Nico

Opzeggen Fox Sports

18 mei zeg ik mijn abonnement van FOX op bij Ziggo. 2 dagen later krijg ik een bevestigingsmail van Ziggo dat mijn opzegging is verwerkt, per 18 juni heb ik geen Fox Sports meer.Eind mei krijg ik mijn factuur van Ziggo en ik moet vooraf voor de hele maand juni Fox Sports betalen.

Ingelogd bij mijn ziggo, nergens iets te vinden over mijn opzegging.... ben maar gaan bellen met de klantenservice. Daar kreeg ik de bevestiging dat mijn Fox Sports per 18 juni beëindigd zou worden.

Per 18 juni werd inderdaad mijn Fox Sports beëindigd. Nu op 23 juni krijg ik mijn nieuwe factuur van Ziggo, en wat schetst mijn verbazing.. GEEN CORRECTIE VOOR FOX! ! ! Toch maar weer even bellen met Ziggo.. daar krijg ik te horen dat met dat pas in juli kan verwerken, want het systeem kan het niet aan!

LEVEN WE NOG IN DE JAREN 80 DAN?

hoe is het mogelijk dat in deze tijd van automatiseren een bedrijf als Ziggo er 3 maanden over doet om een verandering te verwerken?

O.

Slecht !

Horizon royaal pakket:

Enige wat goed was was de telefoonlijn.

TV : Extra zenders regelmatig weg, opgenomen programmas regelmatig weg.

WIFI: Eensgezinswoning, op 1e en de zolder dramatisch slechte verbindingen.

Klantenservice: Tijdens bellen 2 keer verbinding verbroken, terugbellen ho maar.

Nu bij KPN, wifi razendsnel boven alles werkt.

Harry

Slechte ervaringen

Gelukkig geen horizonbox

Wel al een 1 jaar steeds weer ber fouten

ze kunnen dit niet oplossen,alhoewel ze zeggen van wel

Slechte wifi Heb een devoloset van 186 euro moeten aanschaffen om op andere plaatsen in huis wifi te kunnen krijgen

Kan wel aan het bellen blijven

Monteurs proberen er het beste van te maken

Hebben of niet voldoende kennis of het kabelnet geeft fouten en is niet aan de tijd aangepast. Technische problemen dus

Smartass
22-06-2016

Ziggo Connect & Play Complete

Al jaren klant van Ziggo (ex-UPC gebied)

Wisselende ervaringen, in het algemeen redelijk tevreden. De Horizon box blijft hun mislukking van de eeuw, hebben de box sinds het is geïntroduceerd. Met de jaren wel verbeterd qua software maar het blijft een traag apparaat.

Internet, gebruik hun modem in bridge modus i.c.m. onze eigen routers. Ziggo modems als standalone routers is gewoon vragen om problemen dus we houden dat mooi gescheiden. Los van hun irritante gewoontes om modems te resetten in de nacht zo nu en dan in de week, stabiel internet. WIj halen de 150 MB in ze volste glorie.

Telefonie, gebruik ik niet, maar wanneer ik het nodig had werkte het.

Esther

Tecnicolor tc7210 modem en tp link router

Heb hier bovenstaande apparatuur en alles is goed ingesteld volgens de helpdesk maar de snelheid blijft bescheten. Ik haal met mijn telefoon (2 weken oude sony xperia x) maar snelheden van 12 mbps en de oude apparaten en telefoons halen max 30 mbps. Ook op de 6 maanden oude smartv lukt het vaak niet om netflix te draaien en dan krijg ik deze geeneens verbonden terwijl netflix op andere apparaten wel werkt.

Heb van ziggo op hun kosten na 5 keer bellen een tp link router gekregen en eerst leek dat enigszins te werken maar helaas lijkt het wel of we steeds mee afgeknepen worden.

BAGGER BAGGER BAGGER en sommige personeel aan de helpdesk schijnen ook niet te weten hoe de apparatuur uberhaupt behoort te functioneren.

Vandaag weer 4 keer gebeld met ziggo en na lang zoeken en resetten en instellingen wijzigen weten ook deze mensen niet wat er kan zijn.

Ik krijg wel netjes op hun kosten een monteur aan huis vrijdag maar ik betwijfel of zij het kunnen oplossen!

