Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Najima
03-07-2017

Extra kosten in rekening brengen tv xl

Ik kreeg in het jaar 2016 extra kosten van tv royaal 9,95 die ik zelf nooit heb aangevraagd dit gebeurde ook in 2017 ook bij tv xl kosten 11,95 per maand ziggo probeert haar klanten geld uit de zakken te kloppen door Zelf andere abonnementen toe te voegen ik vind dit heel sneu dat ziggo zo met haar klanten omgaat want ik krijg over 2016 mijn geld niet terug ze vinden dat ik eerder aan de bel had moeten trekken ik voel me zwaar bedonderd door dit bedrijf ik ben genoodzaakt hier een rechtzaak tegen te beginnen.

Melanie
03-07-2017

Slechte start.goed opgepakt

Omdat ik weg wilde bij KPN heb ik op een middag Ziggo gebeld met de vraag of ze een goed aanbod konden doen. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan en vanaf dat moment is eigenlijk alles mis gegaan wat mis kon gaan. De verkeerde startdatum was ingevoerd, overnemen telefoonnummer niet opgepakt, verkeerde abonnement aangevinkt en het verkeerde pakket was opgestuurd.

Daar word je natuurlijk niet blij van. Inmiddels ben ik heel wat belletjes, tweets en mailtjes verder en nu lijkt alles goed te gaan. Waarom ik toch een aanbeveling geef? Ik ben door de klantenservice iedere keer prima geholpen. Ze hebben echt hun best gedaan om alles op te lossen.

Jan
02-07-2017

"service" van Ziggo

Waardeloos! de schoolkinderen van hun Call-centre kunnen beter naar school gaan en kennis opdoen in plaats van klanten voor achterlijk aanzien. Is er dan geen enkele provider die wel geschikt is? ik hen zwaar mijn twijfels. Beter naar het oude systeem met CI-+ modules.

Jasper
30-06-2017

Kansloos, hufterig bedrijf

Twee weken geleden ging de mediabox kapot. Kan gebeuren natuurlijk. Dus bellen met Ziggo. Krijg ik een dame aan de lijn die ik uitleg dat mijn mediabox stuk is. Dus of ik een nieuwd kan krijgen. Ja, gaan we regelen. Na lange stilte zegt mwvrouw: uw modem is besteld. Ik zoek geen modem leg ik uit, ik moet een mediabox. Zo'n ding voor je tv, waar je mee tv kijkt, leg ik ik haar maar vriendelijk uit. Ze zegt dat ze weet wat ik bedoel, maar gaat nogmaals checken. Uiteindelijk de conclusie, uw mediabox is besteld hoor. Ik vraag haar of ze het zeker weet, en niet dat ik alsnog een modem ontvang. Nee, ze weet het zeker, maar je hoort de twijfel. Twee uur een ail van Ziggo, dat mijn modem onderweg is. Grrrrrrr. Helaas, het is al 23:00 uur, dus de volgende morgen opnieuw gebeld en het wordt rechtgezet. Advies is om de modem dan maar ongebruikt retour te sturen. Zogezegd zo gedaan. Maar wat gebeurt er dan. Internet val uit. Dus Ziggo bellen. Ik leg nog uit dat ik het toevallig vind dat dit gebeurt, terwijl ik net een nieuwe onterecht ontvangen modem retour heb verzonden. Meneer, het ligt aan u, niet aan ons, het signaal staat goed. Na lang aandringen komen we tot de conclusie dat het signaal toch niet ok lijkt, dus een monteur moet soelaas bieden. Moet u wel even 6 dagen wachten meneer. Oh ja, natuurlijk. En helaas, we kunnen u alleen vertellen dat de monteur over 6 dagen ergens tussen 12 & 18:00 uur komt. Mmmmm. 6 uur vrijnemen dus. Erg jammer, maar goed. Vervolgens is het 17:30 uur op de dag dat de monteur zou komen. Ineens een sms: we hebben de monteur afgezegd! Wtf! Wie? Ik niet namelijk. Dus weer bellen: ja meneer, heel vervelend dat hebben wij zelf gedaan. Kan gebeuren, we moeten een nieuwe datum plannen. Dat wordt dan over 7 dagen. Ook ik heb grenzen, dit kan toch niet.? Jammer meneer, heel spijtig, volgende week bent u weer de eerste. En wat blijkt nu achteraf: de onterecht door Ziggo Verzonden modem is geactiveerd en mijn eigen modem gedeactiveerd. Mooi volk daar bij Ziggo. Nitwits zijn het. Echt bizar. Incompetente klantenservice, niemand snapt wat er speelt, telkens bijdehandjea die claimen dat het probleem bij mij thuis zit. Monteurs die op eigen houtje afspraken afzeggen waar je 6 uur voor thuis bent gebleven. Het boeit ze allemaal niets. En ik ben er zelf, door toeval, achter gekomen dat die fijne dame, waar de ellende allemaal mee begonnen is door een modem ipv een mediabox te sturen, dat ze bij het opsturen van nieuwe spullen je huidge spullen op afstand dus deactiveren. Ziggo, het is triest, dieptriest hoe jullie mij behandelen. Dat je als bedrijf mensen klantenservice laat afhandelen die echt niets, maar dan ook niets snappen van je eigen producten, die niets begrijpen van je interne processen. Het is onvoorstelbaar. En dat kan echt alleen maar omdat Ziggo.bijna geen concurrentie heeft op bepaalde plekken. Een 'normaal' bedrijf zou hiervoor veel harder gestraft worden door de markt.

