René
04-03-2020

Een verademing dat je iemand van klantenservice te spreken krijgt

Jarenlang klant geweest bij T-Mobile voor internet, televisie, telefonie. Een zeer instabiele installatie (glasvezel) waarover talloze keren is gecorrespondeerd.

Per eind januari opgezegd en klant geworden bij Ziggo. Hoewel de opstart (technisch) niet geheel vlekkeloos, het voelt als een warm bad!

Wat rustgevend dat er een luisterend oor is en dat je professioneel naar een oplossing wordt geleid.

Citta
03-03-2020

Slecht bedrijf met een asociale klantenservice!

Al 3x een monteur over de vloer gehad en elke keer hoor ik hetzelfde verhaal. Het ligt aan de bekabeling en aan de hotspots in huis die niet connecten met de mediabox. Ik heb een smart tv waarop alle apps het goed doen en ik ook op mijn telefoon overall in huis goede wifi heb omdat ik heb geinvesteerd in goede kwaliteit hotspots. Meerdere keren gebeld met Ziggo en al meerder keren te horen gekregen dat er een fout zit in verschillende mediaboxen. Bij het laatste gesprek heb ik gevraagd of het een optie zou zijn om een nieuwe mediabox te plaatsen om het problem op te lossen. De monteur zou langs komen met een nieuwe mediabox maaarrrrr je raad het al de monteur kwam langs zonder mediabox en het lag wederom om de bekabeling. Na een korstondig hoogtepunt van de mediabox: hij werkte precies 2 uur. Doet de mediabox het nu weer niet. Klaar met Ziggo, hoe kom ik ervanaf! Nog een half jaar uitzingen zonder behoorlijk tv kijken, opnemen, tv-gids kijken etc etc allemaal niet mogelijk. :(

Auke

Geen vaste IP-adressen meer

Door een eigen domme fout had ik een nieuw abonnement aangevraagd en (en dat hoort natuurlijk niet) direct viel mijn internetverbinding weg. Het bleek dat de mij toegewezen vaste ip-adressen waren ingetrokken. Ik heb direct gebeld en men vertelde mij dat dat het nieuwe beleid is. Vaste IP-adressen worden alleen nog aan een MKB-abonnement toegewezen. Maaaarrrr.ik kreeg Mirte (of Mirthe) aan de lijn en jongens, wat heeft die haar uiterste best gedaan om alles weer te herstellen naar de oude situatie. Het heeft even geduurd maar Mirt(h)e heeft er in haar niets ontziende gedrevenheid en buitengewone vriendelijkheid voor gezorgd dat alles weer goed kwam. Meid, je bent een topper. AJH

Yk
03-03-2020

Ziggo has the worst Service personal ever!

Ziggo has the worst Service personal ever!

I called last week to only change my address, the guy on the phone told me everything was fine and in 1-3 days i'll be able to get my WIFI at my new location and a engineer will also be there to remove the old KPN Connection to add the new Ziggo unite in the house. A week later, still no internet, when i call i keep hearing, 'yes, something went wrong, but call again tomorrow and we will send a engineer over to your house to fix it' or 'we don't see your new address in our system, what is your old one?' or even 'we see your a new client, so it will take longer(while I've been with ziggo for almost 4 years now).' while it was only suppose to take 1-3 days. I've been calling almost everyday(for a week now), trying to find out what is wrong, and why is one address change, taking so long. at this moment 2 college closed the phone in my ear without explaining, the other 2-3 colleagues that i've spoken to doesn't even know what is going on. basically no one knows why it's taking so long. every time i hear a different story. i told them, if tomorrow my Internet Bundle is not activated and/or the engineer does not fix my Ziggo connection, they can remove my contract. this is the worst service provider i've ever had in holland.

-you know who i am.

Jelle

Telefoon opgehangen door ziggo

Zeer slecht ze hangen gewoon de telefoon op als je boos wordt dan kunnen ze niks goed uitleggen ze doen geen moeite verder voor je had ook gezegd dat ik naar een ander ging zeggen ze gewoon dat kan ook enz

Boyan
29-02-2020

Slechtste wifi ooit

De wifi van ziggo is de slechtste ooit,ik schrijf deze ervaring op 4g.

NOOIT bij ziggo kopen

Roy
29-02-2020

Eerlijk is eerlijk

In 2016 onze mediabox opgestuurd ivm verhuizing Er was hiervoor automatisch een borg afgeschreven van 363 euro.

Pas in 2020 heb ik ontdekt dat ik mijn borg nooit retour had ontvangen, het verzendbewijs naar Ziggo klantenservice gestuurd en ondanks dat het bij post nl niet meer te achterhalen was of de media box echt ooit bij Ziggo was aangekomen, hebben ze het geld netjes retour gestort op mijn rekening.

