08-03-2019

Ik heb geen enkel probleem met Ziggo

Ik heb minstens 20 jaar @home en later Ziggo en eigenlijk nooit problemen gehad met TV ontvangst en internet . Ik ben verhuisd van Limburg naar Groningen .In Limburg nooit geen problemen gehad behalve dat mijn Horizonbox defect was geraakt , maar dat was binnen twee dagen hersteld . Toen in verhuisde naar Groningen en daar de meegenomen apparatuur weer had aangesloten had ik brokkelig beeld maar de kabel die van de meterkast naar de huiskamer was van zeer dunne en slechte kabel . Nadat ik de kabel heb vervangen heb ik weer perfect beeld , goed internet en wifi

Jose
07-03-2019

Vraag te moeilijk , contact verbroken

Ik stel een vraag over een factuur waarbij de ene week wordt aangegeven dat ik nog 30 euro moet betalen en een week later 71 euro. Als ik vraag hoe dit kan? Duurt mijn gesprek 20 minuten. Ik krijg nog steeds een vaag antwoord. Dan wordt het waarschijnlijk te lastig en wordt de verbinding door heer Tito van de klantenservice verbroken. Je zou dan denken , hij belt wel even terug want hij heeft mijn gegevens. Nou nee hoor. En daar moet je het maar mij doen. #klantbeleving #zoek het lekker uit! Klasse Ziggo zo gaan we met onze klanten om.

Arie

Problemen? Ziggo nemen

Al sinds zeker 6 maanden heb ik last van wegvallend geluid en sinds kort dat het signaal wegvalt op bepaalde zenders.

Heb ze gemaild hierover en verzocht om een oplossing.

Klantenservice was niet gediend van mijn mail, daar ze ook niet kunnen lezen bij Ziggo heb ik ze doorverwezen naar Specsavers.

Komt er nu dus op neer dat ik 82,55 euro moet betalen per maand voor een slechte dienstverlening en een nog slechtere klantenservice.

Oplossen van problemen kunnen ze niet. Monteurs weten zelf niet eens wat ze moeten doen.

Dus als je problemen wilt. Neem dan Ziggo. dan weet je voor 100% zeker dat je een slechte provider heb die ook nog eens een slechte klantenservice heeft.

Deef

ALLES FAALT

1 jaar klant bij ze en niks anders als problemen dat de netwerk uit klapt.

al meerdere keeren moneur langs gehad en ze konden maar niet vinden wat het probleem is.

steeds klapte de verbinding eruit.

Nou nu komen we bij de overstap.

Ik ga overstappen naar t-mobile, gelijk een hele drama vanuit ziggo. ze bellen je zeurend op en bieden je van alles aan voor de helft van de prijs terwijl je aangeeft dat je niet wil blijven.

Dan probleem nummer 2.

Sinds dag 2 dat ik de overstap heb aangemeld krijg ik ineens max 30 mbit van de 200.

Je probeerd ze aan te spreken en je krijgt dan alles over dat het bij jou thuis ligt terwijl ervoor alles nog redelijk snel ging mits dan de uitvallen als je meer als 1 ding tegelijk doet.

Heb al aangegeven dat ik niet weer voor de 100ste keer in 1 jaar alles af ga breken zodat hun de fout kunnen vinden die ze nooit kunnen vinden.

Zelf personlijk vind ik het helemaal apsurt dat je niet zelf in de modem aanpassingen kan doen.

Je moet bellen of de chat in gaan voordat er iets kan gebeuren.

Dan sta je 30 minuten te wachten over een probleem wat max binnen 5 minuten opgelost kan worden.

dan nog de groter probleem dat ze vaak niet luisteren dus totaal iets anders doen als wat je van ze verwacht.

o.a. ze beweren dat 5ghz een verbinding terug naar hun is terwijl het de wifi is. "De 5ghz met de 2.4 Ghz kan met elkaar over een kabel storen".

Probeerde het 100 keer uit te legen dat dat zo niet werkt en lachte me kapot.

Na 10 keer aangeven van zet de 5ghz niet uit doen ze het nog.