Heleen
21-06-2016

Mijn ervaring met Ziggo Horizon: ZEER SLECHT.

Valt voortdurend uit,slecht beeldkwaliteit, onbeschofte klantenservice. Je betaald een hoop geld, maar krijgt er weinig voor terug.

Vanaf volgende week ben ik klant van KPN

Remco

Drama bedrijf

Wilde 0verstappen naar kpn omdat het een en al ellende is met de horizon box.Opnames blijven hangen, neemt de helft niet op,geluid valt weg etc, etc.

Door mooie praatjes en een nieuwe aanbieding inclusief nieuwe box weer overstag gegaan.

Er werd mij vertelt dat de problemen nu weg waren aangezien ik de nieuwste box kreeg.

Nou, het is nog erger dan dat het was.

4 horizon boxen gehad, 4 keer een monteur geweest, wat een drama bedrijf.Omdat er nu twee weken voorbij zijn zit ik weer een jaar aan het contract vast.Gebeld maar moet het contract gewoon uitdienen.Dit terwijl ik zeker al 10 jaar klant ben.De Intel chip in de horizonbox is gewoon niet krachtig genoeg, het is echt een drama apparaat.

Het liefst knal ik de box het raam uit, helaas zonde van het geld.Als je belt naar de klantenservice kun je in de tussentijd op je gemak koffiezetten en opdrinken.

Tegen de tijd dat je klaar bent heb je misschien geluk dat je iemand kunt spreken.Echt bizar dat zo'n slecht apparaat op de markt is gebracht.

A.
21-06-2016

Ziggo onderschat belang van goede service.

Zo lang alles werkt, werkt het. Maar als je de klantenservice nodig hebt.. Ziggo heeft goede service niet hoog in het vaandel staan. Ik weet uit ervaringen dat frustraties hoog op kunnen lopen als je werkzaam bent voor een bedrijf waar service niet belangrijk is en je wel klanten te woord moet staan, dus ik geef de telefoniste het voordeel van de twijfel. Ik ga echter een andere provider zoeken. Betaal graag iets meer voor goede service.

Rieks

Slechte services van ziggo

Mijn horizon box loopt steeds vast, helpdesk kan geen oplossing vinden, dan moet je een week op een monteur wachten om dit probleem op te lossen,slechte services voor zo'n groot bedrijf.

Onbeschoft!

Onbeschofte klantenservice, ik ga opzeggen!

Michel

Verhuizen wordt bestraft met 5 Euro extra per maand

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Ziggo, en op zich altijd tevreden geweest over de dienstverlening. Daarom dacht ik, ach ik verhuis "gewoon" mijn huidige abonnement. Geen leuke aanbiedingen, luxe ontvangers, gewoon tegen het zelfde bedrag het zelfde abonnement, maar dan op een ander adres. Op deze manier kan ik ook even kijken of de levering op het nieuwe adres net zo goed is en anders alsnog opzeggen.

Niet dus… Ik verhuis naar voormalig UPC gebied, en omdat de twee providers feitelijk nog steeds twee providers zijn is verhuizen met behoud van het huidige abonnement en apparatuur niet mogelijk. "Achter de schermen" moet er van alles gebeuren, maar daar merk ik als klant niets van hoor...

Ik kan natuurlijk tegen mijn huidige contractvoorwaarden het nieuwe abonnement krijgen (dus geen nieuw jaarcontract o.i.d.), het enige wat verandert is dat de pakketten iets anders heten en... ik ineens 5 Euro per maand meer moet gaan betalen voor hetzelfde abonnement! Hoezo zelfde contractvoorwaarden?

En het is niet mogelijk om bestaande abonnees een korting op de factuur te geven, zodat ze weer het zelfde bedrag gaan betalen als voorheen. Fijn hè, die trouwe klanten. Ik heb de dame vriendelijk bedankt voor de moeite, maar gezegd dat ze mijn verhuizing niet hoeft door te voeren, omdat ik ga opzeggen en een nieuw abonnement bij een andere provider ga nemen (glasvezel). Mijn vraag of de dienstverlening op het nieuwe adres net zo zou zijn als nu hebben jullie bij deze beantwoord.

