J.

Waardeloos!

Al een week blokkerig beeld op de tv, en nu sinds 2 dagen helemaal geen tv! Op de site staat bereikbaar tot 22.00 uur. Nou echt niet! Je krijgt niemand aan de telefoon! Maar wel gewoon abonnementsgeld innen! Spijt van de overstap naar een alles in een pakket! Hadden we dat maar nooit gedaan!

Sneaky extra factureren

Abonnement speciaal vroeg aangevraagd bij Ziggo, omdat ze aangeven dat je aansluiting na twee weken pas werkt. Vervolgens leveren ze de apparatuur in drie dagen, terwijl ik het nog helemaal niet nodig had. Daar bovenop gingen ze de diensten al factureren vanaf de besteldatum, toen ze de benodigde apparatuur nog niet eens opgestuurd hadden! De klantenservice is wel vriendelijk, en soms zelfs behulpzaam. De connectbox wordt heel heet (en gebruikt dus veel energie), en de admin-interface geeft vaak time-outs. Waar is dat ding mee bezig?

ZIGGO DENKT TOTAAL NIET MEE

Ik ben al jaren klant bij Ziggo. Nu heb ik een tweede huis en wil daar ook ziggo. nu moet ik 1750,- ex btw bij betalen om een aansluiting te laten leggen naar het nieuwe adres . verder heb ik al een half jaar vier mobiele abbonnementen waarbij we onderling HELEMAAL NIET KUNNEN BELLEN. Ik ben al maanden bezig om dit aangepast te krijgen maar sturen me steeds van het kastje naar de muur Ik had op zijn minst verwacht dat zo'n groot bedrijf mee zou denken en de klant tevreden zou willen stellen, maar dit lijkt er totaal niet op . Dit is allemaal nog zacht uitgedrukt.

Ja
27-06-2017

Ziggo maakt klant worden moeilijk

Wij zijn al 3 dagen bezig klant te worden bij ziggo, en worden van kastje naar de muur gestuurd. Op ons huis staan 5 aansluitingen geregistreerd en wij weten niet welke aansluiting correspondeert met de juiste kabel. Op zich natuurlijk lastig, maar het zou toch fijn zijn als ziggo ons zou helpen. Alle medewerkers verwijzen door naar een collega die het echt zou weten, waarop de volgende werknemer hier toch niets mee kan. De enige die ons daadwerkelijk te woord heeft gestaan zou ons terugbellen, wat hij nooit heeft gedaan. Al met al: slechte service aan toekomstige klanten

Pierre

Puinhoop bij Ziggo

Kabelbreuk onder de bestrating aan de voorzijde werd pas na 2 jaar opgelost. Router verkeerd opgehangen waardoor de straling naar de straat zijde ging en niet de woonkamer in. Router niet aangesloten op de hoofdaansluiting in de meterkast waardoor slecht internetverbinding en TV ontvangst. Klantenservice Ziggo hebben geen benul waarover zij het hebben en spreken vaak onzin uit. Klantenservice is onbeschoft en laat he niet uitspreken. Sturen spook facturen ongevraagd. Al met al ellende.

27-06-2017

Abonnee worden is een hels karwei

Wilde overstappen van KPN naar Ziggo. Heel eenvoudig. Ga verhuizen dus Ziggo op het nieuwe adres en KPN opzeggen op het oude adres.niet dus. Juiste gegevens van oud adres en KPN contract doorgegeven.Toen begon de ellende. Bericht: KPN gegevens onjuist doorgegeven.bellen met Ziggo en na 15! minuten iemand aan de lijn.gegevens wederom juist doorgegeven.krijg bericht van KPN dat mijn aansluiting 20 juli opgezegd is terwijl ik 11 juli verhuis.dus Ziggo proberen te bellen omdat ik zomaar vermoedde dat mijn aansluiting in de nieuwe woning dus niet voor 11 juli in orde zou zijn.mijn vermoeden was terecht want er stond dat ik pas per 20 juli aangesloten zou worden. eea zou nu naar voren gehaald worden en ter voorkoming dat het allemaal te laat zou zijn wilde Ziggo het per 5 juli doen.maar dat betekende automatisch dat ook KPN per 5 juli opgezegd zou zijn.pfff.enz enz. Gisteren weer contact gezocht met Ziggo. Nu zou alles in orde zijn maar.wat schetst mijn verbazing: kreeg vanochtend een email dat de nieuwe aansluiting.per 20 juli actief zou zijn.Aanrader: overweeg Ziggo alleen als je op hetzelfde adres blijft wonen want het is organisatorisch een puinhoop en al die call center dames en heren hebben er totaal geen enkel verstand van.

Pim
26-06-2017

Service Ziggo

Wij hebben een alles in 1 pakket van Ziggo. Nu hebben we storing vanaf dinsdag 21-06. De tv, telefoon en internet doen het allemaal niet. Gebeld met Ziggo, kregen het telefonisch niet opgelost. Besloten dat er een monteur langs zou komen maandag 26-06 tussen 17:00 en 22:00. (Een week later!) Heel de avond zitten wachten, maar niemand langs geweest. Gebeld om 21:55, maar ze konden niet vertellen of de monteur nog langs komt. Ook konden ze hem niet bellen. Nu moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor 05-07. Bijna 2,5 week zonder tv, telefoon en internet. Schandalig wat een service van Ziggo.

