Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bekabeld internet werkt prima maar de wifi van de connect box is onbruikbaar en valt om de paar minuten een paar seconden weg. Als je iets wil doen waarvoor je stabiel draadloos internet nodig hebt (gamen op je telefoon of laptop, streamen, etc) is elke andere provider van Nederland een beter alternatief.
Ik ben al vele jaren klant van Ziggo en was altijd zeer tevreden maar de laatste tijd is het 1 groot drama. Met een internet abonnement van 200mbs zit ik gemiddeld
Zo'n 10, 12 seconden te wachten op het laden van 1 pagina! De inbelverbinding die ik in 1996 had was een stuk sneller.
Valt ook regelmatig een paar seconden helemaal weg.
Conclusie staar je niet blind op reviews uit het verleden. Ze waren lang een goede aanbieder maar die tijd is serieus voorbij.
Dat ze zichzelf nog internetprovider noemen
Internet is zo traag als dikke stront door een trechter.
Ik wilde graag een pakket bestellen in combinatie met mijn Vodafone abonnement. Hiervoor hebben ze me zelf gebeld. Een hoop beloftes gekregen voor een mooie prijs en ze zouden me er een aantal dagen later over terugbellen om het te bevestigen. Helaas geen hond die me terug gebeld heeft hierna dus nadat ik zelf de dag erna maar eens gebeld had kreeg ik doodleuk te horen dat het pakket dat mij eerder was beloofd helemaal niet mogelijk was voor de aangegeven prijs.
Ik heb toen met de betreffende persoon een ander pakket gekozen. Nadat alles eindelijk bevestigd was kwam de dame in kwestie terug met; "sorry, het pakket dat ik net voor je heb besteld kan helemaal niet omdat de gekozen internet snelheid te laag was. Nou leuk, dus toen heb ik haar dat pakket maar laten annuleren. Zou allemaal prima zijn. Paar dagen daarna krijg ik doodleuk een mail met trackingsgegevens voor mijn Ziggo pakket. Nog maar eens gebeld om ze te zeggen dat er helemaal niks was geannuleerd door Ziggo. Ik kreeg hun hartelijke excuses en ik moest het pakket maar retourneren naar ze.
Vandaag het pakket binnen gekregen en toen toch maar overwogen om misschien toch het pakket te nemen want ja, je hebt de doos met de hele zooi nu thuis staan dus ik weer gebeld met de vraag of ik het pakket toch niet kon behouden.
Dat was geen probleem, dus ik werd doorverbonden met de persoon waar ik in eerste instantie mee had gebeld. Nadat ze me in de wacht had gezet kwam ze doodleuk terug met het verhaal dat alles geannuleerd was en dat ze mij als klant had verwijderd uit het systeem. Uuuuhm. oké, maar dat was niet wat ik gevraagd had. Dus met als gevolg dat ik nu niks anders kan dan de hele zooi te retourneren. Dus ik kan nu wachten op de retour dozen, alle zooi retourneren, en dan nadat de zooi bij Ziggo ontvangen is zou ik teruggebeld worden om dan alle zooi weer opnieuw te moeten bestellen. Wat?
Nee dat is echt de klantenservice die je krijgt van deze Ziggo pannenkoeken. Tijdens het typen van deze klacht had ik nog zoiets van "ik bel ze nog eens om te kijken of er echt niks anders te regelen is. Heb ik ook gedaan en kreeg toen contact met een derde pannenkoek van Ziggo. Deze heeft een en ander nogmaals nagekeken en gaf me na het inkijken van alle rompslomp die tot nu toe gedaan was ook aan dat dit geen zuivere service was die ik als klant van Ziggo tot nu toe ontvangen heb. Hij kon helaas niks doen maar kon me wel beloven dat hij me zou doorverbinden met een afdeling die me een nieuw pakket kon aanbieden voor een hele mooie prijs. Na het krijgen van nog meer excuses voor het ongemak en het doorverbinden was ik benieuwd wat deze afdeling me kon aanbieden, Eenmaal nadat ik het hele verhaal voor de 4e keer helemaal heb moeten uitleggen, bleek deze persoon helemaal niks voor me te kunnen betekenen en kon hij schijnbaar enkel dezelfde korting aanbieden die elke nieuwe klant bij Ziggo ook krijgt. (Dit waren zijn letterlijke woorden)
Hij kwam ook niet echt over alsof hij zin had in zijn werk bij Ziggo en dat het hem allemaal ook maar iets kon schelen.
Dus al met al alweer blij gemaakt met een dooie mus. Ben helemaal klaar met deze pipo's.
