Bennie
27-09-2019

Het netwerk van de toekomst.

Mensen die gaan zeuren over ziggo, noem het maar op. als je gewoon de juiste bekabeling gebruikt. werkt het internet gewoon goed. ik heb nergens geen problemen mee. alleen het modem van ziggo werkt niet lekker. maar daar is ziggo niet verantwoordelijk voor. ga dan klagen bij intel! die levert de puma chips voor het modem. en natuurlijk de wifi. Elke provider heeft zijn eigen wifi garantie. maar ik vind wifi is voor de klant zelf. Wil je snel wifi? Koop dan een snelle wifi Accespoint, Ziggo ga zo door! Jullie zijn de enigste met een toekomst vast netwerk!

HJ
27-09-2019

Als vier weken voicemail storing. Ziggo reageert niet.

Mijn voicemail werkt al vier weken niet. Kan boodschappen niet afluisteren. De damesstem van het keuzemenu ratelt maar door. Helpdesk kan me ook niet helpen. Ziggo reageert niet op mijn mailtjes. Hoe lomp!

26-09-2019

Mooie beloftes doen ze bij ziggo

Bij het overstappen kan je een monteur inschakelen. Dit kan pas als je zelf een poging hebt gedaan en als dit niet lukt mag je blij zijn binnen een week een monteur in huis te hebben. In ons geval hoorde ik vanochtend dat er vandaag,26 sept 2019, een monteur zou komen tussen 13 en 18 uur. Om 17 uur, ik belde om te vragen of de monteur onderweg was, bleek er geen monteur in de agenda te staan. Een vergissing kon het niet zijn daar we s’ ochtends duidelijk bespraken dat er een nieuwe hoofdaansluiting in onze meterkast moest komen.

Een leidinggevende krijg je niet te spreken omdat iedereen met een klacht dit dan wil: ik begrijp dit omdat het aantal klachten enorm moet zijn. Kortom heb ik als nieuwe klant pech gehad en moet een week wachten. Ziggo werft nieuwe klanten, belooft een monteur maar niet bij het overstappen en aansluiten. Bewust stuurt men de aan te sluiten zaken een dag voor omzetting zodat men dan pas ziet dat aansluiten met deze zaken niet mogelijk is. Hopelijk komt de monteur volgende week wel; ik heb hier bij Ziggo na mij eerste dag als klant natuurlijk geen vertrouwen in.

Edwin
25-09-2019

Rente trekken van andermans geld

In eerste instantie Film1 opgezegd. Wordt er nog geincasseerd voor een termijn dat je geen Film1 meer afneemt. Klantenservice gebeld en dan wordt er gezegd dat dit policy is van het bedrijf. Besloten om geheel weg te gaan bij Ziggo. Op 6 September bevestiging gehad dat mijn abonnement stopt per 30 September . Krijg ik vandaag een factuur over de periode 1-10 t/m 31-10. Weer klantenservice gebeld en weer hetzelfde verhaal. Misschien moet Ziggo zijn facturatieproces na opzeggingen eens onder de loep nemen. Het is toch te zot voor woorden als je al een bevestiging hebt ontvangen dat ze nog incasseren voor een periode dat je niets afneemt. Dat noemen ze rente trekken van andermans geld. Heb ook nog een verrekening tegoed. Deze is nu afgetrokken van de termijn van oktober. Ben heel benieuwd wel bedrag ik straks teruggestort krijg. Werk zelf met abonnementen en daar wordt ook niet meer geincasseerd na de einddatum van een abonnement dus Ziggo de afhandeling kan ook anders dan jullie policy. Ga zo door dan raak jullie vast nog meer klanten kwijt.

Sara
25-09-2019

Bellen om de haverklap om aquisitie

Zeer vervelend als er zeer vaak gebeld wordt voor aquisitie met een anoniem nummer tijdens werktijden. Ik wil niet overstappen en als ik dat wel wil neem ik zelf wel contact op met jullie. Daarnaast zeer onaardige man aan de telefoon die mijn beslissing niet snapt.

24-09-2019

Belachelijk

De chat werkt nooit; een miljoen opties om doorverbonden te worden en een service die niet werkt.

