Jorg
15-03-2019

Geen internet/TV na onderhoud in de wijk. 2 weken wachten op monteur

Gisteren thuis gekomen na een dag werken waar we tot de ontdekking kwamen dat de tv zenders niet werkten. Signaal gecontroleerd en inderdaad, geen internet/tv. Snel even op storingen gekeken en wat bleek, Ziggo heeft onderhoud/storing opgelost in de wijk. Advies v.w.b. resetten apparatuur opgevolgd, echter geen succes. Nog steeds geen internet/tv. Contact gezocht met Ziggo waarbij het eerste gesprek spontaan werd verbroken naarmate het probleem niet simpel op te lossen bleek. Nogmaals gebeld en een andere medewerker gekregen die wat meer verstand van zaken had en echt probeerde te helpen. Tot de ontdekking gekomen dat het signaal niet meer binnenkomt in mijn meterkast, waarop mij (met schaamte en tegenzin door desbetreffende medewerker) verteld werd dat de eerste mogelijkheid voor een monteur 12 dagen later was! Na veel discussie kon er via een omweg toch binnen 4 dagen (nog lang om zonder internet/tv te zitten) een monteur komen. Hopelijk kan deze het door Ziggo veroorzaakte probleem oplossen. Ben echter bang dat deze dadelijk gaat constateren dat hij bepaalde zaken niet kan oplossen en dat we alsnog zo lang moeten wachten. Schandalig dat Ziggo een dergelijke wachttijd durft voor te stellen.

Maandag zal ik een update posten.

Eren
14-03-2019

Wi-Fi stoornissen

Ik betaal momenteel nu voor het 2e pakket van Ziggo en wat krijg je daarvoor hele slechte verbinding of soms helemaal geen verbinding. Ik moet elke week wel zelf actie ondernemen. Dat lukt niet altijd zoals vandaag valt het Wi-Fi uit het niets uit ik heb ook gekeken of er eventueel een storing is bij ons in de buurt en die is er niet heel vreemd waarom het Wi-Fi dan ineens uitvalt en nee ik kan het niet zelf oplossen doe er wat aan.

Ruth
14-03-2019

Verdwenen zenders

Sinds de overgang naar digitale Televisie hebben wij minder zenders. Nederlands 1, 2, 3, BBC First, ARD, ZDF, Veronica, Crime Investigation, Veronica, SBS6 en ga door doen het niet meer.

Wij gaan de contract uitzetten en gaan overstappen, de klantenservice is toch niet bereid om te gaan helpen. En wij hebben geen zin meer om van de klantenservice frustreert te raken.

Verder, Internetsnelheid word niet gehaald, Internet valt dagelijks uit en ga door. Dus dat was de laatste druppel, ik ben Duitse en ik wil graag af en toe Duitse zenders gaan bekijken. Is amper nog mogelijk. Doei Ziggo en wij gaan geen traantje laten.

Rob
11-03-2019

Ik was altijd tevrede met ziggo maar nu niet meer

Storing op mijn TV RTL 7 bleef zwart en RTL Z

een monteur geweest kabel een stuk je af gehaal en

gemeten , alles door ZIGGO aangesloten ook de kabel

een paar maanden geleden .

nu moet ik € 50.00 betalen .

ik ga nu een anderen provider zoeken .

Debby
11-03-2019

Ziggo houd zich niet aan de wet!

Conform onze wet moet je kunnen opzeggen op de zelfde manier waarop je je ooit hebt aangemeld. Maar ZIGGO interesseert die wet helemaal niets. De enige manier van opzeggen is dat je ze belt of dat zij je terug bellen. En dan gebruiken ze excuses als "wat is het probleem? we willen je gewoon even spreken, is dat raar?" of "bij andere is dat ook zo". Natuurlijk spring je ook in de put als een ander dat doet, niet waar?

Hoe het ook zei, het is geen reden om de wet te overtreden. Maar ik begrijp wel waarom ze dit doen. Ze hopen erop dat de zwakkere onder ons moeite hebben met de confrontatie en proberen je zo over te halen (eventueel met aanbieding) om te blijven. En dat is volgens mij nu juist een van de redenen dat die wet er is.