Elke klantenservice medewerker verteld je iets anders en niemand lijkt te weten hoe het allemaal werkt bij Ziggo. Lekker dan, als zij het al allemaal niet weten, wie moet t dan wel weten?
Ik in ieder geval nooit meer. Geen Ziggo voor mij, en Vodafone klant ga ik ook niet meer lang zijn aangezien mijn mobiele contract bijna afloopt.
De doos met Ziggo zooi gaat mooi retour en die mogen ze ergens steken waar de zon nooit schijnt.
Al twee weken geen internet thuis, monteur is langs gekomen, kabel is afgekeurd dus er iets met de kabel waardoor internet niet werkt, kabel moet vervangen worden en aan tel vertellen ze mij dat ik ong 8 weken kan wachten omdat zij eerst een vergunning moeten aanvragen bij de gemeente om daar te kunnen graven. Ik vind het belachelijk dat ze niet tijdelijk een ander optie hebben, 8 weken zonder internet leuk om zo de nieuwjaar in te gaan.
Het bufferen duurt lang, afleveringen laden niet, veel afleveringen die niet insync lopen met beeld en geluid. Al in al de slechtste streaming site die er is, zelfs na alle reclamens. En dan begin ik nog niet eens over het internet of de Horizon.
Nog nooit geen serieuse problemen gehad bij Ziggo en als in die had altijd vriendelijk geholpen. Had laatst dat me router/modem er mee ophield na 5 jaar maarja dat kan altijd hup klantenservice gebeld en de volgende dag een nieuwe modem die ook nog is beter werkt. Lekker met me 5Ghz verbinding op de wifi de volle 200mb/s door mijn gehele huis. Ziggo is een zekere aanrader die internet snelheden zie je nergens anders terug voor deze prijs. Service en kwaliteit en vooral als je het Vodafone combineerd dan kan het niet beter lekker genieten van me dubbele data, vijf euro korting en mijn zender pakket naar keuze.
Deze serivce verwacht je van een bedrijf natuurlijk ook wat mindere mensen gesproken maar dat kan gebeuren dan gewoon nogmaals bellen er zijn mensen die echt geweldig zijn dikke pluim naar Ziggo!
Al tijden lang last van onstabiel en enorm slome wifi, vooral in de avonduren wanneer de meeste mensen gebruik maken van het internet ;)
Valt vaak ook om het half uur volledig uit nadat het na een paar minuten weer online komt (nogsteeds erg traag)
Heb nu al 4 keer een monteur ( nou ja iemand)
over de vloer gehad. Ben nu toe aan mijn derde horizon box en elke keer alles wat ik opgenomen heb weg. Morgen komt voor de 2e keer een storingsmonteur, maar dat zal ook wel niet helpen.
Blijft storen, vastlopen en storingen geven.
Zodra het kan stap ik over.
WiFi valt om de haverklap uit. En dit gebeurt standaard iedere avond. Overdag zal dit ook wel het geval zijn maar dan merk je het niet. Ik heb nu een klein jaar ziggo en heb echt spijt. Wanneer het jaar om is snel weer terug naar KPN!
Al jaren is er iedere week is er wel iets aan de hand, afgelopen weken loopt het beeld en geluid meerdere seconden achter, om te janken. Spreek je een medewerker, het meeste wat ze kunnen doen is "er een melding van maken", maar weken achtereen wordt er niks opgelost. En dan is dit nog maar één van de 100den waardeloze ervaringen die ik met ze heb. Ik heb nu al ruim 2 jaar Ziggo en er is geen één moment geweest zonder problemen. Of ik nu altijd 2x in moet loggen voor een kijksessie, het beeld a-synchroon is, lage kwaliteit of gewoon een hele uitzending uitvalt en ineens "niet meer beschikbaar" is, het is de meest waardeloze dienst die ik óóit gehad heb.
Ik stap over.
Ziggo heeft al enige tijd een probleem met Reply TV en uitgesteld kijken; het beeld en geluid loopt niet synchroon, soms zit er een vertraging in van ca. 3 seconden. Zowel op de TV met hun set-up box, a;s op internet. Programma's zijn hierdoor niet om aan te gluren. Ziggo verwacht het probleem 'in de loop van 2019' op te lossen. Werkelijk ongelofelijk voor een dergelijk bedrijf, wel heel veel geld vangen maar, een slecht product leveren. Dit komt overigens nog bovenop alle andere problemen, die ze al twee jaar met de Horizon box hebben en ook niet kunnen oplossen. Ik haak in ieder geval af en switch naar een andere aanbieder.
