Lisan
09-09-2018

Storing

Vanaf Woensdag heb ik al een storing en werkt mijn tv niet, de data waarop deze storing opgelost zou zijn is nu al drie keer veranderd zonder dat ik hier een melding van gekregen heb.

Ondertussen al meerdere keren met ziggo gebeld waarbij ik de klantvriendelijkheid, inlevingsvermogen en de oplossingsgerichtheid ver te zoeken vindt.

Wanneer ik een afspraak maak voor een terug bel verzoek wordt ik niet terug gebeld.

Ik voel mij absoluut niet serieus genomen!

Mari
08-09-2018

Ziggo : klant moet betalen voor slechte ontvangst tv, internet en telefoon

Al jaren last van storingen. Meerdere keren nieuwe digitale ontvangers moeten kopen (4 in de afgelopen 5 jaar). Internet ligt er dagelijks uit en valt vaak even weg. Wifi snelheid maar 10% van beloofde snelheid. Bij storing ook geen telefoon meer. Kabels zijn al meerdere keren vervangen, monteurs geweest, dan is het even goed tot een paar dagen erna. Tv signaal stoort, ik kan geen programma zonder storings blokken kijken. Afgelopen jaar is het erger geworden en nog geen passende oplossing. Nu weer zwart/wit sneeuw, kastje van 279 euro kapot. Via ziggo aangeschaft in 2016 maar die ondersteunen ze nu niet meer. Klacht ingediend, u kan een simpel nieuw kastje krijgen dat niet kan opnemen of 30 euro per maand bijbetalen voor een kastje dat kan opnemen. Schande om zo met klanten om te gaan. Nieuwe klanten betalen minder maar eenmaal binnen heb ik het gevoel maakt het niet meer uit hoeven we niks meer voor te doen. Voor 55 euro per maand verwacht ik werkend internet, tv te kunnen kijken en te kunnen bellen. Helaas ruim 75 % van de tijd niet met ziggo mogelijk. Na 20 jaar stap ik over.

Albert
07-09-2018

Internet altijd onder de maat

Eerst een hoop gezeik gehad met slecht internet van ziggo in Amsterdam. Zou liggen aan de buren volgens ziggo met veel routers dicht op elkaar. Vervolgens waardeloze verbinding in Driebergen. Klanten service onbereikbaar. Hoge rekeningen. Ik word er gek van.

Mark
07-09-2018

Tv is super, internet super slecht

Hoewel de tv van ziggo erg goed is en met een goeie pakket kan je vrijwel alles tot 7 dagen terug kijken, is het internet echt waardeloos, valt elke keer weg of de modem is weer eens aan het herstarten. Ik vind echt dat als je ruim 80 euro in de maand betaald dat je ook mag verwachten dat het goed werkt. Klanten service is overigens wel goed vriendelijk en luisteren goed

Sjoerd
06-09-2018

Medio box horizonbox

Blijft hangen etc etc echt waardeloos ding

Mustafa
06-09-2018

Slechte internet verbinding

Schandalig. internet verbinding valt steeds uit en snelheid van internet is echt laag. Terwijl ik zoveel betaal voor dit. Ik denk dat ik opgelicht wordt. Nou genoeg is genoeg. Overgestapt naar tmobile thuis goedkoop en meer snelheid.

Wim

Heb geen slechte ervaring

Helpdesk is vriendelijk en behulpzaam. Nemen de tijd. Altijd tot een oplossing gekomen. Het grote probleem is het azijngehalte in het bloed van enkele mensen.

Rieja

Klantenservice schoffeert

Bij vragen omtrent storingen behandelt de klantenservice je als een debiel en stuurt ongevraagd een servicemonteur op je af, waarvoor 50 euro in rekening wordt gebracht.

Iemm

Storing worden niet opgelost

Op aanraden van mijn vriendengroep, besloten toch maar ziggo te nemen. Maar na al die storingen de afgelopen tijd en elke keer weer werkzaamheden die het internet trager maken in plaats van sneller stap ik over!

Wel de prijzen verhogen maar geen verbetering brengen.

Toon
05-09-2018

Mediabox xl van ziggo valt 4dagen uit , geen compensatie .

Waardeloze xl box derde al iedere keer defect monteur geweest .mediabox xl is gewoon een inferieur ding

Svetlana

Storingen

Vanaf Zaterdag 21.30 zijn er storingen bij Ziggo, zou gisteren opgelost zijn. het is nu Woensdag, en de storingen zijn er nog steeds Bijna 3 dagen dus

Bas

Slecht

Met de laatste storing is de maat vol: duurste abo ooit, kwaliteit wordt slechter en slechter -en nu sinds 4 dagen haperende telefonie, geen replay of opname; gewoon TV dus voor eur 88 per maand. Vandaag knoop doorgehakt; (veel te laat) overgestapt naar KPN. Hoe je een ooit goed product (UPC) binnen paar jaar helemaal kapot kan maken, chapeau Ziggo!