Ik ben i.i.g. blij dat ik van die klucht af ben nu er bij mij glasvezel ligt. Het is mij namelijk al jaren een doorn in het oog dat ze ook aan koppelverkoop doen. Geen internet zonder TV. Ik ben zo blij dat ik van Ziggo af ben!

Adriaan

Ziggo sinds vodafone

15 jaar geen problemen met ziggo behalve die telkens accuraat worden opgelost. Dus zeer tevreden. 2019 wil wel weten wanneer er streaming kan worden ontvangen. Nieuwe box komt deze maand(februari 2019 ) Laatste bericht de nieuwe box komt dit jaar! nog. Weetje dan wordt je aan het lijstje gehouden! Wat is er toch gebeurd met "de Ziggo" You drain a provider to the benefit of another provider? Vodafone!

Looking for a solution? Ziggo for the moment: afraden

Michael

Smart card

Er zijn 5 smart cards op mijn naam geactiveerd waarvan ik maar een gebruik, ik week niet waar de rest 4 zijn en zijn ook nooit gebruikt, de een dat ik gebruikte doet het niet meer, ik heb er eentje van mijn maat gekregen maar dit moet door ziggo geactiveerd worden. Ziggo will dit niet activeeren ipv de vier dat ik niet gebruik. Ziggo will wel een in gebruikleen geven voor € 2 pm. Ik vind dit belachelijk, oplichterij. Moet niet kunnen.

Ziggo shame on you.

PJM
10-03-2019

Geen beeld en geel geluid

Door een fout bij Ziggo, Chat uitgeprint als bewijs, sinds vandaag geen beeld en geluid meer. We lossen het op wordt er al 2 weken gezegd. Blablabla. Van het kastje naar de muur gevoel houdt ik hier aan over. Smoesjes te over. Wel geld van mijn rekening afschrijven, maar jullie zaken op orde brengen ho maar .Nou Ziggo, jullie hebben het voor elkaar, vanaf volgende maand een klant minder!

Niels
09-03-2019

Slechte service

De service van Ziggo laat nogal wat te wensen over. Zo werd er in de beginperiode te veel geld afgeschreven van mijn rekening. Dit werd niet netjes opgelost, maar na meerdere malen bellen had ik uiteindelijk mijn geld terug. Tevens ontving ik een verouderde versie van het 'tv-kastje' waarvan niemand, ook de mensen bij Ziggo, begreep waarom wij deze uitvoering opgestuurd hadden gekregen. Nu ik het abonnement wil opzeggen kan dat pas per 25 mei en niet per 1 mei, zoals ik graag zou willen. Er wordt op geen enkele manier met je meegedacht om het abonnement over te zetten naar een ander adres en ik ben dus ook niet van plan nogmaals een abonnement af te sluiten bij Ziggo. Dit heb ik ook kenbaar gemaakt, maar de mensen van de service desk lijken hier niet erg van onder de indruk, toch vreemd!

08-03-2019

Ik heb geen enkel probleem met Ziggo

Ik heb minstens 20 jaar @home en later Ziggo en eigenlijk nooit problemen gehad met TV ontvangst en internet . Ik ben verhuisd van Limburg naar Groningen .In Limburg nooit geen problemen gehad behalve dat mijn Horizonbox defect was geraakt , maar dat was binnen twee dagen hersteld . Toen in verhuisde naar Groningen en daar de meegenomen apparatuur weer had aangesloten had ik brokkelig beeld maar de kabel die van de meterkast naar de huiskamer was van zeer dunne en slechte kabel . Nadat ik de kabel heb vervangen heb ik weer perfect beeld , goed internet en wifi

Jose
07-03-2019

Vraag te moeilijk , contact verbroken

Ik stel een vraag over een factuur waarbij de ene week wordt aangegeven dat ik nog 30 euro moet betalen en een week later 71 euro. Als ik vraag hoe dit kan? Duurt mijn gesprek 20 minuten. Ik krijg nog steeds een vaag antwoord. Dan wordt het waarschijnlijk te lastig en wordt de verbinding door heer Tito van de klantenservice verbroken. Je zou dan denken , hij belt wel even terug want hij heeft mijn gegevens. Nou nee hoor. En daar moet je het maar mij doen. #klantbeleving #zoek het lekker uit! Klasse Ziggo zo gaan we met onze klanten om.

