Toon
05-09-2018

Mediabox xl van ziggo valt 4dagen uit , geen compensatie .

Waardeloze xl box derde al iedere keer defect monteur geweest .mediabox xl is gewoon een inferieur ding

Svetlana
05-09-2018

Storingen

Vanaf Zaterdag 21.30 zijn er storingen bij Ziggo, zou gisteren opgelost zijn. het is nu Woensdag, en de storingen zijn er nog steeds Bijna 3 dagen dus

04-09-2018

Met de laatste storing is de maat vol: duurste abo ooit, kwaliteit wordt slechter en slechter -en nu sinds 4 dagen haperende telefonie, geen replay of opname; gewoon TV dus voor eur 88 per maand. Vandaag knoop doorgehakt; (veel te laat) overgestapt naar KPN. Hoe je een ooit goed product (UPC) binnen paar jaar helemaal kapot kan maken, chapeau Ziggo!

04-09-2018

Wat een ellende aan de horizon

Slaat geheugen niet meer op wat nu weer te doen!

Arjan

Kansloos product!

Regelmatig slecht werkend product. Slechte klantenservice. Houdt geen beloftes. Kortom zeer slecht. Geen ervaring met KPN maar stap zelf over op internet only met NLziet en rtlxl

Jk

Grote Pijnhoop

Terugkijken via horizonbox werkt al drie dagen niet. Website loopt van geen meter, storing zou opgelost zijn maar nee dus. Helpdesk niet bereikbaar zelfs geen kiestoon, wel kiestoon moet je je postcode inspreken na de piep, maar je kunt helemaal niks inspreken. Ziggo word als maar duurder en de service gaat maar steeds omlaag

Henny

Een ramp

Overgestapt na een verhuizing naar Ziggo omdat de huidige bewoners ook Ziggo hadden. De gedachten dat het een fluitje van een cent zou zijn, nou nee dus! Eerst verstaan ze niet je postcode, dan verstaan ze je huisnummer niet. Een half uur verder eindelijk contact. Dan de verkeerde box toegezonden, vervolgens maar weer afwachten. Nu een andere box maar het lukt niet om een afspraak te maken met een monteur"storing"na 15 min. aan de telefoon te hebben gehangen, wilt u nog eens terug bellen? Ik word gek! Hoe nu verder!

Anna
04-09-2018

Slechte ervaring met ziggo internet en tv en klantenservice

Ik ben klant bij ziggo maar ben erg ontevreden je wordt slecht geholpen of ze snappen je niet en moet het heel vaak gaan uitleggen je betaalt veel maar krijgt er weinig voor terug de wifi is erg slecht de 2,4 ghz is erg slecht de ziggo app werkt maar soms zegt die je hebt geen verbinding terwijl je volop bereik hebt hij is constant aan het laden de app en dat is gewoon niet leuk mijn vriend kan s avonds niet eens meer fatsoenlijk tv kijken in bed op zijn telefoon want hij blijft steeds aan het laden ik had eerst zenders op de tv maar daarna werden die zomaar verwijdert en ik moest ze zelf even bellen van hoe zit dat want ze sturen geen eens een mail. ik ben van plan om over te stappen naar wel beter internet en tv alleen ben nog aan het zoeken wat beter is waar je gewoon waardering krijgt voor je geld heeft iemand een idee wat beter is ik hoor het graag naar jullie mening.

Job

Internet prima, TV absoluut niet

We zijn begin dit jaar van Telfort overgestapt naar Ziggo vanwege het slechte internet van Telfort. Met het internet van Ziggo zijn we prima tevreden maar met TV heeft Ziggo het toch veel minder voor elkaar dan Telfort. Telfort werkte eigenlijk altijd en bij Ziggo is vaak storing of moet je de box resetten. Boxen maken overigens ook veel herrie, zelfs als deze op stand-by staan. Ook menu's van Telfort zijn stuk gebruiksvriendelijker. Zodra er mogelijkheid is om weer terug naar Telfort te gaan met goed internet (tijd om hier Glasvezel te krijgen) stappen we direct terug over.

Michel

Komen afspraken niet na!

Wat een slechte dienstverlening! Beloven van alles en komen niets na. Verbinding valt telkens weg, internet en tv. Al meerdere malen een monteur op de stoep gehad, wordt het niet beter van. Klantenservice zeer slecht, gooien zelfs de hoorn erop! Schandalig gewoon! Kan één advies geven: ga NOOIT met Ziggo in zee!

Lucky
03-09-2018

Klachten worden niet volgens belofte opgelost

Tijd geleden abonnement verlengd en mediabox xl ontvangen . ook i.v.m. on demand . nou maakt de mediabox veel lawaai . komt bijna boven de televisie uit en word zeer heet . staat vrij opgesteld en hierover contact gehad met call center . zou een nieuwe opgestuurd worden maar nog steeds niet ontvangen. dit is nu al 5 week geleden en uiteraard nu na de 2 week opzegtermijn . als ik geweten had dat de mediabox zo slecht was had ik het abonnement terug gezet . nu zit er niets anders op om tot de lange termijn afgelopen is na het televisie kijken de mediabox met de schakelaar uit te zetten en zodra het kan zo spoedig mogelijk over naar een andere provider

Jerry

Storing

Jaren tevreden, laatste tijd te veel storingen, storing van dit weekend is de druppel, ik ga op zoek naar een alternatief.

