José
13-12-2022

Nu al binnen een week voor de 2e keer storing, niets doet het meer. Nu de hele middag en de verwachting is na 19.00u opgelost, vorige keer de hele avond geen tv, geen internet en telefonie, echt belachelijk!

Juliet
13-12-2022

Wat een brutale mensen hebben ze bij ziggo klantenservice zeg!

Ze liegen alleen maar en vertellen niet de waarheid over mijn abonnement, die blijkbaar nog een jaar contract gekregen hebt zonder dat tegen mij te zeggen . Dus heb gebeld 5 x nu om dat zogenaamde nieuwe bestelling te annuleren maar dat is intern dus het 5 dagen nodig!

Ik kan niet wachten om van ziggo te gaan.

Vreselijke klantenservice!

Sacha
02-12-2022

Ik belde vandaag om te informeren over eventueel een aansluiting. De vrouw die mij te woord stond had er duidelijk geen zin in. Toen ik zei dat het met de gegeven informatie voor ons helaas niet interessant was werd direct de verbinding verbroken, ik kreeg nog geen goedendag meer! Gaan jullie echt zo met (potentiële) klanten om? Echt onbeschoft! Mooi niet dat wij overstappen!

Igor
30-11-2022

Heb in oktober een abonnement genomen voor mijn moeder. Doordat mijn moeder voorkeur heeft op bepaalde kanalen. Heb ik geïnformeerd of deze kanalen in het pakket zaten. Toen werd er verteld dat deze kanalen in een bepaald pakket zitten en dat er ook tv programma's teruggekeken konden worden met deze abonnement. Dus heb ik deze aangeschaft. Blijkt dat precies die kanalen die er gevraagd werden niet werken. Talloze keren gebeld tweemaal een monteur bij mij thuis en probleem is nog steeds niet opgelost. Monteur zegt probleem ligt bij het administratief afdeling en deze afdeling zeg dat het een technische probleem is. Na talloze keren te bellen lijkt dat het problemen niet bekend is bij Ziggo dus keer op keer zelfde probleem uitleggen. Dat terwijl mij wordt verteld dat dit bijgehouden wordt alleen hebben ze geen contact met de monteurs dus weten ze niet wat de monteurs geconstateerd heeft. Na een maand besloten om op te zeggen en ja er is storing en kan het abonnement niet opgezegd worden

Sofia
29-11-2022

Ziggo fraud - salesman deceived the client

a Ziggo door saleman come and tried to convince me to upgrade to a new modem with higher speed.

I said yes , and signed the tablet he gave me to sign, what I never could imagine is what happened after , without my permission

1. he added TV to my package when I said I didnt want

2. he changed me from a private to a business costumer when I specifically said I was not allowed to do that

3. he made me sign a 36 months contract but I was never told about that

Contacted several times the client service and the answer was always” unfortunately we cant do anything for you as this is a business account” (which the salesman did with no authorization )

This is very serious and unbelievable, ziggo has this salesman invading my house and deceiving the client

29-11-2022

Keihard voorgelogen in het verkoopgesprek van de overstapservice, Domique wist het mooi te vertellen.

Er is 35,- toegezegd voor het abonnement, blijkt nu dat dit 40 euro (excl BTW) is.

Ziggo klantenservice is echt om te huilen, zo slecht. Grote bek kan je krijgen, je wordt zelfs belachelijk gemaakt op de chat.

Mensen, doe het niet! Wees gewaarschuwd.

Rene
22-11-2022

Al weken veel internetstoring , worden niet op de hoogte gesteld, krijgen geen schade vergoeding gewoon een arrogant bedrijf. Storing ligt altijd aan de kabel thuis.

Gea
17-11-2022

Vandaag 4 uren gewacht op monteur om hoofdpunt te verleggen

Niet komen opdagen geen bericht van afzegging niets

Erg onbeleefd ik zou nu ziggo een boete op moeten leggen voor het niet verschijnen

Wouter
15-11-2022

Ziggo Zakelijk zou als malafide partij verboden moeten worden met hun agressieve verkooptechnieken vol leugens. Om de paar weken wordt je weer door een andere 'tussenpartij' gebeld.

Deze keer beweert de verkoper dat ik over moet stappen op hun glasvezel via Ziggo omdat ADSL overgaat naar glasvezel. Hij doet het overkomen alsof het een geplande handeling is en er geen andere keuze dan Ziggo bestaat. Op het moment dat duidelijk werd dat het om Ziggo ging heb ik meerdere malen gevraagd mijn gegevens te verwijderen, maar dat weigerde de verkoper. Daarmee is het een schending van mijn privacy rechten.

Jesse
14-11-2022

Aanfluiting van een bedrijf.

9x gebeld worden voor glasvezel.

2x een agressieve en liegende medewerker aan de deur.

Een monteur die in het meterkastje aan me huis werkt en nog niet eens na 4 meldingen die dicht kan maken. We zijn immidels 6 weken verder.

Is er geen optie voor een 0?

