Chabeli
22-08-2020

Geen zenders digitale tv

Al 2 weken geen digitale zenders waarvoor ik betaal en op de site geven ze aan dat er geen storingen zijn. Medewerker heeft ingesproken op de voicemail dat het een storing is in mijn regio en dat ik een sms ontvang als het is opgelost. Ook zou er compensatie komen voor de dagen dat ik geen tv heb. Maar niets van dat alles hoor . Nog geen tv, nog geen compensatie, nog geen sms ontvangen! Altijd ellende bij Ziggo!

Alwin
21-08-2020

Verkeerde box en contract

Problemen met Ziggo zijn gewoon te veel om op te noemen. Zomaar een lopende contract vernieuwen en daarmee de prijs verhogen. Zou een nieuwe box ontvangen maar krijg een oude. Ga zo maar door.

Dunja
21-08-2020

Slechte service.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker heeft een ander antwoord. Opzeggen is lastig en duurt enorm. WHY?!

Heel vervelend. slecht bedrijf

Maarten
20-08-2020

Waardeloos in verbindingen!, waardeloos in service, ik gooi ziggo eruit, helemaal klaar mee, wel betalen maar internet met vlagen, als ik zo zou betalen krijg ik direct boete.

Joost
20-08-2020

Ziggo en communiceren zijn twee werelden.

Telefonisch contact gehad aangezien ik na het doorspitten van de Ziggo website wat aanvullende vragen had over een aankomende verhuizing. Duidelijk aangegeven dat de verhuisdatum nog niet vaststaat en ik enkel informatie zocht. Na een warrig gesprek met een persoon die niet echt veel kon melden aangegeven dat ik weer zou bellen op het moment dat ik de verhuisdatum weet en dan de verhuizing zou doorgeven. Een dag later twee emails van Ziggo waarin staat dat mijn vaste tefoonnummer per direct is opgeheven en in de tweede email geeft men aan dat ik een duur abonnement met extra's besteld zou hebben. Wederom bellen dat dit absoluut niet klopt ( ik heb niets besteld enof opgezegd), na lang praten en wachten wordt de verbinding gewoon verbroken. Resultaat: op dit moment geen vaste telefoonlijn meer. Zeer onprofessioneel bedrijf. Op mijn nieuwe adres straks maar een andere (betrouwbare) provider zoeken.

Vage klantenservice

Bij een storing op de media box wordt je maar rond geleid op de site als er geen standaard oplossing is.

Kom steeds bij de zelfde pagina uit.geen oplossing!

geen online chat b.v. waardeloos.

Ik ga weg.

20-08-2020

Ziggo dekt zich in met eigen Corona beleid

Ziggo klantenservice geeft aan dat er geen monteurs worden ingezet tijdens deze Corona periode. Ik heb wat problemen met de randapparatuur. In de wacht stelde ik mijzelf de vraag. hoe doen ze dat met nieuwe klanten. Nou die worden gewoon geholpen was het antwoord. Echter loopt een monteur toch dezelfde risico’s bij mij dan bij iemand anders?! Het zelf installeren was niet mogelijk, het onderdeel opsturen was niet mogelijk! Lastig lastig. ik snap de uitdagingen in deze tijd maar geef gewoon een antwoord en doe net alsof je iets geeft om je klanten. Echt belachelijk!

Sabine

Na 4 maanden nog geen installatie

We werden overtuigend door Sales benaderd dat we een aansluitpunt zouden hebben en de aanvraag en opzegging Tele 2 werd in juni in gang gezet. We zouden pakket in 15 min moeten kunnen installeren en dat moest binnen 2 weken. Bleken we geen aansluitpunt te hebben! na heel veel wachtrijen en telefoontjes klantenservice waar ik geduldig bleef, werd 5 x door de klantenservice die niet snapte wat ze hiermee aan moesten de verbinding gewoon verbroken! Monteur gekomen: geen aansluitpunt idd moet hele verbouwing en aannemer bij komen, gebeurd in oktober. Maar Ziggo heeft wel gewoon per vandaag (19-8) ons contract met huidige provider opgezegd! we zitten nu dus zonder internet terwijl we online les geven (beide docent) en onze zoon ook voor school afhankelijk is van wifi! 4,5 uur aan de telefoon gehangen; geen hulp. Chatten met medewerkers die met spelfouten antwoorden en verkeerde info geven. DRAMA nooit meer ZIGGO!

