30-08-2015

Nooit aan beginnen

Een mooie aanbieding van Ziggo snel internet en vast bellen voor maar E 10 per maand .

Meld je aan met een telefoontje en Ziggo regelt alles .

En inderdaad met een telefoontje helpen ze je hele internet en telefoonverkeer naar zijn malle moer , ik heb een monteur van KPN laten komen om alles weer te laten werken , wat ze je ook niet vertellen is dat ze helemaal niet met snelle glasvezel verbindingen werken .

Dus heb je een glesvezel verbinding , ga dan nooit naar ziggo .

Toch nog 1 pluspunt , gelukkig kreeg ik een zeer begripvolle medewerkster van ziggo aan de lijn die alles heeft stopgezet zonder kosten , hier kan de top van ziggo een voorbeeld aan nemen .

Dick
30-08-2015

Echt een kut bedrijf super slecht

Echt alles is slecht van tv tot wifi en bellen.

Ga dus ook weg bij dit zeer slecht bedrijf.

Ook ga ik het op Facebook zetten .

En zo veel mogelijk laten delen

Yaxiel
29-08-2015

Schandalig

we horen thuis 40mbps te ontangen, althans daar betalen we voor.

Helaas is de realiteit niet zo. Via de Wifi mogen we blij zijn als we de 3mbps halen. Hierover al drie keer gebeld, (gemiddeld 15m wachten) te horen gekregen dat het door de wifi komt via de kabel zou zeker de 40mbps gehaald moeten worden. Nou paar dagen later met kabel getest en ja hoor maar liefst 7.20Mbps!, nog steeds klote snelheid niet eens fatsoenlijk kunnen navigeren. Het is gewoon oplichterij, klote bedrijf gelukkig nog maar twee maanden.

29-08-2015

Constant weg

sinds dag 1 problemen met het internet. Het valt constant weg en zelfs na een paar monteurs en een nieuw modem en modem versterkers nog steeds iedere dag een paar keer zonder internet. Als het er is, is het wel snel maar 50 procent van de tijd zijn er problemen.

John Prins
28-08-2015

Klant gerichte service verlening!

Problemen worden serieus genomen en vakkundig opgelost!

Wat een kut bedrijf

Sinds we ziggo hebben is het een drama (voorheen UPC)

Constant melding van horizonbox geen verbinding

Blokken en strepen beeld

Geen of slechte internet verbinding met internet

Als ik iets anders kon kiezen ging ik meten weg ,maar wat ik ook kies krijg ik de melding (bij u in de wijk niet mogelijk)

Dus wat moet je dan

Blijven bij dit klote bedrijf wat steeds slechter en duurder wordt

Opzeggen Ziggo

I.v.m. verhuizing gisteren 26/08/'15 Ziggo opgezegd per 01/10/'15. We zijn er echter direkt uitgegooid.Na meer dan 30 minuten over en weer bellen bij Ziggo krijgen we te horen dat wij waarschijnlijk over 2 dagen pas weer internet hebben.

27-08-2015

Uitermate slechte performance van financiële administratie

Ben inmiddels 6 monden klant met all-in-1.

Zes maanden lang verkeerde (veel te hoge) rekeningen gehad. Steeds gestorneerd en het juiste bedrag overgemaakt.

Op aangetekend schrijven wordt niet gereageerd.

Oplossing na zes maanden nog steeds niet in zicht.

Wel wordt steeds gezegd dat ze het zelf fout doen, maar oplossen ho maar....

Haba
27-08-2015

Slecht ontvangst van diverse kanalen

Regelmatig heb ik last van strepen/blokken of gewoon geen signaal bij History(28) /filmnet (102) / en Nat Geo Wild(204) gewoon K*T heb al eens een kabel gehad maar het probleem komt voor mij te vaak terug.

Ooit betaalde ik 57€ allin voor bellen tv en internet nu zit ik regelmatig op 80/90€ .

Ik ben hier weg.............!

Allers
26-08-2015

Dramatisch

Wat een drama bedrijf ziggo.?echt waardeloos. Horizon box aangeschaft. Blijkt helemaal niet te werken. Gaat 2 maanden duren voordat ze misschien opgelost hebben. Daarvoor meer dan 3 uur met ziggo aan de telefoon gezeten. Waarvan een paar uur in de wacht, meer dan 5 medewerkers aan de lijn gehad, wisten absoluut niet wat ze moesten doen, vier keer verkeerd door verbonden. 2 keer verbinding verbroken. Geweldig wat een service. Het is een wonder dat dit bedrijf nog bestaat. Ik zou me zwaar schamen als ik daar moest werken.

Afspraak monteur in een tijdvenster van 6 uur

Ken je die grap van die monteur van Ziggo die een storing zou komen verhelpen? Juist. Die kwam niet. Vrij genomen van mijn werk. Kast en bank van de muur gehaald van tevoren zodat de monteur zijn werk zou kunnen doen. 7 uur voor niets gewacht.

Syl

Slechte barrel

Na die domme fussie, hele tijd storingen. En nu ze lekker aan t hacken zijn, heb k al een week geem tv meer, wat een slechte bedoening.ze helpen je ook niet, je mag gwn lekker verekken.

WAARDELOOS

Wat een waardeloos bedrijf is Ziggo. Sinds de fusie met UPC is de service helaas net zo waardeloos geworden als bij UPC.

