Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Het komt vaak voor dat de internetverbinding zo traag is dat ik de hele avond geen sites kan open (meestal na 15 min heb je wel een home page open) , laat staan netflix kijken. Op andere dagen is de verbinding weer heel goed. Het is erg random. Als je net internet nodig hebt om te werken of een lekker filmavondje hebt gepland dan stoort het wel heel erg dat je internet het weer niet doet.
Helaas wordt beeld- en geluidskwaliteit regelmatig door storingen getroffen. Ook uitzending gemist uren niet beschikbaar. Testkanaal 997 beweert vaak dat de bekabeling niet deugd maar mijn kabel heb ik van UPC als een goedgekeurde kabel van UPC gekregen.
De website is volgen mij alleen als zoethoudertje en reclame bedoelt. Storingen zijn er nooit op vermeld want dat is niet goed voor de verkoop van hun producten
In het verleden altijd uitstekende service. Makkelijk bereikbaar.
Ik had in het verleden erg veel problemen met UPC. Met name als er een string was, kon je uren wachten aan de telefoon en als je dan iemand sprak maakten ze afspraken die ze niet nakwamen. Er werd dan over 4 weken (!) een monteur gestuurd die dan niet kwam. Kon je weer een vrije dag afschrijven. Dit was de reden om 5 jaar geleden over te stappen naar Ziggo Zakelijk. Een verademing.
Echter tot mijn grote schrik: fusie met UPC.
Alles is waarheid geworden. De slechte service van UPC, de slechte bereikbaarheid van de servicedesk, ook al ben ik zakelijk klant is ronduit slecht.
Krijg je na 2 uur in de wachtstand te hebben gestaan iemand aan de lijn meldt ie dat je zelf het maar moet uitzoeken want er zijn geen storingen gemeld en tot ziens meneer. Bij weerwoord moet je natuurlijk weer 2 uur in de wachtrij.
Mijn god, wat een ramp!
Medewerkers van de klantenservice hebben geen kennis van de producten. Op een uitzondering na die mij zelfs aanraadde altijd de website te checken op de juistheid van de informatie die door de medewerkers wordt gegeven!
De informatie die wordt gegeven is summier, tegenstrijdig en onjuist. Daarnaast sturen ze je met een kluitje het riet in zonder de problemen op te lossen. Excuses aanbieden dat kunnen ze goed, maar ja daarmee is geen probleem opgelost.
tot het moment dat ik over ben gestapt naar Ziggo Horizon en mobiel bellen via Ziggo ging alles nog redelijk op wat foutieve facturen na.
In april dit jaar de Horizonbox genomen en mobiel bellen.
De eerste maand heb ik aan mijn mobiele telefoon niets gehad, bellen, mailen, brieven sturen. Na een maand begrepen ze eindelijk wat er aan de hand was en werkt het nog niet helemaal. Als iemand mij een berichtje stuurt zie ik het pas als ik mijn sms-app of WhatsApp open.
Dan kwamen de rekeningen, door mijn eigen schuld waren er twee facturen wel betaald maar niet door mij waardoor Ziggo niet wist dat het voor mijn abonnement bedoeld was.
Na vele telefoontjes en een bijna onvindbaar reactieformulier op hun site diverse malen te hebben ingevuld snapten ze het eindelijk maar, hoewel ik nog één termijn moest betalen kreeg ik een rekening van ruim € 206,-. Weer bellen, formuliertje invullen en ja hoor, het klopte ik was helemaal bij.
Dus krijg ik deze week een rekening van € 166,-. Ik heb het helemaal gehad met die gasten, ik heb ze tot het eind van deze week de tijd gegeven om de boel in orde te maken, zo niet mogen ze de hele handel komen ophalen.
Toen ik dat mededeelde waren ze nog zo arrogant om te zeggen dat ik de boel dan zou moeten opsturen en als ik dat niet deed zou ik voor de consequenties moeten opdraaien.