Vunzie
18-06-2016

Een hoop geld voor een hoop ellende

Vanaf de overstap is het bijna elke dag ellende met on demand. Het aanbod van Ziggo zelf is al te belachelijk voor woorden voor wat ze maandelijks vragen, dus maar film1 en HBO erbij genomen.

De interface van on demand is ook een lachertje. Niets, maar dan ook NIETS is nuttig ingedeeld. Voordat je iets gevonden hebt om te kijken is de avond al half voorbij.

En dan komt de grootste bron van alle ergernis..... Je bent net lekker aan het kijken en dan is het beeld ineens weg en komt de boodschap dat on demand tijdelijk niet beschikbaar is. Dus opnieuw en jawel.....voor 10 minuten gaat de show verder. Totdat het weer fout gaat.

Als ze daar bij Ziggo nou eens al dat geld zouden stoppen in de kwaliteit in plaats van de aandeelhouders en directie te belonen voor......juist; helemaal niks.....

Het monopolie op de kabel zou vrijgegeven moeten worden. Dat zou voor iedereen een verademing zijn.

Maar ik ben al op zoek naar goede alternatieven. Dan kan ik die arrogante Ziggo kneuzen vaarwel zeggen.

18-06-2016

Verbinding valt weg

Verbinding valt steeds weg, van alles geprobeerd ook met de helpdesk. Moet steeds opnieuw verbinding maken.

Waardeloos echt waardeloos. Jammer dat ik niet veel keus heb in IJmuiden. Maar ga toch over naar Online daarmee had ik tenminste goed bereik wel wat minder snel maar het werkt tenminste.

17-06-2016

Horizonbox slechter dan slecht

maanden lang ergennis met de mediaboxen de ene dag doet ie het en een paar uur later bij over haan naar een andere kanaal dan doet hij het niet. Resetten help soms. Zo ook met de extra box. een woord waardeloos. Met de extra box moet je soms een paar dagen uitzetten dan doe hij een paar uren. Ik heb alle beschrijvingen van ziggo door lopen en ook de topic 's Ook zijn nieuwe kabels geplaatst door een monteur. Ik had voorheen bijna geen probleem gehad in Drenthe.Ik ben verhuisd naar Rotterdam hier begon de ellende.

Samuël

Zeer traag internet!

Dit is gewoon triest dat dit gebeurd. Ongelofelijk veel mensen hebben er last van "traag internet". Ik krijg maar 13/10mb/s van de 150/20mb/s die ik hoor te krijgen. Er was iets van 2 maanden geleden nog iemand langs geweest om het internet te fixen. Hij zei dat alles weer werkte.... Nou niet dus.

Naar mijn mening is dit te triest voor woorden!

(Voor dat mensen gaan reageren dat het aan mijn apparaten of iets ligt of modem/router Nee dat is het niet ik heb het op 10+ apparaten getest en allemaal hetzelfde verhaal.)

Wensing
16-06-2016

Horizon en vaste telefonie een dram

Wij zijn heel lang klant van upc/ziggo. Vanaf het begin van horizon hebben wij deze box in huis, tijd gaat snel maar dan denk ik aan 6 misschien wel 7 jaar. De vaste telefoon loopt vanaf dat moment ook via de horizonbox en vanaf dat moment zijn er geregeld problemen. Problemen die ze heel goed kennen bij upc/ziggo want toen is me al eens verteld dat ze ervan wisten maar dat eraan gewerkt wordt en dat doen ze volgens zeggen nog steeds.

Wat is het probleem als wij gebeld worden kunnen wij iedereen verstaan maar de beller kan ons niet verstaan. Met de box resetten, van de stroom af, is het weer opgelost alleen weet je nooit voor hoelang, 1 uur, 1 dag, 1 week en ja we hebben zelfs een paar maanden geen problemen gehad maar dan ineens ja daar is het weer.

Vorige week was ik het resetten weer zat en voor de zoveelste keer maar weer eens gebeld. Komen ze zoals altijd met het voorstel van een nieuwe box, zo de klant is weer even uit de picture maar dat is al vaker gebeurd en dat was geen oplossing dus nee dat wordt het niet maar uw huidige box staat er al 4 jaar in de nieuwe is dat opgelost. Geen vertrouwen in maar er zou een monteur bijkomen die ook alles ging doormeten. Afspraak op vrijdagmorgen was ik tot half 1 thuis komt de monteur dus om kwart voor 12 geen tijd meer en ja de monteur wist het zeker met een nieuwe box alles opgelost. Ik boos want dat geloofde ik niet en zo zonde van mijn vrije ochtend.

