28-02-2020

Tenenkrommende klantenservice

Ziggo heeft het van UPC over genomen, wat een klantenservice, echt niet te beschrijven. Al typend voel ik mijn hartslag omhoog gaan. Probeer ze maar eens te bereiken. heb je ze eenmaal aan de lijn probeer het probleem maar een uit te leggen, alsof je doorverbonden bent met een afdeling dementie. terugkoppeling? nooit van gehoord. meedenken in oplossingen? nooit van gehoord. Beloftes nakomen? tuurlijk niet. het meest frustrerende is dat je helemaal niets kan beginnen. niemand die wakker ligt als je zegt als klant weg te gaan. geen poot om op te staan. nou zodra de glasvezel er ligt ben ik weg. met rook op de banden. Ziggo is het meest irritante bedrijf wat er is, ze hebben dat gedeelte van UPC meegenomen. SCHANDE!

Teun
28-02-2020

De klant heeft het altijd gedaan

Erbarmelijk internet en het wordt iedere keer glashard ontkend. Down detector geeft week in, week uit hetzelfde rampzalige plaatje te zien. Er is onvoldoende capaciteit op het netwerk, maar Ziggo blijft maar steeds duurdere pakketen aanbieden die het vervolgens niet doen.

Eddy

Waardelooze Wifi

Mijn ervaring is zo dikke waardeloos met Ziggo

heb al menigmaal een monteur gehad, maar steeds is er weer wat nieuws , de wifi werkt voor geen meter , valt steeds weg ,, ik heb mijn tv , playstation en mijn laptop met een kabel verbonden met de modem om te kunnen internetten , en dan nog laat de snelheid vaak te wensen over

ik ben nog een maand lid dan zit mijn contract er op en ben ik pleite ,, Ziggo heeft een waardeloze router waar de wifi steeds van wegvalt , zit je te internetten moet je om de drie pagina's een netwerk controle uitvoeren

ik zit vaak met de laptop bij andere in het mooie groningen , dus niet bij de ziggo, prima en stabiel internet ,

ziggo fucks

Harry

Regelmatig internetstoringen

Ben ook al tien jaar klant van ziggo. Die Horizonbox hadden ze inderdaad nooit moeten leveren. Tien minuten wachten voordat je TV kunt kijken . En de laatste maanden valt dagelijks het internet uit, meerdere keren per dag. Ik heb gehoord dat KPN veel betrouwbaarder is. Misschien tijd om over te stappen.

Wouter

Wat een slechte service

Monteurs die niet op komen dagen. Hele klanten service is een groot kastje-naar-de-muur-verhaal.

Vervelend bedrijf.

Jelmer

Ze bellen me elke week

Elke week bellen ze je als je ooit klant bent geweest en aangeeft je niet meer gebeld wilt worden en in het belme niet register staat , ik ben er met boosheid weggegaan.

nooit meer ziggo, je komt er niet vanaf.