Nu is heel de modem zo erg in de soep dat hij zegt dat de 5ghz wel aanstaat maar zie hem met geen een van mijn aparaten.

Goed bezig ziggo!

Je houd echt klanten met geen glasvezel aan te bieden. en je maakt je werknemers gek met dat ze niks voor de klanten kunnen betekenen dan alleen maar moeilijk voor ze te maken!

dankje voor de laatste jaar echt slecht te zijn, vroeger waren jullie van de betere met de cisco routers.

Maar sinds die mediabox gebeuren en die irritante router is alles in de goot!

Sa

Bereik en oplossing

Gister hebben we 2 en een half uur in de wacht gestaan voor een hele simpele vraag en alsnog niet geholpen om 2230. Terwijl ze bereikbaar zijn tot 2200.

Zn slecht services kan echt niet.

We gaan overstappen naar een andere provider. opzegtermijn of niet ik betaal niks!

Gabriel
05-03-2019

Slecht en niet klantgericht bedrijf

Na diverse klachten over slechte internetverbinding en niet ontvangen van een aantal tv zenders besluit Ziggo (kosteloos) een monteur te sturen. Kosteloos wil zeggen dat wij tot twee keer toe hebben afgesproken dat indien er kosten in rekening worden gebracht dan een monteur niet hoeft en zullen niet accepteren. dit was telefonisch afgesproken. Vervolgens komt de monteur en begint allerlei kabels op eigen initiatief te vervangen zonder maar overleg te plegen. Hierna wordt een rekening gestuurd. wat een onzin. Na wat telefoontjes wordt je door wel tien verschillende mensen te woord gestaan met ieder eigen mening/inzicht over het verhaal. Uiteindelijk doet internet nog steeds slecht.

Tamara
04-03-2019

Begin er astjeblieft niet aan

Wij plaatsen graag positieve ervaringen en doet dat ook graag. Over Ziggo kunnen wij weinig positiefs zeggen.

Om te beginnen is de WiFi 3 jaar dramatisch geweest. Vele uren aan de telefoon gehangen, 4 monteurs in huis geweest en ze hebben het niet kunnen oplossen. Wij hadden al een lage pet op van Ziggo, maar de tv werkte er prima op.

4 weken geleden kregen wij een rekening van 1400 euro. Geschrokken belde wij Ziggo op waar een medewerker ons gerust stelde en dacht aan fraude. Na een paar minuten bleek het niet om fraude te gaan. Ziggo had 1,5 jaar geleden of rekeningnummer verwisseld met iemand anders. We hadden 1,5 jaar geen automatische incasso gehad. Een week later weer een rekening van 200 euro. Na contact bleek de rekening van 1400 bij Ziggo verdwenen. Er is ons verzekerd dat wij niks hoefde te betalen, alleen de 200 euro. Mijn man vertrouwde de zaak niet en belde nogmaals op. Een andere medewerkster verzekerde ons hetzelfde. We betaalde en dachten het hoofdstuk te hebben afgesloten.

Vandaag belde Ziggo met de vraag waarom wij het klanttevredenheidsonderzoek negatief hadden beoordeeld. Na het verhaal te hebben uitgelegd ging de medewerkster opzoek naar antwoorden. Die kwamen al snel, de rekening van 1400 euro moest toch even betaald worden. Mijn man vertelde de rechtsbijstand in te schakelen waarop de medewerkster uiterst brutaal werd.

Wij betalen netjes onze rekening en ik verwacht na 5 jaar Ziggo ook niet maandelijks te moeten controleren of de AUTOMATISCHE incasso wel gelukt is. Die 100 euro meer of minder vallen maandelijks niet op. Hun maken een fout en ze weigeren het netjes op te lossen, jammer.

03-03-2019

Sinds ziggo upc heeft overgenomen hebben we doorlopend problemen

Service is slecht

Klachten zijn nooit in behandeling genomen

02-03-2019

Niets voor te ontspannen

In Portugal kan ik via de app even (1 sec ) een beeld ontvangen. Dan zal het hier wel aan de techniek, maar wat heb ik aan zo’n app als het hier in ieder geval niet werk. Ergernis, dat heb ik ja. Kan nog geen schaatsen kijken waar ik zo op had gehoopt.