Rob
04-09-2018

Wat een ellende aan de horizon

Slaat geheugen niet meer op wat nu weer te doen!

Arjan

Kansloos product!

Regelmatig slecht werkend product. Slechte klantenservice. Houdt geen beloftes. Kortom zeer slecht. Geen ervaring met KPN maar stap zelf over op internet only met NLziet en rtlxl

Jk

Grote Pijnhoop

Terugkijken via horizonbox werkt al drie dagen niet. Website loopt van geen meter, storing zou opgelost zijn maar nee dus. Helpdesk niet bereikbaar zelfs geen kiestoon, wel kiestoon moet je je postcode inspreken na de piep, maar je kunt helemaal niks inspreken. Ziggo word als maar duurder en de service gaat maar steeds omlaag

Henny

Een ramp

Overgestapt na een verhuizing naar Ziggo omdat de huidige bewoners ook Ziggo hadden. De gedachten dat het een fluitje van een cent zou zijn, nou nee dus! Eerst verstaan ze niet je postcode, dan verstaan ze je huisnummer niet. Een half uur verder eindelijk contact. Dan de verkeerde box toegezonden, vervolgens maar weer afwachten. Nu een andere box maar het lukt niet om een afspraak te maken met een monteur"storing"na 15 min. aan de telefoon te hebben gehangen, wilt u nog eens terug bellen? Ik word gek! Hoe nu verder!

Anna
04-09-2018

Slechte ervaring met ziggo internet en tv en klantenservice

Ik ben klant bij ziggo maar ben erg ontevreden je wordt slecht geholpen of ze snappen je niet en moet het heel vaak gaan uitleggen je betaalt veel maar krijgt er weinig voor terug de wifi is erg slecht de 2,4 ghz is erg slecht de ziggo app werkt maar soms zegt die je hebt geen verbinding terwijl je volop bereik hebt hij is constant aan het laden de app en dat is gewoon niet leuk mijn vriend kan s avonds niet eens meer fatsoenlijk tv kijken in bed op zijn telefoon want hij blijft steeds aan het laden ik had eerst zenders op de tv maar daarna werden die zomaar verwijdert en ik moest ze zelf even bellen van hoe zit dat want ze sturen geen eens een mail. ik ben van plan om over te stappen naar wel beter internet en tv alleen ben nog aan het zoeken wat beter is waar je gewoon waardering krijgt voor je geld heeft iemand een idee wat beter is ik hoor het graag naar jullie mening.

Job

Internet prima, TV absoluut niet

We zijn begin dit jaar van Telfort overgestapt naar Ziggo vanwege het slechte internet van Telfort. Met het internet van Ziggo zijn we prima tevreden maar met TV heeft Ziggo het toch veel minder voor elkaar dan Telfort. Telfort werkte eigenlijk altijd en bij Ziggo is vaak storing of moet je de box resetten. Boxen maken overigens ook veel herrie, zelfs als deze op stand-by staan. Ook menu's van Telfort zijn stuk gebruiksvriendelijker. Zodra er mogelijkheid is om weer terug naar Telfort te gaan met goed internet (tijd om hier Glasvezel te krijgen) stappen we direct terug over.

Michel

Komen afspraken niet na!

Wat een slechte dienstverlening! Beloven van alles en komen niets na. Verbinding valt telkens weg, internet en tv. Al meerdere malen een monteur op de stoep gehad, wordt het niet beter van. Klantenservice zeer slecht, gooien zelfs de hoorn erop! Schandalig gewoon! Kan één advies geven: ga NOOIT met Ziggo in zee!

Lucky
03-09-2018

Klachten worden niet volgens belofte opgelost

Tijd geleden abonnement verlengd en mediabox xl ontvangen . ook i.v.m. on demand . nou maakt de mediabox veel lawaai . komt bijna boven de televisie uit en word zeer heet . staat vrij opgesteld en hierover contact gehad met call center . zou een nieuwe opgestuurd worden maar nog steeds niet ontvangen. dit is nu al 5 week geleden en uiteraard nu na de 2 week opzegtermijn . als ik geweten had dat de mediabox zo slecht was had ik het abonnement terug gezet . nu zit er niets anders op om tot de lange termijn afgelopen is na het televisie kijken de mediabox met de schakelaar uit te zetten en zodra het kan zo spoedig mogelijk over naar een andere provider