Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Internet instabiel.
Zit naar een programma te kijken, dan ineens een blauw beeld - kastje reageert niet meer.
Bellen : U moet een nieuwe kabel plaatsen. Nieuwe kabel gekocht - geplaatst en ja hoor....wederom hetzelfde probleem.
Vrienden met andere problemen : ja hoor, ligt ook aan de kabel.
Dus alle problemen bij Ziggo liggen allemaal aan hetzelfde kabeltje...?
Volgens mij liggen alle problemen bij Ziggo.
Familie met UPC hadden ook dergelijke problemen - blijkbaar heeft Ziggo niet alleen UPC overgenomen.
Denk heel hard aan overstappen. Dit bedrijf moet eens leren klantgericht te denken. Minder zenders - wel kosten verhogen en dan ook nog eens klachten negeren helpt dit bedrijf wel om zeep.
Van upc naar ziggo
Na 45min lullen als brugman en dreigen op te zeggen als je niet de zelfde aanbieding als nieuwe klanten krijgt is de snelheid van het internet bijna verdubbeld zijden ze ( van 120 - 200)
Niets is minder waar, tv, computer, mobiel en zijn slomer dan ooit en xbox werkt helemaal niet meer live.
Het enige postitive is het vermogen 4 programma s tegelijk op te nemen en replay tv
Voor de rest, slechte zaak!
Mijn ouders hebben een aanbod gekregen om in de maand september over te stappen naar Internet en Bellen van Ziggo voor slechts €. 10,00 per maand. Ik heb echter een paar vragen aan de techneuten van Ziggo maar die krijg ik niet te spreken steeds in gesprek of 15 tot 20 minuten wachttijd.
Als je overgestapt bent naar Ziggo krijg je dan een telefoonnummer waarop ze sneller te bereiken zijn? (1200 of zoiets?)
Werkelijk iedere dag problemen met internet. Geen connectie met het modem.
connection reset, nx_nodomain, can't find dns server... letterlijk ELKE dag.
Ziggo doet niets. Modem resetten meneer.. Modem dagelijks resetten is geen oplossing, maar een probleem! (verder helpt het natuurlijk niet).
Ik ken trouwens veel mensen die bij ziggo zitten. NIEMAND heeft functionerend internet. Als ik zeg dat mijn internet het vaak niet doet, is de eerste vraag van mensen of ik bij Ziggo zit.
Ik kan uiteraard wel gewoon verbinding maken met het wifi van de buren vele huizen verderop; die hebben immers geen Ziggo...
Verder, als je een monteur belt, kan het zijn dat hij gewoon niet komt opdagen. "Oh, dan is er iets mis gegaan".
Ach ja, kan gebeuren toch. Internet bedrijf dat geen internet kan leveren en geen reparaties kan uitvoeren, of oplossingen bieden. "Ach ja, kan gebeuren".
ik ben al 2 jaar klant toen nog ZIGGO maar naar het samengaan met UPC moest ik een andere abonnement nemen omdat mijn abonnement niet meer bestond alles was zo geregeld (GRATIS werd er nog gezegd 3x naar gevraagd is toch wel gratis anders hoeft het voor mij niet ? ja is gratis meneer ) nou andere abonnement genomen krijgt mijn factuur 106 euro betalen voor overstap alles was gewoon rekening gebracht ! Heb terug gebeld vragen hoe het zat want het was gratis nee hoor meneer sorry maar dan is er iets mis gegaan met de communicatie sorry
noot een contract afsluiten bij dit bedrijf
Al meer dan tien jaar dik tevreden over de geboden service en internetdienst van Ziggo. Eerst bij @home (woonde toen in Harlingen), later werd dit Ziggo (vanuit Zwolle). Heb altijd het beste pakket mogelijk genomen, zodra de alles in een optie mogelijk was ben ik daar naar overgestapt. Nooit last van instabiele verbinding. Nooit 100% theoretische bandbreedte kunnen gebruiken, maar voldoende voor snelle en stabiele data doorvoer. Zeker genoeg om thuis op afstand te kunnen werken.
Wanneer er (hardware/software/verbinding) problemen zijn hou ik er rekening mee dat de eerste lijn hulp niet alles kan weten. Maar samen kom je dan een heel eind, mijn problemen zijn vaak dezelfde dag verholpen. Oh ja, in het dagelijks leven train ik ontwikkelaars/applicatiebeheerder/systeem analisten...
Ziggo, keep up the good work!
