Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Alina
18-10-2013

opgezegd via de site in juli dus stop per 02-08-2013 bevestiging ontvangen .

na 2 onterechte afschrijvingen door Ziggo [sept en okt.] toen toch maar even gebeld met klantenservice.

Niets bekend van een opzegging bij hun terwijl ik een bevestiging heb gehad ,hun advies was rekening betalen en een brief schrijven met kopie opzegging en dan maar hopen dat ik me geld terug krijg.

dacht het niet hé, gaat wel om 3 x 72,50 laat de deurwaarder maar komen ik heb toch een bevestiging

Van der genugten
15-10-2013

na meer dan 7 jaar lid zijn bij ziggo

is nu de ontvanger stuk

nou moet ik bij ziggo een andere kopen

nou nee dacht het niet

dan neem ik een andere provider

als ik nu om de 6 maanden kom maar na 7 jaar

nee dan heb je wel een keer recht op een nieuwe ontvanger

dan zeg ik de hele mik mak op

en neem echt geen ziggo meer

K N
15-10-2013

Aangevraagd via internet, direct bevestiging ontvangen per email. Een week gebeld over de stand van zaken: "Sorry meneer, u zit niet in het systeem, u hebt zich niet aangemeld"

Opnieuw aangemeld, weer bevestiging per email ontvangen. Dag later gebeld: "Sorry meneer, u zit niet in het systeem, u hebt zich niet aangemeld".

GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....wat een zooitje bij Ziggo!

Anoniem
08-10-2013

Kan nog steeds niet begrijpen zoveel Problemen zijn over Ziggo, alles werkt hier

prima moet ik zeggen, alleen wat ik had met die Wifispots, daarom heb ik nu ook

de sleutel bij mijn Laptop ingevoert, endat werkt ook prima.

Televisie hadden we al goede ervaring over, nu alleen de rest nog, dan ben ik echt

tevreden bij KPN was het in het begin ook altijd geen verbinding met Internet of telefonie!

Jullie hebben voor zover een tevreden klant Ziggo.

We waren ook eerst skeptisch, maardat valt nu mee.

Heb ook al andere nieuwe klanten bij jullie bezorgd voor Ziggo!

A.Jansen
08-10-2013

Mijn ervaring is met Ziggo dat ik tevreden over televisie en Telefonie ben, met televisie heb ik

nu alle zenders wat ik besteld heb, alles werkt na behoren, alleen het internet, heb nu de

wifispot uitgeschakelt dan werkt het internet matig, alleen als je bij Facebook een drukke

site hebt, gaat de ontvangst erg achteruit, gevolg dat je wegvalt met internet, hier moet Ziggo toch

iets aandoen.

Verder hoop ik dan dat het welkomskado niet lang meer op zich laat wachten, dan ben ik tevreden!!

Jan
07-10-2013

Wij zijn pas ook overgestapt van xs4all naar ziggo .

Nou wij hebben niks geen klachten alles verliep prima.

Niks geen problemen tot nu toe niks geen klachten.

Wij hebben nu ongeveer 3 maanden tot op heden als er onderhoud is of wat dan ook

word je altijd ruim van te voeren geinformeert .

TOP

Anoniem
30-09-2013

Geen Internet nemen van Ziggo. Om de haverklap heb je geen Internet verbinding meer. Heel irritant!!! Goedkoop is uiteindelijk duurkoop geworden.... Nu snel nieuwe provider vinden!

Herman
27-09-2013

Lang verhaal kort;

- Na lange bestelprocedure niet de juiste HD Recorder ontvangen.

- Na terugzenden de juiste maar een gebruikte/beschadigde HD recorder ontvangen (en zonder smartcard)

+ Na de vele telefoontjes (lees: frustraties) dan maar geannuleerd, daarbij vriendelijk te woord gestaan en spontaan een maand abonnementsgeld ontvangen ter compensatie.

- Hoewel geannuleerd toch gefactureerd.

- Mail hierover naar het in de factuur genoemde adres (ziggo.contact@ziggo.nl) zal niet worden beantwoord omdat het een noreply adres is. Noem het dan noreply@ziggo.nl !