Arie

Problemen? Ziggo nemen

Al sinds zeker 6 maanden heb ik last van wegvallend geluid en sinds kort dat het signaal wegvalt op bepaalde zenders.

Heb ze gemaild hierover en verzocht om een oplossing.

Klantenservice was niet gediend van mijn mail, daar ze ook niet kunnen lezen bij Ziggo heb ik ze doorverwezen naar Specsavers.

Komt er nu dus op neer dat ik 82,55 euro moet betalen per maand voor een slechte dienstverlening en een nog slechtere klantenservice.

Oplossen van problemen kunnen ze niet. Monteurs weten zelf niet eens wat ze moeten doen.

Dus als je problemen wilt. Neem dan Ziggo. dan weet je voor 100% zeker dat je een slechte provider heb die ook nog eens een slechte klantenservice heeft.

Deef

ALLES FAALT

1 jaar klant bij ze en niks anders als problemen dat de netwerk uit klapt.

al meerdere keeren moneur langs gehad en ze konden maar niet vinden wat het probleem is.

steeds klapte de verbinding eruit.

Nou nu komen we bij de overstap.

Ik ga overstappen naar t-mobile, gelijk een hele drama vanuit ziggo. ze bellen je zeurend op en bieden je van alles aan voor de helft van de prijs terwijl je aangeeft dat je niet wil blijven.

Dan probleem nummer 2.

Sinds dag 2 dat ik de overstap heb aangemeld krijg ik ineens max 30 mbit van de 200.

Je probeerd ze aan te spreken en je krijgt dan alles over dat het bij jou thuis ligt terwijl ervoor alles nog redelijk snel ging mits dan de uitvallen als je meer als 1 ding tegelijk doet.

Heb al aangegeven dat ik niet weer voor de 100ste keer in 1 jaar alles af ga breken zodat hun de fout kunnen vinden die ze nooit kunnen vinden.

Zelf personlijk vind ik het helemaal apsurt dat je niet zelf in de modem aanpassingen kan doen.

Je moet bellen of de chat in gaan voordat er iets kan gebeuren.

Dan sta je 30 minuten te wachten over een probleem wat max binnen 5 minuten opgelost kan worden.

dan nog de groter probleem dat ze vaak niet luisteren dus totaal iets anders doen als wat je van ze verwacht.

o.a. ze beweren dat 5ghz een verbinding terug naar hun is terwijl het de wifi is. "De 5ghz met de 2.4 Ghz kan met elkaar over een kabel storen".

Probeerde het 100 keer uit te legen dat dat zo niet werkt en lachte me kapot.

Na 10 keer aangeven van zet de 5ghz niet uit doen ze het nog.

Nu is heel de modem zo erg in de soep dat hij zegt dat de 5ghz wel aanstaat maar zie hem met geen een van mijn aparaten.

Goed bezig ziggo!

Je houd echt klanten met geen glasvezel aan te bieden. en je maakt je werknemers gek met dat ze niks voor de klanten kunnen betekenen dan alleen maar moeilijk voor ze te maken!

dankje voor de laatste jaar echt slecht te zijn, vroeger waren jullie van de betere met de cisco routers.

Maar sinds die mediabox gebeuren en die irritante router is alles in de goot!

Sa

Bereik en oplossing

Gister hebben we 2 en een half uur in de wacht gestaan voor een hele simpele vraag en alsnog niet geholpen om 2230. Terwijl ze bereikbaar zijn tot 2200.

Zn slecht services kan echt niet.

We gaan overstappen naar een andere provider. opzegtermijn of niet ik betaal niks!

Gabriel
05-03-2019

Slecht en niet klantgericht bedrijf

Na diverse klachten over slechte internetverbinding en niet ontvangen van een aantal tv zenders besluit Ziggo (kosteloos) een monteur te sturen. Kosteloos wil zeggen dat wij tot twee keer toe hebben afgesproken dat indien er kosten in rekening worden gebracht dan een monteur niet hoeft en zullen niet accepteren. dit was telefonisch afgesproken. Vervolgens komt de monteur en begint allerlei kabels op eigen initiatief te vervangen zonder maar overleg te plegen. Hierna wordt een rekening gestuurd. wat een onzin. Na wat telefoontjes wordt je door wel tien verschillende mensen te woord gestaan met ieder eigen mening/inzicht over het verhaal. Uiteindelijk doet internet nog steeds slecht.

