Ramón

Stel prutsers 1e klas

-Niet het juiste abonnement verwerken

-Kabels vergeten in het pakket waardoor ik genoodzaakt was zelf een kabel te halen t.w.v. 17 euro omdat ik anders geen internet voor mijn nieuwe baan had.

- Had een telefoontje via formulier aangevraagd om mij z.s.m. te bellen op zaterdag en krijg een mailtje ipv zonder enig excuus.

- Denk je dat ze het gaan vergoeden ondanks dat ze het toegeven dat ze zelf fout zaten? Tuurlijk niet! Want ze zijn aan regels gebonden.

Helaas kan ik niet veranderen omdat ik van thuis werk en internet moet blijven behouden. Het internet werkt wel prima maar wat gaat dit allemaal waardeloos daar.

Jetske

Niet afgesproken verhoging

Ik sluit een abonnement af voor een jaar en een maand later krijg ik een verhoging van maar liefst 2,50. Als smoes krijg te horen dat het om een wettelijk verhoging gaat, ik geloof er geen snars van, ik wil een officiële klacht indienen hierover, maar ik hoor daar niks meer over. Klantenservice van Ziggo moet nog een hoop verbeteren.

Puinhoop!

Wat een verschrikkelijke provider!

Ja we geven een twee voor de moeite die ze hebben genomen voor het opsturen voor de retourdoosjes.

Dit bedrijf is een ster in het niet reageren, communiceren en bij houden van de problemen.

Al maanden niks als je belt is alles plotseling weer niet te zien bla bla bla.

Nooit maar dan ook nooit meer ziggo mensen kijk uit voor dit bedrijf dat alleen maar geld wil binnen harken en niets voor zijn klanten doet

Es

Geen goede service

De medewerkers van de klantenservice bij Ziggo zijn totaal niet klantvriendelijk. Daarnaast zijn ze niet goed op de hoogte van alle zaken. Heel slecht. Ik had een monteur laten komen om het startpakket te installeren. Dit heeft hij gedaan. Ik heb nu al maanden last van internet storingen. Eindelijk monteur langs geweest. Geeft de monteur aan dat het een kwestie van een instelling was geweest. De eerste monteur had dit niet gedaan en dit was slordigheid van hem, aldus de 2e monteur. Toen ik met de klantenservice belde kreeg ik een brutale mond en vervolgens via de chat gaf ze aan dat ik van het probleem af had moeten weten en het zelf had kunnen oplossen. Ongelofelijk. Niemand had mij ooit verteld dat het een kwestie van een instelling was. Zeer slechte service dus.

Jacqueline
16-09-2019

Geen enkele communicatie mogelijk net ziggo

Grote verstoring, geen internet. Pagina’s van ziggo verschillen ook in oplossing qua tijd. Van vanavond tot morgenavond laat. Aantal meldingen wisselt ook per minuut. Er klopt niets van deze klant processen, rommelig en niet van deze tijd. Zou ze nog eens goed testen want mijn klanttevredenheid daalt onder nul.

Margreet

Geen internet door onderhoudswerkzaamheden

Vanmorgen géén internet terwijl ik ivm ziekte thuis moet werken en daar financieel afhankelijk van ben. Na gebeld en gechat te hebben met medewerkers van Ziggo kreeg ik het antwoord dat dit de hele week wel kon duren. Dit is onacceptabel!

RF
16-09-2019

Dat Ziggo de dag van vandaag nog kan bestaan!

Wat een bedrijf!

Eerst de klant frustreren met lange wachttijden, ongeïnteresseerde medewerkers en vervolgens procedures waar je niets aan hebt, om vervolgens de hoorn op de haak te gooien als een klant de feiten opnoemt, waarom de klantenservice niet klantgericht werkt en daardoor klanten frustreert. Resultaat, klant heeft nog steeds geen verbinding en geen medewerker die je helpt om het op te lossen. Vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als je een klacht wilt indien. Het allermooiste is dat je uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt, die zegt dat zij het eerst behandelen als een 1e lijns bericht en wanneer zij vinden dat het een klacht is, deze dan wordt doorgestuurd naar de klachtenafdeling. Op de vraag of je dan per email direct een mail naar de klachtenafdeling mag sturen, is het antwoord 'nee, meneer' daar is de klachtenafdeling niet voor . hoe bedoel je ontmoedigingsbeleid!