Jasper Rietman
22-09-2013

Ik moet even iets delen; ik heb nu HD tv bij ziggo ik wil graag interactieve tv ik heb ziggo hierover ook gebelt met de vraag of het voor mij als bestaande klant ook mogelijk is. Ja dat is mogelijk meneer maar dan moet je wel voor het kastje betalen. Betalen?!? ja meneer. Ik heb als bestaande klant al veel te veel betaald en dan kan er nog niet eens zo'n kastje af. Het enige wat ik wil en heb gevraagd is een kastje maar dat is dus niet mogelijk. Ik heb nu een aanbieding gezien bij een andere provider interactieve tv 42.50 pm en dat is nog zonder korting ik zou de eerste 6 mnd 15 euro korting krijgen. Als ik uitga van mijn huidige abbo 89.90 pm - 42.50 = 47.40 wat mij het pm zou schelen!! daarnaast krijg ik 6*15 euro korting dat is 90 euro korting. Dat betekent dat ik er op jaarbasis 568.80 op vooruit ga plus 90 euro korting totaal 658.80!! en dan krijg ik ook nog interactieve televisie het enige wat ik krijg is een jaarcontract maar ja dat is het mij wel waard zelfs als ik zou laten uitbreiden ben ik een stuk goedkoper uit ookal zyn de extra zenders zoals film 1 en sport 1 landelijk bepaald. SORRIE ZIGGO MAAR IK STAP OVER!!!

Shd
13-09-2013

Al minimaal twee jaar last van slechte wifi verbinding, vier jaar geleden ongeveer een nieuwe modem gekregen en een router aangeschaft van Ziggo omdat ik dacht dat het allemaal goed aansluit op elkaar. Achteraf bleek dat ook. Twee jaar geleden begon ik me te irriteren aan me internetverbinding via de wifi en heb ik gebeld naar de klantenservice, ik sprak met iemand die me vertelde dit en dat te doen en zei dat er niks met me modem of router aan de hand is omdat ze alles kunnen uitlezen. Ik opgehangen naar een paar maanden nog steeds last ervan en nog maar eens gebeld. Ik kreeg letterlijk precies het zelfde verhaal dat ik paar maanden geleden had gekregen en ik had een gedachte van oke, misschien ligt het wel aan me router ik neem actie en koop een nieuwe router. Bij de paradigit een van de duurste gekozen en aangesloten. Eerlijk gezegd had ik er nog wel een lekker gevoel bij en ik dacht positief, misschien ligt het wel aan mij en ik had niet zomaar de schuld moeten geven aan Ziggo. In de eerste instantie was het probleem eigenlijk nog niet echt verholpen, maar het was iets beter. Naar een paar maanden helaas weer het zelfde verhaal en ik had er niet echt zin in om er achter aan te gaan omdat ik 2 keer het zelfde verhaal naar me toe gesmeten kreeg. Tot nu! 3 dagen geleden was ik het helemaal zat! Ik bel ze op ik spreek met iemand van de klantenservice ik zeg ik word stront ziek van mijn verbinding ik ben van plan om over te stappen omdat jullie geen actie ondernemen en ik wel. Ziggo zei ja ik snap je helemaal, ik zie ook dat je modem kuren heeft maar ik heb daar geen woord over, ik zal je helaas moeten doorverbinden met de ICT van ons 0900 nummer € 0,65 per minuut. En hij zei ik ga namelijk niet over de modems en het vernieuwen omdat de ICT dieper in het verhaal kan gaan en kan kijken of het probleem wel echt zo ernstig is EN mocht het uiteindelijk niet jou schuld zijn dan krijg je het vergoed. Ik dacht oke, waarom niet aardige kerel goed aan het slijmen en wilt zijn klanten natuurlijk niet kwijt. Ik gebeld met ICT hebben ze van alles gedaan in mijn router en gezegd je kan geen nieuwe modem krijgen omdat je geen router van ons aangesloten hebt. Het probleem kan ook van de router komen. Je zou eens naar de winkel kunnen gaan om hem te laten inlezen wij kunnen dat niet voor je doen, terwel het een sitecom router is, het zelfde merk als de router die ik van hun had gekocht. Een gesprek van 12 euro met hun gehad, dat is niet niks. EN NIKS AAN GEHAD! Ik vroeg de ICT nogmaals kunnen jullie mijn modem vervangen en toen vertelde ze me dat zei er niet over gaan, maar de klantenservice wel, terwel ik net het verhaal hoorde dat ik bij de ICT moest gaan vragen. Ik was woest, ik weer bellen met de klantenservice, ik het verhaal weer moeten uitleggen voor de zoveelste keer ik krijg weer te horen dat ze het snappen en dat ze me willen helpen. Hij mijn modem ingelezen verteld hij me jouw modem heeft geen kuren. Waar slaat dit op? De eerste gast zegt van wel de 2e en 3e van niet. Totaal geen verstand van modems etc. Uiteindelijk niks gekomen van dat gesprek, ik na 3 dagen met me router naar Paradigit geweest. Laten inlezen en nee hoor niks aan de hand. En de werknemer van Paradigit zei dat ik wat terug kon eisen van Ziggo omdat ik zolang gebruik maak van een onzin verbinding. Ik me oude router aangesloten die van Ziggo was die had ik nog in de kast liggen en weer gebeld. Jammer genoeg weer het zelfde verhaal wat aanpassingen in me router instellingen. En het niet willen vervangen van mij modem. Jammer, een klant van 8 jaar die dit verhaaltje uit zijn duim zuigt? Jammer, heel triest van Ziggo.

