Lars

Slechte service!

Enkele weken geleden op een zondag na verhuizing het Ziggo pakket proberen te installeren voor de Formule 1. Helaas bleek de geleverde box niet compleet waardoor het installeren niet mogelijk was zonder dat de monteur langs zou komen met de juiste ontbrekende kabels (na eerst 20 minuten wachttijd aan de telefoon). Hierdoor de grandprix niet kunnen bekijken en enkele dagen geen tv. In de winkel het abonnement afgesloten met gratis 6 maanden Ziggo Sport Totaal. Volgens de Ziggo medewerker was het mogelijk ook Eredivisie voetbal te kijken. Helaas bleek dat zojuist voor aanvang van PSV-Ajax niet zo te zijn. 30 minuten aan de telefoon gezeten en de eerste 30 minuten gemist. Van de medewerker aan de telefoon totaal geen excuses en/of het aanbieden enige vorm van coulance (bijvoorbeeld in de vorm van een eenmalige wedstrijd).

Fred
22-09-2019

Geen Fox sport & wel binnen 2 tellen PSV -Ajax op de tv.

Zit met het huis vol klaar voor PSV -Ajax blijk ik geen Fox sport te hebben. Bel Ziggo nog geen 2 tellen later werkt het op mijn tv . Krijg ik gratis zegt de beste heer aan de telefoon. Gewoon super. Erg bedankt Ziggo.

Pieter

Telefonisch niet bereikbaar!

Ook vandaag werkt het keuze menu aan de telefoon weer niet. Onbereikbaar dus, ongelofelijk!

Marcel
21-09-2019

Slecht en onbetrouwbaar internet

De verbinding is nu al maanden lang slecht en als we bij Ziggo hulp zoeken moeten we eerst een pakket uitbreiding kopen voor dat je hulp krijgt. Fijn he voor klanten die al langer lid zijn!

Anders mag je het zelf uitzoeken. Dit weekeinde spant het de kroon. Op vrijdag middag komt er een monteur in het kastje in de straat werken en u raad het al, als deze om 5 uur naar huis gaat heeft de halve straat geen telefoon, televisie en internet. Iedereen belt de storingsdienst. Maar wat doet ziggo. niets uiteraard. Maandag bent u de eerste. als je geluk hebt. Ze zeggen doodleuk een monteur toe maar die komt gewoon niet. Als je belt voor storingen komt de telefoonhulp niet verder dan even de stekker uit het modem halen. Tja dat kunnen we zelf ook verzinnen. Wat wordt er verder gedaan? NIKS, nou alleen als eerste het maandbedrag afschrijven of verhogen. Service is echt een woord wat bij dit bedrijf niet voor komt.

Maandag eerst eens ergens wat opzeggen. U raad wel waar?

Silvana

Vreselijke ervaring

Ontzettend slechte internet verbinding, wifi die regelmatig wegvalt, en als ik al internet heb is dit vreselijk traag. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, maar Ziggo weigert hier iets aan te doen omdat ik volgens Ziggo “wel gewoon internet heb”.

Tom
19-09-2019

Ziggo NOOIT aan beginnen!

Zeer slecht! 10x harde modum reset gedaan thuis en via ziggo centrale om zogenaamd sneller internet te krijgen. (Abonnement 300mbits) kwam niet hoger dan 35mbits! Slechte service! En zeer slecht materiaal! Abonnement aan het opzeggen en zit nu al 25min in de wachtrij na iemand gesproken te hebben die mij door verbind.een grote kutzooi daar! Nooit aan beginnen!

Nicole

Klantenservice

Vreselijk ervaring met een onbehulpzame mevrouw aan de telefoon bij de klantenservice. Zij liep tijdens het gesprek meerdere keren weg en tetterde alleen maar zelf terwijl ze heel hard aan het lachen was. Daarnaast begreep zij alles verkeerd, omdat ze niet goed luisterde en begon zij mij meerdere keren heel hard uit te lachen om dingen die zij dacht dat ik zei, maar niet zei. Wanneer ik haar het juist probeerde uit te leggen kwam ik er door haar gegier niet tussen. Uiteindelijk heeft zij zomaar zonder dit aan mij te vragen een update aan mijn account toegevoegd, terwijl ik nog enkele vragen had en nog twijfelde. Heel vervelend.

Ana
18-09-2019

Slecht bedrijf

Heb al spijt dat wij ziggo abonnement hebben genomen. De montuer moest 10 keer langs komen. De tv niet gelijk kon aangesloten worden. Slecht internet, ondanks dat er tweede modem werd toegestuurd. Na 10de visite van de monteur, tv deed steeds niet. Ik wacht ongeduldig dat mijn abonnement van dit bedrijf snel verloopt. Never ever again!