Hoe kan het toch dat mijn vriendin het goedkoopste KPN pakket heeft, en wel alles kan terugkijken, maar ik heb het goedkoopste Ziggo pakket en ik kan veel series gewoon níét terugkijken. The Office is een leuke serie, gelukkig kan mijn vriendin het wel terugkijken en mij wordt het verboden via replay. Het is gewoon niet mogelijk om iets terug te kijken wat ik graag wil terugkijken, terwijl KPN dat allemaal wel mogelijk maakt.

En dan bel je voor vragen. en door dat hele keuzemenu weet je het gewoon niet meer. Ik draaide keuze 8, 3, 4, 2 en ik hoorde gewoon weer hetzelfde menu als de allereerste. Dus ik druk altijd maar ergens op, zoals vragen over je e-mail instellingen, in de hoop dat ik dan maar doorverbonden wordt.

Gelukkig betaal ik nu al 51 euro per maand voor kansloos internet en kansloze tv en een replay die niet eens werkt bij bepaalde series. Maar voor hetzelfde bedrag, of soms minder, werkt alles bij andere providers wel? Ik snap er helemaal niks van :)

WiFi

Nu 23 sep vanaf 19 dec geen goed internet ziggo zegt steeds we doe er alles aan, nu 3 maanden geleden nieuwe kabel in de straat tot aan de overkant van de straat. Ps even en nieuwe vergunning aan vragen ze waren vergeten dat ze het straatje over moesten steken! Maar moet nog wel steeds vol betalen, maar meneer we maken het goed met U ? ps denk dat we het jaar wel vol maken!

JAN

Wegvallende WiFi

Meerdere keren contact en monteur met en van Ziggo gehad.

Blijft slecht.

KPN maar proberen.

Helaas nog voor 9 maanden een contract met Ziggo.

Hansjo Installatietechniek
23-09-2019

In het begin dat ik ziggo had waren er geen problemen. Maar nu na al een aantal maanden heb ik dagelijks dat het internet er uit valt, zowel de wifi als op de kabel.

Modem gereset, kabels vervangen help allemaal niets.

Sorry ziggo, maar einde van mijn contract stap ook ik weer over met alles.

Anita

Storing

Twee keer storing in één week. Top ziggo

Bedankt!

Ziggo mediabox Next waardeloos

Ik heb nu enkele maanden de Ziggo mediabox Next, de opvolger van de mediabox XL. Het beeld van de Next is stukken slechter dan van de mediabox XL, die al enkele jaren op de markt is. Na jaren van ontwikkelen komt Ziggo eindelijk met een nieuwe mediabox.die een veel slechter beeld geeft. Bravo!

Lars

Slechte service!

Enkele weken geleden op een zondag na verhuizing het Ziggo pakket proberen te installeren voor de Formule 1. Helaas bleek de geleverde box niet compleet waardoor het installeren niet mogelijk was zonder dat de monteur langs zou komen met de juiste ontbrekende kabels (na eerst 20 minuten wachttijd aan de telefoon). Hierdoor de grandprix niet kunnen bekijken en enkele dagen geen tv. In de winkel het abonnement afgesloten met gratis 6 maanden Ziggo Sport Totaal. Volgens de Ziggo medewerker was het mogelijk ook Eredivisie voetbal te kijken. Helaas bleek dat zojuist voor aanvang van PSV-Ajax niet zo te zijn. 30 minuten aan de telefoon gezeten en de eerste 30 minuten gemist. Van de medewerker aan de telefoon totaal geen excuses en/of het aanbieden enige vorm van coulance (bijvoorbeeld in de vorm van een eenmalige wedstrijd).

Fred
22-09-2019

Geen Fox sport & wel binnen 2 tellen PSV -Ajax op de tv.

Zit met het huis vol klaar voor PSV -Ajax blijk ik geen Fox sport te hebben. Bel Ziggo nog geen 2 tellen later werkt het op mijn tv . Krijg ik gratis zegt de beste heer aan de telefoon. Gewoon super. Erg bedankt Ziggo.

Telefonisch niet bereikbaar!

Ook vandaag werkt het keuze menu aan de telefoon weer niet. Onbereikbaar dus, ongelofelijk!

21-09-2019

Slecht en onbetrouwbaar internet

De verbinding is nu al maanden lang slecht en als we bij Ziggo hulp zoeken moeten we eerst een pakket uitbreiding kopen voor dat je hulp krijgt. Fijn he voor klanten die al langer lid zijn!