Op zoek naar andere, goed koper en dan maar geen buitendedeur app. Waardeloos.

02-03-2019

Onbeschofte klantenservice

Gesproken met de klantenservice om een fout van hun kant(!) recht te zetten, hangt de medewerker de telefoon op, omdat hij niet meer uit het gesprek komt. Ongelooflijk onbeschoft! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Will
01-03-2019

Belachelijke van het kastje naar de muur bedrijf

Al maanden kamp ik met problemen. Modem 1 na jaren van goede dienst had hrt gegeven, kreeg gelukkig vrij snel een vervangend model, en daar begonnen de issues mee.

Na 1 simpele update, is er een fout is de software gekomen waardoor het apparaat ongeveer om het uur herstart en 10 min uit de lucht is. Dit is bijzonder frustrerend, zeker als de verbinding aanzienlijk trager is dan wordt aangeboden. Sterker nog de verbinding gaat gewoon op en neer.

Ben inmiddels 3 modems verder, 3 monteur bezoeken en het probleem is nog steeds niet opgelost. Betaal dus de volle pond voor 30% coverage, en restitutie van betaalde abonnement geld wordt pas geregeld als de problemen opgelost zijn. Dat is mooi, klant blijft gefrustreerd, zij blijven vangen elke maand, maar de klant echt helpen hoo maar.

Ben nu inmiddels op het punt bereikt dat ik denk dat overstappen voor mij de oplossing is want dit is verschrikkelijk. Meldde bij de service desk dat ik graag stream, films maar ook games, wat nu dus niet mogelijk is. Geeft de beste jongen aan dat ik dan maar wellicht een zakelijk abonnement moet gaan afnemen voor meer stabiliteit. Wat een prutsers, ben er klaar mee!

Tam
28-02-2019

Geld terug van ziggo

Krijg al sinds vorig jaar november geld van ziggo terug na meerder telefoontjes toezeggingen je krijgt je geld terug nog steeds me geld niet ziggo houd je aan het lijntje en houden je geld waar je recht op hebt ze horen het gewoon terug te storten maar dat doen ze niet dus ziggo is gewoon zwaar kut en Ze jatten je geld gewoon dus mensen niet na ziggo gaan

Wubbo
26-02-2019

Pas na opzeggen komen ze in actie

Na continue gedonder met de Media XL box en vooral omdat Ziggo niet in beweging te krijgen is, besloot ik over te stappen.

Toen werden ze wakker.!

Ik kreeg een mooi aanbod, een nieuwe Media XL box en een gratis monteur.

Het werkt nu weer, maar voor hoelang.

Maar ik vind het vooral diep triest dat ze je niet serieus nemen. Alleen pas als je opzegt.

Marije

Slechtste service ooit

Internet ligt er al een week uit. Afspraak gemaakt maar de monteur kwam niet opdagen omdat de afspraak afgezegd zou zijn.Raar! Maargoed, kan gebeuren dus ik maak een nieuwe afspraak. Systeem werkt niet wordt mij telefonisch vertelt en hij zal me terug bellen zodra het weer werkt. Geen telefoontje. Twee dagen later bel ik opnieuw. Zelfde verhaal door collega, systeem werkt niet maar ze zal echt bellen einde dag. Niks gehoord.

Excuse me! Dit is toch geen klantenservice? Bel op zijn minst zoals beloofd ook al lukt het inplannen niet. Ik weet niet war ik aan toe ben, kan thuis niet werken zonder internet en moet er zelf achteraan en een dag thuis wachten in de hoop dat er wel iemand komt opdagen! Ziggo is absoluut een AFRADER!

Jakob

Slecht internet en TV signaal

Slecht internet (valt regelmatig uit). Na reset modem werkt het weer.

TV signaal slecht (vooral SBS6).