Tamara
04-03-2019

Begin er astjeblieft niet aan

Wij plaatsen graag positieve ervaringen en doet dat ook graag. Over Ziggo kunnen wij weinig positiefs zeggen.

Om te beginnen is de WiFi 3 jaar dramatisch geweest. Vele uren aan de telefoon gehangen, 4 monteurs in huis geweest en ze hebben het niet kunnen oplossen. Wij hadden al een lage pet op van Ziggo, maar de tv werkte er prima op.

4 weken geleden kregen wij een rekening van 1400 euro. Geschrokken belde wij Ziggo op waar een medewerker ons gerust stelde en dacht aan fraude. Na een paar minuten bleek het niet om fraude te gaan. Ziggo had 1,5 jaar geleden of rekeningnummer verwisseld met iemand anders. We hadden 1,5 jaar geen automatische incasso gehad. Een week later weer een rekening van 200 euro. Na contact bleek de rekening van 1400 bij Ziggo verdwenen. Er is ons verzekerd dat wij niks hoefde te betalen, alleen de 200 euro. Mijn man vertrouwde de zaak niet en belde nogmaals op. Een andere medewerkster verzekerde ons hetzelfde. We betaalde en dachten het hoofdstuk te hebben afgesloten.

Vandaag belde Ziggo met de vraag waarom wij het klanttevredenheidsonderzoek negatief hadden beoordeeld. Na het verhaal te hebben uitgelegd ging de medewerkster opzoek naar antwoorden. Die kwamen al snel, de rekening van 1400 euro moest toch even betaald worden. Mijn man vertelde de rechtsbijstand in te schakelen waarop de medewerkster uiterst brutaal werd.

Wij betalen netjes onze rekening en ik verwacht na 5 jaar Ziggo ook niet maandelijks te moeten controleren of de AUTOMATISCHE incasso wel gelukt is. Die 100 euro meer of minder vallen maandelijks niet op. Hun maken een fout en ze weigeren het netjes op te lossen, jammer.

Patrick
03-03-2019

Slecht

Sinds ziggo upc heeft overgenomen hebben we doorlopend problemen

Service is slecht

Klachten zijn nooit in behandeling genomen

Ton
02-03-2019

Niets voor te ontspannen

In Portugal kan ik via de app even (1 sec ) een beeld ontvangen. Dan zal het hier wel aan de techniek, maar wat heb ik aan zo’n app als het hier in ieder geval niet werk. Ergernis, dat heb ik ja. Kan nog geen schaatsen kijken waar ik zo op had gehoopt.

Op zoek naar andere, goed koper en dan maar geen buitendedeur app. Waardeloos.

Monique
02-03-2019

Onbeschofte klantenservice

Gesproken met de klantenservice om een fout van hun kant(!) recht te zetten, hangt de medewerker de telefoon op, omdat hij niet meer uit het gesprek komt. Ongelooflijk onbeschoft! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Will
01-03-2019

Belachelijke van het kastje naar de muur bedrijf

Al maanden kamp ik met problemen. Modem 1 na jaren van goede dienst had hrt gegeven, kreeg gelukkig vrij snel een vervangend model, en daar begonnen de issues mee.

Na 1 simpele update, is er een fout is de software gekomen waardoor het apparaat ongeveer om het uur herstart en 10 min uit de lucht is. Dit is bijzonder frustrerend, zeker als de verbinding aanzienlijk trager is dan wordt aangeboden. Sterker nog de verbinding gaat gewoon op en neer.

Ben inmiddels 3 modems verder, 3 monteur bezoeken en het probleem is nog steeds niet opgelost. Betaal dus de volle pond voor 30% coverage, en restitutie van betaalde abonnement geld wordt pas geregeld als de problemen opgelost zijn. Dat is mooi, klant blijft gefrustreerd, zij blijven vangen elke maand, maar de klant echt helpen hoo maar.

Ben nu inmiddels op het punt bereikt dat ik denk dat overstappen voor mij de oplossing is want dit is verschrikkelijk. Meldde bij de service desk dat ik graag stream, films maar ook games, wat nu dus niet mogelijk is. Geeft de beste jongen aan dat ik dan maar wellicht een zakelijk abonnement moet gaan afnemen voor meer stabiliteit. Wat een prutsers, ben er klaar mee!