Alper
30-06-2017

Kinderen bij de klantenservice

Allemaal ongemotiveerde medewerkers en kunnen geen reet uitvoeren dan alleen maar excuses aanbieden. 1 week te vroeg afgesloten voor een overstap naar provider Online (ook heel slecht trouwens!) waardoor ik nu zonder internet zit.

Ziggo = heel erg slecht Online = ook heel erg slecht komt leverdatum niet na, doen ook valse beloftes.

Al met al, de overheid moet hier echt is wat aan gaan doen ipv alleen maar belastingen verhogen.

Te zot voor woorden dat in een land als Nederland deze dingen nog gebeuren. Niks leveren en toch geld afschrijven. SCHANDALIG!

Jay
30-06-2017

Een heel weekend zonder Internet of telefoon!

Na de hele dag zonder internet en 5 keer gebeld te hebben op mobiele telefoon met elke keer 8-15 minuten wachttijd is er een conclusie gekomen dat de box kapot is en dat we een nieuwe zouden krijgen aan het begin van volgende week. Het hele weekend geen internet of telefoon? Dit gebeurd te vaak en de service duurt te lang.

Ans
30-06-2017

Wat een ellende Hoe kan ik van ze afkomen?

Ziggo / UPC ging de prijzen verhogen Voor ons reden ons abbonnent te veranderen vond 73 euro te gek worden all in pakket Dus ander pakket genomen resultaat al een week geen tv Storing in de telefoon MONTEUR GEWEEST Decoder stuk Dus andere nog steeds storing Op het beeld staat Binnen enkele minuten wordt beeld ingesteld na 30 min bellen Ik weet niet hoelang enkele minuten bij Ziggo zijn? NU NA DAGEN NOG STEEDS GEEN TV .Gisteren weer gebeld Nee komt goed morgenochtend ! Nu weer Avond nog geen tv Zou terug gebeld worden Mooi niet gedaan dus weer zelf gebeld Ja snapt dat u het zat ben maar er is een storing in de kast !Zal mij een zorg zijn ik ben ze spuugzat .IK WIL TV KIJKEN !,! Wat nu ? Kan ik zeggen Ik zoek een andere provider !

Priscilla
29-06-2017

Zoveel en vaak gezeur met Ziggo. Ik ben er klaar mee

Gaf ze voordeel van de twijfel, maar nu is het echt klaar. Factureren teveel, en buiten de erg veel storingen. je helpen en normaal te woord staan, ho maar. Heb er te vaak iemand aan de lijn gehad die onbeschoft je niet laten uitpraten en liever te lui dan moe zijn. Ziggo, doe er ajb wat aan! Ik stap over naar KPN. Met meerdere naar mijn weten.

Tyfus Ziggo
29-06-2017

Bagger slechte service

Voor de fusie met UPC heb ik een vriendelijke man van de klantenservice aan de telefoon gehad die mij vertelde dat ik als klant een upgrade zou krijgen van een oude gare HUMAX tv ontvanger naar een mooie Horizon mediabox, alles heel leuk en aardig heb er een mogen ontvangen rond de kerstperiode (2016) maar wat bleek na alles te hebben aangesloten dat oudere huizen geen retour signaal hebben voor een mediabox.

