Ron
29-08-2020

Giga waardeloos

Overgestapt op Giganet.zou het nooit doen.

Al een week geen internet en Netflix komt in blokjes binnen.

Contact met Ziggo is bijna onmogelijk!

Niet doen, hou je oude Horizon box maar!

Het kan niet waar zijn.

Wanneer je al jaren een vast abonnement hebt, behoudt dat en ga a.u.b. niet over tot een andere vorm van een abonnement, want dan gaat het foutencarrousel beginnen. Je krijgt dan foutieve facturen, je zal uren met de "klantenservice" (zeg maar mensen die, volgens mij, van de "straat" geplukt zijn en op een stoel gezet worden en dan maar wat antwoorden en als zij het niet weten dan hoor je de opmerking: ik moet even een collega hierover benaderen. Na 15 minuten of langer wordt plots de verbinding verbroken en dat is bij mij meerdere keren gebeurd. En dat voor een simpele activatie van een CI+-Module.Ik hoorde een keer van 1 van de medewerkers van de klantenservice dat hij "even" ruggespraak ging houden met de mensen uit India.jaja, daar zitten ze ook!

En dat alles voor een wijziging in mijn abonnement.

Maar ja, weggaan naar een ander? Vrijwel dezelfde problemen, vooral KPN. Ik heb nu nog steeds geen activatie van mijn module vanaf 24 augustus j.l. en tot overmaat van ramp is ook mijn extra module er vanavond ook maar uitgeknald.

Dan was het oude UPC nog beter met de klantenservice. Nee ZIGGO, jullie zullen bij velen kwaad bloed zetten op deze manier. Ik heb een 1 gegeven, maar lager kan niet.

Titia
28-08-2020

Gillend gek van ziggo, we kunnen wel janken

Telefoon abonnement opgezegd, nieuwe Mediabox next en nieuw modem aangevraagd. 2 weken later, ruim 200 belminuten en 11 mensen bij de klantenservice, en een hoop ellende verder. Komt vandaag eindelijk de monteur alles installeren, blijkt het niet mogelijk om het nieuwe modem te installeren, want dat is niet aangemeld. En dat gaat voorlopig ook niet gebeuren, want ze hebben honderden van dat soort gevallen. Dus de monteur heeft alle oude troep (Modem en mediabox) weer uit de terugzenddozen gehaald en teruggezet.

Tv en internet doen het voorlopig dus weer( Netflix en on Demand niet meer).totdat het oude modem wordt afgesloten.En dan moet ik maar weer bellen??

Weer bellen? Eerst maar weer een belbundel bijbestellen dus!

We worden gillend gek van Ziggo. Zelfs een klacht indienen is onmogelijk. Ik zeg skippen dat bedrijf en vergunning intrekken

Berry

Bereikbaarheid Ziggo bij klachten / problemen

Met de komst van de Next box is het er allemaal niet beter op geworden bij Ziggo. De problemen zijn kennelijk zo groot dat de service / klachtenafdeling het niet aan kan en je er telefonisch, per mail en via de chat niet doorheen komt. Tip: bel de verkoopafdeling. Die nemen direct de telefoon op. Zij zullen zeggen dat ze je niet verder kunnen helpen, maar als je ze om de 30 minuten belt, wordt er misschien een keer iemand wakker. De verkoopafdeling bellen met een service probleem gaat ten slotte ten kosten van de verkoop. Het nummer is 030-2097960.

Deny
27-08-2020

Zeer slechte diensten van ZIGGO!

Het is onbeschrijfelijk hoe Ziggo met klanten en alle diensten omgaat! Zolang telefonisch in de wachtrij om vervolgens de lijn in je oor opgehangen te krijgen. Facturen die kloppen niet zowel in de browser als in de ziggo app. Keer op keer aangeven bij personeel van het klantenservice en dan alsnog alle diensten afsluiten en meldcodes op de tv zichtbaar en dat met alle facturen die netjes betaald zijn. ZEEEER AFRADERRRRR walgelijkkk!

Rudolf
26-08-2020

Interne organisatie Ziggo is een puinhoop

Mail Ziggo: Mediabox moest worden vervangen vanwege update software. resultaat: 4 weken geen internet, geen TV en geen telefoon. Vele telefoontjes later, 2 bezoeken van monteurs, 3 nieuwe modems. is vanuit kant Ziggo contract verbroken omdat zij vanwege een ingang gezet proces (o.a. door uitbesteding ICT naar bedrijf India) en di proces niet kunnen onderbreken het probleem niet kunnen oplossen. Hoe is het mogelijk!

Ferry
26-08-2020

Slechte service

Belachelijk slechte service.

We willen opzeggen , 2 x een half uur aan de lijn gehangen , na dat half uur hoor je niks en word de lijn automatisch verbroken.