Ilse
16-09-2019

Klantenservice weet het zelf niet meer.

Al jaren klant bij Ziggo. TV is prima, Internet is redelijk.

Per 1 september mijn abonnement gewijzigd en afspraken gemaakt. Dit contact verliep bijzonder goed. En de mails met de wijziging ontving ik erg snel, zo ook de doosjes om mijn oude apparatuur terug te sturen.

Helaas begonnen daarna de problemen omdat ik niet alles ontving, heb ik contact opgenomen met Ziggo. Deze medewerker (een andere medewerker dan bij wie ik de wijziging geregeld had), vertelde mij dat het verhaal van zijn collega niet klopte en hoe het wel zat. OK, dacht ik, dat kan wel eens voorkomen.

Vervolgens weer gewacht tot de afspraken van die medewerker nagekomen werden maar helaas, na contact met Ziggo (weer een andere medewerker), die vertelde mij dat het verhaal niet klopte en dat ik helemaal niets meer geleverd zou krijgen.

Ik heb aangegeven dat ik hier een officiële klacht van wilde maken. Dat zouden ze aanmelden en ik zou die dag of zeker de volgende dag teruggebeld worden.

Helaas, nadat ik na een paar dagen aan een medewerker vroeg waarom ik nog niet teruggebeld was, bood deze medewerker zijn verontschuldigingen aan want dat had zijn collega nooit mogen zeggen.

Voor degene die bij Ziggo zitten en iets willen wijzigen of misschien voor nieuwe klanten. Hou er rekening mee dat niet alles vlekkeloos verloopt en je best veel geduld moet hebben. Ik wacht nog steeds.

Ilona
14-09-2019

Geen nieuw kastje

Na meerdere keren gebeld te hebben met ziggo om te vragen voor een nieuw mediaboxkastje wat echt vervangen moest worden na 12 jaar ivm blokken,stilstaand beeld ,erg sloom,kon amper nog tv kijken , kreeg ik geen medewerking en dus ook geen nieuw kastje,wat echt te bespottelijk voor woorden is,want monteur was al geweest om nieuwe kabels te vervangen maar mocht niet baten,probleem was het verouderd kastje,maar dus niks,alleen als ik 20 euro zou betalen wilden ze er over nadenken,dus ze zijn nu een klant kwijt en overgestapt naar kpn en nog eens 30 euro minder betalen per maand,dag ziggo tot nooit

Cg

Veel beloven niets nakomen

Ik heb al ruim een jaar een abonnement bij Ziggo. Ik heb de betaling op automatische incasso staan, maar sinds ik mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd gaat het mis. Ondanks voldoende saldo wordt er niet geïncasseerd en na contact met ze te hebben gehad zeggen ze dat ze acceptgiro sturen. Deze nog nooit ontvangen, maar vervolgens durven ze wel 25 euro incassokosten in rekening te brengen. Hierover gebeld en deze zou gecrediteerd worden wat vervolgens niet wordt gedaan. Dus weer bellen, krijg ik te horen dat deze kosten terecht zijn en niet gecrediteerd worden. Ze beloven gouden bergen maar komen niets na.

Daarbij komt nog dat we internetstoring hebben en ze pas met 14dagen een monteur kunnen sturen. Dit is toch te belachelijk voor woorden

Omer

Altijd storing

In de afgelopen 2 jaar had ik iedere week wel wat internet valt of uit of het is supertraag. Slechte klantenservice problemen worden niet opgelost. Sindskort overgestapt naar een andere provider tot op heden alleen maar spijt gehad dat ik niet eerder had gedaan. NOOIT meer ziggo voor mij.