Ze zijn al ruim 40% van hun klanten kwijt maar dat interesseert ze blijkbaar geen moer.
Ik ga verhuizen en heb een horizon mediabox besteld en lees slechte ervaringen hiermee en twijfel of de mediabox weer ga af bestellen
Sinds de fusie met UPC is het tv signaal gestoord, blokkerig en slecht geluid. Dit betreft een 15 tal zenders. Het vervelende is dat ik juist naar deze zenders wil kijken. Monteur langs geweest, aardige man maar probleem blijft aanwezig. Klantenservice weet het ook niet meer en dat is het dan afgezien van de regelmatige prijsverhogingen van Ziggo gebeurt er weinig aan de service van Ziggo. Helaas is internet wel goed wat mij dan weer tegenhoudt over te stappen. Veel tv kijken we niet, maar als ik daar wel zin in heb wil ik gewoon krijgen waar ik voor betaald heb. Ziggo, ga eens wat aan je product doen in plaats van je zakken te vullen.
Te erg voor woorden de WiFi van ziggo!
Voor iedereen die denkt aan overstappen, wees wijs en doe het niet!
Zelf altijd al klant bij ziggo tv, toen kreeg ik de aanbieding om er zeer voordelig internet en bellen aan toe te voegen.
Na vele jaren klant bij Telfort, waar ik nooit problemen heb gehad met zowel de WiFi als de snelheid, toch besloten om naar ziggo over te stappen en zo wat te besparen.
Dat is echt de domste beslissing die ik had kunnen nemen.
WiFi verbinding is gewoon geen WiFi te noemen, het werkt 90% van de tijd niet, om over de snelheid maar niet te spreken.
Door ziggo zelf wordt als oplossing geboden weer bekabeld te internetten! Kom op zeg, belachelijk.
Al met al, goedkoop is duurkoop want ik betaal voor internet wat gewoon niet naar behoren werkt.
Nu na twee maanden ben ik er helemaal klaar mee en ga ik weer terug naar Telfort. Liever iets meer kwijt voor iets wat werkt, dan je elke dag groen en geel te moeten ergeren.
Mijn moeder heeft al een hele tijd Ziggo, daar werkt alles naar behoren en als er gedoe is komt er een monteur om te boel te repareren. Niets minder dan lof wat dit betreft! Moet ik wel zeggen, zij betaalt +/- 70euro per maand.
Toen ik uit huis ben gegaan nam ik zelf ook Ziggo, analoge tv+ de beste internet die aangeboden werd.
Echter ben ik niet zo te spreken over Ziggo. Bij aanvang ging het al enkele dagen fout (ze waren mij vergeten 'aan' te zetten), daarnaast is de WiFi ronduit slecht (zoals ik bij velen lees hier). Het gaat er constant uit en ik ben niet van plan om een losse router te kopen. Als service van een groot bedrijf vind ik dat je dat moet aanbieden als je weet dat er veel problemen kunnen zijn met de producten die je afgeeft.
Ik ga nu waarschijnlijk overstappen naar Vodafone (waar ook veel slechte reviews van zijn trouwens). Daar heb ik al ruim 10 jaar een mobielabonnement bij lopen. Ik ben erg tevreden over hun dienstverlening, hopelijk kan ik dat straks ook zeggen over alles-in-1 :-).
Wifi valt zoals bij velen constant weg. Gebruik alleen goedgekeurde kabels. Ook nadat een ander modem was verstrekt (was overigens geen nieuwe want er zaten gebruikssporen op). Neem geen contact meer op met klantenservice maar ben bezig met een overstap naar een ander provider. Ziggo zegt bij hun abonnementen dat je een modem met router ineen krijgt zodat geen aparte router meer nodig is. Alle verhalen over de wegvallende wifi signalen spreken voor zich. Een wegvallend Wifi signaal in dezelfde ruimte over 4 meter zou geen Wifi genoemd mogen worden zoals Ziggo het doet. Als dit op te lossen is met een losse router er tussen zoals ook wel door Ziggo wel wordt geadviseerd geeft aan dat hun modems niet goed functioneren en dit conflicteert met hun teksten (geen losse router meer nodig).