Bij de derde keer 2x doorverbonden , en vervolgens krijg je te horen dat er een technische storing is en je niet kan opzeggen, en dat je maar weer een keer moet terugbellen op en ander tijdstip.

Kansloze organisatie / bedrijf.

Ook vanaf het begin al problemen met wifi , 2 x een monteur langs geweest , maar nooit opgelost.

Jay
25-08-2020

Ziggo is een naar bedrijf, met tuig als medewerkers

Asociaal volk bij de klantenservice, echt tuig ik hoorde geld terug te krijgen omdat ik te veel had betaald voor internet. Ben al 15 jaar klant bij Ziggo, maar ipv dit in orde voor mij te maken deden ze alles aan om mij niet mijn te veel betaalde geld terug te storten. Van met mij in discussie te gaan tot mij in de wacht zetten en de verbinding te verbreken (iedere keer in of na de wacht, waarschijnlijk hadden ze een aantekening in het systeem gezet om andere medewerkers dit gedrag te laten overnemen). Sneu, triest en een onprofessineel bedrijf.

Eric

Een zeer ellendig bedrijf

Dit bedrijf verdient het werkelijk niet om nog 1 euro te verdienen.

Wat een stelletje onozele stakkers zijn daar aan het werk.

Na eindeloos bellen en uitleggen dat er bij hun een storing zit die schijnbaar volgens internet nog vele ander met mij hebben sturen ze een monteur .

Daar komt de monteur met het IQ van een stoeptegel.

Tja Mijheer het ligt aan de kabel en niet aan ons trket vervolgens alles een beetje uit elkaar en vertrekt als de bliksum met de noorderzon .

Nu ligt het aan de kalbel ja dat we ipv 3 stoorzenders helmaal geen beeld meer hebben en geen telefoon, en probeer ze dan maar eens te bereiken . Veel geluk zou ik zeggen maar vergeefse hoop dus bedenk goed waar ge aan begint met deze ellendige firma

Nicolette

Afgesloten

Ziggo abonnement opgezegd en te vroeg door Ziggo afgesloten. Het duurt 2 min om

je af te sluiten. Volgens Chat gesprek 24 uur wat niet het geval is en vandaag na weer 15 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik te horen dat het herstellen 3 dagen kost. Belachelijk! En een zeer service!

Chabeli
22-08-2020

Geen zenders digitale tv

Al 2 weken geen digitale zenders waarvoor ik betaal en op de site geven ze aan dat er geen storingen zijn. Medewerker heeft ingesproken op de voicemail dat het een storing is in mijn regio en dat ik een sms ontvang als het is opgelost. Ook zou er compensatie komen voor de dagen dat ik geen tv heb. Maar niets van dat alles hoor . Nog geen tv, nog geen compensatie, nog geen sms ontvangen! Altijd ellende bij Ziggo!

Alwin
21-08-2020

Verkeerde box en contract

Problemen met Ziggo zijn gewoon te veel om op te noemen. Zomaar een lopende contract vernieuwen en daarmee de prijs verhogen. Zou een nieuwe box ontvangen maar krijg een oude. Ga zo maar door.

Dunja
21-08-2020

Slechte service.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker heeft een ander antwoord. Opzeggen is lastig en duurt enorm. WHY?!

Heel vervelend. slecht bedrijf

Maarten
20-08-2020

Waardeloos in verbindingen!, waardeloos in service, ik gooi ziggo eruit, helemaal klaar mee, wel betalen maar internet met vlagen, als ik zo zou betalen krijg ik direct boete.

Joost
20-08-2020

Ziggo en communiceren zijn twee werelden.

Telefonisch contact gehad aangezien ik na het doorspitten van de Ziggo website wat aanvullende vragen had over een aankomende verhuizing. Duidelijk aangegeven dat de verhuisdatum nog niet vaststaat en ik enkel informatie zocht. Na een warrig gesprek met een persoon die niet echt veel kon melden aangegeven dat ik weer zou bellen op het moment dat ik de verhuisdatum weet en dan de verhuizing zou doorgeven. Een dag later twee emails van Ziggo waarin staat dat mijn vaste tefoonnummer per direct is opgeheven en in de tweede email geeft men aan dat ik een duur abonnement met extra's besteld zou hebben. Wederom bellen dat dit absoluut niet klopt ( ik heb niets besteld enof opgezegd), na lang praten en wachten wordt de verbinding gewoon verbroken. Resultaat: op dit moment geen vaste telefoonlijn meer. Zeer onprofessioneel bedrijf. Op mijn nieuwe adres straks maar een andere (betrouwbare) provider zoeken.

Vage klantenservice

Bij een storing op de media box wordt je maar rond geleid op de site als er geen standaard oplossing is.