Ak
24-02-2020

Kan geen klant worden

Ik ben een aantal keren gebeld om onze ziggo tv uit te breiden naar alles in één. Zakelijk dus ook. Zou superservice moeten zijn. Binnen 24 uur zou ik een mail krijgen om overstapservice te bevestigen, met alle nodige gegevens. 3 dagen later nog geen mail. Ik heb toen ziggo gebeld waarbij aanvankelijk bleek dat er niets in het systeem stond.)zou door een of ander extern bedrijf telefonisch zijn geregeld. Even later stond er toch een max. abonnement aangevraagd in het systeem van Ziggo, maar dat had ik aan de telefoon helemaal niet afgesproken. Alles opnieuw dus weer erin gezet, waarna er een email zou volgen binnen 24 uur. Niet dus. Ik 2 dagen later weer gebeld, waarbij bleek dat er niets in het systeem stond. Weer alles opnieuw opgegeven, waarna ik twee dagen later gebeld zou worden, omdat de dame aan het einde van haar dienst zat en het systeem van omzetting naar mijn huidige provider te traag was. Dat zou dus vandaag zijn. Helaas niemand tot 16.45 uur gebeld. Ik zelf weer bellen, maar betreffende persoon was afwezig, maar wel een meneer die ik woensdag had gesproken en die me een prijs en alles had doorgegeven, maar waar ook verder niets van was terechtgekomen in het beruchte ziggo/systeem. Deze meneer zou me direct gaan terug bellen. Helaas 90 minuten later maar weer gebeld met ziggo en weer een ander aan de lijn gekregen die alles weer doornam en opnieuw invoerde, maar met een veel hogere prijs kwam opdraven voor hetzelfde. Het begon vorige week met 3 maanden gratis en daarna voor 52 euro p/maand ex btw., terwijl 3 dagen geleden dit 54 euro was met 3 maanden gratis en nu was het met slechts 2 maanden gratis korting, ook nog eens 55,50 euro per maand voor hetzelfde zakelijke abonnement. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in, en het lijkt erop dat Ziggo helemaal geen klanten meer wil.

Stefanie
24-02-2020

Al twee weken bezig ik raak overspannen

Net verhuisd en al twee weken Ziggo achter de kont aan bellen.Niemand heeft verstand van de producten.Nog steeds werkt t niet.Als er een monteur komt mag ik weer 50 euro dokken.Ik voel me overspannen

Altijd wat!

De troep werkt gewoon niet altijd, en dat moet wel! want ik betaal ook altijd. En dan die arrogante klantenservice met hun domme opmerkingen over het zal wel aan uw kabels liggen, en u moet de monteur komen en die komt tussen die en die tijd op die dag, dus zorg maar dat u thuis bent, de service van ziggo is zwaar kut. Als de boel normaal zou werken dan zou het prima zijn overigens

Jeffrey

Slome, slechte wifi

Valt steeds weg. is vaak nogal traag en werkt niet goed.

Bob

Onbegrijpelijk

Al 7 jaar klant bij een bedrijf die niet leveren wat zij aanbieden en het probleem bij de klant leggen. Ik had geen andere keuze mbt het kiezen van een provider maar nu ik die heb is de keuze snel gemaakt. GEEN ZIGGO!

De horizon box loopt constant vast en is super traag! Ziggo stuurt direct een monteur, die je als klant zelf moet betalen, wat vervolgens niet helpt. Dat weet ziggo zelf ook want de box werkt gewoon niet goed. Echter zullen zij dat niet toegeven en blijven zij in gebreken ten aanzien van de klant. Na jaren klant te zijn geweest laat Ziggo je gewoon in de kou staan.

Het bespottelijk dat een bedrijf hier mee weg kan komen.

Martinus

Schoften

Maken me uit voor leugenaar en komen keer op keer beloftes niet na.

Helaas is er geen alternatieve kabelinternetaanbieder dus zit ik vast aan dit klote bedrijf. Als het ff kan echt nooit meer Ziggo! Bloed halen ze onder mn nagels vandaan.

Keetje
21-02-2020

Elke 2 maanden duurder, hoe kan dit?

Wij zijn begonnen bij Ziggo met het betalen van 34,95 dit was een actie, na 3 maanden zouden we voor bellen, tv & internet overgaan naar 40,- p mnd. Voor ons prima. Vervolgens krijgen we na die 3 eerste maanden, een maand erna later ineens een verhoging, we betalen nu 58 per maand. Nog geen idee waar dit aan ligt, mn vriend dacht misschien de extra kosten per telefoon, maar zoveel bellen wij niet dus wel vreemd dat er bijna 20 euro bovenop komt. Maar ik heb een hekel aan hun klantenservice dus nooit gebeld. Maar deze maand heb ik het HELEMAAL gehad met Ziggo. Ik krijg deze maand een factuur, we moeten nu 78 euro per maand betalen. Terwijl we deze maand evenveel hebben gebeld als vorige maand. Hoe KAN DIT? zonder communicatie zomaar dit soort kosten omhoog gooien? Echt geen klasse. mensen lokken met kortingen en vervolgens steeds maar omhoog gaan, hoe integer ben je dan?! Meer mensen hier last van?