Hierop terug gebeld naar de klantenservice en het probleem voorgelegd, uiteraard weer opnieuw geholpen en netjes te woord gestaan en de uitleg gekregen dat er een wandcontactdoos icm een retour signaal gemonteerd moet worden zodat de mediabox werkt.

Op het moment dat het allemaal eindelijk goed geregeld zou worden kwam de klantenservice met het antwoordt dat zij tijdelijk geen toegang hadden tot doorvoeringen in het system c.q. het invoeren van het versturen van andere apparatuur. Dit omdat zij een data overdracht hadden in de servers samen met UPC, en om dat zo goed mogelijk te laten verlopen zij pas een week later iets konden doorvoeren.

Uiteraard voor mij geen probleem en op advies van de klantenservice een week later terug gebeld om de horizonbox alsnog te mogen ontvangen. Tot op heden zit ik nog steeds op de vervangende horizonbox te wachten die nooit is aangekomen.

Zojuist opnieuw gebeld met de klantenservice en het voorval uitgelegd.

Nu krijg ik doodleuk te horen dat ik nooit geen recht had op een horizon box en het abbonnement ineens schijnbaar is omgezet zonder mijn weten van een horizon abbonnement naar een normaal digitaal/antenne abbonnement.

Dus als ik nu alsnog een horizon box wil om mijn problemen met mijn oude HUMAX kasten op te lossen ik vriendelijk 300 euro mag lappen.

Nou ziggo hierbij dikke middelvinger want dat gaat niet gebeuren! Ben het kots beu al dat gedonder met jullie.

Welke elke maand miljoenen ontvangen voor abbonee's maar stukje service homaar! Vindt het niet gek dat er een paar weken geleden een monteur in de woonwijk in zn busje lag te slapen! Chapeau!

Rem
28-06-2017

Maken beloftes niet waar

Beloofde snelheid wordt nooit gehaald. Gemiddeld maar 10 procent. Jammer dus. Geen reactie van klantenservice.

J.
28-06-2017

Waardeloos!

Al een week blokkerig beeld op de tv, en nu sinds 2 dagen helemaal geen tv! Op de site staat bereikbaar tot 22.00 uur. Nou echt niet! Je krijgt niemand aan de telefoon! Maar wel gewoon abonnementsgeld innen! Spijt van de overstap naar een alles in een pakket! Hadden we dat maar nooit gedaan!

Peter
28-06-2017

Sneaky extra factureren

Abonnement speciaal vroeg aangevraagd bij Ziggo, omdat ze aangeven dat je aansluiting na twee weken pas werkt. Vervolgens leveren ze de apparatuur in drie dagen, terwijl ik het nog helemaal niet nodig had. Daar bovenop gingen ze de diensten al factureren vanaf de besteldatum, toen ze de benodigde apparatuur nog niet eens opgestuurd hadden! De klantenservice is wel vriendelijk, en soms zelfs behulpzaam. De connectbox wordt heel heet (en gebruikt dus veel energie), en de admin-interface geeft vaak time-outs. Waar is dat ding mee bezig?

Wim
28-06-2017

ZIGGO DENKT TOTAAL NIET MEE

Ik ben al jaren klant bij Ziggo. Nu heb ik een tweede huis en wil daar ook ziggo. nu moet ik 1750,- ex btw bij betalen om een aansluiting te laten leggen naar het nieuwe adres . verder heb ik al een half jaar vier mobiele abbonnementen waarbij we onderling HELEMAAL NIET KUNNEN BELLEN. Ik ben al maanden bezig om dit aangepast te krijgen maar sturen me steeds van het kastje naar de muur Ik had op zijn minst verwacht dat zo'n groot bedrijf mee zou denken en de klant tevreden zou willen stellen, maar dit lijkt er totaal niet op . Dit is allemaal nog zacht uitgedrukt.