Constant ellende met zowel tv als internet (bedraad en wifi).
We hebben het horizon pakket met redelijk snel internet, maar meestal werkt het niet en kan je de tv op analoog zetten om tv te kunnen kijken. En maar betalen voor internet en digitale tv.
En zo zijn er vele klachten waardoor ziggo er bij ons erg slecht uitkomt.
We zijn ook in overweging om alles op te zeggen.
Ik heb dit jaar een paar keer de klantenservice gebeld en dat ging prima, netjes en vlot geholpen. Ik kan zelfs op zondagmorgen even na 8 uur al bellen. Zowel TV, Internet als Telefonie werkt prima bij mij. Zonder storingen en haal altijd (bekabeld) de beloofde internet snelheid van 150/15. Ook het analoge signaal, wat bij geen enkele glasvezel provider meer mee geleverd wordt, stel ik zeer op prijs. Erg handig voor meerdere TV's en de Radio. Heb nog een ietwat ouder pakket (geen Horizon Box maar een Decoder met Opnamemogelijkheid), Wordt wel elke keer iets duurder, zit nu op iets van 56 euro/maand, maar is altijd nog goedkoper dan een glasvezel aansluiting. Die zitten bij gelijke mogelijkheden altijd al snel boven de zestig euro.
Als het zo blijft werken, blijf ik zeker klant.
Televisie met haperingen dan weer beeld weg dan weer beelden met krakende geluiden. Om de haverklap valt het internet uit. Het enige wat ze vertellen er is storing maar 3 dagen lang los het op maar niet met u moet betere kabels aanschaffen. Ga je naar de winkel in De oranjerie in Apeldoorn zitten ook een paar ongeïnteresseerde mannen die zelf tv kijken en zeggen u bent de zoveelste met storing er wordt aangewerkt. Te triest dit bedrijf prutsers
Ik ben lang klant van upc in het begin wat problemen gehad, en jaren niet meer. naar het samen gaan van upc en ziggo is het slecht monteur geweest kabel in de hoofd kast geoxideerd dat was op een donderdag vrijdag kon ik weer bellen internet valt weg horizonbox geeft aan dat ik
ned 1 2 3 rtl 5 is niet vrij gegeven internet bundel van 2 zoons op die hebben het niet in de gaten gehad dat internet weg valt dat hij overschakelt naar 3G ik ben niet dom en kijk mijn netwerk in huis via dos daar klopt alles maar hij geeft aan bij wiffi een ander verbinding dan bij wiffi verbindingen een account die aan gemaakt is door upc die eigenlijk niet voor moet komen was omdat de ander gehackt was dus alles bij elkaar zwaar kloten en de zoons boos geen 3G weg vallende internet ik denk echt om over te stappen maar weet niet welke goed is en stabiel nu komen ze maandag nog een keer en dan maak ik een beslissing ik zal ziggo zeker niet aanraden
Waardeloos wifi valt steeds weg. Service is ver te zoeken.
Steeds storing maar oplossen ho maar prutsers
tja wat moet ik zeggen, de internetverbinding is tov
UPC slechter geworden.
Ondanks een nieuwe router en optimaliseren van de verbinding blijft het gewoon bagger
Internetverbinding is zeer snel en stabiel, telefonie werkt prima, maar wat is die Horizon Box slecht zeg. Menu's zitten onhandig in elkaar, tv gids is om te janken zo traag. Fan maakt te veel geluid. Belachelijke user interface. Troep van de hoogste orde.
