Sirial
19-10-2020

Klantenservice niet te berieken.

Is er nog wel iemand die werkt bij de ziggo klantenservice? of zijn het alleen nog maar computers die je bezig houden en nergens mee helpen?

Leslie
16-10-2020

1 is nog teveel

Wat een drama organisatie, deze week 3 uur in de wacht gestaan en probleem nog niet verholpen.

Ik stel voor dat de directie 1 dag op de afdeling klantenservice (direct naam aanpassen) gaat plaatsnemen. ik beloof je dat durven zij niet. wat een sukkels.

Rudolf
15-10-2020

Waardeloos bedrijf

Het is een groot drama,beloven nog eens beloven maar geen enkele afspraak nakomen

Kijken of KPN het beter doet,maar ieder geval weg bij Ziggo

Willemijn

Alles is teleurstellend

Slechtste service ooit. Alleen maar slechte ervaringen. 4 verschillende monteurs gehad, bedrijf is onbereikbaar of je moet 30 minuten in de wacht staan om vervolgens verkeerd te worden doorverbonden. 3 maanden zonder internet en tv gezeten. Grote afrader! Klote bedrijf

Judith
14-10-2020

Ziggo is erg goed in hun eigen fouten ontkennen.

Zes jaar geleden kwam mijn moeder in haar nieuwe woning wonen.

Bleek ze helemaal niet aangesloten te zijn.

Vorig jaar verhuist een buurvrouw en wordt mijn moeder "per ongeluk" afgesloten.

Nu is weer haar aansluiting helemaal dood en dan krijg je bij de klantenservice te horen dat er een blokstoring is.

Gek hoor dat van heel veel bewoners mijn moeder de enige is die daar last van schijnt te hebben.

Nu wordt het opgelost voor vrijdag 17.00 uur.

Nou Ziggo ik geloof helaas niet meer in sprookjes.

En het komt jullie wel weer heel goed uit dat je dan vlak voor het weekend zit zodat er geen actie ondernomen kan worden.

Ook met de mededeling dat mijn moeder hoogstwaarschijnlijk wederom ten onrechte afgesloten is wordt niets gedaan.

Er zitten bij jullie klantenservice onkundige mensen die zich onvoldoende kunnen verplaatsen in zo'n schrijnende situatie.

Het spijt me zeer, maar zo ga je niet met mensen om en vooral niet met weerloze ouderen die afhankelijk zij van jullie aansluitingen.

Ik hoop dat mijn moeder besluit om haar abonnement bij jullie op te zeggen en zelf ga ik ook deze stap ondernemen.

Jo

Niet serieus genomen

Er komt een monteur denkt het euvel verholpen te hebben maar 5 minuten nadat hij weg is zelfde euvel, 2 dagen later zelfde monteur rammelt aan een kabel en weet het haalt nieuwe versterker die door ziggo geleverd was 5 minuten werk alles prima, gaat dan sigaretjes roken en koffie drinken om te wachten of alles goed blijft. Hij declareert 45 minuten en wij moeten €45,00 betalen op klachten formulier geen antwoord, gisteren 1/2 dag geen internet en telefoon ben benieuwd wat ze gaan terug betalen ,ik denk niks, schande.

Frans

Amateurs

Heb al een hele tijd geen ziggo sport en sbs 9, en uitzending gemist vaak niet te gebruiken. I.v.m thuiswerk niet eens wifi in de keuken. De klanten service gebeld over de gebreken en de dame moest steeds overleggen (wist dus niets). En ja hoor het kabel verhaal kwam er dus weer aan . Coax kabel niet goed, niet goed aangesloten en kronkels in de kabel.Daar heb je dus alleen last van bij die 2 zenders de rest goede ontvangst-wat een kletsverhaal.Toch maar weer naar KPN.

Sjove
13-10-2020

Slecht slecht slecht slecht slecht slecht

Slechtse service mogelijk , mensen weten niks kunnen niks willen niks of doen niks

Marc

Waardeloze service!