Ja
27-06-2017

Ziggo maakt klant worden moeilijk

Wij zijn al 3 dagen bezig klant te worden bij ziggo, en worden van kastje naar de muur gestuurd. Op ons huis staan 5 aansluitingen geregistreerd en wij weten niet welke aansluiting correspondeert met de juiste kabel. Op zich natuurlijk lastig, maar het zou toch fijn zijn als ziggo ons zou helpen. Alle medewerkers verwijzen door naar een collega die het echt zou weten, waarop de volgende werknemer hier toch niets mee kan. De enige die ons daadwerkelijk te woord heeft gestaan zou ons terugbellen, wat hij nooit heeft gedaan. Al met al: slechte service aan toekomstige klanten

Pierre
27-06-2017

Puinhoop bij Ziggo

Kabelbreuk onder de bestrating aan de voorzijde werd pas na 2 jaar opgelost. Router verkeerd opgehangen waardoor de straling naar de straat zijde ging en niet de woonkamer in. Router niet aangesloten op de hoofdaansluiting in de meterkast waardoor slecht internetverbinding en TV ontvangst. Klantenservice Ziggo hebben geen benul waarover zij het hebben en spreken vaak onzin uit. Klantenservice is onbeschoft en laat he niet uitspreken. Sturen spook facturen ongevraagd. Al met al ellende.

Robert
27-06-2017

Abonnee worden is een hels karwei

Wilde overstappen van KPN naar Ziggo. Heel eenvoudig. Ga verhuizen dus Ziggo op het nieuwe adres en KPN opzeggen op het oude adres.niet dus. Juiste gegevens van oud adres en KPN contract doorgegeven.Toen begon de ellende. Bericht: KPN gegevens onjuist doorgegeven.bellen met Ziggo en na 15! minuten iemand aan de lijn.gegevens wederom juist doorgegeven.krijg bericht van KPN dat mijn aansluiting 20 juli opgezegd is terwijl ik 11 juli verhuis.dus Ziggo proberen te bellen omdat ik zomaar vermoedde dat mijn aansluiting in de nieuwe woning dus niet voor 11 juli in orde zou zijn.mijn vermoeden was terecht want er stond dat ik pas per 20 juli aangesloten zou worden. eea zou nu naar voren gehaald worden en ter voorkoming dat het allemaal te laat zou zijn wilde Ziggo het per 5 juli doen.maar dat betekende automatisch dat ook KPN per 5 juli opgezegd zou zijn.pfff.enz enz. Gisteren weer contact gezocht met Ziggo. Nu zou alles in orde zijn maar.wat schetst mijn verbazing: kreeg vanochtend een email dat de nieuwe aansluiting.per 20 juli actief zou zijn.Aanrader: overweeg Ziggo alleen als je op hetzelfde adres blijft wonen want het is organisatorisch een puinhoop en al die call center dames en heren hebben er totaal geen enkel verstand van.

Pim
26-06-2017

Service Ziggo

Wij hebben een alles in 1 pakket van Ziggo. Nu hebben we storing vanaf dinsdag 21-06. De tv, telefoon en internet doen het allemaal niet. Gebeld met Ziggo, kregen het telefonisch niet opgelost. Besloten dat er een monteur langs zou komen maandag 26-06 tussen 17:00 en 22:00. (Een week later!) Heel de avond zitten wachten, maar niemand langs geweest. Gebeld om 21:55, maar ze konden niet vertellen of de monteur nog langs komt. Ook konden ze hem niet bellen. Nu moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor 05-07. Bijna 2,5 week zonder tv, telefoon en internet. Schandalig wat een service van Ziggo.

Erica
24-06-2017

Storingen na een update

Storing op een aantal kanalen na update juni 2017. Volgens Ziggo ligt dit aan de kabel. Ik woon hier pas 1 jaar, die kabel is toen gekocht. Aansluiting gedaan door ziggo monteur. Oplossing volgens ziggo: monteur sturen, als het ligt aan kabel zijn kosten voor mij. Waardeloos!

Carolien
23-06-2017

SLECHT!

Monteurs komen hun afspraken niet na en op kantoor hebben ze geen idee hoe ze zo'n monteur kunnen bereiken! Het is toch niet te filmen!

Je moeder
23-06-2017

Rotzooi

Overdag rotzooi savond nog erger dan knijpen ze internet zelf lager kan niet eens de speedtest doen. 3 keer monteur langs geweest die het elk beter wisten te weten. niet dus