Erica
24-06-2017

Storingen na een update

Storing op een aantal kanalen na update juni 2017. Volgens Ziggo ligt dit aan de kabel. Ik woon hier pas 1 jaar, die kabel is toen gekocht. Aansluiting gedaan door ziggo monteur. Oplossing volgens ziggo: monteur sturen, als het ligt aan kabel zijn kosten voor mij. Waardeloos!

Carolien
23-06-2017

SLECHT!

Monteurs komen hun afspraken niet na en op kantoor hebben ze geen idee hoe ze zo'n monteur kunnen bereiken! Het is toch niet te filmen!

Je moeder
23-06-2017

Rotzooi

Overdag rotzooi savond nog erger dan knijpen ze internet zelf lager kan niet eens de speedtest doen. 3 keer monteur langs geweest die het elk beter wisten te weten. niet dus

J.
22-06-2017

Opzeggen ziggo

6 april ziggo alles in een opgezegd per 30 mei Lijkt mij voldoende tijd voor ziggo om te verwerken in de administratie. 27 mei alles in een kosten voor juni afgeschreven Gebeld met ziggo 30 minuten blijkt administratief niet mogelijk te zijn de rekening voor juni te stoppen hebben nog twee maand vanaf eind mei om de eind afrekening te maken. De telefoon hulp dienst gaat uitleggen hoe de administratie van ziggo werkt. Ik zou mijn schamen om uit te leggen dat afmelden 4 maand in beslag neemt. Advies niet aan beginnen

Rjay

Zigooo noooit

123 abc klinkt gemakkelijk echter heeft ziggo daar een eigen mening over

Alex Wiegeraad

Ziggo is super slecht!

Ziggo heeft grote problemen, wat hun niet toegeven, ben wijs,, doe je ziggo maandlasten online bankieren terug storten, wacht niet tot het te laat is, ziggo is de slechtste provider, hun kijken alleen maar naar winst!

Thuy

Foute boel

Onervaren ziggo medewerker heeft zakelijk abonnement aangesloten ipv particulier, maanden later kwamen wij erachter en valt verder niks aan te doen - geen deel van de kosten terug, niks. De meest slechtste internet provider die ik ooit tegen ben gekomen. Zelfs met zakelijk abbo is het internet erg langzaam en zijn er vaak storingen. Tip, weg blijven bij ziggo.

Bedonderd en bestolen

Ik had mijn abbonement opgezegd vanwege de hoge kostenik een maand later toch weer ziggo genomen. er stond nog een bedrag open +47 euro afspraak was dat ziggo dit zou houden voor 1ste betaling.en aansluitkosten zouden ze zelf incaseren. ze hebben dat geld terug gestuurd en 3 maanden later sloten ze internet af.ik heb een betalings regeling getroffen.nu heb ik in totaal 340 euro betaald voor een achterstand van 2 maanden(.81 euro).ziggo zegt dat ze een mail gestuurd hebben met afspraken deze heb ik dus nooit ontvangen.

Teresa
19-06-2017

Ziggo

De slechtste provider van nederland .Vanochtend is een monteur geweest bij mij. Steeds viel de Internet uit. Sinds zijn vertrek is mij Internet 9 keer uitgevallen. De overstap naar tele2 is onvermijdelijk Ziggo ! Waardeloos

Andre
18-06-2017

Blokkerig beeld

Ben al van af nov 2016 bezig met Ziggo als ik alles moest op schrijven dan heb ik een boek werk drie keer monteur geeft toe dat het niet bij mij licht maar het van buiten komt .Ben er helemaal klaar mee. prijs verhoging en geen service , dat noem ik crimineel gedrag . de groot machten doen wat ze willen en iedereen kijkt toe Nou ik denk dat ik de prijsverhoging niet gaat betalen voor dat alles is opgelost Ook ga ik achter compensatie aan wie denken ze wel dat ze zijn.

Sinisa
17-06-2017

Altijd prima tv en internet gehad via Ziggo (tot op het moment we via de klantenservice onze abonnement hebben aangepast). We keken altijd via Humax kastje maar hebben een nieuwe TV en wouden een smartcard. Smartcard is netjes opgestuurd echter op de nieuwe factuur rekende Ziggo €12.50 extra activatie kosten (schandelig). Netjes onze Humax van +- 5 jaar oud terug gestuurd. Is onze volgende factuur ineens €85,- euro hoger omdat men claimt de Humax nooit te hebben ontvangen. €85,- betalen voor een Humax van +-5 jaar oud is voor ons echt de druppen. Wij zijn helemaal klaar met Ziggo!

17-06-2017

Ziggo regelt alles ondanks dat ik klant ben bij kpn

Ik krijg het signaal van ziggo maar de rest van kpn. De kpn monteur is aanwezig maar krijgt de aansluiting niet voor elkaar. Hij weigert te kijken naar de Ziggo lijn. Dus bel ik Ziggo, waarop Ziggo zegt dat ze de volgende dag voorbij komen en zorgen dat Alles werkt. Zo wordt het ook geregeld. Dikke pluim voor Ziggo. Slecht van kpn

Jannie

Onderhoud van ziggo buitenshuis

Ik heb een b&o televisie en ziggo net een humax kastje laten aansluiten. Nu heeft ziggo een reparatie buitenshuis uitgevoerd onderhoud voor de televisie en ja hoor televisie gaat niet meer aan. Vervolgens komt de monteur en zegt dat het aan de televisie ligt Wie kan mij wat meer vertellen. Ondertussen bericht van ziggo. ik moet 40 euro betalen de monteur zegt dat het aan de televisie ligt Waar heb je het ooit zo zout gegeten. Het beste is om er met ziggo met z,n allen een eind aan te maken. Wie weet een betere provider ?