Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jan
20-09-2018

Betaal voor 200Mb en krijg ~20Mb

We hadden al sinds enige tijd een zeer trage WiFi internet verbinding, terwijl ik nog geen 3 meter van het modem afzit. Zelfs onze Sonos mediaplayer (NL2) gaf het steeds op. Nu dus weer: dus beneden de 1 kB/s. Ik betaal wel voor 200 MB/s. Gebeld met de klantenservice. Ok, meneer ik zie een probleem bij u maar ik kan dat niet oplossen: stuur een monteur. Monteur komt, zegt alles is OK en vertrekt direct weer zonder ook maar iets aan te passen. En ja hoor: een email van Ziggo: 'U heeft nu garantie". He, op wat? De monteur heeft niets gedaan. O ja, en we gaan 40 Euro van uw rekening afschrijven. Gebeld (wachttijd > 10 minuten ofwel er zijn meer klachten). Deze zegt, tja ik zie ook een probleem bij u. uiteindelijk zou ik die 40 Euro niet hoeven te betalen. Maar, het probleem is dus niet opgelost.

Ik ga over naar een ander (ook nog goedkoper).

Fam
19-09-2018

3 x gebeld om aangesloten te worden voor onterechte afsluiting

Houdt je aan het lijntje doet niet wat het zegt als wij vanavond geen internet hebben is de abbonement morgen opgezegt

Mario
19-09-2018

TV kijken slopend traag en onstabiele verbinding

De Mediabox voor het tv kijken is ontzettend traag. Zappen van kanaal 1 naar 10 via het menu duurt eeuwen en er zit 2 á 3 seconden vertraging op de knoppen. De afstandbediening is niet leesbaar in een gezellige woonkamer met sfeerlicht.

Voordeel van Ziggo is de snelle internetsnelheid, maar helaas 2 keer per week valt de modem uit. En 20% van de tijd is de snelheid 2 MB ipv 200 MB (ik voer dan een speedtest). Het plezier van internet en tv is wel weg sinds ik Ziggo heb.

Alle problemen zijn ook bekend bij Ziggo! Ze zijn bezig om een nieuwe mediabox op de markt te brengen. Tot die tijd zal ik zeker geen Ziggo klant worden als ik jou was.

Raymond
18-09-2018

Ziggo Go App

Ff over Ziggo Go app. Werkt geweldig maar niet als je naar Turkije op vakantie gaat. Want dat valt buiten de EU, pfffffffff. Ziggo, niet janken, gewoon die app ook in Turkije laten werken. Bij Vodafone kan ik ook gewoon binnen mijn abonnement bellen en internetten zonder extra kosten, terwijl dat normaal gesproken ook alleen binnen de EU kan. En vooral omdat half Nederland naar Turkije op vakantie gaat. Jullie vullen je zakken al voldoende met die dure t. abonnementen dus dat kan er best van af. Wees blij dat ik niet over die k. Horizon box begin, want dan kan ik wel 50 a4-tjes met ellende volschrijven.

Alpa
18-09-2018

SCHADE VEROORZAAKT EN GEEN OPLOSSING

Een monteur had een schade veroorzaakt aan mijn muur/gevel tijdens een montage van een modemboxen etc. Ik had er een zaak van gemaakt , ze hadden zogenaamd een oplossing aangeboden , de dag van de inspectie voor de gevel was ik aan het werk dus toen die inspecteur had aangebeldt werdt de deur geopend maar mijn ouders beheersen de nederlandse taal niet goed , dus die begrepen het ook niet en hebben ze die inspecteur niet naar binnen laten gaan dat is gebeurd in november 2017 . Dus hun hebben nooit in de tussen tijd met mij gebeldt of geinformeerd , dus ik kwam er paar maanden later achter omdat ik in de tussen tijd niet door had dat de gevel nog hetzelfde was. Mei 2018 heb ik contact met een ziggo medewerker gehad alles met hem gesproken over het voorgeval tot in augustus ben ik aan de lijn gehouden tot ik zelf contact opnam met ziggo hoofdkantoor , ik had de dossier zelf hervat en toen werdt ik gebeldt door L klachtenbehandelaar , volgends haar waren ze bereid om voor een oplossing te zorgen en kijken of ze de zaak ook kunnen hervatten 2 weken later wordt ik gebeldt door L de klachtenbehandelaar vandaag dus , zegt ze tegen mij dat ze alles hebben geprobeerd maar de beheerder van de aannemer heeft gezegd dat ze het niet zullen behandelen dus kan ziggo mijn klacht niet verder behandelen maar ik zeg tegen haar mevrouw de schade is aan mijn gevel en ik wil er een oplossing voor want jullie hebben de schade aangericht , zegt ze tegen mij u had in november aan ziggo door gegeven dat de schade niet meer vergoed hoeft te worden? Waarom zou ik zoiets zeggen nog beter gezegd ik heb helemaal geen contact gehad met iemand van ziggo. Ze laten me gewoon stikken De wifi doet het niet eens sterk Links onder van de muur is beschadigd En dat ze me ook niet meer kunnen helpen er is helemaal geen alternatief aangeboden of een compensatie en dan hangen ze excuses zeggend op .Dan voel je je wel erg hard genaaid vieze lijers