Dat is natuurlijk ook wel verdient, maar ze hebben er niet moeilijk over gedaan en het echt klantvriendelijk aangepakt door het geld netjes terug te storten op mijn rekening.

Gerard

15 boxen in 5 jaar

Eerst was ik upc klant en daarna dus van ziggo.,al 20 jaar dus.

In totaal heb ik "zeker"15 mediaboxen gehad.,iedere keer van die opgelapte troep die niet doet wat het moet doen.

De gemiddelde levensduur is bij mij ongeveer 1/2 jaar.,dan kun je weer in de telefoon klimmen (u kent waarschijnlijk de klantenservice ook.,neem maar een middagje vrij.

Dan proberen ze een monteur langs te sturen.

Zeggen ze doodleuk (net zo leuk als een dood kind) dat ik ook een "beter"abonnement kan nemen!.,ik betaal verdorie al meer als e90,. P/mnd.

Goed.,komt er wééér een "nieuwe"horizon box.,deze keer na één week al kapot.,we gaan weer aan de gang.

Waar ze ook een handje van hebben "en wees daarop voorbereid!".

Je moet de oude ziggo boxen terugsturen (kunnen ze er weer anderen mee lastig gaan vallen).,"bewaar het bonnetje dat u dat ook werkelijk gedaan hebt!".,ze bellen botweg een half jaar nadat je dat gedaan hebt en vragen om het bewijs dat u het verzonden hebt.,heb je dat niet meer?., betaalt u meer als e400,. Zonder mankeren.

Om het leesbaar te houden bespaar ik u mijn klachten over hun wifi en internet.

Bas
28-02-2020

Hoofdprijs voor- en lak aan trouwe klanten

Ik ben al trouwe klant vanaf Home.nl (15+ jaar of zo?). Neem alles af bij Ziggo: telefonie, tv en medium-snel internet.

Dan doet zicht het probleem voor dat mijn horizonbox hapert en stottert (schijnbaar een veel voorkomend probleem). Ziggo is al bezig deze uit te faseren, voor een nieuwe en beter model. De enige manier om weer normaal tv te kunnen kijken volgens de "klantenservice".opwaarderen naar de snelste variant internet (a 20 euro extra per maand) en dan ook nog eens eenmalig 20 euro mogen lappen voor installatie, terwijl je dat zelf moet doen.

Gefrustreerd? Wat denk je zelf: als nieuwe klant krijg je doodleuk 5 maanden lang 40 euro korting, als bestaande klant helemaal niets :(

Het is dat ik mijn oude email-adres nog nodig heb en daarom niet over wil stappen, maar een dezer dagen is zelfs dat niet meer genoeg reden om dit allemaal nog te pikken.

Rob

Tenenkrommende klantenservice

Ziggo heeft het van UPC over genomen, wat een klantenservice, echt niet te beschrijven. Al typend voel ik mijn hartslag omhoog gaan. Probeer ze maar eens te bereiken. heb je ze eenmaal aan de lijn probeer het probleem maar een uit te leggen, alsof je doorverbonden bent met een afdeling dementie. terugkoppeling? nooit van gehoord. meedenken in oplossingen? nooit van gehoord. Beloftes nakomen? tuurlijk niet. het meest frustrerende is dat je helemaal niets kan beginnen. niemand die wakker ligt als je zegt als klant weg te gaan. geen poot om op te staan. nou zodra de glasvezel er ligt ben ik weg. met rook op de banden. Ziggo is het meest irritante bedrijf wat er is, ze hebben dat gedeelte van UPC meegenomen. SCHANDE!

Teun
28-02-2020

De klant heeft het altijd gedaan

Erbarmelijk internet en het wordt iedere keer glashard ontkend. Down detector geeft week in, week uit hetzelfde rampzalige plaatje te zien. Er is onvoldoende capaciteit op het netwerk, maar Ziggo blijft maar steeds duurdere pakketen aanbieden die het vervolgens niet doen.

Eddy

Waardelooze Wifi

Mijn ervaring is zo dikke waardeloos met Ziggo

heb al menigmaal een monteur gehad, maar steeds is er weer wat nieuws , de wifi werkt voor geen meter , valt steeds weg ,, ik heb mijn tv , playstation en mijn laptop met een kabel verbonden met de modem om te kunnen internetten , en dan nog laat de snelheid vaak te wensen over

ik ben nog een maand lid dan zit mijn contract er op en ben ik pleite ,, Ziggo heeft een waardeloze router waar de wifi steeds van wegvalt , zit je te internetten moet je om de drie pagina's een netwerk controle uitvoeren

ik zit vaak met de laptop bij andere in het mooie groningen , dus niet bij de ziggo, prima en stabiel internet ,

ziggo fucks

Harry

Regelmatig internetstoringen

Ben ook al tien jaar klant van ziggo. Die Horizonbox hadden ze inderdaad nooit moeten leveren. Tien minuten wachten voordat je TV kunt kijken . En de laatste maanden valt dagelijks het internet uit, meerdere keren per dag. Ik heb gehoord dat KPN veel betrouwbaarder is. Misschien tijd om over te stappen.