Dick
25-02-2019

De macht van een kabelaanbieder

Onlangs heb ik een nieuwe tv voor oude slaapkamer aangeschaft die ik met een CI+ module wilde uitvoeren om maximaal gebruik van deze tv te kunnen maken.

Bij Ziggo dus een module besteld, echter de is door Ziggo geannuleerd omdat ik aan mijn maximale beschikbaar gestelde ontvangers zit.

Echter met drie oudere nog thuis wonende kinderen zit ie al gauw aan het maximale aantal door Ziggo toegestane aansluitingen, wat dus in principe betekend dat Ziggo bepaald wie er binnen je eigen huishouden bepaald wie er tv op zijn kamer kan kijken en wie niet.

Ook beweert Ziggo dat ze de ontvangers en modules beschikbaar stelt, maar moet ik er wel voor betalen voor elke extra ontvanger die ik in huis heb, buiten de standaard mediabox die blijkbaar wel bij je abonnement hoort.

Dit kan je dus niet beschikbaar stellen noemen want de module kan je ook uiteindelijk ook gewoon zelf kopen. Maar Ziggo geeft geen kaarten meer uit zoals ze vroeger deden.

Ik begin nu te begrijpen waarom ze dit niet meer doen. Met kaarten vrij uit te geven is geen geld te verdienen. Kan je beter ontvangers verhuren, en als je aan je maximum zit bij een basis, een duurder abonnoment.

Elsa

Loze beloften. Geen tv. Waardeloos en onbeschoft

De titel zegt alles al. Mij oma van 85 jaar oud! Betaald al jaren getrouw. Door er fout van ziggo sturen zij geen factuur meer naar mijn oma waardoor zij niet betalen kan. Heb hier al 2 x over gebeld. Zou in orde gemaakt worden maar tegendeel blijkt waar en nu hebben ze haar tv afgesloten? Toen alles nog wel goed liep was de kwaliteit van het signaal ook al heel erg slecht. Wat een waardeloze partij. "We" gaan waarschijnlijk overstappen

Astrid

Brief ontvangen omtrent e-mailblokkade

Op 20.2.2019 ontvang ik een brief dat men heeft ontdekt dat er spam vanaf mijn -emailadres wordt verzonden, vandaar blokkade, Om dit op te heffen om alle wachtwoorden e-mailaccount te wijzigen, wachtwoord mijn ziggo, antivirus na te zien. Deze stappen heb ik 22.2.2019 direct allemaal doorlopen, antivirusprogramma van Ziggo uitgebreid n.b. ontvang nu bericht van ziggo (25.2.2019) dat de blokkade niet is opgeheven, omdat er geen veranderingen sinds 18.8.2018 zijn ondernomen.

Men blijft bij het standpunt ondanks mijn reactie dat ik verbijsterd ben omtent hun antwoord. Mijn laatste poging als dit niet wordt opgelost, zie ik mij genoodzaakt mijn abonnement bij Ziggo/Vodafone op te zeggen. Telefonisch is deze afdeling niet te bereiken.!

25-02-2019

Het is wel echt een goed bedrijf

Ik snap niet waar jullie zo over lopen te zeuren #beste providers

H verkerk
24-02-2019

Veel beloven weiniggeven doet een gek in vreugde leven

Ziggo belooft van alles

Mede werkers met geen/ onvoldoende kennis van zaken.

Beloven zaken op te lossen maar de problematiek word alleen maar grootser

Nu al drie weken bezig om een simpele verhuizing te regelen.

Een smart card uit zetten lukt ze wel heractiveren ho maar.

Mijn Samsung werkt daarom niet meer.

Ze beloven terug rebellen ho maar.

Een persoon spreken die het op kon lossen belt ook niet terug.

Met mijn stomme kop ook nog een Vodafoon abonnement genomen maar nog steeds geen simkaart binnen dit is dus ook ziggo

Het word tijd voor een tv programma.

De reden ze hebben gewoon schijt aan de klanten.

Er werken veel studenten met onvoldoende opleiding op dat gebied.

Dos radar of VARA kassa lijkt mij de enige oplossing!