Damian
17-09-2018

Duur en mega slechte wifi punten

Ziggo is echt te duur de overheid pakt al zoveel geld van de burgers. Ziggo is echt te duur als mijn contract afloopt stap ik over op een goedkopere provider. Daarbij is de kwaliteit van ziggo ook nogeens super slecht. Ook al zou de kwaliteit verbeteren ze zijn gewoon te duur. Soms is het verstandiger goedkoper te worden dan krijg je meer klanten. Tegenwoordig kijken mensen naar de centen. Maar ja ziggo doet net of het voor de elite is. Dan maar klanten kwijtraken. Als ik kijl naar de reviews , zou ik als ik ziggo was maar snel de prijzen omlaag brengen. Je bent geen multinational

Bennie
16-09-2018

Ziggo. duurder en duurder en slechter.

Ziggo wordt maar duurder en duurder. Wat voorheen gratis was moet je nu ook extra voor betalen. Tja, die dure tv reclames, sponsering ajax, dure sportkanalen en presentatoren enz moet ook ergens van betaald worden he. Updaten in nieuwe hardware en aanbieden 4k ho maar.

Marc
15-09-2018

Diefstal

Elke maand eerder afschrijven,elke 4 maanden prijsverhogen onder moto kwaliteit verbeteren, steeds slechter internet op veel plekken in huis, nog even dan kan ik weg , kots firma lelijke boeven bende. Bah ik walg van jullie

An
14-09-2018

Eindelijk Movies XL

Nou dat kunnen we wel vergeten dus :(((( net thuis alles ontvangen, snelle levering van ziggo. daar houdt het dus bij op. internet nog steeds niets sneller dan we voorheen hadden. ach joh we betalen maar ca. € 84 per maand voor die zooi . Bedankt Ziggo!

Leon
14-09-2018

Totaal niet klant vriendelijk. en slechte TV mediabox

Al heel wat jaartjes ben ik klant bij hun heb al meerdere malen flinke ruzies gehad met de personen van de Klantenservice er word zonder enig respect tegen je gesproken blijven in herhaling vallen als u een vraag stelt waar ze geen antwoord op kunnen geven (mij geeft dat het de gevoel als of je een dom persoon ben die niks er van begrijpt) daarbij ben ik er achter gekomen dat als ze niet meer naar je willen luisterden dan ze je gewoon even wegdrukken zodat ze je niet meer kunnen horen.ze hebben totaal geen product kennis daar bij de Klantenservice want als je wat vraagt weten ze over het algemeen niet wat ze moeten zeggen. en als het te heet onder de voeten raakt dan word er gewoon zonder pardon op gehangen. Dus naar mijn conclusie is Ziggo een bedrijf die totaal geen klant vriendelijkheid hanteer en alleen maar aan hun centen denken waarbij de klant erg achter op word gesteld.

Wise
14-09-2018

Toe zeggen en niet na komen

Ziggo horizonbox is traaaaaaaaaaaaag Valt uit als je aan het tv kijken bent en opstarten duurt 10 minuten Opnemen van programma's gaat soms voor de helft? Overschakelen van programma naar programma is traag Als je klantenservice belt dan beloven ze je van alles maar daar komt niks van terecht Je zit lang te wachten als je ze belt en dan word de verbinding verbroken Ik heb ziggo voor de formule 1 voor de rest is ziggo drama begin er niet aan neem een anderen provider alles is beter dan ziggo

Mvg

Mick

Trudy
12-09-2018

Slechte service. Geen service

Op tijd opgezegt apparatuur netjes terug gestuurd Denken ze nog geld te kunnen vangen voor de maand dat je geen Ziggo klant meer bent.Slecht bedrijf zonder vooraf geinformeerd te worden maandelijks 10 euro verhoging en als je opzegt bla bla verhalen.

Ray
11-09-2018

Bagger Zooi Ziggo

Internet, tv: altijd problemen. Minimaal 1x per maand aan de telefoon met klantenservice die vervolgens kan niks voor je betekenen of tegemoet komen. Je wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd.

Leon
10-09-2018

Slechte dienstverlening en klantenservice.