David
10-11-2022

Wij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij upc.

Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.

Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.

Ziggo: dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!

Wij: maar waarom dan?

Ziggo: elke verandering aan uw pakket verliest u filmnet gratis.

Dus nu zeggen wij ‘bye ziggo’

Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.

Wij betalen bij ziggo €98 per maand.

Ziggo zei tegen me: meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!

Wij: ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.

Bye bye ziggo.

Ibrahim
06-11-2022

Ziggo besteld voor internet, we gaan alles regelen qua montage. voor 1 jaar in zee gegaan wordt pakket geleverd maar 5 dagen geen reactie ( monteur zou geregeld worden ) uiteindelijk zelf gebeld en monteur kwam 4 dagen later kon het niet maken moest iemand anders voor komen. Klanten service gebeld om op te zeggen blijkt dat ik 14 dagen bedenk tijd heb en dat ik daar 2 dagen overheen ben dat het niet meer kon ( 6x doorverbonden ) ruim 1 uur aan het bellen. Nu weer een afspraak ingepland voor een monteur mocht hij het niet kunnen maken willen ze het opzeggen, duidelijk aangegeven of de monteur langs geweest is een nieuwe monteur is? maar daar gaan ze niet op in. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, voor de 2e keer vrij moeten nemen kost wel weer een dag.

Alexandra
03-11-2022

Al sinds mei in contact met de klantenservice over een verkeerde factuur bij een opzegging. Er werd mij verteld dat ik moest terugstorten via de bank en dat het daarna automatisch verrekend zal worden. Vervolgens maanden later hebben ze mij via incasso extra laten betalen met als reden dat ik het resterende bedrag niet heb betaald terwijl dit automatisch zou gaan. Nu word er gezegd dat het mijn eigen fout is terwijl de klantenservice dit verkeerd heeft gecommuniceerd met mij en word er gewoon opgehangen. Vals en slechte service!

Jendg
03-11-2022

Voor nu een 1 we waren heel tevreden.

Nu hebben we inds gisteren storing we zijn al zolang klant maar nu moeten we nog een week wachten voordat een monteur komt.

Dit vinden we schandalig

Nico
02-11-2022

Bij het overstappen waardeloze afhandeling.

Steeds facturen sturen incl aanmaning ipv het slottermijn.

Wordt niet opgelost.

Dus waardeloos!

Eigenlijk moet het cijfer een nul zijn

Freek
31-10-2022

Ziggo-go is een drama. Beeld blijft regelmatig hangen en vaak wordt je er helemaal uitgegooid.

29-10-2022

Ze blijven maar bellen terwijl ik al 163 keer verteld heb dat ik niets van ze wil. Wanneer houden die hufters eens op.

17-10-2022

Nu:

Als klant van Ziggo Complete betaal ik €70,50 p/m en dat is €846,- p/j.

Nieuwe klant:

Ik zag dat nieuwe klanten een aanbieding krijgen van 12 maanden 50% korting bij een 12 maanden contract, dat is €423,- p/j.

Gebeld:

Ze konden me een aanbieding doen van 9 maanden voor €50,50 en de laatste 3 maanden dan weer voor €70,50 dat is €666,- p/j. Leuke korting maar nog steeds €243,- p/j meer dan een nieuwe klant vind ik veel.

Als je veel verloop van klanten wil met alle 'sorres' die erbij komt kijken moet je op deze manier werken. Een scherpe en directe prijs zou naar mijn mening beter zijn voor iedereen!

Suzzan
13-10-2022

Ziggo bied zuiniger en kleinere netbox aan.

Oke, doe maar. 🙈

1 nextbox komt inderdaad binnen 1 dag binnen.

We bellen dat het er 2 moeten zijn. (Ook boven)

Onduidelijk antwoord.

2 x een monteur vragen is voir ons onzin.

Oke.u krijgt een 2e box opgestuurd .

Wat schetst onze verbazing.☹😮🥴

Tv afgesloten. Gebeld. Oeps, heeft "collega" gedaan.

Kan nu niet ,(5 minuten later) terug gedraaid worden.

Dit gaat weer een heel lange discussie met ziggo worden.

Ziggo go en internet doet het.

Het kan daar maar 1 kant op.

Had medelijden met deze klantendienst dame.

Corola
12-10-2022

Jarenlang (12 jaar) abonnement gehad bij Ziggo. Vanmorgen klantenservice gebeld, omdat nieuwe klanten een fantastische aanbieding krijgen….misschien een idee om ook iets voor mij te doen als vaste klant?

Nou meneer Eugene of hoe hij ook mag heten, was alles behalve klantvriendelijk. Niks meedenken en je behandelen als een stuk vuil. Prima Eugene van Ziggo. Je baas zal trots op je zijn. Daarom meteen abonnement opgezegd. Jij kwam zelf met dit idee trouwens….Als je zo moet dreigen naar je bestaande klanten, dan heb je echt hart voor de zaak. Hoppa….jij maakt giga deals. Je werkt klanten in no time de deur uit.