Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Online gamen met 500 mb waardeloos .elke keer internet verbinding weg.stotteren connectbox.ben zo blij komen met glasvezel 1gb lekker naar caiway toe
ziggo de BALLEN!
Na het afsluiten van ons abonnement (internet en TV) krijgen wij de welbekende waardeloze TV box binnen. Verbruikt achterlijk veel stroom, maakt lawaai, wordt loeiheet en is traag. Als klap op de vuurpijl neemt de box vaak niet de programma's op die je opgenomen hebt. 50% van de tijd neemt hij een ander programma op, neemt hij de helft op of helemaal niks. Ziggo hierover contact gehad. Kwamen met de mededeling dat we "over 3 maanden pas een nieuwe betere box konden krijgen, in de tussentijd krijg u een vervanging voor de huidige omdat die waarschijnlijk defect is." Geen box ontvangen. Na 3 maanden weer bellen (stel je voor dat ze zelf iets ondernemen): "Sorry, dit is niet mogelijk om u een nieuw type box toe te sturen". "Maar jullie gaven 3 maanden geleden wel aan dat dit kon!". "O, dan moet u even een mailtje sturen". Mail gestuurd, reactie: "Ja mevrouw, dat is toen beloofd door de afdeling retentie, u moet contact opnemen met die afdeling om dit af te handelen." WHAT?! Are you kidding me? Wij zijn er klaar mee, klantenservice, apparatuur en internet zijn van zeer belabberde kwaliteit. Alvast opzeggen zit er ook niet in, dan moet je 3 maanden van tevoren bellen. Ik hoop dat ik snel van Ziggo af ben. In de tussentijd ga ik thuis lekker ijsberen tussen het kastje en de muur.
Na 10 dagen eerste antwoord op mijn klacht, opgegeven oplossing werkt niet. Werd ik weer gebeld, na een dag of 607, opgegeven oplossing werkt weer niet.
Dealerlijn ziggo
Nog nooit zo n waardeloze service gezien als bij dit bedrijf, onkundige , ongeinterresserde , niet klantvriendelijke en onprofessionele klantenservice
Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk een medewerker aan de lijn, deze wist niet meteen een antwoord, zet me heel even in de wacht, na 35 minuten nog niet uit de wacht, verbinding maar verbroken
Opnieuw gebeld, na 36 minuten wordt de verbinding opeens verbroken , na opnieuw te hebben gebeld, krijg ik een meldtekst dat de dealerlijn nu gesloten is
Probeer je voor hun eigen klanten een probleem op te lossen. nooit meer
Ik kan
Zo langzamerhand een boek over dit bedrijf schrijven , alleen maar problemen bij klanten. ik zal er geen klant meer naar toe verwijzen. ben er klaar mee.
Als ik op deze manier met onze klanten om zou gaan waren we allang ter ziele geweest. dit bedrijf komt er nog steeds mee weg. schandalig
Een zeer ontevreden dealer
Janssen elektro huissen
Per 14 ocktober van telfort naar ziggo over gestapt met overstapservice. Nix anders dan ellende. 4 dagen geen tv en internet terwijl mijn vrouw in de zorg werkt en thuis werkt ivm de corona. Tientallen keren naar de klantenservice gebeld en het enige wat je hoort is dat anderen foute informatie hebben gegeven,dat het aan de aansluiting in de muur licht, en dat ze nix kunnen doen voor ons.
De monteur is op zaterdag langs gekomen en was na 10 min weer weg. Heeft alleen een schakelaar in de kast buiten om hoeven zetten en alles deed het.
Nu vandaag een rekening gehad van €27 en er staat niet bij waarvoor.( rekening voor iets in augustus en september) klopt geen zak van omdat wij per ocktober de 17 pas internet en tv hebben van deze knuppels. Als klant stel je nix voor, zijn erg slecht in hun service als je het al service kan noemen en als je boos wordt flikkeren ze de hoorn er op.( niet wezen schelden maar wel laten merken dat wij het er niet mee eens waren met de gang van zaken)
Tis een bende daar.
Strax gaat er een klachten brief naar ziggo van 4 kantjes met ons ongenoegen. Kijken wat ze gaan doen en anders kijken of er een manier is om alles maar te stoppen. Ben klaar met deze bende oplichter.
Inmiddels is mijn ma al zeker 3 weken verstoken van telefoon en internet. Bij overstap naar goedkoper abonnement is die telefoon en internet jammerlijk teloor gegaan. Vaak aan de lijn gehangen. Waarbij steeds opvalt dat aan de andere kant niemand kan zien wat er eerder is gedeeld aan info en wat eerdere afspraken of beloftes zijn geweest. Ook hebben ze geen zicht op vorderingen bij uitgezette acties. Dus alles moet elk gesprek weer bij nul beginnen. .en wordt er weer een ander mogelijk euvel ontdekt, een andere afdeling geïnstrueerd en een andere loze belofte gedaan . En oh ja. Die afdelingen zijn dus druk druk druk en we weten dus niet wanneer ze eraan toe zijn.
Extreem lange wachttijden op het 0900 nummer, ik probeer een fout in de aanvraag te herstellen, die door Ziggo fout is gegaan. Geen reactie op mails, bellen heeft geen zin. De chatbot kan mij niet verder helpen, echt extreem slecht bereikbaar.
Ben lang ziggo klant geweest maar helaas kan ik nadat ik mijn baan door het coronavirus ben kwijtgeraakt, het niet meer betalen en leef nu helaas onder de armoedegrens.dit terzijde, ik heb mijn ziggo opgezegd per 28 oktober 2020.op 23 oktober werkt mijn tv en internetaansluiting niet meer.dit is echt nog nooit voorgekomen. Ziggo gebeld en hiermee geconfronteerd maar ze zeggen dat het inmiddels al is opgelost, nou NOT dus.nog steeds geen internet of tv en ik heb voorruit tot de 28 ste betaald .mijn vermoeden is dat ze mij eerder hebben afgesloten. Zeer zeer triest. Mocht ik in de nabije toekomst weer een baan bemachtigen dan kom ik niet meer terug bij #ZIGGO dat is wel duidelijk.
Men kan een signaal de ruimte insturen en terug, Mischien hebben ze voor mij een gaatje over voor internet Een aansluiting.
Ziggo bakt er niets van al,3 maanden lang niet.
Volgens de slogan: zorgeloos tv en internet? Laat me niet lachen. Bij hun zelf thuis zeker, maar niet bij ons.
Aldus Ziggo: “Iemand vanuit Provisioning heeft een modificatie gedaan op de abonnementsregel van tv, die vast is blijven hangen op een foutieve status. Ik kan echter niet achterhalen waarom deze modificatie is gedaan”.
Niemand snapt dit! Waardeloos!
Waardeloos bedrijf. Internet en tv valt meerdere keren uit. Ziggo niet te bereiken na 8 uur avonds. Via de app reageert natuurlijk ook niemand. stelletje incompetente figuren.
10 voor de klantenservice, goed bereikbaar en vriendelijke medewerker (s) die als het over Ziggo Go gaat met hun handen in het haar zitten.
Juist als de finishlijn in zicht is beginnen alle op dit forum bekende problemen. Ziggo is er mee bekend en de medewerkers balen er van want ze hebben geen idee op het opgelost gaat worden.
Na ik een upgrade van de XL box naar giganet had genomen werd ik direct afgesloten van het internet terwijl de nieuwe box nog onderweg was.
En ja hoor .de nieuwe box krijgen ze ook niet aan de gang.
Na 400 belminuten het opgebruikt van de data van onze telefoon en 6.ja 6 dagen later .nog steeds geen internet!
Ik moet nog maar even 3 dagen wachten volgens de klantenservice of de oude box het mischien weer gaat doen.
Een monteur langssturen mag ik zelf betalen.terwijl voor ik de upgraden nam alles gewoon werkte!?
Ziggo is gewoon een slecht bedrijf en nemen geen enkele verantwoording voor problemen die ze zelf veroorzaken.
Ik zeg in ieder geval het hele abbonement af.
De klantenservice zijn gewoon antwoordapparaten die een standaard lijstje vragen met je aftikken en verder geen enkele technische prestatie kunnen leveren.
Je hebt echt niets aan die mensen.ze kunnen alleen maar zeggen hoe vervelend ze het voor je vinden.
Wat een oplichters!walgelijk!
Op verzoek van Ziggo moest ze bijna verplicht overstappen van de Horizon met draadloze tv in de slaapkamer. Draadloos bleek niet mogelijk.
Dan boort u toch een gat in de muur was het antwoord! Daarna begon de ellende pas echt. Geen telefoon meer. Diverse monteurs, 40 telefoontjes later waarbij ieder keer een ander verhaal werd verteld is er nog niets veranderd. Iedere keer krijg je te horen dat het 2 à 3 dagen gaat duren. Jaja! Nu ligt het probleem in India sinds 2 oktober, maar ook daar gebeurt helemaal niets. Jammer.
Altijd goede intermetverbinding. Plots niet meer (bij de buren hetzelfde probleem).
Toevallig komt er een aanbieding van 3 wifiboosters van ziggo.voor maar 100 euro (nu, een maand later, voortaan gratis bij een nieuw abonnement).
Een paar weken leek het beter. maar nu niets meer. ook al zit je bij de wifibooster. wel de vermelding dat je wifibooster een zeer krachtig signaal afgeeft.
Gebeld naar ziggo met een vraag,3 keer doorverbonden,iedere keer een verkooppraatje aan moeten horen,laatste keer kwam ik in de voicemail.
Dus geen resultaat,ik zal morgen een snipperdag nemen en het opnieuw proberen.Zijn er geen andere providers via de kabel in Rotterdam?
Is er nog wel iemand die werkt bij de ziggo klantenservice? of zijn het alleen nog maar computers die je bezig houden en nergens mee helpen?
Wat een drama organisatie, deze week 3 uur in de wacht gestaan en probleem nog niet verholpen.
Ik stel voor dat de directie 1 dag op de afdeling klantenservice (direct naam aanpassen) gaat plaatsnemen. ik beloof je dat durven zij niet. wat een sukkels.
Het is een groot drama,beloven nog eens beloven maar geen enkele afspraak nakomen
Kijken of KPN het beter doet,maar ieder geval weg bij Ziggo
Slechtste service ooit. Alleen maar slechte ervaringen. 4 verschillende monteurs gehad, bedrijf is onbereikbaar of je moet 30 minuten in de wacht staan om vervolgens verkeerd te worden doorverbonden. 3 maanden zonder internet en tv gezeten. Grote afrader! Klote bedrijf