Maar goed box is geleverd, alles opnieuw aangesloten, dat was het probleem niet gisteren werkte het maar helaas vandaag weer problemen met de telefoon.

Dit probleem zit niet in een nieuwe of oude box maar ergens in een of andere kast buiten ons huis maar er is volgens mij niemand bij ziggo die dat wil geloven.

Probleem zou met een nieuwe box apart voor bellen opgelost moeten zijn, dus weer moet ik alles opnieuw gaan nstalleren heb er totaal geen vertrouwen in.

Dus bij deze mensen bij de ziggo na 6 jaar gehannes met hetzelfde probleem ben ik het echt zo ontzettend zat ik geef jullie met deze box die nu gaat komen nog 1 kans maar gevoelsmatig zal mijn volgende telefoontje gaan over het opzeggen van mijn contract.

Dan maar even lastig met verandering van e-mailadres wat tot nu toe de reden was om het nogmaals maar te proberen.

IPhone 6 doet communiceert niet met ziggo router

Zes maanden geleden een Iphone 6 aangeschaft, ziggo was al in huis. Met de bekende routers op de Horizonbox en in de inkomende verdeler van de meterkast.

Bekend euvel dat de horizonbox router uit moet staan om niet met de andere router in gedrang te komen.

Een huishouden met twee tabs, Samsung edge, iphone 4 en iphone 5. Allen geen last van de haperingen van de router, behalve die van mij. een drama, heb maar gewoon de bundel op gemaakt elke maand 4g in je eigen huis...

Uiteraard meerdere keren met Ziggo gebeld, kansloos.

Ben zelf niet heel technisch maar op zolder de oude Linksys router erbij gepakt en deze ertussen geplaatst. En dus verholpen. Antwoordt van Ziggo? Is ons niet bekend meneer ligt aan uw telefoon, ja dag....

Ziggo

Waardeloos service en verbinding

Ik heb sinds de afgelopen 2 maanden Ziggo bij thuis en er is tot nu geen enkele dag geweest waar de internet en TV hebt voor een keer goed gewerkt. Na meer dan 25 euro betalen voor de waardeloos klanten service nummer hebt voor ziggo nog niet gelukt dit probleem met kabels te herstellen. Iedereen die dit leest a.u.b. blijft af van Ziggo. Je betaalt gewoon elke maand voor niks.

Ik stap over volgende maand.

Kimkimkim
16-06-2016

Niks werkt normaal sinds overname ziggo

Al 10 jaar tevreden klant van UPC geweest, sinds de overname van Ziggo niks meer van over ! Bijna Elke avond is de WiFi verschrikkelijk traag ! Horizon box loopt eeuwig vast , elke keer resetten wordt ook vervelend nu ! En nu een email sturen met werkzaamheden :dat je 5 dagen lang last kan hebben van storingen met tv, internet en bellen vanaf 6.00 tot 17:00.

Nu het mooiste het wordt vanaf deze maand ook nog eens duurder ! K ga overstappen deze trouwe kant geeft het op ! Een keer storing oke, maar regelmatig gezeur ! Het is 2016 !

Steven
15-06-2016

Onbeschofte telefonist anderhalf jaar na verhuizing

Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd. In mijn oude huis had ik kabel van UPC. Dit is na mijn verhuizen veranderd in Ziggo. Blijkbaar is de wijziging van mijn verhuizen niet goed doorgekomen, want onlangs werd ik gebeld door Ziggo dat er nog een rekening openstaat. Ik probeerde uit te leggen hoe het zat, maar ik moest het oplossen omdat het nog op mijn naam staat.

Prima, dus ik vroeg wat ik moest doen. Meneer vertelde me dat ik maar in moest loggen op mijnziggo.nl. Ik ben nooit klant geweest bij Ziggo dus ik had geen inlog. Ik heb het uiteindelijk allemaal zelf opgelost (met de bewoners van mijn oude huis), maar de man die mij belde namens Ziggo was zo onbehulpzaam, echt genant. Ik heb dus nooit een abonnement bij Ziggo gehad, maar ik zal dit na deze behandeling ook nooit doen.