We zijn overgestapt na tijden van tv storingen en werkzaamheden overdag waardoor internet buiten gebruik was. Toen we via overstapservice hadden opgezegd wisten ze ons opeens te vinden. Alles was mogelijk, 9 maanden 20 euro korting,nieuwe mode, tv insteekkaart,monteur. De medewerker zou vervolgens twee dagen later nog terugbellen, niet gebeurt, paar dagen erna als nog zonder VM in te spreken. Toen was de deadline voorbij waarmee de overstap geannuleerd kon worden en deden ze geen poging meer. Belachelijk bedrijf dat alleen aan omzet denkt, afspraken niet na komt en teveel storingen heeft. en dat voor bijna 50 euro per maand! Triest.

Hussam
10-09-2018

Slecht en duur bedrijf gewoon

2 jaar internet storing, net hebben ze besloten om de kabel buiten huis te vervangen ( 3 manden geleden) heb ik nog niks gehoord en heb ik geen internet sinds 3 dagen en bel ik naar Ziggo ( sorry meneer we kunnen niet meer helpen moet je wacht tot Wanneer de kabel wordt vervangt) dus ik betaal voor wat nomen we internet en die werkt wanneer hij wilt niet Wanneer ik internet nodig, wil ik zeker opzeggen maar alle ISP in Nieuwegein hebben gewoon slechte internet snelheid en weer betaal je meer voor wat je krijgt . ( cliënt heeft geen rechten meer voel ik in nederland )

Jolanda
09-09-2018

Eindelijk van dat trage tv kastje van Ziggo af!

Na minstens 20 jaar @Home/Ziggo klant geweest te zijn heb ik nu KPN kastje en dat is gewoon in 1 seconde opgestart ipv 15-20 seconden die het met Ziggo materiaal duurde. Dus eigenlijk spijt dat ik niet jaren eerder ben vertrokken!

Lisan
09-09-2018

Storing

Vanaf Woensdag heb ik al een storing en werkt mijn tv niet, de data waarop deze storing opgelost zou zijn is nu al drie keer veranderd zonder dat ik hier een melding van gekregen heb.

Ondertussen al meerdere keren met ziggo gebeld waarbij ik de klantvriendelijkheid, inlevingsvermogen en de oplossingsgerichtheid ver te zoeken vindt.

Wanneer ik een afspraak maak voor een terug bel verzoek wordt ik niet terug gebeld.

Ik voel mij absoluut niet serieus genomen!

Mari
08-09-2018

Ziggo : klant moet betalen voor slechte ontvangst tv, internet en telefoon

Al jaren last van storingen. Meerdere keren nieuwe digitale ontvangers moeten kopen (4 in de afgelopen 5 jaar). Internet ligt er dagelijks uit en valt vaak even weg. Wifi snelheid maar 10% van beloofde snelheid. Bij storing ook geen telefoon meer. Kabels zijn al meerdere keren vervangen, monteurs geweest, dan is het even goed tot een paar dagen erna. Tv signaal stoort, ik kan geen programma zonder storings blokken kijken. Afgelopen jaar is het erger geworden en nog geen passende oplossing. Nu weer zwart/wit sneeuw, kastje van 279 euro kapot. Via ziggo aangeschaft in 2016 maar die ondersteunen ze nu niet meer. Klacht ingediend, u kan een simpel nieuw kastje krijgen dat niet kan opnemen of 30 euro per maand bijbetalen voor een kastje dat kan opnemen. Schande om zo met klanten om te gaan. Nieuwe klanten betalen minder maar eenmaal binnen heb ik het gevoel maakt het niet meer uit hoeven we niks meer voor te doen. Voor 55 euro per maand verwacht ik werkend internet, tv te kunnen kijken en te kunnen bellen. Helaas ruim 75 % van de tijd niet met ziggo mogelijk. Na 20 jaar stap ik over.

Albert
07-09-2018

Internet altijd onder de maat

Eerst een hoop gezeik gehad met slecht internet van ziggo in Amsterdam. Zou liggen aan de buren volgens ziggo met veel routers dicht op elkaar. Vervolgens waardeloze verbinding in Driebergen. Klanten service onbereikbaar. Hoge rekeningen. Ik word er gek van.

Mark
07-09-2018

Tv is super, internet super slecht

Hoewel de tv van ziggo erg goed is en met een goeie pakket kan je vrijwel alles tot 7 dagen terug kijken, is het internet echt waardeloos, valt elke keer weg of de modem is weer eens aan het herstarten. Ik vind echt dat als je ruim 80 euro in de maand betaald dat je ook mag verwachten dat het goed werkt. Klanten service is overigens wel goed vriendelijk en luisteren goed