Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ziggo-go is een drama. Beeld blijft regelmatig hangen en vaak wordt je er helemaal uitgegooid.
Ze blijven maar bellen terwijl ik al 163 keer verteld heb dat ik niets van ze wil. Wanneer houden die hufters eens op.
Nu:
Als klant van Ziggo Complete betaal ik €70,50 p/m en dat is €846,- p/j.
Nieuwe klant:
Ik zag dat nieuwe klanten een aanbieding krijgen van 12 maanden 50% korting bij een 12 maanden contract, dat is €423,- p/j.
Gebeld:
Ze konden me een aanbieding doen van 9 maanden voor €50,50 en de laatste 3 maanden dan weer voor €70,50 dat is €666,- p/j. Leuke korting maar nog steeds €243,- p/j meer dan een nieuwe klant vind ik veel.
Als je veel verloop van klanten wil met alle 'sorres' die erbij komt kijken moet je op deze manier werken. Een scherpe en directe prijs zou naar mijn mening beter zijn voor iedereen!
Ziggo bied zuiniger en kleinere netbox aan.
Oke, doe maar. 🙈
1 nextbox komt inderdaad binnen 1 dag binnen.
We bellen dat het er 2 moeten zijn. (Ook boven)
Onduidelijk antwoord.
2 x een monteur vragen is voir ons onzin.
Oke.u krijgt een 2e box opgestuurd .
Wat schetst onze verbazing.☹😮🥴
Tv afgesloten. Gebeld. Oeps, heeft "collega" gedaan.
Kan nu niet ,(5 minuten later) terug gedraaid worden.
Dit gaat weer een heel lange discussie met ziggo worden.
Ziggo go en internet doet het.
Het kan daar maar 1 kant op.
Had medelijden met deze klantendienst dame.
Jarenlang (12 jaar) abonnement gehad bij Ziggo. Vanmorgen klantenservice gebeld, omdat nieuwe klanten een fantastische aanbieding krijgen….misschien een idee om ook iets voor mij te doen als vaste klant?
Nou meneer Eugene of hoe hij ook mag heten, was alles behalve klantvriendelijk. Niks meedenken en je behandelen als een stuk vuil. Prima Eugene van Ziggo. Je baas zal trots op je zijn. Daarom meteen abonnement opgezegd. Jij kwam zelf met dit idee trouwens….Als je zo moet dreigen naar je bestaande klanten, dan heb je echt hart voor de zaak. Hoppa….jij maakt giga deals. Je werkt klanten in no time de deur uit.
Binnen 14 dagen opgezegd. Gaan toch incasseren. Bellen helpt niet. Op mail reageren doen ze niet. Wat ze wel doen is dreigen met de incasso-maffia. De smeerlappen gokken erop dat je voor een paar tientjes het wel laat lopen. Dieptepunt: een callcentermedewerker die meer dan 20 minuten liep te OH-en hoe moeilijk zijn werk wel niet was met de niet-werkende systeme. Hij zou het oplossen, maar was ook niet meer dan een ziggo-leugenaar. Gadverdamme.
Internet ineens zonder kennisgeving afgesloten omdat ik een nieuw gratis modem heb geweigerd en overstap naar kpn , maar wel pas in dec / Jan, ik heb hierover vooraf contact gehad met ziggo, maar hebben toen niets gezegd over afsluiten , schandalig toch , terwijl ik er nog wel voor betaal , heb gebeld en klacht ingediend en kan pas na 3 dagen weer op mijn oude modem internet ontvangen , ziggo waar ben je mee bezig?
Alsjeblieft stuur die commentatoren van WK volleybal vrouwen gauw naar huis!
Ik wil genieten van het spel maar dat wordt gestoord door al dat geklets!
Mannen hou eens op met het spuien van al je kennis, ga eens wat te drinken halen of zo.
Pffftt
Ik heb zojuist een (slechte) ervaring geschreven en wilde die bevestigen.
Ineens een blanco scherm, zit Ziggo hier óók al.? Wat een ramp zou dat zijn.