Anoniem
09-09-2013

sinds mei dit jaar overgestapt naar ziggo alles in een basis pakket

vanaf dat ik ben aangesloten heb ik al problemen met het internet kan er niet opkomen en kon ik er eindelijk op valt hij om de haverklap uit

hier al meerdere keren ziggo voor gebeld en al twee keer een monteur geweest en laatste keer hebben ze een nieuwe modem gehangen in de hoop dat het probleem dan opgelost was

maar niets was waar en ondervond ik alleen maar meer uitval van internet

ik weer gebeld en krijg vervolgens te horen mevrouw uw modem lezen we uit en hij geeft geen fouten dus het ligt aan uw pc pffff ja dat is ook zo

een kennis van me heeft een splinternieuwe pc die hi hier bij mijn heeft aangesloten en nee hoor geen internet dus het zelfde probleem als ik

ik hun vandaag gebeld en dat ik mijn buik vol had van hun en dat ik mijn abonnement op ging zeggen want ik heb hier geen zin meer in

staat er op mijn ziggo dat ik per maand kan opzeggen en voor het eerst 9 oktober ik invullen maar ging niet ik weer gebeld krijg ik te horen nee mevrouw u kunt niet opzeggen want u heeft een tablet gekregen bij het aan gaan van het abbonement voor een jaar ik weer mijn probleem uitgelegd zegt ze dan kan ik een monteur sturen maar gaat me 60 euro per 45 min kosten nou ik puis woest en zei tegen haar dit pik ik echt niet meer en fga echt stappen tegen jullie ondernemen

en toen ging ze over leggen en toen zei ze als ik nu op zou zeggen zou ik een boete krijgen van 379 euro maar ze zouden morgen kosteloos een monteur sturen en dan belt ze me woensdag terug

nou ik heb gezegr doe maar maar ik heb geen vertrouwen meer in jullie en stap toch over maar voor de klandisie was het wel zo dat er eerst die monteur kwam pffff was ik maar niet overgestapt naar ziggo wat een flutbedrijf en monteurs

R. Tunteler
05-09-2013

Overgestapt van KPN naar Ziggo (telefonie) en meteen doet mijn telefoon het niet meer. De klantenservice is onbereikbaar en zoals al velen voor mij zeiden: PROBEER HET OP EEN ANDER MOMENT! Dag in dag uit hetzelfde verhaal. Begint vervelend te worden.

Ik geloof dat ik spijt ga krijgen dat ik ben overgestapt.

G.schraa
28-08-2013

Er zijn een aantal zender uit mijn sportpakket verdwenen en het lukt mij niet om de storingsdienst van Ziggo te bereiken. steeds het antwoord dat de wachttijd zo lang is dat ik op een ander moment terug moet bellen.