Anders mag je het zelf uitzoeken. Dit weekeinde spant het de kroon. Op vrijdag middag komt er een monteur in het kastje in de straat werken en u raad het al, als deze om 5 uur naar huis gaat heeft de halve straat geen telefoon, televisie en internet. Iedereen belt de storingsdienst. Maar wat doet ziggo. niets uiteraard. Maandag bent u de eerste. als je geluk hebt. Ze zeggen doodleuk een monteur toe maar die komt gewoon niet. Als je belt voor storingen komt de telefoonhulp niet verder dan even de stekker uit het modem halen. Tja dat kunnen we zelf ook verzinnen. Wat wordt er verder gedaan? NIKS, nou alleen als eerste het maandbedrag afschrijven of verhogen. Service is echt een woord wat bij dit bedrijf niet voor komt.

Maandag eerst eens ergens wat opzeggen. U raad wel waar?

Silvana

Vreselijke ervaring

Ontzettend slechte internet verbinding, wifi die regelmatig wegvalt, en als ik al internet heb is dit vreselijk traag. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, maar Ziggo weigert hier iets aan te doen omdat ik volgens Ziggo “wel gewoon internet heb”.

19-09-2019

Ziggo NOOIT aan beginnen!

Zeer slecht! 10x harde modum reset gedaan thuis en via ziggo centrale om zogenaamd sneller internet te krijgen. (Abonnement 300mbits) kwam niet hoger dan 35mbits! Slechte service! En zeer slecht materiaal! Abonnement aan het opzeggen en zit nu al 25min in de wachtrij na iemand gesproken te hebben die mij door verbind.een grote kutzooi daar! Nooit aan beginnen!

Nicole

Klantenservice

Vreselijk ervaring met een onbehulpzame mevrouw aan de telefoon bij de klantenservice. Zij liep tijdens het gesprek meerdere keren weg en tetterde alleen maar zelf terwijl ze heel hard aan het lachen was. Daarnaast begreep zij alles verkeerd, omdat ze niet goed luisterde en begon zij mij meerdere keren heel hard uit te lachen om dingen die zij dacht dat ik zei, maar niet zei. Wanneer ik haar het juist probeerde uit te leggen kwam ik er door haar gegier niet tussen. Uiteindelijk heeft zij zomaar zonder dit aan mij te vragen een update aan mijn account toegevoegd, terwijl ik nog enkele vragen had en nog twijfelde. Heel vervelend.

Ana
18-09-2019

Slecht bedrijf

Heb al spijt dat wij ziggo abonnement hebben genomen. De montuer moest 10 keer langs komen. De tv niet gelijk kon aangesloten worden. Slecht internet, ondanks dat er tweede modem werd toegestuurd. Na 10de visite van de monteur, tv deed steeds niet. Ik wacht ongeduldig dat mijn abonnement van dit bedrijf snel verloopt. Never ever again!

Aleks
18-09-2019

Zeer slecht bedrijf

Heb mijn abonnement gewijzigd en afgesproken om 2 ziggo next kasten te ontvangen. Nadat ik ze allebei binnen had, deed de extra box het niet. Het gaf een foutmelding aan. Ziggo gebeld en ze konden mij niet vertellen wat er aan de hand was. Ongeveer een maand! later is eindelijk een monteur langsgekomen om ons te vertellend at de extra mediabox niet bij hun in het systeem stond. Besef dat wij een maand moesten wachten zodat iemand langskomt om ons te vertellen dat de mediabox niet in het systeem staat! dat zou hij voor ons gaan regelen.

Eenmaal weggegaan, deden het de beide boxen opeens niet. Dus weer klantenservice bellen, hebben ze de box die het wel deed uit het systeem gehaald en niks aan dat andere box gedaan. Na half uur zonder geholpen te zijn, zei de medewerkster tegen me dat ze niet langer dan 30 min aan de lijn met me mocht zijn en dat ze me ging doorverbinden. 40 min later toen ik de tweede medewerkster aan de lijn kreeg zou zij het voor me oplossen de de boxen weer in te voeren en ze zouden het over ongeveer een uur weer moeten doen. 24 uur later, jullie raden het, niks doet het.

Ziggo is 1 grote grap en als je niet hoeft, begin er niet aan!