Melding gemaakt van storing van modem: geen, tv, geen telefoon en internet. Van te voren al modem opnieuw opgestart en gereset. Toch vraagt zij dit weer te doen. Helpt niet. Dan vraagt zij naar het smartcard-nummer. Ik geef aan dat ik een hele goede kennis heb op dit gebied en dit helemaal niets met het modem te maken heeft. Dan is hij ineens firmware a update dat duurt ff volgens haar omdat blauw lampje flikkert. Ik geef aan dat dit nooit 50 minuten duurt. Dan moet er maar een monteur komen en dat kan enkele dagen duren!
Ik vraag aan haar of er geen storing is op deze postcode?
Nee!. Ik geef aan dat ik bel voor mijn moeder die 94 is en afhankelijk is van telefoon en zeker tv, verder is er een hulplijn aangesloten op het telefoonnet voor noodgevallen. Mijn vraag kan die monteur niet vandaag komen wij zijn er bereid voor te betalen? Dit gaat absoluut niet! Maandag middag kan wel. Dus mijn moeder zit bijna 4 dagen zonder telefoon, hulplijn en tv?
""Ik kan er niets aan doen zegt zij. Ik vraag hoe zij het zou vinden als zij zo'n antwoord zou krijgen als zij in dezelfde situatie zou zitten? Geen antwoord! Dit houdt dus in dat ik de komende dagen bij mijn moeder moet gaan slapen omdat zij niemand kan bellen de nooddienst niet kan bereiken en geen tv kan kijken.
Ik geef aan dat ik mij kan voorstellen dat zij niet voor elk wisse wasje een monteur sturen maar dit spant echt de kroon. Zij was niet voor reden vatbaar. Op de vraag of wij over de dagen waarin wij geen diensten van Ziggo hebben ontvangen korting zouden krijgen op de rekening krijg ik geen antwoord. Klachten kan ik via de mail versturen geeft ze nog aan. Ik vraag haar nogmaals of zij kan zien of er een storing is op deze postcode? Nee!
Het woordje vervelend is helemaal niet gevallen. en beeindig toch netjes doch kwaad het gesprek
Ga daarna nog ff kijken op de storingsite van Ziggo en zie tot mijn grote verbazing dat er een grote storing is bij diverse postcodes waaronder die van mijn moeder. Bel meteen terug en krijg iemand anders eraan. Het blijkt dat deze personen niet op de hoogte zijn van urgente storingen! Zij is dit gaan nakijken doordat ik haar aangaf dat op hun site de storing wel stond. Euhhh.....ja ik zie dat er een storing is en deze zal voor 1700 uur verholpen zijn. Ongelooflijk, heb haar aangegeven dat ik zo snel mogelijk naar een andere provider zal overstappen omdat het dan alleen beter kan worden en nooit slechter.
Daar bent u vrij in was het antwoord en weer is het woordje "vervelend" niet gevallen laat staan 'sorry"!
KLACHT 23 juni hebben we een storing gehad van meer dan 'n halve dag waarbij internet en tv eruit lag. Na deze storing hadden wij en vele buren last van blokkerig beeld op diverse zenders. Tevens lag SBS9 er helemaal uit. Enkele buren hadden gebeld met Ziggo maar kregen allemaal een ander verhaal. Toen hebben meerdere buren contact gezocht en het verhaal dat bijna iedereen kreeg is dat het aan de coax kabel zou liggen (terwijl iedereen er last van heeft?!?) We hebben dit allemaal betwist en er was geen een medewerker die het van belang vond om verder te kijken dan hetgeen het beeldscherm aangaf en zijn klanten verder wilde helpen. Ik heb het formulier op de website ingevuld in de hoop een betere reactie te krijgen (en tevens een reactie op 'n ander punt waar ik ontevreden over ben) maar tot op heden (5 dagen later) heb ik nog geen reactie. Uiteindelijk heeft een buurman contact gehad via facebook en die heeft er voor gezorgd dat er een monteur kwam, echter sbs9 doet nogsteeds niks!
werkt van geen kanten
geen internet verbinding meer op IPad en IPhone
zeer slechte zaak