Kom steeds bij de zelfde pagina uit.geen oplossing!

geen online chat b.v. waardeloos.

Ik ga weg.

Mark
20-08-2020

Ziggo dekt zich in met eigen Corona beleid

Ziggo klantenservice geeft aan dat er geen monteurs worden ingezet tijdens deze Corona periode. Ik heb wat problemen met de randapparatuur. In de wacht stelde ik mijzelf de vraag. hoe doen ze dat met nieuwe klanten. Nou die worden gewoon geholpen was het antwoord. Echter loopt een monteur toch dezelfde risico’s bij mij dan bij iemand anders?! Het zelf installeren was niet mogelijk, het onderdeel opsturen was niet mogelijk! Lastig lastig. ik snap de uitdagingen in deze tijd maar geef gewoon een antwoord en doe net alsof je iets geeft om je klanten. Echt belachelijk!

Sabine

Na 4 maanden nog geen installatie

We werden overtuigend door Sales benaderd dat we een aansluitpunt zouden hebben en de aanvraag en opzegging Tele 2 werd in juni in gang gezet. We zouden pakket in 15 min moeten kunnen installeren en dat moest binnen 2 weken. Bleken we geen aansluitpunt te hebben! na heel veel wachtrijen en telefoontjes klantenservice waar ik geduldig bleef, werd 5 x door de klantenservice die niet snapte wat ze hiermee aan moesten de verbinding gewoon verbroken! Monteur gekomen: geen aansluitpunt idd moet hele verbouwing en aannemer bij komen, gebeurd in oktober. Maar Ziggo heeft wel gewoon per vandaag (19-8) ons contract met huidige provider opgezegd! we zitten nu dus zonder internet terwijl we online les geven (beide docent) en onze zoon ook voor school afhankelijk is van wifi! 4,5 uur aan de telefoon gehangen; geen hulp. Chatten met medewerkers die met spelfouten antwoorden en verkeerde info geven. DRAMA nooit meer ZIGGO!

Marien
19-08-2020

Het gokkantoor is nu geopend.

Het is goed voor mijn conditie dat ik zo’n tien keer per dag naar de meterkast loop om de Connectbox te herstarten. Verder is het een leuk Gokspelletje : doetiehetweldoetiehetniet.

Dit was het positieve nieuws.

Nu het andere.

Ik heb besloten Ziggo de deur uit te doen met nu en twee maanden. Moet eerst mijn contacten de gelegenheid geven om te wennen aan mijn nieuwe e-mailadres. Ongelooflijk wat een prutproduct mbt internet! Kennelijk denkt men bij Ziggo dat iedereen zeeën van tijd heeft om het internet werkende te houden via online instructies. De helpdesk doet ook maar wat, twee keer op afstand mijn modem gereset, totaal geen verbetering. De hardware en/of de infrastructuur is gewoon ontoereikend. Een Ziggo insider vertelde mij ooit dat alles gewoon via glasvezel wordt gestreamd naar lokale verdeelstations, en vandaaruit via de kabel. Mijn advies gooi die kabel er dan snel uit, want via glasvezel nooit - ik zeg nooooooooit - een enkel probleem met internet gehad. Ik heb me ooit laten verleiden door de tv pakketten Van Ziggo om over te stappen. Spijt als haren op mijn hoofd.

Pffff, ik zou wel eens als een vlieg in de kantoren van ziggo rond willen vliegen. Zo nieuwsgierig hoe het daar functioneert.

Kaj

Klantenservice ronduit belachelijk

Nieuwe mediabox besteld, foutcode 1110, een fout aan de kant van het ziggo systeem vernemen we na online chatten, zou 1 dag duren dan is het aangepast.

Enkele dagen later. niks. Weer chatten. Ja duurt maximaal 5 werkdagen de andere afdeling moet dit oppakken.

En natuurlijk weer niks, weer chatten en het wordt opgelost morgen wordt er terug gebeld of het verholpen is.

Natuurlijk niet gebeld. 1 week later toch maar weer gaan bellen. Zodra er iemand aan de lijn is wordt er weer verwezen naar de beruchte ''andere afdeling''. Na 10 minuten in de wacht wordt de verbinding gewoon verbroken!

Meteen nieuwe poging , hoewel mijn bereik optimaal was, is de persoon aan de andere kant bijna niet te verstaan ( ze gebruiken hun eigen internet voor het callcenter vermoed ik).

Geconcludeerd dat de mediabox niet goed in het systeem staat en dat dit 3 weken duurt!

Vervolgens digitale tv als tijdelijke oplossing gekregen maar halverwege de hulp procedure is de helpdesk zo slecht te verstaan dat ze zegt ik bel wel even opnieuw, ik bel zo terug.

En natuurlijk nooit meer iets gehoord. Mijn god.