Ziggo ?. never again

Ingaande 4 juni 2019 jaarabonnement aangegaan bij Ziggo. Vanaf dag 1 abonnement met veel erger met de door Ziggo verstrekte mediabox XL.

Zo is deze ontzettend traag en moet je vaak tig keren op een toets van de afstandsbediening drukken om een reactie te krijgen.

Bij het televisiegebeuren komt het geregeld voor dat het beeld blijft stilstaan.

Ook heb ik de opname-module bij het abo.

En hierbij:

- Opgenomen programma"s kunnen niet verwijderd

worden.

- Ingestelde opnames worden gestart en worden

dan na een willekeurig tijd abrupt gestopt. Dus

geen volledige opgenomen programma's.

- Opnames welke je voor het gehele seizoen instelt

worden vaak genegeerd, gevolg altijd weer

opnieuw instellen.

Enkele keren contact gehad met klantenservice.

En blablablablabla, blijkt dat veel problemen reeds bij hun bekend zijn. Blijkt dat Ziggo 10 dagen na "mijn" installatie, gestopt is met de uitlevering van deze Mediabox XL.

Ziggo wilde mij tegemoetkomen en mij nadat ik dus 1 week abonnee was, mij hun nieuwe mediabox aanbieden. Moest ik wel rond de 20 Euro per maand meer gaan betalen (De kortingsperiode die ik bij het afsluiten van het contract had gekregen, zou namelijk vervallen).

Ook wordt geadviseerd de harde schijf van de mediabox XL te formateren, echter dit levert geen verbetering op.

Ook ben ik nagenoeg verstoken van wifi-ontvangst bij een afstand van ca 10 mtr.

Dus nogmaals, Ziggo never again.

Freek

Uiteindelijk overgestapt

Na jaren toch besloten om de service van een andere provider te proberen. We wonen in het buitengebied en het is helaas nooit gelukt om betrouwbaar internet te krijgen. De beloofde snelheid van 150 MB is nooit gehaald. Maximaal 60 MB volgens de ziggo speedtest. Doorgaans gebruikte ik altijd mijn 4G via mijn T-mobile mobiele abonnement omdat het internet nog trager was of niet werkte.

Televisie werkte doorgaans goed maar ook hier veel storingen en enkele monteurs voor op bezoek gehad. Voordat je zover bent om een monteur op bezoek te krijgen ben je helaas (Ook wel weer begrijpelijk) erg veel tijd aan de telefoon. Vooral om medewerkers ervan te overtuigen dat er echt iets mis is.

Jammer en frustrerend allemaal

Pablo

Werknemer kpn

Ik wil potentiële klanten adviseren om door de reacties in deze rubriek te kijken. Ze zijn vrijwel identiek aan die van de andere aanbieders.

Klanten denken in sommige gevallen overal aanspraak op te hebben, maar nemen niet de moeite om dingen op te zoeken of zich te verdiepen in een product/dienst en diens mogelijkheden.

Mensen reageren veelal uit emotie en aanspraak. Benaderen medewerkers vervolgens horkerig en zuchtend en gaan schelden als ze niet het gewenste antwoord krijgen. En zich dan afvragen waarom de verbinding verbroken is? Lachwekkend.

Mensen zijn tegenwoordig uiterst negatief en schofterig. Ik zou zeggen, negeer de veelal negatieve reacties hier, probeer een product/dienst uit. En vergeet uw 2 weken bedenktijd nooit!

Jeff
12-09-2019

Zonder bellen abonnement betaald iedere maand toch voor bellen.

Heb ons abonnement omgezet naar internet/tv complete zonder bellen ingaande op 1 augustus dit jaar. Kosten daarvan zijn €66,50 per maand.

Maar ziggo blijft maar €15 bellen en €11,95 volop bellen eraan toevoegen terwijl wij duidelijk een abonnement zonder bellen afgesloten hebben (daar hebben we ook confirmatie emails van en dat staat ook in mijn ziggo).