Marien
19-08-2020

Het gokkantoor is nu geopend.

Het is goed voor mijn conditie dat ik zo’n tien keer per dag naar de meterkast loop om de Connectbox te herstarten. Verder is het een leuk Gokspelletje : doetiehetweldoetiehetniet.

Dit was het positieve nieuws.

Nu het andere.

Ik heb besloten Ziggo de deur uit te doen met nu en twee maanden. Moet eerst mijn contacten de gelegenheid geven om te wennen aan mijn nieuwe e-mailadres. Ongelooflijk wat een prutproduct mbt internet! Kennelijk denkt men bij Ziggo dat iedereen zeeën van tijd heeft om het internet werkende te houden via online instructies. De helpdesk doet ook maar wat, twee keer op afstand mijn modem gereset, totaal geen verbetering. De hardware en/of de infrastructuur is gewoon ontoereikend. Een Ziggo insider vertelde mij ooit dat alles gewoon via glasvezel wordt gestreamd naar lokale verdeelstations, en vandaaruit via de kabel. Mijn advies gooi die kabel er dan snel uit, want via glasvezel nooit - ik zeg nooooooooit - een enkel probleem met internet gehad. Ik heb me ooit laten verleiden door de tv pakketten Van Ziggo om over te stappen. Spijt als haren op mijn hoofd.

Pffff, ik zou wel eens als een vlieg in de kantoren van ziggo rond willen vliegen. Zo nieuwsgierig hoe het daar functioneert.

Kaj

Klantenservice ronduit belachelijk

Nieuwe mediabox besteld, foutcode 1110, een fout aan de kant van het ziggo systeem vernemen we na online chatten, zou 1 dag duren dan is het aangepast.

Enkele dagen later. niks. Weer chatten. Ja duurt maximaal 5 werkdagen de andere afdeling moet dit oppakken.

En natuurlijk weer niks, weer chatten en het wordt opgelost morgen wordt er terug gebeld of het verholpen is.

Natuurlijk niet gebeld. 1 week later toch maar weer gaan bellen. Zodra er iemand aan de lijn is wordt er weer verwezen naar de beruchte ''andere afdeling''. Na 10 minuten in de wacht wordt de verbinding gewoon verbroken!

Meteen nieuwe poging , hoewel mijn bereik optimaal was, is de persoon aan de andere kant bijna niet te verstaan ( ze gebruiken hun eigen internet voor het callcenter vermoed ik).

Geconcludeerd dat de mediabox niet goed in het systeem staat en dat dit 3 weken duurt!

Vervolgens digitale tv als tijdelijke oplossing gekregen maar halverwege de hulp procedure is de helpdesk zo slecht te verstaan dat ze zegt ik bel wel even opnieuw, ik bel zo terug.

En natuurlijk nooit meer iets gehoord. Mijn god.

Truus

Wat een waardeloos bedrijf

Altijd problemen met internet, zo traag als een luis op een teerton! Blokkende tv. Altijd beloftes dat alles beter en sneller wordt, maar daar merk je nooit wat van. Als nieuwe klant, beloven ze je 3 nieuwe wifi boosters (als ziggo zo geweldig is, vraag ik me af waarom je die dan nodig hebt, maar goed) en als jarenlange klant krijg je niks. Ja weer een hogere rekening. Wat is wel een goede provider?

Jean-Pierre
18-08-2020

Regelmatig uitval internet en onbeschofte klantenservice

Regelmatige uitval van internet. Drie monteurs verder, alles kabels, connectoren, connectbox 2x, nieuwe router, filter, geen verbetering van het internet. Storingslijst uit de netwerk historie van het modem geeft lange lijst met storingen.

Als je de klantenservice belt, dan wordt je behandeld alsof je een leek bent. Als de persoon met Limburgs accent in de database had gekeken, of mijn verhaal zou laten vertellen dan wist hij hoeveel al aan het probleem was gewerkt. Hij liet me niet uitpraten maar probeerde zijn lijstje af te werken. Opstarten van router, modem leid tot niets, maar hij hing op.

Ik ga denk ik maar ophangen.

Vervanging mediabox next

We moesten onze extra mediabox vervangen, door navraag gedaan was het allemaal geen probleem. Want ik heb geen coaxkabel boven maar dat kon allemaal! niet dus. Heb de service afdeling aan de telefoon gehad maar hadden weinig kennis van zaken. Dus had ik om een monteur gevraagd maar dat was niet nodig, omdat dat toch niet ging lukken met het aansluiten. Had mijn telefoon nog niet opgehangen maar de mail was al binnen dat het opgezegd was. Ik vindt dit echt te belachelijk voor woorden en dat als trouwe klant.

