Ted
02-11-2018

Waardeloos van begin tot eind.

Waardeloos. Slechte verbinding, tv valt vaak uit, tv gids vaak onbereikbaar, record-functie niet te gebruiken, regelmatig storingen en geen tot bijna geen hulp van klantenservice.

Meason

Verschrikkelijke klantenservice.

Klacht ingedient over internet. Kreeg antwoord wat neer komt op " wij doen hier niks aan, zoek het zelf maar uit en val ons hiermee niet lastig. Neem geen abonnement want je krijgt er spijt van.

Rachelle

Geen service en onvriendelijk

Ziggo is heel onvriendelijk. Vooral voor bestaande klanten is de service en klantvriendelijkheid heel ver te zoeken.

Milan
31-10-2018

Hele slechte WiFi afrader

Ik heb ziggo alles in 1 pakket pas vandaag en nu al hele slechte WiFi de monteur is langs geweest en hij zegt dat de WiFi gewoon goed is en dat het aan mijn laptop en telefoon ligt ziggo is echt een afrader

Nick
30-10-2018

Zeer slechte verbinding

Nog nooit zo'n slechte internetverbinding gehad. Klantenservice is verschrikkelijk, en de prijzen zijn veelste hoog. Afrader!

Sjors
30-10-2018

Ziggo go (app)

Wat een waardeloos app. Vrijwel iedere dag moet ik 'm verwijderen omdat er wel iets niet aan werkt en dan weer opnieuw installeren ( wat vervolgens niets oplost) . Is overigens ook het standaard advies van ZIggo " probeer de app te verwijderen en opnieuw te installeren, vaak is het probleem dan opgelost" Nee. Ziggo dat is niet de oplossing de oplossing is een goede app te leveren voor het geld dat ik maandelijks betaal Al maanden loopt geluid en beeld (bij het terugkijken) niet synchroon. is knap vervelend maar blijkbaar geen probleem voor Ziggowant het wordt nooit opgelost

Weg ermee
28-10-2018

Ziggo weg ermee

Op TV garanderen ze overal internet in huis maar het is zeer droevig gesteld. Wifi internet die steeds uitvalt. Klantenservice bellen helpt niet. in 10 maanden tijd al 20 keer klanten service gebeld. klantenservice wel bereikbaar maar leggen de schuld vaak bij de klant. XL media box loopt vaak vast en erg traag, opstarten van dat ding duurt +/- 5 minuten.weet vaak ook niet wat dat ding aan het doen is. XL box is In een jaar al vervangen door weer zo'n slecht product. de extra TV box heeft het afgelopen week begeven, start steeds op.ga na contract termijn overstappen. Ziggo komt bij mij niet meer in huis waar je ook nog de hoofdprijs voor betaald, weg ermee.

Vinaida
27-10-2018

Je neemt een optie van me af die ik al had en nu moet ik ervoor betalen.

Dit jaar heb ik een telefoon abbonement genomen na 2 jaar geen tv. Doordat ik werk en studeer kijk ik opgeteld maar 1uur tv per maand. De verkoper gaf aan dat ik op kon nemen en terug kon kijken ik vond dat een goede optie. Ik ging akkoord en na 2 jaar had ik weer een tv abbonement. 13 september verhuisde ik van Almere naar Overdinkel dus belde ik voor de adreswijziging. Mij werd toen verteld u krijgt een nieuwe box. Ik nam ook met bijbetaling een 2e box bij. En ja met deze box kan ik niet opnemen en wordt mij gezegd ik moet de Horizon pakket nemen voor 10 euro meer. Mij wordt gezegd als u meer wilt moet u meer betelen. Mijn antwoord was ik wil niet meer, ik wil hetzelfde waar ik voor koos toen ik in zee ging met Ziggo. Niemand heeft het naar mij doorgecommuniceerd dat deze box bepaalde opties niet heeft. Je haalt iets uit eruit dat juist voor mij van belang is en je meld het niet en nu wil je me de optie aanbieden met bijbetaling. Ik dacht het niet. Ziggo dit is geen service. Ik voel me gedupeerd want 10 euro meer lijkt weinig maar wie zegt dat de klant dat heeft. En daarnaast kan je niets uit mijn pakket halen zonder me te melden.

