Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Steeds uitval. TV prima,internet slecht.
Aantal keer monteur lamgs geweest. Nog steeds niet opgeslot. Internet valt meerdere malen per dag weg of wordt zo traag dat je nog net kan appen, met enkele seconden depay. Geven aan dat het gratis is en sturen daarna de rekening. Daarna is deze wel gecrediteerd, maar amateuristisch gedoe is het.
Wat een stel mopper koppen makkelijk op het internet! Overal is wel wat KPN /Ziggo noem ze maar op .
Ben van mening dat de meeste klachten aan jullie zelf liggen meestal instellingen of slechte bekabeling /connectors .
Ik heb zelf met Ziggo een hele goeie ervaring
Monteur zogenaamd voor niets langs geweest terwijl wij dag vrij hebben gepakt om op de ziggomonteur te wachten
Geen sms geen kaartje in brievenbus Niks Narda onvoorstelbaar arrogante club
Al 25 jaar klant maar dus geen dag meer tot ziens (not ) ziggo Hallo Kpn of zoiets
Mensen die gaan zeuren over ziggo, noem het maar op. als je gewoon de juiste bekabeling gebruikt. werkt het internet gewoon goed. ik heb nergens geen problemen mee. alleen het modem van ziggo werkt niet lekker. maar daar is ziggo niet verantwoordelijk voor. ga dan klagen bij intel! die levert de puma chips voor het modem. en natuurlijk de wifi. Elke provider heeft zijn eigen wifi garantie. maar ik vind wifi is voor de klant zelf. Wil je snel wifi? Koop dan een snelle wifi Accespoint, Ziggo ga zo door! Jullie zijn de enigste met een toekomst vast netwerk!
Mijn voicemail werkt al vier weken niet. Kan boodschappen niet afluisteren. De damesstem van het keuzemenu ratelt maar door. Helpdesk kan me ook niet helpen. Ziggo reageert niet op mijn mailtjes. Hoe lomp!
Bij het overstappen kan je een monteur inschakelen. Dit kan pas als je zelf een poging hebt gedaan en als dit niet lukt mag je blij zijn binnen een week een monteur in huis te hebben. In ons geval hoorde ik vanochtend dat er vandaag,26 sept 2019, een monteur zou komen tussen 13 en 18 uur. Om 17 uur, ik belde om te vragen of de monteur onderweg was, bleek er geen monteur in de agenda te staan. Een vergissing kon het niet zijn daar we s’ ochtends duidelijk bespraken dat er een nieuwe hoofdaansluiting in onze meterkast moest komen.
Een leidinggevende krijg je niet te spreken omdat iedereen met een klacht dit dan wil: ik begrijp dit omdat het aantal klachten enorm moet zijn. Kortom heb ik als nieuwe klant pech gehad en moet een week wachten. Ziggo werft nieuwe klanten, belooft een monteur maar niet bij het overstappen en aansluiten. Bewust stuurt men de aan te sluiten zaken een dag voor omzetting zodat men dan pas ziet dat aansluiten met deze zaken niet mogelijk is. Hopelijk komt de monteur volgende week wel; ik heb hier bij Ziggo na mij eerste dag als klant natuurlijk geen vertrouwen in.
In eerste instantie Film1 opgezegd. Wordt er nog geincasseerd voor een termijn dat je geen Film1 meer afneemt. Klantenservice gebeld en dan wordt er gezegd dat dit policy is van het bedrijf. Besloten om geheel weg te gaan bij Ziggo. Op 6 September bevestiging gehad dat mijn abonnement stopt per 30 September . Krijg ik vandaag een factuur over de periode 1-10 t/m 31-10. Weer klantenservice gebeld en weer hetzelfde verhaal. Misschien moet Ziggo zijn facturatieproces na opzeggingen eens onder de loep nemen. Het is toch te zot voor woorden als je al een bevestiging hebt ontvangen dat ze nog incasseren voor een periode dat je niets afneemt. Dat noemen ze rente trekken van andermans geld. Heb ook nog een verrekening tegoed. Deze is nu afgetrokken van de termijn van oktober. Ben heel benieuwd wel bedrag ik straks teruggestort krijg. Werk zelf met abonnementen en daar wordt ook niet meer geincasseerd na de einddatum van een abonnement dus Ziggo de afhandeling kan ook anders dan jullie policy. Ga zo door dan raak jullie vast nog meer klanten kwijt.
Zeer vervelend als er zeer vaak gebeld wordt voor aquisitie met een anoniem nummer tijdens werktijden. Ik wil niet overstappen en als ik dat wel wil neem ik zelf wel contact op met jullie. Daarnaast zeer onaardige man aan de telefoon die mijn beslissing niet snapt.
De chat werkt nooit; een miljoen opties om doorverbonden te worden en een service die niet werkt.
