Inge
02-09-2015

Laatste tijd slecht

Heb 2 jaar ziggo,sltijd tevreden geweest.maar sinds die ddos aanval is het waardeloos! Heb 2 x gebeld,2x schijnt er iets gedaan te zijn van update tot fabrieks instellingen. Wifi valt nu om de 5 min weg!terwijl hij ook goede verbinding aangeeft,maar toch geen netwerk toegasng.

Denk er ook over om weg te gaan bij ziggo

Jacqueline

Vreselijk

Sinds Mei dus ondertussen al een maand of 4 blokken in beeld op RTL 4 en 5. Bel je krijg je te horen dat de coaxkabel of niet goed is of een andere kabel. Voorheen hadden we nooit blokken op de tv. Dus ja je vraagt je toch af ?

Slecht internet veel uitval, maandagmiddag weer storing op de telefoon.

Ik zeg de maat is bijna vol, wij zijn al aan het uitkijken naar een andere provider. Begin niet aan Ziggo ! Wij hadden geen keus UPC werd Ziggo, maar sindsdien is het knudde. Van mij mag Ziggo heel snel stoppen. In mijn omgeving zijn veel mensen al overgestapt. En wij gaan volgen.

Glen

Zeer instabiel internet

Internet valt om de haverklap weg (zowel bedraad als draadloos). Sinds de UPC fusie is het echt dramatisch. Had nooit moeten overstappen!

Rob
01-09-2015

Internet, webmail, telefoon: uitermate instabiel

Ik raad iedereen die naar een nieuwe provider op zoek is aan om ver uit de buurt te blijven van Ziggo. Wij ergeren ons groen en geel aan dit rotbedrijf, zo belabberd is de ontvangst van alles wat men bij Ziggo uitbraakt.

Ap
01-09-2015

Belofte niet kunnen nakomen!

Op 18 augustus medewerker aan de telefoon gehad omdat ik was benaderd door KPN met een leuke aanbieding! Bij ons krijgen we glasvezel en bij KPN is het heb je meer krijg je meer! Dus de beste man Ziggo, ik zal eens kijken wat we doen kunnen! Ik zou HBO gratis krijgen bij KPN hij zei kan ook bij ons OF je kiest Sport1 gratis! na dat ik dat hoorde was ik al om als sportliefhebber! Dus ik zei oke doe dat maar! Hij nog geregeld dat ik het weekend F1 kon kijken want het zou 25aug pas ingaan geweldig! Maar zo als zo vaak blij gemaakt met een dooie mus! Kreeg ik op de laatste dag van mijn bedenktijd een bevestigings mail dat ik Sport1 maar een halfjaar zou krijgen en dan stopt! Dus ik maar weer bellen hoe dit nou weer mogelijk was, de man aan telefoon zei dit had hij u helemaal niet mogen beloven maar ik zal ff vragen wat ik voor u doen kan! NIETS DUS ziggo speeld hier in gewoon niet thuis! Maar omdat het de laatste dag was van mijn bedenktijd heb ik gelijk ziggo maar helemaal stopgezet! Heb al een klacht gestuurd over hoe ik er over denk naar ziggo, maar je raad het al ze laten helemaal niets van zich horen! Ik was al jaren bij ziggo met echt de volle tervredenheid maar dat zo'n groot bedrijf zich zo laat kennen pppfff dat vind ik echt diep triest!

Dennisv1991
31-08-2015

Top service en ontvangst!

Nu ongeveer een jaar lid en ik ben zeer te spreken over ziggo! De service is verder prima en om klant te worden hoefden wij geen borg en eenmalige kosten te betalen!

Internet is nooit weggevallen en de tv heeft nooit storing gehad.

Al met al is het zeer aan te raden!

Nino
31-08-2015

Slechte dienstverlening en te duur!

Bij Ziggo is alleen rekening netjes op tijd en voor het rest is een groote ellende!

Bellen,mailen,klachten zijn zinloos bij Ziggo!

Laatste 6 manden zijn verschrikkelijk! Beoordeling 0 ,0 steren!

Michael

Mega giga kutbedrijf

Slechte internet verbinding, wifi werkt voor geen meter, geen e-mail verkeer mogelijk, service ronduit kut. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Geen televisie, bellen kan ook 9 van de 10 keer niet. Ben zeer ontevreden en gaan zo snel mogelijk weg.

Rick

Zeer slecht!!!

Ik heb een voetbal wedstrijd besteld.

Naar een half uur goed die me eruit.

Gebeld naar ziekko.

Dan moet u morgen u geld maar terug vragen.

Wat heb ik hieraan !!!

Ik betaal voor zo'n wedstrijd...

Ik ben al 5 jaar een klant.

Gewoon ronduit slecht.

Tom

Nooit aan beginnen

Een mooie aanbieding van Ziggo snel internet en vast bellen voor maar E 10 per maand .