Wouter

Wat een slechte service

Monteurs die niet op komen dagen. Hele klanten service is een groot kastje-naar-de-muur-verhaal.

Vervelend bedrijf.

Jelmer

Ze bellen me elke week

Elke week bellen ze je als je ooit klant bent geweest en aangeeft je niet meer gebeld wilt worden en in het belme niet register staat , ik ben er met boosheid weggegaan.

nooit meer ziggo, je komt er niet vanaf.

Ak
24-02-2020

Kan geen klant worden

Ik ben een aantal keren gebeld om onze ziggo tv uit te breiden naar alles in één. Zakelijk dus ook. Zou superservice moeten zijn. Binnen 24 uur zou ik een mail krijgen om overstapservice te bevestigen, met alle nodige gegevens. 3 dagen later nog geen mail. Ik heb toen ziggo gebeld waarbij aanvankelijk bleek dat er niets in het systeem stond.)zou door een of ander extern bedrijf telefonisch zijn geregeld. Even later stond er toch een max. abonnement aangevraagd in het systeem van Ziggo, maar dat had ik aan de telefoon helemaal niet afgesproken. Alles opnieuw dus weer erin gezet, waarna er een email zou volgen binnen 24 uur. Niet dus. Ik 2 dagen later weer gebeld, waarbij bleek dat er niets in het systeem stond. Weer alles opnieuw opgegeven, waarna ik twee dagen later gebeld zou worden, omdat de dame aan het einde van haar dienst zat en het systeem van omzetting naar mijn huidige provider te traag was. Dat zou dus vandaag zijn. Helaas niemand tot 16.45 uur gebeld. Ik zelf weer bellen, maar betreffende persoon was afwezig, maar wel een meneer die ik woensdag had gesproken en die me een prijs en alles had doorgegeven, maar waar ook verder niets van was terechtgekomen in het beruchte ziggo/systeem. Deze meneer zou me direct gaan terug bellen. Helaas 90 minuten later maar weer gebeld met ziggo en weer een ander aan de lijn gekregen die alles weer doornam en opnieuw invoerde, maar met een veel hogere prijs kwam opdraven voor hetzelfde. Het begon vorige week met 3 maanden gratis en daarna voor 52 euro p/maand ex btw., terwijl 3 dagen geleden dit 54 euro was met 3 maanden gratis en nu was het met slechts 2 maanden gratis korting, ook nog eens 55,50 euro per maand voor hetzelfde zakelijke abonnement. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in, en het lijkt erop dat Ziggo helemaal geen klanten meer wil.

Stefanie
24-02-2020

Al twee weken bezig ik raak overspannen

Net verhuisd en al twee weken Ziggo achter de kont aan bellen.Niemand heeft verstand van de producten.Nog steeds werkt t niet.Als er een monteur komt mag ik weer 50 euro dokken.Ik voel me overspannen

Martin

Altijd wat!

De troep werkt gewoon niet altijd, en dat moet wel! want ik betaal ook altijd. En dan die arrogante klantenservice met hun domme opmerkingen over het zal wel aan uw kabels liggen, en u moet de monteur komen en die komt tussen die en die tijd op die dag, dus zorg maar dat u thuis bent, de service van ziggo is zwaar kut. Als de boel normaal zou werken dan zou het prima zijn overigens

Jeffrey

Slome, slechte wifi

Valt steeds weg. is vaak nogal traag en werkt niet goed.

Bob

Onbegrijpelijk

Al 7 jaar klant bij een bedrijf die niet leveren wat zij aanbieden en het probleem bij de klant leggen. Ik had geen andere keuze mbt het kiezen van een provider maar nu ik die heb is de keuze snel gemaakt. GEEN ZIGGO!

De horizon box loopt constant vast en is super traag! Ziggo stuurt direct een monteur, die je als klant zelf moet betalen, wat vervolgens niet helpt. Dat weet ziggo zelf ook want de box werkt gewoon niet goed. Echter zullen zij dat niet toegeven en blijven zij in gebreken ten aanzien van de klant. Na jaren klant te zijn geweest laat Ziggo je gewoon in de kou staan.

Het bespottelijk dat een bedrijf hier mee weg kan komen.