Aleks
18-09-2019

Zeer slecht bedrijf

Heb mijn abonnement gewijzigd en afgesproken om 2 ziggo next kasten te ontvangen. Nadat ik ze allebei binnen had, deed de extra box het niet. Het gaf een foutmelding aan. Ziggo gebeld en ze konden mij niet vertellen wat er aan de hand was. Ongeveer een maand! later is eindelijk een monteur langsgekomen om ons te vertellend at de extra mediabox niet bij hun in het systeem stond. Besef dat wij een maand moesten wachten zodat iemand langskomt om ons te vertellen dat de mediabox niet in het systeem staat! dat zou hij voor ons gaan regelen.

Eenmaal weggegaan, deden het de beide boxen opeens niet. Dus weer klantenservice bellen, hebben ze de box die het wel deed uit het systeem gehaald en niks aan dat andere box gedaan. Na half uur zonder geholpen te zijn, zei de medewerkster tegen me dat ze niet langer dan 30 min aan de lijn met me mocht zijn en dat ze me ging doorverbinden. 40 min later toen ik de tweede medewerkster aan de lijn kreeg zou zij het voor me oplossen de de boxen weer in te voeren en ze zouden het over ongeveer een uur weer moeten doen. 24 uur later, jullie raden het, niks doet het.

Ziggo is 1 grote grap en als je niet hoeft, begin er niet aan!

Ramón

Stel prutsers 1e klas

-Niet het juiste abonnement verwerken

-Kabels vergeten in het pakket waardoor ik genoodzaakt was zelf een kabel te halen t.w.v. 17 euro omdat ik anders geen internet voor mijn nieuwe baan had.

- Had een telefoontje via formulier aangevraagd om mij z.s.m. te bellen op zaterdag en krijg een mailtje ipv zonder enig excuus.

- Denk je dat ze het gaan vergoeden ondanks dat ze het toegeven dat ze zelf fout zaten? Tuurlijk niet! Want ze zijn aan regels gebonden.

Helaas kan ik niet veranderen omdat ik van thuis werk en internet moet blijven behouden. Het internet werkt wel prima maar wat gaat dit allemaal waardeloos daar.

Jetske

Niet afgesproken verhoging

Ik sluit een abonnement af voor een jaar en een maand later krijg ik een verhoging van maar liefst 2,50. Als smoes krijg te horen dat het om een wettelijk verhoging gaat, ik geloof er geen snars van, ik wil een officiële klacht indienen hierover, maar ik hoor daar niks meer over. Klantenservice van Ziggo moet nog een hoop verbeteren.

Erik

Puinhoop!

Wat een verschrikkelijke provider!

Ja we geven een twee voor de moeite die ze hebben genomen voor het opsturen voor de retourdoosjes.

Dit bedrijf is een ster in het niet reageren, communiceren en bij houden van de problemen.

Al maanden niks als je belt is alles plotseling weer niet te zien bla bla bla.

Nooit maar dan ook nooit meer ziggo mensen kijk uit voor dit bedrijf dat alleen maar geld wil binnen harken en niets voor zijn klanten doet

Es

Geen goede service

De medewerkers van de klantenservice bij Ziggo zijn totaal niet klantvriendelijk. Daarnaast zijn ze niet goed op de hoogte van alle zaken. Heel slecht. Ik had een monteur laten komen om het startpakket te installeren. Dit heeft hij gedaan. Ik heb nu al maanden last van internet storingen. Eindelijk monteur langs geweest. Geeft de monteur aan dat het een kwestie van een instelling was geweest. De eerste monteur had dit niet gedaan en dit was slordigheid van hem, aldus de 2e monteur. Toen ik met de klantenservice belde kreeg ik een brutale mond en vervolgens via de chat gaf ze aan dat ik van het probleem af had moeten weten en het zelf had kunnen oplossen. Ongelofelijk. Niemand had mij ooit verteld dat het een kwestie van een instelling was. Zeer slechte service dus.

Jacqueline
16-09-2019

Geen enkele communicatie mogelijk net ziggo

Grote verstoring, geen internet. Pagina’s van ziggo verschillen ook in oplossing qua tijd. Van vanavond tot morgenavond laat. Aantal meldingen wisselt ook per minuut. Er klopt niets van deze klant processen, rommelig en niet van deze tijd. Zou ze nog eens goed testen want mijn klanttevredenheid daalt onder nul.

Margreet

Geen internet door onderhoudswerkzaamheden

Vanmorgen géén internet terwijl ik ivm ziekte thuis moet werken en daar financieel afhankelijk van ben. Na gebeld en gechat te hebben met medewerkers van Ziggo kreeg ik het antwoord dat dit de hele week wel kon duren. Dit is onacceptabel!