Waardeloze service. Al een half jaar bezig om een goed internet signaal te krijgen. Na 4 monteurs en een heleboel beloften, is er nog altijd niets gebeurt en signaal valt nog altijd weg. heel veel beloften gedaan door de monteurs en door de klanten service, maar nog altijd geen enkel zicht op ene oplossing. Ik denk dat de oplossing is overstappen neer een andere provider!

Rene
12-10-2020

Weergegeven en dan weer afnemen.

Bij de overgang van Ziggomobiel naar Vodafoon kreeg ik ter compensatie Ziggo sport. Jaren van genoten, nu werkte de horizonXL met veel en veel storingen en onderbrekingen. Overgegaan op de next box.toen was opeens Ziggo Sport foetsie. Was administratief niet mogelijk om 2 gratis pakketten te koppelen op dit abonnement.ieder half jaar bellen om te activeren. Nu pakken ze het pakket zomaar af.je kan maar 1 gratispakket krijgen, oud recht of niet.trieste bedoeling bij dat Ziggo. Nu was een tijdje terug mijn modem stuk, komt een monteur om dit vast te stellen, want ik werd niet gelooft. Resultaat nieuwe modem en de aansluiting is storingsgevoelig zegt de monteur, die moet verandert worden. Zo gezegd zo gedaan.komt er een factuur €50 voor het veranderen van kabel en aansluitdoos? Op aanwijzing van de monteur moest het verandert worden want het was oud en niet goed.ik snap er niets meer van. Mijn advies begin niet aan Ziggo, klantenservice is eigenlijk alleen maar ik het belang van Ziggo de klant stelt niets voor.

René
12-10-2020

Prima provider met uistekende service

Toch al heel veel jaren klant bij Ziggo, eerst de computers bekabeld, nu alles via WiFi met Linksys Velop. 180 MB minimaal binnenshuis en 12-20 mb in het uiterste van de tuin. Eigenlijk Nooi noemenswaardige problemen met Ziggo gehad. En als er wat is moet je even goed nadenken hoe je het probleem goed doorgeeft en welke stappen je al ondernomen hebt. Dat scheelt een hoop gezeik.

Mieke

Wachtwoord ziggo webmail

Ik wil een nieuw wachtwoord voor mijn ziggo mail (upcmail) instellen. Als ik dit probeer kom ik uit bij vodafone wachtwoord wijzigen.

Een nieuw wachtwoord

Check je mail

De e-mail is verstuurd naar:

(e-mailadres verwijderd)

Bijna klaar

Klik op de link in onze e-mail en stel een nieuw wachtwoord in.

Dit is ook al vreemd als je je wachtwoord vergeten bent! Kom je nooit meer in je email.

In ieder geval kom ik eerst in een scherm met mijn Ziggo, wachtwoord wijzigen. Ga ik het wijzigen kom ik opeens in een Vodafone veld en kan ik alleen My Vodafone wachtwoord wijzigen. Als ik ga bellen, breekt je klomp: vanwege de grote drukte worden vragen over email niet telefonisch behandeld. Maar online kom je er niet uit! Ik schrijf mijn klacht in de Ziggo community (niet al te positief) en mijn vraag wordt niet gepubliceerd, zitten ze daar te selecteren! Mooie boel.

Martin
10-10-2020

Ziggo was goed , met nadruk voor was !

Voor nieuwe klanten wifi versterkers , maar ben je al lid/klant vanaf @Home dan zie je de ontvangst alleen maar slechter worden , alleen de rekening voor deze slechte service stijgt geregeld en wordt op het juiste moment betaald aan ziggo.

Ziggo weet heel goed dat hun wifi zo slecht is dat is nml de reden dat ze versterkers verstrekken voor nieuwe klanten , hetzelfde zou moeten worden gedaan voor bestaande klanten , die hebben deze versterkers nml betaald alleen krijgen ze ze niet.

Dat kost je klanten ZIGGO!

CJ
08-10-2020

Slechte verbinding en slechte communicatie

Nadat bleek dat mijn modem steeds weer om onverklaarbare reden uitviel, melding gedaan en bleek dat de modem defect was. Eerst moest het door een monteur worden bekeken. Monteur geweest en verdeeldoos vervangen.

