ze dekken elkaar af !

Lange wachttijd

Zit ondertussen al meer dan een half uur in de wacht

Marleen

Horizon tv

Sinds vorige week werkt de horizon tv niet naar behoren. Pas na een aantal telefoontjes verder weten we dat de gegevens van de box niet gekoppeld zijn met de TV. Belt u over een paar dagen maar weer als het niet Opgelost is, wij weten ook niet wanneer het opgelost Wordt! Alweer 5 dagen verder en tichelaar tijd aan de telefoon, krijg ik nog steeds hetzelfde antwoord. Vragen om doorverbonden te worden met iemand die het wel weet kan niet, geduld moet ik maar hebben en hoe lang.ja, dat weten ze Niet! Wie dan Wel? Beste sint, greageer wat engelengeduld gevraagd in mijn schoenen vanavond of .kan dit ook alweer niet.

Marleen

X. Luijkx
04-12-2016

Wachtijden klantenservice.LANG!

Ik heb al meerdere keren ( stuk of 8 x) afgelopen maanden gebeld met Ziggo over uiteenlopende zaken. Bij elk telefoongesprek moest ik minstens 30 a 45 minuten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. En als ik er wat van zei dan kreeg ik een onvriendelijk antwoord terug. Ik vind Ziggo klantenservice totaal niet klantvriendelijk.Ik zit er over na te denken naar een ander te gaan.