Na meerdere malen bellen met ziggo en mensen die gebrekkig Nederlands praten aan de lijn te krijgen die maar volhouden dat dit allemaal juist is toen werd ons uiteindelijk verteld dat je via de website je abonnement niet om kan zetten naar ''zonder bellen'' terwijl dat wel gewoon een optie is op de website en dan zou zei dat wel even regelen voor ons. Toen kregen we opeens weer emails dat we een nieuw abonnement afgesloten hadden en op de volgende factuur werd vrolijk weer €41,95 ''overige abonnement'' gerekend 2x €15 bellen en 1x €11,95 volop bellen, dus wij weer bellen en word ons verteld ''wij hebben een zonder bellen abonnement afgesloten voor jullie en die gaat 5 oktober in''. Wat natuurlijk totaal niet klopt. En om ons dan tegemoet te komen gaan ze hun fout crediteren aan ons, hun berekening? 30 euro. terwijl we na het afsluiten van het nieuwe abonnement op 1 augustus al €53,90 betaald hebben aan telefoon kosten (op een zonder bellen abonnement - leuk heh).

Maar goed, er is weinig aan te doen blijkbaar met die zeer slechte klanten service. bellen heeft echt geen zin.

Ik zou Ziggo zeker aan niemand aan raden, dat is een ding dat zeker is, het zijn gewoon dieven.

Ikben

Tevreden

De Mediabox XL is me nooit goed bevallen maar problemen heb ik er nooit mee gehad. Ik heb nu de Next waar ik erg tevreden over ben. Werkt snel en goed en ook de afstandsbediening werkt erg prettig. Met Ziggo heb ik tot nu ook alleen maar goede ervaringen.

Lisa
11-09-2019

Slecht ontvangst en vaak storingen in internet en tv

Laat je een monteur komen, plaatst een nieuw kastje terug die precies hetzelfde werkt. Later contact met telefoniste. Zij gaf aan dat er een vernieuwde mediabox bestaat die we niet hebben en waar we dus niets van weten.

Kortom ziggo laat je betalen voor top internet wat gewoon flop is! Schande. Geld terug? Nee daar doen we niet aan. Zit nu bij kpn en dat is echt helemaal top en goedkoper ook nog.

Ria

Ongevraagde wijzigingen

Wat een drama dat Ziggo. Vraag je nadat het geadviseerd is de nieuwste mediabox aan omdat de oude box storingen heeft met HBO, wat je gratis krijgt bij een gecombineerd abonnement met Vodafone plus dubbele data. Krijg je een SMS en mail dat je dubbele data van Vodafone vervalt. En zo kan ik nog meer gevallen opnoemen bij Ziggo. Kan het ook eens in een x goed in het systeem gezet worden daar of willen ze alleen maar nog meer abonnementjes door je strot duwen. Grrrr.

Ab
10-09-2019

Top

Er wordt vaak geklaagd over Ziggo.

Mijn ervaring is echt goed. En natuurlijk

zijn er wel eens problemen met het ontvangst

of WiFi. Als je via Ziggo online zoekt komt het

vaak echt goed! Een update of je moet je ontvanger

resetten.als je dit met bv Vodafone,KPN,T-Mobile

vergelijkt is Ziggo echt veel beter met problemen

oplossen.

09-09-2019

Belachelijke organisatie

Nog nooit zo een trieste organisatie als Ziggo meegemaakt. Met regelmaat storingen en een bijzonder slechte klantenservice. 5 weken geleden een kabel breuk door graafwerkzaamheden in de straat. Ziggo direct op de hoogte gesteld en het zou opgelost worden. Nog 12 keer gebeld, maar we moesten nog maar even wachten. Eenmaal 5 weken verder zonder internet, tv en bellen nog maar een keer bellen. De vraag: wanneer wordt het opgelost? Het antwoord: belt u zelf maar even met een aannemer en regel het maar. Oftewel je betaald bij de ziggo voor een service die jij hun kan gaan verlenen. En ohja compensatie of oplossingen. vergeet het maar. Denken kunnen ze niet laat staan meedenken?