Dus, of Ziggo heeft veel te weinig technici in dienst, of ze hebben heel erg veel storingen.

ik ben erg kwaad op ziggo

POH, tevreden
22-08-2013

Half juli zijn we overgestapt op alles in één van Ziggo. Alles deed het uitstekend, behalve het telefoneren. Soms viel een gesprek weg, en een aantal mensen (niet wij) hoorde irritante piepgeluidjes tijdens telefoongesprekken. Helpdesk gebeld, vriendelijk geholpen, tip gekregen om modem van de stroom te halen en opnieuw aan te sluiten, geen verbetering. Opnieuw gebeld, vriendelijk geholpen, hulptelefoontje opgestuurd gekregen om uit te sluiten dat het aan onze telefoon lag. Geen verbetering. Helpdesk weer gebeld, dit keer moeilijk verbinding te krijgen omdat Ziggo een verandering heeft aangebracht waardoor mensen hulp nodig hadden. Toch, als je maar aan de lijn blijft (ondanks: "Op dit moment is het zo druk, dat we u adviseren later terug te bellen") krijg je uiteindelijk een echt mens aan de telefoon. Weer vriendelijk geholpen. De dag erop was er meteen een storingsmonteur hier, die moest constateren dat zijn collega een missertje had begaan door iets níet te vervangen bij installatie. Hij heeft dat wel gedaan, we hebben een nieuw modem gekregen en alle problemen zijn opgelost.

Het is lastig, maar ik vind ook: waar mensen werken vallen spaanders. Ziggo heeft het in ons geval steeds geprobeerd op te lossen en uiteindelijk is het lek boven gekomen, want, zeiden ze, we gaan net zolang door tot we het gevonden hebben.

Alle lof, toch, voor hoe e.e.a. is gegaan.

JA Sheotahul
20-08-2013

Ondanks het feit jarenlang een trouwe klant te zijn van Ziggo ben ik er onlangs achtergekomen wat een klant onvriendelijk bedrijf dit is. Keurig mijn verhuizing op tij doorgegeven . wil ik op mijn nieuwe adres een monteur vanwege het installeren en doortrekken van een kabel. Word ik al ruim een week van het kastje naar de muur gestuurd door medewerkers zonder enige kennis van zaken.!! Gisteren een sms gehad van Ziggo dat monteur vandaag zou langskomen. Vandaag sms van Ziggo dat monteur onderweg is. NOOOOIt verschenen en tevens niet afgemeld!!! Moest zelf ,tegen duur tarief, contact leggen. Zegt eem medew doodleuk dat ik een andere afspraak moet maken!!!

ZIGGO......dit gaat je klanten kosten en een zeer slechte naam een zeer ontstemde klant

E. Mulder
17-08-2013

Ik heb vandaag de gehele dag geprobeerd om in contact te komen met een medewerker van ziggo klantenservice

Via het gratis nummer 1200 en ook het betaalde nummer. Op elk tijdstip van deze dag dezelfde melding, al onze medewerkers zijn in gesprek.....belt u op een ander tijdstip terug.

Het is mij 2 x gelukt maar de hele zaterdag naar de knoppen om te proberen de helpdesk te bereiken.

Kortom Ziggo kijk wat er bij u aan de hand is want na meer dan 100 pogingen om contact te krijgen is er iets niet in orde bij jullie (te weinig mensen op de helpdesk?)

Houwie
15-08-2013

Onvoorstelbaar slecht! We zijn al 2 weken bezig om contact te krijgen met Ziggo. We komen niet meer in "mijn Ziggo" en de tablet laat heel erg lang op zich wachten. Vandaag dan toch iemand aan de lijn na 20 minuten wachten. Wederom van het kastje naar de muur gestuurd. Nog nooit zo'n incompetente medewerkster aan de lijn gehad! Niet gehinderd door enige vorm van kennis bleef ze maar herhalen en herhalen van allerlei flut oplossingen.

Onvoorstelbaar. Na een half uur nog geen steek verder. Was ik maar bij Tele2 gebleven!!!!!!

George
09-08-2013

Ik ben nu al dagen aan het proberen om in contact te komen met een medewerker van ziggo klanten"service"

via het gratis nummer 1200 en ook het betaalde nummer. Op elk tijdstip van de dag dezelfde melding, al onze medewerkers zijn in gesprek.....belt u op een ander tijdstip terug.

Anoniem
04-08-2013

geen wifi modem van ziggo, daarom stap ik over naar een abdere provider

Ramses
30-07-2013

Office basis internet van Ziggo werkt slecht. Draadloos internet kan niet gegarandeerd worden, wordt steeds door Ziggo gezegd als je belt. Intussen betaal je wel het volle bedrag voor internet dat niet werkt. Als je een klacht indient hierover, word je niet teruggebeld.