Boze klant Sno

Moniek
25-10-2018

Na een duidelijke afspraak over een tarief komt de rekening.het dubbele bedrag. Bellen helpt natuurlijk niet, de klantenservice is alleen in het leven geroepen om mensen af te schepen en vooral niet te helpen. Ziggo, schaam je diep!

Tiebo

Het ligt aan u.

Ik ben al jarenlang klant van ziggo. In al die jaren leveren ze een behoorlijke constante kwaliteit. Helaas is het ook zo dat als je als gebruiker (door schade en schande wijs geworden) een optimale setting hebt in je huis en er wederom problemen ontstaan, ze altijd de bal bij de gebruiker leggen. Coax kabeltje vervangen, conncetoren vervangen, splitter vervanger, versterker plaatsen, box resetten, modem resetten en wat er nog meer gereset of vervangen kan worden. Ik ben het beu om telkens wanneer er een storing is en de kwaliteit van het signaal goed is etc. zelf achter Ziggo aan moet rennen om iets gedaan te krijgen. Vandaag wederom een half uur aan de lijn gehangen en geen oplossing. Wel de mogelijkheid om een monteur langs te laten komen maar dan pas na vooraf akkoord te gaan met mogelijke monteurskosten als het toch niet aan ziggo blijkt te liggen. Anders komen ze gewoon niet. Concreet is het zo dat je elke maand een goed bedrag betaald voor een dienst die niet goed werkt. Laat dat besef eens een keer binnendringen bij Ziggo. Niet de bal bij de klant leggen maar de klant gewoon helpen. Als dan blijkt dat het toch ergens in de "bekabeling" ligt dan begrijpt die klant dat wel en zal die 50 euro ook geen probleem zijn. Desondanks blijft het feit dat we blijkbaar van Ziggo dermate storingsgevoelige apparatuur krijgen dat alleen de hoogste standaard bekabeling, modems, splitters etc. voldoen. Loop je langs de kabel dan heb je storing (gechargeerd). Dit moet toch anders kunnen.

Jordi noordhuizen

Wat een slechte organisatie

Wat een WAARDELOOS bedrijf!

eerst zit je maanden (maart - Oktober) zonder internet omdat de binnenkomende Coax kabel kapot is. naar maanden bellen met Ziggo en de aannemer omdat Ziggo hier niet de mensen voor heeft heel gek want ja heb toch een contract met Ziggo. maargoed dus nu alles gemaakt stopte het modem ermee dus kreeg een nieuw modem opgestuurd. deze geïnstalleerd en een nieuw internetpak afgesloten Ziggo internet start XXL 100 Mb. kreeg ik geen juiste snelheid over het moden. ik contact op genomen met Ziggo via chat zegt de medewerker ja we sturen iemand langs. om te komen kijken en ik zorg dat dit GEHEEL kosteloos is. krijg ik nu een rekening van €50 bel je naar Ziggo wordt je zeer onvriendelijk te woord gestaan en je moet het er maar mee doen. zeer slechte service

Ziggodrama

Er gaat maar 1 ding goed bij Ziggo an dat is facturen sturen en incasseren. Ieder contact, bestelling of wijziging gaat gepaard met foutieve levering, wachttijden van 15 min of langer aan te telefoon, inflexibiliteit, etc etc. Vorige week na meerdere telefoontjes en mails abbonnement gewijzigd, connectbox ontvangen en aangesloten, gisteren drie uur bezig geweest met bellen in de wacht staan en verwijzingen naar andere afdelingen zonder resultaat. Wacht u nu 24 uur en dan moet alles werken. Vandaag na 24 uur weer gebeld 15 min wachten advies opnieuw opstarten zonder utp kabel en dan moet alles werken. Ik bel u met een uur terug. Anderhalf uur later. gebeld en gemeld dat wifi niet werkt. Dan moet er een monteur komen. Ik kan met u geen afspraak maken voor monteur omdat uw naam niet in ons systeem staat!? Ik heb dus ziggo aan de lijn, betaal al 10 jaar rekeningen vanaf mijn banknummer etc etc. Het is niet onze schuld dat uw naam niet goed staat wij hebben dat niet verandert. gaat u naar mijn Ziggo en dan kunt u uw naam wijzigen etc en belt u dan maar weer terug voor een afspraak. In mijn Ziggo kan je alles wijzigen behalve.: precies mijn naam. Stoom komt uit mn oren en na 22.00 u nemen ze de telefoon niet meer op. Morgen wederom dus bellen, wachten, standaard domme antwoorden krijgen en niet geholpen worden etc etc etc