Meld je aan met een telefoontje en Ziggo regelt alles .

En inderdaad met een telefoontje helpen ze je hele internet en telefoonverkeer naar zijn malle moer , ik heb een monteur van KPN laten komen om alles weer te laten werken , wat ze je ook niet vertellen is dat ze helemaal niet met snelle glasvezel verbindingen werken .

Dus heb je een glesvezel verbinding , ga dan nooit naar ziggo .

Toch nog 1 pluspunt , gelukkig kreeg ik een zeer begripvolle medewerkster van ziggo aan de lijn die alles heeft stopgezet zonder kosten , hier kan de top van ziggo een voorbeeld aan nemen .

Dick
30-08-2015

Echt een kut bedrijf super slecht

Echt alles is slecht van tv tot wifi en bellen.

Ga dus ook weg bij dit zeer slecht bedrijf.

Ook ga ik het op Facebook zetten .

En zo veel mogelijk laten delen

Yaxiel
29-08-2015

Schandalig

we horen thuis 40mbps te ontangen, althans daar betalen we voor.

Helaas is de realiteit niet zo. Via de Wifi mogen we blij zijn als we de 3mbps halen. Hierover al drie keer gebeld, (gemiddeld 15m wachten) te horen gekregen dat het door de wifi komt via de kabel zou zeker de 40mbps gehaald moeten worden. Nou paar dagen later met kabel getest en ja hoor maar liefst 7.20Mbps!, nog steeds klote snelheid niet eens fatsoenlijk kunnen navigeren. Het is gewoon oplichterij, klote bedrijf gelukkig nog maar twee maanden.

Erik
29-08-2015

Constant weg

sinds dag 1 problemen met het internet. Het valt constant weg en zelfs na een paar monteurs en een nieuw modem en modem versterkers nog steeds iedere dag een paar keer zonder internet. Als het er is, is het wel snel maar 50 procent van de tijd zijn er problemen.

John Prins
28-08-2015

Klant gerichte service verlening!

Problemen worden serieus genomen en vakkundig opgelost!

Johan

Wat een kut bedrijf

Sinds we ziggo hebben is het een drama (voorheen UPC)

Constant melding van horizonbox geen verbinding

Blokken en strepen beeld

Geen of slechte internet verbinding met internet

Als ik iets anders kon kiezen ging ik meten weg ,maar wat ik ook kies krijg ik de melding (bij u in de wijk niet mogelijk)

Dus wat moet je dan

Blijven bij dit klote bedrijf wat steeds slechter en duurder wordt

Opzeggen Ziggo

I.v.m. verhuizing gisteren 26/08/'15 Ziggo opgezegd per 01/10/'15. We zijn er echter direkt uitgegooid.Na meer dan 30 minuten over en weer bellen bij Ziggo krijgen we te horen dat wij waarschijnlijk over 2 dagen pas weer internet hebben.

27-08-2015

Uitermate slechte performance van financiële administratie

Ben inmiddels 6 monden klant met all-in-1.

Zes maanden lang verkeerde (veel te hoge) rekeningen gehad. Steeds gestorneerd en het juiste bedrag overgemaakt.

Op aangetekend schrijven wordt niet gereageerd.

Oplossing na zes maanden nog steeds niet in zicht.

Wel wordt steeds gezegd dat ze het zelf fout doen, maar oplossen ho maar....

Haba
27-08-2015

Slecht ontvangst van diverse kanalen

Regelmatig heb ik last van strepen/blokken of gewoon geen signaal bij History(28) /filmnet (102) / en Nat Geo Wild(204) gewoon K*T heb al eens een kabel gehad maar het probleem komt voor mij te vaak terug.

Ooit betaalde ik 57€ allin voor bellen tv en internet nu zit ik regelmatig op 80/90€ .

Ik ben hier weg.............!

Allers
26-08-2015

Dramatisch

Wat een drama bedrijf ziggo.?echt waardeloos. Horizon box aangeschaft. Blijkt helemaal niet te werken. Gaat 2 maanden duren voordat ze misschien opgelost hebben. Daarvoor meer dan 3 uur met ziggo aan de telefoon gezeten. Waarvan een paar uur in de wacht, meer dan 5 medewerkers aan de lijn gehad, wisten absoluut niet wat ze moesten doen, vier keer verkeerd door verbonden. 2 keer verbinding verbroken. Geweldig wat een service. Het is een wonder dat dit bedrijf nog bestaat. Ik zou me zwaar schamen als ik daar moest werken.

25-08-2015

Afspraak monteur in een tijdvenster van 6 uur

Ken je die grap van die monteur van Ziggo die een storing zou komen verhelpen? Juist. Die kwam niet. Vrij genomen van mijn werk. Kast en bank van de muur gehaald van tevoren zodat de monteur zijn werk zou kunnen doen. 7 uur voor niets gewacht.