Na het overgaan analoog naar digitaal al vaak vals voorgelicht over gebruik van videobanden. Afgelopen donderdag prima monteur, de derde in rij, moest alleen nog wat dingen aangeschaft worden. Mijn man kon weer opnemen via videoband. Vrijdag weer monteur van Ziggo, die heeft dingen aangesloten, nu kan mijn man geen programma opnemen via video. Deze man is 1 1/2 uur hier bezig geweest. Deze heeft alles verziekt waar donderdag goede monteur mee bezig is geweest. We mogen niet vragen naar goede monteur. In de afgelopen tijd zijn er 4monteurs geweest, waarvan 3 knurften. En ziggo zegt gewoon dat ze ons niet kunnen helpen. 2 kastjes aangeschaft van € 30 en nog iets om er tussen te zetten van € 50 en het werkt niet. Ik wou dat we van ziggo af konden. Zo slecht!
Hoi Ziggo, let er op dat het geluid met het beeld niet goed loopt bij de aflevering 10 van Expeditie Robinson :)
Wifi valt iedere avond minstens 7x uit, overdag zou ik het niet weten want ben een Student. Zal wel net zo ruk zijn!
Als je een Gamer bent, veel tijd spendeerd achter Netflix of veel date verbruikt op je Telefoon en dat wilt voorkomen door thuis Wifi te gebruiken dan kan ik je Ziggo afraden!
Probleem met extra Mediabox. Dit bleek na een week ergernis en over en weer bellen bij Ziggo. Vervolgens wordt er een verkeerde box gestuurd. Abonnement van 5 naar 4 euro ja dat helpt echt om problemen op te lossen box met minder mogelijkheden. Maar toen zouden we dan toch echt de goede box krijgen. Helaas nu bijna 14 dagen verder en veel telefonisch , mail en chatcontact vele smoezen en onzin nog geen Mediabox. Kortom wacht af tot maandag anders maar eens naar een andere provider. Jaren tevreden klant maar nu is de maat vol?
Zonder dit abonnement aangevraagd te hebben wordt dit waarschijnlijk al jaren door Ziggo ingehouden! Kwam er achter omdat familielid mij mededeelde dat ik wel erg veel bij Ziggo betaalde . Heb menige e-mail gestuurd en krijg alleen een berichtje dat er iets was veranderd in 2016 wat ze mij per e-mail hadden medegedeeld. Kan tot op heden geen enkele zender ontvangen die tot dit abonnement behoren. Volgens mij heeft Ziggo het signaal NOOIT aan mij doorgegeven want ik krijg op alle zenders van dit pakket , die erin horen,dat ik er geen abonnement op heb, terwijl het al enige tijd wordt ingehouden! Krijg van Ziggo geen compensatie dus dan maar op een andere manier mijn recht proberen te halen! En: Zo snel mogelijk een andere Provider zoeken waar ik wel de service kan verwachten die ik wens, want ons Ziggo wordt te groot en klantvriendelijkheid is VER te zoeken!
Krijg facturen van Ziggo op naam van iemand die niet op mijn adres woont terwijl ik niet eens diensten afneem van Ziggo. Herhaaldelijk gebeld met Ziggo en zij willen en kunnen dit niet corrigeren. Zij willen dat ik een betaalde uittreksel bij de gemeente opvraag om te bewijzen wie op mijn adres woont. Compleet debiele werkwijze. Blijkbaar hebben zij hun administratieve processen helemaal niet op orde.
Ziggo denkt dat het heel wat is, ik raad mensen aan geen ziggo te nemen, te vaak storingen. Als je dan een storing meld welke niet lokaal is willen ze een monteur afspraak maken voor over 5 dagen, lekker slim als je telefoon tv en internet van ziggo hebt, niet dus. Mensen kijk goed op internet en neem zeker geen ziggo
De medewerkers van klantenservice zijn over het algemeen heel klantvriendelijk echter het beleid van Ziggo geeft hen geen mogelijkheid om de klant wel goed te helpen. Nieuwe mediabox ontvangen omdat de oude de melding Fan Alarm aangaf en steeds uitviel. De nieuwe mediabox heeft 1 avond goed gewerkt maar doet nu niets meer. Alles nagelopen samen met medwerker Ziggo. Conclusie er zal een andere mediabox moeten komen maar omdat deze mediabox nieuw is mag ik geen andere sturen. Eerst moet een monteur komen om de zaak te onderzoeken. Helaas kan de monteur pas over 8 dagen. Geen televisie tot die tijd. En dan hopen dat de monteur een andere mediabox bij zich heeft. Medewerker mag geen nieuwe box sturen waardoor het probleem wel snel verholpen zou zijn. Heeft er wel moeite voor gedaan maar van zijn leidinggevende geen akkoord gekregen. Zo jammer dit!