Adam

Klantenservice

Ik begrijp niet waarom mensen de klantenservice van Ziggo zo slecht beoordelen. Ik werk er zelf ook op de technische afdeling. De problemen die mensen ervaren met traag internet en blokken in beeld liggen in 99% van de gevallen bij de klant zelf. Dat betekent dus dat het voor ons ook lastig is in te schatten waar het probleem precies zit. Er zijn teveel klanten die bellen naar Ziggo zonder zelfs iets geprobeerd te hebben. Soms kom je een klant tegen die letterlijk alles al geprobeerd heeft met behulp van de instructies op site. Ja, dan kunnen we gelijk een monteur inplannen als je belt. Dit is echter zeldzaam en dat vind ik jammer. De meeste klanten die bellen zijn mensen die de basisvaardigheden die je tegenwoordig behoort te hebben als je van de moderne technologie gebruik wilt maken, niet bezitten. Mensen die hun modem of mediabox niet eens van de stroom hebben gehaald alvorens ze bellen. Mensen pakken te snel die telefoon, omdat het zo makkelijk is. Natuurlijk begrijp ik dat sommige klanten het echt moeilijk vinden om zelf iets proberen, maar probeer alsjeblieft eerst zelf iets te doen. Dat maakt het gesprek met de klantenservice ook veel aangenamer. Als je er echt niet uitkomt, dan helpen we je natuurlijk van harte, maar wie heeft er nou zin om een half uur aan de lijn te hangen om je mediabox terug te zetten naar fabrieksinstellingen, als je dit ook zo makkelijk zelf had kunnen doen.

Oswald

Programmas opnemen

Ik wil graag om te beginnen mij houden aan de feiten en daar mag eenieder zijn of haar eigen conclusies uit trekken.een ziggo complete abonnement met de mogelijkheid om tv programmas op te nemen kost bij ziggo op 24-10-2018 64.50 euro. dit vind ik persoonlijk voor mijn budget te duur dus ik heb gekozen voor een goedkoper abonnement met ci+ module zonder opname mogelijkheden.nu bied mijn tv de mogelijkheid om een harde schijf te koppelen en via time-shift op te nemen.alleen een bijkomstigheid en verschil tussen de mediabox en ci+ module is dat de programmagids bij de mediabox een week vooruit pland en de ci+ module 1 of hooguit 2 dagen.nu heb ik hierover gebeld met ziggo en heb er bij verteld dat de wereld niet vergaat maar het verschil valt me wel op.ik vroeg aan de medewerker hoe het kan dat daar verschil in zit.de medewerker van ziggo moest dit even overleggen met zijn leidinhgevende en zei daarop volgend dat het aan het model tv ligt en niet aan de provider.maar het gekke vind ik dat ik ongeveer 6 jaar geleden in zuid-holland woonde en bij toen een andere provider plande de tv gids wel een week vooruit ,via het digitale signaal van de kabel neem ik aan .dit was dezelfde tv.maar goed ik heb voor alle zekerheid samsung gebeld en gevraagd wie onderhoud nu eigenlijk de programmagids wie beheerd deze.de medewerker van samsung zei dat de provider daar verantwoordelijk voor is en niet samsung.dit zijn dus tegenstrijdige meningen.het maakt het opnemen op mijn manier iets minder interresant .dan toch maar nadenken over het niet goedkope complete abonnement van ziggo?

Hessel
23-10-2018

Internet niet stabiel

Ik ben al een paar jaar klant bij Ziggo, maar ik kan niet zeggen dat het internet ooit voor een langere periode op volle snelheid werkte en stabiel was. Altijd wel weer iets mis eigenlijk. Daarnaast heb ik meerdere malen contact gehad met Ziggo over de situatie maar ik krijg geen blijvende oplossing, alleen maar kleine oplossingen die ik zelf ook nog kan bedenken. Het is dat er bij mijn huis geen glasvezelverbinding aanwezig is, anders was ik allang overgestapt naar een andere provider.