Hoe kan het toch dat mijn vriendin het goedkoopste KPN pakket heeft, en wel alles kan terugkijken, maar ik heb het goedkoopste Ziggo pakket en ik kan veel series gewoon níét terugkijken. The Office is een leuke serie, gelukkig kan mijn vriendin het wel terugkijken en mij wordt het verboden via replay. Het is gewoon niet mogelijk om iets terug te kijken wat ik graag wil terugkijken, terwijl KPN dat allemaal wel mogelijk maakt.
En dan bel je voor vragen. en door dat hele keuzemenu weet je het gewoon niet meer. Ik draaide keuze 8, 3, 4, 2 en ik hoorde gewoon weer hetzelfde menu als de allereerste. Dus ik druk altijd maar ergens op, zoals vragen over je e-mail instellingen, in de hoop dat ik dan maar doorverbonden wordt.
Gelukkig betaal ik nu al 51 euro per maand voor kansloos internet en kansloze tv en een replay die niet eens werkt bij bepaalde series. Maar voor hetzelfde bedrag, of soms minder, werkt alles bij andere providers wel? Ik snap er helemaal niks van :)
Nu 23 sep vanaf 19 dec geen goed internet ziggo zegt steeds we doe er alles aan, nu 3 maanden geleden nieuwe kabel in de straat tot aan de overkant van de straat. Ps even en nieuwe vergunning aan vragen ze waren vergeten dat ze het straatje over moesten steken! Maar moet nog wel steeds vol betalen, maar meneer we maken het goed met U ? ps denk dat we het jaar wel vol maken!
Meerdere keren contact en monteur met en van Ziggo gehad.
Blijft slecht.
KPN maar proberen.
Helaas nog voor 9 maanden een contract met Ziggo.
In het begin dat ik ziggo had waren er geen problemen. Maar nu na al een aantal maanden heb ik dagelijks dat het internet er uit valt, zowel de wifi als op de kabel.
Modem gereset, kabels vervangen help allemaal niets.
Sorry ziggo, maar einde van mijn contract stap ook ik weer over met alles.
Twee keer storing in één week. Top ziggo
Bedankt!
Ik heb nu enkele maanden de Ziggo mediabox Next, de opvolger van de mediabox XL. Het beeld van de Next is stukken slechter dan van de mediabox XL, die al enkele jaren op de markt is. Na jaren van ontwikkelen komt Ziggo eindelijk met een nieuwe mediabox.die een veel slechter beeld geeft. Bravo!
Enkele weken geleden op een zondag na verhuizing het Ziggo pakket proberen te installeren voor de Formule 1. Helaas bleek de geleverde box niet compleet waardoor het installeren niet mogelijk was zonder dat de monteur langs zou komen met de juiste ontbrekende kabels (na eerst 20 minuten wachttijd aan de telefoon). Hierdoor de grandprix niet kunnen bekijken en enkele dagen geen tv. In de winkel het abonnement afgesloten met gratis 6 maanden Ziggo Sport Totaal. Volgens de Ziggo medewerker was het mogelijk ook Eredivisie voetbal te kijken. Helaas bleek dat zojuist voor aanvang van PSV-Ajax niet zo te zijn. 30 minuten aan de telefoon gezeten en de eerste 30 minuten gemist. Van de medewerker aan de telefoon totaal geen excuses en/of het aanbieden enige vorm van coulance (bijvoorbeeld in de vorm van een eenmalige wedstrijd).
Zit met het huis vol klaar voor PSV -Ajax blijk ik geen Fox sport te hebben. Bel Ziggo nog geen 2 tellen later werkt het op mijn tv . Krijg ik gratis zegt de beste heer aan de telefoon. Gewoon super. Erg bedankt Ziggo.
Ook vandaag werkt het keuze menu aan de telefoon weer niet. Onbereikbaar dus, ongelofelijk!
De verbinding is nu al maanden lang slecht en als we bij Ziggo hulp zoeken moeten we eerst een pakket uitbreiding kopen voor dat je hulp krijgt. Fijn he voor klanten die al langer lid zijn!
Anders mag je het zelf uitzoeken. Dit weekeinde spant het de kroon. Op vrijdag middag komt er een monteur in het kastje in de straat werken en u raad het al, als deze om 5 uur naar huis gaat heeft de halve straat geen telefoon, televisie en internet. Iedereen belt de storingsdienst. Maar wat doet ziggo. niets uiteraard. Maandag bent u de eerste. als je geluk hebt. Ze zeggen doodleuk een monteur toe maar die komt gewoon niet. Als je belt voor storingen komt de telefoonhulp niet verder dan even de stekker uit het modem halen. Tja dat kunnen we zelf ook verzinnen. Wat wordt er verder gedaan? NIKS, nou alleen als eerste het maandbedrag afschrijven of verhogen. Service is echt een woord wat bij dit bedrijf niet voor komt.
Maandag eerst eens ergens wat opzeggen. U raad wel waar?
Ontzettend slechte internet verbinding, wifi die regelmatig wegvalt, en als ik al internet heb is dit vreselijk traag. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, maar Ziggo weigert hier iets aan te doen omdat ik volgens Ziggo “wel gewoon internet heb”.