Michiel

Onbeschofte klantenservice

Ik loop er tegen aan dat ruim 2 jaar de TV ontvangst steeds meer stoort. Na diverse monteurs is er een nieuwe kabel aangelegd, maar deze is (nog) niet aangesloten door Ziggo. Geen idee waarom, maar de monteur zij da ik hiervoor bij Ziggo klantenservice moest zijn. Bij het uitleggen van het probleem zij desbetreffende medewerker dat ik bij aannemer moest zijn. Toen ik zei sorry, maar ik heb een contract met Ziggo zie de medewerkster ik ga hier verder niet over met u in discussie en gooide de hoorn op de haak.

17-08-2020

Ziggo en internet pffff

Dinsdag gebeld met klantenservice van ziggo dat ik al heel lang slecht internet heb het antwoord van de telefoniste was dat je dat bij elke provider hebt als je 2 meter van je modem staat wordt internet al minder ???dus ik zeg mijn internet radio valt ook een paar keer per dag uit haar antwoord was ????dan heeft u zeker een telefoon van het zelfde merk als de radio dat schijn ook de boosdoener te zijn ????toen heb ik maar opgehangen dus ga ik nu maar overstappen naar t mobile ????

Maarten
17-08-2020

Machtmisbruik

Door de achterlijke monopolie van Ziggo doen ze wat ze willen. De prijzen zijn achterlijk duur als er een storing is (wat regelmatig gebeurd) doen ze niet echt hun best om het op te lossen. Reductie van de uren en soms dagen dat je geen internet hebt kun je vergeten en dan als je ze belt en ze eindelijk eens aan de lijn krijgt zeggen ze doodleuk dat ik ook ziggo kan opzeggen. What the hell is dit voor een waardeloos bedrijf. Waarom worden ze zo beschermt door Brussel?

Nick

Waardeloze klantenservice

Een week geleden een monteur besteld en vandaag 6 uur zitten wachten en niet gekomen.

Gebeld naar de klantenservice en zeggen ze dat deze niet is ingepland, maar over een werk kan er wel een komen.Als ik niet thuis zou zijn brengen ze wel de voorrijkosten in rekening maar andersom krijg je niks. Er is ook geen mogelijk om iemand anders aan de telefoon te krijgen want ze geven helemaal niks om hun klanten.

Ik zit zonder internet en ik moet maar gewoon nog een week wachten op een monteur.

Waardeloos bedrijf. Snel op zoek naar een andere provider.

Twan

Incompetente klantenservice ziggo

Incompetente klantenservice die eigen mening blijft vol houden en niet open staat voor klant

David

Ziggo - drama

Wat een slechte klantenservice is dit zeg.

Ziggo, zoek het lekker uit.

Ik ga ergens anders geen!

Mientje
13-08-2020

Ziggo ? Nooit weer

Heb een Horizon en een extra mediabox. Krijg dn een bericht dat vanaf october de mediabox extra buiten werking gezet wordt.vraag om een oplossing. Zeg zeer nadrukkelijk dat een bekabeing met coax absoluut onmogelijk is. Geen punt vogens medewerker. Omdat de Horizon ook stopt stuur ik zonder extra kosten de medibox next en de next extra. Wat blijkt voor de next extra moet een coax bekabeling aan gelegd.Dus gebeld dat de next niet bruikbaar is. Ondertussen de next ( 4 dagen na ontvangst ) weer terug gestuurd. Wat blijkt. Mijn abonnemet met horizon is zonder mijn toestemming omgezet naar een abonnement met de next boxen. Kom dan tot de ontdekking dat ik via tv slechts de ned. Publieke zenders kan ontvangen. Weer gebeld en kreeg als antwoord dat ik de next boxen nog steeds in mijn bezit heb gehouden en daarom mijn abonnement naar een next abonnement is omgezet. Natabene 4 dagen nadat zij aan mij verzonden waren. Inmiddels al een stuk of 10 personen van klantenservice gesproken die allen andere uitleg van problematiek gegeven hebben en niet eensuidende oplossingen hebben aan gekondigd. Ondertussen niets wijzer. Dus nu besluit tot een andere provider. Ziggo? Nooit weer.