PR
22-10-2018

Drama Mediabox XL

Weer problemen met de mediabox Xl. Bij opstarten zwart beeld met melding even geduld. Je moet de box dan uit en aan zetten voor hij het doet. Tijdens TV kijken valt beeld geregeld weg en komt na 2 a drie minuten terug. Box schakelt zichzelf uit, en dat is niet de energiebesparing. Bij programma terug kijken stopt hij ook uit zich zelf. Ziggo wil hier zolang je in contract zit niets aan doen. Ben zo'n vier maanden geleden toch gebleven en zit nu dus nog 7 a 8 maanden aan ze vast. Heb er enorme spijt van wat een drama bedrijf en geen service.

Femke
22-10-2018

Sinds woensdag 17 oktober zitten wij al zonder goed werkend internet. Dat terwijl er tentamens aan komen en opdrachten via internet af gemaakt moeten worden. Klantenservice gebeld, conclusie: traag internet. Ja daar waren wij zelf ook achter. Oplossing: 2 dagen wachten op een kabel die 'vermoedelijk' het probleem kan verhelpen. Mijn vriend die elektricien is zei laat maar een monteur komen, want aan die kabel kan het niet liggen. Nu is het alleen zo dat die kosten dan voor onszelf zouden zijn, omdat we stap 1, de kabel, overslaan. De eerstvolgende afspraak kan pas op maandag ingepland worden dus wij kozen toch voor de kabel aangezien die er sneller was. Vervolgens komt vrijdag de kabel en uiteraard is er geen verschil. Hup nog maar een keer bellen dan. Afspraak gemaakt voor maandag 22 oktober tussen 8.00 en 13.00 uur. Wat vreemd, als het dan zo druk is en je belt 2 dagen later om een afspraak te maken krijg je dezelfde dag te horen. Je zou toch denken dat die dan al vol zit? Maargoed, daar zit je dan een halve dag te wachten op een monteur. Het is 14.00 uur en nog niemand gezien. Weer maar bellen dan. "Tja wat vervelend mevrouw, maar ik zie dat de afspraak voor dinsdag op staat" krijg je als antwoord. Ik vind het een behoorlijk slechte zaak dat er een datum afgesproken word en die vervolgens verkeerd in de computer word verwerkt. Natuurlijk kan er vandaag ook niemand meer langs komen. Tot slot hebben we nog steeds geen optimaal werkend internet, heb je een halve dag voor niks gewacht, kunnen ze voor een fout die ze zelf maken niks voor je betekenen en morgen moet je weer een halve dag wachten. Ik vind het een schande en ga zeker mijn opties bij de concurrent onderzoeken!

Kevin
21-10-2018

Extreem slechte klantenservice + dienstverlening

De eerste tijd dat ik Ziggo had. werktte het allemaal nagenoeg goed. Enige minpuntje was de wifi, die kwam niet het hele appartement door. toevallig hadden ze tijdens mijn vakantie in Engeland een mail rond gestuurd dat ze je gratis helpen je wifi goed te krijgen.

Nou mooi! Dat komt wel goed uit. dus contact gehad met ze en bleek dat mijn modem een verouderd model is en vervangen moest worden. Krijg ik de vervangende modem, zo'n "connect box", en sindsdien is het alleen maar drama met het internet.

Connect box herstart willekeurig, download snelheid onder de 10 Mb/s terwijl je betaald voor 200Mb/s. Neem je contact op, moet je modem WEER vervangen worden. En WEER zo'n "connect box". Ging paar dagen goed en toen begon het drama weer.

Weer contact opgenomen. en nu zou mijn signaal aan de 'hoge' kant zijn. Alsof er een versterker op zit. Moet er nu dus een monteur langskomen. jah zo blijven we bezig. maar wel mooi geld van me rekening afhalen.

Michiel
20-10-2018

Meest vreselijke ervaring met klantenservice OOIT

Eindeloze wachten op een medewerker met irritante muziek met ruis op de achtergrond + uiteindelijk niet geholpen worden is wat op je wacht als je Ziggo belt. Meest afgrijselijke bedrijf ter wereld.

20-10-2018

Ze blijven maar uitstellen met antwoorden, totaal geen klantvriendelijkheid

Ik blijf maar bellen, elke keer 15 minuten wachten, dan word ik doorverbonden, en vervolgens wordt er opgehangen en kan ik opnieuw beginnen. Hiervoor hetzelfde probleem gehad om iets op te lossen; ze zeggen het op te lossen en doen niets. ONGELOOFLIJK slechte service.