Zeer goede WiFi

We hebben een nieuwe WiFi box, de Connectbox ontvangen en geïnstalleerd. Voorheen haalden we snelheden van 30 mbps, nu halen we de abonnementsnelheid van 250 mbps.

Kiki
20-02-2020

Belachelijke blokkades

Sind 1 jan. is ons mailaccount al 8 keer geblokkeerd, omdat we zouden zijn gehackt! Die 8e keer was vanmiddag, moet nu dus voor de 8e keer ook de wachtwoorden weer veranderen! Heb hier al tig keer over gebeld, ene Sheila zou tussen 15:00 en 15:30 terugbellen, niet dus. De ene zegt dat het phishing is, niet dus, ze kunnen niet eens zien welke mails ze ZELF sturen! Heeft ons E55,- gekost om de pc te screenen, geen virus te vinden en Ziggo vergoedt niets, mag zelfs geen klacht indienen! Ben WOEDEND! Hoe kan zo'n groot, bekend bedrijf zó TOTAAL INCAPABEL zijn!?

Nick
20-02-2020

Onbeschoft verkoop

Vandaag gebeld door een medewerker die mij 1 vraag wilde stellen: of ik geïnteresseerd ben in een goedkoop internet en tv aanbod. Ik heb hem netjes beantwoord dat ik geen interesse had. Vervolgens gaat meneer onbeschoft/lomp doen en vragen waarom niet.

Goed bezig Ziggo, zo verkoop je je diensten.

Lode

Klantenservice

Na vijf keer contact te hebben gezocht, eindelijk een fatsoenlijke medewerker aan de lijn gekregen. Eerste vijf keer werd of beloofd dat de zaken geregeld waren, of de verbinding werd nadat het verhaal was gedaan verbroken.

Uiteindelijk toch geholpen, maar de moeite die hiervoor gedaan moest worden is buitenproportioneel.

Erg slechte (klanten)service dus.

Jack
19-02-2020

Komen afspraken niet na en veranderen regels

Ik ben al tientallen jaren klant van Ziggo en voorgangers. Ik heb een Horizon box die steeds meer klachten geeft. Afgelopen zomer met iemand van Ziggo gesproken dat ik mijn box kon omruilen voor een nieuw type de Next.

Prima, ik zou nog even de box leegkijken en dan bellen. Nu is de box leeg en nu blijkt dat de regels veranderd zijn en dat ik een duurder abonnement (20 eur per maand duurder) moet afsluiten voor een Next. Dat is niet afgesproken maar daar gaan ze aan voorbij,

Gwen
19-02-2020

Klant is zeker geen koning

Ze blijven maar bellen of ik wil overstappen naar Ziggo terwijl ik dat al heb gedaan. Op een gegeven moment er toch maar op ingegaan en konden ze korting geven als ik mijn abonnement wisselde. Helaas zaten er addertjes onder het gras en bleken we duurder uit te komen, maar kon het niet meer teruggedraaid worden. En nog steeds wordt ik elke paar weken gebeld of ik klant wil worden en elke keer vertel ik weer dat ik dat al ben. Dus mijn tip: zorg dat ze er nooit achter komen wat je mobiele nummer is (helaas is dit niet te voorkomen als je in de kvk staat) en geloof ze niet als ze zeggen een beter abonnement voor je te hebben.

18-02-2020

Geen tweede tv

Omdat de tweede Media XL extra box niet meer leverbaar is kan ik geen gebruik meer maken van mijn tweede tv. Het trekken van een benodigde Coax kabel is geen optie waardoor ik nu sinds 2 weken geen gebruik meer kan maken van mijn tweede tv.

Ze beweren bij hoog en laag dat ze hun diensten kunnen leveren. Maar niet in mijn situatie.