Modem bleek wederom uit te vallen. Hierna een nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Modem valt niet meer uit, maar nu al 9 dagen slechts 1Mbps op mijn lijn.

Bij bellen zegt men dat het handmatig moet worden aangepast en dat ik maar gewoon moet wachten.

Nu dan maar mijn abonnement opgezegd!

Pas

Slechte klantenservice

Ik weet het is mijn eigen schuld.

Na een eerdere slechte ervaring met ziggo toch maar weer overstag gegaan omdat ze een leuke aanbieding hadden.

Dacht zal wel heel toevallig zijn,dat het weer een fiasco wordt.

Vorige week woensdag mijn installatie pakket ontvangen.

Daags erna gelijk aan gaan sluiten.

Dit lukte dus niet

Gebeld met ziggo,mw ik denk dat u een andere aansluiting op de muur moet krijgen ik plan voor u een monteur in.

Prima bijna een week later vandaag woensdag 07 oktober tussen 12 en 18.00

Vandaag hele dag gewacht,geen monteur.

Gebeld zeggen ze u hebt de afspraak geannuleerd

Ik wist niet wat ik hoorde.

Ja u hebt op 2 oktober een mail gehad,die ik nooit gekregen heb.

Heb een uur aan de telefoon gehangen en steeds doorverbonden.

Wat blijkt na mijn onderzoek dat ze een verkeerd emailadres hebben.

Heb abonnement telefonisch afgesloten.

Dus nooit geen email gekregen.

Voor mijn emailadres staat adres.

Hoe dom kun je zijn.

Nu krijg ik volgende week dinsdag pas de monteur hier.

Als ik terug kon naar mijn vorige provider deed ik dat.

Maar goed,weer een wijze les.

Totaal niet tevreden.

Slechte verbinding

Zeer slechte communicatie onderling, zodanig dat je kwaad de telefoon erop gooit, niets komen ze na volgens afspraak. De monteur heeft meer buiten gehold van de auto naar het kastje dan uitleg gegeven over het pakket, tevens zijn controle telefoon laten liggen en niet meer terug geweest om het op te halen, als ik alles van tevoren had geweten dan was ik niet overgestapt naar Ziggo alles in 1

Es

Ellendig!

Wat een ellendig gedoe met ziggo! Erg regelmatig geen internet de afgelopen maanden.

Misschien toch een overweging om over te stappen.

Stvn
06-10-2020

Slechte provider

Zoals alle andere reacties hier , wat een ROT provider

geeft zoveel irritaties 100x bellen afschrijvingen voor niks prutsers

André
04-10-2020

Ziggo is drama en duur, kijk nu via IPTV app gekocht voor 8€perjaar?

Ik was lange tijd Ziggo klant maar Ziggo leverde slechte kwaliteit, ik kijk al 3 jaar via de IPTV smarters app voor 8€ per jaar. helder beeld en kan zowel alle Ziggo kanalen Fox sports ontvangen werkelijk alles zit erop. Ook netflix.

Ook gratis pay per view UFC,

Ook Engelse kanalen en Usa de app heb ik gekocht op dhgate en geen seconde spijt.

De Chinese verkopers geven je ook de gelegenheid om 48 uur de tv kanalen te testen en binnen 10 minuten kun je tv kijken.

Dus mensen laat u niet oplichten door ziggo. Voor 70€ per maand.

Feroz
03-10-2020

Slechte internet provider ooit!

Ik heb al enige tijd problemen met mijn internet. Meerdere malen gebeld met ziggo maar geen verbetering. Nu ik per 26/10/2020 overstap naar een ander provider heeft ziggo mijn internet snelheid van 50 mb verlaagd naar 12 mb . Ik gebeld maar moest wel 10 min wachten . Dus maar weer opgehangen .

Ik raad een ieder aan goed over na te denken om ziggo in huis te halen.

Voor mij geen ziggo meer!