Wat een ongelovelijk pauper bedrijf is dit aan het worden. Bel gewoon op een vroeg tijdstip krijg ik de antillen weer aan de lijn. Kan alles 10x herhalen en na een half uur nog geen stap verder. Ziggo bedankt
Modem en media box zijn altijd instabiel en je kan geen eigen modem aansluiten ):
Klantenservice heeft geen verstand van zaken.
heb mijn contract verlengd eind Augustus, sinds deze tijd heb ik 2 verschillende medieboxen thuis gestuurd gekregen, 3 retourboxen, ben ik afgesloten geweest en nu een maand later is nog steeds mijn oude contract in werking. ze hebben werkelijk geen idee wat ze daar doen.
Had eerst zigoo, ging verhuizen maar kon het niet meenemen omdat op het nieuwe adres geen kabel lagen voor een aansluiting. Heeft maanden geduurt om af te zeggen. Offerte aanvragen voor kabel aansluiting in juli gedaan. Zou 2 september gedaan worden. Maar hoor niks na meerdere malen bellen en mailen. Schandaling
Verschrikkelijk bedrijf. Zij hadden thuis een tv box bij ons afgeleverd met allerlei beloftes, en de garantie dat wij een bedenktermijn hadden. Nou, wij kozen ervoor om toch met de oude box verder te gaan en het oude abonnement. Eenmaal de spullen teruggestuurd die zij hadden afgeleverd, ontvingen wij toch een boete van 200 euro. Nou, meerdere keren telefonisch contact gehad en toch werden wij gestuurd naar de incasso bureau en zitten wij met een boete van nu 272 euro. Meteen weggegaan bij Ziggo natuurlijk, en ergens anders aangesloten. Voor de slechte kwaliteit internet die je krijgt, is dit het allemaal niet waard.
Slecht bedrijf,afgelopen half jaar weken zonder tv,dagen zonder telefoon,niets werkt fatsoenlijk,een grote ramp,hele periodes zonder internet.
afschrijven van je bankrekening zijn ze wel heel goed in(zelf dubbel).
mijn zakelijk abonnement heeft nog nooit goed gewerkt.
als je innerlijke rust wil hebben moet je niet met ziggo in zee gaan.
Bij het opzeggen contracr heb ik een slecht aanbid gekregen en , dat kan je niet doen in deze slechte tijden. Daarom mijn contract opgezegd. Een betere aanbiedeng had je geld opkunnen leveren, nu ben je een klant kwijt en dus geld kwijt. De concurrent is een stuk goedkoper
Mijn vader heeft automatische incasso. Er staat permanent genoeg op de rekening om automatisch af te schrijven. Is niet gebeurd. Krijgt nu dreigbrief dat afgesloten wordt. Dus bellen met de ziggo waarom de autom.afschrijving niet gebeurd is. Via het belmenu wordt je niets wijzer. Moet als alternatief bellen naar een betaald nummer van Ziggo om medewerker te spreken. Blijkt een intern digitaal probleem van ziggo te zijn, waarbij de automatische incasso op handmatig gezet is. Bij hen is dit probleem na 2 maanden nog niet eens hersteld en moeten de betalingen handmatig gebeuren. Wat een waardeloze organisatie!
We zijn al jaren en jaren klant bij zigo voorheen upc
nu was ons contact afgelopen en bij het verlengen heb ik een klein fout gemaakt ik wilde het veranderen en werd heel stug behandeld en ze gooide op zo gaat dat met klanten die al jaren klant zijn. 5751sn 22
Bemoei je niet met ziggo. zeer slechte service, verkeerde informatie bij het ondertekenen van het contract. je kunt ook een contract voor je buurman tekenen en ondertekenen ziggo Vraag niet om de toestemming van deze persoon en je zit al vast en praten met hem is niet mogelijk wacht tot 45 minuten op de telefoon van de klant en dan gedumpt worden.Oplichters en dekbedden dringen van de een naar de ander en maken afspraken om terug te bellen of een e-mail te sturen, maar er gebeurt niets.Baba en dat in deze tijd. ze smeren ook mensen met psychische aandoeningen aan de telefoon contractec. Zijn gewoon oplichters.
Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG