Rene
12-10-2020

Weergegeven en dan weer afnemen.

Bij de overgang van Ziggomobiel naar Vodafoon kreeg ik ter compensatie Ziggo sport. Jaren van genoten, nu werkte de horizonXL met veel en veel storingen en onderbrekingen. Overgegaan op de next box.toen was opeens Ziggo Sport foetsie. Was administratief niet mogelijk om 2 gratis pakketten te koppelen op dit abonnement.ieder half jaar bellen om te activeren. Nu pakken ze het pakket zomaar af.je kan maar 1 gratispakket krijgen, oud recht of niet.trieste bedoeling bij dat Ziggo. Nu was een tijdje terug mijn modem stuk, komt een monteur om dit vast te stellen, want ik werd niet gelooft. Resultaat nieuwe modem en de aansluiting is storingsgevoelig zegt de monteur, die moet verandert worden. Zo gezegd zo gedaan.komt er een factuur €50 voor het veranderen van kabel en aansluitdoos? Op aanwijzing van de monteur moest het verandert worden want het was oud en niet goed.ik snap er niets meer van. Mijn advies begin niet aan Ziggo, klantenservice is eigenlijk alleen maar ik het belang van Ziggo de klant stelt niets voor.

René
12-10-2020

Prima provider met uistekende service

Toch al heel veel jaren klant bij Ziggo, eerst de computers bekabeld, nu alles via WiFi met Linksys Velop. 180 MB minimaal binnenshuis en 12-20 mb in het uiterste van de tuin. Eigenlijk Nooi noemenswaardige problemen met Ziggo gehad. En als er wat is moet je even goed nadenken hoe je het probleem goed doorgeeft en welke stappen je al ondernomen hebt. Dat scheelt een hoop gezeik.

Mieke

Wachtwoord ziggo webmail

Ik wil een nieuw wachtwoord voor mijn ziggo mail (upcmail) instellen. Als ik dit probeer kom ik uit bij vodafone wachtwoord wijzigen.

Een nieuw wachtwoord

Check je mail

De e-mail is verstuurd naar:

(e-mailadres verwijderd)

Bijna klaar

Klik op de link in onze e-mail en stel een nieuw wachtwoord in.

Dit is ook al vreemd als je je wachtwoord vergeten bent! Kom je nooit meer in je email.

In ieder geval kom ik eerst in een scherm met mijn Ziggo, wachtwoord wijzigen. Ga ik het wijzigen kom ik opeens in een Vodafone veld en kan ik alleen My Vodafone wachtwoord wijzigen. Als ik ga bellen, breekt je klomp: vanwege de grote drukte worden vragen over email niet telefonisch behandeld. Maar online kom je er niet uit! Ik schrijf mijn klacht in de Ziggo community (niet al te positief) en mijn vraag wordt niet gepubliceerd, zitten ze daar te selecteren! Mooie boel.

10-10-2020

Ziggo was goed , met nadruk voor was !

Voor nieuwe klanten wifi versterkers , maar ben je al lid/klant vanaf @Home dan zie je de ontvangst alleen maar slechter worden , alleen de rekening voor deze slechte service stijgt geregeld en wordt op het juiste moment betaald aan ziggo.

Ziggo weet heel goed dat hun wifi zo slecht is dat is nml de reden dat ze versterkers verstrekken voor nieuwe klanten , hetzelfde zou moeten worden gedaan voor bestaande klanten , die hebben deze versterkers nml betaald alleen krijgen ze ze niet.

Dat kost je klanten ZIGGO!

CJ
08-10-2020

Slechte verbinding en slechte communicatie

Nadat bleek dat mijn modem steeds weer om onverklaarbare reden uitviel, melding gedaan en bleek dat de modem defect was. Eerst moest het door een monteur worden bekeken. Monteur geweest en verdeeldoos vervangen.

Modem bleek wederom uit te vallen. Hierna een nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Modem valt niet meer uit, maar nu al 9 dagen slechts 1Mbps op mijn lijn.

Bij bellen zegt men dat het handmatig moet worden aangepast en dat ik maar gewoon moet wachten.

Nu dan maar mijn abonnement opgezegd!

Pas

Slechte klantenservice

Ik weet het is mijn eigen schuld.

Na een eerdere slechte ervaring met ziggo toch maar weer overstag gegaan omdat ze een leuke aanbieding hadden.

Dacht zal wel heel toevallig zijn,dat het weer een fiasco wordt.

Vorige week woensdag mijn installatie pakket ontvangen.

Daags erna gelijk aan gaan sluiten.

Dit lukte dus niet

Gebeld met ziggo,mw ik denk dat u een andere aansluiting op de muur moet krijgen ik plan voor u een monteur in.

Prima bijna een week later vandaag woensdag 07 oktober tussen 12 en 18.00

Vandaag hele dag gewacht,geen monteur.

Gebeld zeggen ze u hebt de afspraak geannuleerd

Ik wist niet wat ik hoorde.

Ja u hebt op 2 oktober een mail gehad,die ik nooit gekregen heb.

Heb een uur aan de telefoon gehangen en steeds doorverbonden.

Wat blijkt na mijn onderzoek dat ze een verkeerd emailadres hebben.

Heb abonnement telefonisch afgesloten.

Dus nooit geen email gekregen.

Voor mijn emailadres staat adres.

Hoe dom kun je zijn.

Nu krijg ik volgende week dinsdag pas de monteur hier.

Als ik terug kon naar mijn vorige provider deed ik dat.

Maar goed,weer een wijze les.

Totaal niet tevreden.

Slechte verbinding

Zeer slechte communicatie onderling, zodanig dat je kwaad de telefoon erop gooit, niets komen ze na volgens afspraak. De monteur heeft meer buiten gehold van de auto naar het kastje dan uitleg gegeven over het pakket, tevens zijn controle telefoon laten liggen en niet meer terug geweest om het op te halen, als ik alles van tevoren had geweten dan was ik niet overgestapt naar Ziggo alles in 1

Es

Ellendig!

Wat een ellendig gedoe met ziggo! Erg regelmatig geen internet de afgelopen maanden.

Misschien toch een overweging om over te stappen.

Stvn
06-10-2020

Slechte provider

Zoals alle andere reacties hier , wat een ROT provider

geeft zoveel irritaties 100x bellen afschrijvingen voor niks prutsers

André
04-10-2020

Ziggo is drama en duur, kijk nu via IPTV app gekocht voor 8€perjaar?

Ik was lange tijd Ziggo klant maar Ziggo leverde slechte kwaliteit, ik kijk al 3 jaar via de IPTV smarters app voor 8€ per jaar. helder beeld en kan zowel alle Ziggo kanalen Fox sports ontvangen werkelijk alles zit erop. Ook netflix.

Ook gratis pay per view UFC,

Ook Engelse kanalen en Usa de app heb ik gekocht op dhgate en geen seconde spijt.

De Chinese verkopers geven je ook de gelegenheid om 48 uur de tv kanalen te testen en binnen 10 minuten kun je tv kijken.

Dus mensen laat u niet oplichten door ziggo. Voor 70€ per maand.

Feroz
03-10-2020

Slechte internet provider ooit!

Ik heb al enige tijd problemen met mijn internet. Meerdere malen gebeld met ziggo maar geen verbetering. Nu ik per 26/10/2020 overstap naar een ander provider heeft ziggo mijn internet snelheid van 50 mb verlaagd naar 12 mb . Ik gebeld maar moest wel 10 min wachten . Dus maar weer opgehangen .

Ik raad een ieder aan goed over na te denken om ziggo in huis te halen.

Voor mij geen ziggo meer!

01-10-2020

Duur tv abonnement met een slecht werkende mediabox

Ziggo is misschien goed in het binnen halen van klanten maar is slecht in het respectvol behouden van klanten.Ben al zo'n 30 jaar abonnee bij Ziggo maar het TV abonnement wordt steeds duurder en met 80 zenders.Ik heb aangegeven dat ik wil downgraden qua zender en omdat de XL mediabox einde levensduur is, wil ik ook overstappen naar de goedkopere mediabox en kan ik als trouwe klant na al die jaren een tijdelijke korting krijgen.Als antwoord een standaard niets zeggend bericht waarmee Ziggo haar arrogante beleid laat zien.Ik ben er klaar mee en ga overstappen .

mvg,

Ruud de Bruijn

30-09-2020

Incompetent arrogant bedrijf met teveel macht.

Nu al 23 dagen geen televisie, hoe moeilijk kan het zijn, ja de problemen liggen in India. Even de hoofdpunten 2 hele slechte monteurs komen de next box installeren, ze slopen de boel, vergeten een kabel aan te sluiten en zeggen dat zeer alles goed achter gelaten hebben, ook komen ze hun afspraak niet na, alles wat fout kan gaan ging ook fout, maar escaleren ho maar terwijl ze ook een Nederlands IT team hebben, het is toch niet uit te leggen aan een klant dat hij al 23 dagen geen tv heeft omdat het systeem zoals Ziggo dat opgezet heeft niet werkt, het meest schrijnende is dat mijn vrouw terminaal is en tv kijken nog zo,n beetje het enige is wat kan. ik ga nu voor maximum damage, dat arrogante imago van Ziggo moet gebroken worden, ik ga ieder media programma aanschrijven met de specifieke punten, en liegen kunnen ze niet want net als Ziggo heb ook ik alle gesprekken opgenomen, daar heb je handige apps voor.

Marijke

Ongevraagd lastig gevallen

Ik ben vandaag ongevraagd telefonisch lastig gevallen!

Ik sta notabene geregistreerd bij Bel-Me-Niet register. Dus ZIGGO heeft totaal geen recht om mij te bellen.

Ik ben geen klant! En hoe komt Ziggo aan mijn nummer! Ik ben erg boos op Ziggo!

Snelle

Slechtste provider ooit!

Je betaald 64euro tv en voor 250 mbits voor download speed wat je krijg is 7,2mbits internet kasje ligt letterlijk naast me laptop en ook nog een verkeerde nummer op hun site 1200(kpn) ik raad het iedereen af om na ziggo te gaan!

Abbey

Email adres

Na weken heen en weer mailen tussen Ziggo en mijzelf over het opzeggen van mijn abonnement, kreeg ik opeens een respons: dit email adres is niet meer in gebruik, zonder een alternatief door te geven. Toen ik vervolgens de klantenservice belde, konden zij mij geen adres geven, maar moesten zij contact opnemen met de administratie. Ik heb meer dan 10 minuten in de wacht gestaan en toen heb ik opgehangen. Een email adres, hoe moeilijk kan dat zijn.

27-09-2020

Ziggo bah

Medewerkers aan de telefoon beloven gouden bergen maar uiteindelijk gebeurt er dus niets. elke dag bellen en elke dag nieuwe beloften. om gek van te worden.

tijd om over te stappen naar andere aanbieder

Xex
26-09-2020

Slechte ervaringen met Ziggo

Hoge rekeningen sturen voor ‘gratis’ monteur, fouten in de rekening door kortingen niet te berekenen. Ik heb nu 5 keer gebeld en er is niets opgelost. Het hoge bedrag is gewoon afgeschreven. Traag, slecht bedrijf.

Fra
25-09-2020

Geen internet, geen tv, geen telefoon

Horizon box viel steeds uit, werd te heet. Zou worden vervangen door next box. Ook monteursafspraak gemaakt. Maar Ziggo was vergeten modem mee te sturen. Weer een week verder modem aanwezig. Geen verbinding, geen internet, geen telefoon. Volgens Ziggo moet het modem geregistreerd worden, is de IT afdeling heel druk mee bezig.Twee en halve week en meerdere telefoontjes naar Ziggo verder nog steeds geen TV internet en telefoon. Modem is nog steeds niet geregistreerd. kan nog 1 dag, 1 week of 1 maand duren volgens de Ziggo medewerker.! Men is er druk mee bezig!

Toch naar overstappen op een andere provider denk ik.

24-09-2020

Nooit meer Ziggo

Jaren ellende gehad met Ziggo. Toen ik dreigde met opstappen kon er opeens wel van alles. Te laat. Nu al jaren zeer tevreden met xs4all. Die doen het zoals het moet.