Sinds een paar dagen erg slecht beeld op de tv en elke keer telefoon en Internet eruit. Net gebeld met de klantenservice en prima geholpen door een aardige meneer. Hij heeft alles nagekeken en keurig geholpen tot alles opgelost was. Enige minpuntje was de wachttijd van ruim een kwartier. Aan het einde zelfs nog een aanbieding gekregen als trouwe klant voor een horizonbox met 6 maanden hbo gratis. Ik hen Denk ik de onvriendelijkheid gemist. Echt super vriendelijke man. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik belde laatst naar Ziggo omdat ik internetstoring had en de klantenservice was heel slecht en zegt dat het aan mijn coaxkabel lag en dat ik op mijn eigen kosten zelf maar een nieuwe coaxkabel moest aanschaffen terwijl het niet aan mijn coaxkabel lag de internetstoring en later zei dat achterlijke wijf van de klantenservice dat er algemeen storing was en over een uur verholpen zal worden. DOODZIEK word ik ervan van die domme klantenservice. ik gaat overstappen. ik ben er klaar mee!
als alles werkt, heeft Ziggo denk ik het snelste internet in verhouding tot de abbonementskosten.
Maar....
- er zijn vaak storingen
- wachttijden bij helpdesk zijn (erg) lang
- irritante belmenus waar je eerst doorheen moet bij hulplijn.
Toelichting:
Ik zit nu al aantal jaar bij Ziggo, daarvoor bij KPN. Ik ben toen geswitched voor sneller internet (voor zelfde abbo kosten). Hoewel het een tijdje aardig werkte, heb ik bij Ziggo nooit dezelfde stabiliteit van mijn verbinding gehad als bij KPN.
Sinds een jaar of zo klapt de verbinding er regelmatig even kort uit. Waarschijnlijk ligt het aan de verouderde modem. Heb na wat zeuren een nieuwe toegestuurd gekregen, maar de activatie werkt niet, ook niet na diverse helpdesk calls. Nu probeer ik een afspraak te maken met een monteur, maar sta al 10 minuten in de wacht...
P.S. Ik overweeg sterk om over te stappen naar KPN, waar ik in het verleden altijd goede ervaringen heb gehad mbt kwaliteit en service
tot 1 septeber 2015 kon ik het 13uur nieuws van tf2 ontvangen.
ineens is dit onmogelijk,geen enkel bericht.ontvangst via internet
nadat ea mij per tv al was ontnomen.
gekke beslissing,ondoordachte beslissing[geen enquete]en één
die nergens op slaat behalve op korzichtigheid.
ik wil ea hersteld,liefst op tv en tenminste per internet.
Al vele jaren klant van Ziggo. Eerste jaren nooit problemen en keurige klantenservice. Toen ook Ziggo mobiel aangeschaft voor dochter en ook dat werkte vanaf dag 1 prima. Maar toen..... tweede Ziggo mobiel voor zoon aangeschaft en nu drie simkaarten verder nog geen seconde gewerkt op geen enkele telefoon (ook niet op die van mijn dochter werkt de nieuwe kaart niet maar haar eigen kaart prima). Meer dan zes uur aan de lijn met het gratis maar vrijwel onbereikbare 1200 nummer. O lukt het niet om de SIM kaart aan te melden? Dan moet ik u doorverbinden met een collega. Collega: 'Wat is uw klacht?' O Ziggo SIM kaart problemen ja dan ga ik u een nieuwe sturen. Drie kaarten verder en weer enkele uren in de wacht en doorverbonden krijg ik te horen dat er al een paar dagen een storing is en er geen simkaarten aangemeld kunnen worden. Als ik boos reageer en aangeef dat ik al een aantal dagen hiermee bezig ben en drie simkaarten verder nog geen oplossing aangeboden krijg zegt de vriendelijke stem. ' Maar meneer een paar dagen dat is toch niet echt lang?' Dan vraag ik maar om me door te verbinden met de afdeling opzeggingen. Dat is moeilijk hoor! Drie keer doorverbonden voordat ik de juiste persoon aan de lijn had. Eigenlijk wil ik alles opzeggen maar doe eerst maar alleen het nieuwe abonnement dat niet werkt. 'Ja meneer u heeft een opzegtermijn van twee maanden' .. Waar blijft de verborgen camera denk ik....
Sinds een paar jaar bij Ziggo.. Internet verbinding regelmatig weg, ook al geeft computer aan dat het prima werkt Er is daar iets goed mis. Zit niet in mijn wifi verbinding. Misschien zit het m in de modem (goed merkt, wellicht goedkoop gemaakt speciaal voor Ziggo) of misschien in de verschillende relaystations. Hoe dan ook ECHT een dikke onvoldoende!
ik word er schijtziek van en nog effe en ik stap over want kan nooit normaal op de wifi.
valt super vaak weg en dan geen verbinding en dan durven ze te zeggen wij kunnen geen wifi garanderen. dan doe er iets aan dat je het wel kan garanderen.
nog even en ik ben weg
Gewoon het login password van mijn modem opvragen (een oude Motorola SBV5120E) wat na de hardwarematige reset "middels het knopje in het kleine gaatje" standaard zou zijn Username: admin Password: motorola.