Horizonbox gekregen + 1 extra voor 2e tv

Sindsdien niets anders als ellende:

1) factuur klopt van geen meter

2) internet snelheid gaat met 2/3 omlaag van 200 mb, naar 75 mb

3) 2e horizon box werkt niet

Vandaag gebeld naar administratie omtrent factuur probleem:

zomaar draadloze router gekregen bij Horizonbox terwijl die niet besteld is, maar wel in rekening gebracht wordt. Na een krap half uur wachten kreeg ik ze eindelijk aan de lijn. Ze konden niet direct mijn factuur in zien, systeem moest opnieuw worden opgestart (prutsers). Een aantal minuten later kreeg ik haar weer aan de lijn, en toen zei ze dat ze dit met een collega moest overleggen, ik werd in de wacht gezet. Na een 45 minuten wachten nog steeds geen antwoord. Dan maar ophangen, telefoon gesprek bij elkaar ander half uur in de wacht gestaan denk ik voor uit eindelijk hooguit 5 a 10 minuten spreken en nog geen oplossing omdat ik geen zin had om nog langer dan een drie kwartier te wachten.

ZIGGO SCHAAM JE DIEP GA LEKKER NAAR KPN TOE, BEDRIJVEN MET ZO'N SERVICE ZIEN MIJN NOOIT MEER TERUG.

Hopelijk verliezen jullie nog veel en veel meer klanten en gaan jullie lekker failliet !

Oplichters mensen ongevraagd spullen toesturen en wel in rekening brengen dat is wettelijk niet eens toegestaan.

25-08-2015

Ik WAS jaren een tevreden klant, maar sinds de fusie met UPC is de dienstverlening achteruit gedenderd en word ik steeds meer een ontevreden klant.

Vooral de telefonische bereikbaarheid is een drama geworden. Gemiddeld 20/30 minuten in de wacht staan is wat mij betreft onaanvaardbaar.

Ook bijzonder slecht advies gehad deze week, wat me 5 euro per maand extra gaat kosten.

Egbert
24-08-2015

Slecht georganiseerd

Op mijn beeldscherm staat dat de installatie nu voltooid wordt. Wacht al 5 dagen Door meerdere fouten die Door Ziggo gemaakt zijn. Het goede van ze is, dat ze het zelf toegeven.

Mars
23-08-2015

Een week zonder ellende lijkt een utopie!

Sinds de samenvoeging met UPC, heb ik werkelijk geen week meer ervaren dat alles werkte en bleef werken.

Van alles al gehad. Nieuwe modem, nieuwe wandkast, nieuwe kabels, nieuwe netwerk kaarten, nieuwe telefoon. Het lag aan alles behalve ZIGGO. Right!

Erken je fout en los het fatsoenlijk op. Als ik er zou werken en dit niet kon oplossen zou ik uit schaamte ontslag nemen!

Peter radix
23-08-2015

Zeer slecht

Slechte tv ontvangst na fusie met upc, wordt van het kastje naar de muur gestuurd door klantenservice. Eerst nieuwe kabel, dan andere aansuitdoos op de wand, dan wordt verteld dat het wel aan de digitale ontvanger ligt, dus nieuwe gekocht (100 euro) en nog steed bagger.

Ben er helemaal klaar mee.

Joling

Zeer lage internetsnelheid Ziggo

Wat ons wordt beloofd, 120 Mbits/s wordt niet gehaald. Ik heb deze een snelheid van 7,9 Mbit per seconde gemeten. Dat wordt dus binnenkort overstappen....

Enzo
21-08-2015

Waardeloos, service is ver te zoeken.

Blijkt zelfs al lastig om überhaupt klant te worden. Mediabox wordt niet geleverd, vanaf dag 1 problemen met internet.. Na 2 weken en veel te veel keuzemenu's en wachttijden moet ik maar opzeggen, alles terug sturen en weer opnieuw klant worden. Vroeg nog aan de beste dame of ik dan niet beter naar een andere provider kon overstappen? Tja, moet u misschien maar doen. Als ik toch zo met mijn klanten omging....

PH

Rampzalig

Het verhuizen van de Ziggo/UPC aansluiting van m'n ouders (beide eind tachtig...)

Ondanks de fusie van Ziggo en UPC weten ze weinig van elkaar.

Ziggo medewerkers kunnen niet in de database van UPC, kunnen ook niet zien waar een UPC aansluiting is, kunnen deze niet verhuizen, kunnen geen nieuwe aansluiting maken in oud UPC gebied.

En dit alles ook vice versa.

Drie keer is me dus verteld dat er geen aansluiting was op het oude adres en dat er geen aansluiting kon op het nieuwe adres.

Daarnaast wordt je regelmatig uit het gesprek gegooid, moet je opnieuw bellen, moet je weer door het keuzemenu met de bijbehorende wachttijden.

In het (nu 4e gesprek) heb ik uit frustratie toestemming gegeven voor 3 korte vragen na afloop, oh jee had ik dat maar niet gedaan…deze vragen kwamen dwars door dit gesprek en weer was ik verbroken….

Help!

Dank zij een externe tip om te vragen naar een oud medewerker van UPC kwam er schot in de zaak (Eindhoven is oud UPC gebied…).

Zo gezegd zo gedaan, maar dan nog moet je heel standvastig zijn om alles uit te leggen, het moet nog steeds hogerop gecheckt worden, maar i.i.g wordt je niet direct afgepoeierd met onkunde en dommigheid.

Inmiddels is toch de aansluiting van m’n ouders gevonden en verhuisd.

Al met al een schoolvoorbeeld van slechte fusie...en Ziggo had al zo’n slecht cijfer op http://www.ervaringen.nl/ziggo (2,9 van 10…).

Ik zet dit verhaal er ook even bij met een…1