RF
16-09-2019

Dat Ziggo de dag van vandaag nog kan bestaan!

Wat een bedrijf!

Eerst de klant frustreren met lange wachttijden, ongeïnteresseerde medewerkers en vervolgens procedures waar je niets aan hebt, om vervolgens de hoorn op de haak te gooien als een klant de feiten opnoemt, waarom de klantenservice niet klantgericht werkt en daardoor klanten frustreert. Resultaat, klant heeft nog steeds geen verbinding en geen medewerker die je helpt om het op te lossen. Vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als je een klacht wilt indien. Het allermooiste is dat je uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt, die zegt dat zij het eerst behandelen als een 1e lijns bericht en wanneer zij vinden dat het een klacht is, deze dan wordt doorgestuurd naar de klachtenafdeling. Op de vraag of je dan per email direct een mail naar de klachtenafdeling mag sturen, is het antwoord 'nee, meneer' daar is de klachtenafdeling niet voor . hoe bedoel je ontmoedigingsbeleid!

Ilse
16-09-2019

Klantenservice weet het zelf niet meer.

Al jaren klant bij Ziggo. TV is prima, Internet is redelijk.

Per 1 september mijn abonnement gewijzigd en afspraken gemaakt. Dit contact verliep bijzonder goed. En de mails met de wijziging ontving ik erg snel, zo ook de doosjes om mijn oude apparatuur terug te sturen.

Helaas begonnen daarna de problemen omdat ik niet alles ontving, heb ik contact opgenomen met Ziggo. Deze medewerker (een andere medewerker dan bij wie ik de wijziging geregeld had), vertelde mij dat het verhaal van zijn collega niet klopte en hoe het wel zat. OK, dacht ik, dat kan wel eens voorkomen.

Vervolgens weer gewacht tot de afspraken van die medewerker nagekomen werden maar helaas, na contact met Ziggo (weer een andere medewerker), die vertelde mij dat het verhaal niet klopte en dat ik helemaal niets meer geleverd zou krijgen.

Ik heb aangegeven dat ik hier een officiële klacht van wilde maken. Dat zouden ze aanmelden en ik zou die dag of zeker de volgende dag teruggebeld worden.

Helaas, nadat ik na een paar dagen aan een medewerker vroeg waarom ik nog niet teruggebeld was, bood deze medewerker zijn verontschuldigingen aan want dat had zijn collega nooit mogen zeggen.

Voor degene die bij Ziggo zitten en iets willen wijzigen of misschien voor nieuwe klanten. Hou er rekening mee dat niet alles vlekkeloos verloopt en je best veel geduld moet hebben. Ik wacht nog steeds.

Ilona
14-09-2019

Geen nieuw kastje

Na meerdere keren gebeld te hebben met ziggo om te vragen voor een nieuw mediaboxkastje wat echt vervangen moest worden na 12 jaar ivm blokken,stilstaand beeld ,erg sloom,kon amper nog tv kijken , kreeg ik geen medewerking en dus ook geen nieuw kastje,wat echt te bespottelijk voor woorden is,want monteur was al geweest om nieuwe kabels te vervangen maar mocht niet baten,probleem was het verouderd kastje,maar dus niks,alleen als ik 20 euro zou betalen wilden ze er over nadenken,dus ze zijn nu een klant kwijt en overgestapt naar kpn en nog eens 30 euro minder betalen per maand,dag ziggo tot nooit

Cg
13-09-2019

Veel beloven niets nakomen

Ik heb al ruim een jaar een abonnement bij Ziggo. Ik heb de betaling op automatische incasso staan, maar sinds ik mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd gaat het mis. Ondanks voldoende saldo wordt er niet geïncasseerd en na contact met ze te hebben gehad zeggen ze dat ze acceptgiro sturen. Deze nog nooit ontvangen, maar vervolgens durven ze wel 25 euro incassokosten in rekening te brengen. Hierover gebeld en deze zou gecrediteerd worden wat vervolgens niet wordt gedaan. Dus weer bellen, krijg ik te horen dat deze kosten terecht zijn en niet gecrediteerd worden. Ze beloven gouden bergen maar komen niets na.

Daarbij komt nog dat we internetstoring hebben en ze pas met 14dagen een monteur kunnen sturen. Dit is toch te belachelijk voor woorden

Omer
13-09-2019

Altijd storing

In de afgelopen 2 jaar had ik iedere week wel wat internet valt of uit of het is supertraag. Slechte klantenservice problemen worden niet opgelost. Sindskort overgestapt naar een andere provider tot op heden alleen maar spijt gehad dat ik niet eerder had gedaan. NOOIT meer ziggo voor mij.