Dit werkt dus totaal niet tevens krijgt mijn modem een verkeerd MAC-address zodra hij via de coax-cabel word verbonden. Na reset zonder coax met MiniXP Hiren Boot CD Opera-Browser in offline modus geeft hij echter wel zijn juiste MAC-address aan. Dit is het Mac-Address wat tevens op de modem vermeld staat. Bel op 13 minuten in de wacht, met fantastiche deuntje wat regelmatig word onderbroken met '....nog een ogenblik geduld alstublieft...' ....nog een ogenblik geduld alstublieft....' ....nog een ogenblik geduld alstublieft.....' krijg een mevrouw van de technische afdeling aan de lijn (bel 1200 keuze 3-1) deze bevestigt dat dit het juiste standaard wachtwoord zou moeten zijn.. zet me in de wacht. Ik hang maar op .. "(Bel 1200 keuze 3-1) bel maar weer terug.." nu een man aan de lijn wederom te zelfde vraag word (na deze vraag in de wacht gezet nu gelukkig met muziekje (enjoy) 25 minuten verder nu.
Ta TA ta da taaaa taaa Da ttaaaa taaaa Etcetera cera what ever will bii wifi... bifi...
Na leuk onderhoud totaal 49 min. Krijg ik nieuwe modem toegestuurd.
Jipieee ai heeee
* pro's: Gratis nummer 1200.
* Vriendelijke klanten service.
* Goede Klantenservice
* Con's Ietsje lange wachtijden (bij wat moeilijkere vragen)
Al een jaar heb ik problemen met de mediabox, 3 x is er een monteur langs geweest, om de problemen op te lossen, denk je dus ,dus niet.
Er verdwijnen zomaar opgenomen programma`s, die beveiligd zijn, of bij opgenomen programma`s die er niet helemaal op staan, omdat ik niet geabonneerd ben hier op ,bvb Ned1 of Net 5 wat dus wel zo is, of een programma staat er helemaal op, maar kan de helft zien, omdat het dan ineens stopt, zulke dingen en meer daar heb ik problemen mee, hoe vaak ik dit niet heb doorgegeven, nu je kan het ook tegen de 4 muren vertellen, oplossen doen ze het niet. Ze willen alleen geld zien, maar de abonnees helpen, nu dat is ver te zoeken . Wel ineens meer betalen, terwijl er zenders verdwijnen ( dit komt, omdat er niet meer voor betaald wordt, dat weet ik, maar vertellen het niet aan de abonnees dus doe ik het ) en wat voor zenders krijg je er voor terug, nu waardeloze zenders, net als op 7 september RTL nieuws, ja zo`n zender en een zender alleen maar over paarden leuk he maar niet heus
Begin noooiiiiitt aan een contract met Ziggo.
Toen ik UPC had heb ik altijd gebruik kunnen maken van het internet.
Ik heb 3 verdiepingen bovenste verdieping heb ik helemaal geen internet.
De 2de verdieping bijna nooit en beneden is het ook bagger.
Het maakt niet uit als ik helemaal voor de modem zit.
Heb het pakket genomen met het snelte internetverbinding.
Na zelfs een slak die is nog sneller.
Belagelijk en op jullie FB pagina zie ik ook alleen maar klachten.
Heb 2 jaar ziggo,sltijd tevreden geweest.maar sinds die ddos aanval is het waardeloos! Heb 2 x gebeld,2x schijnt er iets gedaan te zijn van update tot fabrieks instellingen. Wifi valt nu om de 5 min weg!terwijl hij ook goede verbinding aangeeft,maar toch geen netwerk toegasng.
Denk er ook over om weg te gaan bij ziggo
Sinds Mei dus ondertussen al een maand of 4 blokken in beeld op RTL 4 en 5. Bel je krijg je te horen dat de coaxkabel of niet goed is of een andere kabel. Voorheen hadden we nooit blokken op de tv. Dus ja je vraagt je toch af ?
Slecht internet veel uitval, maandagmiddag weer storing op de telefoon.
Ik zeg de maat is bijna vol, wij zijn al aan het uitkijken naar een andere provider. Begin niet aan Ziggo ! Wij hadden geen keus UPC werd Ziggo, maar sindsdien is het knudde. Van mij mag Ziggo heel snel stoppen. In mijn omgeving zijn veel mensen al overgestapt. En wij gaan volgen.
Internet valt om de haverklap weg (zowel bedraad als draadloos). Sinds de UPC fusie is het echt dramatisch. Had nooit moeten overstappen!
Ik raad iedereen die naar een nieuwe provider op zoek is aan om ver uit de buurt te blijven van Ziggo. Wij ergeren ons groen en geel aan dit rotbedrijf, zo belabberd is de ontvangst van alles wat men bij Ziggo uitbraakt.