Roel

Horizonbox

Jarenlang tevreden met ziggo. Sinds enkele dagen geen replay meer. Huh? Hoe kan dat. Graag een oplossing. Afz roel walters

03-09-2018

Wat een ongelooflijk slecht.bedrojg is ZIGGO

Na constant problemen met ziggo m.n. Hun mediabox is o.o.m de helpdesk een factoryreset gedaan althans wilde ik doen. Tot op heden hangt deze installatie volledig. Na 5 pogingen heb ik het intussen opgegeven. Helpdesk is onbereikbaar en mijn gesprek wordt steeds botweg verbroken, zeer onbeschoft. Intussen geen tv en telefonie meer. Hoe lang gaat dit nu weer duren. Goede raad:. Ga nooit met ziggo in zee.bespaart je veel ellende en frustratie

Wendy
03-09-2018

Wanneer je provider je in de steek laat.

Ik ben al mijn hele volwassen leven klant van Ziggo, meer dan 30 jaar en had nooit problemen. Tot aan drie weken geleden. Het signaal blijft wegvallen, tv, internet en telefoon liggen er steeds uit. Tot nu toe twee monteurs versleten, elk had een ander verhaal over wat er aan de hand was en een andere oplossing, maar niets helpt. Ondertussen is de klantenservice telefonisch onbereibaar, dus uitgeweken naar Ziggo Webcare op Twitter. Daar krijg ik onoprecht geveinsd medeleven en elke keer een andere medewerker aan de ''lijn'' wat leidt tot domme vragen en meer irritatie. Elke keer is het pas mogelijk over gemiddeld een week een monteur te krijgen. Inmiddels zit ik in dit digitale tijdperk al 3 weken zonder internet, wifi, telefonie en tv. Het is onacceptabel. Morgen komt de 3e monteur op rij maar ik heb mijn vertrouwen in Ziggo verloren en ben inmiddels overstapt naar een andere provider. Hopelijk kan de 3e monteur nog iets fixen zodat ik in de maand die het kost over te stappen nog enigzins gebruik kan maken voor de diensten waar ik als klant voor betaal - maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Na meer dan 30 jaar trouwe klant te zijn geweest kan ik zeggen: Ziggo, voor mij nooit meer.

02-09-2018

Onder de maat tv en internet

- verbinding vaak te slecht om zonder haperen Netflix te kijken - verbinding tv ook regelmatig ‘haperend’, maar niet zodanig slecht dat het niet meer te volgen is - “‘on demand’ werkt tijdelijk niet, op ziggo.nl helpen we u verder”, (of zoiets) ziggo.nl is nauwelijks te bereiken en daar is natuurlijk niets nuttigs te vinden. Telefonisch niet bereikbaar: computer vraagt postcode + huisnummer in te spreken, maar wacht niet op antwoord - helpdesk slecht bereikbaar en daar verwijst men vaak naar de online forums waar profs van ziggo aangevuld met toevallige passanten op vrijblijvende basis tips uitwisselen. Behulpzaam maar natuurlijk geen professionele ondersteuning! - helpdesk mensen weten meestal echt niet meer dan de koppen op de website; heb je niets aan - internet redelijk van snelheid - SMTP server weigert geregeld onze mail te versturen omdat hij vindt dat we spam versturen; ziggo vertrouwd op een externe spamfilter die gebruik maakt van blacklisting. Herstellen kost meer dan een dag. -> als ik weer wat meer tijd heb gaan we weer terug naar xs4all

Daniël

3 storingen in een week

Kom op zeg anno 2018 moet er toch wel een (redelijk) stabiel (snel) internet aan te bieden zijn? Heb nu al de 3e dag in een week langer dan 6 uur geen verbinding met ziggo (en dus ook geen televisie / vaste telefoon). Dit is anno 2018 een basis behoefte. Bankieren, legale series en films (netflix), legale muziek (spotnet), telefonie, nieuws alles draait op internet. En alles wat je van de provider krijgt te horen is ‘sorry voor de overlast, we werken eraan’. Als ik dat presteer in mijn werk wordt ik ontslagen, helaas kan ik ziggo niet ontslaan, ze hebben een monopolie positie wat betreft de kabel (adsl met max 32 mbit down / 2 mbit up is echt geen alternatief, glasvezel niet beschikbaar) en dus moet ik (zoals vele anderen) het maar accepteren dat een dienst niet naar behoeven wordt geleverd. Bedroevend.

Art
02-09-2018

Alle hardware vervangen, drie keer een monteur, maar problemen niet opgelost

Mediabox xl: traag, vastlopen, meerdere malen per week opnieuw opstarten

Internet: vaak traag, haalt zelfs bedraad de snelheid niet, herstaren of geen verbinding.

Als het werkt is het een van de meest belovende providers, maar de stabiliteit lijkt niet op orde.

Ontevreden klant
01-09-2018

Veel storingen

Trage internet en zeer slechte wifi.

Micha
01-09-2018

Beste ips

Nooit problemen mee gehad, soms een beetje slechte wifi, maar dat komt door de dikke muren, top bedrijf